ja dat klopt
en ben ik ook heeeeel erg blij mee hihihihi
Ja ik ook, de mensen hier begrijpen het tenminste
precies
heb jij eigelijk veel contact met je lover?
Charissa, wat leuk dat ook jij komt meepraten over turkse lovers… Welkom :hihi:
hoi hoi
dank je
ben ook heel blij dat dit er is
waar ik lekker kan zeuren enzo haha
en met jullie kan mee praten
jullie begrijpen tenminste hihih
Ja goed is dat he!! Hier kan en mag alles… Je mag lachen, huilen, boos zijn, zeuren… Alles kan ![]()
En hoe meer leden hoe meer vreugde!
precies en das mooi
weet alleen niet of ik jou verhaal al ken
wil je me die in het kort ff vertellen? hihi
waar komt jou lover vandaan?
Ja tuurlijk…
Ik ben samen met mijn lover sinds april 2005… Dus al wel een tijdje… Hij woont in Aydin-Izmir… en werkt in Gümbet… Wil je nog meer weten ![]()
dank je
spreek je hem vaak?
en wanneer zie je hem weer?
enne heb jij ook al wel eens geprobeert hem hier te krijgen?
wil die van mij namelijk hier halen
maar hoorde dat dat heel lastig is
Ik probeer hem zo vaak mogelijk te spreken… Maar hij werkt van 11 tot 03.00 dus dat zijn niet echt de meest ideale tijden…
Ik ga 23 september weer heen… en kan niet wachten!
En hierheen halen is nog geen optie omdat hij nog het leger in moet… Dus dat is lastig!
ja dat zijn ook geen lekkerere werktijden
ohw das al snel
hoe lang ga je?
wanneer gaat ie leger in?
Snel… :tear: haha vind je… Ben sinds 25 mei weer thuis, en vind het wel weer eens tijd worden!! Ga dan lekker 2 weken… Hij moet volgend jaar in dienst, we weten alleen nog niet precies wanneer… Maar waarschijnlijk in april… :crybaby:
ik ben ook net terug
en moet nog wachten tot oktober hihi
wil dan ook twee weken gaan
in dienst moeten ze 15 maanden he
Pff ja ik weet het!! Ik wil heel misschien deze maand ff een paar dagen heen gaan… Maar die vluchten zitten giga vol… Dus moet dat ff in de gaten houden :zon02:
ja klopt
is echt mega druk
maar je zou denken vakanties voor school zijn afgelopen
toen ik vorige week terug kwam
had ik gewoon drie stoelen voor mezelf
zo rustig was in vliegtuig
was echt vreemd
terwijl heen bommetje vol zat
*** askim is nu online… Maar ik ben over 10 minuten klaar met werken :drugged:
oke
spreek je vast weer
groetjessss
Ja is goed!!
x
kan je op je werk niet online komen dan,Cyn?
Wij zijn iets meer dan 3 jaar samen. We hebben elkaar in Alanya leren kennen, ik was daar met 3 vriendinnen op vakantie en 1 van die vriendinnen kreeg iets met de receptionist van ons hotel. Die nam ons toen een avond mee uit en hij nam ook 2 vrienden mee. En een van die twee vrienden werd mijn vriend :kus:
We hebben 2,5 jaar op en neer gereist, ik ben 8 keer naar Turkije geweest, veel naar Alanya, later naar een dorpje vlakbij Ankara waar zijn familie woont. Daar zijn we 14 mei 2006 ook verloofd met een groot feest. Hij is 2 keer in Nederland geweest, winter 2005 1 maand, winter 2006 3 maanden. En sinds 18 mei dit jaar wonen we voorgoed samen in Nederland! Volgend jaar op 14 mei 2008, precies 2 jaar na onze verloving, gaan we trouwen in Nederland :wub: met alles erop en eraan natuurlijk!