Hoelang hebben jullie een relatie en waar hebben jullie elkaar ontmoet?

Weet je,wij zijn afgelopen 14 juli in bodrum geweest,want op die dag kwamen we aan.Maar toen zagen we daar een bruiloft.Was dat toevallig niet die van jullie!!
Ik wens jullie veel geluk!en blijven jullie in belgie wonen of gaan jullie ooit nog naar turkije?
En was het een echt turks feest en hoe heb je het evaren?
ben wel nieuwsgierig he haha.

Ik heb mijn vriend leren kennen in 2004 in kusadasi in een hotel als animator, ik ben van vandaag terug van een weekje bij hem in Marmaris waar hij nu werkt als cheff entertainer…

Ik ken mijn vriend vanaf juli 2007 ik heb hem leren kennen in Dalyan!! Hij zit nu helaas in het leger maar was toch anar hem toe geweest 2 weken. Ik zou zo graag stage willen lopen in turkije als onderwijassistent op een school dan kan ik een langere tijd bij hem zijn dat zou wel gaaf zijn namelijk:P

Ik ken de mijne pas sinds 14 augustus… En we hebben elkaar ontmoet in het Kahya hotel ik was daar n gast en hij werkte daar als ober … En hij heeft me zn e-mail adres gegeven maar ik krijg niks terug… en het allerergste is hij kan bijna geen engels en n brief schrijven naar het hotel heeft ook geen zin want dan snapt die er toch niks van en op sown vertaal site staan ook niet alle woorden in … en ik baal dr echt zo erg van dat we geen contact meer hebben hij was gewoon mijn droom jongen precies zo als ik mn jongen wil hebben en dan blijkt dat mn droom jongen ergens in t buitenland zit en dat je er afscheid van moet nemen… Heeft iemand raad voor mij ? xx Macy [ en houd van haar Askim ! ]

Hey Macy,

Wel jammer dat zijn Engels niet zo best is, dat maakt het natuurlijk niet gemakkelijker. Maar dat je nog geen antwoord kreeg –> kan het zijn dat hij daar niet zomaar zijn mail kan checken? Ik heb een maand moeten wachten vooraleer ik iets hoorde van mijn vriendje na de eerste ontmoeting :slight_smile: en we hebben elkaar dan 10 maanden niet gezien enkel telefonisch (sms) en mail. Allemaal erg verwarrend soms maar nu heb ik hem weergezien en dan is alles vele duidelijker :slight_smile: Ik denk dat het voor jou mss belangrijk is dat je zo snel mogelijk met hem kan praten, dan weet je meteen hoe hij erover denkt ;). Kan je hem niet bellen? Weet je al of je hem weer zult zien?
Jammer genoeg kan ik je niet zeggen dat het gemis minder wordt als je verder wil met hem zul je hem nog vaak moeten missen (ik heb dat er voor over :slight_smile: die kere dat je dan samen bent zijn geweldig)
Hoe oud ben jij en je vriend?

Veel succes en moed gewenst :wink:
groetjes

Hallo meiden,

Ik heb nu 3 jaar een relatie met me mannetje uit Alanya ,
en ik heb heb hem 3 jaar geleden leren kennen in een Hotel waar ik verbleef en hij werkte als
chefanimatie .
Ben afgelopen week terug gekomen uit Turkije van een een verblijf van 3 maanden samen met me mannetje , en dat was super zo samen tezijn en dan kom je weer terug in Nederland en valt het toch tegen om weer alleen tezijn .
Dus ben weer druk bezig om te kijken wanneer ik weer terug ga …

groetjes anita

Heey, Ik ben 14 ik weet het is nog jong en ik heb nog n heel leven voor me om n jongen te zoeken en blablabla maar toch hou ik van m en hij is 19 heb m ook in n hotel leren kennen en ja ik mis alles daar niet alleen mijn vriendje … Ik vond het echt zwaar klote toen we weer terug naar huis moesten ! Maar ik zal hem denk ik pas over 2 jaar zien ik heb gehoord dat iedere jongen van 19 voor 15 maanden het leger in moet… En als ze ik weet niet meer de plaats maar als ze daar naar toe moeten is er een hele grote kans dat die dat niet overleefd :cry: !! En ik heb alleen zn e-mail adres waarop die niks terug stuurt en telefoon nummer heb ik niet ! En ik ben erg ongeduldig hij stuurt maar niks terug maar ik hoor dat t bij bijna iederen t zelfde is dat het n tijd duurt vorodat hij wat terug mailt… en ik weet ook nog niet cker of dat wel het goede adres is… In de voorjaars vakantie ga ik terug naar Alanya en dan zal die wel waarscheinlijk in het leger zitten ! en dan zegt iedereen wel zo leuk je moet eht gewoon bj n vakantievriendje houden maar dat kan ik niet en dat wil ik niet en dat is ook lullig om te zeggen vind ik …
Groetjes macy xx

Heey Anita!

Even vraagje he!Ben jij de vrouw die afgelopen december.Om Precies te zijn 20 december.Naar Izmir vloog?Ik zie je foto niet duidelijk,maar je lijkt er erg veel op.Als jij het bent hebben we samen gereisd(ik met nog een vriendin van me).Je hebt een zoontje,klopt dat?
Zou echt heeel toevallig zijn als jij het bent!
Ik hoor t wel van je…

Groetjes Marieke

Heey Marieke ,

Ik denk wel dat je de goede Anita voor je hebt , want het klopt dat ik afgelopen 20 december 2007 naar Izmir vloog met me zoontje Nick !!
Maar het is wel erg grappig als je me zou herkennen tussen al deze mensen op deze site , maar ik zit dit met een bigsmile te typen nu , als ik dus echt de gene zou zijn die jij denkt te herkennen !!
Het zou echt heel leuk zijn !!

groetjes anita

Jaaa!!ik weet het zeker nu!ik vloog toen samen met mn vriendin naar izmir naar onze vriendjes.We zijn toen op schiphol enz samen met jou en je zoontje gelopen en gegeten.Ik zit zo nu en dan eens op dit forum,nu niet meer heel vaak.Maar zat het zo te lezen en zag je foto.Ik dacht die lijkt echt wel op dr!en ja hoor het is zo!Ik heb ook nog een foto van je!Dus als je die wil kan ik hem ns naar je versturen.
Maar erg grappig dat ik je op deze manier ontdek!!

groetjes Marieke

Heb mn foto even veranderd,want ben helaas niet meer met hem…

Ja dat klopt !!!

Ik weet nog dat ik met jullie gesproken heb,en volgens mij was dat bij de douanne van Schiphol ,klopt dat ??
Volgens mij moesten jullie nog bij aankomst in Izmir lang met de auto reizen of zoiets toch??

Maar ben vooral benieuwd hoe het met jou en je vriendin gaat ?
nog steeds met jullie turkseliefde…

En wat leuk dat je een foto heb van ons , en tuurlijk wil ik die graag hebben :chin:
Maar ik ben toch nog steeds verrast dat je me gevonden heb hoor !! harstikke leuk??
Ik ga wel weer einde van dit jaar richting Izmir hahahah en jullie ?
groetjes anita

Nou je antwoord over je liefde lees ik nu pas , sorry !!!

Ohh geeft niet!Ben niet meer met hem nee…Heb er zelf voor gekozen.Ik kon er niet goed meer tegen,het gemis en verdriet als ik weer thuis was.Ben in maart en in mei nog bij hem geweest.Sinds een week of 4 een punt erachter gezet.Waar ik het heeel moeilijk mee had en nu nog steeds!Het was niet omdat ik niet meer van hem hield,maar kon er niet meer tegen.Ook de toekomst zag ik somber in.Heb nog wel contact met hem,wat moeilijk is.Hij is er helemaal kapot van!En wil alles doen om me terug te krijgen…zelfs zover dat hij met een visum bezig is.Maarja ik weet niet of dat de oplossing is…
Met mn vriendin gaat het goed,ze is nog steeds met hem en is er pas 5 weken geweest.Dus gaat goed!

Maar klopt inderdaad dat we elkaar ontmoette bij de douane,zijn daar aan de praat geraakt en zo eigenlijk tot izmir toe he…behalve dat we niet bij elkaar zaten in het vliegtuig…

Maar met jou en je relatie alles goed begrijp ik…Fijn hoor!!Je bent dus net terug van 3 maanden…Lijkt me nu wel moeilijk om dan weer terug in nederland te moeten zijn.!!

Maar als je wil kan je me prive wel even je mailadres geven dan kan ik je de foto sturen!

Echt super je zo weer te ontmoeten!!

groetjes

Oohhh tjeetje , zal best ook wel een moeilijke beslissing voor je geweest zijn , want ik begrijp heel goed met wat je bedoelt met het gemis het verdriet van steeds elkaar weer te moeten verlaten !!
Ik ervaar dat ook heel erg , en het is ook best moeilijk om een vriend tehebben die zover weg woont , maar hadden jullie dan niet plannen voor de toekomt samen ?
En ik weet ook dat Nederland het ook niet echt makkelijk maakt om je geliefde naar Nederland tehalen , met alle regels en papieren die ze nodig hebben .
En die van mij moet eigenlijk ze diensttijd nog doen , dus dat is ook nog eens 15 maanden in het leger , en ik ben al 37 en wil ook weten waar ik aan toe ben , en heb nu ook serieuse plannen op tafel gegooid , daarom was ik er ook dit keer 3 maanden .
En tja ik ben net een weekje thuis , en het valt me zwaar tegen hier in Nederland tezijn.
En ik ervaar ook hoe langer de relatie duurt ik steeds meer moeite krijg om alleen terug tekeren,kan niet me ritme vinden !!!

ik zal je me email ff geven , heb je toevallig ook msn ???
misschien kunnen we daar ook eens bijpraten als je wilt ???
ik hoor wel van je , groetjes anita

Ja hoor heb ook msn! ik ga je pbtje sturen en dan geef ik het je!

Groetjes Marieke

thanks !!!

Marieke: het verbaast me dat jullie uit elkaar zijn! Maar ik begrijp je volkomen, ik kon er ook niet meer tegen… en ja dan kun je maar beter kiezen om te stoppen… Wij hebben ook nog weleens contact en hij begint ook over het feit dat hij naar NL wil komen om me terug te krijgen, maar inderdaad zal dat niks veranderen… Je moet hem na een tijdje dan toch weer missen…

Sterkte meis :kus:

Dank je wel Cynthia…Ja voor mijn gevoel had ik geen andere keus meer,moest gewoon aan mezelf denken,ik wil niet voordurend in de put zitten.
Op het moment zoekt hij echt erg veel contact met me,hij probeerd allerlei wegen om me terug te krijgen,waardoor hij het me niet makkelijk maakt.Maar telkens trap ik er toch weer in om of de telefoon op te nemen of een sms terug te sturen.En dat is eigenlijk fout van mezelf,maarja kan het zo slecht laten.
Dus jou exvriend probeerd het ook nog steeds…ik had eigenlijk niet gedacht dat hij nog zo aan me zou blijven hangen.Bedoel hij zit in de toeristenwereld en er komen en gaan heel veel leuke meiden!
Maar blijkbaar zullen we toch iets speciaals hebben hahah…
Bij jou is het al een tijdje over he?

Groetjes Marieke

Het is bij mij inderdaad al een paar maanden over, maar ik moet zeggen dat ik het ook wel moeilijk vind nog… Hij was vorige week op msn en dan begint hij toch weer te praten met I miss you blabla (je kent het wel) ik geef echt om hem, en was ook echt wel gek op hem… Maar soms moet je gewoon voor je zelf kiezen… In Juni was ik op studiereis voor mijn werk, en toen heb ik hem (heel stom ik weet het) teruggestuurd dat ik hem ook mis… Dus denk dat hij daar hoop uit haalt ofzo…

Snap inderdaad ook niet dat hij zo blijft proberen. Hij zit nu ook in het leger dus hij kan trouwens geen ander meisje tegenkomen…

Nou ja we zien het wel… Heb hem ook maar niet verteld dat ik in september nog een weekje naar Antalya ga… wie weet wat hij in ze hoofd haalt (hij heeft nog 2 weken verlof) en staat hij opeens voor mijn neus… Dan weet ik helemaal zeker dat ik de fout in ga… :wink: