Een paar positieve woordjes in hun ogen,geven hun alweer hoop.Maar ik kan hem niet goed aan zijn verstand brengen dat ik nog van hem hou en hem erg mis,maar dat het geen toekomst heeft.Ja hij zal het mischien begrijpen maar wil het niet…Daarom moet ik ook zo oppassen met wat ik zeg want anders denkt hij gelijk dat ik weer bij hem terug wil.Net wat je zegt…
Ik denk dat het t beste is als je hem niks verteld nee,want ze zullen ertoe in staat zijn om ineens voor je neus te staan!
Ik wil mischien volgend jaar ook terug naar Gumbet gaan samen met een vriendin,maar ga het m dan ook niet vertellen,want ook hij zit dan in het leger,maar weet waar hij toe in staat is haha…
We hebben het er allemaal maar moeilijk mee he…had niet gedacht dat het nog zo n nasleep zou hebben.Had alleen de gedachten dat ik het voor mezelf moest verwerken maar dat het na verloop van tijd zou slijten,maarja als ze telkens nog contact blijven zoeken valt het niet mee!Ja als hij opeens voor je neus staat dan ga je gewoon de fout in!Dat zou bij mij ook zeer zeker het geval zijn…
Ja precies… Het is ook gewoon moeilijk vanwege de taal… Hij ziet alleen de woorden “i love you and miss you” en “but there can’t be a future, it’s too difficult” zien ze niet… Wat kreeg ik altijd te horen: “i know its hard but i really only love you askim” jaaaaa maar dat bedoel ik toch niet!!! Ben soms ook echt gewoon boos geworden omdat hij het niet wil snappen!!! Of net doet alsof!
Waarschijnlijk gaan ze het vanzelf wel inzien na een tijd… al duurt het me al veel te lang!!!
:kus:
Jaaa precies…die woordjes kennen ze wel!Maar als je precies uitlegt waarom het niet meer gaat,dan zeggen ze inderdaad maar we houden toch van elkaar,wat is dan het probleem!
Ja ik wordt daar soms ook boos over hoor!
Nu zegt ie vaak tegen me,kijk naar de mooie dingen die we samen al gehad hebben,denk daar aan…we kunnen samen trouwen en kindertjes krijgen.Jij kan thuis blijven met hun en voor het huishouden zorgen,ik zal gaan werken. NEEE hij wil het niet snappen,zo makkelijk gaat het allemaal niet!Ik zie die toekomst gewoon niet rooskleurig in…heb al genoeg ellende gehad in vvorgaande jaren,wil het niet weer opzoeken.En mischien kan het ook allemaal heel rooskleurig zijn,maar makkelijk zal het nooit zijn,bij niemand niet ,die een huwelijk aangaat met een turkse partner.Je kan mij niet vertelllen dat het allemaal heel gemakkelijk verloopt…maar daar zullen mischien de meningen over verdeelt zijn…
Ja ik hoop ook dat ze het naar verloop van tijd ook zelf in gaan zien…maarja kost tijd zie je wel,kijk maar bij jou,jullie zijn al een tijdje langer uit elkaar,dus weet ik nog wat ik tegoed heb dan hahah.Want het zijn volhouders hoor…!!
Haha ja bereid je maar voor
Op een dag zullen ze het (zon)licht zien!! ![]()
Ja we hopen het maar…dat het snel zal zijn!!kunnen wij ook door met ons verdere leven…
hey meiden,
Ik begrijp jullie gevoel hierover. Kheb het ook erg moeilijk met het gemis en zo en soms lijkt een toekomst samen onbereikbaar. Maar ik kan (momenteel) echt mijn rug niet naar hem keren. Gewoon al voor het kleine kansje dat we het samen toch kunnen halen wil ik het proberen. Nu ben ik weer erg optimistisch ingesteld maar er zijn periodes dat ik het echt niet zie zitten en de toekomst zwart inzie. Kvind het toch sterk dat jullie er een punt hebben kunnen achter zetten want dat zal zeker niet gemakkelijk zijn geweest en is wss nog steeds moeilijk.
Veel moed !
groetjes
xxxxxxxx
Heey hoii!
Ja het is erg moeilijk…Maar als je het een klein kansje geeft,dan vind ik dat je er gewoon voor moet gaan!Je kan het altijd proberen…en ja zou heel jammer zijn als het na verloop van tijd toch mis zal gaan,maarja dan heb je het in ieder geval geprobeerd.
Maar het was erg moeilijk om er een punt achter te moeten zetten.Toen ik er echt 100% zeker van was,moest ik ook echt al mij moed bijeen verzamelen om het hem te vertellen.En dat gebeurde niet zonder een traantje…nee dat waren complete huilbuien.
Het is nog steeds erg moeilijk,denk nog dagelijks aan hem,en ja als je niet volledig met rust gelaten wordt,duurt het verwerkingsproces alleen maar langer!
Maar meis als je het een kans wil geven,zou ik zeggen ga er gewoon voor!!Maar als je echt ooit je twijfels gaat krijgen,hou jezelf niet voor de gek,en kies dan voor jezelf.Hoe moeilijk het dan ook is!
groetjes x x x
Tjeetje Cynthia en marieke ,
Ik vind jullie wel super moedig van jullie hoor, om toch om zo’n besluit tekomen !!
Ik wens jullie toch in deze moeilijke fase veel sterkte toe !!
groetjes anita