in mei 3 jaar een relatie ! nog steeds goed. heb hem in alanya ontmoet. hij was kok in de keuken !
ga as zaterdag er weer heen !!!
hahaha ! :lol:
Sommige mensen die mailen me: ‘‘Dave is het verhaal nu echt , of heb je dat verzonnen’’… Het is gewoon echt , al lijkt het bijna een sprookje!
Liefs,
Dave
:vak02:
ik geloof in sprookjes
khoop dat mijn sprookje ook mooi mag eindigen (zucht).Telkens ik hem hoor ben ik weer zwevende :d Nog 4,5 maanden.
Moet je ook absoluut doen. En je moet ook blijven geloven. Anders weet je op voorhand al dat het niets gaat worden. Jij verblijft in NL en hij in Turkije als ik het goed begrijp…?
ik in belgië
en hij in Turkije. We studeren beide nog en eigenlijk kennen we elkaar amper (kwas maar een weekje op vakantie daar en pas de derde dag samen en dan enkel savonds dus…) Hopelijk komt daar deze zomer verandering in
twachten doet soms pijn maar kweet zeker dat die pijn snel vergeten is eens we samen zijn. kheb btw ook je verhaal gelezen –> prachtig. kwens je nog veel geluk samen ![]()
Hey Sofieke, blijven geloven in sprookjes :nod:
Wanneer hebben jullie elkaar leren kennen? Ben je al lang aan het aftellen dan ![]()
Thanks wat betreft het verhaal!
Wel leuk om te horen dat je elkaar na zo’n korte periode al helemaal leuk vind! Hebben jullie nog dagelijks contact?
Groetjes
Dave
Ik ging normaal niet op vakantie afgelope zomer
heb toch last minute geboekt eind augustus (19 tot 26) dus 25 augustus was laatste keer dat ik hem zag. We hebbe geen afscheid kunnen nemen want zijn baas ging onverwachts mee naar de disco (georganiseerd door hotel) en jah… de baze daar zijn blijkbaar nogal streng op dat vlak “van de toeriste afblijve!”. Maar sinds hij weer thuis is (midden september) bellen of smsen we bijna iedere dag
de komende zomer wil hij niet werke in het hotel –> hihi hij wil namelijk zijn vakantie met mij doorbrengen ![]()
kvin dit forum echt fijn
elke dag lees ik de verhalen van iedereen, er is hier niemand die vooroordelen heeft en uiteindelijk zit iedereen met (ongeveer) hetzelfde gevoel denk ik.
Ja hier in Turkije zijn de bazen inderdaad erg streng.
Wel jammer dat jullie geen afscheid hebben kunnen nemen ![]()
Maar goed wanneer ze al interesse blijven tonen om iedere dag te smsen dan is dat absoluut niet zonder reden. Voor hen is het natuurlijk ook niet gratis zo’n sms naar Nederland.
Ga je deze zomer naar het zelfde hotel? Of heb je nog helemaal niets geboekt…?
Wat betreft die vooroordelen die krijgen we al genoeg te horen.
Dus waarom zouden we dat hier ook nog eens gaan doen hihih :lol:
Liefs
Dave
aah, wat lief van hem. Wat voor werk deed hij in het hotel? Hij zal wel een paar weekjes vrij kunnen nemen voor jou zeker? Dat had die van mij ook gedaan. Hij werkte in bodrum als assistant service manager, en hij had aan zijn baas gezegd dat hij een week naar zijn familie ging, dus hadden wij een hele week voor ons tweetjes.
Je moet trouwens niet naar mensen met vooroordelen luisteren, daar is het leven veel te kort voor. Je kan maar best van elk moment genieten.
Hij werkte daar als animator maar dat was zijn vakantiejob
hij studeert nog en hij heeft net als ik nog één jaar te doen na dit jaar. Van timing gesproke ![]()
nee wss ga ik niet naar hetzelfde hotel terug, ik ben nog volop aan het sparen eigenlijk. Hij had voorgesteld dat ik bij hem en zijn ouders mocht logeren maar dat durf ik niet zo goed (uiteindelijk ken ik hem niet –> ook al voelt het anders). Wel jammer dat ik niet de hele zomer bij hem kan zijn. Maximum 15 dagen
één van mijn ouders is namelijk niet op de hoogte van dit alles en zou hem niet aanvaarden moest ik het vertellen.
Hi Sofieke :teeth: ,
Altijd lastig wanneer een van je ouders niet op de hoogte zijn , en waarbij je op voorhand al weet dat hij niet geaccepteerd wordt.
Mijn vriend’s ouders waren wel altijd op de hoogte maar op het begin werd ik ook niet ‘‘echt’’ geaccepteerd. Echter uiteindelijk zul je je ouder(s) wel op de hoogte moeten stellen. Alleen al voor je eigen gevoel , het lijkt me namelijk vreselijk lastig wanneer je iets moet achterhouden , iets waar JIJ vreselijk veel van houd , maar waar zij niets van mogen weten.
Geloof me: ooit zal er een tijd komen dat ze het wel accepteren. Het is en blijft jou keuze , en wat maakt het nu uit of je met iemand uit België of Turkije een relatie hebt. Het is JOU leven en jij maakt de keuzes.
Al denk ik wel dat jou ouder(s) zich zorgen om je maken.
Maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal en goed. Ze houden van je en willen dat je geen verkeerde beslissingen maakt en/of dat je geen rare dingen gaat doen…
Misschien een (te) persoonlijke vraag: Hoe oud ben je?
Liefs,
Dave
:zon02:
Wat studeert hij? Zit hij op de universiteit? In turkije zijn ze heel gastvrij, misschien kan je wel bij iemand logeren. Ik hoop dat je vader of moeder nog bijdraait.
We kennen elkaar 4 jaar, 2 jaar samen gewoond in Turkije, 1.5 jaar heen en weer pendelen en nu alweer 6 maandjes samen in Belgie. Op 14 juli 2007 zijn we in Bodrum getrouwd.
@dave : Geen te persoonlijke vraag hoor
ik ben 20 hij 24. jij?
In welke stad woon je? Spreek je Turks?
@bieke : Hij studeert voor fysica leraar opt unif (ikke voor lerares voeding-verzorging-biologie –> hihi beide in het onderwijs) Ja ik zou bij hem en z’n ouders mogen logeren maar ik ben nogal nen bangerik, ik ken hem eigenlijk niet echt hé en ook al geloof ik wel in hem toch heb ik angst dat als ik land in Izmir hij er mss niet zal staan –> en wat dan ? dan sta ik daar alleen ![]()
Yup spreek Turks , ikke 24 en woon in Manavgat ( dichtbij side)
Dat is zo grappig Sofieke, de eerste keer dat ik hem ging bezoeken dacht ik net hetzelfde. Ik had mijn reisgids bij en ik was helemaal voorbereid om ter plekke een jeugdhuis of hostelletje te gaan zoeken ![]()
Hey Domenica, proficiat met je huwelijk !!
Inderdaad gefeliciteerd :D!!!
hey,
Ik had t geluk dat zn oom de baas was,dus we konden doen en laten wat we wilden.Ik hoop dat ie er deze zomer weer gaat werken maar hij wil ergens anders.