ik heb f 4 jaar geleden leren kennen in side werkte toen in club voyage sorgun als ober
Ik heb mijn vriend nu bijna 2 jaar geleden leren kennen in Bitez. Ik kom al sinds 2004 in Turkije. 2004 in Gümbet en vanaf 2005 in Bitez.
Eerst dacht ik⦠wat overkomt mij nu⦠word ik verliefd op een Turkse man.
Na in november 2007 terug geweest te zijn was het wel duidelijk dat het niet voor even zou zijn. Ik had ook nog lang zoiets van ⦠wat moet hij met mij? Een alleenstaande moeder met 3 kinderen. Maar ook met de kinderen klikt het erg goed en in 2008 hebben de kinderen 3 weken met hem opgetrokken.
In 2008 regelmatig even heen en weer geweest en afgelopen februari 2009 ook nog 2 weken daar geweest. Nu ga ik pas weer in juli voor 4 weken met de kinderen.
Ik ben zelf 43 jaar en hij wordt in augustus 37. Mijn kinderen zijn 18,14 en 9 jaar. Mijn middelste zoon gaat in juli 2 weken eerder ernaartoe. Hij heeft hem gebeld en gevraagd of het goed was dat hij 6 weken komt.
Die 2 amuseren zich dus wel. Wat dat betreft voelen de kinderen zich in Bitez helemaal thuis.
Vanaf het moment van ontmoeten en ik weer naar huis moest in 2007 spreken we elkaar iedere dag op msn en met de webcam aan.
En dat op mijn leeftijd!!!
Leuk om de verhalen te lezen van iedereen.
Mijn schatje heet ibby en woont in alanya, maar het is te ver weg ook al voel ik alleen maar vlinders we zullen of het wat word
Mijn askim het A. maar noem hem altijd Apoheb hem in 2002 leren kennen in Urkmez⦠hij woont zelf in Izmir :vak02:
Die van mij heet Abdullah, noem m Apo en werkt in het Summer House Restaurant in Alanya
K.C , 4 jaar geleden aan de bar in Alanya leren kennen :vak02:
Hoi
Ik ben nieuw hier, ben al even aangemeld op deze site, maar ben hier nog niet vaak geweest.
ALs ik hier op de site zou komen en vragen naar een naam en waar jullie hem ontmoet hadden, zou dat eerlijk gezegd zijn om te zien of niemand op deze site met dezelfde jongen gaat.
Ik heb in september 2008 F. ontmoet. Ik ben momenteel tot over mijn oren verliefd, maar wegens mijn studies enzo kon ik gewoon niet vroeger naar Turkije. Ik ga nu in september weer, twee weken. Om hem te zien, te babbelen over later. Maar eerlijk gezegd word ik verscheurd door vanalles. Ik vertrouw hem wel⦠Maar misschien ben ik naïef? Ik houd zo veel van hem, maar weet niet of hij hetzelfde voelt. Hoe kom je hier achter? Ik ben echt wanhopig aan het worden eigelijk⦠Hij houdt al 8 maanden contact, nog 3 maanden te gaan⦠Nu zal hij me toch niet meer laten vallen he? Dit klinkt allemaal zo stom, maar ik denk dat ik enkel hier begrip kan krijgen.
Ik ben 18 trouwens, word 19 in juli⦠Mijn ouders nemen dit allemaal niet zo serieus. F. is enkel een vakantieliefde volgens hem, maar dit is het niet. Hoe nemen jullie ouders dit op?
Ik ben blij dat ik hier terecht kan. Hoop snel iets te horen. Alvast bedankt om dit te lezen.
Liefste groetjes
SvelFu x
welkom hier SvelFuā¦
leuk dat je in turkije je ook een vriend in turkije hebtā¦!!
ik denk niet dat je vriend 8 maanden contact met je houdt als je niks voor hem betekendā¦
ik zou niet te veel twijfelen nu, en gewoon ff afwachten hoe die 2 weken in september gaan verlopenā¦
toen ik mijn vriend leerde kennen was ik ook 18, en werd het door andere ook niet zo serieus genomen. en nu wonen we alweer bijna een jaar samen in trā¦!!
kom anders voor meer verhalen gezellig meekletsen bij tklā¦
groetjes
hoi SvelFu
Ik heb deze periode ook 4 jaar geleden meegemaakt was toen ook 18 en het is niet makkelijk maar probeer anders samen met je ouders terug te gaan naar turkije en laat ze zien dat het niet alleen een vakantie liefde is en blijven volhouden en nooit opgeven anders krijg je later spijt dat je je hart niet hebt gevolgd dat is nog erger dan dat je ht wel doet en dat het mischien fout loopt geloof me spreek een beetje uit eigen ervaring dus niet opgeven meis heel belangrijk.
En ga op je gevoel af maar wees wel altijd voorzichtig
hoi hoi!
Ik heb dat ook meegemaakt in augustus mijn vriend leren kennen. Hij hield ook 9 maanden lang contact en 2 weken geleden ben ik naar m toe gegaan. We hebben t heel leuk gehad en hij vroeg of ik naar zijn dorp wilde komen en wanneer ik terug zou komen naar Alanya. Nu ben ik thuis en tot nu toe heb ik niks meer van hem gehoordā¦
Hoiā¦
Hoelang ben je al terug? En heb je nog altijd niets gehoord?
Hier heb ik eerlijk gezegd ook schrik voor⦠Maar soms denk ik dat mijn vriend toch wel anders is⦠Hij is heel open over alles en houdt met veel mensen die hij ontmoet contact⦠Als vrienden dan⦠Mja ik weet het allemaal niet⦠Gewoon afwachten hoe het uitdraait zeker =) x
Hallo!
En ben je op dit moment dan nog altijd samen met je vriend?
Ik denk niet dat mijn ouders meewillen naar Turkije =), dit jaar gaat het toch niet, ze hebben zelf al een reis gepland.
Dank je wel voor de raad =), nu kan ik niets anders doen dan wachten tot september, en dan zien we wel⦠x
ik ben nu 2 weken terug. T is nog best kort dat wel. Iedereen wist daar al dat ik zou komen en ze waren op me aan het wachten, ik werd voorgesteld aan zijn vrienden en hij zoende me recht voor hun neus. Allemaal dingen waarvan ik denk ja hij meent het inderdaad anders doe je dat niet. Ik wacht nog even af maar hou altijd in je achterhoofd dat deze jongens anders zijn en hun cultuur is heel anders. Bovendien zijn er types bij die het ene meisje na de ander verslijten. Maar dat ie zolang contact met je gehouden heeft zegt denk ik wel iets. Succes ermee!
ja ik ben nu weer samen met me vriend maar toen ik jonger was heb ik onze relatie moeten vebreken wat verschikkelijk moeilijk was ik heb nog geprobeerd om een nieuwe relatie te beginnen hier in nederland om te zorgen dtas ik hem ging vergeten maar dat werkte dus niet want bleef maar hopen dat er stiekem een wonder gebeurde en dat me ouders zouden zeggen ga naar turkije naar de jongen waar je echt van houdt.
Uiteindelijk was het zo zwaar dat ik de besling heb genomen om voor mezelf te kiezen en even niet naar mij ouders te luisteren en het heeft geholpen want we zijn nu alweer anderhalf jaar samen en over 10 dagen woon ik samen met me ventje in antalya .
Dus geeft niet op als je echt weet dat het goed zit tussen jullie :kus:
Zekeriya (zeki), heb hem in fame residence kemer leren kennen.
Geweldig om te horen =)! Dankje xx en veel geluk!!
Mijn vriendje noemt Gƶkhan komt uit Karamanā¦
Heb hem leren kennen door zijn neef en zo hebben we eerst zitten praten op het internet, ik ben op vakantie geweest naar daar hem dan leren kennen in het echt,
en nu hebben we toekomst plannen ![]()
heb me vriend E. in juni leren kennen⦠hij werkt in bodrum in hotel vera club tmt⦠gelukkig had ik al in april geboekt om in augustus nog 3 weekjes te gaan⦠dus komt mooi uit nu :biggrin: zie hem over 45 daagjes weer⦠canāt wait :wub:
Ik heb geen relatie maar wel een leuke jongen leren kennen in Alanya afgelopen zomer hij heet Erdal
@Debora wat leuk! Ken je hem van het hotel of uitgaan bijvoorbeeld?