Das toevallig voor jullie nu hopen dat je hem kan he girly
Ja hy deed daar meehelpen ofz iets. Ik zat in Club Sema maar hy kwam daar altyd zyn beste vriend werkte daar ook.
Ik wil graag dit jaar nog proberen terug tegaan, maar aangezien met me school & me werk. Ga ik denk ik in Februari terug =D.
Leuk! Joy is ook erg leuk!!
O ontmoet in Marmaris hij was fotograaf in het Cettia
ik heb F leren kennen in grand seker hotel te side
hallo,die van mij heet Yalcin.
Heb hem 2 jaar geleden ontmoet.
Hij heeft heel de afgelopen zomer in het spa center van hotel aqua fantasy te kusadasi gewerkt.
:kus:
De mijne heet E. en woont in Alanya. werkt bij restaurant Picasso
Ik heb mijn vriend leren kennen in de omgeving Bodrum, werktte toen bij de watersport.
Inmiddels hebben we 18 maanden, maar nog niet samenwonend o.i.d eind febr. moet hij namelijk in dienst.
Woonachtig in Zonduldak, en ga er erg vaak heen met familie. Over 15 dagen ga ik weer :hihi:
ohhh ik vergeet helemaal tezeggen dat Nick het super goed maakt , hij heeft me wel super gemist en hangt nu erg aan me hahaha maar dat vind mamaloe echt niet erg !!
En we hebben besloten dat mijn mannetje zo rond april het leger in gaat , tja was best een moeilijke beslissing maar wel de verstandigste ā¦
dus tot die tijd iedereen avond op msn dan maar he hahahah
Hallo!!!
IK heb afgelopen augustus A ontmoet in Marmaris, ga in april weeer terug⦠Nog meer mensen???
Liefs
ik heb D ontmoet vorig jaar augustus in marmaris in restaurant den tol
18 april ga ik er weer heen:slywink:
Ik heb A. 6 jaar geleden ontmoet op een Turkse bruiloft van mijn Nederlandse vriendin in Alanya.
Zijn nu inmiddels zelf 4 jaar getrouwd. Wonen nu in Belgie maar gaan dit jaar terug naar Turkije.
Ik heb A. 6 jaar geleden ontmoet op een Turkse bruiloft van mijn Nederlandse vriendin in Alanya.
Zijn nu inmiddels zelf 4 jaar getrouwd. Wonen nu in Belgie maar gaan dit jaar terug naar Turkije
Ik heb S vijf jaar geleden ontmoet in een appartementcomplex in marmaris, nu 2 jaar bij elkaar en verloofd en over twee weken samenwonen in marmaris!!
Mijn vriend heet E. Heb hem 2j geleden ontmoet in Kusadasi. Afgelopen oktober heb ik zijn ouders en familie ontmoet dus nu is het echt echt
12 April ga ik er weer heen!
Groetjes!
Ik heb A ontmoet bijna 3 jaar geleden in Gumbet,Hij werkte in een kledingwinkel en het was een gezellige week.
Maar ik geloof(de) niet zo in vakantie liefdes.
Hij heeft veel sms ,msn en mail contact met me gehouden, het kwam meer van zijn kant dan van de mijne. Zelfs heeft er nog eens een nederlands meisje naar me gebelt die met zijn neef ging of ik met haar zou willen mee reizen naar Turkije ( dat zag A helemaal zitten) en weer bedankte ik.
Nu bijna 3 jaar later ga ik hem weer op zoeken, we hebben erg veel contact en bellen regelmatig. De aanhouder wint haha
Lekker 2 weken met zān tweeen in een apartement.(als dat maar goed gaat)
Spannend Sunshine! Elkaar 3 jaar niet gezien begrijp ik uit je verhaaltje. Ik wens je een fijne tijd toe samen met je lief.
Ik heb C. A. ontmoet in Bodrum, werkte in de haven. Hij zit sinds 25-02
in het leger.
Balen dat je askim in het leger zit op dit moment.
Die van mij moet nog en daar zit ik echt tegen aan te hikken.
Ik ga eind mei voor 2 weken naar gumbet en als het erg leuk is na 6 weken nog 2 weken. daarna gaat hij het leger in :tssk:
Maar ja als we dat overleven is het wel reel love :zon:
Mijn askim heet Ertu en we wonen in Gumbet, hij doet in verzekeringen, over 2 weken naar Gumbet.
Ik heb M 9 jaar geleden leren kennen in SelƧuk. We hebben nog steeds contact en zijn elkaar niet vergeten. ongelooflijk maar waar