Ach wat dr wonen wel weet ik hoeveel buitenlanders hier ! en dan mogen ze niet eens op vakantie !
Ik wil nog even tegen ManonJoella gefeliciteerd zeggen! Als je tenminste Ja hebt gezegd! ![]()
Inderdaad Macy, NEDERLAND doet moeilijk⦠(en de rest van de EU ook, maar Nederland is de grootste lastpak)
En dat is dan ook precies de reden van het moeilijk doen. Nederland is bang dat de jongens die hier naartoe komen op vakantie, dan onderduiken en hier illegaal zullen verblijven.
Ja, ze willen gewoon niet onder ogen zien dat dit n K*T land is, tenminste dat is mijn mening he. Ze denken dat dit het perfecste landje is ⦠ik vind dus niet⦠Maarja opelijk kan ik dr over 4 jaar vanaf zijnā¦![]()
Ja, ze vinden ze dan heus wel. ze moeten s ophouden met dat TE strenge gedoe.
Macy, die regels zijn nu zo streng omdat er in het verleden heel veel misbruik is gemaakt van de gastvrijheid van Nederland. Dat moet je dan vooral die misbruikers kwalijk nemen?
@ ManonJoella, hoe romantisch:D
en⦠ja gezegd??
Ja, sorry dat wist ik niet echt. Maar toch zijn ze wat te streng.
En ik heb Ja gezegt:d
haha hij deed het echt SUPER romantisch, hij was al de hele dag heel irritant zenuwachtig aan het doen en we waren bij hem thuis en ging die telkens weg, want dan moest die wat āhalenā bij de supermarkt en dan moest ie even naar ze broer.
En de hele tijd maar katten, van stil nou even ik ben aan het denken⦠sst sstā¦
Dus ik zeg Ali, wat zit je nou moeilijk te doen ,als je zo idioot blijft doen dan ga ik gewoon weg hoorā¦
Uiteindelijk gingen we uiteten en hij was echt onwijs netjes aangekleed en hij had voor mij me kleding uitgezocht.
Toen kwamen in het restaurant aan was de tafel helemaal versierd met kaarsen en bloempjes, en champagne erbij.
en toen begon die te vertellen, ja je bent echt speciaal voor me dat weet je toch? ik ja weet ikā¦
en toen zei die en jij bent echt de vrouw van mijn dromen, en je bent de mannelijke versie van mij alleen met vrouwelijke dingetjes, ik kan met je lachen en met je huilen, ik hou gewoon heel erg veel van je en wil je nooit meer kwijt.
Dus ik dacht wat zit je nou sentimenteel te doen ineens.
en toen liepen we naar het strand en stonden er allemaal fakkels, en er lag een kleed en champagne.
En toen gingen w daarheen dus ik vroeg waar heb ik dit aan te danken schat.
dus toen ging die op zn knieen en hij zei; ik meen het ik wil je echt nooit meer kwijt, ik wil je voor altijd aan me zijde, ik wil bij jou zijn, ik wil kinderen met jou, ik wil alles, en zoals hij het zei: I WANT THE WHOLE PACKAGE! wil je met me trouwen, mijn vrouw zijn?
en toen hield ik het natuurlijk niet meer en ik begon keihard te huilen want t was echt heel lief hoe die het ook zei.
En hij had me vader al gesproken en me om mijn hand gevraagdā¦
haha en toen hebben we daar nog even de fles opgedronken en toen we terug kwamen stond zoān beetje zān hele familie voor de deur te wachten om erachter te komen wat ik had gezegtā¦
hallo, ik ben Melissa en heb mijn Askim in het Caprice Beach Hotel leren kennen en hij heet hoe is ie aan elkaar op zān plat nederlands dan!! we bellen en sms veel, ik hoop hem hier te kunnen krijgen voor vakantie
Heey melissa ik hoop dat het je lukt.
Ohhh manon dat is zooooo lief en romantisch ! echt super
hebbe jullie al een datum geprikt ?
haha nee, waarschijnelijk volgend jaar augustus we moeten ook nog even kijken waar we gaan trouwen, en locatie zoekenā¦
waarschijnelijk gaan we op het strand trouwen, omdat hij zeg maar wel in Allah gelooft maar niet zwaar moslims is, en ik ben van huis uit katholiek maar ik geloof niet, dus we willen onze bruiloft niet op een religieuze wijze vieren.
Maar wel turkse en italiaanse tradities erin houden.
en we willen ook graag samen wonen, maar mij lijkt het beter om in Nederland te blijven qua werk, geld en een huis.
@ Manon: Supeer romantisch. Droom aanzoek;P
Hoe oud ben je en hoe oud is hij?
Super gefeliciteerd .
echt romantisch hoe hij dat heeft gedaan:D:Dā¦
dank je wel allemaal (K)
Ik ben onlangs 20 geworden, en hij is 25
Ohh op het strand dat lijkt me inderdaad leuk ja! bohh ik kan ook niet wachten tot mijn huwelijk, alleen ik moet de nog de man vinden die juist is voor mij, jij hebt m gelukkig al
ik ben blij voor jou ![]()
De myne heet K. komt uit Marmaris en werkt in appartement Akasya!
En mis hem =(
eey wat grappig ik ben afgelopen juni ook in akasya geweest wat voor werk deed hij daar en wanneer ga je er weer heen? mijn vriend werkt in de joy en ik ga er over 3 weken weer heen!