De eerste zijn wij saampies, 2de zijn mooie bos haar;)
op de 3de is die aan het schilderen, 4de met zijn zusje, en 5de met vrienden van hem! issie niet goddelijk???
Jildou: mooie foto’s meid…en ik wens je een supertijd met hem
H., ontmoet in Side Star Beach hotel.
hoi mag vragen hoe jou vriend heet en waar hij werkte ?
mijn vriend werke ook in de zomer in icmeler dus ben beetje nieuwschierig sorry groetjes patricia
hoi cindy
ik ben patricia 17 bijna 18 en heb ook sins 9 maanden een vriend ook toevallig uit icmeler en mis hem ook heel erg . hebben veel contact en ben al 3 naar hem toe geweest zin we wat hebben en ga nu 29 mei weer 2 weken naar hem toe docht misching vind leuk om te babbelen zo ja zeg even stuur ik me msn groetjes patricia en weet hoe voelt ben ook heel vaak boos om niks
[quote=“Ankie73, post:1, topic:43027”]
Dag allemaal :vak01:
B. uit Marmaris ![]()
Mijn vriend heet F. en werkte in Navy Hotel… En de jouwe patricia?
mijne heet s en werk in my way mirage bar
de bar die bij mirage world hotel hoort
Patricia sorry lees dit nu pas! Jaa heel graag wat is je msn?
…
Patricia=D wat je daar vertelt ken ik echt niet=D haha! Icmeler zal groot zijn =D! Ken marmaris ook wel iets beter=) Sorry dat ik ook zo kort antwoordde, maar ik zit midden in men examens en hoor hier nu eil niet te zitte=D! Gaat alles goed met je voor de rest? Wnnr zie je je askim weer? Ik vertrek over 9 dagen naar hem !xxx
zo jarloers op jou negen dagen wil ook wel hoor net ga 29 mei naar hem toe gelukkig , zit nu net in me stage periode dus ja moet eerst af maken dan pas kon ik weer wel rond maar ja overleven het wel spreken elkaar dagelijks dus dat komt wel goed tussen ons nou sterkte met je examen ik ben pas weer begonnen met nieuwe opleiding dus zit er bij mij nog niet is . ben blij dat vorig jaar diploma heb gehaalt nu deze nog maar dat duurt hier na ook nog 4 jaar . met met mij gaat alles goed , met me vriend ook zijn dol gelukkig met elkaar . xx patricia
ps jou hotel ken in wel maar die zit meer beetje in zo zij straatje die van mij zit vlak bij het strand in de buurt klein stukje lopen
Mijn man heet N. en ik heb hem ontmoet in resort: Lykia world in Ölüdeniz :zon02:(Blue Lagoon:vak02:). We kennen elkaar 7 jaar en hij woont nu 6 jaar in Nederland. We hebben twee prachtige kinderen.
Hoi allemaal
Ik heb ook een leuke jongen ontmoet… zijn naam is E en hij werkt als animator in het Miracle Resort! Ik hoop hem nog eens te zien… Of dat ook gaat gebeuren weet ik niet… Maar ik hoop het!!
Ik mis hem zo!! I’m in love!!
@sunanda: Miracle Resort in Antalya? daar is pasgeleden nog een vriendin van me geweest
hoop dat je hem snel weer ziet!
haha leuk zeg, ik las veel mensen die een vriend hebben in alanya en omgeving mijnes komt uit side dus ligt in de buurt!
Goh wat leuk in ben Deze zomer in side geweest… ben net vorige week teruggekomen en heb mijn Askim leren kennen op Gardenbeach dat komt je vast wel bekend voor
x
haha mijnes ook maar dan werkende in Side ![]()
x
Mijn askim is A uit Side :kus: