@Dynphna: Dank je wel!! … Leuk dat je vriendin ook in het Miracle Resort is geweest… Ik vond het geweldig daar:)!! Waar ben jij op vakantie geweest??
Hallo allemaal,
Ik zie dat de berichten behoorlijk oud zijn, dus ik hoop dat er nog iemand de moeite neemt op dit forum te komen en mij een beetje zou willen/kunnen helpen.
Ik ben nét terug uit Gumbet (naast Bodrum) en daar net als jullie “mijn droomman"ontmoet. C, 33 jaar.
Hij verbleef daar maar had eigenlijk geen werk. Af en toe portier bij een club en af en toe helpen bij de fitness. Verlegen en geen woord Engels. Ik heb hem zelf mee uit gevraagd.
Ik besef me heel erg goed dat dit geen toekomst zal hebben. Hij is terug naar zijn eigen woonplaats waar hij niet eens een baan kan vinden en dus geen rooie cent heeft. En ik zit hier in nederland met mijn 2 kindjes.
Ik lees dat het zelfs erg moeilijk is om je “lover” voor vakantie hiernaartoe te krijgen? Je moet geld op de bank hebben? Wie kan mij hier wat meer over vertellen, want ik heb er totaal geen ervaring mee maar ben wel al dagen de kluts kwijt. Hij lijkt me geen “visum-jager” MAAR ik weet dat 8 van de 10 turkse mannen dat daar wél zijn. Dus ik steek voor niemand mijn hand in het vuur. Kan alleen maar hopen dat hij"niet zo is” en het allemaal wel meent.
Zit vol met emoties en zou het zo graag willen delen met andere vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten of er ervaring mee hebben. Hoe is het jullie vergaan? Is het cultuurverschil niet veels te groot? Hoe heb je hem voor een paar weken naar Nederland gekregen?
Zou het heel erg fijn vinden als jullie me wat info kunnen geven, en we onze gevoelens een beetje kunnen delen.
Zouden jullie mij een privebericht willen sturen met je emailadres erin?
Groetjes D.
Hallo Allemaal, ik ben net nieuw hier…en snap er allemaal nog niet zoveel van, maar ik dacht ik reageer maar eens even :)! ik heb een vakantieliefde en die begint met de A en komt uit istanbul maar heb hem leren kennen in Side :D! heb hem vandaag nog weer voor de webcam gezien… maar jammer genoeg is onze toekomst wel onzeker, ik ben zelf nog vrij jong(onder de 20) dus geld verdienen doe ik ook niet zoveel… ik ga proberen om in oktober nog een weekje heen te gaan, en wie weet kan ik hem tegen kerstmis wel hier krijgen… niks is zeker maar we zullen het zien!
doeidoei x
Hallo Bodrum,
Die onzekere toekomst kennen de meesten van ons hier wel. Wat betreft het vakantievisum voor je askim daarvoor kun je op de site van de IND kijken en kun je precies lezen wat er allemaal voor nodig is. Ook kun je er hier op het forum topics vinden waar meiden erover geschreven hebben. Dan zijn er nog 2 Nederlandse meiden die inmiddels in Turkije wonen die een site gemaakt hebben waar je veel op terug kunt vinden. Deze site heet Turkije-Hulp.nl . Als je het gezellig vindt kun je mee komen kletsen op het topic tlk daar zijn allemaal meiden en vrouwen met een liefde of ex liefde in Turkije en we delen daar heel veel dingen. Wie weet misschien zien we je daar. Geniet voor nu gewoon van het verliefd zijn.
Dank je voor je antwoord.
Vind het moeilijk om “nu alleen even te genieten van het verliefd-zijn”
Mijn verlangen naar hem is zo groot en ik voel me de hele dag verdrietig.
In NL kan ik het niet vinden en dan ga ik naar Turkije en overkomt me dit…zucht.
Weet iemand van jullie misschien een GOEDE vertaalsite?
Die van google of internet is ongelofelijk slecht. Soms staan er woorden in die ik helemaal niet gezegd heb en een vertaalbureau vraagt 10 cent per woord!
Ik wil zo graag 1 lange duidelijke brief sturen met al mijn gevoelens erin, die gewoon goed vertaald worden.
Wat een ellende allemaal…:crybaby:
Liefs…
Bodrum: Ik weet precies hoe je je voelt meid. Dit hebben de meiden en vrouwen hier allemaal meegemaakt of maken het nog mee. Het beste kun je afleiding zoeken tenminste dat werkte bij mij het beste. Naarmate je langer thuis bent zal het vervelende gevoel van verdriet en missen ook beter te hanteren zijn is mijn ervaring.
Wat betreft de vertaalsite daar heb ik geen idee van. Ik had het geluk dat mijn ex askim duits sprak dus we communiceerden in het duits.
Meid ik wil je nogmaals uitnodigen om mee te komen kletsen op het TLK topic. Daar weet iedereen hoe je je voelt en geven ze vaak goede adviezen en antwoorden op je vragen. Zelf ben ik daar ook al bijna 2 jaar actief. Zelfs nu nog ondanks dat ik geen askim meer heb.
Euhhm, hoe kom ik op dat forum?? bloos
In de lijst waar dit topic staat staat ook ergens TLK dit staat voor turkse liefdes kletstopic. Waarschijnlijk staat het vrij bovenaan
Ik heb mijn vriend in 2008 ontmoet in Hotel Lara Beach in Lara, Antalya. Hij heet M. E.A. Ik wilde meteen dat hij naar Nederland kwam maar er was een probleem want hij moest nog in dienst. Dat drukte de pret wel. In de zomer van 2009 hebben we elkaar weer ontmoet en helaas in november 2009 moest hij in dienst. Hij is begin maart 2011 uit dienst gekomen en we hebben elkaar deze zomer weer ontmoet. Nog steeds verliefd!!! Nu moet hij eerst wel zijn leven op de rit krijgen en heeft pas een nieuwe baan gevonden waarvoor hij ook naar school moet. Tot die tijd kijken we het even aan en dan ga ik waarschijnlijk eerst terug naar hem en dan probeer ik hem toch voor een vakantie naar Nederland te laten komen. Dat zal niet makkelijk worden, dat besef is er van beide kanten.
Heb me hier net aangemeld en zal even vertellen hoe ik mijn askim ontmoet heb.
Het is nog niet zo heel lang geleden van 31-7 tot 14-8 ben ik voor het eerst op vakantie geweest naar Turkije, Kusadasi en daar heb ik C ontmoet. Hij werkt daar in het animatieteam van Ephesia hotel. Eigenlijk sloeg de vonk al over op dag 2 die middag gezellig gezwommen en lol gemaakt en toen vroeg hij me mee uit. Ik heb het nog een beetje afgehouden en mijn antwoord was misschien morgen. De volgende dag heeft hij geregeld dat hij die avond vrij was zodat we samen weg konden. Samen gaan wandelen langs het strad en sinds dien waren we in love :wub:, nog een top vakantie gehad alleen wat is afscheid nemen verschrikkelijk.
Nu spreken we elkaar zo veel mogelijk via msn/facebook.
De plannen zijn er nu om hem 6 oktober weer op te zoeken.
Mijn turkse lief ontmoet in Nederland of mag dat niet? In een disco in 1975