Zonnetje ook welkom namens mij, heb met een glimlach je verhaal gelezen, er zijn twee meiden op het forum die ook een kleintje hebben, omdat dit het verhaal toch anders maakt dan zonder kinderen is het fijn om te weten, Anita heeft een zoontje van 7, en schrijft al 4 jaar mee op het forum, ze vindt het vast niet erg dat ik haar ook aan je voorstel en ik ben Ester en schrijf sinds begin juni mee, ook mijn askim leren kennen omdat mijn zoontje van inmiddels anderhalf helemaal dol was op mijn askim is, ja dat is het meest zwakke plekje in je hart, de liefde van je kind. Ik ging op vakantie voor rust en ontspanning en even mijn hoofd leeg maken, maar daar dacht mijn kleine jongen anders over, en vond een beste vriend, zo zijn we in contact gebleven, in augustus omdat ik hem niet meer kon missen vier dagen terug geweest alleen zonder mijn kleine, en afgelopen oktober voor drie weken, hij was thuis dus heb zijn familie en vrienden ontmoet en we hebben samen een hoop gezien en gereisd, tevens visum aangevraagd en gekregen, komende kerst komt hij naar Nederland. Fijn je bij ons groepje te hebben hoop je snel te spreken op het forum!!!
Estero, wat fijn om te lezen dat er inderdaad meer meiden zijn met een kindje, en je hebt helemaal gelijk, ook M. heeft uiteindelijk toch mijn hart veroverd door zo enorm leuk met mijn dochter om te gaan. Maar wat een leuk verhaal ook over jullie samen, en heel herkenbaar. Geweldig dat jullie een visum hebben gekregen, dat wordt heerlijk genieten deze kerst. Volgende week weten wij ook iets meer, aan deze kant nog even in spanning dus. En dan wil ik toch ook nog even zeggen dat ik het echt hartverwarmend vindt om zo te worden ontvangen hier op het forum, dat voelt echt geweldig. :kus:Ik ga proberen me eens wat in te lezen op het ākletsā forum ook, het is hier echt heel gezellig.
Mirke, pril of niet, als je gevoel goed zit dan is het gewoon goed, geniet er lekker van meid, we houden elkaar op de hoogte :kus:
groetjes :zon02:
Zonnetje: Mijn gevoel zit goed en na gisteren helemaal want toen ik askim belde en om uitleg te vragen kreeg ik die van hem en toen gaf hij me ook nog zijn neef aan de telefoon en die verontschuldigde zich ervoor dat U. zo weinig tijd voor me had gehad sāmiddags omdat ze gingen stappen ivm het in het leger moeten gaan van de neefā¦hij wenste U. en mij veel geluk en noemde me schoonzus haha vond het wel grappig maar ook erg lief. Dat U. me aan zijn neef gaf was ook een teken dat hij gewoon binnen zijn familie over mij praat en dat voelt wel heel erg goed. Een paar uur later toen ik al sliep heeft U. me nog een keer gebeld en zich weer verontschuldigd dus hij heeft er toch wel last van gehad. Hij vraagt ook steeds of ik al een ticket heb geboekt voor in februari dit zijn voor mij wel tekenen dat hij me echt mist en van me houdt.
We houden elkaar zeker op de hoogte en ook ik hang rond op die kleptoppic.
Als je het leuk vind kunnen we misschien ook eens kletsen op msn. Dan sturen we ons e mail adres via een persoonlijk bericht naar elkaar.
Groetjes Mirjam
:wub::wub::wub:
Hoi Mirke, wat lekker om te lezen dat je Askim voor opheldering heeft gezorgd, dat voelt weer helemaal goed !! Gelukkig maar meid. Zeker weten dat ie je mist
Ik zou het heel leuk vinden om je ook eens te spreken om msn, ik zal je meteen even een prive berichtje sturen met mijn adres. Dan kletsen we vanaf nu verder op het ākletsā topic, anders vervuilen we dit topic helemaal⦠haha, tot snel, liefs :zon02:
Wauw, dit forum is echt precies wat ik zoek.
Ik herken het zo.
Ik ben pas 16 jaar en was 4 weken geleden op vakantie in IƧmeler.
Ik zat in hotel lāetoile beach. Leuk hotel. Mijn askim heb ik daar ontmoet.
Hij was daar ober en zat de hele tijd met me te fliten. Ik heb er op gelet maar met andere meisjes deed hij dit niet.
Elke keer naar me kijken en express langs lopen (dat zei hij later).
Op het moment dat ik weg moest naar Nederland riep hij me bij zich. Daar hebben we staan knuffelen en zoenen. Hij is 18 jaar.
Ik mis hem zo erg! We msnen en bellen regelmatig. Hij mist mij heel erg en wil dat ik naar Turkije kom (hij weet ook dat hij NL moeilijk in komt).
Ik ben alleen bang! Ik ben zoo bang dat het niks kan worden. Ik weet ook wel dat ik jong ben en de afstand groot, maar mijn gevoelens voor hem zijn zoo sterk. Ik moet er niet aan denken om hem nooit meer te zien. Ik mis hem Ʃcht ik ben alleen maar chagrijnig nu thuis.
Hij is echt heel erg lief en stil en ik vind hem er niet echt uitzien als een turk. Hij is vrij stil en heeft niet echt zoān āāplayerāā uitstraling.
Hij doet een cursus Nederlands en kan wat engels. Hij begrijpt me zegmaar. Ik begrijp hem alleen niet altijd.
Ik ben zó verliefd <3
Cindyy: moeilijk he meis!!! Je bent inderdaad nog jong, maar wat maakt het uit!! Geniet ervan⦠en het is heel moeilijk⦠maar als je het echt wilt dan moet je ervoor vechten!!! Kom anders ook even langs op het turkse liefde klepforum⦠daar zitten meerdere met een askim :wub:
Welkom op dit forum** Cindyyy**
Kijk hier op deze link voor de kleptopic:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=79402&page=41
hoi Cindy, heel herkenbaar je verhaal⦠ook al ben je jonger daarom zijn je gevoelens niet minder. Ik ben zelf ook nieuw hier maar nu al helemaal blij van dit forum. Bellefleurtje je bent een schat, voor iedereen een warm welkom :kus:
:slywink: Thank U!!
Ik denk laat ik ook eens iets plaatsen. Ik lees al een tijdje af en toe mee op verschillende forums. Ik heb A. in 2003 leren kennen werkte toen in Ocaktan. Ik heb hem in 2005 weer gezien in Amsterdam restaurant (Armutalan) en in 2008 in Vagabundo. We hebben elkaar dus maar 3 keer gezien in 7 jaar maar nog altijd contact. Om nou te zeggen dat het mijn vriend is, is een groot woord. Maar er is wel āietsā.
MarieLouis19 Welkom op het forum!!
Wat leuk dat je nog steeds contact met hem hebt!! Leuk toch het is dus een goede vriend!!! ![]()
Haaiii:dag:
Ik heb I leren kennen september dit jaar in kusadasie en hij is 21 en ik 20.Ik ga 22 jan weer naar hem toe in istanbul :wub:Kan niet wachte!!:vak01:
Zonnetje wat een prachtig verhaal zeg! kreeg er gewoon de rillingen vanā¦
Had ff gegoogled, en leuk om te lezen dat er meer zijn hahaha!
De Jongen waar ik smoor verliefd op ben heet N uit Antalya(kaleici) heb hem ontmoet in de kroeg(hoe clicheā¦:P) en ik denk⦠dat ik er aanstaande zaterdag weer heen vlieg:P (voor het eerst in mijn uppie!!
)
Jildou: Je bent dus van plan om zaterdag naar turkije te vliegen om je liefde weer te zien?
jaaa:)
Kan hem helaas alleen savonds zien(vanaf uur of tien) verder werkt die namelijk!
Maar vermaak me overdag ook wel hoor:P
Jildou: Trouwens welkom op het forum. Als je het leuk vind kun je ook eens een kijkje nemen op TLK daar kletsen meer meiden met elkaar die bijna allemaal een vriend in Turkije hebbenā¦Ik zelf ben daar ook te vinden.
Ja het zien van de askims is wel eens een probleem omdat ze over het algemeen veel moeten werken.
TLK?
waar vind ik dat?
heb je een link?
ja sorry nieuw hier
Jildou: Sorry zie nu je berichtje hier pas maar je hebt het al gevonden hihihi
Jildou, nogmaals welkom en dankjewel voor je lieve reactie op mijn verhaal:kus:
Bibi, natuurlijk ook welkom voor jou.
fotootjes hihiā¦