Ik zit met een dilemma.
Ik heb C. 3 jaar geleden leren kennen in Marmaris in Club Palm (hotel). Daar werkte hij als masseur. Leuk jaar gehad, vorige zomer weer gezien, op de laatste dag zette hij het stop, omdat het niet ging werken met school en omdat hij nooit toestemming zou krijgen van zijn ouders om mij te combineren met school.
Toch ondanks dat contact blijven houden, niet bijzonder veel maar mailtjes en msn gesprekken hadden we wel.
Vlak voor deze zomer werden deze berichten weer wat liever, leuker, verliefder en toen heb ik hem afgelopen zomer gezien. Ik was er 4 volle weken, maar heb hem alleen de eerste avond gezien. Was als vanouds en mn hart sloeg 15x zo hard als normaal. Toch verder geen respons op mijn smsjes als ik vroeg of hij mee kwam eten, of mee ging stappen. de avond voordat ik wegging wilde hij wel opeens weer met me afspreken en dat heb ik toen niet gedaan. Omdat hij me heeft laten zitten.
Hij stond voor mn appartement, ik heb hem gezien, hij heeft me gesmst, hij heeft me gebeld, maar ik heb de deur niet open gedaan.
Volgende dag had ik eigenlijk al spijt, en op msn gaf hij aan dat ik hem heel pijn had gedaan. dat hij bij me had willen zijn enzoā¦
Echter vond hij niet dat hij fout zat door niets van zich te laten horen de hele vakantie.
Nu heb ik dus opnieuw een vakantie geboekt van 17 oktober tot en met de 24ste.
En dat heb ik hem laten weten. Hij is super blij dat ik er ben en hij zei dat hij er ook was (wat ik raar vind, want volgens mij moet hij nu weer op school zitten :S)
Hij wil me heel graag zien en hij wil ook heel graag dat het weer goed komt.
Hij stuurde me zelfs een smsje met onder andere de tekst: Ik zal je missen. Ik hou van je, mijn liefde.
En dat dus in het nederlands, terwijl hij zelfs al moeite heeft met Engels. HIj moet dat dus aan iemand gevraagd hebben denk ik danā¦
Ik weet dat ik bijzonder veel voor hem voel. Maar besef ook dat er minder leuke dingen gebeurd en dat hij me wel heeft pijn gedaan. Toch was het altijd zo vertrouwd en was ik zijn prinsesje.
Het is zo lastig en heb geen flauw idee wat ik er nu mee aan moet!
Ja begrijp dat je hier onzeker van wordt, want dat zou ik dan ook echt zijn. Ik zelf vind het een raar verhaal dat hij in jouw 2e vakantie daarheen niet eens heeft willen zien, voor mij zou het dan helemaal afgelopen zijn met hem. Maar dat zou ik ook met iemand hier ook hebben. Mijn vriend smst mij wel elke dag, maar dan nog is het niet genoeg voor mij hoor, hij moet wel heel veel voor mij doen voordat ik ooit nog een keer terug ga daarheen. Hij was bijvoorbeeld nog te jong in gedacht en soms is hij dat nog steeds wel, maar nu iets minder als toen daarbij vind ik dat we beter kunnen communiceren als toen. Ik weet niet of dit helpt, maar ik zou juist wel een beetje terughoudend blijven, laat hem maar moeite voor je doen. Als je echt zijn prinsesje bent (zegt trouwens mijn vriend ook tegen mij?!) dan doe hij wel moeite voor jou. Ook al is zijn school/ studie ook belangrijk! Sterkte, kunnen we wel gebruiken. :slywink:
Het is zo lastig, zomer 1 was leuk, zomer 2 was leuk. Maar toen de laatste dag van zomer 2 was niet leuk. Toen zei hij dat hij niet de goedkeuring van zijn ouders zou krijgen.
Zomer 3 heb ik hem dus maar 1 dag gezien.
Ik ben dat ook op zeker niet vergeten en als ik straks terug ga naar marmaris dan is het echt niet gelijk allemaal koek en ei⦠.maar het stomme eraan is dat hij āboosā op mij is. Ik zou zijn hart hebben gebroken omdat ik de laatste avond hem neit wilde zien⦠maar ja, dat komt juist omdat hij niets meer van zich liet horen.
Ik ben dus erg benieuwd als ik daar straks ben, hoe hij zal doen tegen mij!!! en dan moet hij wel moeite doen⦠maar ja ik weet ook al op voorhand dat ik zo voro zān charme zal vallen ,want ik ben er maar een week. Doet hij een dag moeite, zal ik weer overstag gaan⦠zo lastig dit!
Ja ik begrijp het, maar misschien moet je er maar gewoon van genieten daar en dan en als je terug bent dan gewoon laten voor wat het is. Je hebt nu toch al geboekt en ziet nu idd vanzelf wel daar of hij wel of niet voor je gaat toch? Succes hoor!!!
WAt ook vreemd is, is dat ik ook zelf al het idee had van : DAar is het leuk en dan blijft het verder ook daar, verder gewoon even goede vrienden, no hard feelings.
Maar als ik hem met een ander meisje zou zien, of ik hoor een ander meisje over hem praten⦠dan zou ik vreselijk jaloers worden!!!
Maar ik volg al een hele tijd van zulke forums ook de internationale en tot nu toe is hij nog niet aan bod geweest⦠Hij is ook wel een heeeel rustig typje, niet zoān player⦠maar ja ook dat hele rustige typje kan er een ander vriendinnetje op nahouden!
Ja helaas wel, maar zeker weet je nooit. Met luidruchtige of stille types, hier in NL of daar! Of waar dan ook. Liefde is ook risico nemen in alle gevallen. Het is aan jou te bepalen hoe ver je het laat gaan of dat het nodig is om er teveel over na te denken. Ik vind het ook moeilijk en ik ken hem al best wel lang ondanks uit het oog verloren.
Alleen blind voor iets gaan dat is iets wat ik in ieder geval niet zo snel meer zou doen.
Hoi hoi, Ja ben eens benieuwd bij hoeveel van ons het gaat lukken om je vriend naar Nederland te halen voor vakantie. Mijn askim heet trouwens V en werkt in Kyzilot in hotel Crystal Admiral
Ken hem 13 maanden ben 5 x daar geweest, en we hebben 12 oktober een afspraak in Ankara op het consulaat. De dame aan de telefoon verzekerde mij dat we binnen drie dagen uitsluitsel hebben. zullen spannende dagen worden .
Succes allemaal
@ sonja63,
ik zou mijn vriend heeeel graag naar Nederland willen halen, maar helaas kan hij geen visum krijgen en moet hij eerst nog het leger in, ik ga 24 oktober nog terug naar hem en 17 december en daarna gaat hij het leger in voor 1½ jaar, wordt even doorbijten dus!!
Mijn turkse heet B en komt uit Marmaris.
Nog 3 weken en dan zie ik hem weer.
En tja t wachten en de afstand valt niet mee. Zowel voor hem als voor mij.
Maar volgens mijn lief komtt allemaal goed en gaan we serieus praten als ik daar benā¦ben benieuwd.
Zijn er nog meer mensen die 09 november naar Marmaris gaan??
Hij heet I. en heb hem voor het eerst ontmoet in Alanya toen hij nog in James Dean werkte. We hebben tijdens mijn vakantie veel tijd samen doorgebracht. En nu mis ik hem natuurlijk heel erg
Hij wil dat ik in december naar hem toe kom, natuurlijk wil ik dat ook wel graag⦠maar weet niet of ik het zie zitten om daar helemaal alleen naartoe te komen. Misschien dat ik toch maar iets later ga en dan een vriendin meeneem.
De mijne heet O. We hebben elkaar in Alanya ontmoet :wub: 3 en een half jaar geleden. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een dochtertje. We wonen in Alanya.
Mijne heet A. en is tolk/vertaler/makelaar/maatschappelijk werker voor buitenlandse mensen. Dus alles wat betreft papierwerk enzo doet hij allemaal. Het translaten van Nederlands naar Engels naar Turks.
Afgelopen zomer heb ik samen met hem een vertaling gedaan van Engels naar Duits voor een duikcentrum waar hij ook nog eens duikinstructeur is.
Hoe heb ik hem ontmoet? 20 jaar geleden in Amsterdamā¦
Oude liefde roest niet!!!
Is de jouwe ook eerst getrouwd geweest en liep dit allemaal niet goed omdat hij steeds aan jou moest denken? Het zoeken naar iets en niet kunnen vinden?
De mijne lijdde een heel ernstig problematisch leven nadat hij bij me wegging. Nu is de situatie helemaal veranderd. Hij leeft weer op en boxt tegen zijn ouders opā¦assertief geworden. Moet wel als je boven de 40 bent.
Nee dat niet gelukkig hij is ook nog wel vrij jong, iets jonger als ik. Ik heb zelf 2 kinderen van een ander dus snap wel als het moeilijk voor hem zou zijn, maar hij geeft aan van niet.
maar goed dat weet ik natuurlijk helemaal niet zeker dat zal het tijd ons vertellen. Maar wat goed dat jou geliefde ook al is hij 40 voor zichzelf en zijn eigen geluk opkomt!
Ja goed he van hem!! Hij heeft achteraf spijt gehad dat hij mij heeft verlaten omdat hij naar zijn ouders moest luisteren om met een ander te trouwen.
Zijn ouders hebben hem destijds steeds gedwongen om met een ander trouwen en hij heeft uit pure stress dit steeds gedaan tot op het moment dat de andere vrouwen hem helemaal financieel uitgekleed hadden. Ik bedoel ook letterlijk en figuurlijk!! Het zijn moslim vrouwen die niet uit Nederland kwamenā¦
Ondertussen heeft hij ook in Turkije het een en ander meegemaakt met de turkse vrouwen daarā¦GELD GELD GELD!!!
Nadat we weer contact hadden was hij weer een gelukkig mens en zit nu absoluut zonder geldzorgen omdat hij de afgelopen jaren alleen maar keihard heeft gewerkt om structuur in zijn leven te brengen. Daarbij ondersteunen we mekaar merendeels mentaal. Ieder heeft zijn eigen bankrekening en eigenlijk springt hij altijd bij als ik tekort heb. Hij betaalt zelfs mijn tickets naar en van Turkije. Hoe mooier kan het zijn.
Ik hoef alleen maar aan te geven wat ik wil en ik krijg hetā¦
Dat is zeker weten mooi! Omdat je dan niet het gevoel zal krijgen dat hij bij jou is voor geld en dat is iets wat ik ook wil voorkomen. Voor mij moet het om liefde gaan en niets anders. Ook al zitten we kilomters van elkaar vandaan, liefde is het sterkste gevoel van alles. Ik wil gewoon 100% zeker zijn dat het dat is.