Fijn om te lezen dat je vriend er voor je was toen je hem nodig had, dat is heel belangrijk!
Nee wij wonen samen in Nederland ik kan heel veel vragen over visa beantwoorden, maar dan voor Nederland, voor Turkije weet ik daar vrij weinig vanaf. Maar ik begrijp dat je ook een vraag hebt over het vakantievisum. Het klopt helaas dat ook als je alle papieren hebt, het visum nog steeds geweigerd kan worden, dat gebeurt dan op basis van vestigingsgevaar. Maar als je daar bezwaar tegen aantekent, is de kans heel groot dat het alsnog wordt toegewezen. Het kan natuurlijk ook in 1 keer goed gaan, wij hebben destijds twee keer een toeristenvisum aangevraagd en 2 keer gekregen. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel
Het heeft niet echt lang geduurd, maar het vergt wel heel veel tijd en voorbereiding en papierwerk. Vervelend is dat je aan een aantal eisen moet voldoen waaronder een inkomenseis, en je partner moet examen in Turkije doen
mijn schatje A. heb ik 5jr. geleden ontmoet in een hotel in Antalya.
wij hebben 2x vakantie visum aangevraagd en laatste keer bezwaarschrıft ıngediend, maar evengoed weer een afwijzing gekregen.
ben hem nu lekker bij hem in İstamnbul.
M,n zusje had meer geluk en haar lıef woont sınds maart bij haar en hun kindje
@ata askim: waarom wordt hij geweigerd?
Gebeurt dat vaak, want ik begin al wat schrik te krijgen
Op welk gebied kunnen ze hem weigeren om naar België of Nederland te komen?
Hoi!
Sorry dat ik dit hier even tussengooi, maar ik wist gwn niet waar ik dit moest tussengooien.
Ik heb juist de grondgedachte van mijn beste vriendin moeten horen. Over dat mijn Askim enkel uit is op mijn geld, dat hij dit doet voor een visum, … en nog meer van die shit.
Hoe wordt ik hier gevoelloos voor? Hoe kan ik mijn Askim vertrouwen, wat ik volgens haar niet doe?
Hoe overleef ik dit? =( Ik ga over drie weken naar hem, en wacht nu al 49 weken. Mij werd gezegd: misschien laat hij je wel zitten de dag op voorhand. Kutzooi
Dat je dit schrijft zegt al genoeg, je vertrouwd hem dus wel… alleen ga je nu twijfelen door je vriendin… zonde.
Helaas ken ik het wel… maar maak je niet druk ik ga over 3 weken ook weer naar me vriend en elke keer als ik kom is hij even blij en maak ik me druk om niks.
Denk je nou echt dat jou mannetje contact met je houdt ondanks dat hij je niet wilt? en je laat zitten vlak voordat jij daarheen gaat… ik denk van niet…
En jou Askim hier halen voor een visum is al heel veel werk, laat staat hem hier krijgen om te wonen… het zal hem vast niet daarom te doen zijn. er bestaat ook gewoon nog iets als echte liefde…
Kortom vertrouw op jezelf en je vriend.
Waar heb je hem trouwens ontmoet? en wat heerlijk dat je hem over 3 weken weer ziet…
Tatjana =)
Dank je wel!
Ik voel me al stukken beter nu=) Ik heb gisteren met mijn vriend gepraat en ik voel me nu wel een beetje kut dat ik hem weer heb gezegd dat mensen twijfelen. Misschien denkt hij nu dat ik ook aan hem twijfel, maar dat is helemaal niet zo =(… Achja =) Hij zei gisteren dat ik hem moest vertrouwen en dat hij heel veel van mij hield =).
Ga je ook binnen drie weken?=D
Ik heb hem vorig jaar september in Marmaris ontmoet, hij werkte in het hotel waar ik verbleef. Ik heb hem dus een jaar niet gezien eigelijk, en we zijn gedurende dat jaar eil verliefd op elkaar geworden. Ik kijk er zo naar uit en ga hem in september dan nog beter leren kennen =).
Hoe ik hem ontmoet had was echt een sprookje, haha =D Hij vroeg aan men vriendin en mij om mee iets te gaan drinken op een avond en dat hadden we dan gedaan. En we zijn toen op het strand gaan zitten en ineens begonne we wat te worstelen en hij viel neer tussen mijn knieën… Daarna zette ik zijn nr in mijn gsm ofzoiets en toen kusste hij mij en vroeg om even te gaan wandelen. Wij hebben toen tot de vroege ochtend rondgelopen langs het strand en in Marmaris. En ook gwn gelegen en naar de sterren gekeken. GE-WEL-DIG =)
Ik weet dat je hier niet achter vroeg =D Maar ik vind het geweldig dit te vertellen =D haha!
Hoe heb jij hem ontmoet? Misschien kom ik je tegen in September?=D Of is het niet Marmaris waar je heen gaat?
Groetjes en bedankt!
Hij heeft op Cyprus (Turks gedeelte) gewerkt maar was te laat terug omdat werk nog nıet af was. Hij heeft een hoge boete gehad wat ook voor mıj heeeel veeel geld is. Dus heeft ie een kruisje achter z’n naam staan.
Maak je maar geen zorgen. Vriend van m’n zus is al 2x geweest en ging erg makkelijk. Nu wonen ze samen in Nl. sinds maart dit jaar, hij heeft verblijfsvergunning voor een jaar
Mijn askim heet N. en heb hem in juli pas ontmoet toen ik op vakantie ging naar Alanya. Hij is 31 en eigenaar van een restaurant (samen met broer), helemaal geen playertype… Daar is 'ie namelijk veel te lomp voor, hij is niet zo charmant als de gewoonlijke “alanyaboys”. Verder is het echt een lieve schat en ik heb me erg goed met hem vermaakt. We smsen en msnen dagelijks.
Er zit echter wel een kink in de kabel, ik woon op dit moment nog samen met mijn nederlandse vriend (soon to be ex). Maar wegens heftige persoonlijke problemen kan ik op dit moment nog niet bij hem weg. Hierdoor kan ik met niemand over mijn askim praten, wat ik erg moeilijk vind. Ik heb plannen om in november met een vriendin samen terug te gaan, zij is wel op de hoogte van de situatie
Mijn schatje heet S. en ik heb hem een jaar geleden ontmoet in Kusadasi. Het afgelopen jaar ben ik elke 8 weken naar hem toe gegaan. nu zit hij sinds twee weken in het leger dus even afwachten wanneer we weer bij elkaar kunnen zijn. We hopen op November… Gelukkig kan hij ondakns dat hij in het leger zit elke dag een keer of 3 bellen , welliswaar niet lang, maar elke minuut is er eentje…
Hey ik zat hier wat te lezen en zag myall haar berichtje,ik kan best begrijpen dat je verliefd op een ander kan worden als je eigen relatie niet goed zit.Alleen vind ik het niet eerlijk tegenover je (soon to be ex)partner om hem te gebruiken wegens een persoonlijke situatie.Weet je wel hoe gebruikt die jongen zich zal voelen, je mischien daardoor wel gaat haten en je leven zo moeilijk mogelijk zal proberen te maken.Ik heb het gezien bij een vriend van mij.En geloof mij mienand wordt graag gebruikt.Wat zou je ervan vinden als jou turkse vriend jou gebruikt,kan je je mischien inleven in je vriend.
Niet zo mooi van jou hoor:finger::finger:
Hallo Dia, dat snap ik dat je er zo over denkt. Ik ben inmiddels overigens weg bij mijn ex, en zit middenin een verhuizing. Ik kon niet weg, doordat hij nog geld van me kreeg. Dat geld heeft hij inmiddels terug.
Wat een verhalen allemaal en vooral wat een naıeve mensen soms.
Ik woon nu 1,5 jaar in Marmaris en zie vanalles.
Wil niet beweren dat iedereen zo is maar kijk uit!!!
Als ze willen dat je ze geld stuurt of dat nu al in Nl willen wonen ect dan moet je al gaan nadenken!
Vertrouw iemand niet blindelings en geef er niet alles voor op voordat t allemaal zeker is.
Zie zoveel gebroken harten… zie zoveel jongens die de ene avond hun vriendin uitzwaaien en de volgende avond t met een ander aanpappen. En trust me… ze houden gewoon nog contact.
Begrijp me niet verkeerd… ik wil niemand aan t twijfelen brengen wil mensen alleen waarschuwen en tips geven. Geef niet alles op en doe niets waar je niet achter staat.
Verder luister niet naar de verhalen van anderen. Ik woon hier nu 1,5 jaar en heb me vent leren kennen in Marmaris. Ben getrouwd en zwanger van onze eerste… dus NİET iedereen is slecht, maar je moet t gewoon treffen.
Ik ken genoeg getrouwde mannen die ook vreemd gaan hoor.
Je zult het zo niet bedoelen maar het komt bij mij wel zo over dat jij de juiste hebt getroffen en dat de rest daar allemaal slecht is.
Tuurlijk zitten die erbij maar dat zie je er vaak ook gelijk wel vanaf. Vind dat bij Turken de ogen heel veelzeggend zijn.
Heb hier ook wel foto’s gezien van mannen waarvan ik denk “die heb je niet voor jezelf” alhoewel dat ook weer een vooroordeel is natuurlijk om dan alleen op het uiterlijk af te gaan.
Ik zeg niet dat die van mij never nooit vreemd zou gaan. Het zou kunnen, dat kan altijd.
Ken inderdaad ook genoeg getrouwde turkse mannen hier die volop vreemdgaan terwijl hun vrouwtje thuis op ze wacht.
Ik wilde alleen aangeven dat men niet blind voor iets moet gaan…
Ik woon in Marmaris en weet dat er zijn die niet trouw zijn.
Wil meiden alleen waarschuwen… en niet iedereen is tzelfde dus misschien hebben
hun het ook wel getroffen.
Mijn vent is me tot nu toe trouw gebleven daar geloof ik heilig in.
Ik sluit niet uit dat dat voor eeuwig zal zijn want je weet t nooit…
net zo goed als met een NL vent.
Hoi ! Ik heb men vriend E. 3augustus leren kennen in marmaris, ik wil al teruggaan =( maar helaas moet ik wachten tot februari! en dan is het nog niet zeker dat mijn ouders mij zomaar laten vertrekken … !
Maar hoop doet leven
Mijn lief heet T en woont in Bodrum! Ik heb hem 10 jaar geleden ontmoet en hij werkte toen als matroos op een boot. Nu gaat hij inmiddels zijn eigen zaak openen, maar wij zijn elkaar uit het oog verloren na 1,5 jaar relatie. Blijkbaar houden we allebei nog zoveel van elkaar dat we het zeker weer willen proberen. Ik ben super blij, we hebben al wat met elkaar gedeeld, maar nu misschien nog wel meer! :wub:
We zouden toenertijd met elkaar gaan trouwen, maar ik vond hem vrij jong in zijn doen. We hebben elkaar al 9 jaar niet meer gezien, maar dan nu wel af en toe via een webcam dus weet ook niet hoe het zal zijn om hem in levende lijve te zien. Alhoewel het hem echt is als ik hem op de cam zie en het bevalt me prima maar ik hoop dat hij nu wel iets volwassener is geworden, maar dat zie ik allemaal nog wel. Heb zelf 2 kinderen dus laat me sowieso niet zomaar weer zo gek maken. Ben nu nog voorzichter dan toen. Heb wel zijn familie gekend, bij hem thuis gezeten voor een lange tijd dus wie weet was hij destijds ook echt gek op mij. Als ik hem nu aankijk op de cam zie en voel ik die liefde wel, toen ook wel, maar we waren gewoon echt te jong nog. Wie weet is hij het wel dat weet ik nog niet!