Het Turkseliefdestopic number 99

LadySide: Ach meid wat balen… Hoop dat hij echt snel klaar is… Hij zal misschien ook wel flink balen of denk je van niet? Ik hoop voor je dat hij het vanacht goed met je maakt :wink: hoe laat vlieg je morgen terug? Als ik je niet meer lees, sterkte met het afscheid en een goede reis!

Via Wereldwijzer app

Ben ik weer…
Het is uit.
Hij maakt mij echt helemaal gek!
Vrijdag en zaterdag was hij echt heel erg lief, tot ik zaterdag om 21.30 u zei ik ga slapen. Weinig geslapen afgelopen week en sindsdien is hij kortaf.
Als ik vraag wat is er aan de hand zegt hij er is niks.
Ik heb spijt dat ik je niet vertrouwde.
Maar verder stuurde hij weinig.
Ik heb vanmorgen gestuurd; als het je niet meer interesseert zeg dat dan.
Zegt hij ja, je hebt gelijk. Deze relatie is beschadigt.
Geen ruzie, niks. Maar dit leidt nergens naar

Via Wereldwijzer app

@LadySide: Jammer dat je weer naar huis moet. Maar ik ben heel blij dat je het er leuk hebt gehad en niet weg bent gerend! Zo zie je maar weer: het kan ook goed gaan :wink: Volgens mij zijn jullie uiteindelijk nog lekker er tussen uit geweest, als ik de foto’s op FB zag.

@Milou: Fijn dat je Wifi hebt. Voel je je al wat beter? Ik hoop het…

@Kardelen: Balen dat jij nu ook niks meer hoort! Ik vond het juist zo fijn voor je dat jij wél contact kon blijven houden. Hoelang geleden is het nou dat je iets van hem gehoord hebt? Als je tussen 11 en 12 uur belt (NL-tijd) dan hebben ze lunchpauze. Ik zou als ik jou was op dat moment bellen. Dan heb je het minst risico dat hij ervoor gestraft wordt.

@LBDS: Jeetje, dat klinkt echt niet gezond waar jij werkt! Daardoor krijg ik nog aarzelingen om ook die kant op te gaan volgend jaar… Als je er weg wil gaan, kan je beter eerst zoeken voor een andere plek, zodat je meteen door kan. Maar hier blijven klinkt niet echt best.

@Littleone: Fijn dat je darmen zich gedragen. Spannend hoor, dat je gaat trouwen! Vervelend dat je ouders nog steeds er niet achter staan. Maar wij op het forum gelukkig wel en ik hoop dat dat je goed doet.

@Kikiek: Ohh… ik vind het echt heel erg voor je! Heel stom hoe zoiets om zulke redenen kapot kan gaan. Uiteindelijk zal het wel het beste zijn, maar ik kan het heel goed begrijpen als je hier nu om treurt. Ik wens je veel sterkte! En je blijft hier natuurlijk altijd welkom met of zonder askim! Laat dat duidelijk zijn.

Fijn om weer te kunnen reageren op iedereen. Op de laptop schrijft het nou eenmaal 10x makkelijker. Vandaag even naar school waarschijnlijk om dat werkstuk te bespreken. Nog steeds veel gedoe met afstuderen en het zit me niet lekker. Dreigmails gestuurd naar de Examencommissie dat ze deze week dat echt eens moeten gaan regelen. Hopelijk helpt het. Deze stress wil ik gewoon niet. Over 4 weken ben ik al in Italië en dat vind ik ook heel erg spannend. Volgende week krijg ik het resultaat van mijn scriptie, ook enorm spannend. Het stapelt zich allemaal erg op. Volgende week ga ik askim weer bellen, zodra ik terug ben van het Pinksterweekend. Volgens mij weet hij nog niet dat ik de hele zomer weg zal zijn… misschien toch wel handig om te vertellen haha.

Tijd is aangebroken om weg te gaan :frowning:
Askim met ochtendhumeur en niet willend dat ik wegga…
We wachten nu op een vriend die ons naar Antalya gaat brengen.
Ik vlieg om 12h30 :frowning:
En natuurlijk is de taxi te laat… het blijft Turkije natuurlijk :wink:

Via Wereldwijzer app

LadySide… Hier is een summie knuffel voor jou!!! :wink:

Reageer later effe op de anderen…

Via Wereldwijzer app

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 24 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum50nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 66 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 72 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 102 nachtjes

******BACK AT

LadySide goede reis en welkom thuis meid
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***[/SIZE][/FONT]

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Aaarghhhhh #(@#$#@$(@#$#$@(#$@( :frowning: :frowning:

Helpen jullie mij hier nog zo goed om mij naar Turkije te krijgen… :slight_smile:
De vliegmaatschappij werkt niet echt mee… :frowning:
Heb een vluchtwijziging doorgekregen ipv s’ochtends vlieg ik s’middags naar Turkije…
Aaarrghhhhhh dit is niet leuk…Nu kom ik 's avonds met mazzel 21.00 uur in het hotel aan ipv 12.30 uur grrrrr :frowning:

Ooohh nee summie dat is echt balen
Het gebeurde ons ook geregeld dat ze de vluchten gingen wijzigen in de marmaris tijd zoooooo irritant
Zelf 1x 3x gewijzigd hoe irritant
Dus ik snap je helemaal
Sinds ik met turkisch airlines vlieg nergens last van alleen altijd de vertrek tijd om 12 das wel jammer maar ok…

Ladyside…
Goeie reis terug meid en kop op

Kikiek
Wat erg voor je meid… Hoe gaat het nu?
Heb je d’r een beetje vrede mee

Hier gaat het redelijk…gister woorden gehad met Askim tja hoort d’r bij maar vervolgens beide eigenwijs stuurt hij niks dan ik ook niet en andersom net zo
Maar vanmorgen toch maar even wat gestuurd helaas nog niks gehoord… Dusss ik wacht d’r op
Morgen eindelijk de hechtingen d’r uit en dan hoop ik wat mobieler te zijn…de aanvraag op het werk ligt d’r nu nog goedkeuring en dan lekker naar Askim maar nog ff afwachten

Via Wereldwijzer app

Hallo lieve meiden,

Zou het me nu dan eindelijk gaan lukken om te updaten?
Behalve dat ik het momenteel ontzettend druk heb, komt er ook steeds iets tussen.
Op het moment dat ik ga zitten om te updaten, word ik gebeld, geappt, gemaild of wat dan ook.
En dan is het ineens alweer veel te laat om te updaten.

Dus ik moet ook steeds meer teruglezen en ik acht de kans groot dat ik niet op alles en iedereen gereageerd heb uiteindelijk, maar ik ga mijn best doen.

Kikiek: Ik vind het erg dubbel om op jouw verhaal te reageren.
Allereerst wil ik wel zeggen dat ik het ontzettend rot voor je vindt hoe het allemaal gelopen is met je ex askim 
Je stapt een relatie toch in omdat je er samen iets van wilt maken en ik denk zeker als je kinderen hebt, dat je daar bewuster keuzes in maakt.
Maar als ik dan lees hoe je askim reageert op jou, dan heb ik ook zoiets van “wowww heftig” en dan denk ik dat je er inderdaad veel beter van wordt als je zonder hem verdergaat.
Als hij nu al zo is….
Ik bedoel, als je in hetzelfde land woont of zelfs in hetzelfde huis, dan nog weet je niet wat iemand 24uur per dag doet en ik kreeg bij hem het gevoel dat hij je steeds meer zou proberen te beperken in je vrijheid.
En ik snap dat jouw houding hier misschien een rol in heeft gespeeld omdat je wat sneller “ja schatje” zei, alleen waren dat voor jou dingen die toch al niet belangrijk waren, maar dat weet hij natuurlijk niet. En ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen zo zouden reageren, omdat je er niet gelijk vanuit gaat dat iemand je zijn wil steeds meer wilt opleggen.
Meid, ik vind het wel heel dapper dat je nu heel duidelijk voor jezelf en voor je kinderen kiest, ook al zal dat ongetwijfeld gepaard gaan met verdriet om zonder hem verder te moeten.
Maar gelukkig heb je daar dit forum voor :wink:
Iedereen is hier altijd ontzettend begaan en er zijn heel wat meiden die met alle liefde je verhalen lezen en je steunen :wink:

Summie: Met jou heb ik natuurlijk nog wel contact gehad de afgelopen periode, dus wat jou betreft ben ik helemaal up to date 
Al vind ik het wel heel vervelend dat je vluchttijd veranderd is!!! Jullie wachten al zolang om eindelijk weer samen te zijn, dan zit je niet te wachten op een paar uur later!!!
Al ben je wel bijna samen met je askim  

LadySide: Ook jou heb ik gesproken en ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en ben erg benieuwd hoe je afscheid is geweest.

Milou: Meid, ik hoop dat je je ondertussen al wat beter voelt en toch kunt genieten van je paar daagjes weg 

Zo, nu moet ik toch even weg tussendoor. Een huis kopen is heeeel veel geregel, pfff.
Maar ik ben zo weer terug en dan ga ik verder met de rest en met mijn eigen update…

Lady side hoe is het verder nog geweest?? kzag leuke foto’s van je passeren dus ik denk dat je een super leuke tijd hebt gehad :slight_smile:

Owjee summie de tijden veranderd Pff wat vervelend maar wel makkelijk dat je het al weet ik ga 27 juni en weet nog niks hoor normaal gezien.zou ik om 14 u vertrekken maar pas een week voor ik vertrek weet ik het zeker

Tamara al wat van je askim gehoord?
Weet je al wanneer je naar je askim gaat?

Tam wanneer krijg je nu eik de sleutel.of is dat nog te vroeg? ach eerst wat regelen zit je snel op je plaats :slight_smile:

Miloutjuh hoe gaat het daar? heb je het naar je zin?

Via Wereldwijzer app

Hier gaat alles goed trouwens… het eerste papier voor het huwelijk heb ik… De lijst van erkende vertalers
Verder hebben ik en askim de grootste lol voor de moment aan de telefoon… We zitten zo vaak mogelijk te chatten en te bellen met elkaar…mijn telefoon crasht.bijna van alle foto’s die ik aan krijg van askim met Nederlandse mensen die in het hotel verblijven die allemaal achter mij vragen… foto’s die de manager maakt en nog veel meer super lief allemaal :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Daar ben ik weer, heb meteen maar wat gegeten.
Ohhh ik krijg waarschijnlijk deze week nieuws van de bank, betreft mijn hypotheek, vooralsnog ziet het er allemaal positief uit :smiley: :smiley:
Alleen heb ik dus steeds weer nieuwe papieren nodig, bankgegevens, afschriften, bewijzen van alles, verklaringen van mijn werk etc etc…. Maar is voor een goed doel :smiley:

Littleone:
Fijn dat je lekker tijd hebt voor jezelf.
Wel vreemd dat je vader en je askim op hun verjaardag beide in Turkije zitten, niet bij elkaar zijn en jij in Belgie zit…
Trouwens, wat een goed nieuws van je werk dat je hogerop kan gaan komen 
En is het geen idee om je ouders gewoon te vertellen wanneer je gaat trouwen. Nu is het steeds stapje voor stapje, maar misschien moet je gewoon alles in 1 keer vertellen. Hun reactie is nu steeds dat ze boos en/of teleurgesteld zijn. Dan waarschijnlijk ook, maar dan hebben ze wel tijd om eraan te wennen daarna, zonder dat er iets nieuws bijkomt en dan loop jij ook niet steeds met zo’n vervelend gevoel.
Al hoop ik dat ze tot inkeer zijn gekomen, nu ze in Turkije zijn :wink:
Zou ik zo fijn voor je vinden!!!

Milou:
Thanks nog voor je lieve woorden over mij en mijn inmiddels weer askim :wink: (komt bij mijn update)
Wat betreft die betonnen muur die jij beschreef.
Ik krijg de indruk dat hij een toren om zich heen had, de bovenste laag is ondertussen afgebrokkeld, maar vanaf ooghoogte zo ongeveer staat er nog wel een stevige muur. Alleen kan hij er overheen kijken als hij op zijn tenen gaat staan, maar hij staat liever op platte voeten.
Dus nu is het zaak om samen die muur te gaan verlagen, zodat hij iig op platte voeten over de rand heen kan kijken :wink:
De rest komt dan later wel hoop ik, haha.

Tamara:
Alweer wat gehoord van je askim? Of is hij nog bozig?
Hoe gaat het nu met je buik?
Gelukkig morgen de hechtingen er weer uit.
En ga voor je duimen dat je toestemming krijgt van je werk!!! Want je verdient het nu meer dan ooit om lekker samen te zijn!!

Oke, ik mis nog wel wat, maar weet het echt even niet zo goed meer allemaal, dus dat komt later nog wel.

Nu eindelijk ook weer een update van mij:
Van mijn huis heb ik natuurlijk al verteld :smiley: :smiley:
Ben al druk spullen aan het inpakken, opruimen etc.
Behalve mijn werk en andere verplichtingen had ik mijn agenda de laatste tijd erg vol gepland met leuke dingen doen met vriendinnen en dat was erg gezellig.
Veeeeeel bijgekletst, van de zon genoten, gewandeld, gegeten, dus dat beviel eigenlijk wel goed 

Zoals ik bij Milou als schreef is die gekke Turk toch weer mijn askim en ik ben van plan om dat zo te houden!!!

Ik heb eerder verteld dat LadySide iets ging geven voor mij.
Dat waren dus een kaart en whisky en chocolade (aangezien hij daar ontzettend vaak om gezeurd heeft)
LadySide is samen met haar askim naar hem toegegaan en haar askim heeft hem geroepen (het zijn vrienden van elkaar)
In de kaart heb ik een tekst geschreven vanuit mijn gevoel en ik geloof dat de tekst is aangekomen :wink:
Hij zei ook tegen LadySides askim dat hij niet wist dat ik dat voelde…… oeps, heeft bij mij ook 7 maanden geduurd voordat ik open was…

Hij heeft toen contact met mij gezocht en na een beetje raar begin hebben we veel gepraat.
Nou ja, hij deelde me mee dat hij bij mij komt wonen, hahahaha. Zodra ik mijn huis heb en dan is hij voor altijd mijn man….
Daarna nog gebeld en gelukkig is hij realistisch genoeg om te weten dat dat niet zo 1,2,3 kan.
Hij was ook al erg bezorgd over of hij hier wel werk kan vinden enzo.

Ja, is al eerder gezegd, ik heb een “alles of niets man” hahaha.

We hebben wel besloten om een visumaanvraag voor hem te gaan doen, zodat hij later in dit jaar een maandje ofzo naar mij kan komen. Dan kan hij Nederland zien en kunnen we zien hoe het gaat als hij niet in een continue staat van spanning en stress zit.
Hij is ook opener nu en vannacht appte hij me zelfs na zijn werk (helemaal uit zichzelf) om uit te leggen waarom hij nu zo gestress is!!!
Jaaaa, hij kan het wel, haha.

Maar zijn gedachte is nu ook “I think you want me, so than everythink is possible”

Ik ben stiekem wel heel erg blij nu eigenlijk  
Owja, LadySide mag even vertellen hoe het was met mijn askim :stuck_out_tongue: zij was er tenslotte bij en ik niet :wink:

En over de askim van LadySide: Hij is echt te grappig!!!
Hij vindt het leuk om haar telefoon in te pikken geloof ik, dus gisteren was ik met LadySide aan het kletsen op fb, kwam ineens tussendoor “hello, how are you”
Hij verteld wie hij was en wij even gekletst (heb wel gezegd dat ik hoop dat hij goed is voor LadySide, maar hij dacht van wel, haha)
Dus ik zei “volgende keer kom ik mee hoor” Dan kunnen we dingen samen doen.
K is toch je vriend.
Zegt die “yes, he is”
“Me and K have love together, sorry for you  “

Hahahaha, moest zo lachen. Dus zei al tegen Ladyside dat we onze mannen kwijt zijn aan elkaar :o

Nu nog even wat formulieren invullen.

Fijne avond en misschien tot straks.

Kiekiek: Ach meisie effe een hele dikke knuffel voor jouw! Ik kan begrijpen dat het je heel verdrietig maakt en je mag ook heel verdrietig zijn want je bent destijds niet met deze gedachten in deze relatie gestapt met de gedachten dat het zo zou eindigen. Maar ik wil je wel zeggen dat ik je heel sterk, dapper en moedig vind!!! En ja persoonlijk denk ik dat het beter voor je is! Jij verdiend een geweldige man die liefdevol met je omgaat en die respect en vertrouwen in je heeft en waarbij je jezelf mag en kunt zijn! Je alsmaar aanpassen aan je geliefde dat hou je niet je leven lang vol. Ik wil je heel veel sterkte wensen en vanzelfsprekend ben jij hier ook zonder askim welkom! Ik hoop heel erg dat je het liefdesgeluk snel mag vinden!

Kardelen: Ach meid wat vervelend dat je minder contact hebt met je askim, wel spannend lijkt mij. Ik hoop dat je snel weer wat van hem te horen krijgt!

Egwene: Leuk om te lezen dat jij je goed vermaakt hebt en dat jij je eigen weg probeert te gaan en je niet liet lijden door de vaste gasten. En oooh wat spannend ik ga voor je duimen dat alles goed komt met je school! En ja nog even en je zit in Italië…Ben je nog bezig met Italiaans te leren of heb je dat op een laag pitje gezet?

Tamara: Ooh dus jouw askim kan megalang slapen? Oh nee de mijne niet, die is echt van de korte slaapjes. Als hij bv ook pauze heeft, hij zegt ook ik doe mijn ogen dicht en slaap effe 20 minuten (nou dat zou ik dus echt niet kunnen hahahah) Oh jakkes wat vervelend dat je ruzie met je askim hebt gehad. Ooh dat niets sturen, daar kan ik heel slecht tegen, dat houd ik simpelzat niet vol hahahah. Maar heb jij inmiddels alweer contact gehad met je askim? Al iets gehoord over toestemming voor je vakantie? Het kan best wel zijn dat als je hechtingen er uit gehaald zijn dat het je een stukje meer vrijheid geeft!

Littleone: Fijn dat het beter met je gaat! Dus korte nachten vanwege je askim. Ik hoop dat je snel een eigen plekje gaat vinden! Super dat je de eerste papieren voor je huwelijk klaar zijn. Wel spannend zeker het komt steeds dichterbij? Oooh en heerlijk dat je nog steeds overspoeld wordt met foto’s :slight_smile: Geniet er van, na al die narigheid heb jij dat wel verdiend! Dus jij weet nog niets van je vliegtijden…nou ik vlieg ipv 's morgens vroeg eind van de middag grrrr…

LadySide: Welkom thuis meid! Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en ik ben heel benieuwd hoe jij terugkijkt op de afgelopen dagen!

Mariska: Hoe is het met jouw? Jij bent als ik het goed onthouden heb nog een aantal dagen in Turkije? En nog steeds leuk en gezellig met je askim?

Miloutjuhhh: Hoe is het vakantiegangster?

Tam: Wij zijn inderdaad op de hoogte van elkaar verhalen… Je hebt ooit verteld dat mijn verhaal het ideale verhaal was voor een film, maar jouw verhaal kan ook bijna verfilmd worden hoor :wink: jeetje meid wat heb jij de afgelopen periode ook wat meegemaakt maar wat heb je een winst gehaald door jezelf te laten zien en je gevoelens te delen met hem! Je mag trots op jezelf zijn!

Update van mij: Gister was het echt een dagje dat ik effe niet lekker in mijn vel zat. En nu met die Harry van de Sunweb, die heeft het bij mij flink verprutst hahah…Het lijkt wel alsof ik gewoon niet askim mag hahahah! Maar ja met de gedachten dat ik eind juni toch in Turkije terecht ga komen, een halve dag later dan verwacht en dat ik askim weer ga zien zorgt toch spontaan voor een big smile op mijn gezicht…:slight_smile: Verder geloof ik niet zoveel interessants te melden…

Hoi meiden,

Alles goed hier hoor! Voel me gelukkig weer beter :slight_smile: en we hebben het heerlijk hier. Al mis ik askim wel enorm nu we zo allemaal samen zijn.
Internet is best wel slecht hier, ik lees dus wel mee maar reageren gaat hem ff niet worden. Verbinding valt iedere keer tussendoor weg.

@summie wat balen van je vlucht tijd. Maar is je terug vlucht niet ook veranderd? Mijn ouders hadden het vorig jaar ook heen vlucht van de morgen naar de avond verzet maar terug ook en dan heb je aan het eind van je vakantie weer ineens bijna een dag meer.

Via Wereldwijzer app

hi meiden,
Ik ben weer veilig en alleen in mijn huisje…
Het afscheid ging te snel om tranen met tuiten te huilen, al had ik het af en toe wel ff moeilijk in de auto achter mijn zonnebril… En dan ook nog een askim die telkens zegt: don’t be sad askim, and don’t cry!
En eenmaal op vliegveld, was hij ook vrij snel weer weg :frowning: Denk dat hij het er stiekem ook best wel moeilijk mee had. Zijn Facebook had ie ook gelijk een post op gezet dat ie sad was… En toen ik in Nl mijn telefoon weer aan zette, had ik ook gelijk alle lieve smileys van Viber op mijn telefoon.
Maar al met al, ondanks de kleine (en soms groooote) irritaties, was het een geweldige week. Heerlijk om samen te zijn, hem tegen iedereen horen te verkondigen dat ik zijn verloofde en de moeder van zijn kinderen ben. :wub:
Ik heb nog een armband gekregen, wat eigenlijk een ketting is maar óók weer te klein :wink:
Hij heeft paar jaar op het strand gewerkt en daar veel sieraden gevonden, en heeft ie veel van bewaard. En hij vond het niet leuk dat ie me geen cadeautjes kon geven, dus heb ik 2 kettingen meegekregen.
Mij maakt het dan niet uit of hij ze gevonden heeft, of zelf heeft gekocht. Het gebaar is zo ontzettend lief!

Maar Summie: Geen ring om mijn vinger dus :wink: Wel heeft ie aan mijn ouders toestemming gevraagd en wil hij snel met me trouwen. Maar ik heb gezegd dat ik niets wil overhaasten. Het gaat allemaal al zoooo snel!

Nu eerst even een echte douche weer :wink: (het voordeel van thuis zijn) en dan lekker op tijd mijn bed in om bij te slapen… ben helemaal op!
Fijne avond nog allemaal!
Volgende keer zal ik ff weer op jullie reageren, en over mijn ontmoeting met Tam haar Askim!

Miloutjuhhh: Meid fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat. Begrijpelijk dat je op zulke momenten je askim mist. Nou ik had dus de luxe dat ik op de dag van aankomst 's ochtends om 6 uur zou vliegen en terugkeer 's avonds 21.00 uur dus ja ik had 2 volledige dagen. Maar ik vlieg nu eind 16.00 uur heen en ik vlieg ipv 21.00 uur nu 21.30uur terug… Maar ja dat kan dus niet uit. Maar ja t zei zo ik hoop stiekem dat het een foutje is en dat als ik mijn definitieve tickets krijg dat de oude tijd er op staat… Veel plezier meid ik hoop dag je ondanks het gemis van je askim dat je toch genieten kunt!!!

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen meiden…

Uit eindelijk Askim besproken en niks aan de hand haha…hij was noh lichtelijk boos maar al snel was het weg…
Het stelde ook weinig voor, dan merk je gewoon dat je mekaar niet altijd goed begrijpt…

Maar goed het volgende…het zit gewoon weer eens NIET mee :frowning:
Askim moet terug naar huis zijn moeder gaat niet goed en word 2 juli geopereerd nu is 1 van de broers bij d’r… Dusss jullie snappen het al mijn plan om eind juni heen te gaan kan niet…
Pppff nou daar kwamen de tranen, please baby not cry i know iam sad too…
Tuurlijk snap ik het dat hij dan terug gaat maar ik was wel even verdrietig… Eerst mijn gedoe zodat ik niet gaan kon en nu dit…
Askim vroeg of ik niet eerder kan komen bv rond de 20ste, dat is dus al met 2,5 week…en ik weet niet hoe ik me dan voel etc dus ik weet het gewoon niet en ik weet ook niet goed wat ik moet doen??
Gaan niet gaan… ####**##+#*#…,
Bah…

Om half 9 in jet zhuis zijn eindelijk de hechtingen d’r uit…
Ik reageer later op de rest

Sorry voor het bericht maar moest het even kwijt…

Via Wereldwijzer app

@LadySide: Welkom thuis weer. De eerste paar dagen zijn altijd het lastigst. Dan zul je hem ontzettend missen, totdat het moment komt dat je het weer kan accepteren. We hebben op FB al even gesproken met elkaar en september is al heel dichtbij. Leuk dat je nu twee armbanden/kettingen hebt van hem. Geen ring, maar zoals je zelf al zei: rustig aan doen haha!

@Summie: Wat enorm balen van die gewijzigde vliegtijd zeg!! Snap best dat je daar de pest in hebt. Elke seconde en minuut was mooi meegenomen. Ik ben nog wel bezig met Italiaans, maar ik merk dat het stroef gaat. Maar ik vergelijk het onbewust met Frans, waar ik al vanaf het begin van het jaar mee bezig ben. En dat is natuurlijk geen goed vergelijkingsmateriaal. Elke dag probeer ik er wel wat aan te doen. Je weet maar nooit wat uiteindelijk nuttig blijkt te zijn.

@Tamara: Woorden met je askim dus… vaak gaat het inderdaad om misverstanden die uit de hand lopen. Jij ook enorm balen dat je plannen om hem te zien wéér niet door kunnen gaan! Succes met het eruit halen van je hechtingen… nare dingen.

@Tam: Spannend om op nieuws van de bank te wachten! Ik hoop inderdaad dat het positief nieuws zal zijn. Blij om te horen dat je weer samen bent met je gekke askim haha. Het klinkt inderdaad als een alles of niets persoon! Ik hoop heel erg dat jullie visumaanvraag goed gekeurd gaat worden, zodat hij kan kijken hoe het in Nederland is. Misschien wel een flinke cultuurshock voor hem. Ook leuk dat je de askim van LadySide hebt leren kennen en dat beide askims bevriend zijn met elkaar. Wat een kleine wereld is het toch.

Hier uiteraard geen askim-nieuws, maar heb het er nu niet meer zo moeilijk mee omdat ik weet wat er aan de hand is. Dat scheelt echt een hele hoop. Gisteren even op school geweest om een werkstuk door te spreken die binnen 2 dagen opgestuurd moet worden voor mijn laatste cijfer. Vandaag wordt het dus een studiedag samen met degene waar ik mee moet samenwerken (als ze inderdaad haar woord waar maakt). Had vandaag ook askim wel weer willen bellen, maar ik ben verkouden en ik heb nauwelijks stem. Niet zo handig haha. Komt volgende week dus wel. En verder, eigenlijk een gewone dag. Geen spectaculaire zaken op dit moment.

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 23 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum49nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 65 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 71 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 101 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09[/SIZE][/FONT]

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Sent from my MT15i using Wereldwijzer Reisforums mobile app

goeiemorgen meiden…

Tamara: Wat ontzettend balen dat je ‘schoonmoeder’ ziek is geworden…het mag bij jullie ook echt niet hè!!Een summie knuffel voor jouw, wat ontzettend balen meid! Ik hoop toch dat er een oplossing komt en dat je alsnog binnenkort hem weer kunt zien! Hoe was het in het ziekenhuis? Fijn dat je hechtingen verwijderd zijn? Heb je er in het ziekenhuis toevallig na gevraagd wat zij er van vinden als je over 2 weken zou gaan? Persoonlijk lijkt mij dat nog erg vlug. He jakkes ik vind het dit heel ellendig voor je…Wel fijn dat jullie misverstand is opgelost…ja soms heb je zomaar een misverstand…ik vorige week nog met askim over een stel slippers een woord miscommunicatie…achteraf gezien was het ontzettend grappig, maar op dat moment was het wel effe lastig.

Egwene: inderdaad balen van mijn vliegtijden stiekem hoop ik dat op mijn tickets de oude tijd staat. Ach weet je ik kan me er heel druk over maken maar het lost niks op. Geweldig hoor dat je zo bezig bent met Italiaans te leren. Heb je er een goede cursus voor? Ik zag van de week een cursus Italiaans bij de Action liggen met dvd’s enzo, alleen een beetje jammer dat er geen Turks tussen zat… Oh jakkes wat vervelend dat je verkouden bent, voel je je er ook ziek onder of valt dat mee? Hoop dat je snel weer 100% fit bent! En ja ik hoop dat je snel verrast wordt door een reactie van je askim! Enne succes met de laatste loodjes van je studie…zo te horen zijn die toch nog wel zwaar!

LadySide: Welkom thuis meid! Ik ben inderdaad heel erg benieuwd naar je verhaal! Maar allereerst wil ik je vertellen dat ik je ontzettend dapper vind, je hebt voor even samengewoond en je bent niet gevlucht! Persoonlijk heb ik het idee dat je ondanks je kleine dipmomentjes wel een geweldige tijd hebt gehad in Side enne vertel helemaal in love??? Het zal nu wel weer wennen zijn zonder, of vind je het ook wel weer prettig om weer even in je eigen omgeving te zijn en de belevenissen even rustig een plekje te geven. Al plannen om weer te gaan? Ja ik weet je kan snel dus vandaar dat ik het maar meteen vraag. hahah

LBDS: Volgens mij was ik jouw gister vergeten in mijn update…sorry meid niet persoonlijk bedoeld… Het is bij jouw wel heel wisselend hè… Het ene moment is je werk heel leuk en het andere moment is het afschuwelijk… Kan je voor jezelf daar een beetje een vinger op leggen waarom het voor jouw zo voelt? Heeft het bv ook te maken met hoe jij je voelt of je moe bent, of je fint of toch misschien wat teveel piekert? Voor alle duidelijkheid het is niet aanvallend bedoeld hoor, ik wil je alleen maar helpen! Hoe is het trouwens met jouw en je askim?

Update van mij:
Vannacht heel erg onrustig geslapen, veel innerlijke onrust laat ik het daar maar over hebben. En verder niet zoveel nieuws…Fijne dag meiden! Het zonnetje wil hier nog niet echt beginnen te schijnen, tis hier flink bewolkt en hoe is het bij jullie?