Daar ben ik weer, heb meteen maar wat gegeten.
Ohhh ik krijg waarschijnlijk deze week nieuws van de bank, betreft mijn hypotheek, vooralsnog ziet het er allemaal positief uit

Alleen heb ik dus steeds weer nieuwe papieren nodig, bankgegevens, afschriften, bewijzen van alles, verklaringen van mijn werk etc etc…. Maar is voor een goed doel 
Littleone:
Fijn dat je lekker tijd hebt voor jezelf.
Wel vreemd dat je vader en je askim op hun verjaardag beide in Turkije zitten, niet bij elkaar zijn en jij in Belgie zit…
Trouwens, wat een goed nieuws van je werk dat je hogerop kan gaan komen
En is het geen idee om je ouders gewoon te vertellen wanneer je gaat trouwen. Nu is het steeds stapje voor stapje, maar misschien moet je gewoon alles in 1 keer vertellen. Hun reactie is nu steeds dat ze boos en/of teleurgesteld zijn. Dan waarschijnlijk ook, maar dan hebben ze wel tijd om eraan te wennen daarna, zonder dat er iets nieuws bijkomt en dan loop jij ook niet steeds met zo’n vervelend gevoel.
Al hoop ik dat ze tot inkeer zijn gekomen, nu ze in Turkije zijn 
Zou ik zo fijn voor je vinden!!!
Milou:
Thanks nog voor je lieve woorden over mij en mijn inmiddels weer askim
(komt bij mijn update)
Wat betreft die betonnen muur die jij beschreef.
Ik krijg de indruk dat hij een toren om zich heen had, de bovenste laag is ondertussen afgebrokkeld, maar vanaf ooghoogte zo ongeveer staat er nog wel een stevige muur. Alleen kan hij er overheen kijken als hij op zijn tenen gaat staan, maar hij staat liever op platte voeten.
Dus nu is het zaak om samen die muur te gaan verlagen, zodat hij iig op platte voeten over de rand heen kan kijken 
De rest komt dan later wel hoop ik, haha.
Tamara:
Alweer wat gehoord van je askim? Of is hij nog bozig?
Hoe gaat het nu met je buik?
Gelukkig morgen de hechtingen er weer uit.
En ga voor je duimen dat je toestemming krijgt van je werk!!! Want je verdient het nu meer dan ooit om lekker samen te zijn!!
Oke, ik mis nog wel wat, maar weet het echt even niet zo goed meer allemaal, dus dat komt later nog wel.
Nu eindelijk ook weer een update van mij:
Van mijn huis heb ik natuurlijk al verteld

Ben al druk spullen aan het inpakken, opruimen etc.
Behalve mijn werk en andere verplichtingen had ik mijn agenda de laatste tijd erg vol gepland met leuke dingen doen met vriendinnen en dat was erg gezellig.
Veeeeeel bijgekletst, van de zon genoten, gewandeld, gegeten, dus dat beviel eigenlijk wel goed
Zoals ik bij Milou als schreef is die gekke Turk toch weer mijn askim en ik ben van plan om dat zo te houden!!!
Ik heb eerder verteld dat LadySide iets ging geven voor mij.
Dat waren dus een kaart en whisky en chocolade (aangezien hij daar ontzettend vaak om gezeurd heeft)
LadySide is samen met haar askim naar hem toegegaan en haar askim heeft hem geroepen (het zijn vrienden van elkaar)
In de kaart heb ik een tekst geschreven vanuit mijn gevoel en ik geloof dat de tekst is aangekomen 
Hij zei ook tegen LadySides askim dat hij niet wist dat ik dat voelde…… oeps, heeft bij mij ook 7 maanden geduurd voordat ik open was…
Hij heeft toen contact met mij gezocht en na een beetje raar begin hebben we veel gepraat.
Nou ja, hij deelde me mee dat hij bij mij komt wonen, hahahaha. Zodra ik mijn huis heb en dan is hij voor altijd mijn man….
Daarna nog gebeld en gelukkig is hij realistisch genoeg om te weten dat dat niet zo 1,2,3 kan.
Hij was ook al erg bezorgd over of hij hier wel werk kan vinden enzo.
Ja, is al eerder gezegd, ik heb een “alles of niets man” hahaha.
We hebben wel besloten om een visumaanvraag voor hem te gaan doen, zodat hij later in dit jaar een maandje ofzo naar mij kan komen. Dan kan hij Nederland zien en kunnen we zien hoe het gaat als hij niet in een continue staat van spanning en stress zit.
Hij is ook opener nu en vannacht appte hij me zelfs na zijn werk (helemaal uit zichzelf) om uit te leggen waarom hij nu zo gestress is!!!
Jaaaa, hij kan het wel, haha.
Maar zijn gedachte is nu ook “I think you want me, so than everythink is possible”
Ik ben stiekem wel heel erg blij nu eigenlijk
Owja, LadySide mag even vertellen hoe het was met mijn askim
zij was er tenslotte bij en ik niet 
En over de askim van LadySide: Hij is echt te grappig!!!
Hij vindt het leuk om haar telefoon in te pikken geloof ik, dus gisteren was ik met LadySide aan het kletsen op fb, kwam ineens tussendoor “hello, how are you”
Hij verteld wie hij was en wij even gekletst (heb wel gezegd dat ik hoop dat hij goed is voor LadySide, maar hij dacht van wel, haha)
Dus ik zei “volgende keer kom ik mee hoor” Dan kunnen we dingen samen doen.
K is toch je vriend.
Zegt die “yes, he is”
“Me and K have love together, sorry for you “
Hahahaha, moest zo lachen. Dus zei al tegen Ladyside dat we onze mannen kwijt zijn aan elkaar :o
Nu nog even wat formulieren invullen.
Fijne avond en misschien tot straks.