Het Turkseliefdestopic number 99

Summie

Lieffff je knuffel…Jaaa gelukkig zijn ze eruit😊…
Heb het er inderdaad over gehad en de arts lijkt het juist een goed idee, gewoon lekker weg zegt ie en 2,5 week verder ben je al een stuk fitter…en komen de 6 weken herstel aardig in de buurt
Maar oké moet even zelf d’r goed over nadenken
Moest nu wat meer gaan lopen steeds ff blokkie om om de energie op te bouwen dus net maar even gedaan hihi maar lig nu op de bank pppff
Ja echt balen hoor en ook heel sneu…hopelijk komt het allemaal goed Askim heeft alleen nog zijn moeder
Ja inderdaad die misverstanden gaan nergens over pppff soms haha

Egwene
Dank je meid het is weer achter de rug gelukkig nu op krachten komen etc

Update later weer opkomt net een vriendin binnen

Via Wereldwijzer app

summie: haha zijn ze in Turkije van de korte slaapjes? Nou mijn askim niet hoor die kan een hele dag slapen… Maar soms zit hij inderdaad ook tot 5 s’ochtends te gamen en het dan gek vinden dat je ritme verstoord is. Ach ik weet niet wat het is, lees hier al meer dan een jaar mee en heb veel slapende askims voorbij zien komen :stuck_out_tongue:
Vervelend trouwens dat je vluchttijden gewijzigd zijn. Riciso heb je altijd met chartervluchten. Helaas kan harry van de sunweb daar niets aan doen haha. Hoe lang ga je trouwens?

Littleone: meid ga anders als je weer naar Turkije gaat opzoek naar een jurk! Ik denk dat je daar voor veel goedkoper een leuke jurk kunt vinden. Maar snap dat het lastig is. Willen jullie echt een groot trouwfeest gaan geven?

Kikiek: och meid sterkte. Vervelend dat je ex-askim zo gefocust is op wat jij doet en dat hij je niet lijkt te vertrouwen. Echt zonde als een relatie op zo iets stuk loopt…

Tamara: Jaa echt waarom vertrekt turkisch airlines en pegasus allebei om 23.55 naar Istanbul? Ook allebei gewoon! Opzich vind ik het niet heel erg want ik heb meestal een overstap daar en dan ben ik de volgende dag vroeg op bestemming. Maar als je in istanbul moet zijn kom je echt 's nachts aan… Voordeel is wel dat je ook weer een late vlucht terug hebt :smiley:
Hoe ging het vandaag in het ziekenhuis?
Balen dat jij en askim elkaar waarschijnlijk niet op korte termijn kunnen zien. Kan je niet mee als hij naar zijn moeder gaat?

Tam: meid wat leuk dat jij en je askim weer samen zijn! Ik zeg altijd maar als mensen echt bij elkaar horen, komen ze vanzelf wel weer bij elkaar. Het zal misschien niet makkelijk zijn voor jullie, maar als jullie er beiden voor willen vechten is het het zeker waard! Super dat jullie nu voor een visumaanvraag gaan!

Ladyside: jij weer thuis… Zal wel weer wennen zijn. Maar je hebt een heerlijke week gehad om op terug te kijken! Ben echt blij voor je dat het zo leuk was!

Wie waren er hier nou nog meer Turkse vlinders aan het lezen? Ik ben er pas in begonnen en moet zeggen dat ik in het begin wel veel herkenning las. Waar ik heel erg om moest lachen was het ‘och’ roepen/zeggen. Askim doet dat ook altijd als hij mij een zoen of stevige knuffel geeft. Voorderest vind ik er heel veel clichés in staan. Maar het is opzich wel leuk om te lezen.

Heb het boek inderdaad ook gelezen, in 1x doorgewerkt :wink: Vond het inderdaad ook wel komisch. Ook tegen Askim gezegd dat ik hem aan het lezen was en enige wat hij wilde weten was de afloop. Die viel hem erg tegen trouwens, haha!

Even rondje met de hond en dan zal ik op iedereen reageren!

Goedemorgen allemaal!

@Summie: Ik hoop ook voor je dat je oude tijden nog op het ticket staan, maar ga er niet van uit. Dan kan het alleen maar meevallen. Ik gebruik een website om Italiaans te leren: Duolingo. Weliswaar vanuit het Engels, maar dat is meestal geen probleem. En verder leer ik vocabulair om vanalles aan te kunnen wijzen zometeen. Het zal bij lange na niet genoeg zijn om echt een gesprek te kunnen voeren in de zomer, maar ik vind het fijn om toch iets van de taal te weten. Nee, ik voel me gelukkig niet ziek! Wel af en toe benauwd, maar het is 'ochtends altijd het ergst. Daarna ga ik me beter voelen. Aankomende dinsdag weet ik of de loodjes te zwaar of draagbaar waren… ik ben nu al heel zenuwachtig ervoor. Volgens mij was 1 nacht geleden voor iedereen een slechte nacht. Ik had in ieder geval ook heel veel innerlijke onrust.

@Tamara: Fijn dat de hechtingen eruit zijn. Daar ben je tenminste vanaf! Dus nu elke dag een blokje om lopen? Dat is wel te doen, zolang je het rustig opbouwt. En wie weet kan je dan over 2 weken naar je askim! Dat zou geweldig zijn.

@Kardelen: Haha ja… die askim van jou weet echt wat slapen is! :wink: Niet wakker te krijgen. En interessant van dat ‘och’ roepen! Misschien moet ik het toch maar eens gaan lezen.

Plan van vandaag? In mijn eentje het werkstuk afronden. Heb gisteren geprobeerd met mijn partner dat te doen, maar ik kreeg zo weinig terug dat ik het beter niet had kunnen doen. Dus ik ga haar nu buitensluiten en mijn eigen afstuderen redden. Dat kan zij sowieso niet, omdat ze een vak niet gehaald heeft. Hele vervelende situatie dit. Gisteren lekker weer eens gesport. Had ik toch wel gemist en nu voel ik mijn buikspieren haha. Heerlijk. Filmpje gekeken (Pitch Perfect), wat chips erbij… Ja, prima dag gehad. Ook geprobeerd askim te bereiken, maar de telefoon werd niet opgenomen. Misschien vandaag nog maar eens proberen.

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 22 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum48nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 64 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 70 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 100 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09[/SIZE][/FONT]

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Hallo!
Nouu hier is mijn update pff…
Gister hele erge ruzie gehad met me chef! Er werkt een ander nederlands meisje in t hotel en hij verbood het om met haar te praten! Maar ben de afgelope weken bevriend met haar geraakt en ik wou gewoon met haar praten! Dus ik een ander meisje van me team en nog n man gingen gewoon met haar praten! Toen kwam meneer de chef! Hij nam ons mee en schreeeeeuwen tegen dat andere meisje (russisch) hij heeft haar ook geslagen en op de grond gegooit! Toen ging die tegen mij schreeuwen dat ik dom ben en achtelijk etc! Nou ik en dat meisje in tranen en ik askim huilend opgebelt! Dit was echt de laatste druppel mensen begonnen al vreemder te doen tegen mij en kwam er achter dat mensen aardig tegen mij waren omdat er in t animatieteam angst was voor askim! Toen ik askim belde aarzelde hij geen moment en sprong op de motor richting het hotel! Nouuu askim en chef hele erge ruzie hoop turks geschreeuw en ik er maar voor zorgen dat askim niet opstond en ging vechten!

Nu ben ik opgestapt! Ik hoef daar niet meer te zijn!

Via Wereldwijzer app

Ooh en egwene geen angst! Dit hotel is n grote uitzondering met twee agressiefe chefs! Heb nu n nieuw team gevonden wat nog geen hotel heeft maar wat nu al een familie is ondanks dat we nog niet samen gewerkt hebben!

Via Wereldwijzer app

Lbds Jeetje meid jij beleefd nog es wat in Turkije…Als ik jou zo hoor heb ik het idee dat askim in een stabiel en vriendelijk hotel werkt…of hij trekt er niets van aan en gaat zijn eigen gang…Maar die leuke aardige begripvolle chef bleek toch niet zo vriendelijk dus te zijn… Maar jij hebt nu dus ontslag genomen?Ik hoop dat je snel weer werk vind,ook al vrees ik dat je minder gunstige werktijden gaat krijgen. Veel sterkte!!!

Egwene: ach ja ik wacht rustig af met de vliegtijden, natuurlijk is t balen maar ik kan er niks aan veranderen. Knap hoor dat jij jezelf zo stimuleert om Italiaans te leren. Zelfs ben ik zo wat met Turks bezig maar t komt nog niet echt van de grond, ach wil misschien wel wat teveel. Vervelend dat de afronding van je studie niet lekker loopt. Ik hoop dat je er je weg in gaat vinden. Veel succes met de laatste loodjes… Ooh ja nog contact gezocht met je askim?

Kardelen:Ik heb het boek gelezen, vond t leuk om te lezen en bepaalde dingen zag ik ook al echt voor me, maar bepaalde bladzijden waren ook saai. Hoe is t met jouw studie? Ik las in je update volgens mij niks over je askim… Houd dat in dat je nog niet weer contact met hfm hebt gehad?

Tamara:En heb je al geboekt? Hihi omdat ik weet dat je zo graag naar je askim wil, of wacht je nog effe rustig af…Fijn dat de hechtingen er uit zijn, ik durfde t niet te zeggen maar nu wel maar ik heb ooit zelf een hechting verwijderd omdat t zo irriteerde. En ja nu weer rustig conditie opbouwen, zal in t begin ook wel weer veel energie kosten. Maar ik hoop dat je snel weer helemaal lekker fit bent… Oh ja en je askim zijn moeder is ze ernstig ziek?

Update van mij:Ik ben druk met van alles en nog wat…Vanmiddag een uurtje gezwommen en verder gaat t zijn gangetje… oh misschien wel grappig om te vertellen ik kreeg gisteravond een filmpje van askim die al zingend een overhemd van zijn kamergenoot stond te strijken en niet door had dat hij stiekem gefilmd werd haha…

Uuh mocht ik iemand vergeten zijn…sorry…

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden ;)!

Ik zal vanavond eens uitgebreid op iedereen reageren :wink:

We Zijn vandaag bij de bruiloft geweest van een vriendin van mij( die ik via dit forum heb leren kennen :))). Zei en haar Turkse vriend zijn vandaag in t klein getrouwd maar was toch zo leuk dat wij erbij mochten zijn:)! Foto’s komen op fb;)

Nu weer onderweg naar huis toe ;))

Via Wereldwijzer app

Imt oooh wat leuk… uuh mutlu jullie zijn toevallig niet degene die zijn getrouwd hè??? Haha

LadySide hoe is ie?

Jeetje het is hier echt noodweer…brrrrr niks aan…

Via Wereldwijzer app

Hahaha nee het is niet mutlu:)!

Maar idd wel super leuk;)! En zo leuk dat ik haar van hier ken natuurlijk:))

Via Wereldwijzer app

Hey meiden!

@Tamara, Wat ontzettend balen dat je schoonmoeder ziek is geworden en het nu weer uitgesteld moet worden, of toch over 2 week al heen.
Als de arts zegt dat het gewoon kan, en jij vrij van je werk kunt krijgen, zou ik echt proberen lekker die kant op te gaan. Je wacht nu al zo lang!
Er kan niets meer mis gaan, het is gewoon het aansterken wat je moet gaan doen, en misschien gaat dat wel stukken sneller als je lekker bij je askim bent, en je goed voelt :slight_smile:

@Summie, aaah jouw vliegtijden veranderd zag ik… ik hoop dat ze vlak ervoor nog eens veranderen! En anders is het helaas maar accepteren dat je iets later bij je askim bent. Maaaaar je gaat in ieder geval al bijna!
En ik ben idd voor het eerst niet ergens voor weggevlucht! Dat komt denk ik ook mede doordat askim best veel moest werken, en we dus niet 24/7 bij elkaar waren. Ik heb gewoon mijn eigen momentjes nodig :smiley:
Moet het nu idd allemaal ff een plekje geven, zit met heel veel dingen in mijn hoofd… De volgende reis staat gepland voor september/ oktober, eerder gaat niet omdat het voor mij dan te warm is, en dat trek ik echt niet. Al zou ik graaaag eerder al weer terug gaan hoor :wink:

@Kardelen, Heb idd een superweek om op terug te kijken :slight_smile: Ik blijf ook maar naar de foto’s kijken, heerlijk! Maar het is wel behoorlijk wennen hoor!
Ik heb ook Turkse vlinders gelezen, een aantal stukken vond ik gewoon echt niets aan, sommige dingen wel heel herkenbaar. Verder nog weinig ervaring met de Turkse cultuur en mannen…dus het was voor mij een boek die ik wel heb gelezen, maar een 2e keer hoeft niet zo nodig.

@NGS, was je verdwaald tijdens je rondje hond lopen?? :wink:

@Egwene, Goed bezig met je Italiaans! Jammer dat je nog geen askim nieuws hebt, maar zoals je zelf zegt weet je nu waarom niet en wat er aan de hand is. En het allerbelangrijkste: hij is er nog steeds, en de gevoelens zijn er nog steeds! :slight_smile:
Je hebt groot gelijk dat je nu voor je eigen afstuderen kiest, en er helemaal voor gaat! Hoop dat het allemaal gaat lukken!
Zit je met Pinksteren nog ergens op een camping te werken, of mag je lekker genieten van het mooie weer komend weekend?

@LBDSS, ooh meis! Wat gaat het daar weer verrot met je!
Wat een ontzettende eikel die chef van je, goed dat je daar weg gegaan bent. Zo slecht voor je gezondheid dit!
Hebben ze bij askim in het hotel niemand nodig? Of mogen jullie niet samen werken?
Hoop dat je snel weer iets leuks vind, en probeer dan in ieder geval aan te geven dat je gezondheid niet optimaal is, en dat je niet van die belachelijk lange dagen kunt werken. Anders zit je natuurlijk zo weer thuis als je gelijk weer zoveel uur moet.
Denk om jezelf meis!

@IMT, aah wat leuk een bruiloft! Nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig wie er zo stiekem is getrouwd :wink: Of is ze niet meer actief hier op het forum…

Dan een poging tot mijn update en over de ontmoeting met Tam haar askim…
Maar eens beginnen met de ontmoeting!
Askim zou mij aan het eind van de middag afzetten op het strand om daarna door te gaan naar zijn werk, maar ik had hem verteld dat ik het ook wel een beetje spannend vond om Tam haar askim aan te spreken op een nog vrij vol strand. Dus meneer ging maar mee :slight_smile: Ik zag gelijk wie ik moest hebben doordat ik de foto’s goed had bestudeerd, en ik een paar dgn eerder al even was gaan spieken.
Mijn askim heeft hem erbij geroepen en eerst gevraagd of hij Tam kende, en ja hoor dat deed hij :wink: Hun hebben wat gekletst, waar ik natuurlijk weer niets van begreep en toen kreeg ik een seintje van askim dat het goed was en ik de cadeautjes mocht geven.
Ik moest erbij zeggen van Tam dat hij eerst de kaart moest openen én lezen, voordat de chocola en whiskey gegeven mochten worden.
Hij wilde na het openen vd kaart, hem later lezen zei hij, maar nee ik was streng en hij moest het nu lezen. Heb ook gezegd dat ie dat niet bij zijn vrienden mocht doen, maar gewoon bij ons waar het rustig was en hij niet gestoord werd.
Meneer kreeg een glimlach op zijn mond na het lezen, en toen kon ik de cadeautjes geven. Hij was er blij mee! Zei ook dat hij contact zou opnemen met Tam, en tegen mijn askim had ie gezegd dat ie niet had geweten dat Tam zoveel gevoelens had voor hem. Bingo!! Dat wilden we horen! :wink:
Jammer dat alles wat er gezegd werd, tegen askim werd gedaan, en niet tegen mij. Anders had ik misschien wel wat meer geweten… Maar hij leek er blij mee te zijn in ieder geval, en wat ik van Tam lees was dat ook zeker het geval.
Het is toch wat met die mensen met bindingsangst :wink:
Dussss wie is de volgende die postbode gaat spelen, of een postbode nodig heeft?? :wink: We kunnen elkaar er dus mee helpen, aangezien er behoorlijk wat in Side en omgeving zitten haha!

Hier gaat het allemaal ff niet zo lekker, ben echt ontzettend moe. Mijn energie is echt weggevlogen de afgelopen week, en nu ik weer thuis ben stort ik gigantisch in en ben alleen maar heeeeeeel moe.
Ik heb dan een week lang geen rekening gehouden met gezondheid, weinig slaap, veel lopen, te vroeg wakker… en dat kan ik dan een tijdje wel volhouden, maar dan opeens komt die klap met de hamer en die is dit keer behoorlijk raak.
Daarbij beginnen de stomme onzekere gevoelens weer, ondanks dat ik weet dat askim ontzettend gek op me is… ik weet gewoon echt niet of ik wel geschikt ben voor zo’n lange afstandsrelatie. Ik ben zo bang dat ik daar veel te onzeker voor ben, en dat ik mijn man gewoon bij me wil hebben. Maar aan de andere kant, ik hou ook van die man en wil hem helemaal niet kwijt.
Dus nu maar zien hoe en of we de zomermaanden overleven, en of ik sterk genoeg ben om alle twijfels en onzekerheden weg kan stoppen.

En dan is het ook nog es zoooooo koud, en regent het! Mag ik terug?!? :wink:
Sorry voor de klaagzang!

Ladyside: Heb je behoefte aan een summie knufel? Zo ja…hier komt ie…KNUFFEL…Ik begrijp dat het lastig is nu je weer terug bent in de werkelijkheid en dat kan inderdaad even slikken zijn. Maar meid kijk veel naar de foto’s. Zo te horen heb je de afgelopen week voor 200% geleefd en genoten,dit kan niemand je meer af nemen!!! En meid blijf vertrouwen houden in jezelf en in je askim!!! Helaas zat ik dus fout met de ring…mijn glazen bol heb ik inmiddels bij de vuilnis gezet :-p Geweldig trouwens wat je voor Tam hebt gedaan!!! Ik kon het verhaal dan al en ik heb solidair met haar in spanning gezeten over hoe hij zou reageren…mare super hoe het gegaan is dankzij jou meid :wink:

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden

Kardelen1
Oohh echt Pegasus ook haha apart he ik moet altijd naar Istanbul ataturk en daar vliegen niet veel maatschappijen heen of Klm of turkisch airlines weinig keus dus
Ik vind het ook niet erg hoor scheelt ergens ook wel
Nou ik heb Askim zijn moeder nog nooit ontmoet en in deze omstandigheden vind ik dat ook niet zo fijn…dus nee laten we dat maar biet doen
In het ziekenhuis ging het verder oké hoor ze zijn d’r uit…
Ik heb het boek Turkse vlinders ook maar nog niet begonnen heb wel nootjes van het huwelijk en uuhh nog 1 uit gelezen erg leuk
Hoe is het verder met jou?

Egwene
Yep inderdaad elke x ff d’r uit moet zeggen dat het wel lekker is even wat vrijer… Ik hoop het ook we zullen het gaan zien
Nog contact gehad met je Askim?
Knap hoor van je Italiaans dus druk mee bezig nu

Summie
Haha nee nog niet… En inderdaad ik wil heel graag heen…ik wacht nog even en kijk volgende week
Oohh echt deed dat niet zeer?
Ik heb 1 hele rare plek als ik sta is het ingedeukt naar binnen:( echt niet mooi…
De arts zei het KAN nog weg trekken nou sorry hoor ze hebben dat veeeelste hard aangetrokken dat kan niet anders… Baal d’r wel van…verder ben ik beginnen met de littekens insmeren
Ja klopt voel me net zon oud mens haha als ik de trap al op loop denk ik halleluja pppfff schrik soms van. Mezelf haha maar alles komt weer goed heeft tijd nodig
Ja klopt van wat ik begreep word ze gedotterd ze heeft al suiker en trombose… Maar oké dan denk ik waarom word d’r nog zin poos gewacht d’r mee zoiets moet toch gelijk
Oohh lekker meid dat je hebt gezwommen ga ik straks ook weer doen woon d’r tegen over echt ideaal
Hahaha een vrolijke Askim dacht vast aan jou

Ladyside
Ja je hebt helemaal gelijk hoor…ik kijk het nog even een paar dagen aan en dan volgende week wel of niet boeken
Heb d’r ook behoefte aan in heen te gaan en weer samen te zijn…
Ja echt balen en enorm sneu…het is al zon mama’s poppie hihihi
Dat onzekere wat je beschrijft over de afstand etc heb ik ook heeeel lang gehad en soms vliegt het me nog aan…maar als ik dan zie hoe mooi en speciaal het eigenlijk ook is…dan kan ik dit niet opgeven
Maar als ik dan mijn vriendinnen zie met hun man of vriend denk ik ook wel is Hmm ok dat heb ik dus niet nog niet…
Het is altijd er moeilijk om weer terug te zijn vooral de eerste dagen en nachten…maar hou vol, denk en kijk naar de mooie tijd je bent terug gegaan om te kijken wat het was nouuuuuuuuu als ik de foto’s zie is het echt loveeeee hihi

Lbdss
Hallooooo hey wat een … Heel goed dat je daar weg bent gegaan kom op zeg dit is echt niet normaal
Heb je al wat anders op het oog…
Kop op meid

Imt
Ooohh wat leuk zeg een bruiloft…was vast prachtig om te zien
Leuke dag gehad?

Nou meiden dit was het dacht ik…
Vandaag even Naar buiten geweest, wou eigenlijk even naar de kruidvat lopen maar volgens me moeder ff iets te ver haha
Vanmiddag mijn pakket van de hm gehad 1 lange rok gehouden en 3 korte broeken altijd weer leuk… Heb echt zin om even lekker te shoppen maar goed nog maar even geduld
Ook nog een afspraak gemaakt voor over 1,5 week bij de kapper even me grijze haren weg werken haha en veder weinig
Straks gtst kijken zoooooo spannend en er kwamen leuke films op dus lekker op de bank

Fijne avond

Via Wereldwijzer app

:blush:jeetje meiden jullie praten wel door van de afgelopen dagen ;)) hahaha ik bedoel dat ik dat allemaal niet kan onthouden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar t meisje die getrouwd is is niet echt actief meer denk zelfs niet dat ze mee leest;) maar het was een prachtige dag met een lekker turks ontbijt en taart:)

@summie, jij hebt geen Facebook toch? Want wanneer ging jij nou weg? Las van je vluchttijden:( das altijd zo kut!

@ ladyside welkom terug :slight_smile: en goed dat je niet weg bent geregend!! Ahaha zo te horen wel een leuke tijd gehad :slight_smile:

@ Tamara, jij dus weer je tripje moeten uitstellen ;( wat vervelend! Hopelijk kan je wel snel gaan:)

@ lbss ( volgens mij…) hahaha wat een vervelende kerel zeg die ex baas van je! Wat goed dat je ontslag hebt genomen! Hopelijk vind je snel iets:)

Nou meiden verder ben ik t ff kwijt :)) hahaha wij net lui op de bank eten besteld :slight_smile: ik mag even zondigen vandaag :grin::grin::grin:

Via Wereldwijzer app

Imt… ik ben nu ook wel nieuwsgierig wie er is getrouwd. Omdat wij in de zelfde actief waren hier. Ken ik haar?
Wel leuk om te steeds weer succes verhalen te lezen!

Hahaha ja filiz :slight_smile: snap ik:)
Kimmyr is getrouwd vandaag :slight_smile: heb wat foto’s op fb staan ;))

Via Wereldwijzer app

leuk… :smiley: ga meteen even kijken

Een echt Turks trouwfeest of?

Hier gaat het wel heb mijn dagje niet men uren verkeerd op geschreven en wakker gebeld Op het werk…

En heb deze nacht ni goed geslapen was met askim aan het bellen omdat hij vandaah verjaard maar die viel Op een gegeven moment gewoon in slaap heb dan nog een hele tijd geprobeerd of hij wakker werd wat niet zo was heb ik het gesprek maar gewoon open gelaten en gaan slapen hèhè wel gek om askim niet naast me te hebben maar hem wel te horen ademen snurken en smakken hèhè

Via Wereldwijzer app

Tamara Ja ik begrijp hoe het is om je als een oud vrouwtje te voelen…en ook het balende gevoel als je een mindere dag hebt. Jeetje dat klinkt heftig de gezondheidsituatie van je schoonmoeder, hoop dat het goed komt.Wat betreft je litteken heeft dat tijd nodig maar ik weet uit ervaring dat er veel goed kan komen heb ooit meegemaakt dat ondanks de hechtingen een open wondje ontstond, toen heb ik wel gedacht help, maar tis mooi hersteld…het litteken maseren, bio oil smeren en vitamine c kan wel helpen is mijn ervaring… maar ja t eindresultaat is ook bepalend door wie en waar het gehecht is…ik zou alleen wel voorzichtig zijn met het litteken in de zon.

Litleone.: gefeliciteerd met de verjaardag van je askim… wel bijzonder dat je hem hoorde slapen…zo slaapverwekkend bsn je…balen dat je niet zo’n fijne dag had…hopelijk gaat t morgen weer beter.

Imt ik heb wel facebook maar ik heb me nog niet bij de club aangesloten… ik vertrek eind juni…Leuk dat de bruiloft geslaagd was…Zijn jij en je askim trouwens getrouwd?

Via Wereldwijzer app