Hey meiden!
@Tamara, Wat ontzettend balen dat je schoonmoeder ziek is geworden en het nu weer uitgesteld moet worden, of toch over 2 week al heen.
Als de arts zegt dat het gewoon kan, en jij vrij van je werk kunt krijgen, zou ik echt proberen lekker die kant op te gaan. Je wacht nu al zo lang!
Er kan niets meer mis gaan, het is gewoon het aansterken wat je moet gaan doen, en misschien gaat dat wel stukken sneller als je lekker bij je askim bent, en je goed voelt 
@Summie, aaah jouw vliegtijden veranderd zag ik… ik hoop dat ze vlak ervoor nog eens veranderen! En anders is het helaas maar accepteren dat je iets later bij je askim bent. Maaaaar je gaat in ieder geval al bijna!
En ik ben idd voor het eerst niet ergens voor weggevlucht! Dat komt denk ik ook mede doordat askim best veel moest werken, en we dus niet 24/7 bij elkaar waren. Ik heb gewoon mijn eigen momentjes nodig 
Moet het nu idd allemaal ff een plekje geven, zit met heel veel dingen in mijn hoofd… De volgende reis staat gepland voor september/ oktober, eerder gaat niet omdat het voor mij dan te warm is, en dat trek ik echt niet. Al zou ik graaaag eerder al weer terug gaan hoor 
@Kardelen, Heb idd een superweek om op terug te kijken
Ik blijf ook maar naar de foto’s kijken, heerlijk! Maar het is wel behoorlijk wennen hoor!
Ik heb ook Turkse vlinders gelezen, een aantal stukken vond ik gewoon echt niets aan, sommige dingen wel heel herkenbaar. Verder nog weinig ervaring met de Turkse cultuur en mannen…dus het was voor mij een boek die ik wel heb gelezen, maar een 2e keer hoeft niet zo nodig.
@NGS, was je verdwaald tijdens je rondje hond lopen?? 
@Egwene, Goed bezig met je Italiaans! Jammer dat je nog geen askim nieuws hebt, maar zoals je zelf zegt weet je nu waarom niet en wat er aan de hand is. En het allerbelangrijkste: hij is er nog steeds, en de gevoelens zijn er nog steeds! 
Je hebt groot gelijk dat je nu voor je eigen afstuderen kiest, en er helemaal voor gaat! Hoop dat het allemaal gaat lukken!
Zit je met Pinksteren nog ergens op een camping te werken, of mag je lekker genieten van het mooie weer komend weekend?
@LBDSS, ooh meis! Wat gaat het daar weer verrot met je!
Wat een ontzettende eikel die chef van je, goed dat je daar weg gegaan bent. Zo slecht voor je gezondheid dit!
Hebben ze bij askim in het hotel niemand nodig? Of mogen jullie niet samen werken?
Hoop dat je snel weer iets leuks vind, en probeer dan in ieder geval aan te geven dat je gezondheid niet optimaal is, en dat je niet van die belachelijk lange dagen kunt werken. Anders zit je natuurlijk zo weer thuis als je gelijk weer zoveel uur moet.
Denk om jezelf meis!
@IMT, aah wat leuk een bruiloft! Nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig wie er zo stiekem is getrouwd
Of is ze niet meer actief hier op het forum…
Dan een poging tot mijn update en over de ontmoeting met Tam haar askim…
Maar eens beginnen met de ontmoeting!
Askim zou mij aan het eind van de middag afzetten op het strand om daarna door te gaan naar zijn werk, maar ik had hem verteld dat ik het ook wel een beetje spannend vond om Tam haar askim aan te spreken op een nog vrij vol strand. Dus meneer ging maar mee
Ik zag gelijk wie ik moest hebben doordat ik de foto’s goed had bestudeerd, en ik een paar dgn eerder al even was gaan spieken.
Mijn askim heeft hem erbij geroepen en eerst gevraagd of hij Tam kende, en ja hoor dat deed hij
Hun hebben wat gekletst, waar ik natuurlijk weer niets van begreep en toen kreeg ik een seintje van askim dat het goed was en ik de cadeautjes mocht geven.
Ik moest erbij zeggen van Tam dat hij eerst de kaart moest openen én lezen, voordat de chocola en whiskey gegeven mochten worden.
Hij wilde na het openen vd kaart, hem later lezen zei hij, maar nee ik was streng en hij moest het nu lezen. Heb ook gezegd dat ie dat niet bij zijn vrienden mocht doen, maar gewoon bij ons waar het rustig was en hij niet gestoord werd.
Meneer kreeg een glimlach op zijn mond na het lezen, en toen kon ik de cadeautjes geven. Hij was er blij mee! Zei ook dat hij contact zou opnemen met Tam, en tegen mijn askim had ie gezegd dat ie niet had geweten dat Tam zoveel gevoelens had voor hem. Bingo!! Dat wilden we horen! 
Jammer dat alles wat er gezegd werd, tegen askim werd gedaan, en niet tegen mij. Anders had ik misschien wel wat meer geweten… Maar hij leek er blij mee te zijn in ieder geval, en wat ik van Tam lees was dat ook zeker het geval.
Het is toch wat met die mensen met bindingsangst 
Dussss wie is de volgende die postbode gaat spelen, of een postbode nodig heeft??
We kunnen elkaar er dus mee helpen, aangezien er behoorlijk wat in Side en omgeving zitten haha!
Hier gaat het allemaal ff niet zo lekker, ben echt ontzettend moe. Mijn energie is echt weggevlogen de afgelopen week, en nu ik weer thuis ben stort ik gigantisch in en ben alleen maar heeeeeeel moe.
Ik heb dan een week lang geen rekening gehouden met gezondheid, weinig slaap, veel lopen, te vroeg wakker… en dat kan ik dan een tijdje wel volhouden, maar dan opeens komt die klap met de hamer en die is dit keer behoorlijk raak.
Daarbij beginnen de stomme onzekere gevoelens weer, ondanks dat ik weet dat askim ontzettend gek op me is… ik weet gewoon echt niet of ik wel geschikt ben voor zo’n lange afstandsrelatie. Ik ben zo bang dat ik daar veel te onzeker voor ben, en dat ik mijn man gewoon bij me wil hebben. Maar aan de andere kant, ik hou ook van die man en wil hem helemaal niet kwijt.
Dus nu maar zien hoe en of we de zomermaanden overleven, en of ik sterk genoeg ben om alle twijfels en onzekerheden weg kan stoppen.
En dan is het ook nog es zoooooo koud, en regent het! Mag ik terug?!? 
Sorry voor de klaagzang!