Het Turkseliefdestopic number 99

LBDS: Pff… maar goed ook dat je daar weg bent! Dat is echt niet normaal daar! Nu maar hopen dat je snel weer iets vindt. In ieder geval fijn dat je nu een team gevonden hebt waar je je thuis bij voelt. Al lijkt het me moeilijker om met een team werk te vinden dan alleen.

@Summie: Een taal ga je pas echt leren, als je er een oprechte motivatie voor hebt. Stel, jij zou naar Turkije gaan verhuizen om bij je askim te zijn, dan zou je opeens hele snelle vorderingen maken met Turks, omdat je noodzaak hebt het snel te leren. Ik heb dat nu met Italiaans (een beetje). Ik heb een hele goede reden om in ieder geval de basis te beheersen voor ik daar heen vertrek. Maar Frans blijf ik tot nu toe leuker vinden. Als ik in Nederland ben deze winter, wil ik het A2 diploma proberen te halen. Ik denk dat B1 net wat te hoog gegrepen nog zal zijn op dat moment, omdat ik ook gewoon werken moet. En awh… een zingende én strijkende askim haha!

@Itsme: Wat leuk dat je bij die bruiloft was!

@LadySide: Ben je al weer druk gaan lezen in dat ene boek? :wink: Mooi om te lezen hoe de ontmoeting met de askim van Tam is geweest. Het is altijd fijn om de brenger van goed nieuws te zijn haha. Balen dat je zo ontzettend moe bent nu. Het klinkt als een after-vakantie-dip. Dat trekt vanzelf wel weg, zodra je alles weer een plekje heb gegeven en je normale leven weer hebt opgepakt. En over die twijfels: heel normaal. Zal ik je wat verklappen? Zelfs ik heb het, terwijl askim in het leger zit. Waar geen vrouwen zijn! Of nauwelijks. Gewoon het idee dat een van zijn oude vriendinnen ofzo langskomt of opbelt en dat dat makkelijker zal zijn en ik aan de kant wordt gezet. 1 jaar is een lange tijd. Hele stomme gedachtes, net als die van jou, maarja… we zitten er wel mee.

@Tamara: Heerlijk online geshopt, zo te lezen. Fijn dat er een paar leuke dingen tussen zaten. Lekker film gekeken afgelopen avond? Succes met het terugwinnen van je energie!

Gisterochtend weer geprobeerd om contact te zoeken, maar opnieuw werd de telefoon niet opgenomen. Dus ik probeer het volgende week wel weer. Vandaag moet ik weer gaan inpakken (al staat 3/4 nog klaar van vorig weekend). Na de lunch vertrek ik weer naar Zeeland t/m maandagmiddag. Daarna kom ik weer naar huis. Nog steeds snipverkouden en het lijkt maar niet minder te worden! Dat gaat nog wat worden op de camping. Hopelijk doet de frisse zeelucht me wat goeds… Hele spannende dagen komen er nu aan voor mij. Zometeen ga ik het werkstuk nog eenmaal bekijken en dan opsturen. Dinsdag weet ik of mijn scriptie voldoende is en of ik dus mag afstuderen. Ik vreet mijn nagels nu al op… Hopelijk heb ik veel goeds te vertellen als ik weer terug ben.

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 21 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum47nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 63 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 69 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 99 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09[/SIZE][/FONT]

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Zo alles inpakken, over een uurtje moeten we uit het huisje.

@egwene veel plezier weer dit weekend meid, en ik duim voor je voor je studie. Denk wel ff goed dat je dit weekend lekker bezig bent op de camping dan heb je wat afleiding.

Fijne dag lieve meiden.

Via Wereldwijzer app

@Summie: Thnx voor de knuffel! Kon hem idd wel ff gebruiken :slight_smile: Je glazen bol heeft helaas niet altijd gelijk, maar het hoeft van mij ook allemaal niet zo heel snel te gaan eerlijk gezegd. :wink: Vind een ring en daarbij een eventuele trouwerij wel heeeeel snel gaan, al wil askim het liefst morgen trouwen.

@Egwene, Ik ben nog niet verder gegaan met dat boek… was ook nog met een ander boek bezig, en eigenlijk te moe om ook maar een blz te lezen en in geheugen op te slaan. Dus alleen heeeeel lichte boekjes/tijdschriften zijn op het moment goed materiaal :wink:
Helaas is die moeheid geen after vakantie dip. Had het al voordat ik de eerste keer in April die kant op ging, en het wordt momenteel alleen maar erger :frowning: Wel mis ik Turkije ontzettend, en natuurlijk askim ook…
Fijn dat ik niet de enige ben met die stomme gedachtes en gevoelens van wantrouwen, twijfels etc.
Stom dat die telefoon nog steeeeeeds niet word opgenomen! De duimen blijven draaien hier :slight_smile:
En op naar Zeeland dus om de Pinksterdagen te werken… gelukkig gaat het mooi weer worden, dus zullen er vast veel mensen op de camping zijn.
Had je deze plek al eerder gehad?
Spannende tijden zeg! Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed terug komt, en dat het afstuderen echt dichterbij gaat komen en waarheid gaat worden :slight_smile: Veel plezier in Zeeland in ieder geval!

Hier vanochtend toch maar ff de dokter gebeld voor een briefje om bloed te prikken… Mijn haar valt sinds een aantal weken ook ontzettend uit, ben natuurlijk bekend met vermoeidheid door de ME/CVS, maar dit is wel weer te extreem de laatste tijd. Dus maar weer ff mijn B12 ook laten prikken en een algeheel bloedonderzoek. Kijken of daar misschien iets mee aan de hand is. Dinsdag zijn de uitslagen er als het goed is…
Ben er onderhand weer zo ontzettend klaar mee om aldoor maar moe te zijn, wil wel weer eens volop energie hebben. Ook al is het maar 1 á 2 dagen.
Nu nog even lekker in de zon zitten, heb net bij de Jumbo even een Simit gehaald, dus die lekker in het zonnetje opeten.
Dan vanaf 16h30 weer even een paar uurtjes “werken” zal wel weer heel rustig zijn het avonddienstje, dus boek mee en lezen maar!

Fijne dag dames!

Even een triomf momentje. Het werkstuk is gehaald, en mijn collega heeft een lager punt gekregen door haar gebrek aan medewerking. Terecht. Nu is het alleen nog wachten op mijn scriptie dinsdag. Allemaal blijven duimen!
En ja, ik ken de camping al waar ik naar toe ga. Het wordt mijn derde keer daar. En laatste. Worden wel zware dagen. Activiteiten met veel voorbereiding zoals levend stratego en een speurtocht

Via Wereldwijzer app

Goeiemorgen meiden,
Rustig hier, ik zal vandaag nog wel effe hier een update geven maar ik wil iedereen ff een hele mooie stralende dag toewensen!!!

Ladyside effe een knuff voor jouw… uuh waarom? Omdat ik er eentje overhad :-p

Tamara… ik hoop dat ook jij lekker van t weer geniet!!!

Egwene heel veel succes op de camping!

Miloutjuhhh: Welkom thuis ik hoop dat je een leuke midweek hebt gehad!

En ikke heb zometeen ff een date om gezellig een bakkie koffie te drinken met meneer de zon… :heart:

Via Wereldwijzer app

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 20 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum46nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 62 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 68 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 98 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

Via Wereldwijzer app

Goede morgen meiden,

@ladyside ik hoop dat je je snel weer iets minder moe voelt. Heeft se simit gesmaakt?
Ik ga zo ook lekker simit halen bij de Turkse bakkers.

@egwene super dat je dat vak alvast weet dat je het gehaald hebt. En helemaal terecht dat jij een beter punt hebt gekregen. Geniet van dit weekend. Het weer zit alvast mee.

@summie zeker rustig.
Heerlijk weekje gehad donderdag wel erg slecht weer gehad maar we hebben ons prima vermaakt.
Geniet van je date met de zon

Mijn tas nog maar net uitgepakt en kan hem meteen weer inpakken. Tante belde of ik vanavond mee wil naar de voorstelling waar mn nicht in speet. Blijf gezellig slapen en dan gaan we morgen varen :slight_smile:

Fijne zonnige dag meiden

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen meiden,

Wil iedereen een gezellig weekend wensen en geniet van de zon :slight_smile: :slight_smile:

Zo heerlijk maar het strand.

Ik hoop dit weekend nog te kunnen updaten.

Via Wereldwijzer app

Yaaaaayyy!!! Ga waarschijnlijk voor Thomas Cook Duitsland werken!! Morgen krijg ik een telefoontje over welk hotel etc! :slight_smile: een vriendin van mij die voor Neckerman NL werkt had mij aangeraden bij haar chef want hij zocht nog duits sprekende miniclubmedewerkers :slight_smile:
Erg enthousiast en hopelijk belt die vroeg morgen haha :slight_smile:

Oohhh en ik ben mobiel!! Askim heeft een electrische scooter voor me gehaalt :slight_smile: alleen t opladen is nogal tsja appart! Kabel over t balkon gegooit haha :') maar ben erg blij! Ookal is het rijden hier nog best eng! Ging een proefrondje doen en askim heeft n paar x tegen me geschreeuwd omdat ik niet altijd even goed oplette haha! Tsja ik ben NL gewend en das allemaal wat gemoedelijker! En daarom heeft meneer maar voor mij een helm gekocht ookal draagt hij die zelf niet op de motor :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden…

Weinig te melden eigenlijk haha
Maar dacht schrijf toch ff
Iedereen heerlijk aan het genieten van de zon?
Ik wel met de benen op een stoel in de zon, Turkse lesexpress boek d’r bij en beetje leren maar… vandaag boodschappen gedaan met me moeder jeeeetje wat een drukte leek wel kerst vreselijk
Ook nog even een eindje gelopen gaat steeds wat beter gelukkig
Vanavond komt een vriendin uit Limburg tot maandag gezellig heb haar in marmaris leren kennen in het hotel 2 jaar terug super leuk…
Tis nu helemaal bewolkt hier…maar erg benauwd

Gisteravond belde Askim…moet d’r nog om lachen…
Baby… 28 june we are 1 year together​:flushed::flushed::flushed::flushed: nouuuuu ik viel bijna van mijn stoel hahaha hij weet het gewoon best leuk haha
Dus ik zeg yes Askim time to celebrate…hint hint haha
Dusssss ik ben benieuwd…
Nou meiden heb wel alles gelezen hoor…maar weinig onthouden dus maar een x zo hihi
Ik ga ff kokkerellen
Fijne avond

Via Wereldwijzer app

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 19 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum45nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 61 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 67 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 97 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

Via Wereldwijzer app

Even een update van mij…grrrrr ik heb het zonnetje vandaag nog niet gezien en inmiddels regent het hier…

Tamara: Fijn om te lezen dat het wandelen steeds beter gaat… stapje voor stapje zal het steeds beter gaan…Oooh wat leuk dat je askim er aan dacht… mijn askim heeft dat ook heel erg… ik heb destijds ooit een berrichtje gekregen dat we elkaar precies 150 dagen kenden… Toen viel mijn mond effe open en moest ik eerst tellen hihi… Veel plezier met je vriendin.

Lbds: Wat leuk dat je een scooter hebt gekregen…Uuuh ik weet in Turkije zijn ze niet echt van de helm…mare mooi dat jij wel een helm hebt…beter voorkomen dan genezen…Dat word dus samen te brommerren met je askim hahahahaha. Enne hopelijk lukt het je om die baan te krijgen…veel succes!!!

Miloutjuhhh: inderdaad jammer dat jullie niet zulk mooi weer hadden. Maar ben je wel een beetje bijgekomen en heb je het gezellig gehad met je tante?

Egwene: Super dat je het werkstuk hebt gehaald en dat het reeël is beoordeeld. Je hebt helemaal gelijk met het leren van een taal. Ja ik moest inderdaad wel lachen en mijn hartje ging ook wel effe te keer dat ik zag hoe askim het overhemd van een vriend stond te strijken en vooral omdat hij eerst niet door had dat hij gefilmd werd…ik hoop dat jij ook snel weer contact kan hebben met je askim…

LadySide: Hoe is het met je meid? Verstandig dat je je bloed hebt laten controleren, even dingen uitsluiten… En ja misschien is het ook wel een holiday afterdip…en tegelijkertijd vergeet niet hoeveel er in de laatste weken is gebeurt in je leven…welke stappen je hebt gezet, dat kost ook veel energie… met andere woorden straf jezelf niet te hard als het effe minder lekker gaat, zorg even extra goed voor je lichaam, je mag trots op jezelf zijn! Ik ben het althans wel op jou! En ik begrijp het hoor dat het voor jouw niet zo snel hoeft te gaan wat betreft trouwen…ik denk daarin wel een beetje zoals jou :wink:

Tam: Dus je wilt dit weekend nog updaten hier… heb je mazzel dat het hier rustig is en dat het een lang weekend is :wink:

Update van mij… vrijdag naar een voorstelling geweest, gister wat in en rondom het huis omgerommeld en nog effe de stad ingeweest om nog wat vakantie inkoopjes te doen… Tegelijkertijd merk ik dat het toch ook wel spannender begint te worden en ik heb het gevoel dat het bij askim ook wel wat speelt, want ja hoe gaat het zijn? Het ene moment is hij echt gigantisch flirterig en het andere moment is hij stilletjes en wat afstandelijk…Maar ja misschien probeer ik het zelf allemaal ook wel wat te veel te verklaren…bloos maar eind juni gaan we het ontdekken :slight_smile: En verder ben ik druk met allerlei dingetjes…

Fijne zondag!!!

Via Wereldwijzer app

Hee Ladys

Erg stil hier…

Mariska is ondertussen ook thuis denk ik hoe gaat het meis?

Summie al helemaal aan het aftellen en aan het shoppen? wanneer vertrek je precies?

Tamara fijn te lezen dat het allemaal wat beter gaat nog op controle geweest?

Lbdss leuk dat je mobiel bent zal ook een stuk schillen denk ik… en weet je al wat meer over je nieuwe Job? heb je ze?

Ladyside weet je al wat meer over de uitslag van je bloed? wat voor Job doe je trouwens? omdat ik las dat je je verveelde?

Hier alles ok ik ga morgen naar apenheul.:slight_smile: lekker men gedachten even verzetten kan het gebruiken

Via Wereldwijzer app

Hey meiden!

Waar is iedereen? Of heeft niemand iets leuks te vertellen?
Ik heb namelijk niet zoveel te melden, weinig meegemaakt behalve 2 avonden gewerkt. Vrijdag en vanavond, en zoals gewoonlijk waren de avonddienstjes errug rustig!

@Littleone, je vroeg wat voor werk ik doe, ik doe vrijwilligerswerk in het ziekenhuis en rijd op clubcars (golfkarretjes) rond om patienten en bezoekers van ene punt naar andere punt te verplaatsen. Vrij groot ziekenhuis, en voor veel mensen zijn de afstanden te groot om te lopen, en dan komen wij in actie :smiley: Normaal gesproken erg leuk om te doen, doe het 2 dagdelen in de week, alleen de avonden en de weekenddiensten zijn heel erg rustig, en dan verveel je je al snel.
Uitslag van bloed komt dinsdag pas. Zal wel weer niet veel uitkomen, mijn huisarts vind vitamine B12 vaak hoog genoeg… Maar al vanaf Januari ben ik vermoeider dan ik normaal ben, dus dan gaat ze me maar eens doorsturen.
Veel plezier in de Apenheul morgen!

@Summie, Ik denk niet dat het een after holiday dip is, aangezien het al een stuk langer duurt. Wat het wel is? Ik weet het niet, ik weet wel dat ik er niet gezelliger op aan het worden ben, en er ondertussen goed klaar mee ben. Maar ja, door blijven ademen en toneelspelen als het moet :wink:
Lieve woorden over het trots zijn, dank je wel! :slight_smile:
Aaah jullie zijn allebei natuurlijk vreselijk zenuwachtig! Wacht maar tot jullie weer bij elkaar zijn, dan gaat het helemaal goed komen en zweven jullie samen op die roze wolk van je :smiley: Niet teveel piekeren over alles, gewoon over je heen laten komen. (lekker makkelijk praten, ik heb het al achter de rug :wink: )

@LBDSS, woehoeeee! een scootertje! En wat een leuke heb je ook! Gelijk een electrische ook nog, mevr doet niet voor minder :stuck_out_tongue:
Maar nu ben je wel weer een stukje onafhankelijker, wat ook wel fijn is denk ik. Gewoon lekker gaan en staan waar je wil, geen warme dolmus of andere busjes meer. Heerlijk!!
Heb je al iets over je werk gehoord? Welk hotel is het geworden? Hoop dat je snel weer een leuke, goede plek hebt en ook eentje waar ze een beetje rekening met je gezondheid kunnen houden.

@Tamara, Aaah wat lief van je askim dat die de dagen zo goed weet! Wat is dat toch met die mannen die zo goed met getallen zijn? Mijn askim weet ook altijd precies het aantal dagen dat het nog duurde voor ik zou komen, hoeveel dagen geleden het was dat we voor het eerst elkaar zagen etc…
Jij hebt het als het goed is nu erg gezellig met vriendinnetje, maak er nog een leuke dag van morgen!

@Miloutjuhh, de Simit was heerlijk! De turkse pizza was toch niet zo geweldig als ik had gehoopt.
Maar wil hier eens in de stad rondkijken of ze nog ergens anders Simit verkopen, en anders gewoon hopen dat de Jumbo ze nog wat vaker heeft. Had ze nl nog niet eerder daar gezien. 1 euro per stuk is dat een normale prijs??

Ik ga zo maar weer eens richting bed, en me voorbereiden op de broeikas van morgen. En het noodweer waar ik vandaag over las dat zou moeten komen… Ik ben benieuwd! Ik ga in ieder geval maar rustig aan doen in die hitte.
Slaap lekker voor de dames die nog wakker zijn!

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 18 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum44nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 60 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 66 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 96 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

het is erg rustig hier. Is iedereen aan het genieten van het weer of is het bij jullie wel slecht weer geworden?

@LBDSS zo jij kan lekker rondrijden daar :slight_smile:
En hoe is het afgelopen met dat werk?
Ik hoop dat het iets voor je is.

@Tam lekker genoten op het strand?

@Tamara Wat leuk dat je askim je daar aan herinnerde, mijn askim weet wel altijd de nachtjes dat hij nog moet slapen tot ik er weer ben heel goed maar sinds wanneer we samen zijn vergeet hij vaak. Ben benieuwd, wie weet heeft hij wel een verassing om het te vieren als je weer daar bent.
Weet je al wanneer je kunt gaan?

@Summie, ja ben wel een beetje bijgekomen al voel ik me nog altijd niet helemaal fit en actief :frowning:
Ja gezellig weekend gehad :slight_smile:
Heel normaal dat jullie het spannend vinden hoor. Denk dat iedereen dat heeft, zeker de eerste keer elkaar weer gaan zien.
Maar je bent wel al lekker wat dingetjes gaan kopen, die voorpret vind ik altijd al leuk :slight_smile:

@Littleone, ik ben vorige week in de apenheul geweest, leuke dag gehad?

@Ladyside, zit er niet ergens een Turkse bakker/supermarkt? hier in de omgeving zitten er best wel veel.
Bij de Turkse bakker betalen wel dacht ik 75 cent voor een simit.
Daar wel noodweer?
hier niet, ook niet super zonnig maar wel enorm warm.

Hier nog even lekker relaxen vandaag voor ik morgen weer aan het werk moet.
Totaal geen zin in maar er moeten weer centjes verdiend worden he :wink:
Verder eigenlijk weinig te melden. Gaat zn gangetje en tussen mij en askim ook alles goed.

Hoi hoi…

Het regent onweert en waait als ik weet niet wat dus ff lekker alles bij werken haha

Summie
Hoe is het met jou meid? Komen de kriebels en zenuwen om de hoek kijken…
Niet teveel ober nadenken gewoon gaan genieten en dan zie en merk je vanzelf hoe het gaat maar ik snap je best hoor…maar meid komt vast goed…
Haha ja soms onvoorstelbaar he dat mannen dat onthouden maar erg leuk

Littleone
Ik ben vorige week op controle geweest was allemaal oké op 1 wond na een soort 2de navel ingedeukte echt vet lelijk ff afwachten wat het doet en anders ga ik weer terug dit is echt niet mooi ook
Verder gaat het steeds beter
En hoe was het in de Apenheul?

Ladyside
Hoe is het met jou? En je Askim…
Noodweer al gesignaleerd
Ik heb het inderdaad gezellig gehad maar was ook vermoeiend hoor haha
Ze kletst aardig veel…en soms ben ik gewoon ff me rust nodig haha lijk wel een oud wijf

Miloutjuhh
Leuk is dat he dat ze dat weten heeft wel wat haha
Ik heb nog steeds in mijn hoofd om rond de 20ste te gaan wil heel graag nog even bij hem zijn voordat hij ook een moeilijk periode in moet met zijn moeder… Een ticket is zo geboekt dat scheelt
Mijn ouders hebben me al aangeboden om naar Schiphol te brengen ivbm het niet mogen tillen van de koffer…das wel fijn
Fijn dat tusse jullie alles goed gaat…

Via Wereldwijzer app

Morgen me eerste werkdag woohoo!! Vandaag turkse bank geopent en alles ingeleverd voor me werkvisum! Ze gaan het morgen gelijk starten de aanvraag dus das erg prettig :slight_smile:
Ga in een klein 5 sterren hotel in Kumkoy werken! En ook askim heeft n nieuwe baan in een duitse bar vlakbij mijn hotel hihi! En we verdienen beide t dubbele van wat we eerst verdiende bij onze oude baan dus dat word heerlijk sparen!!

Enigste nadeel is dat we elkaar veel minder gaan zien! Ik werk van 10-22 (breakdiensten) en askim van 17-2! Hij heeft maar twee vrije dagen in de maand maar aan de andere kant als ik vrij ben hebben we in elk geval tot half vijf samen :slight_smile:
Tsjaa je moet iets opofferen voor n goed salaris hier in turkije! Het fijne is dat we zoveel kunnen sparen dat we de hele winter fluitend doorkomen! En hopelijk dan ook samen naar NL kunnen komen :slight_smile:

Tamara hoe is het met je lessen? :slight_smile:

Summie oohh wat spannend al die kriebels! Gaat vast goed komen zoals jij hier praat over hoe jij en je askim communiceren merk ik dat jullie egt gek op mekaar zijn en je weerzien zal vast super mooi zijn na zo’n lange tijd :slight_smile:

Littleone hoe was de apenheul :slight_smile:

Ladyside hoe is het nu met je?

Heeft iedereen genoten van t mooie weer in NL/Belgie? :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ik zit nog lekker buiten in het zonnetje, ik ben vandaag lekker verkleurd… gelukkig nog geen zware buien gehad…heb zelf zo’n hekel aan onweer…

Lbds: Gefeliciteerd met jullie nieuwe banen!!! Wat ga je voor werk doen?Fijn dat het financieel goed gaat want ja dat is toch ook belangrijk.Jullie willen niet proberen om in de winter door te werken? Aan de andere kant als jullie samen in de winter vrij zijn…dan is er dan wel meer tijd voor jullie samen :wink:

Tamara: Hoe is het met jouw? Heb je het gezellig gehad met je vriendin? Ik vind het bijzonder dat hij zo attent is en zulke dingen weet en met mij deelt…ooh meid ik hoop echt dat je nog ff naar Turkije kunt…

Miloutjuhh: Jammer dat je nog steeds niet helemaal fit bent dat verklaart misschien ook wel een beetje dat je nog geen zin hebt om morgen weer te werken…fijn dat het tussen jou en je askim goed gaat. Ik vroeg me trouwens af is je zusje ook nog richting Side verhuist???

Litleone: Ik vertrek morgen over 2 weken… hmmzzz je schreef effe zinnen verzetten wat je nodig hebt…gaat t niet zo lekker meid? Heb je het leuk gehad in de Apenheul? Hoe was het om mijn familie te ontmoeten???

LadySide: Ach meisie effe een knuffel…ik begrijp dat je er helemaal klaar mee bent en misschien is het inderdaad dan wel een idee om je laten door te sturen… ik wou dat ik wat voor je kon doen…maar helaas…ik hoop voor je dat je morgen serieus genomen wordt en handvaten krijgt… hoe gaat het trouwens met jou en je askim???

Update van mij… Nog 2 weken en ik ga op avontuur…Wat betreft de zenuwen en de spanningen… soms overvalt het me spontaan ff…maar dan hoor of zie ik askim weer effe en dan is het ook weer weg… en dan denk ik wow nog effe en dan ben ik gewoon bij hem, kan ik hem aanraken… en jaa dan maakt mijn hart toch wel vreugde sprongetjes :slight_smile:

Via Wereldwijzer app