Ik ben er weer dames.
Summie: Thnx voor je zorgen, én je knuffels!
Alles bij elkaar werd me ff teveel… Maar ben er gewoon nog hoor!
Jij nog maar 2 weekjes en dan ben je heeeeerlijk bij je askim! Ik gun het je zo ontzettend!
Hoe is het met de voorbereidingen?? Je jurkjes en andere outfits klaar om ingepakt te worden? 
@Egwene, Super van je scriptie!! Wat een supercijfer zeg!
Lief dat je je luisterend oor aanbied! Maar ik ben er weer denk ik! Irritaties zijn voor nu weer over.
Wat ontzettend balen dat je askim misgelopen bent, en hij wel je berichten heeft gelezen. Ik hoop dat je hem nog wel kunt spreken voor je naar Italie gaat, en dat je hem in ieder geval kunt laten weten dat je weinig internet zult hebben die tijd daar.
Én wat een stunt van die neef!! Whahaha! En het ging helemaal per ongeluk… uhuh!
@Tam, wij hebben elkaar natuurlijk al gesproken over je aanstaande huwelijk 
Ik vind het zo leuk voor je!! September gaan wij Side eens even laten weten dat we er zijn
En komen beide met een ring terug! hahaha!
En wat super dat je financien rond zijn! Hopelijk krijg je snel de sleutel en kun je lekker je eigen plekje inrichten, met ook een stukje voor Askim 
Oh enne thnx voor het aanhoren van mijn issues!
@imt, ben ff je verhaal kwijt… eerst dacht ik toen ik las over het ticket zoeken, dat je askim hier heen kwam en daarna las ik dat je al leuke dingen aan het doen bent samen en dat ie lag te slapen op de bank.
Hij woont al in NL, of is ie hier voor vakantie?? Pfff hoofd als een zeef, dus weet niet meer over jou en je askim…
Je bent in ieder geval een bezig bijtje 
@LBDSS, hoe is het met je?! Hoe is je nieuwe job, je bent toch al begonnen?? Zijn de tijden een beetje te doen?? Dagen van 12 uur zijn best lang, maar je hebt natuurlijk wel je breaktime. Hoelang is dat?? Fijn dat je in ieder geval op je vrije dag nog een tijd samen kunt doorbrengen met askim!
Dan volgt mijn update weer es…
Uitslagen bloed zijn binnen. B12 was volgens de huisarts goed, maar via een website van een man die zich inzet voor mensen met een B12 tekort is het alsnog aan de lage kant. En aangezien ik veel klachten heb die overeen komen met b12 tekort en ik al eerder véél te laag heb gezeten ga ik tóch maar eens ff babbelen met de huisarts en laat me doorsturen naar een internist die veel van b12 tekort afweet. Wie weet komt daar mijn jarenlange vermoeidheid vandaan, ipv dat ik ME/CVS heb dat nooit officieel gediagnosticeerd is.
Ondertussen zat askim ook totaal niet lekker in zijn vel, was ie niet te genieten, minder contact. En dat allemaal omdat hij zijn werk echt vreselijk vind. Elke avond maar een paar gasten, terwijl askim op zijn best is als hij mensen naar binnen kan kletsen en de hele avond bezig kan zijn. Dit restaurant zit echt op de meest slechte plek die je je maar kunt voorstellen. Ik heb er natuurlijk een week lang gezeten, en ik heb ook meerdere keren gezegd tegen askim dat hij er zo niet gelukkig uitziet, en ik hem heel anders heb leren kennen toen hij nog op het strand werkte.
Blijkbaar is het eergisteren allemaal geëscaleerd, en heeft ie het op een zuipen gezet. Kreeg al geen goodnight, zijn relatie op FB was weer verwijderd/onzichtbaar gezet, en toen ik om uitleg vroeg daarover 's ochtends was meneer dus stomdronken 
Dat was om 10 uur zijn tijd, ik ben woest geworden op hem. Heb hem uitgescholden voor idioot wat hij me niet in dank afnam, maar het boeide me allemaal niet meer. Belachelijk dat je om 10h00 in de ochtend dronken bent… Uiteindelijk in de avond was ie weer nuchter en heb ik even goed mijn hart gelucht tijdens chatten. Bleek dat het werk en alles daar omheen hem vreselijk dwars zat, familie die dingen zei wat hij mij niet kon vertellen.
Voor de zekerheid nog even gevraagd of hij ook zat van mij was, maar dat was absoluut niet zo.
En vanmiddag kreeg ik een bericht dat hij weg was bij het restaurant, en vanaf morgen of overmorgen weer terug is op zijn oude werkplek! Hij was zoooo ontzettend blij dat hij eindelijk met collega/partner had gepraat.
Ik ben ook heel blij voor hem, al vind ik het ook stiekem best wel lastig dat ie weer op het strand gaat werken
Weer tussen de massa toeristen…
Dusssss de rust is weer teruggekeerd voor nu! 
Dat was weer een heeeeele update, sorry!! Maar als ik dit met vriendinnen bespreek, krijg ik gelijk weer: zie je wel naar mijn hoofd geslingerd
Ondanks dat ik laatst wel tegen een vriendin heb gezegd dat ik klaar ben met haar wantrouwen over askim.
Tot snel meiden, ik kruip lekker op de bank voor Dokter Hart op Net5!