Het Turkseliefdestopic number 99

Voor de gene die het.vroege apenheul was gezellig echt mooi weer gehad terwijl het in België echt slecht was…

Summie leuk leuk die 2 weken gaan hopelijk super snel ik ga dan 3 dagen na jou als ik me niet vergis… ja heb het way moeilijk.laatste tijd krijg heel wat tegen wind en probeer me echt sterk te houden maar zaterdagnacht liep het helemaal mis Kwas met askim aan het bellen en die begon over hoe verschillend.mijn familie met zijn familie is en dat hij dat allemaal niet zo snapt en als ik zijn familie zie ga schrikken…hij begon ook over hoe belangrijk mijn ouders voor hem zijn en dat hij ze ziet als zijn ouders ook maar hun niks om hem geven ik begon te huilen aan de telefoon men emmertje stond al zo lang over te lopen en net dan barst de emmer :frowning:

Via Wereldwijzer app

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 17 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum43nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 59 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 65 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 95 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09[/SIZE][/FONT]

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Joepieeeeeeee ik heb geboekt​:smiley::smiley::smiley:
Volgende week donderdag ben ik in Istanbul bij askim​:heart_eyes::heart_eyes: ik ga 12 dagen
Wat een fijn gevoel…en Askim is net zo blij als een kind hihi
Mijn ouders brengen en halen mij naar Schiphol ivbm de koffer en het niet mogen tillen natuurlijk
Werk belde vanmorgen en die gingen akkoord dus dacht nu gewoon ook boeken en gaan

Dus ik kan weer in het lijstje… Heen 19 juni en terug de 30ste juni
Ik heb wel een nacht vlucht vertrek uit Nld de 18de om 23.50 en ben om 4.20 in Istanbul ik denk zo heb ik tenminste een hele donderdag haha dan maar in de nacht vliegen

Moest het even kwijt…

Via Wereldwijzer app

Wat leuk Tamara! Heel veel plezier! En zo snel al :smiley:

De rest heb ik net even snel bijgelezen. Gelukkig waren jullie geen snelle schrijvers dit weekend haha!

Het allerbeste nieuws eerst: Ik heb mijn scriptie gehaald met een 8,5! Waar mijn begeleidster eerst zich zorgen maakte of het wel voldoende was, is ze nu helemaal lyrisch en wenst ze me het allerbeste voor. Ze vindt dat ik een uitstekende jurist zou zijn en ze vindt het dan ook heel erg jammer dat ik dit werkveld ga verlaten. Dat vond ik dan wel heel aardig van haar om te schrijven. Intussen heb ik dus al mijn punten en moet ik alleen nog mijn verdediging doen over 2 weken. Morgen ga ik me daar voor inschrijven op school.
Askim was zondag online, maar ik kreeg geen reactie. Pas 3 kwartier later kreeg ik: heyyyy askimm! Tja, toen was ik al weer werken. Ik vond het heel vervelend dat hij wel mijn berichten las (ook toen ik schreef dat ik maar 15 minuten tijd had), maar niet reageerde. Natuurlijk weet ik niet wat er aan de hand was bij hem, maar het voelde niet goed. Heb vandaag geprobeerd te bellen, maar kreeg iemand aan de telefoon die geen Engels sprak en askim werd er niet bij geroepen. Ik verstond niet wat er me gezegd werd helaas. Weet nu ook niet zo goed of ik weer moet proberen te bellen of dat ik maar weer moet wachten tot hij online komt. Heel link, want ik vertrek over 18 dagen naar Italië. En ik heb nog steeds niet kunnen zeggen dat ik daar geen tot nauwelijks internet heb. Lastig!
In de tussentijd krijg ik de meest verrassende liefdesverklaringen over me heen. Daar kan LBDSS alles over vertellen haha! De neef van haar askim was aan mij gekoppeld, maar we spraken verder nooit echt. En opeens had hij op zijn FB gezet dat we samen een relatie hadden… Huh? Ja, precies. Ik ben een tikkeltje boos geworden. En hem van FB afgegooid. Het was een beetje raar en zo uit het niets. De dag daarna gebeurde iets soortgelijks met een andere Turkse jongen, die ik in de meivakantie heb leren kennen. Die ging er ook opeens vol voor! Dat ik naar Turkije moest komen en dat we dan samen konden zijn. Waarom respecteert niemand dat ik al een vriend heb? Gelukkig is het tot nu toe vandaag nog een rustige dag :stuck_out_tongue:

1 like

WOehoeeee Tamara!!! Ben blij voor je meis dat je al zo snel weer heen kunt!

Later meer, niet helemaal lekker in velletje en wat irritaties met askim…
Fijne avond meiden!

1 like

Tamara super leuk voor je :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

1 like

Hey meiden,

Daar ben ik eindelijk.
Sorry, Summie, het weekend was alsnog tekort om te kunnen updaten :stuck_out_tongue:
Komt ook omdat ik gisteren heel de ochtend in shocktoestand verkeerde, hahahaha. Want toen had ik wel tijd.

Tamara: Super!!! Ohhhh ben echt heeeel blij voor je :smiley: :smiley: Eindelijk ondanks alles toch nog even lekker samen zijn met je askim!!! En 12 dagen is nog best wel lang 
Hoe voel je je verder lichamelijk?

Egwene: Echt ontzettend goed je cijfer!!! Super gedaan meis en heel apart dat die vrouw eerst dacht dat je misschien niet eens een voldoende zou halen….
En wat ontzettend balen van je askim!!! Ja, zal vast wel een goede reden voor zijn, maar daar heb je nu helaas niks aan  Al weet je gelukkig door het vorige telefoongesprek dat het goed zit tussen jullie.
En ik zou hem wel proberen te bellen voordat je naar Italie gaat, anders hebben jullie straks echt maanden geen contact 
Maar aan overige aandacht dus geen gebrek :wink: ach, leuk voor je ego. Al snap ik niet waarom iemand in zijn status plaatst dat jullie een relatie hebben……

LadySide: Ik vond je verhaal over mijn askim geweldig, thanks ervoor en ook dat je het gedaan hebt natuurlijk :wink:
Het heeft echt mijn leven veranderd geloof ik…
Ennuh, het komt wel goed daar in Side :wink:
Al vind ik het rot dat jij je momenteel niet goed voelt. Ook lichamelijk!!!

Milou: Hoe is het met je? Ging het werken wat? Nog steeds zo vermoeid?
Fijn dat het tussen jou en je askim zo goed gaat 
Ik ben trouwens niet meer naar het strand geweest zaterdag, het was bewolkt en begon zelfs licht te regenen. Dus we zijn naar een bos/ zwemplas gegaan uiteindelijk en hebben het suoer naar onze zin gehad en de zon kwam ook nog  

Littleone: Hoe is het met jou meis? Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad in de apenheul. En ik kan me voorstellen dat je ontzettend verdrietig bent geworden. Is ook niet niks allemaal!!! Voel je je al wat beter ondertussen?

Kardelene:
Meid, lukt het allemaal met je scriptie?? Je bent bijna klaar toch? Succes nog even!!! En spreek je je askim ondertussen weer af en toe of zijn er nog steeds weinig contact mogelijkheden?

Summie:
Ohhhhh bijna bijna bijna…. Dan mag je eindelijk naar je askim!!! Niemand die het meer verdient dan jij!!! Ook al worden we geen schoonzusjes meer, je bent en blijft toch lief!!! En ik ben blij voor jou   

LBDS: Eindelijk allemaal leuke nieuwtjes meid!!! Ik hoop zo voor je dat deze positieve lijn door blijft zetten!!! En dat je lekker overal naartoe kunt op je scootertje en het erg naar je zin gaat krijgen op je werk.
Dat verdien je meid!!

Ik ben er verder echt nog steeds niet bij met mijn hoofd.
Maar ga nu wel even updaten:
Ik heb de offerte van de bank gehad en dat houdt in dat ze akkoord gaan!!! Dus de laatste formulieren in orde gemaakt en we verwachten dat ik volgende week de sleutel krijg!!! EINDELIJK :smiley: :smiley:
Ik heb er zooooooveeeeeel zin in. Eindelijk weer een eigen plekje… heeeeerlijkkkk.

En dan de reden waarom ik gisteren in shock was……
Askim vroeg me ineens of ik met hem wilde trouwen, via whatsapp!!! En het was nog echt ook.
Uiteindelijk heb ik wel ja gezegd, hahaha en voorgesteld om het niet via whatsapp te bespreken, dus hebben we gebeld en toen zei meneer doodleuk “kom in augustus, neem je papieren mee en dan trouwen we”…. Uhmmmmmm zo snel hoeft nou ook weer niet!!!
Daarna nog gelachen via whatsapp en daarna was meneer weer even moeilijk.
Net een supergoed gesprek gehad en ik geloof dat de dingen die ik zeg eindelijk aan beginnen te komen :wink: Hij staat toch wel achter mijn idee om volgend jaar pas te trouwen!!
En jaaaa hij zei zelfs dat hij naar Nederland wilt komen om te kijken hoe het hem hier bevalt, maar ook om te kijken of we echt van elkaar houden/ gaan houden.
Wowww askim en houden van???
Het gaat echt nog goedkomen met ons hahahaha. (hoop ik dan)
Voorlopig voel ik me wel erg happy met mijn nieuwe askim :wink:

2 likes

Dames! Op het Buitenlandse Partner forum kwam ik het volgende topic tegen: Vliegticket naar Bodrum. Ik dacht direct aan het Turkse liefdestopic die ik dikwijls zie wanneer ik door de fora aan het scrollen ben. :wink: Misschien heeft één van jullie hier iets aan.

Verder wens ik jullie allemaal al het geluk toe, met jullie ‘askim’.

*edit: Ik zie dat er al een soortgelijk topic is hier in dit Turkije forum, toen waren de tickets nog €450,-… Verder exact zelfde tijden, vluchtnummers en reden.

Nou ja, het was in ieder geval goed bedoeld. :o*

Oooh over 2 weken ben ik op Turkse bodem…:heart:

Tamara oooh meid wat ben ik blij voor je dat je na die grote teleurstelling dat je niet kon gaan nu toch lekker binnenkort bij je askim kan zijn… ik vind het super dat je geboekt hebt!!!

Daneshka lief dat je aan ons dacht :wink:

LadySide: ach meisie toch…knuff voor jouw…

Litleone: Ach meid ook ern knuffel voor jouw… Fijn om te lezen dat jij het leuk hebt gehad in de apenheul? Ik begrijp dat de situatie met je familie lastig is… en je mag er verdrietig over zijn…weten je ouders al van je huwelijk? Ik denk dat het rondlopen met zo’n groot geheim ook zwaar voor je moet zijn… sterkte

Tam: Dus jij had een xxl-pinksterweekend haha. Ooh wat ben je toch lief… het blijft wel een beetje jammer dat we geen schoonzussies gaan worden…uuh wat zijn we nu lotgenootjes of de lamme lijd de blinde???haha Ik sta echt versteld van jouw en je gekke Turk…jullie zijn een bijzonder…mare ik ben blij met de de wat betreft je trouwschoen haha…:wink:

Egwene: Gefeliciteerd meid met je scriptie!!! Wat ontzettend balen dat jij je askim mis bent gelopen… ik hoop dat je nog contact met hem gaat hebben voor je na Italie gaat… enne wat een brutale actie van die Turkse mannen!..

Via Wereldwijzer app

2 likes

Heey meiden!

Ik ben ook erg druk geweest met van alles en nog wat dus weinig tijd gehad om te schrijven :wink:
Lees dat der een aantal mensen bijna richting hun askim gaan:) spannend!!

En Tamara zelfs geboekt :wink: super!!!

Reageer later op de rest;)))

Via Wereldwijzer app

Rustig hier…

Imt: leuk dat je weer effe reageert… jij zal als geen ander weten hoe het voelt om naar je askim te gaan…echt joh ik vind het geweldig, heb hier zolang naar uitgekeken maar heb toch ook wel zenuwen…mag ik vragen waar je het zo druk mee hebt?

LadySide… Meid gaat alles goed met je? Je bent stilletjes voor je begrippen en gister schreef je dat het niet zo lekker ging…

Ooh en ik geniet echt van dit weer…
Via Wereldwijzer app

@tam allereerst gefeliciteerd met je huis :slight_smile: wat enorm fijn dat alles geregeld is :slight_smile:

@summie ja je leefd altijd helemaal naar dat moment toe he als je je eindelijk weer kan gaan;)) hahaha heb ik nu zelfs nog met me zomervakantie;)
En natuurlijk mag je dat vragen:) ik werk als Filiaalmanager in een voordelige drogist:)) haha dus werk altijd veel;) dan nog alle dingen die ik thuis moet doen voor me werk :wink: me huishouden;) nu erg druk bezig geweest met t zoeken van een goedkoop ticket voor me askim( helaas toch duur geworden:) daarnaast nog me paardje :wink: en had vandaag en gesprek voor een nieuwe hypotheek rente af te sluiten dus allemaal gedoe en papieren inleveren;) en dan ook nog leuke dingen doen met me askim:)) hahaah alleen die ligt nu doodmoe te slapen op de bank:)

Via Wereldwijzer app

Hahaha zie nu al me smileys) is altijd z on gewoonte…

Via Wereldwijzer app

@LadySide: Hoop dat het weer wat beter gaat allemaal. En als je wat kwijt wil: ik heb altijd een luisterend oor, als je er gebruik van wil maken.

@Tam: Ik verdenk mijn begeleidster er nog steeds van dat ze me een schop onder de kont heeft gegeven om een nog beter cijfer te halen. En dat is gelukt haha. Dat van die relatie was inderdaad heel erg apart… Hij zei zelf dat het een ‘mistake’ was. Natuurlijk. Niet. En wat een super nieuws van de bank! Heerlijk dat je nu weer een eigen plekje hebt. En je askim nu met trouwplannen opeens… Hij gaat wel snel! Maar toch heel fijn dat hij nu aan zulke dingen denkt en echt een toekomst met jou wil. Dat moet een heerlijk gevoel zijn voor je. Blijf maar heerlijk stralen nog :slight_smile: Het is je gegund.

@Summie: Ohh spannend, nog maar 2 weken! Ik baal er van dat ik niet zal kunnen lezen hoe het gegaan is waarschijnlijk en ik ben echt zo nieuwsgierig.

Heb vandaag weer geprobeerd te bellen, maar kreeg voicemail. Merk dat ik nu ook een beetje angstig ben dat ik weer een Turkse jongen aan de lijn krijg die geen Engels kan, zoals afgelopen keer. Het enige wat ik verstond was mijn askims naam, dus dat schoot niet op. Geen idee wat er aan de hand was. Vandaag naar school gegaan om me in te schrijven voor de verdediging. Kwam ook nog een studiegenoot tegen, dus even mee zitten kletsen. Verder niet heel veel gedaan. Aankomende zondag heb ik een auditie, dus ik heb dat een beetje voorbereid. Uiteraard ook Italiaans erbij gepakt weer. En verder babbel ik in het Turks met mijn ‘meivakantie crush’ zoals ik hem voor de grap noem haha. Die toch wel erg veel koosnaampjes opeens gebruikt vandaag. Even in de gaten houden (al voel ik me wel gevleid :wink: )

Ik ben er weer dames.
Summie: Thnx voor je zorgen, én je knuffels! :slight_smile: Alles bij elkaar werd me ff teveel… Maar ben er gewoon nog hoor!
Jij nog maar 2 weekjes en dan ben je heeeeerlijk bij je askim! Ik gun het je zo ontzettend!
Hoe is het met de voorbereidingen?? Je jurkjes en andere outfits klaar om ingepakt te worden? :wink:

@Egwene, Super van je scriptie!! Wat een supercijfer zeg!
Lief dat je je luisterend oor aanbied! Maar ik ben er weer denk ik! Irritaties zijn voor nu weer over.
Wat ontzettend balen dat je askim misgelopen bent, en hij wel je berichten heeft gelezen. Ik hoop dat je hem nog wel kunt spreken voor je naar Italie gaat, en dat je hem in ieder geval kunt laten weten dat je weinig internet zult hebben die tijd daar.
Én wat een stunt van die neef!! Whahaha! En het ging helemaal per ongeluk… uhuh!

@Tam, wij hebben elkaar natuurlijk al gesproken over je aanstaande huwelijk :wink:
Ik vind het zo leuk voor je!! September gaan wij Side eens even laten weten dat we er zijn :wink: En komen beide met een ring terug! hahaha!
En wat super dat je financien rond zijn! Hopelijk krijg je snel de sleutel en kun je lekker je eigen plekje inrichten, met ook een stukje voor Askim :wink:
Oh enne thnx voor het aanhoren van mijn issues!

@imt, ben ff je verhaal kwijt… eerst dacht ik toen ik las over het ticket zoeken, dat je askim hier heen kwam en daarna las ik dat je al leuke dingen aan het doen bent samen en dat ie lag te slapen op de bank.
Hij woont al in NL, of is ie hier voor vakantie?? Pfff hoofd als een zeef, dus weet niet meer over jou en je askim…
Je bent in ieder geval een bezig bijtje :wink:

@LBDSS, hoe is het met je?! Hoe is je nieuwe job, je bent toch al begonnen?? Zijn de tijden een beetje te doen?? Dagen van 12 uur zijn best lang, maar je hebt natuurlijk wel je breaktime. Hoelang is dat?? Fijn dat je in ieder geval op je vrije dag nog een tijd samen kunt doorbrengen met askim!

Dan volgt mijn update weer es…
Uitslagen bloed zijn binnen. B12 was volgens de huisarts goed, maar via een website van een man die zich inzet voor mensen met een B12 tekort is het alsnog aan de lage kant. En aangezien ik veel klachten heb die overeen komen met b12 tekort en ik al eerder véél te laag heb gezeten ga ik tóch maar eens ff babbelen met de huisarts en laat me doorsturen naar een internist die veel van b12 tekort afweet. Wie weet komt daar mijn jarenlange vermoeidheid vandaan, ipv dat ik ME/CVS heb dat nooit officieel gediagnosticeerd is.
Ondertussen zat askim ook totaal niet lekker in zijn vel, was ie niet te genieten, minder contact. En dat allemaal omdat hij zijn werk echt vreselijk vind. Elke avond maar een paar gasten, terwijl askim op zijn best is als hij mensen naar binnen kan kletsen en de hele avond bezig kan zijn. Dit restaurant zit echt op de meest slechte plek die je je maar kunt voorstellen. Ik heb er natuurlijk een week lang gezeten, en ik heb ook meerdere keren gezegd tegen askim dat hij er zo niet gelukkig uitziet, en ik hem heel anders heb leren kennen toen hij nog op het strand werkte.
Blijkbaar is het eergisteren allemaal geëscaleerd, en heeft ie het op een zuipen gezet. Kreeg al geen goodnight, zijn relatie op FB was weer verwijderd/onzichtbaar gezet, en toen ik om uitleg vroeg daarover 's ochtends was meneer dus stomdronken :frowning:
Dat was om 10 uur zijn tijd, ik ben woest geworden op hem. Heb hem uitgescholden voor idioot wat hij me niet in dank afnam, maar het boeide me allemaal niet meer. Belachelijk dat je om 10h00 in de ochtend dronken bent… Uiteindelijk in de avond was ie weer nuchter en heb ik even goed mijn hart gelucht tijdens chatten. Bleek dat het werk en alles daar omheen hem vreselijk dwars zat, familie die dingen zei wat hij mij niet kon vertellen.
Voor de zekerheid nog even gevraagd of hij ook zat van mij was, maar dat was absoluut niet zo.
En vanmiddag kreeg ik een bericht dat hij weg was bij het restaurant, en vanaf morgen of overmorgen weer terug is op zijn oude werkplek! Hij was zoooo ontzettend blij dat hij eindelijk met collega/partner had gepraat.
Ik ben ook heel blij voor hem, al vind ik het ook stiekem best wel lastig dat ie weer op het strand gaat werken :wink: Weer tussen de massa toeristen…
Dusssss de rust is weer teruggekeerd voor nu! :wink:

Dat was weer een heeeeele update, sorry!! Maar als ik dit met vriendinnen bespreek, krijg ik gelijk weer: zie je wel naar mijn hoofd geslingerd :frowning: Ondanks dat ik laatst wel tegen een vriendin heb gezegd dat ik klaar ben met haar wantrouwen over askim.

Tot snel meiden, ik kruip lekker op de bank voor Dokter Hart op Net5!

19-6 Tamara082 :turkey: Istanbul 8 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 16 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum42nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 58 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 64 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 94 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09[/SIZE][/FONT]***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Hoop dat het gekukt is om Tamara toe te voegen aan het lijstje, lastig op mn telefoon.

Verder zal ik morgen ff proberen te reageren. Ik ga nu slapen moet weer ff aan het werk ritme wennen hoor.

Slaap lekker

Via Wereldwijzer app

Imt ik vind die smileetjes juist wel vrolijk staan…:slight_smile: ooh wat leuk dat je bij een drogisterij werkt. Haha heb jij je askim zo uitgeput dat hij nu voor pamers ligt haha. Vind je het niet jammer dat je askim aĺleen naar Turkije gaat? Wel leuk wat je schreef opeens bedacht ik dat het gevoel de zenuwen/spanningen die ik voel wel een beetje vergelijkbaar is met het gevoel wat ik had als klein meisje als ik op vakantie ging… veel succes met alles…

Egwene… heb ik wat gemist? Jouw meivakantie crush?haha wat doe jij met die Turkrn hun allemaal het hoofd op hol brengen? Wel bijzonder trouwens die Turkse Facebook vooor je het weet staat op je profiel dat Egwene je vriendin is hahaha. Ik hoop dat jij je askim toch nog bereikt… uuh wanneer ga je naar Italie

Ladyside: Meid juist daarom is dit forum zo fijn en meid je mag altijd je hart luchten… ik maar ongetwijfeld de andere meiden willen je allemaal steunen :wink: En balen van je gezondheid…hebben ze je alleen geprikt of vitamine b12 of hebben ze ook een algemeen bloedonderzoek gedaan? Ik hoop dat er een oplossing gevonden word… En dan wat betreft je askim… zijn Facebook had dus ook al gekke kuren net als die pipo van Egwene… Het blijft bijzonder ik merk het namelijk ook wel bij mijn askim dat het ene moment hij diep in de put kan zitten en uiteindelijk binnen no time ze weer springlevend zijn… Tsja meid ik begrijp dat je het lastig vind dat hij weer op het strand werkt…maar probeer hem te vertrouwen…anders krijg je het zelf zo zwaar… en aan de andere kant als hij plezier heeft in zijn werk is voor hem persoonlijk ook erg fijn want je hebt gezien dat dit hem ook niet happy maakte :wink: de vragen die jij aan mij vroeg beantwoord ik ff in mijn update…heb ik 2 vliegen in 1 klap…

Update mij: Ik ben nog niet met de voorbereidingen bezig…ja de afgelopen weken wel wat nieuwe kleding gescoord ik had nog wel wat dingen van vorig jaar, 2 jurkjes, 3 hemdjes, jumpsuite (askim zijn reactie was wel grappig hmmzzz die laat je maar thuis veel te lastig haha, alleen al daarom gaat ie mee haha). Verder heb ik het eigenlijk best wel druk… ik ben blij dat ik straks vakantie heb en naar Turkije kan…askim, zon,zee en strand en relaxen, lol maken en genieten ik kijk er echt naar uit…

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen Meiden…

Dank jullie wel voor jullie reacties…
Ben zelf ook erg blij om hem straks weer in me armen te kunnen nemen, merk ook echt dat ik het nodig ben gewoon het samen kunnen zijn heerlijk
Moet echt even omschakelen normaal vloog ik in de zomer naar marmaris hele dag in zwembad aan het strand etc, dit is toch wel heeeeel anders, vakantie en het samenwonen idee Askim moet wel nog een paar dagen werken en helaas geen zwembad voor de deur hihi, ook kwa kleding dus echt anders weet gewoon niet goed wat ik mee moet pppfff, het is d’r wel rond de 30 Gr. Inmiddels…gisteren belde die en zei neem je bikini maar wel mee we gaan opzoek naar een zwem iets (hij weet hoe gek ik daar op ben,Askim helaas niet zo hihi) dus dat is wel fijn
Ach en verder zien we wel… Meneer had hele plannen hihi

Verder gaat het aardig, nog even achter die ingedeukte wond aangegaan ik moet 2 juli weer terug voor controle en dan gaan ze even kijken hoe en wat…tis echt niet mooi ook gewoon 2 navels boven mekaar, kwestie van te hard aangetrokken met hechten tja…wel een beetje dom dokter…
Gister even de stad in gelopen lekker geneust bij de kruidvat etc, straks even naar de kik in Dld kennen jullie die? Goedkope winkel met best leuke dingen voor niet zo duur, altijd handig vind ik haha haal d’r vaak wat vakantie setjes weg

Egwene
SUPER meid…gefeliciteerd en wat een goed cijfer ook😃
Super gedaan hoor…
Wel balen van je Askim hopelijk spreek je hem snel,

Tam198
Lichamelijk gaat het steeds beter, ik merk gewoon dat het tijd nodig heeft…gelukkig heb ik bij Askim ook gewoon tijd om te herstellen
Fijn dat alles rond is nu met je huisje nog even meid en dan kun je gaan klussen…
Dussss je gaat trouwen hihi super leuk meid, je hebt echt een gekke Turk maar wel super lief zo zie je maar weer hoe het allemaal kan gaan he
Super leuk jullie plannen allemaal heerlijk…

Summie
Ooohh meid…voor jou gaat het ook snel nu wanneer vertrek jij?
Lekker gevoel he… Zelfs ik heb een beetje zenuwen hoor hihi
Vind jij het ook leuk om altijd ff de laatste dingetjes te halen etc…nog even wat nieuws te scoren etc
Haha neeeee mijn Askim zei het zelfde…laat die jumpsuit maar thuis hihi nou echt niet hoor

Lbdss
En hoe bevalt je nieuwe werk…leuk?
Hoop het wel meid…na al die andere ellende

Ladyside
Ik snap je helemaal ik vertel ook lang niet alles aan mijn vriendinnen want die snappen net toch soms niet…jammer maar ja
Daarom is het hier gewoon zo fijn, je kan altijd je hart luchten we steunen elkaar etc heeeel fijn😃
Wat ontzettend balen zeg en wat een … Dokter zeg vreselijk kan je het niet hoger op gaan zoeken?
Gelukkig is het weer oké met je Askim, ik zou ook woest zijn doe ff normaal zeg, ik snap ook je gevoel dat hij weer op het strand gaat werken, maar als hij daardoor blijer is is in de relatie ook beter vaak
En dat ze soms niet happy zijn ken ik ook… Werkt aardig op hun humeur
Askim zei gister ooohhh baby iam so tired from my life… Uuhhh oké Hmm tja…
Maar in ieder geval ben blij dat het weer oké is…

Imt
Die smileys staan altijd zo leuk haha
Leuk dat je weer even mee schrijft
Hoe gaat het verder met je?

Miloutjuhh
Het is gelukt hoor dank je wel
Hoe is het verder?

Fijne zonnige dag meiden

Via Wereldwijzer app

@LadySide: Fijn dat het weer wat beter gaat met je en dat alle irritaties weer even voorbij zijn. Zag op FB dat hij zijn relatiestatus weer terug heeft gezet. Maar wat stom zeg dat je askim al zo vroeg dronken was. Helemaal terecht dat je daar boos om werd! Gelukkig is hij nu weer op een betere plek, ook al zijn er veel meer toeristen daar. Als hij zich op die manier beter voelt, dan moet dat maar. Hopelijk gaat die vermoeidheid bij jou snel eens een keer weg… Het zou inderdaad B12 tekort kunnen zijn, maar dat is volgens mij lastig te bewijzen. In ieder geval veel sterkte ermee.

@Summie: Haha, ja ik denk dat je wat gemist heb. Volgens mij had ik wel geschreven in de meivakantie dat het eerst echt saai rustig was op sociaal vlak in Belek, maar dat het tegen het einde wat beter werd. Nou, tijdens het ontbijt was er altijd een hele leuke jongeman achter de bar/bij het drinken pakken. Een keer raden wie altijd het drinken ging halen… :wink: Maar er is niks gebeurd op wat glimlachjes en ‘hello how are you’ na. Als ik geen vriend had gehad, dan had ik misschien meer moeite gedaan. Hij had echt wel ‘iets’. Maarja, op mijn laatste dag heb ik met hulp van Kida de stoute schoenen aangetrokken, ben ik teruggelopen naar het ontbijt met een briefje met mijn naam, zodat hij me kon opzoeken op FB. Ik liet hem de keuze om dat te doen of niet. En nu zo’n 2 maanden verder praten we nog steeds. Heel moeizaam, maar toch soms even kort. Ik viel alleen van mijn stoel toen hij ook opeens begon met ‘canim seni seviyorum!’. Ik neem het nog niet serieus haha. Hij kan zoveel beweren. Mag hij eerst wat meer moeite gaan doen.

@Tamara: Wat leuk dat jouw askim al zoveel plannen aan het maken is! En lief dat hij speciaal voor jou iets van een zwembad gaat zoeken, ondank dat hij het zelf niet zo heel leuk vind. Dat is nou liefde.

Voor de informatie: ik vertrek 28 juni naar Italië. Ik zal vliegen naar Bergamo en vanaf daar word ik opgehaald en naar het dorpje Manerba del Garda. Daar zal ik dan t/m 30 augustus werken. De dag daarna hoop ik naar huis te vliegen.
Gisteren paar keer geprobeerd weer askim te bellen, maar ik kreeg opnieuw de voicemail. Het is echt hopeloos! Dus ik hem maar in mijn wekelijkse update geschreven dat ik 1) boos ben dat hij niet terug schreef 2) bellen een ramp is 3) ik weg zal zijn zonder internet en 4) dat mijn scriptie wel erg goed gegaan is haha. Positief eindigen. Vandaag maar eens uitpakken, allerlei afspraken maken, auditie oefenen etc. etc. Ik vermaak me wel.

PS Is het heel raar dat ik askim steeds minder mis? Gewoon omdat het zo enorm moeilijk en lastig allemaal is ofzo. Weinig/geen contact. Geen idee of hij die wekelijkse updates wel leest. En natuurlijk de plotselinge aandacht van die andere jongen. Ik weet niet… Het zou niet mogen, vind ik.