Het Turkseliefdestopic number 99

Goeiemorgen meiden,

Sorry voor mijn afwezigheid hier. Ik heb het alleen erg druk met taxi spelen voor mijn moeder en haar helpen haha. Zoals velen wel weten ben ik momenteel in NL omdat ze geopereerd is. Maar vanavond ga ik eens goed bijlezen.

Ik mag trouwens weer in het lijstje terug, onder voorbehoud, ga ik 28 juni terug naar Bodrum.

Hii Ladys

Summie hoe gaat het nog altijd niet aan de voorbereidingen bezig?

Tamara en jij al aan het aftellen en aan het inpakken?

Ladyside ik las dat je nog moet wachten heb je ondertussen al iets van medicijnen die je kan innemen

Hier alles ok. vandaag weesten ontbijten en weesten shoppen… heb verrassend genoeg een goed gesprek gehad met een vriendin van mama… blijkbaar heeft een van men beste vriendinnen haat mond tegen mijn mama voorbij gepraat over het huwelijk dat normaal gezien in september door gaat… ze heeft me ook verteld dat ze denkt dat mama en papa zowiezo mee gaan maar dat ze aan het idee moeten wennen Terwijl ze tegen mij niet willen praten over askim

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hey allemaal!

@Summie, Gewoon lekker rustig met de voorbereidingen bezig dus. Dingetjes kopen, en nog je drukke leven. Gelukkig kun je nu aftellen, en lig je bijna op het strand! En in de armen van je askim :smiley:
Ben erg blij met dit forum, iedereen wil het natuurlijk zo positief mogelijk houden, maar het is zo fijn om hier je hart te kunnen luchten omdat we allemaal die stomme afstand hebben.
Ben wel op wat meer dingen geprikt, schildklier en suiker enzo… Maar heb maandag een afspraak staan bij mijn huisarts en dan wil ik een verwijzing naar een goede internist en weer aan de b12 injecties. Wie weet ga ik me dan weer stukken beter voelen :slight_smile:
Askim heeft ondertussen zijn status weer aangepast, hij had hem weer doodleuk op single gezet dus, en verborgen. Ik heb hem gister nog uitgelegd waarom zoiets kleins voor mij wel erg belangrijk is, en volgens mij is het eindelijk tot hem doorgedrongen.
Ik ben ook vooral blij voor hem hoor dat ie weer werk gaat doen wat hij leuk vind, en dat ie weer een gelukkig persoontje kan worden. Dan maar op het strand :wink:

@Tamara: Aaaah je bikini toch nog mee! Hoop dat jullie nog lekker ergens kunnen gaan zwemmen! En verder gewoon heerlijk genieten van de tijd die jullie samen zijn. Balen van die hechting! Normaal gesproken houden ze daar wel rekening mee bij dames… Hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen!
De KIK hebben we sinds afgelopen winter in Groningen :smiley: Ik moet zeggen dat ze in Duitsland nét ff wat leuker en meer grote maten hebben, maar verder is het idd een leuke winkel voor goedkope dingetjes. Ik ga er altijd ff heen als ik weer eens in Leer ga shoppen.
Ik denk niet dat ik die Turkse manier van denken van die mannen ga begrijpen :wink: Het ene moment zijn ze zat van alles, en daarna is alles opeens weer klaar!
Ben wel blij dat we gister nog ff goed gepraat hebben, en dat ik ook heb kunnen uitleggen waarom dingen zo belangrijk voor me zijn. En dat ik het nodig heb dat hij met me praat, en zijn kronkels in zijn hoofd met me deelt. En hij gaat zijn best doen :smiley:
Heb al lopen geinen met hem dat ie maar een tattoo op zijn hoofd moet zetten als ie weer op de boulevard gaat werken :wink: Maar hij is tot nu toe blij dat hij daar weer kan gaan werken.

@Egwene, B12 tekorten zijn goed aan te tonen, alleen moet je daarvoor wel de juiste bloedtesten doen, en een gewillige arts. Ben benieuwd of mijn huisarts me door wil sturen maandag. Nog even afwachten dus… En ondertussen maar wat meer rust nemen.
Ik denk trouwens dat ie niet ál dronken was om 10 uur, maar nog stééds van de nacht. Aangezien hij in de nacht ook al die dingen op FB weer had veranderd. Maar gelukkig is het weer achter de rug, en is hij weer lief.
Goed dat je in je update naar askim duidelijk hebt vermeld hoe jij je erover voelt, en ook dat je bijna weggaat.
Ik denk dat het wel logisch is hoor dat je steeds minder je askim mist. Je ziet en spreekt hem natuurlijk zo ontzettend weinig, en dat is (voor mij in ieder geval) best wel belangrijk in een lange afstandsrelatie. En als je dan ook nog eens die aandacht krijgt van die andere jongen, dan is het helemaal niet raar hoor dat je je askim niet zo mist en die aandacht stiekem toch wel leuk vind. Je bent maar een mens hé, geen robot!

@Yildiz, leuk dat je toch nog ff iets laat horen. Hoop dat het goed gaat met je moeder! Fijn dat je een datum hebt, ik hoop voor je dat die definitief word en je snel weer terug kunt gaan naar huis.

@Littleone, Ja ik moet nog ff wachten tot maandag, dan mag ik eerst naar de huisarts en dan is het waarschijnlijk nog een paar weken wachten op een afspraak in het ziekenhuis. Tenminste áls ze me door wil sturen.
Ondertussen geen medicijnen ervoor, want moeten eerst maar eens zien uit te vogelen wat er precies is. Vooral veel rust proberen te nemen, dan gaat het vaak wel weer iets beter met me.

Hier verder weinig nieuws, dingetjes al in de updates naar de andere meiden gezet. Vanmiddag even weer een paar uurtjes gewerkt, en nu dus kapot op de bank.
Ik heb een vriendin die morgen zou komen slapen, en die zaterdag jarig is, moeten afzeggen. Blijft toch lastig, maar kan alleen maar hopen dat ze het begrijpt. Hoop dat ik nog wel even naar haar verjaardag kan, maar heb ook nog de verjaardag van mijn opa zaterdag. Gaat dus weer lekker druk worden.
Nu ff de opening bekijken van het WK, en proberen wakker te blijven :wink:

Vraag me trouwens af hoe het met Mariska is! Je bent al weer ff terug, maar nog geen nieuws gelezen hier van je. Gaat alles goed???

Lang niet geupdate! Weinig internet maar nu wel!! Alles gaat super hier!! Werk bevalt erg goed! Alleen askim en ik zien elkaar zo verdomde weinig nu! Hij begint pas om 5uur en werkt door tot in de avonduren (lees1-4) we missen mekaar enorm en toch hoop ik dan stiekem dat askim een beetje verder gaat speuren! Het vervelende is toen ik in NL was miste ik hem maar nu meer dan daar! Maar denk dat t komt omdat ik weet dat ik de mogelijkheid heb om hem te zien maar het niet lukt :frowning:

Zo in me uppie in de bar waar askim werkt zitten en voetbal kijken :slight_smile: nu omkleden en voorbereiden voor minidisco!!

Via Wereldwijzer app

Lbdss leuk te horen dat je het naar je zin
Hebt op je nieuwe werk… Jammer dat je askim het zo druk heeft en dat je hem niet zo vaak ziet ik hoop dat er daar toch een oplossing voor gevonden kan worden :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Meiden,

Volgens mij heb ik sinds het nieuwe deel echt nog meer 3 keer geupdate, maar vanaf nu zal ik hier weer vaker te vinden zijn. Heb gisteren namelijk mijn scriptie ingeleverd! Nu is het nog een weekje stage lopen en presentatie en verdediging voorbereiden en dan hoor ik als het goed is binnen vijf werkdagen of ik een go of no-go heb (zeg maar voldoende of onvoldoende) Helaas hoor ik het cijfer dan nog niet, maar heb ik eerst nog verdediging en als dan alles goed gaat 7 juli geloof ik diploma uitreiking. Jaa het zit er nu echt bijna allemaal op! Wel raar gevoel hoor om straks klaar te zijn en nooit meer naar school te moeten. Maar wel weer een stap dichtbij de toekomst! Alleen jammer nu dat askim nog tot maart in het leger zit… Anders hadden we nu al aan onze toekomst samen kunnen beginnen.

Zometeen gezellig met vriendinnen voetbal kijken!

Fijne avond ladies!

Poging 2 … App doet raar ben alles kwijt

Yildiz
Geeft niet hoor begrijpelijk…hoe is het nu met je moeder?
Dus je gaat bijna weer terug lekker hoor

Egwene
Nou nee ik denk dat dat vanzelf zo d’r insluimerd…je contact is natuurlijk heel weinig jij bent druk met andere dingen en dan krijg je dat… Toen Askim 4 weken bijna geen internet had had ik hetzelfde je gaat door met je dingen spreekt hem minden en “vergeet” hem een beetje
Wel ontzetten balen dat je nog geen contact hebt gehad
Ik hoop inmiddels wel

Littleone
Ben inderdaad al een beetje aan het pakken, dingen uitwassen klaar leggen etc
Gisteren nog leuke Hollandse dingen gescoord voor zijn schoonzus en familie nog even wat stroopwafels d’r bij en klaar haha
Ooohh echt dus dat denkt die vriendin…ben heel benieuwd hoop het echt voor je meid

Ladyside
De bikini ingeruild voor een tankini mijn bikini periode is definitief voorbij hihi
Voel me d’r gewoon niet meer happy in… Dus ik naar de livera en een tankini gescoord erg leuk haha
Genieten gaan we zeker heb d’r echt zin in…ben zo goed als klaar nog wat kleine dingen en vind het prima
Fijn dat het weer oké is tussen jullie…hoe gaat het nu verder met je?

Lbdss
Super meid dat je het naar je zin hebt, wel jammer dat jullie elkaar minder zien zo maar goed…
En hoe bevalt het rond toeren op de scooter hihi

Summie
Hoe is het met jou meid?
Druk met de laatste dingetjes

Kardelen1
Super goed dat je hem in geleverd hebt zeg…fijn gevoel zeker?
Haha ja dat. Had ik toen ook maar dat went, ik wilde afsnel nooit meer naar school haha wat een vrijheid zeg

Hier verder weinig nieuws, gister voor het eerst weer echt ff d’r uit geweest
Ff de dingen gehaald die ik nog nodig was en nog ff leuke shirts gescoord denk dat ik nu wel klaar ben, de temperatuur is vrij warm dus d’r moet van alles mee haha scheelt dat ik 30 kilo mag
Weten jullie nog wat leuks voordat we 1 jaar samen zijn een leuk kadotje zeg maar? Ik heb al een geurtje maar dat vind ik zo standaard vaak
Verder tellen we beide de dagen af…en hebben d’r zin in❤️
Ooohhh en wat een wedstrijd gister super en echt niet gedacht…:soccer::soccer::soccer:
Nou ik zal me bedje is uitgaan haha
Fijne dag allemaal

Via Wereldwijzer app

19-6 Tamara082 :turkey: Istanbul 5 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 13 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum39nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 55 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 61 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 91 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09[/SIZE][/FONT]***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Update is nog steeds niet gelukt. Druk met werken. Examen feestje gehad en gisteren natuurlijk voetbal gekeken. Wat een super wedstrijd!
Vandaag een dagje oppassen. 3 kids en een puppy, oudste heeft een slaapfeestje gehad en ligt nockout op de bank en hond is een beetje van slag van de kapper gisteren.

Fijne dag meiden.

Via Wereldwijzer app

Askim is sinds 9 uur 's ochtends online geweest en we hebben eindelijk weer eens uitgebreid kunnen kletsen én elkaar kunnen zien! Vooral dat laatste ben ik ongelofelijk blij mee. Want nou weet ik weer waarom ik speciaal op hem wacht. Het zijn die kleine, typische dingetjes van hem. Ook zei hij iets heel belangrijks tegen me (ik vat het even samen): “I want to live with you in Side (…) Why don’t you trust me? You told me I love you. I am everytime saying I love you. You can trust me everytime. I still really like you so much. If I don’t like you, I was not here now.”

Helaas weet hij niet wanneer hij weer vrij is. Dus kans bestaat dat ik hem 2,5 maand niet zal spreken. Lastig, maar het moet maar.

Uuh es effe kijken wat ik onthouden heb…

Miloutjuhh: klinkt gezellig…succes met oppassen! Hoe voel jij je?

Tamara: Ach meisie wat jammer dat je niet meer in een bikini durft, nu misschien wel verstandig met je wond die nog aan het genezen is maar durf je niet meer ivm de mogelijke oordelen van een ander?ik vind die oordelen van de maatschappij dat je maatje 36 met een strak afgetraind lichaam moet hebben soms echt walgelijk, hoeveel mensen worden daardoor niet ongelukkig, onzeker en voelen zich daardoor kwetsbaar op het strand…ik zelf worstel er ook mee hoor en ik baal er zelf ook wel van terwijl er word vergeten dat elk mens van nature mooi, bijzonder en de moeite waard…en dat telt ook voor jouw meid! Je bent goed zoals je bent! Wat super dat jij weer wat mobiel begint te worden en weer lekker er op uit kunt…wat zal die vrijheid lekker voelen…

Kardelen: super dat je scriptie ingeleverd is, ik blijf voor je duimen. En ja jij begint straks met een nieuwe fase in je leven, het schooltijdperk word afgesloten, je gaat de wereld in…en dat is misschien wel spanend maar ook leuk lijkt me…heb je alweer betere contactmogelijkheden met je askim?

Lbdss: Heb je het leuk gehad met het voetbal kijken? Jammer dat je nu weinig contact hebt met je askim…

Egwene: wat fijn dat je contact hebt gehad met je askim en dat het zo goed ging. Hoe was zijn reactie dat je straks naar Italie gaat?

Yildiz: Lief dat je voor je moeder zorgt. Fijn dat je straks terug gaat naar Turkije is dat tevens een teken dat je moeder goed hersteld?

Litleone: Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de vriendin van je moeder. Begrijp ik het goed dat je ouders nog niets weten van je trouwplannen?

LadySide: als ik het goed onthouden heb had jij vandaag een drukke dag. Ben je er wat goed doorheen geslingerd? En hoe gaat het nu met je en je askim? Zit het weer helemaal goed tussen jullie? Fijn dat je er met hem over hebt kunnen sprekren. En meid ik begrijp je gevoel maar net als vele anderen willen we graag hoge gelukkkige pieken in ons leven, maar juist door de dalen in je leven (het liefst natuurlijk niet te diep) zorgt het er wel voor dat je kunt genieten van de mooie momenten.

Update van mij…met mij gaat het goed, maar ik merk wel dat ik moe ben van de afgelopen week. Gisteravond lag ik voor pampers op de bank de wedstrijd te kijken… de afgelopen dagen waren druk en erg rommelig…van alles en nog wat komt er op mijn pad waardoor het heel onrustig was zo heb ik oa eerste hulp verleend nadat ik getuige was van een ongeluk…maar nog 1 week en ik heb vakantie… askim liet me al weten dat hij een luchtbed voor me op de kop had getikt hihi dat word dus lekker ronddobberen in het zonnetje… oh ja even een vraag ik moet een visum kopen…ik heb gehoord dat er verschillende websites met verschillende tarieven zijn … weet iemand bv LadySide of een ander op welke website ik mijn visum kan kopen?

Oh ja en dan heb ik een paar namen even niet voorbij zien komen… Mutlu en Mariska alles goed met jullie?

Via Wereldwijzer app

Oeeehhhh ik moet het even kwijt…ik zie zojuist dat ik mijn tickets heb gekregen…helaas geen vluchtwijziging meer gehad…maar oehhhhhhh ik heb even de kriebels het word nu wel heel echt…maar nog even en ik ben straks bij mijn :heart: askim … :slight_smile:

Sorry moest het effe kwijt …

Via Wereldwijzer app

Joeeppiieeee Summie… Echt super meid
Ik snap je kriebels en zenuwen maar nog even en dan ben je bij je Askim :heart_eyes::heart_eyes:
Wel jammer van je vlucht tijden maar ach maakt het uit hihi

En ff over bikini…
Sinds ik 32 kilo kwijt ben ben ik erg onzeker geworden toen ik nog 113 kilo woog boeide het me allemaal niks ik had bikini aan etc…maar nu pppff alles hangt en lubbert al die littekens vind het niks meer…en ja je hebt gelijk met je lieve woorden dank je…maar môet die knop nog even weer omzetten en ik denk dat dat nog wel ff duurt heeft tijd nodig
Wil straks heel graag gaan sporten kijken of dat nog wat functie heeft maar oké…

Geniet jij maar lekker van de voor pret meid tis je echt gegund

Via Wereldwijzer app

@ LBDSS, Goed te lezen dat je werk bevalt! Wel jammer dat jij en askim elkaar niet zoveel meer zien. Ik snap goed dat je hem dan nog meer mist, dan toen je in NL was. Dan stel je je erop in dat je hem mist, en nu is ie zo dichtbij en toch zo ver weg. Dan is het logisch hoor dat je hem mist.
Hoop dat er nog wat verandering voor je gaat komen, en anders hoop ik dat je er een beetje aan kunt wennen. Morgen lekker een groot deel samen als ik me niet vergis. Geniet ervan!!
Heb je alsnog leuk voetbal kunnen kijken op het werk van askim??

@Kardelen, Wat fijn dat je bijna helemaal klaar bent! En dan even genieten na al dat harde werken! En we hopen natuurlijk op goed nieuws :slight_smile:

@Tamara, Tankini’s zijn een geweldige uitvinding! :wink: Ik vind mijn lijf er dan nog weer te veel voor, dus heb ik een swimdress :slight_smile: En gelukkig kon ik die in Side ook aanschaffen. Heb ook een tankini geprobeerd, maar helaas zag dat er niet héél charmant uit.
Wel balen dat je niet meer in bikini durft, terwijl je dat wel gewoon deed met je 113 kg! Ik durf dat echt niet, dus respect!!
Iets leuk voor jullie 1 jarig jubileum… Misschien is er iets dat symbool staat voor jullie? Iets dat je hebt meegemaakt of iets dat jullie allebei erg leuk vinden? En anders kom je idd weer in de standaard dingetjes als parfum, sieraad, etc…

@Miloutjuhh, Lekker opgepast vandaag?
Heeft je vakantie trouwens een beetje geholpen en ben je weer wat fitter ondertussen??

@Egwene, whaaaaa wat ontzettend leuk voor je dat je zo lang met je askim hebt kunnen kletsen, en hem eindelijk weer hebt kunnen zien!! En fijne woorden die hij zei, hij is dus wel serieus met je!
Heb je nog gevraagd of hij je updates leest, en heb je hem kunnen vertellen dat je naar Italie gaat en dan weinig internet hebt? Hopelijk voel jij je weer wat beter door het contact, en kun je er weer voor een tijd op teren. En ondertussen hopen we natuurlijk allemaal dat jullie elkaar snel weer kunnen spreken.

@Summie: Ik had idd een drukke dag ingepland staan vandaag, maar heb helaas de verjaardag van vriendin af moeten zeggen. Ze zou gisteren hier komen en dan vandaag door naar haar ouders en daar zou ik dan ook weer heen moeten. Ik had niet het idee dat het een goed idee was voor mij om dat te doen, en heb even een keer voor mezelf gekozen. Zelf vond ik dat ik niet onder de verjaardag uit kon van mijn opa, dus daar ben ik vanavond wel heen geweest. En vanmiddag heerlijk de hele middag in bed gelegen en films gekeken :smiley:
En heb het nieuwe boek van Joseph Oubelkas van een vriendin geleend, dus daar ga ik morgen lekker in lezen… Rust is soms goed voor een mens :wink:
Tussen mij en askim is alles weer goed, hij is weer helemaal op zijn plek op oude werk zegt ie. Moet wel wennen aan het mindere contact nu, maar dat went vanzelf. En de pieken en dalen horen er idd bij. Alleen dan vind ik de afstand gewoon écht heel vervelend, maar ook dat wist ik voor ik eraan begon natuurlijk. Nu gewoon aftellen naar September :wink:
Jij hebt de tickets al binnen!! Heeeerlijk!
Het visum heb ik gewoon via de turkse website gedaan, de officiele is dat volgens mij.
https://www.evisa.gov.tr/en/
Hij is daar 20 dollar, dat is omgerekend 15 euro, dus een stuk goedkoper dan de 25 euro die je op Antalya airport betaald.
Je hebt alleen wel een creditcard nodig. Gelukkig heeft een vriendin van mij een creditcard, dus telefonisch heb ik haar gegevens gekregen en tegelijkertijd ingevoerd en zo was het binnen 10 minuten gebeurd. (Denk om de goede datum invullen dat je het land in komt) Dan krijg je hem in je mail en kun je hem uitprinten en meenemen.
En kun je gelijk doorlopen naar de paspoort/visum controle op het vliegveld :slight_smile:

Edit: Ik zag laatst ook dat je via Corendon je visum kon regelen, en dan zonder creditcard. Maaaaaar dan schijnt ie wel weer duurder te zijn dan die 15 euro. Dus is net wat je ervoor over hebt natuurlijk… Ik vond de website hierboven echt heeeeel simpel en snel!
Succes in ieder geval ermee!

En slaap lekker dames!

Ooo summie leuk dat je je tickets al hebt ik moet nog wachten helaas :frowning: al kan ik Ze wel elke dag binnen krijgen…
Ben wel benieuwd want op de ene site bij corendon staat dat ik 18.45 land en op de site voor in te checken staat dat ik 20.45 land…
Men ouders weten wel dat ik het met askim over trouwen heb gehad maar toen liep men vader al weg en heb de moed nog niet gehad om Trug op nieuw te proberen terwijl ik da gewoon moet doen… heb me voorgenomen om het zowiezo te vertellen voor ik op vakantie ga

Via Wereldwijzer app

19-6 Tamara082 :turkey: Istanbul 4 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 12 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum38nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 54 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 60 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 90 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

Via Wereldwijzer app

Heb heerlijk voetbal gekeken met me collegatje me manager en zijn assistent hihi! Gingen toevallig ook naar de bar van askim en vroegen of ik mee wou :slight_smile: wat heb ik genoten!! 5-1!! Woohhhh!!!

Elke pauze met askim bellen voelt weer alsof ik terug in NL ben (wel n stukje warmer)! Askim zei
“I miss you so much”
Ik
“Me too i miss u”
Hij
“Oohh thats good!!”
Ik
“NOO!! Because i miss u its not good”
Hij
“Noo its good we miss each other because if we didnt we wouldnt love each other anymore!”

Wijze woorden die ik dan toch graag even wil delen voor iedereen die ze askim mist denk hier maar aan! Hoe moeilijk t ook is hoe meer je elkaar mist hoe meer je weet dat je echt van mekaar houd :slight_smile: (wijze askim heb ik soms haha!)

Zo na het werk askim maar even opzoeken in de bar en een drankje doen :slight_smile: en dan thuis lekker slapen tot askim me wakker maakt!
Nu weer minidisco tijd! Veelste warm voor minidisco ik zweet me kapot op t podium haha maar ach die lieve kindjes maken dat weer goed :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Summie: ik word altijd een beetje gek als iemand over maten begint… Want niets is goed. Maatje 36 zou weer heel dun zijn, terwijl de normale Nederlandse vrouwenmaat 38 is (zover ik weet). Ik heb zelf een maatje 34. En volgens heel veel mensen zou mij dat mager maken. Is dat waar? Ik vind van niet. Ik vind mezelf er mooi uit zien. Het moet gewoon eens afgelopen zijn met al die vooroordelen over de perfecte maat en uiterlijk. Als iedereen nou eens blij zou zijn met hoe hij of zij eruit ziet, zou de wereld een stuk positiever zijn. Zo, even irritatie eruit maar in de conclusie ben ik het dus met je eens :wink: Askims reactie dat ik naar Italië ga: neem je wat leuks voor me mee? Haha. Maar ja, hij zal me missen en hij was even van slag. Maar daarnaast vindt hij het ook een goed idee dat ik ervaring op doe. En jij bijna heerlijk in de armen van je askim!! Super!

@Tamara: Doe je wel voorzichtig met sporten? Vooral omdat je toch een zware operatie/behandeling heb gehad. Langzaam opbouwen hoor! Heel goed naar je lichaam luisteren en de tijd voor alles nemen.

@LadySide: Haha ja, blijkbaar is hij dus wel echt serieus met me. Het is soms nog steeds moeilijk te geloven dat hij het wil, dat ik het wil, dat we misschien echt ooit samen zullen zijn. Zonder gedoe. Hij weet nu hoe ik over bepaalde zaken denk en dat zal zeker meehelpen. Ik heb hem kunnen vertellen dat ik naar Italië ga (zie verhaal bij Summie). Hij had in ieder geval de laatste update wel helemaal gelezen. Ik voel me nu weer een heel stuk beter omdat ik wat belangrijke dingen met hem heb kunnen delen. Even vertelt over alle stress die ik gehad heb, hoe goed het nu gaat en dat we nog maar 7.5 maanden geduld moeten hebben. Dat was echt fijn, even samen.

@LBDSS: Inderdaad hele wijze woorden. Zolang de woorden: “I miss you” nog uitgesproken worden, gaat het nog goed. Sterkte met de minidisco! Ben wel benieuwd hoe je dag er nu uitziet qua activiteiten en tijden. Aangezien de kans nog altijd bestaat dat ik je achterna kom haha!

Gisteren dus heerlijk genoten van askims bijna volledige aandacht. Paar uur gezien. Hij nam er de tijd voor. Op het einde voor de zekerheid afgesloten met het idee dat we elkaar 2,5 maanden niet zullen spreken. Moeilijk, maar het is nu even zo. Ik ben heel blijd dat we die paar uur samen hadden! Echt, het heeft me zoveel goeds gedaan om zijn woorden te lezen. Dat hij serieus is. Dat hij alleen mij wil en geen enkele andere vrouw. Dat hij een leven met mij samen wil. Het zorgde er ook meteen voor dat ik niet de aandacht van die andere jongen ‘nodig’ meer had. In de middag ben ik lekker gaan shoppen met mijn moeder voor Italië. Het was echt heel gezellig! En vandaag had ik de auditie voor het entertainment team bij Slagharen. Dans gedaan, stuk gepresenteerd, gesprek gehad… en aangenomen! Dus als ik terug ben van Italië vertrek ik naar Slagharen om daar intern te wonen. Nog steeds geen tijd voor askim dus haha. Maar dat zal ik in 2015 wel goed maken, als we samen zijn in Turkije :slight_smile:

19-6 Tamara082 :turkey: Istanbul 3 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 11 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum37nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 53 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 59 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 89 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone Gefeliciteerd meid!!!
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen meiden

Ladyside
Hoe gaat het met je meid? Deze week moest je weer naar de dokter toch
Ja klopt toen was ik strakker etc zit gewoon tussen me oren hoor hihi maar goed ik moet me prettig voelen natuurlijk vind het sowieso altijd spannend hihi
Ja dat is ook een idee, lastig altijd uit eindelijk kom je vaak standaard uit idd

Lbdss
Hihi je Askim, heeft gelijk zolang die woorden nog gezegd worden zit het goed
Hoe bevalt je werk verder?

Egwene
Dat ga ik ook zeker doen ga pas sporten als ik me echt goed voel eerder ook niet
Super dat je lekker een paar uurtjes met je Askim hebt gekletst dat ben je echt nodig dan en de bevestiging dat hij serieus is zou ook een fijn gevoel zijn

Hier verder alles oké…
Gister een gezellig dagje gehad bij me ouders en verder lekker rustig aan gedaan
De kriebels beginnen nu echt te komen haha
Ga het vandaag ook maar eens even op fbook melden dat ik over 3 dagen ga (hebben sommigen weer wat te kletsen😋)
zit zo te klooien met de koffer pppff wat nemen we mee haha… Naar marmaris was het simpel overdag je zwem spullen en jurkje en savonds gewone kleren maar nu??
Fijne dag meiden

Via Wereldwijzer app