Hey allemaal!
@Summie, Gewoon lekker rustig met de voorbereidingen bezig dus. Dingetjes kopen, en nog je drukke leven. Gelukkig kun je nu aftellen, en lig je bijna op het strand! En in de armen van je askim 
Ben erg blij met dit forum, iedereen wil het natuurlijk zo positief mogelijk houden, maar het is zo fijn om hier je hart te kunnen luchten omdat we allemaal die stomme afstand hebben.
Ben wel op wat meer dingen geprikt, schildklier en suiker enzo… Maar heb maandag een afspraak staan bij mijn huisarts en dan wil ik een verwijzing naar een goede internist en weer aan de b12 injecties. Wie weet ga ik me dan weer stukken beter voelen 
Askim heeft ondertussen zijn status weer aangepast, hij had hem weer doodleuk op single gezet dus, en verborgen. Ik heb hem gister nog uitgelegd waarom zoiets kleins voor mij wel erg belangrijk is, en volgens mij is het eindelijk tot hem doorgedrongen.
Ik ben ook vooral blij voor hem hoor dat ie weer werk gaat doen wat hij leuk vind, en dat ie weer een gelukkig persoontje kan worden. Dan maar op het strand 
@Tamara: Aaaah je bikini toch nog mee! Hoop dat jullie nog lekker ergens kunnen gaan zwemmen! En verder gewoon heerlijk genieten van de tijd die jullie samen zijn. Balen van die hechting! Normaal gesproken houden ze daar wel rekening mee bij dames… Hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen!
De KIK hebben we sinds afgelopen winter in Groningen
Ik moet zeggen dat ze in Duitsland nét ff wat leuker en meer grote maten hebben, maar verder is het idd een leuke winkel voor goedkope dingetjes. Ik ga er altijd ff heen als ik weer eens in Leer ga shoppen.
Ik denk niet dat ik die Turkse manier van denken van die mannen ga begrijpen
Het ene moment zijn ze zat van alles, en daarna is alles opeens weer klaar!
Ben wel blij dat we gister nog ff goed gepraat hebben, en dat ik ook heb kunnen uitleggen waarom dingen zo belangrijk voor me zijn. En dat ik het nodig heb dat hij met me praat, en zijn kronkels in zijn hoofd met me deelt. En hij gaat zijn best doen 
Heb al lopen geinen met hem dat ie maar een tattoo op zijn hoofd moet zetten als ie weer op de boulevard gaat werken
Maar hij is tot nu toe blij dat hij daar weer kan gaan werken.
@Egwene, B12 tekorten zijn goed aan te tonen, alleen moet je daarvoor wel de juiste bloedtesten doen, en een gewillige arts. Ben benieuwd of mijn huisarts me door wil sturen maandag. Nog even afwachten dus… En ondertussen maar wat meer rust nemen.
Ik denk trouwens dat ie niet ál dronken was om 10 uur, maar nog stééds van de nacht. Aangezien hij in de nacht ook al die dingen op FB weer had veranderd. Maar gelukkig is het weer achter de rug, en is hij weer lief.
Goed dat je in je update naar askim duidelijk hebt vermeld hoe jij je erover voelt, en ook dat je bijna weggaat.
Ik denk dat het wel logisch is hoor dat je steeds minder je askim mist. Je ziet en spreekt hem natuurlijk zo ontzettend weinig, en dat is (voor mij in ieder geval) best wel belangrijk in een lange afstandsrelatie. En als je dan ook nog eens die aandacht krijgt van die andere jongen, dan is het helemaal niet raar hoor dat je je askim niet zo mist en die aandacht stiekem toch wel leuk vind. Je bent maar een mens hé, geen robot!
@Yildiz, leuk dat je toch nog ff iets laat horen. Hoop dat het goed gaat met je moeder! Fijn dat je een datum hebt, ik hoop voor je dat die definitief word en je snel weer terug kunt gaan naar huis.
@Littleone, Ja ik moet nog ff wachten tot maandag, dan mag ik eerst naar de huisarts en dan is het waarschijnlijk nog een paar weken wachten op een afspraak in het ziekenhuis. Tenminste áls ze me door wil sturen.
Ondertussen geen medicijnen ervoor, want moeten eerst maar eens zien uit te vogelen wat er precies is. Vooral veel rust proberen te nemen, dan gaat het vaak wel weer iets beter met me.
Hier verder weinig nieuws, dingetjes al in de updates naar de andere meiden gezet. Vanmiddag even weer een paar uurtjes gewerkt, en nu dus kapot op de bank.
Ik heb een vriendin die morgen zou komen slapen, en die zaterdag jarig is, moeten afzeggen. Blijft toch lastig, maar kan alleen maar hopen dat ze het begrijpt. Hoop dat ik nog wel even naar haar verjaardag kan, maar heb ook nog de verjaardag van mijn opa zaterdag. Gaat dus weer lekker druk worden.
Nu ff de opening bekijken van het WK, en proberen wakker te blijven 
Vraag me trouwens af hoe het met Mariska is! Je bent al weer ff terug, maar nog geen nieuws gelezen hier van je. Gaat alles goed???