Littleone
Gefeliciteerd met je verjaardag:tada:![]()
![]()
Fijne dag vandaag
Via Wereldwijzer app
Littleone
Gefeliciteerd met je verjaardag:tada:![]()
![]()
Fijne dag vandaag
Via Wereldwijzer app
Hallo meiden,
@Littleone zo ook nog ff Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je dag.
@Summie, het gaat hier nog steeds niet lekker
blijf maar moe. Ben nog wel steeds aan het werk maar daarnaast doe ik eigenlijk niet veel. Oppassen ging wel goed zaterdag maar daarna in slaap gevallen. Gisteren naar opa en oma op de camping daar ook liggen slapen en in de auto terug ook weer
Verder nog steeds eigenlijk weinig klachten erbij gekregen dus moet nog 2 weken wachten met terug gaan naar de dokter
Jou tickets zijn binnen, fijn gevoel is dat he ![]()
Wat lief dat je askim een luchtbed voor je geregeld heeft ![]()
@Ladyside vakantie was heerlijk maar heeft eigenlijk niet echt geholpen. Die week ook heel de week om 22.00 uur uiterlijk in mn bed gelegen. en zoals ik bij summie ook al schreef weinig verandering.
Jij ging vandaag toch weer naar de dokter? Hoop dat de dokter naar je wilt luisteren over die b12
@LBDSS fijn dat je nieuwe baan bevalt, jammer dat jullie elkaar nu zo weinig zien. Bevalt het je askim ook bij zien nieuwe werk? Gelukkig kan je dan nog wel ff af en toe een drankje doen bij hem op zijn werk.
@Egwene wat super dat jullie elkaar weer even wat langer hebben kunnen spreken. En fijn dat je hem nu ook echt over Italie hebt kunnen vertellen.
En gefeliciteerd met je baan bij Slagharen. leuk hoor!
Je askim zit dan toch nog steeds in dienst?
@Tamara, lastig wat je mee moet nemen als je niet echt op strand vakantie gaat.
Het gaat voor jou nu echt lekker opschieten. Succes met je koffer meid.
En lekker laten kletsen als ze er een oordeel over hebben!
Gisteren mijn familie verteld dat askim en ik gaan verloven deze zomer. Ik wilde het eerst niet vertellen, ergens een beetje bang voor vervelende reacties. Had het toen ik vorig jaar zomer net terug was uit Turkije al eens geroepen voor de grap en een van mn tantes had dat wel erg goed onthouden en vroeg er naar. Dan kan ik er niet over liegen. Gelukkig geen vervelende reacties gehad ![]()
Nu ga ik me ff klaar maken om te gaan werken. 11.00 uur beginnen. Benieuwd of er over werkers zijn of dat ik vroeg klaar ben.
fijne dag meiden
Hoi meisjes,
Scriptie is ingeleverd dus heb weer wat meer tijd. Op stage is het nu echt saai, want moet alleen nog een presentatie maken en daarvoor heb ik nog 4 dagen van 8 uur… Terwijl zo presentatie in een paar uurtjes in elkaar is gezet. Vanochtend maar wat collega’s geholpen, maar nu dus rustig. Dus dan maar eens updaten
@tamara: Zag dat jij over 3 dagen al naar je askim gaat! Lekker hoor meis. Hoe warm is het nu in Istanbul? Ik dacht dat het weer de laatste paar weken best wel tegen viel in Turkije. Weet helaas niet wat je mee kunt nemen voor je askim voor jullie een jaar samen zijn. Ik ben nooit zo goed in kadootjes verzinnen ![]()
@summie: Thanx voor het duimen! Duim vooral voor het halen van mijn verdediging dat vind ik het spannendste! Heb afgelopen week weer wat meer contact gehad met askim. Zijn beltegoed was op, maar zijn telefoon was ook afgepakt ik snap het niet zo goed. Maar gelukkig meer dan een uur aan de telefoon gehangen. En vervolgens weer bijna dagelijks whatsapp contact, maar de laatste dagen is het weer iets stiller… En hoe gaat het bij jou en je askim? Nog steeds op die roze wolk? Jij gaat ook al bijna heen toch? Wanneer precies? ![]()
Wat betreft visum kopen zal ik dat inderdaad via die site van ladyside doen, die is gewoon van de Turkse douane ofzo en dus het meest betrouwbaar en je betaalt het minste! Via corendon moet je namelijk wat extra betalen en op de luchthaven ook!
@Litlleone: Fijne verjaardag meis! Knap dat je het met je ouders over het trouwen hebt geprobeerd te hebben, alleen jammer dat je vader dan weg loopt. Wat raar dat er op beide sites iets anders staat qua landingstijd. Staat er dan ook op allebei de sites een andere vertrektijd? Je zou een paar dagen van te voren op schiphol site kunnen kijken? Weet niet of je weer van daar vliegt. En anders op de site van de luchthaven waar je landt! Maar dat kan meestal maar een aantal uur van te voren… op deze site ook: www.flightstats.com
@Milou: Gelukkig geen vervelende reacties gehad op je mededeling dat jij en je askim deze zomer gaan verloven. Gaan jullie dat dan doen als jij daar met je familie op vakantie bent? Dat is wel fijn want dan kunnen ze er bij zijn! Werkse vandaag! Bevalt het werk nog steeds? ![]()
Kardelen1
Super zeg dat je het ingeleverd hebt… Waar loop je eigenlijk stage? Of wat moet je doen haha
Inderdaad het gaat nu snel, in Istanbul is het tussen de 25 en 30 schommelt naar wel warm genoeg… mijn zusje heeft me vanmiddag even geholpen heb gewoon setjes gemaakt voor overdag en savonds we zullen zien haha
Miloutjuhh
Gelukkig geen vervelende reacties, ze moeten d’r maar gewoon aan wennen toch het is tenslotte jou leven…
Oordelen hebben mensen altijd zo ook bij mij… Ik had het kenbaar gemaakt dat we bijna weer samen zijn en 1 van fbook mailde me en echt belachelijk de meeste Turken waren niet te vertrouwen en hoe ik het zo vol hield bla bla bla zei zou dit niet kunnen etc…pppffmaar goed sta d’r boven (steekt wel) en laat d’r maar gaan
Zegt ook weer genoeg
Via Wereldwijzer app
Littleone: happy birthday meis!!! Geniet nog van je avond!!
Ik ben al sinds gisteren bezig met updaten, maar er zijn even wat dingen tussen gekomen hier, dus de update volgt nog…
Fijne avond iedereen
Litleone: Meid van harte gefeliciteerd!!!
Dank je wel lieverds ![]()
Via Wereldwijzer app
@Tamara: Nu nog maar 2 dagen voor je weg gaat, toch? Ohh wat spannend! Alles al een beetje ingepakt? Ik vind het ook altijd een hele strijd om mijn kleren uit te zoeken haha… Succes!
@Milou: Ja, askim zit nog tot januari 2015 in dienst. Nog 7.5 maanden te gaan
Heel fijn dat jouw verlovingsnieuws niet zorgde voor vervelende reacties. Sowieso is het al spannend nieuws om te vertellen, maar met een buitenlandse vriend is dat nog 10x moeilijker. Fijn gewerkt gisteren?
@Kardelen: Geen problemen dus gehad met jouw spontane inlevering van je scriptie? En nu is het maar afwachten wat het gaat worden. Succes met de voorbereiding van je presentatie, zal voor je duimen!
@Littleone: Nog van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Hier even een kleine update, want op dit moment maak ik even niet zoveel mee. Askim was om 2 uur 's nachts even online. Hij wilde even mededelen dat hij met een geweer zijn vaderland zat te beschermen. Jaa… nou voel ik me helemaal gerustgesteld natuurlijk. NIET! Ik ben zo blij als het 2015 is. Dan is hij gewoon weer veilig aan het werk in Side. Verder was dit ook wel even grappig: ik had hier toch geschreven over mijn meivakantie-crush? Nou, ik was het een beetje zat en had hem verder ook niet meer geschreven. Kreeg ik gisteren, in het Turks, de vraag of hij me beledigd had, of dat ik boos op hem was… want ik zei niks meer. Het duurde een uur voordat ik dat eindelijk ontcijferd had met behulp van een Turkse vriend, die het voor me vertaalde. Volgens Google vroeg hij namelijk of ik aan het braken was… Uh, toch iets anders! Zo zie je maar weer: nooit altijd vertrouwen op vertaalprogramma’s ![]()
19-6 Tamara082
Istanbul 2 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 10 nachtjes
23-07NGS
Bodrum36nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 52 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 58 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 88 nachtjes
******BACK AT
Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAY’S.
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Via Wereldwijzer app
Ik reageer straks ff op de anderen… maar ik moet het ff kwijt…het word volgende week 36 graden in Turkije… ik zeg zon, zwembad, zee, strand en askim…![]()
![]()
![]()
Via Wereldwijzer app
Hey meiden,
@LBDSS, je askim heeft nog gelijk ook wat betreft het missen. Maar leuk is het niet denk ik! Dan vrees ik dat ik te veel van askim houdt, want mis hem te erg ![]()
Ga je morgen weer voetbal kijken bij je askim?
@egwene haha geweldige reactie van je askim. Hij wil den souvenir
Fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten. Hoop echt dat voor jullie die 7,5 maand snel voorbij gaan. In ieder geval heb je weer wat afleiding door je werk in Italië straks en daarna door naar Slagharen. Super dat je aangenomen bent!!
@tamara, het gaat hier zijn gangetje. In eigen update zal ik er ff op ingaan.
Jij nog 2 dagen!!! Heeeeerlijk!
@miloutjuhh aah wat rot dat jij nog steeds zo moe blijft en dat de vakantie niet heeft geholpen voor je moeheid. Ik ben idd gister naar de dokter geweest. Hieronder meer ![]()
Goed dat je je familie hebt ingelicht over je verloving! Fijn dat ze normaal hebben gereageerd.
@kardelen; wat een opluchting zal het zijn dat je scriptie is ingeleverd! Hopen dat het allemaal goed terugkomt!
@summie; aaah 36 graden!!! Ik zag vanochtend dat het om 10h30 al 28 graden was… dat gaat idd veel zwembad en zee worden. Heerlijk!! Nog een paar nachtjes slapen voor jou!!
Ik ben gisteren naar de huisarts geweest, had er weinig vertrouwen in en had dus al wat dingen opgezocht op internet om aan te dragen daar. Maar was niet nodig, ondanks dat ze de bloedwaardes goed vond, mocht ik wel door naar het ziekenhuis. Volgens mij denkt de huisarts nog steeds dat het iets psychisch is, maar gelukkig weet ik wel beter. Dus nu de internist maar eens laten kijken naar alles. En dit is eentje die de lag normale waardes van B12 ook belangrijk vind. Ik ben dus benieuwd!
Verder vind ik het momenteel heeeeeel erg lastig om een relatie op afstand te hebben. En ik weet dat ik verwend ben, en dat een aantal van jullie je askim maaaaaanden hebben moeten missen of nog maanden te gaan hebben. Maar sinds ik terug ben, spreken askim en ik elkaar minder vaak en ik merk gewoon dat ik dat echt heel lastig vind. Ik heb hem vanochtend dat ook gestuurd. Als ik hem een bericht stuur is hij aan het werk, en als hij mij een bericht stuurt is het midden in de nacht en slaap ik. Nu hij weer bij de strandclub werkt heeft hij echt veel minder tijd. Hij reageerde er niet echt op helaas. Behalve dan dat ie me mist… hij werkt ook echt 7 dgn per week
maar zegt ie: i need money askim, i’m getting married… en dan zeg ik maar weer dat ik het begrijp.
Pfff waarom moest ik verliefd worden op een man zooo ver weg??!! Ik ben zo bang dat door de afstand het gevoel weg gaat en helemaal nu we veel minder contact hebben.
Ik die een man in Amsterdam niet wilde ivm de afstand, heb nu gewoon een man op 2000km afstand ipv die 200 naar amsterdam. Pffff! Sorry voor mijn klaagmomentje hoor!
Straks werken, dan heb ik weer wat afleiding gelukkig!
Eerst het ziekenhuis maar es bellen zodat ik bij de arts van mijn keuze terecht kan.
Fijne dag meiden!!
Via Wereldwijzer app
Kom even updaten!
Ben weg bij me werk… tsja… het werd me teveel bij de miniclub! Me gezondheid ging achteruit! Heb nu vreselijke pijn aan me ribben veel moeite met ademen etc ![]()
Nu weer doorsolliciteren! Hopelijk snel iets rustigers!
Askim heeft overmorgen vrij!!!
hopelijk even naar t strand!
Morgen weer bij askim voetbal kijken ![]()
Via Wereldwijzer app
Oow Lbdss wat jammer dat je weer op zoek moet naar nieuw werk…
Hoe gaat het nu met je gezondheid?
Hier gaat alles goed heb men ticket nog altijd niet wacht nog tot morgen en dan ga ik toch wel bellen stomme corendon
Via Wereldwijzer app
19-6 Tamara082
Istanbul 1 nachtje
27-06 Littleone
Marmaris 9 nachtjes
23-07NGS
Bodrum35nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 51 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 57 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 87 nachtjes
******BACK AT
Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAY’S.
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Via Wereldwijzer app
Goedemorgen meiden…
Pppff wat kan een mens veel mee slepen hihi de koffer al 10 x uit en in gepakt hij zit proppie vol…maaaar kan dicht haha
Vandaag relax dagje nog even naar de stad met me zusje en klaar
Vanav om half 7 gaan we weg… Kriebelssss
Oh ja heb voor Askim ook maar ff wat oranje spul gehad hihi maandag spelen ze tenslotte als ik daar ben en dat wil ik niet missen dus gezellig samen kijken…
Summie
Lekker meid heerlijk van genieten…Istanbul schiet de temp. ook al omhoog
De warmte is altijd goed te doen vind ik in Turkije mede door de wind (als die d’r is haha)
Nog maar een paar nachtjes meid
Lbdss
Ohh jee, tja meid gezondheid gaat voor alles
Hoop dat je snel weer iets vind
Ladyside
Ja ik las het wat een gedoe zeg, hopelijk kom je d’r uit en ga je je weer stukken beter voelen
Een relatie op afstand is inderdaad moeilijk lastig etc…maar het is je gevoel die het doet…eerlijk gezegd had ik dit bij mij ook nooit verwacht hoor en inmiddels zijn we bijna een jaar verder…
Enne elke x als hij je weer staat op te wachten krijgen we een hele dosis vliegende vlinders hihi…
Straks met een paar maand ga je weer lekker heen…
Egwene
De boel is inmiddels in gepakt… Ik vind het ook een gedoe dit. X, normaal geen moeite mee maar nu wel haha
Haha en die vertaal programma’s kloppen vaak niet, ik doe het vaak vertalen naar Engels die is wat beter als nlds haha
Fijne dag allemaal
Via Wereldwijzer app
Tamara veel plezier bij je askim leuk zat jullie samen voetbal gaan kijken…
Heh zolang de koffer dicht gaat geen probleem toch?
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
@littleone, je gaat toch pas de 27e weg? Dan heb je nog ff voor de tickets hoor. Corendon stuurt ze vaak paa een week van tevoren. Komt vast goed, nog even geduld ![]()
@lbdss wij hebben al ff gebabbeld ![]()
@tamara, aaaah bijna!! Hoelaat vlieg je? Vlieg je gewoon vanaf Schiphol? Ik wil je alvast heel veel plezier wensen, en geniet volop! Leuk dat je oranje dingetjes hebt ingepakt! Samen in oranje voetbal kijken. Leuk!! Heeft askim een eigen plekje, waar jij ook kan blijven of moet je in hotel?
Ik hoop dat bij mij het knopje nog omgaat in de bovenkamer en het allemaal iets makkelijker gaat worden. Maar ondertussen blijf ik me dan maar verheugen op dat weerzien en die vlinders
nog 10 weken tot het September is!! ![]()
Goede reis meis!!
Edit: ooooh vergeet ik helemaal te vertellen dat die gekke MisterSide heeft gebeld!! Vanochrend om 6 uur gaat doodleuk mijn telefoon… zie ik hem staan! Heb niet opgenomen, al wilde ik het wel en dan boos vragsn waar ie het lef vandaan haalt om op dat tijdstip te bellen! Denk dat ie klaar was met werken of zo… of dronken/eenzaam pfffff!!
Via Wereldwijzer app
Lbds: Jeetje je hebt de Turkse snelheid van het jobhoppen al aardig onder de knie
balen meid…verstandig dat je voor jezelf hebt gekozen…hoop dat je snel wat geschikt werk vind.
Ladyside: Meid ik geloof dat je wel een knuffel kan gebruiken… .Haha askim zei al dat het een goed excuus was om lekker veel te zwemmen, gistermiddag in een gekke bui in de opruiming nog maar een extra bikini gekocht hihi …Fijn dat je huisarts meewerkte. Je hoeft hier niet op te antwoorden maar heb je ook antwoord gekregen op basis waarvan ze denkt dat je klachten psychisch zijn? En is het gelukt om een afspraak bij de internist te maken? En ja een relatie op afstand is inderdaad lastig…ik vraag me af waarom zou je gevoel voor hem opeens verdwijnen? Daar is hij toch veel te leuk voor!! Meid denk veel aan de mooie momenten die jullie samen hebben gehad!!! Probeer lekker wat afleiding te zoeken en vertrouwen in elkaar te hebben!!! Uuh en MisterSide…wie is dat? :-p
Egwene: Ooh jakkes ja dat zijn inderdaad details die je inderdaad liever niet van je askim wilt horen/weten…Wel super dat hij zo heeft gereageerd op je Italiaans avontuur!!! En je hebt helemaal gelijk met wat je schreef over dat bikini verhaal… Jij zal het dus waarschijnlijk van de andere kant meemaken…ik ben het met je eens laat gewoon een ieder in zijn waarde!!! En tegelijkertijd doen we het met zijn allen dat we elkaar onzeker zitten te maken… vreemd volkje de mensheid haha. Wat een grap met die vertaling haha. Soms is het inderdaad waardeloos…klopt er gewoon niks van…
Tamara: Ooh meid jouw avontuur gaat bijna beginnen? Hoe voel jij je? Nog even en je bent bij je askim…
ooh meid je hebt het zooo verdiend!!! Heb je nog leuke oranje tips voor mij? Ik kom niet verder dan een oranje boxershort (ja I know het is fout maar komt door een grap met askim.) Maar jij mocht toch 30kg bagage mee? Wat heb je allemaal in die koffer?haha. En anders effe op de koffer gaan zitten, wil nog wel es helpen… He meid als ik je niet meer spreek…fijne vakantie en geniet er van!!!
Kardelen: speciaal voor jou ga ik nog ff door met duimen
fijn dat je weer contact mogelijkheden hebt met je askim… Heb je enig idee hoe het met hem gaat? Ja nog 1 week en dan ben ik in Turkije ik kijk er naar uit… ![]()
Miloutjuhhh: Balen dat het nog steeds niet lekker gaat…heb je een idee dat het slechter word? Waarom ga je niet eerder terug naar je huisarts? Lukt het je nog om je werk wat vol te houden? Ja lief he van dat luchtbed…en wat super dat jij je verloving bekend hebt gemaakt en fijn dat de reacties positief waren!!
Litleone: ik hoop dat je snel je tickets hebt…weet je al je vluchttijden of dat ook niet? Ga je in een hotel verblijven of samen in appartement?En hoe is t met je askim?
Update van mij: De afgelopen dagen veel last gehad van hooikoorts, het kan geen kwaad maar tis erg vervelend. Askim gisteravond in een vreemde bui, heel wantrouwend of ik geen spelletje met hem speel en of ik echt wel naar Turkije kom enzo. Waar dit vandaan kwam geen idee maar later bood hij zijn excuses aan…en ja dan is het typisch askim dan moet ik het maar snel vergeten en wil hij er niet meer over praten…verder gistermiddag nog ff een saphh bikini voor 25 euro op de kop getikt…helemaal happy… ik zou alleen nog wel een korte broek kunnen gebruiken…ik heb er eentje en dat is toch wat weinig maar die hele kort shorts daar heb ik de benen niet voor, maar vind ik het niet is het geen probleem…dus ja ik ben mooi aan het omrommelen…Weet iemand van jullie trouwens of ik zonder problemem een extra smartphone (iphone) mee kan nemen naar Turkije?
Via Wereldwijzer app
Ladyside
Ik vlieg om 23.55 en ben om 4.20 in Istanbul gewoon vanaf Schiphol inderdaad…
Askim heeft een woning/appartement waar we verblijven samen ideaal
Dank je meid komt goed… En bij jou ook wel
dikke knuffel
Littleone
Haha inderdaad hij kan dicht dus prima
Dank je wel
Summie
Jaaaa spannend hoor… Voel me aardig oké alleen enorm moe steeds dus ga nu ook maar ff liggen
Hahaha geweldig ook ik heb een oranje boxershort voor Askim gescoord nog een oranje shirt een oranje zonnebril en pet
Ja idd ik mag 30 kilo…heb teveel kleding mee haha maar goed zolang hij nog dicht kan laat ik het zo,Askim ziet me weer aankomen hahaha
Kom d’r nu ook maar niet meer aan
Dank je wel… Jij ook alvast heeeeeeel veel plezier
Via Wereldwijzer app
Tamara: wil je een hele goede reis wensen en natuurlijk heeeerlijk genieten met je askim
![]()
Via Wereldwijzer app