Het Turkseliefdestopic number 99

Ladyside ja ik heb idd nog even maar geen geduld ik wil graag kunnen regelen dat askim me nu komt halen of niet

Summie… ik weet nog niks normaal zou ik om kwart na 2 opstijgen in Brussel maar dat Is vorige keren al een aantal keer veranderd op men ticket zonder het te laten weten

Met askim gaat alles goed jammer genoeg wel ruzie gehad met men verjaardag omdat een jongen op fb Zette happy birthday miss you kiss en askim werd heel jaloers en vond het echt niet leuk

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden,

Tamara: Je vertrekt vanavond om half 7, dan mis je het voetbal haha! Helaas niets aan te doen, zal wel rustig zijn op de weg :stuck_out_tongue: Gelukkig ga je de gemiste wedstrijd maandag inhalen met askim! Superleuk samen in het oranje naar het Nederlands elftal kijken! Trouwens wilt je askim in de toekomst ook naar Nederland komen? Of weten jullie het nog niet?
Ik moest voor stage een marketingcommunicatieplan schrijven.

Egwene: Thanks voor het duimen. Wanneer heb jij precies je verdediging? Haha zo spontaan was mijn inlevering niet hoor, mijn coach had gezegd dat het geen probleem moest zijn. Kom ik daar, lokaal dicht… Gelukkig kreeg ik de volgende ochtend een berichtje dat het goed ontvangen was! En nu is het inderdaad wachten…
Haha had je askim een foto gestuurd ofzo met zijn geweer? Zulk soort foto’s krijg ik ook altijd van askim… Staat hij daar vol trots met twee geweren. Ik vind het maar gevaarlijk.

Ladyside: Fijn voor je dat je toch bent doorgestuurd naar een ziekenhuis. Tsja een relatie op afstand zal altijd moeilijk zijn, helemaal als een van de twee het druk heeft en je elkaar dus amper kunt spreken… Het hoort er bij en daar moeten we mee om zien te gaan, hoe moeilijk het soms ook is :frowning:

Summie: leuk altijd he bikini’s in de aanbieding :smiley: Ik kan ook niet genoeg bikini’s hebben. Altijd als ik een leuke in de aanbieding zie, moet ik hem hebben! Ik heb ook laatst nog een bikini van sapph gekocht :slight_smile: wat gek dat je askim in eens zo wantrouwig was, maar gelukkig zien jullie elkaar bijna! Volgens kan je gewoon twee telefoons meenemen naar Turkije, tenminste ik neem aan dat je ze allebei gewoon gaat gebruiken met je eigen simkaart? Ik had er in april ook twee mee.

Hier weer weinig contact met askim. Ik vrees dat zijn telefoon weer is afgepakt. Ik snap het niet zo goed daar. Die leidinggevende daar pakken zijn telefoon af, geven de telefoon terug en vervolgens nemen ze hem weer in beslag?? Waarom geef je hem dan in eerste instantie terug? Mis askim op het moment heel erg en we zien elkaar waarschijnlijk pas in september… Ik merk zo erg dat ik hem gewoon weer moet zien. Ik merk gewoon dat als askim en ik elkaar een tijd niet gezien hebben er gewoon kleine irritaties gaan ontstaan. Kan trouwens ook komen doordat ik in zo’n stressperiode zat met mijn scriptie. Hoop hem in ieder geval gauw weer te spreken.

@LadySide: Ach… als hij zo graag een souvenir wil, dan krijgt hij er wel een hoor haha. Hopelijk kan ik het hem dan in 2015 eindelijk geven. Het is heel gek. Ja, het was super fijn om hem gezien te hebben. Maar aan de andere kant… het voelt al weer zo lang geleden. Het blijft niet hangen. Ik merk dat hoe langer we van elkaar vandaan zijn, hoe moeilijker het wordt. Ik mis heel erg de aandacht en liefde. Dat heb ik nou eenmaal af en toe nodig en hij kan het me niet/nauwelijks geven. Heel goed dat jij doorverwezen bent. Hopelijk ontdekken ze waar je vermoeidheid vandaan komt. Het moet sowieso fijn zijn dat er nu iets mee gedaan wordt. Balen dat je askim nu weinig tijd heeft om er voor jou te zijn. Het wordt zomer, dus alle askims in het toerisme zullen steeds minder tijd krijgen. Daar moet je even doorheen bijten. En het is een leuke gedachte dat hij geld zit te verzamelen om met jou te kunnen trouwen :wink:

@LBDS: Jammer dat het je weer te veel werd, maar heel goed dat je op tijd bent gestopt met werken om je gezondheid te bewaren. Geniet van je askim nu even tijdens het voetbal kijken en morgen op zijn vrije dag. Succes met solliciteren weer!

@Littleone: Jouw ticket komt echt nog wel op tijd. Het liefst zou je natuurlijk dat ding al weken van te voren in je bezit willen hebben, maar helaas gebeurt dat zelden.

@Tamara: Haha! Die 30kg die je mee mag nemen, wordt dus ook goed benut :stuck_out_tongue: Ik wens je een hele goede reis en ontzettend veel plezier! Geniet ervan! En ik vertaal het Turks ook altijd naar het Engels en andersom haha. Dat klopt veel vaker, al kan het alsnog onbegrijpelijke zinnen opleveren. Maarja, als ze in afkortingen gaan praten, dan snap ik er sowieso niks van. Dat die Turkse mannen dat nou niet begrijpen… Het is wel ontzettend leerzaam om alleen maar in het Turks te schrijven. Heb nu al best veel zinnen en woorden geleerd.

@Summie: Klopt, ik maak inderdaad de andere kant mee van het bikini verhaal. Ik zou een skelet zijn, te mager, alleen maar bot en mezelf uithongeren. Want ik ben dun… Tsja, ze zeggen maar wat ze willen. Ik ben blij met hoe ik eruit zie. Leuk dat jij nog een bikini heb gekocht. Toevallig heb ik gisteren nog 2 bikini’s aangeschaft :smiley: En volgens mij begint jouw askim echt heel zenuwachtig te worden als hij met zulke vragen opeens komt haha…

@Kardelen: Ik heb 24 juni mijn verdediging. Aankomende dinsdag dus. Ook wel spannend. Nee, ik krijg helaas geen foto’s van askim :slight_smile: Was dat maar zo. Hij had het openbaar op FB gezet. Gisternacht was hij weer online en had hij openbaar 1 ding geschreven: özledim. Maar wie hij mist… Dat is het grote mysterie hahaa. Maar ik vind het ook raar dat ze blijkbaar steeds jouw askims telefoon afpakken en daarna weer teruggeven. Ik hoop heel erg dat je hem snel weer spreekt! Ik snap helemaal wat je bedoelt met die irritaties etc. En het missen ook. We moeten even doorzetten nu. Onze tijd komt nog wel.

Hier een rustig leventje op dit moment en dat mag ook even wel na alle stress. Langzaam ben ik mijn verdediging in elkaar aan het zetten. Ook de reis naar Italië wordt uitgebreid, omdat de campingbaas niet helemaal naar het vliegveld kan komen rijden. Dus we gaan nog een stuk met de trein. Ook leuk!
Askim is dus 2x in de nacht online geweest, maar mij heeft hij niet geschreven. Grr. Soms vraag ik me echt af: waar ben je nou helemaal mee bezig? Beetje zitten wachten op iemand die niet heel veel moeite doet. Maar dan moet ik denken aan dat lange telefoongesprek en afgelopen zaterdag dat we een paar uur contact hadden… Dan doet hij wel opeens moeite. Het is ook net een vrouw, wispelturig!
En tegelijkertijd is er die meivakantie-crush, die nu uit zichzelf mij een goedemorgen wenst. Ik praat er niet veel mee, maar toch elke dag wel iets. Ik vind het fijn, maar aan de andere kant voelt het ook verkeerd, omdat ik nu meer wacht to hij wat schrijft dan dat ik wacht op askim. Soms betrap ik mezelf dat ik aan de verkeerde jongen zit te denken! Ik schaam me diep. Het is maar goed dat ik binnenkort 2 maanden verdwijn.

Grr ticket aan gekregen Kga morgen toch maar bellen op men ticket staat dat ik om kwart na 2 vertrek en zou pas om kwart voor negen landen

Via Wereldwijzer app

Littleone: wij hadden dat in oktober ook. Wat bleek, het vliegtuig was niet vol, dus moesten we een tussenlanding maken op Kreta en was ook pas een paar dagen voor vertrek bekend. En dan is je aankomstijd ineens een stuk later. Misschien dat dat bjj jou ook zo is

Via Wereldwijzer app

Ooow jeetje ook met corendon? da zou echt ni grappig zijn

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

1 like

Ja wij zijn ook met corendon gevlogen…

Via Wereldwijzer app

Owjee dat begint goed Pfff afzetters dat het zijn :frowning:

19-6 Tamara082 :turkey: Istanbul veel plezier!!
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 8 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum34nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 50 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 56 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 86 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : [COLOR=red]10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

@littleone dat is balen meid, en er valt vast niks te halen bij corendon want het staat vast ergens in de kleine lettertjes dat ze dat mogen doen. Zou alleen wel netjes zijn als ze het even lieten weten.

@summie ik weet het weer niet meer wanneer ga jij ook alweer?

Zal vanmiddag proberen te updaten. Komt niet veel meer uit me dan werken en slapen de laatste dagen. :frowning: oja en voetbal kijken

Via Wereldwijzer app

Miloutjuh het kan best zijn dat het allemaal mag maar kvind wel dat ze dat even van te voren mogen laten weten… Dan bel je om te vragen hoe het komt Vertellen ze het wel maar zegge Ze wel o maar het kan nog tot de dag ervoor veranderd worden hoor Grrr wat heb ik daar nu aan… ik moet toch zien dat ik geraak

Via Wereldwijzer app

Egwene: Ik begrijp zo goed wat je bedoeld met dat je die liefde en aandacht mis. Ik heb dat ook nodig. En als askim dan even kortaf is ofzo ben ik gelijk onzeker. Gelukkig weet ik daar nu wel beter mee om te gaan dan voorheen. Ga je trouwens tegelijk met iemand anders naar Italië of moet je alleen reizen? En wat lees ik over een meivakantie-crush? Op zich begrijp ik wel dat je af en toe met die jongen bezig bent, het is toch wat makkelijker een jongen met wie je elke dag contact kan hebben, dan iemand die je nauwelijks spreekt… Maar meid hou vol hoor! Jullie houden het al zo lang vol! Als ik je niet meer spreek, heel veel succes bij je verdediging dinsdag!

Littleone: Het is normaal voor chartermaatschappijen, zoals corendon dat op een later moment een tussenlanding wordt ingevoegd of de tijden veranderen. Dit staat ook altijd overal. Maar alsnog wel vervelend…
Ik heb even voor je gekeken op de website van corendon en daar staat dat je via Antalya vliegt! http://www.corendon.com/FlightSearchResult.aspx?DepApId=14&ArrApId=46&FlightDate=24-6-2014&FlightType=OW&FlightRetDate=24-6-2014&AltDepApId=&AltArrApId=&Adult=1&Baby=0
Hier staan de voorlopige vliegtijden en aankomsttijden. Omdat je over een week al vliegt verwacht ik niet dat er nog wijzigingen zullen komen.

Vandaag mijn laatste dagje op stage! Heel gek is zo snel gegaan. Opzich wel een leuk afscheid gehad. Even langs alle collega’s gelopen en iets lekkers uitgedeeld en van de afdeling een bosje bloemen gehad een kaartje en nog een kadootje. Nog niet open gemaakt, maar het lijkt op een kadobon van het een of ander haha.

@Summie; je blijft maar knuffels uitdelen he!
Hoe moet dat als je volgende week bij askim bent?? :wink: Dan moeten we het zonder jouw knuffels doen!
Waarom ik denk dat mijn huisarts denkt dat het psychisch is? De manier waarop ze vragen stelt, vooral over mijn dagindeling en of ik sport. En meestal als er geen andere afwijkingen te vinden zijn voor langdurige vermoeidheid gooien ze het op psychisch. Als je met ME/CVS naar uwv gaat om uitkering aan te vragen krijg je ook standaard te horen dat je naar psych moet of cognitieve gedragstherapie. Maar tussen mijn oren zit het eigenlijk allemaal prima, dus als internist niks vind, blijf ik gewoon zo doorleven als nu :wink: afspraak bij internist staat voor over 2 weken, dus ik ben heel benieuwd.
Waarom ik bang ben dat mijn gevoel verdwijnt voor die leuke man? Ik weet het niet, ik ben gewoon iemand die veel contact nodig heeft met vriend, en hem regelmatig ziet. En als dat niet gebeurd ben ik bang dat 1 van ons de interesse verliest en alles afzwakt. Afleiding zoeken is idd een goed idee, maar zo lastig momenteel doordat ik eigenlijk te moe ben… maar ja, we geven nog niet op hoor!
Aah lastig die hooikoorts! En misschien ook wel logisch dat je askim die gedachtes had, jullie hebben elkaar zo lamg niet gezien en nu is het eindelijk zover en dan is het natuurlijk ook wel heel erg spannend. Niet alleen voor ons dames, maar ook voor de mannen daar.
Heb je ondertussen al een visum?
En 2 tefoons meenemen kan gewoon hoor. Zokang je niet een tas vol meeneemt is er niets aan de hand. Als je er een turkse sim in wil stoppen, hou er dan rekening mee dat ie heel snel geblokkeerd word, omdat het een buitenlandse telefoon is.

@tamara, jij bent nu heerlijk aan het genieten als het goed is! Goed aangekomen zag ik vanochtend op FB. Geniet meis!!

@Kardelen, ja helaas hoort het erbij en wist ik natuurlijk al vanaf het begin dat het lastig zou worden. Maar had niet verwacht dat er zoooo weinig contact zou zijn nu ie weer bij de strand club werkt. 17 uur per dag werken is ook wel heel veel…
Kunnen jij en je askim, als hij zijn telefoon terug heeft, ook skypen nu hij daar zit? Of is alleen contact via berichten mogelijk?
September is gelukkig nog maar 10 weken ( dan klinkt het minder ver dan wanneer ik in maanden denk :wink: )
Hoop dat je hem snel weer spreekt!

@Egwene, ik begrijp je helemaal dat het wegzakt en vooral als je zo weinig hoort. Je hebt een vriend, en dan wil je gewoon af en toe die aandacht. En vooral als hij dan wel online verschijnt maar niets laat horen is dat lastig he! Maar niet schamen voor je gedachtes aan de mei crush hoor!! Dat is toch norma, je bent geen robot!!
Fijn dat je binnenkort dan die afleiding hebt en misschien ook beter dat je dan weinig beschikt over internet. Even focussen op andere dingen.

@Littleone, helaas is Corendon een chartermaatschappij, en die kunnen idd dingen zomaar omgooien en je het allerlaatste moment iets laten weten. groot nadeel van die maatschappijen, maar daarom ook stukken goedkoper. En dat is weer een pluspunt! Een ding is dat je in ieder geval aankomt, en dat je vlak voor vertrek askim nog kunt laten weten wat je aankomsttijd is. Komt vast helemaal goed, gewoon gaan voorpretten!

Hier eindelijk gistermiddag en afgelopen nacht eindelijk de frustraties en onzekerheden geuit naar askim. Ik werd vanacht wakker, en heb zijn bericht maar ff beantwoord. En toen bleek hij ook wakker en toen hebben we nog ff geskyped om half 5 pfff!! Heb gezegd dat ik het niet kan begrijpen dat hij 17 uur op een dag werkt, en dat ik heus wel begrijp dat hij werk nidig heeft etc, maar hoe wil hij dat doen als ik er ooit woon? Nee, dan ging hij niet zoveel werken, want nu had ie toch niks daar en dan kan hij beter gaan werken… heb hem duidelijk gemaakt dat ik bang ben dat de gevoelens afzwakken als we elkaar niet meer zien en nauwelijks spreken tot september. En dat ik echt dat contact nodig heb, hij is aan het werk en heeft afleiding genoeg, maar ik niet. En ben die afstand niet gewend. Hij reageerde er niet heel erg op, maar hij weet zeker dat zijn gevoel niet weg zal gaan. We hopen maar het beste… en als het goed is, komt er vandaag iemand bij zodat hij niet meer tot diep in de nacht hoeft te werken… ik ben benieuwd.

Ik ga maar weer ff onderuit en lekker tv kijken en lezen. Fijne avond dames!!

Via Wereldwijzer app

Ik weet dat jullie wel gelijk hebben

Maar dit valt me zo erg tegen ik ga toch proberen dat ze het kunnen veranderen een nee heb ik ja kan ik Mss krijgen hèhè

Goedemorgen meiden…

Even een kleine update thuis reageer ik weer uit gebreid op iedereen de WiFi is echt beroerd dit x maar goed
Hier alles oké goed aangekomen en weer gelukkig samen…
Tis net of ik gewoon ff een paar dagen weg ben geweest heel apart gevoel, gaan gewoon weer verder zeg naar hihi
Gister een dagje aan gerommeld boodschappen gedaan en ff een duik genomen in het zwenbad jaja Askim had een verrassing haha we hebben hier op het complex nl een megaaa pool vorige x heb ik dat nooit gezien maar zaten we ook aan een andere kant hihi maar goed ik was echt zoooooooo blij​:smiley::smiley:
Nu kan ik tenminste lekker zwemmen als Askim werken moet bv en met 32 graden hier is dat natuurlijk perfect…
Askim gaat nu zo ook ff werken tot 13.00 ik wil dan ff wat rommelen hier naar winkel en als hij terug komt gaan we eind van de middag naar het centrum
Morgen is hij weer een dag vrij en zondag ook…
Nou meiden fijne dag

Via Wereldwijzer app

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 7 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum33nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 49 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 55 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 85 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Heb alles gelezen maar onthoud t zo slecht! Im sorry…
Hoop dat alles goed is met jullie!
Littleone wat rot van je vlucht zeg :frowning:

Gister had askim een dagje vrij! Echt heerlijk!! Hebben lekker geshopt samen! Askim heeft me echt verwend! Zoveel voor me gekocht voor me verjaardag :slight_smile: hij was zo zenuwachtig over het bedenken van een kado dat die besloot me mee te nemen en het me zelf maar uit te laten zoeken haha! Dacht eerst dat die maar 1 dingetje voor me zou kopen want hij begon met t duurste (een ring) maar toen sleurde askim me nog de ene na de andere winkel in hihi :slight_smile:
Heerlijk verwend met makeup, parfum, huiskamergeurtje en de ring :slight_smile: (serieus ik heb nog nooit in 1 dag zoveel makeup gekocht/gekregen haha!)

Via Wereldwijzer app

Nou ik zal es zien hoe ver ik dit keer kom met mijn update…want dat updaten dat is de laatste dagen niet echt mijn ding…ik blijf er wat in hangen hahah kunnen jullie vast afkicken voor als ik in Turkije zit…

LBDS: Wat lief dat je zo verwend bent door je askim! Op jouw verjaardag ga ik richting Turkije…ik zou bijna zeggen hou je ook een birthdayparty? hahah.

Tamara: Wat super dat het zo goed gaat tussen jouw en je askim. Ik hoop ook echt dat ik dat volgende week kan zeggen. Wat heerlijk dat je gewoon lekker kunt zwemmen. Meid geniet van je askim en heel veel plezier in Turkije!!

Litleone: Balen meid van je vliegreis. Ik kan je wat dat betreft de hand geven, alhoewel ik liever een vluchtwijziging heb dan een tussenlanding. Heb je nog contact met de maatschappij gehad en nog wat opgeleverd? Net zoals je zelf zegt, heb je helaas vaak geen poot om op te staan. Maar meid hou je doel voor ogen…nog even en je bent weer bij je askim!!!

LadySide: Ik hoop dat askim volgende week mijn knuffelgehalte weer op peil gaat brengen en meid dan beloof ik dat ik de knuffels met jullie ga delen :wink: Ik ben misschien dan wel in Turkije…maar jullie zitten toch wel in mijn hart hoor dus ik ga jullie niet vergeten :wink: Uuuh en nu maar hopen dat jullie mij niet gaan vergeten hahaha. De grens tussen psychisch en lichamelijk is gewoon erg lastig. Zelf ben ik er van overtuigd dat het een wisselwerking is…ik ben van mening geest en lichaam is één. Je hoofd kan niet zonder je lichaam en je lichaam kan niet zonder je hoofd. Maar ik hoop voor jouw gewoon heel erg je duidelijkheid krijgt bij de internist. Ik begrijp heel erg dat je contact nodig hebt met je askim, is logisch lijkt me anders zou het ook geen goed teken zijn. En afleiding zoeken is inderdaad soms lastig als je weinig energie hebt, maar je kan ook afleiding zoeken door andere dingen te doen, zoals boek lezen, dvdtje kijken, ga een fotoalbum maken of en dat vind ik zelf heel ontspannend ga mandala kleuren. Ach meid ik hoop gewoon dat je heel snel weer lekker in je vel zit! (en nee niet dat ik nu zeg dat je niet lekker in je vel zit, maar een beetje power kan je volgens mij wel gebruiken) en daarom speciaal voor jouw knufffffffff van summie voor jouw :wink:

Kardelen: Heb je een leuk afscheid gehad op je stage? Zo te horen heb je het uiteindelijk dus toch wel leuk gehad op je stage. Heb je ook plannen voor in de zomer? Wat voor Sapph bikini heb je gekocht? Ik heb de Mission Bay gekocht… Jaaaa pittige kleurtjes en wel grappig de achterkant van het bovenstukje is oranje :slight_smile: En heb je inmiddels alweer contact kunnen hebben met je askim?

Egwene: Mooi om te lezen dat je blij bent met wie je bent! Grote kans dat je dat ook uitstraalt :wink: Tegelijkertijd meid wat ben jij ontzettend streng voor jezelf wat betreft andere mannen! Elk mens heeft liefde, aandacht en vriendschap nodig…iedereen verlangt er naar om dat van iemand te krijgen en er is toch niks mis mee dat je vriendschappelijk contact hebt met een andere man en dat die je aandacht, warmte, een beetje liefde en vriendschap geeft? Zolang jij maar de grens weet waar vriendschap over gaat in flirten/liefde is er in mijn ogen helemaal niks mee hoor meid :wink: Wanneer vertrek jij richting Italie? Nog druk aan het Italiaans leren?

Miloutjuhh: Hoe is het met jouw meid…ik hoop dat jij je ook snel weer wat lekkerder gaat voelen! Ga je het weekend nog wat leuks doen of heb je iets van bijtanken? Hoe is het trouwens met je askim? Laatst had je het er over dat je hem heel erg mistte…hoe is dat nu? Oh ja ik ga dinsdag :wink:

Update van mij:
De afgelopen dagen waren hier heel erg onrustig. En ja tussen askim en mij was het voor onze begrippen de afgelopen dagen ook wel wat onrustig…is het normaal dat we elkaar altijd zo goed begrijpen en op één lijn zitten…de afgelopen struikelden we al over de kleinste kiezelsteentjes…Mijn zenuwen zijn op dit moment goed onder controle, maar ik merk dat askim, toch stiekem wel wat zenuwachtig is (uuuh das natuurlijk groot geheim hè dat mag de buitenwereld niet weten, natuurlijk maar vind het stiekem wel schattig) en ja verder vind ik het heel leuk dat Nederland een ronde verder is, dus ik heb al tegen askim gezegd jongen ik wil dan samen met jouw naar een NLse tent voetbal kijken…En dat vond hij ook wel een leuk idee, maar hij gaat niet in een oranje shirt een goede vriend van hem had hem al gewaarschuwd pas maar op jongen jij loopt straks dagenlang in een oranje shirt…Ik ben benieuwd of ik hem zo ver ga krijgen hihi…leuke uitdaging hihi…

Nou meiden het is me gelukt ik heb hier een update kunnen schrijven! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, ander sorry!

Met klamme handjes begin ik aan men Update heb het men ouders verteld het viel al bij.al nog mee mijn mama zei niks mijn papa werd ni boos liep niet weg maar heeft het er wel moeilijk mee hij gelooft niet dat askim hier binnen 5 jaar kan zijn hij gelooft niet dat we gelukkig kunnen worden en hij gelooft niet dat askim het hier gewoon kan worden hij zegt ook dat we altijd gediscrimineerd zullen worden

Maar ik ben gewoon even blij het het eindelijk van men schouder af is dat ik er vanaf ben

Via Wereldwijzer app

Litleone… ik denk inderdaad dat er een last van je schouder is gevallen… je loopt niet langer rond met een groot geheim… ontzettend dapper dat je de moed hebt gevonden om het te vertellen!!! En nu maar rustig afwachten hoe het zich verder gaat ontwikkelen…

Via Wereldwijzer app