@Summie; je blijft maar knuffels uitdelen he!
Hoe moet dat als je volgende week bij askim bent??
Dan moeten we het zonder jouw knuffels doen!
Waarom ik denk dat mijn huisarts denkt dat het psychisch is? De manier waarop ze vragen stelt, vooral over mijn dagindeling en of ik sport. En meestal als er geen andere afwijkingen te vinden zijn voor langdurige vermoeidheid gooien ze het op psychisch. Als je met ME/CVS naar uwv gaat om uitkering aan te vragen krijg je ook standaard te horen dat je naar psych moet of cognitieve gedragstherapie. Maar tussen mijn oren zit het eigenlijk allemaal prima, dus als internist niks vind, blijf ik gewoon zo doorleven als nu
afspraak bij internist staat voor over 2 weken, dus ik ben heel benieuwd.
Waarom ik bang ben dat mijn gevoel verdwijnt voor die leuke man? Ik weet het niet, ik ben gewoon iemand die veel contact nodig heeft met vriend, en hem regelmatig ziet. En als dat niet gebeurd ben ik bang dat 1 van ons de interesse verliest en alles afzwakt. Afleiding zoeken is idd een goed idee, maar zo lastig momenteel doordat ik eigenlijk te moe ben… maar ja, we geven nog niet op hoor!
Aah lastig die hooikoorts! En misschien ook wel logisch dat je askim die gedachtes had, jullie hebben elkaar zo lamg niet gezien en nu is het eindelijk zover en dan is het natuurlijk ook wel heel erg spannend. Niet alleen voor ons dames, maar ook voor de mannen daar.
Heb je ondertussen al een visum?
En 2 tefoons meenemen kan gewoon hoor. Zokang je niet een tas vol meeneemt is er niets aan de hand. Als je er een turkse sim in wil stoppen, hou er dan rekening mee dat ie heel snel geblokkeerd word, omdat het een buitenlandse telefoon is.
@tamara, jij bent nu heerlijk aan het genieten als het goed is! Goed aangekomen zag ik vanochtend op FB. Geniet meis!!
@Kardelen, ja helaas hoort het erbij en wist ik natuurlijk al vanaf het begin dat het lastig zou worden. Maar had niet verwacht dat er zoooo weinig contact zou zijn nu ie weer bij de strand club werkt. 17 uur per dag werken is ook wel heel veel…
Kunnen jij en je askim, als hij zijn telefoon terug heeft, ook skypen nu hij daar zit? Of is alleen contact via berichten mogelijk?
September is gelukkig nog maar 10 weken ( dan klinkt het minder ver dan wanneer ik in maanden denk
)
Hoop dat je hem snel weer spreekt!
@Egwene, ik begrijp je helemaal dat het wegzakt en vooral als je zo weinig hoort. Je hebt een vriend, en dan wil je gewoon af en toe die aandacht. En vooral als hij dan wel online verschijnt maar niets laat horen is dat lastig he! Maar niet schamen voor je gedachtes aan de mei crush hoor!! Dat is toch norma, je bent geen robot!!
Fijn dat je binnenkort dan die afleiding hebt en misschien ook beter dat je dan weinig beschikt over internet. Even focussen op andere dingen.
@Littleone, helaas is Corendon een chartermaatschappij, en die kunnen idd dingen zomaar omgooien en je het allerlaatste moment iets laten weten. groot nadeel van die maatschappijen, maar daarom ook stukken goedkoper. En dat is weer een pluspunt! Een ding is dat je in ieder geval aankomt, en dat je vlak voor vertrek askim nog kunt laten weten wat je aankomsttijd is. Komt vast helemaal goed, gewoon gaan voorpretten!
Hier eindelijk gistermiddag en afgelopen nacht eindelijk de frustraties en onzekerheden geuit naar askim. Ik werd vanacht wakker, en heb zijn bericht maar ff beantwoord. En toen bleek hij ook wakker en toen hebben we nog ff geskyped om half 5 pfff!! Heb gezegd dat ik het niet kan begrijpen dat hij 17 uur op een dag werkt, en dat ik heus wel begrijp dat hij werk nidig heeft etc, maar hoe wil hij dat doen als ik er ooit woon? Nee, dan ging hij niet zoveel werken, want nu had ie toch niks daar en dan kan hij beter gaan werken… heb hem duidelijk gemaakt dat ik bang ben dat de gevoelens afzwakken als we elkaar niet meer zien en nauwelijks spreken tot september. En dat ik echt dat contact nodig heb, hij is aan het werk en heeft afleiding genoeg, maar ik niet. En ben die afstand niet gewend. Hij reageerde er niet heel erg op, maar hij weet zeker dat zijn gevoel niet weg zal gaan. We hopen maar het beste… en als het goed is, komt er vandaag iemand bij zodat hij niet meer tot diep in de nacht hoeft te werken… ik ben benieuwd.
Ik ga maar weer ff onderuit en lekker tv kijken en lezen. Fijne avond dames!!
Via Wereldwijzer app