Het Turkseliefdestopic number 99

Mjah Had ergens toch gehoopt op een andere reactie maar ken ze blijkbaar toch erg goed hèhè… het zal idd afwachten zijn ach we zien wel

Via Wereldwijzer app

Litleone meis allereerst een knuffel voor jou!!! Ik bdgrijp dat je op een andere reactie had gehoopt maar meid vergeet niet jij loopt al tijden rond met de trouwplannen in je hoofd. Jij bent inmiddels gewend aan het idee. Je ouders wisten van niks en misschien hebben ze wel even tijd nodig om het te verwerken. Zie je in dat jij bezig bent met een heel proces, je bent bezig om op eigen benen te gaan, los te maken van je ouders en je maakt serieuze toekomstplannen!!! Je ouders komen hierdoor ook in een nieuwe fase. Hun kleine meid wordt groot, gaat op eigen kracht zulke grote beslissingen maken en dan gaat ze ook nog es trouwen met een buitenlandse jongen die ze nog niet heel goed kennen en met een andere cultuur (waar zij misschien weinig van weten en waar veel vooroordelen over zijn) persoonlijk kan indenken dat het je als ouders zijnde misschien wel overrompeld en dat ze wat tijd nodig hebben. Ik hoop voor je dat ze bij gaan draaien. Maar je zou op den duur ook kunnen aangeven, pappa en mamma ik hou van jullie, jullie zijn belamgrijk voor mij en nu ik op een belangrijk punt in mijn leven ben gekomen dat ik ga trouwen zou het voor mij heel fijn zijn als jullie daarbij aanwezig zouden zijn, vertrouwen in me zouden hebben en me zouden steunen. Sterkte

Via Wereldwijzer app

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 6 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum32nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 48 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 54 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 84 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Tis rustig hier…

Via Wereldwijzer app

Het is idd erg rustig…

Summie hoe sta je met in pakken al begonnen? spannend toch het komt nu zoo dicht bij te komen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Litleone… ik ben eigenlijk best wel relaxt… komt misschien wel omdat ik nog steeds wel bezig ben met dingetjes en vanavond heerlijk heb geslapen hihi…ik heb in mijn koppie wel redelijk een idee wat ik wil meenemen maar nog niks klaar gelegd…maar ik heb de dingetjes zoals zonnebrandcreme en wat mini’s en wat dingetjes voor askim al in huis…
En hoe is t met jouw? Jij al bezig met de voorbereidingen en al de kriebels om je askim weer te gaan zien?

Via Wereldwijzer app

Nog niet echt super hard met mn koffer bezig hoor heb wel even.een beetje geselecteerd wat ik mss mee wil mee nemen maar nog gewassen moet worden in de mand gegooid… voor de rest nog niks gedaan Kga zo meteen snel even pralines halen voor askim voor na de ramazan En daarna komt men familie voor me verjaardag nog een stukje taart eten en eten we ook lekker bbq

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen!

@LBDSS, Fijn dat je zo hebt genoten van jullie dagje samen! En aan de foto te zien, ben je idd goed verwend voor je verjaardag. Bijna is het zover! Heb je nog iets leuks gepland voor je verjaardag?

@Summie, whaaaaa jij gaat bijna!! Als je nog twijfels hebt, en je plekje in het vliegtuig wil afstaan… ik hou me aanbevolen! :stuck_out_tongue:
Ik hoop dat de onrust weer een beetje is verdwenen, en jij en je askim niet meer struikelen over kiezelsteentjes. Het is ook wel logisch dat jullie na zo’n lange tijd zonder elkaar zenuwachtig zijn. En dan gaat het natuurlijk niet allemaal meer van een leien dakje. Maar als je er dinsdag eenmaal bent, dan vallen al die zenuwen vast héél snel weer weg!
Die grens van lichamelijk/psychisch is idd lastig. Maar mensen met ME/CVS worden over het algemeen niet heel serieus genomen door artsen… en het is idd waar dat als je psychisch goed zit, het lichamelijk ook een stuk beter gaat. Maar gelukkig zit het in mijn bovenkamer nog helemaal goed al die 17 jaren :smiley: En hoop dan ook dat de internist me serieus neemt… en anders ga ik maar weer verder om ermee te leren leven.
Afleiding zoeken is idd heel hard nodig, ben veel films aan het kijken momenteel en gewoon af en toe mijn huis ontvluchten en dan maar weer in de stad rondlopen. Fotoalbum is besteld en ontvangen, dat had ik dus ook al gedaan :slight_smile: En verder heb ik helaas niet zo heel veel hobby’s, anders kon ik me daarin verstoppen.
Het is gewoon een beetje lastig zon lange afstandsrelatie, vind ik :wink:

@Littleone, Wat goed dat je het toch maar verteld hebt aan je ouders! Dan weten ze in ieder geval waar je mee bezig bent, en het is natuurlijk fijn als je hun goedkeuring hebt, maar aan de andere kant is het jouw leven en moet jij zelf ondervinden hoe het zal zijn om je askim naar Belgie te krijgen, en gelukkig te worden.
Aan de andere kant snap ik hun ook nog wel een beetje, het gaat ook absoluut niet makkelijk worden en je ouders willen vast dat jij ook gelukkig bent, en niet al die moeilijkheden door moet maken. En zij maken zich zorgen dat jij straks degene bent die, of alleen achterblijft, of ongelukkig bent.
Mijn moeder heeft dat ook wel een beetje hoor, merk dat het nu minder is dan in December.
We hebben natuurlijk met z’n allen ook niet de perfecte omstandigheden uitgekozen om gelukkig te worden…

Update van mij: Eigenlijk weinig te melden… Askim wordt onderhand gék van me denk ik, we (ik) hebben gewoon wat irritaties over het werkritme van 18 uur per dag. En ik heb nu eenmaal besloten, na mijn laatste verrotte relatie, dat ik zeg wat ik voel en denk.
Hij begrijpt dingen die ik zeg verkeerd, word dan heel kort voor de kop en zegt weer allerlei botte dingen, waarop ik weer boos kan worden. Echt supergezellige gesprekken hebben we tegenwoordig joh :wink:
Vanacht was ie zowaar “al” om 2 uur Ned tijd thuis ipv 4 uur… Dus we hebben even geskyped, maar ik had alleen maar moeite om niet te huilen aangezien het weer niet zo fijn liep als zou moeten.
Wel heeft ie me uitgebreid verteld over Hollandse gasten die hij dan verteld dat hij een verloofde in Ned heeft, en als anderen vragen of hij mee gaat na zijn werk nog een drankje doen zegt ie ook dat ie naar huis moet en nog contact met mij wil hebben. Hij blijft ook maar volhouden dat hij zoveel werkt omdat hij geld nodig heeft voor mij, en dat hij het zo rot vond dat ie in mei niets leuks met me kon doen omdat ie geen geld had. En in dat hele relaas kon ik er geen speld tussen krijgen. Heb hem toen nog wel ff haarfijn uitgelegd, dat ik weinig merk dat hij zo over me denkt. Natuurlijk liep dat weer uit op een woordenwisseling…
Het roze wolkje is bij mij dus ver te zoeken, en heb hem gezegd dat ik gewoon weer happy wil zijn mét hem en dat ik er echt wel begrip voor heb dat ie moet werken. Maar dat ik gewoon af en toe een minuutje van zijn tijd wil, want niemand heeft het zó druk dat er geen tijd is om iets te sturen en het geen éénrichtingsverkeer van mij gaat worden. (MisterSide flashback)
Toen maar gaan slapen, met nog wel weer een Don’t cry askim van zijn kant en van mij: if i want to cry, i cry!! Wel netjes afgesloten met een i love you :wink: En zowaar had ik een goedemorgen bericht van hem :wink:
Oooh hij heeft het zo niet makkelijk met me! Maar ja, zo ben ik nu eenmaal! Take it or leave it…

FIjne dag meiden in dit prutweer! En meiden in Turkije, stuuuuuur die zon!!!

EDit: Hmm het weinig melden is toch weer een heel verhaal geworden… Op naar de roze wolk!

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 5 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum31nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 47 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 53 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 83 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone

Via Wereldwijzer app

@Kardelen: Ik ga met een van mijn collega’s samen naar Italië toe, dus dat is wel gezellig. Dan kunnen we wat kennismaken onderweg. En je hebt gelijk! Ik moet gewoon volhouden. Ik heb je vandaag al even kort gesproken, dus je weet wat er vanochtend gebeurd is. Nog 7 maanden ongeveer te gaan. Ben jij al een beetje over de schrik heen, al iets gehoord weer?

@LadySide: Wat balen dat je enorme twijfels hebt en niet weet hoe je er mee om moet gaan. Jouw askim heeft dan ook wel hele lange werkdagen. Iedereen zou het lastig vinden om daar mee om te gaan. En ach, Turkse mannen zijn lastig, dus waarom zou jij niet ook lastig zijn? Dan zijn jullie samen een hele goede match :wink: Nog bedankt voor jouw lieve woorden. Intussen heb ik een heel lief bericht ontvangen (zie mijn update) en ik hoop dat dat me door de maanden heen sleept.

@Tamara: Heerlijk dat je een zwembad daar hebt! Lekker vaak in plonsen. Hopelijk heb jullie een heerlijke tijd samen. Ik hoop je update nog te kunnen lezen zodra je weer terug bent.

@Summie: Oke… je hebt gelijk. Ik ben erg streng voor mezelf. Maar ik voelde me gewoon schuldig erom. Het is lastig om iemand volledig trouw te blijven, als je niks hoort. Niet dat ik van plan was die crush op te gaan zoeken, maar je denkt er toch over na op de een of andere manier. Ik vertrek 28 juni naar Italië en ik kom als het goed is 31 augustus naar huis. En ja, ik leer nog steeds elke dag een beetje Italiaans. Ik vind het leuk om nieuwe woorden te ontdekken. En wie weet heb ik er misschien nog wat aan in die 9 weken dat ik in Italië ben. Schattig dat jouw askim zo zenuwachtig al is… Het is natuurlijk ook heel wat om elkaar na zoveel maanden weer te zien. En ben benieuwd of het gaat lukken met het oranje shirt!

@Littleone: Heel dapper dat je het verteld hebt. Hopelijk ben je een beetje die last van je schouders kwijt.

Zo, en nu ik haha. Askim is vandaag bijna de hele dag online en hij vertelde dat de kans groot is dat hij vanaf nu elke week online zal zijn. Super fijn! Behalve dat ik nu de persoon zal zijn, die er bijna nooit is… Maar we hebben elkaar weer flink gesproken. Opnieuw vroeg hij aan mij: zou je willen werken in Turkije? Ik zei: ja, maar alleen als we het allebei willen. Hij: I want it… Maarja, dat ga ik niet zomaar doen. Dat zei ik hem ook. Ik wil dat hij dan tijd voor me heeft, niet met andere meiden bezig is en in ieder geval elke avond/nacht bij mij is. En wat ik toen terug kreeg… ik denk de duidelijkste bevestiging die ik ooit zal krijgen. Zwijmel maar even mee (ik citeer, dus letterlijk):
“I will be with you every night, every day to spend time together. I will be walking, I swear askim. I really wanna be with you. I wanna live with you. I want to live the life I want to live with you”
Dus. Ja… Meer kan ik niet vragen op dit moment. In 2015 zal ik merken of zijn woorden waar zullen zijn of niet. Ik ben benieuwd.
Verder al een inpaklijst gemaakt voor Italië. Ook bezig met mijn verdediging. Spannend allemaal!

Ik trek mijn woorden terug. De rest van de dag heeft hij me alleen maar genegeerd. Wel berichten lezen, niks terugschrijven. Hij is zonder afscheid te nemen weer weg gegaan, terwijl hij donders goed weet dat ik misschien nauwelijks internet heb de komende 4 maanden. Het zwijmelmoment is daardoor verdwenen in het niets en ik ben weer terug bij af. Ik ben heel erg teleurgesteld. Jammer hoe je soms van enorm blij naar verdrietig kan gaan.

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 4 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum30nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 46 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 52 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 82 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone

Via Wereldwijzer app

@egwene meid een dikke knuffel voor jou. Wat een vervelende actie van hem. Ik zou er geloof ik goed boos over zijn

Via Wereldwijzer app

Hallo Meiden

Ff een Dikke knuffel voor egwene…
Snap heel goed dat je boos bent tis niet leuk

En summie alles al klaar?
Tis goed warm in ieder geval haha

Hier alles oké… Nou ja
Gister een dipdag maar ja dat hoort d’r soms gewoon bij maar ik vertex jullie wel even hoe en wat Moët het kwijt…ik voelde me zo rot kon om alles huilen en ja inmiddels weet ik waarom… Ik vind het soms gewoon echt moeilijk en ga teveel denken vooral om het feit hoe moet dit verder…
We hadden nl die middag een gesprek en get blijkt dus dat zijn moeder niks van ons af weet :rage::flushed:
Zijn broers en familie weten van ons etc maar zei dus niet…
Dus ik zeg ja en nu…ja ik moet het haar vertellen maar ik weet niet hoe en ze is zo ziek etc
Dus ik zeg als zei het niet goed keurd is het over… Nooo i dont know my Mother not want i go Holland when i go she never speak me again
Duidelijk is dat die moeder de broek aan heeft dus
Dus ik zeg nu kom je ook niet in de winter… I really want but i dont know
Mou daar ga je…
Dus ik heb me zooooo rot gevoeld en nog zit het me niet lekker…volgens hem komt alles goed hij houd van me en wil met mij verder anders had hij d’r allang een einde aan gemaakt
Hmm maar toch ergens ben ik daar bang voor… Stel ze zegt nee etc en dan??
Ik bedoel ik wil ook wel een keer verder…hoeft nu nog niet maar goed je hebt wel je beeld erbij

Wat moet ik hier nu mee?

Via Wereldwijzer app

Owjee Eugene en tamara big hug wat vervelen voor jullie…

Via Wereldwijzer app

@Egwene, aaaah was ik tijdens het lezen van je eerste bericht zoooo blij voor je, en dan komt het tweede bericht eraan :frowning: Wat ontzettend rot dat ie niet gereageerd heeft zeg! Kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent. Knuff!!

@Tamara: Voor jou ook een dikke knuffel!
Ik denk dat het logisch is dat je die twijfels hebt, het is nl ook absoluut niet makkelijk natuurlijk door de afstand en alles wat daarbij komt kijken. En dan ook nog eens het ding dat zijn moeder van niets weet én een behoorlijke vinger in de pap heeft in het leven van haar zoon.
Ik hoop echt dat hij het zijn moeder nog kan gaan vertellen binnenkort, én dat zij goed gaat reageren. Maar volgens mij zitten die Turkse mannen behoorlijk onder de plak van moeders…
Maar als hij van zijn moeder nog niet eens in de winter voor een tijd naar NL mag, is het wel héél erg!
Vrees dat jij niets anders kunt doen dan vooral blijven hopen dat hij het zijn moeder durft te vertellen, én dat ze goedkeuring geeft. En ondertussen gewoon héééééél veel genieten van jullie tijd samen, want voor je het weet zit je alweer in NL. Maar begrijp heel goed dat je je daardoor enorm K** voelt. En onthoud dat hij van je ontzettend veel van je houdt!

@Summie, morgen is D-day toch??? Heeeeeeel veel plezier, en we hopen natuurlijk wel ff een update te lezen of het weerzien geslaagd was :wink: No pressure… Dus wel!!! :wink: Geniet van jullie tijd samen meis!

Hier gaat het weer iets beter met mijn gevoelens en mijn emo buien! Vanmiddag lekker gewerkt, en net de wedstrijd gekeken natuurlijk :slight_smile:
Fijne avond meiden!

Egwene meid wat akelig even een dikke knuffel…ben je eerst helemaal in de wolken en krijg je vervolgens een koude douche over je heen… wat een rot actie van hem… heb je hem ook laten weten dat je het niet leuk vond? En meid wat betreft contact met andere mannen… in mijn ogen is daar niks mis mee om soms aan een andere man te denken, plezier en gezelligheid mee te hebben zolang het op vriendschappelijke basis is :wink: Meid ik weet niet of we nog contact hebben maar ik wens je een fijne zomer!!!

Tamara: ook een knuffel voor jouw. Auw wat een pijnlijke situatie en dan hebje ook nog het voordeel dat je een moslima bent. ik denk dat het belangrijk is om veel te praten met elkaar. Hoe ziet hij zelf de toekomst? En ik denk dat jij jezelf moet afvragen wat wil jij? Onderdruk zetten heeft vrees ik op dit moment omdat zijn moeder ziek een averechts effect maar ik zou het wel met hem delen wat het met jouw doet. Tegelijkertijd probeer uit te vinden hoe hij er in staat, heeft hij seriruze toekomstplannen met je? Wanneer is hij van plan om het te vertellen? Maar besef dat het voor hem misschien ook een hele lastige situatie is. Dus ja mijn advies praat er over…

LadySide… Hmmzzz take it or leave it…lieverd ik heb het idee dat jij stiekem ontzettend bang bent om hem te verliezen. :wink: Misschien een idee om dat met hem te delen? Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat je momenteel helemaal niet zo happy bent binnen je relatie? Wat zou je er zelf aan kunnen doen zodat jij je weer wat lekker gaat voelen en wat heb je van hem nodig? Maar ooh wat maakt hij lange dagen. Voor jou ik hoop dat er bij de internist wat uitkomt meid!! Sterkte meid en ook voor jouw een knuffel…

Litleone: Ik weet niet of ik je nog spreek van te voren…maar fijne tijd in Turkije… en omdat ik toch aan het uitdelen ben ook een knuffel voor jouw :wink:

Miloutjuhhh: Meid jij bent nog steeds stilletjes…geeft vermoedelijk aan dat je nog steeds niet fit bent… dus ook maar ff een knuffel voor jouw :wink:

Tam: Topper ik ben toch aan het uitdelen…ook een knuffel voor jouw meid :wink:

Jeetje wat een ellende altijd dat koffer inpakken… maar tis gelukt … ik heb nog nooit zoveel rommel meegehad op vakantie…maar ik zit ruim binnen de kilo’s en ik heb al een ingecheckt dus ik ben er klaar voor… de zenuwen gieren door mijn lijf… ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan… :-)))

En voor alle andere meiden die er eentje willen hebben… een dikke knuffel van mij…

Via Wereldwijzer app

@Summie, Ik ben idd bang om hem te verliezen, heb hem dat ook verteld. Ook omdat ik me voorgenomen heb dat ik hem alles moet zeggen wat ik vind en voel. Ik ga niet meer mijn mond houden. En het klopt dat ik niet meer zo op die roze wolk zit momenteel, ik mis hem gewoon ontzettend en heb hem eigenlijk gewoon naast me nodig. Stiekem was het niet zo handig om verliefd te worden op iemand die zo ver weg zit. Hij blijft maar zeggen dat hij van me houdt en dat ik zijn verloofde ben, dus dat zit wel goed. Ik denk ook echt gewoon dat het probleem de afstand is, en die is niet te veranderen… behalve als ik ga verhuizen natuurlijk :wink:
Maar sinds eergisternacht na het instortmoment is het niet meer allemaal negatief :slight_smile: ik heb gezegd tegen hem wat ik “verwacht” en nodig heb en verder moet ik het loslaten en genieten van de momenten dat we contact hebben. ( dat is wat ik heel dapper heb afgesproken met mezelf)
Je bent ingechecked en klaar om te gaan dus! Heerlijk! Knuffel terug voor je zenuwen!
En je gaf Tam een knuffel… die hebben we ook al een tijdje niet gezien. Tam!!! Leef je nog??? :wink:

Via Wereldwijzer app

Have fun summie kben erg benieuwd hoe het Weerzien met je askim gaat…
Dank je wel voor de hug big one back :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hmmzzz als ik de inhoud van mijn koffer bekijk kan ik wel bang zijn dat ik in Turkije geen eten krijg :-p ik met mijn chocola, stroopwafels, hagelslag, vlokken, speculaas…ach ja de liefde van de man gaat door de maag :slight_smile:

LadySide… ik denk dat het een goede manier is… proberen te genieten van het contact wat er wel is :wink: En meid ik begrijp dat je hem mist en nodig hebt maar vergeet niet je eigen kracht! Ga op zoek naar je kracht ik weet je bent een sterke onafhankelijke vrouw en ja je lief woont ver weg…maar als jij je doel voor ogen hebt, follow your dreams and go for it!! Hmzzz en dit kon tegelijkertijd een persoonlijke peptalk voor mezelf zijn hihi.

Update van mij:
Askim zei vanochtend…Today is our day… it feels so good…the first thing in this morning was that I thought of your beautiful smile!!! Askim I promise you this are gonna be perfect days because we are together strong and we go for it!!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Via Wereldwijzer app