Het Turkseliefdestopic number 99

Summie
Heeeeeeeeel veel plezier meid
Geniet van jullie tijd samen
Goeie vlucht
Dikke knuffel

Via Wereldwijzer app

@Summie: Jij eerst haha… HEEEEEEEEEL veel plezier bij je askim!! Ik ben echt zo enorm blij voor je dat jullie elkaar eindelijk weer gaan zien! Ik wil alle details lezen als je weer terug bent in NL. Ik moet en zal een internetpunt vinden om dat te doen haha. Meis, geniet ervan. Laat het allemaal maar over je heen komen. Het is er in ieder geval heerlijk weer, dus daar zal het niet aan liggen haha.
En ja, ik heb askim laten weten dat ik dit verre van leuk vind. Dat heeft hij ook gelezen, maar het was geen reactie waard voor hem. En over die vriendschappelijke basis: daar valt soms enigszins aan te twijfelen. Ik vertelde dat ik misschien in september naar Side zou gaan. Hij: ohh goed, dan kom ik naar je toe. Heel lief van hem. Maar ik heb gezegd dat mijn vriendje dat waarschijnlijk niet zo’n leuk idee zal vinden. Kreeg ik alleen nog een huilende emotion terug haha.

@Tamara: Jammer dat hij zo onder de plak zit bij zijn moeder. En het is zo lastig voor hen om daar uit te komen. Maar als hij met jou verder wil, dan zal hij inderdaad op zijn strepen moeten gaan staan en het haar moeten vertellen. Ik hoop voor jou dat hij dat echt gaat doen. Want anders blijf je in die onzekerheid hangen.

@LadySide: Tja, mannen zijn nu eenmaal lastige wezens. Wie weet had hij een goede reden hiervoor, maar het voelde heel erg rot. Eerst in de zevende hemel en daarna daar keihard uit vallen. Jij ook dus flink bezig met jouw askim. Jullie komen er samen nog wel uit. Zolang er gepraat wordt, is er veel te bereiken.

Ik ga zometeen mijn pak aantrekken en mezelf optutten, want vandaag is de dag dat ik ga afstuderen. Vandaag is het eindgesprek, mijn scriptie verdediging. Wie zin heeft om te duimen: 11.30-12.30 uur zal het plaatsvinden. De zenuwen zijn nog redelijk onder controle. Net voor de laatste keer mijn 15 minuten volgekletst over mijn onderwerp. Daarna zal nog een halfuur gediscusieerd worden over mijn scriptie en maatschappelijke onderwerpen daar om heen. Kom maar op met alle vragen! Ik ben er klaar voor.

@LBDSS gefeliciteeeeeeeerd!! Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt ondanks dat je het ver weg viert.

@summie; wat een lieve woorden van je askim! Hij is zoooo blij, je hebt die peptalk voor jezelf echt niet nodig! Komt helemaal goed daar!
Doe die lieve man van mij de groeten als je hem tegen komt :wink:
We zullen je hier niet veel meer zien vandaag denk ik, dus goede vlucht meis!!
En je mag altijd je zenuwen hier eruit schrijven hoor!

Via Wereldwijzer app

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 3 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum29nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 45 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 51 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 81 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

24-06 LBDSS gefeliciteerd!! Fijne dag!
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

LBDSS: gefeliciteerd!!!

Summie: vandaag eindelijk jullie weerzien! Meid ik wens je een hele goede reis, een superweerzien en hele fijne dagen samen met je askim in Turkije. Ga er van genieten! Enne, stroopwafels zijn in Turkije gewoon te koop bij de BIM supermarkt. Scheelt jou de volgende keer weer zeulen. :hihi:

Die update is er nogsteeds niet van gekomen. Moet zeggen dat ik nog wel mee lees maar sommige dingen even iets anders lopen dan gepland medisch gezien dus ben er met mijn koppie ook niet helemaal bij. Zal daarom waarschijnlijk ook nog wat langer hier moeten blijven.

• Updated - - -

Ohhh en Egwene: heel veel succes! You can do it!

@summie weet niet of je dit nog leest maar ik wil je ook nog even heeeeeel veel plezier wensen.
Goede reis en geniet van jullie dagen samen. Zo enorm verdiend!!!

@yildiz niks ernstigs hoop ik? Knuffel meid.

Sent from my MT15i using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hoi meiden,

Hierbij weer even een berichtje van mij! Mijn scriptie is goed gekeurd en ik mag aankomende maandag gaan verdedigen. Spannend!

@Ladyside: Toevallig hebben askim en ik gisteren geskyped. Maar kan alleen als hij vrij heeft en dus naar een internetcafe gaat ofzo. In het begin hadden we wel eens via tango gedaan met de telefoon. Maar denk dat dat nu niet meer kan, omdat ze dan zijn telefoon afpakken. Vervelend dat er wat frustraties zijn tussen jou en askim. Denk dat je askim misschien ook wat eerder geprikkeld is doordat hij zoveel werkt en jij misschien omdat je niet helemaal lekker in je vel zit. Komt wel weer goed!

@Tamara: Lekker dat er een zwembad is daar! En ik zag ook al een foto op Facebook voorbij komen van het strand. Kan je dus lekker zwemmen en van de zon genieten!
En tsjaa turken en hun moeders… daar moet je geloof ik als meisje zeker niet tussen gaan staan. Wat een van die meiden hier ook zei ik zou hem zeker niet dwingen om een keuze te maken tussen jou en zijn moeder. Hopelijk komt het allemaal goed!

@Summie: Ja hoor op zich wel een leuk afscheid gehad. Moet zeggen dat ik het de leukste dag van mijn hele stage vond haha. Klinkt gemeen, maar ik bedoel meer dat iedereen opeens een praatje kwam maken enzo terwijl ze normaal niet achter hun bureau vandaan komen, zelfs niet voor lunch. Heb opzich wel een leuke tijd gehad hoor, daar niet van. Maar zou er niet voor een lange tijd kunnen werken. Ik heb de zwarte bikini van sapph gekocht met die steen in het midden. Heb je mission bay bikini ff opgezocht hoor, ziet er lekker fleurig uit! En oranje achterkantje doet het zeker goed nu met het WK haha. Meid volgens mij ging jij vandaag heen he? Heel veel plezier! En natuurlijk verwachten we een update :smiley:

@littleone: Wat moet dat een opluchting voor je geweest zijn dat je het aan je ouders verteld heb. Zijn ze ondertussen al een beetje aan het idee gewend? En willen ze in september mee om bij de bruiloft aanwezig te zijn?

Summie have fun geniet er van kben er benieuwd naar je verhalen

Lbdds happy bday ik hoop dat je een fijne dag Had

Kardelen spannend dat je het moet gaan verdedigen zenuwachtig?

Mmm hier loopt het niet zo goed hoor men vader zou met me willen praten maar dat Is nog niet gelukt omdat er altijd volk was maat hij is er nog steeds tegen

Mijn moeder is een ander verhaal ze zegt er geen problemen mee te hebben maar roddelt erg veel over mij, in de frituur bij mij op het werk tegen mijn vriendinnen tegen haat vriendinnen maar ze weet niet dat het bijna altijd terug komt naar mij…

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 2 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum28nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 44 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 50 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 80 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

Via Wereldwijzer app

Velen hebben al gelezen op FB dat ik afgestudeerd ben. Joepie! :smiley: Het ging eigenlijk heel erg makkelijk. De presentatie ging soepel. Enige opmerking die ik kreeg, was dat ik wat te vrolijk was voor het onderwerp (euthanasie). Ja… maar zo ben ik nu eenmaal. Dus ik heb me daar weinig van aangetrokken. Ook de discussie daarna zorgde niet voor heel veel problemen. Uiteindelijk heeft het ook geen uur geduurd, omdat ze al snel door hadden dat ik verstand van zaken had. Het wachten op het scriptiecijfer was echt 100x spannender dan de verdediging. Maar… Ik kan me dus nu volledig concentreren op de zomer. Ik ben nog 3 dagen thuis, vandaag meegerekend. Best een gek idee om zometeen 9 weken in Italië te zijn. Morgen beginnen met inpakken. Laatste zaken regelen (studentenreisproduct stopzetten, telefoonnummers opslaan etc.) en dan afscheid nemen van iedereen.

Dikke proficiat en een goeie vakantie toegewenst!!

Via Wereldwijzer app

Zoals jullie miss wel weten gister was me eerste verjaardag in Turkije!! Heel vreemd zonder me ouders!

Heb n rare dag gehad! Riep al een week tegen askim dat ik voordat hij ging werken iets leuks wou doen! Hij besloot om tot twee uur te slapen daarna wakker te worden en films te kijken tot half vijf! Tsja… dat gaf me geen goede bui… was erg verdrietig en teleurgesteld! Askim belde me toen en hoorde dat ik verdrietig was en zei dat ik naar de bar moest komen waar hij werkt! Dus ik daarheen en toen hebben we erover gepraat enzo!
Opeens zegt askim “turn around askim!” Stond daar een vriend van askim met ze vrouw! (Super lief stel!) Die twee in volle borst happy birthday gezongen en daarna heerlijk gezellig gekletstan een tafeltje!

Opeens hoor ik een happy birthday liedje door de kroeg heen gaan! Ik denk wat is dit!! En pats boem vuurwerk naast me en kwam askim aan lopen met een heerlijke chocoladetaart!! Daarbij kreeg ik nog een mooie rode roos en een hele kroeg die voor me ging zingen! (Inclusief askims baas haha!) Ik helemaal overdonderd met een lach van oor tot oor!

Toen moest ik met het getrouwde stel mee naar huis van askim tot hij klaar was met werken dan was ik niet zo alleen! Dus okee ik met hun mee! Waren we daar gezellig koffie gedronken en de moeder van die vrouw was er heel lief oud turks vrouwtje! Was vooral te spreken over mijn kleding omdat ik niet zoals vele westerse zo blood gekleed was haha!

Na een tijdje moest ik van askims vriend mee want hij bracht me naar huis! Wat erg vreemd was was dat hij eerst ze shirt verwisselde voordat we gingen! Ik wist al dat er weer iets ging gebeuren haha! Toen we langs mijn straat reden richting Side centrum wist ik al genoeg! En jaaa hoor we gingen gezellig met n groep naar de disco!! Wat askim wel jammer vond was dat ik er eerder was dan hem haha!! Maar alsnog een hele geslaagde avond gehad!

Moest eigenlijk vandaag beginnen met werken maar ook dat had askim geregeld begin nu morgen!

En was vandaag bij een vriendin en askim belt me opeens vanaf ze werk dat er thuis nog een laatste verjaardagsverassing op me staat te wachten! Ik snel naar huis want mijn nieuwsgierigheid was TE groot haha! Heeft hij een vis voor me gekocht met een vissenkom in hartjesvorm :slight_smile: daarbij lag een briefje “happy birthday askim canimmmmm seni seviyorum”

Ben helemaal weer op een grote roze wolk geklommen met vlinders in me buik heb ik vandaag doorgebracht!

Askim heeft me goed weten te verassen ookal kan hij normaal niks voor mij verborgen houden het is hem gelukt en HOE?!!! Ben een erg gelukkig meisje en voel me zo gezegend met zo’n geweldige askim!!

Nu op naar dromenland morgen 7uur eruit hihi!

Via Wereldwijzer app

@Kardelen, Het is ondertussen weer goed hoor tussen ons! Ik heb besloten blij te zijn met elk momentje dat ik hem te horen/ zien krijg, en ga aftellen naar September :slight_smile:
Fijn dat jij en je askim weer even hebben kunnen skypen! Hopen dat ie dat nog vaak kan doen, beter dat dan zijn telefoon afgepakt worden.
Spannende dag vrijdag! Als ik je niet meer spreek, heel veel succes alvast met je verdediging!

@Littleone, Jij ondertussen al met je vader kunnne praten? Jammer dat je moeder zo achter je rug om kletst… Maar ggewoon in je achterhoofd houden dat jij de waarheid weet van alles wat er verkeerd gezegd word.

@LBDSS, wat een rot begin van je verjaardag, maar wat een leuk eind!! Foto’s gezien, en die taart zag er heeeeel lekker uit zeg!
En je vissenkom vind ik echt helemaal geweldig!
Hebben we trouwens iets gemist?? Je gaat weer aan het werk?! Wat ga je doen, en weer zo idioot lange dagen???
Heel veel succes weer! Hoop dat je lichaam het net zo geslaagd vind als je goede wil. Slaap lekker meis!

Hier geen nieuws… erg rustig op forum ook!
Zou Summie goed zijn aangekomen, en heeft ze het leuk?? Vast wel!!
Las vanmiddag dat het de komende dagen hééééél warm gaat worden. Gevoelstemperatuur van 53 graden in Antalya!! :frowning: Toch stiekem blij dat ik er niet ben…
Ik ga snel een rondje lopen buiten en dan ook naar bed. Hier om 7h30 de wekker!

Ladyside oohhh ben k dat vergeten? Haha ga receptiewerk doen :slight_smile: eerste 1/2 weken van 8-16 en daarna van 16-00 zal askim dus heeeeeeeel weinig tot niet zien komende tijd :frowning: mja ben gelukkig weer bezig!! En hopelijk is receptiewerk wel iets dat ik lichamelijk aan kan! Anders weet ik het ook echt niet meer! Dan is werken in turkije niet voor mij bestemd als dit niet lukt maar we gaan er positief in!

Via Wereldwijzer app

@Lbdss aaah wat goed meis!! Het is in ieder geval minder belastend en je hebt niet van die heel idiote tijden. Ik hoop zo voor je dat het gaat werken.
Als ik ooit daar kom wonen, schakel ik jouw hulp in! Jij vind zoooo snel nieuwe jobs! :slight_smile:
Succes in ieder geval!!

Via Wereldwijzer app

Neej verder thuis geen gesprek gehad hoor…
Morgen lekker men koffertje inpakken en dan zien we wel

Ik denk wel dat summie goed aangekomen is en vast erg aan het genieten is

Lbdss wat leuk dat je askim je heeft kunnen verrassen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

27-06 Littleone :turkey: Marmaris 1 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum27nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 43 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 49 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 79 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

Via Wereldwijzer app

Hey lieve meiden,

Heb het ontzettend druk en ben ook nog niet helemaal bijgelezen. Hoop van het weekend dat dat lukt.
Maarrrrrr ik heb de sleutel van mijn huisje vandaag gekregend :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Egwene: alvast heel veel plezier in Italië!!!

Summie: Ik ben zoooooo benieuwd naar hoe je het daar hebt met je askim :wink: we wachten allemaal vol spanning op je update :wink:

Knuffel voor iedereen!!!

En oja, met mijn gekke askim gaat hey nog steeds goed :slight_smile: :slight_smile: zijn gekke buien ben ik ondertussen wel gewend :s maar er kunnen tegenwoordig een stuk beter met elkaar praten :wink:

Via Wereldwijzer app

Whii whii zat vandaag helemaal vol spanning

Maar kan nu vertellen dat de broer van askim papa is geworden voor de 3 de keer :wink:

Verder men koffertje staat helemaal klaar :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Littleone: leuk hoor, dus weer een beetje tante :slight_smile: heel veel plezier met je askim

Via Wereldwijzer app