Het Turkseliefdestopic number 99

@Littleone, Goede reis en heel veel plezier bij je askim!

@DrukbezetteTam :wink: gefeliciteerd met je huisje!! Eindelijk kun je beginnen met klussen en het je eigen paleisje maken. Succes en we horen je graag snel weer!

@Egwene, ga jij ook morgen weg, of zaterdag??
In ieder geval wil ik je een goede reis wensen en heeeeeel veel plezier in Italie!

Via Wereldwijzer app

Hey meiden

Effe vlug een korte update…
Ik had een erg lange rot reis 14 uren onderweg geweest ivm vliegtuig vertraging en autopech…ik was helemaal kapot…
tussen askim en mij… geweldig om elkaar weer te zien maar ook van beide kanten toch wel erg wennen…ikke moe en askim had ook wat probleempjes…het ging door omstandigheden dus wat minder soepel dan verwacht maar ik geloof dat we onze draai beginnen te vinden en er is weer wat ruimte voor lol en plezier :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ff vlug Ladyside…tis erg heet 42 graden… askim heeft en meerderen hebben er flink last van omdat het windstil is… ik zwem dus heb geen last…

Via Wereldwijzer app

Oh ja internet is slecht…dus als ik niet reageer weten jullie waarom :wink:

Via Wereldwijzer app

Laatste volle dag in Nederland. Morgen vlieg ik om 12.35 uur naar Bergamo en vanaf daar met de trein naar Desenzano del Garda. De zenuwen komen en gaan. Het is heel gek om zometeen 2 maanden van huis weg te zijn… Ik ben wel vaker alleen weg geweest, maar dat was voor een week. Nu is het 9 weken. En geen vakantie, maar werken in de hitte. Wel heel veel zin in, maar ooooh zo spannend! :slight_smile:

@Summie: Fijn dat het redelijk goed gaat tussen jou en je askim. Natuurlijk is het even wennen. Jullie zijn lang bij elkaar vandaan geweest. Maar ik weet zeker dat het helemaal goed zal komen. En 42 graden?? Wow. Dat is wel heel warm! Succes ermee.

27-06 Littleone :turkey: Marmaris Vandaag!!
Veel plezier meid!
23-07NGS :turkey: Bodrum26nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 42 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 48 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 78 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

@summie goed iets van je te lezen! Gelukkig gaat het steeds beter tussen jullie. Ik denk niet dat het gek is dat jullie na zo’n lange tijd weer evem aan elkaar moeten wennen. Geniet meid.

@littleone goede reis een een fijne tijd samen!

@egwene geniet van je laatste dag in Nederland voor morgen een goede reis en een hele fijne tijd daar.

Ik gisteren flinke discussie gehad met askim over waar wonen enzo. Het word echt tijd dat hij hier heel komt deze winter want soms heb ik echt het idee dat hij denkt dat alles hier makkelijker en alles maar mogelijk is. Nu alles wel weer goed hoor.

Fijne dag meiden. Ik ben thuis want we hebben vanmiddag een.begrafenis :frowning: mn achternicht is jaren ziek geweest en nu overleden :frowning:

Via Wereldwijzer app

Summie super leuk wat van je te horen wat jammer van je vlucht

Egwene fijne reis geniet er van

Miloutjuh dank je wel veel sterkte voor jou meid…
Ik hoop dat je askim snel hier heen kan komen en dat jullie er uit komen waar te wonen

Via Wereldwijzer app

23-07NGS :turkey: Bodrum25nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 41 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 47 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 77 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

Tamara082 : 28 juni 2013 1 jaar samen Gefeliciteerd!

Via Wereldwijzer app

@Summie; goed iets van je te lezen. Fijn dat jr veilig bent aangekomen na alle vertragingen.
Wel logisch dat jullie wat aan elkaar moeten wennen. Ik hoop dat jullie ondertussen de draad weer hebben opgepakt en je op je roze wolk zit.
Geniet maar volop!

@Miloutjuhh, is je askim al eens in NL geweest of gaat dat zijn eerste keer worden? Fijn dat de discussie in ieder geval is opgelost :slight_smile:
sterkte en gecondoleerd nog met het overlijden van je achternicht.

@Littleone, jij ook weer helemaal blij bij je askim?
Heb je een goede reis gehad?

Hier weeeer trammelant met askim. Hoop dat alles snel eens op gaat lossen en we gewoon weer gelukkkig kunnen zijn. Heb het idee dat we beide niet heel gelukkig zijn. Hij zit met dingen, praat niet en ik schijn hem te pushen. … dus oorlog! :frowning:
Gelukkig ben ik gisteravond even de deur uit gegaan, was een salsafeestje in duitsland waar een vriend van me moest draaien. En ik ben even meegegaan en heb zelfs nog mee gedaan om de danspassen voor te doen. Haha!
Nu helemaal kapot door 2 nachten slaapgebrek achter elkaar.
Dus lekker languit op de bank en vroeg naar bed!

Via Wereldwijzer app

23-07NGS :turkey: Bodrum24nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 40 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 46 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 76 nachtjes

******BACK AT

Tamara082 30-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

Tamara082 : 28 juni 2013 1 jaar samen Gefeliciteerd!

Via Wereldwijzer app

@ladyside zal de eerste keer in Nederland worden. Ben benieuwd of hij dan een andere mening krijgt.
Wat balen dat het niet zo lekker loopt tussen jullie :frowning: hoop dat het snel beter gaat. Beetje kunnen uitrusten gisteren avond.

Vanmidag verjaardag van mn broertje met bbq en voetbal. Nog maar een oranje jurk gekocht :slight_smile:
Verder beetje een het zoeken naar een nieuwe telefoon. Iemand hier ervaring met een telefoon met Windows? Mn ma heeft dat gisteren wat mee zitten spelen en denk dat ik het wel wat vind. Het is voor mijn idee veel overzichtelijker dan Android.

Via Wereldwijzer app

Hey meiden,

Even een klein berichtje van mij. Ik heb iemand anders leren kennen. We hebben nog geen relatie, maar zijn voorlopig goede vrienden en zien wel hoe het verder loopt. Ex-askim heeft eindelijk gezien dat ik al onze oude foto’s van men facebook heb afgedaan en nu komt hij af dat hij in shock was, dat hij dacht dat het nog terug goed kon komen tussen ons. Ik heb nadat hij hier weg was nog geprobeerd het weer goed te maken met hem en toen zei hij dat we niet samen konden leven en enkel vrienden konden zijn. Ik had daar eindelijk vrede mee genomen en nu ik hem vertelde dat er mogelijk iemand anders in mijn leven is, komt hij met dit af.
Ik had normaal afgesproken met die jongen deze namiddag,heb er niet veel zin in momenteel, maar zal toch maar gaan.

Hii Ladys

Hier alles goed. Na een lange vlucht toch goed aangekomen. maar erg moe… De aankomst werd weer druk druk iedereen die me kwam begroeten
. Verder super super warm. askim kwam met een cadeautje een gouden armband en gister heeft die heel verrassend genoeg een verjaardagsfeesje voor me verjaardag nog georganiseerd.er was ineens vuurwerk en een cerjaardagliedje iedereen zingen en klappen en ik als dommerik maar kijken voor wie het was hèhè hebben we het heel het personeel taart zitten eten

Via Wereldwijzer app

Hier ook even een korte update, sowieso mag ik uit het lijstje qua vertrek richting Bodrum. Heb het geheel opgegeven met Askim, wat ik begrepen heb woont hij momenteel met vrouw en kind bij zijn moeder, ben er gewoon klaar mee :wink:

Daarbij heb ik in NL inmiddels iemand leren kennen die mijn leven op de kop heeft gezet. Al met al, Turkije is voor mij gewoon weer een heerlijk vakantieland, niet meer en niet minder!

Summmie en littleone, heel veel plezier daar!

Hey bij deze wil ik jullie allemaal veel geluk wensen met jullie relatie, ik vind het heel jammer voor diegenen waar het wat mider loopt of zelfs helemaal niet en hoop dat het toch goed uitdraait met evt een nieuw begin. Ik ben nog niet helemaal mee met al jullie verhalen en leventjes, heb nog veel in te halen. Zelf heb ik in mei iemand van turkije leren kennen, we leren elkaar beter kennen via de chat, skype is nog niet gelukt, en telefoontjes. Heb de inpact van afstand wat onderschat, de chat is ook wel wat onpersoonlijk.maar het is allemaal heel intens!!!
De 24ste juli heb ik een terugreis geboekt voor een week, hou het hier niet meer uit om te wachten. Moet weten waar ik aan toe ben. Normaal ga ik ook in september terug. Erna ligt het al moeilijker, verlof is dan op, en voor hem is het einde sseizoen daar, graag had ik hem hier laten verblijven voor een tijdje, zelfs dat blijkt niet zo evident te zijn, ben al aan het rondsnuffelen geweest… Hij is ook een stuk jonger, en woont tijdens zijn “werkloosheidsperiode” bij zijn ouders. Afwachten wat juli zegt…
Grtjes isabel

@miloutjuhh, als hij nederland meemaakt, en jij hem dingen duidelijk maakt hoe het gaat hier, dan zal het vast goedkomen!
Ik heb lang geleden een windowsphone gehad, en ik vond het na Android heel erg tegenvallen. Vind het saai… en toen waren nog niet alle apps er.Maar dat zal vast wel veranderd zijn ondertussen.
FOto
@Yavrum, Wat leuk dat je iemand anders hebt leren kennen! Ik snap dat het niet heel makkelijk is, als je ex askim nu opeens met die verklaring komt. Maar is hij daar niet een beetje te laat mee? Als hij je echt terug had gewild, had ie dat toch gelijk al moeten aangeven, en niet nu je iemand anders hebt leren kennen. Ik hoop dat je tóch naar de date bent gegaan, én je een ontzettend leuke tijd hebt gehad!

@Littleone, Goed te lezen dat je goed bent aangekomen, en wat een leuke verrassing van je askim! Foto gezien, en het ziet er al gezellig uit!

@NGS, Aah rot voor je dat je reis niet meer doorgaat, maar ik snap je helemaal hoor! Wel balen dat het uiteindelijk niets is geworden, maar beter zo dan elke keer die onzekerheid. En je hebt iemand leren kennen!! Wat leuk!
Blijf je nog wel af en toe gezellig meekletsen, of ga je ons verlaten nu je een Hollander aan de haak hebt geslagen? :wink:

@isafazli, Jij bent nieuw toch? Welkom bij ons clupje!
En wat leuk dat je ook iemand hebt gevonden in TUrkije, waar heb je hem leren kennen?? En je gaat ook al zo heerlijk snel terug na het kennismaken. Zelf ben ik daar ook een erge voorstander van hoor! Zo snel mogelijk weer terug om te kijken of het echt was/is.
Hij is een stuk jonger zeg je. Hoe oud zijn jullie? En het is vrij normaal dat de jongens in de winter weer bij hun ouders wonen hoor. Ook als ze al wat ouder zijn.

Update: Oorlog is ondertussen weer gaan liggen, nog niet alles goed uitgepraat. Maar meneer heeft ondertussen wéér een andere baan, en hopen dat hij hier een tijd gaat blijven en weer gelukkig gaat worden op die plek. En dat we samen weer wat beter overweg kunnen.
Wat ik me nog afvroeg… Doen jullie askims aan Ramadan/Ramazan, of is dat zoals bij heel veel die in toerisme werken gewoon niet mogelijk? En doen ze het dan alsnog in de winter, om het in te halen of is het allemaal niet zo belangrijk?
Die van mij doet in ieder geval helemaal niets met het geloof.
Nog ff doorstuiteren hier na de geweldige wedstrijd, pffff wat een spanning die tweede helft!!
Fijne avond meiden!

Even een heel kort bericht dat ik gisteren veilig ben aangekomen in Italië. Helaas regendag. 1 juli begint de animatie. Askim zaterdag op het vliegveld kort gesproken. Misschien dat hij voor mij eind september naar Side komt. Dat is nog even afwachten. Morgen nog een dag voorbereiding en dan nog 61 dagen knallen.

Via Wereldwijzer app

Ladyside: hij werkt in het hotel waar ik verbleef, in alanya, we keken in elkaars ogen en we waren verkocht. We schelen 16 jaar, ik schatte hem nochtans ouder, heb het eigenlijk maar gezien bij thuiskomst op zijn fb profiel.het is ook wel dat dat me wat bezighoudt…
Tot nu toe hoor ik hem dagelijks. En ja heb eigenlijk wel geluk met mijn werk, ik werk een week de nacht en ben dan normaal een week thuis, zo heb ik het kunnen regelen voor juli. In september ben ik een drietal weken thuis. Ben gewoon wat bang voor erna… Maar ga eerst juli afwachten!
Ik hoop dat voor jou dat alles goed uitdraait!

Egwene succes in italie en ik hoop dat je askim er geraakt in side!!

Grtjes isabel

Effe vlug een update… internet is knudde hier…vanavond hebben we voetbal gezien super haha heerlijk veel lol gehad met oranje versiersels en smink … Ik heb vluchtig terug gelezen… maar t lukt ff niet om te reageren sorry…
LadySide jij vroeg t volgens mij… voor mij was t een grote verrassing maar askim doet mee aan de ramadan ondanks dat hij van te voren meerdere malen had gezegd niet mee te gaan doen…helaas weet ik de exacte regels niet maar volgens mij is hij erg soepel met bepaalde regeltjes…ik heb het gevoel dat hier van t personeel 95% aan de ramadan doet…maar dat meerderen zich eigenlijk verplicht voelen om solidair mee te doen… Gister viel het askim best wel zwaar omdat t erg warm was…vandaag was het iets koeler en ging het een stuk beter…

Via Wereldwijzer app