Hoi lady’s,
Zoals sommige van jullie waarschijnlijk al op Facebook hebben gezien ben ik geslaagd voor mijn opleiding! Was echt een heel erg ontspannen gesprek. Was van te voren best wel zenuwachtig, maar eenmaal in het klaslokaal werd ik best wel op mijn gemak gesteld door de examinatoren en was het gewoon een prettig gesprek. Had mazzel want de beamer was kapot en mocht dus gewoon zittend met de laptop naast me de presentatie houden. Maar nu dus officieel vakantie en meer tijd om hier te updaten! 
Daarnaast ga ik misschien heel binnenkort, als in misschien deze week nog, naar askim! Hij zat er een beetje doorheen en heeft dus verlof aangevraagd. Is dus even afwachten of hij dat krijgt, maar anders zie ik askim dus binnenkort weer. Hopelijk kan ik dan ook vrij krijgen van mij werk… Anders zou het echt balen zijn!
LBDS: Super dat je zo’n fijne verjaardag hebt gehad! Hoe bevalt je nieuwe werk? Ik denk dat receptioniste werk fysiek misschien wel beter voor je is! Je werktijden zijn in ieder geval al beter!
Tam: Gefeliciteerd! Nu dus echt officieel de sleutel van je huisje. Al lekker druk bezig met klussen? Leuk om te horen ook dat het nog steeds goed gaat met je askim!
Summie: Ohjee balen van de vertraging op de heenreis… Maar gelukkig kon je na 14 uur eindelijk in de armen van je askim springen! Logisch dat jullie even aan elkaar moeten wennen. Askim en ik hadden dat de eerste paar keren ook. Maar na een aantal keer wordt de tijd die je nodig hebt om aan elkaar te wennen steeds korter. En jouw askim doet dus wel aan de ramadan? Respect hoor, met 42 graden! Maar wat je zegt, zou best kunnen dat er in het hotel een soort van ‘groepsdruk’ hangt.
Milou: nog gecondoleerd met je achternicht. Hopelijk is het een mooi afscheid geworden. Vervelend de discussie over waar te wonen met je askim. Maar het is toch een onderwerp dat aanbod komt… Je askim wilt dus graag in Nederland willen komen wonen? En jij? Hebben jullie al plannen om je askim hier binnenkort heen te halen?
Ladyside: Ohjee meis wat vervelend die discussies met je askim. Gun ik je echt niet! Ik had je juist zoveel gelukkig met je askim gegunt. Maargoed elke relaties kent zijn ups en downs en het zou ook niet goed zijn als die er niet waren. Maar als je alleen maar ruzie hebt is het ook niet fijn… Hopelijk helpt het dat hij nu een andere baan heeft! Mijn askim doet ook niet aan de ramadan zover ik weet. Vorig jaar wist ik zelfs beter dan hem wanneer het plaatsvondt en nu in het leger weet ik het eigenlijk niet. Ik zal er eens naar vragen.
Yavrum: Meid leuk om van je te lezen en fijn voor je dat je iemand anders gevonden. Wel raar dat je askim nu opeens komt met dat hij dacht dat het nog goed zou komen tussen jullie… Misschien dat hij jaloers is? Turken staan er nou eenmaal om bekend dat ze snel jaloers zijn. Maar meid het lijkt er op dat jij het hebt afgesloten, dus ik zal me dr niet te veel van aantrekken als ik jou was!
Littleone: Jij boft maar met die askim van je! Wat een verwennerij! Leuk hoor.
NGS: jammer te horen dat het met jou en je askim uiteindelijk dus toch niets geworden is. Hoe kwam je er achter dat hij met vrouw en kind bij zijn moeder woont? En die tattoo… Waarop heeft hij die dan uberhaupt laten zetten?? Om indruk op je te maken ofzo? Haha sommige mannen.
Isafazli: Leuk dat je mee komt schrijven! En spannend dat je al weer bijna terug gaat. Ik las dat je schreef dat er een leeftijdsverschil van 16 jaar tussen jou en je askim zit. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Haha we zijn allemaal heel erg nieuwsgierig hier hoor. Wel raar van de twee facebook pagina’s! Vooral als hij je geblokkeerd heeft… Ik snap inderdaad wel dat hij zegt dat hij geen relatie mag hebben met een gast, maar dat is nog een reden om jouw te blokkeren.
Egwene: Fijn om hier te lezen dat je goed bent aangekomen! Morgen begin je dus met je animatiewerk. Heel veel succes in ieder geval. En super dat je askim nog even hebt kunnen spreken. Zou echt leuk voor je zijn als je askim in september kunt zien. Ga je dan weer alleen heen en samen in een hotel verblijven?
Dieselbiker: Wat leuk een jongen hier in het gezelschap. Waar ligt oezbekistan? Echt nog nooit van gehoord haha. En hoe oud zijn jullie? Inderdaad ben ook wel benieuwd of je vriendin moslima is en hoe haar familie er tegen over staat. De familie is toch altijd wel wat beschermende naar de dochter dan naar de zoon.