Het Turkseliefdestopic number 99

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 38 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 44 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 74 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Hallo,

@Isafazli. veel uren op een dag werken is jammer genoeg voor de meeste Turkse jongens heel normaal. Ja dan kan je nog een beetje naar hem kijken he af en toe als hij aan het werk is :wink: Wat voor werk doet hij?
Toen ik met mijn ex askim samen was moest ook alles stiekem in het hotel, spraken dan s avonds net om de hoek van het hotel af en zo. Maar niet op fb vind ik een beetje gek. Dat is toch zijn prive leven en daar heeft zijn baas niks mee te maken volgens mij. Heeft hij op dat fb account dan helemaal geen hotel gasten als vriend?

@Ladyside, ook al ben je niet kieskeurig is het denk ik nog steeds wel erg lastig om een baan te vinden, zeker als nederlands niet je eerste taal is.
Dat van de ene naar de andere baan snap ik ook niet zo goed hoor in Turkije. Al valt het bij mijn askim nog wel mee. ik hoop dat hij iets vind waar hij op zijn plek zit.
gaaf he die jurk, mis alleen wat namen die toch al wel belangrijk zijn geweest dit wk.

@NGS hahaha ja zeker zijn probleem die tattoo, gek wel voor die vrouw die nu dan bij hem is.

@Dieselbiker leuk om jou verhaal te lezen. En trouwplannen, gefeliciteerd!
AL enig idee wanneer jullie gaan trouwen? En waar zien jullie de toekomst in Nederland of ergens anders?

@Kardelen, meid gefeliciteerd met je diploma! Mooie update heb je gemaakt!
Als alles mee zit komt mijn askim in de winter naar Nederland, zal niet zo lang zijn want hij wil gewoon doorwerken in de winter en niet thuis zitten. Ik weet niet zo goed wat ik wil. Heb een geweldige tijd gehad toen ik in Turkije woonden en Nederland is nu heel lastig omdat ik bij dit werk zeker geen uitzicht heb op een contract waarmee hij naar NL kan komen, maar soms zie ik ook wel dingen waarvan ik denk Ja dan is het toch wel beter geregeld in NL.

@Yavrum, pfff wat een lastige situatie. Hij maakt het je nu wel heel lastig. Maar volgens mij heeft hij genoeg kansen gehad!
En zijn familie, daar heb je toch geen relatie mee? Het is super als je het goed kunt vinden met hen maar om daarom nou maar bij elkaar te blijven dat slaat toch nergens op. Ik hoop dat hij in gaat zien dat hij verder met zijn leven moet en jou met rust moet laten.

Nu snel klaar maken voor het werk.
en verder eigenlijk weinig te melden.
Morgen ochtend terug naar de dokter want het is nog altijd niet beter met de vermoeidheid hier :frowning:

Fijne dag!! (ik wilde schrijven fijne dag meiden, maar we hebben inmiddels ook een jongen onder ons :wink:

Waar we ons in de toekomst gaan vestigen laten we nog in het midden, de trouwplannen gaan we bespreken als ik in Istanbul ben dus in Augustus.
Ik denk eerst nog een jaar of vijf a zes in NL en wellicht daarna naar Turkije, tegen die tijd kan ik van vervroegd pensioen gebruik maken en zij kan in Turkije gemakkelijk werk vinden zoals nu ook is gebleken. Het hangt er vanaf of zij het leuk vindt in NL of wellicht toch liever weer naar Turkije gaat, heen en weer pendelen is ook een optie.

Miloutjuuh stel het wel bij de dokter!! En een fijne werkdag!

Dieselbiker: proficiat met de trouwplannen, zien jullie elkaar veel op een jaar?

Hij werkt als ober, deels in de keuken, zijn vrienden kan ik niet bekijken op,fb maar heb wel gezien dat er heel veel hotelpersoneel tussen staat. Op die waar ik sta ben ik de enige! Moet wel zeggen als ik hem bel enzo, praat hij wel open tegen me, ook al is er ander volk rond hem… Achter zijn fb vraag ik voorlopig niet, kzal het hem wel eens vragen als ik er ben, kzal dan ook wel zijn reactie zien.

Nog een fijne dag allemaal!!

Hallo…

Daar ben ik weer naar een super fijne tijd bij Askim…
Pppff wat valt het me nu zwaar zeg dacht het word elke x wel beter met het afscheid maar helaas niet dus
Heb gewoon echt verdriet bah…zo alleen gevoel
Ik schrijf de komende dagen even bij… Moet zo naar het werk gesprekken over hoe en wat ik ga beginnen volgende week
Tot snel meiden

Via Wereldwijzer app

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 37 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 43 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 73 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

Via Wereldwijzer app

Goeiemiddag allemaal,
Dag tamara082 welkom terug, denk dat dat missen en afscheid nemen er niet op zal verbeteren… Veel succes met je werkgesprekken
Virtuele knuffel
Grtjes

hoi meiden,

even een berichtje vanaf Schiphol. Ja idd Schiphol! Askim heeft toch een weekje vrij kunnen krijgen! We zouden elkaar natuurlijk eigenlijk pas in september zien, dus echt fijn dat we nu nog een paar dagen samen kunnen zijn. Gelukkig kon ik ook vrij krijgen van mijn werk. Kon ook nog voor een redelijke prijs vliegticket regelen :))
zit nu dus alleen midden in de nacht op schiphol… Helaas kon niemand me zo last minute meer brengen. Me vlucht gaat pas om 7 uur dus ik zit hier nog wel ff haha. maar we hebben het er voor over!

Kardelen1 das leuk voor je, amuseer je maar en geniet met volle teugen
Grtjes

Hoi hoi…

Daar ben ik dan weer
Hoe is het met jullie?
De afgelopen 2 weken heb ik natuurlijk wel mee gelezen maar niet altijd kunnen reageren…moet ook zeggen heb even terug gelezen maar niet veel onthouden oepssss
Vanaf nu ga uk weer me best doen haha
Ik zag ook 2 nieuwe meelezers/schrijvers… Welkom en gezellig dat jullie d’r bij zijn

Hier gaat het weer iets beter…het missen blijft maar goed vanaf volgende week me werk weer opbouwen dus ben elke dag wel afgeleid

We hebben het echt super fijn gehad, het was dit x ook echt anders niet echt vakantie maar meer het samenwonen idee, de eerste dagen was Askim lekker vrij en hebben we heerlijk genoten naar de stad het strand etc en als Askim werkte was ik thuis lekker zwemmen in huis rommelen of ging smorgens met Askim mee naar de familie daar ontbeten we samen en ging Askim met zijn broer en neefje werken ik bleef dan bij me schoonzusje wat super klikte lekker geshopt samen veel gepraat en die me veel vertelde over de familie etc die moeder blijkt dus een heks op een bezemsteel beeeeeetje jammer haha
Askim is helaas niet echt een prater maar zo kwam ik veel te weten over de familie etc
Toch hebben Askim en ik ook dit x veel gepraat over de toekomst ik wil ook weten waar ik aan toe ben (ook al weet ik dat ergens wel een bevestiging nog een x is wel fijn)…natuurlijk het punt zijn moeder blijft lastig maar goed ik moet me daar niet druk om maken zegt hij en inmiddels weet ze wel wat jaja de 1 jarige foto op fbook heeft voor wat opschudding gezorgd ;d…die dag hebben we heerlijk samen gevierd Askim heeft me dik verwend heb een mooie ketting met Aşk erop gekregen mooie oorbellen en een horloge zooooo lief toen zijn we naar het strand gegaan daar lekker gegeten en savonds zijn we nog even bij de familie wezen koffie drinken die hadden een mooie taart voor ons en vroegen wanneer de bruiloft was haha…uuhh nog ff geduld haha
Helaas heb ik Askim zijn internet weer op gemaakt hoe ik net toch doe we snappen d’r beide niks van…volgende x kopen we een telefoon kaartje met internet voor me haha en die stoppen we in een mobiele en gebruiken we als hotspot, dit is wel weer irritant want nu heeft Askim weer geen internet en spreek hem haast niet, aangezien het op het werk nu mega druk is en hij niet naar huis gaat heeft ie geen wifi… Gelukkig appt me schoonzusje en verteld dan ff hoe en wat of stuurt een kus namens Askim
Als het goed is volgende week is Askim weer in de lucht
Doordat ik ook veel bij de familie was begrijp ik steeds meer Turks super leuk maar blijft een moeilijke taal haha ben blij dat ik straks naar school ga en de cursus ga doen

Hmm nu ik dit schrijf schrijf ik met tranen in me ogen pppfff
Ga maar eens even op de fiets naar de winkel…
Fijne dag allemaal

Via Wereldwijzer app

Tamara, fijn dat je zo’n goeie tijd gehad hebt. Voor mij duurt het nog 6 weken en dan ben ik drieneneenhalve week in Istanbul.
Haar moeder komt dan ook die kant op (zit nog in Oezbekistan), dat Turks leren is zeker geen overbodige luxe en begin maar met zo’n Taalgidsje.

Het zal ook veel praten over de toekomst worden, verloven, trouwen, waar te vestigen.

Dieselbiker…
Oké jij zit dus ook in Istanbul mooie stad he…nog even geduld dus
Ik moet nog even iets langer wachten haha
Hoelang zijn jullie al samen?
En weet je al wat je wilt? Hier in Nld of Turkije…
Ja ik heb een boek van lesexpres maar je leert toch meer met het echte praten etc

Via Wereldwijzer app

Tamara082 wat fijn om te horen, geef de moeder wat tijd, zal wel nog bijdraaien

Dieselbiker: ik ben aan het studeren met turks voor dummies, is wel een aanradertje

Fijne middag grtjes

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 36 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 42 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 72 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

Via Wereldwijzer app

We hebben elkaar leren kennen op 29 juli 2012 in Samarkand, in een klap verliefd… ging gewoon vanzelf.
Ik was toen bezig met een motorreis in centraal Azie.

Als het aan mij ligt dan is onze toekomst in Turkije.

1 like

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 35 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 41 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 71 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

Via Wereldwijzer app

Hallo!

Heb lang niet geschreven sorry! Ben druk bezig geweest en helaas weer niet met werk :frowning:

Voel me een echt oud wijf (en ben pas 21) de uren staan sloegen op me gewrichten kon bijna niet meer lopen na een tijdje omdat alles op slot ging! Er was te weinig afwisseling van lopen, zitten en staan en ook dat kan mijn zwakke lichaam niet aan :frowning: (hypermobiliteit)

Ben veel met n vriendin op pad geweest die jammer genoeg morgen voor 3-4 maanden naar NL gaat :frowning: zo stom elke keer als ik vrienden maak hier gaan ze weer weg :frowning:

Gelukkig gaat het tussen mij en askik echt super! Hij heeft wel stress door geld we leven nu van 1 salaris wat wel moeilijk is! Gelukkig krijgt askim in euros uitbetaald en verdient daardoor het dubbele als in een hotel! We redden het dus prima! Alleen ben k zometeen weer alleen als die vriendin weg is wat wel even zwaar gaat worden!

Heb wel genoeg huisdieren nu! 2 cavias, een vis en 2 piranhas! (Schrijf je dat zo?) Die laatste ben ik wel bang voor! Maar askim wou ze zo graag! En als ze groot zijn kunnen we ze voor veel winst verkopen :smiley:

Nu ga ik echt weer proberen mee te schrijven :slight_smile:

En zag twee nieuwe gezichten!! Welkom :smiley:

Via Wereldwijzer app

Hey allemaal!

Heb al weer even niets gepost meer, maar er is eigenlijk weinig te updaten. Maar vele met mij volgens mij, want het is hier behoorlijk rustig.
Gaat nog steeds niet goed tussen askim en mij, en hij zegt nu zelfs dat ik niet mijn geld moet spenderen aan een ticket. Noouuu dat lijkt me duidelijk! Het lijkt erop dat hij me daar niet wil, enthousiast is ie er in ieder geval niet over. Maar als ik wil komen dan moet ik komen… pfff!
Heb het wel een beetje gehad eigenlijk met al die drama! Het is graag of niet!
Ik denk in ieder geval dat ik in September niet die kant op hoef te gaan :cry:

@Summie: alweer terug??? We zijn nieuwsgierig!!
@Littleone: bij jullie ook alles goed? Af en toe zie ik een foto voorbijkomen van een heeeeel gelukkig stel :slight_smile: Geniet nog ff! Je hebt nog een weekje!

Lbdss bloj te horen dat alles goed gaat tussen jullie, van piranha’s heb ik geen verstand… Maar ik zou er toch ook niet aankomen. Wat scheelt er met je gewrichten?

Dag ladyside: jammer dat ie zo doet e… Weet ook efkes niet meer wat ik erop moet zeggen…

Die van mij is in een gevecht verwikkeld geraakt, en is er ontslagen, hij werkt nu ergens in antalaya, meer weet ik nog niet, heb gisteren paar maal gebeld en nam niet op, tot savonds laat dan, nu is het nummer niet reachable, ik word er zot van…

Grtjes isabel

Pff had ik net hier ff van me afgeschreven, én was ik begonnen aan een lang bericht voor askim gaat ie opeens uit zichzelf een bericht sturen en skypen. Hij vroeg wat mijn probleem was en we hebben nu eindelijk weer even goed gepraat. Blijkt maar weer dat hij me wééér eens niet goed begreep en gelijk de verkeerde dingen denkt en dan behoorlijk heftig en kortaf reageert. Ik had nl gezegd dat ik niet veel geld wilde uitgeven om hem te zien, als ik hem maar 3/4 van de 24 uur zie en dat die uren dan ook nog eens in de nacht zijn. En dat ik niet verwacht dat hij 2 weken mijn handje vast houdt en bij me moet zijn, maar dat ik het niet leuk vind als hij dan 20 uur of zo gaat werken. Hij dacht dus dat ik het geld voor andere dingen moest gebruiken, en dat dan moest doen.
Ik heb maar weer eens zitten huilen (pffff nog nooit zoveel gehuild in het bijzijn van een man!) en ik ben nog steeds the first, the only and the last for season…for ever. Ik hoop zooooo dat we de goede kant weer op gaan!
Ik zag net weer even een stukje van de askim die ik heb leren kennen.

Zo einde klaagzang en egotripperij! Vanavond voetbal niet vergeten mensjes!! :wink: