@LBDSS; Jaaaa je mag hem een klap geven hoor!
Die verliefde man die jij hebt gezien, is hij helaas niet meer⦠Gisteren zag ik weer een sprankje ervan terug. De afstand is voor hem niet een probleem volgens mij, hij werkt dus afleiding genoeg. Ćls ie dat al nodig heeft⦠Meneer praat niet zo over wat ie voelt en of ie het moeilijk heeft enzo. Als ie het moeilijk heeft gaat ie drinken en dan weet ik weer hoe laat het is. 
OOh en vertel je askim maar dat deze gezellige dame je in September, samen met die andere gezellige dame, komt ontvoeren 
Ben je niet zoān keukenprinses, of lukken pannenkoeken normaal niet zo goed??
Enne, dat camwerk⦠Je kunt het zittend/liggend doen :sliepuit: hahaha! Nee hoor, doe maar niet!
Jeeeej Summie is back!! Balen dat het niet zo roze wolk achtig was als je graag had gewild. Ik denk dat ik het ook graag van te voren zou willen weten als askim mee zou doen aan de Ramadan terwijl ik ook daar zou zijn. Is toch wel ff een dingetje waar je dan rekening mee moet houden.
En dat het dan net is wanneer jullie elkaar weer zien na zoān lange tijd⦠Alle respect voor religie Ć©n Ramadan, maar op dat moment zou ik toch ff iets minder blij zijn.
Hoop dat je askim snel weer vol vechtlust zit en weer die passionele, geweldige man is, en dat jullie mooie plannen kunnen maken voor de toekomst!
Mutlu: Welkom terug! U bent nog in het land der levenden??
Even heerlijk weer alleen zijn, vind jij helemaal niet erg volgens mij, als ik je reacties naar de andere meiden terug lees over dat ze later blij zullen zijn als askim even weg is en je het huis voor jezelf hebt. 
@Isafazli De conversaties gaan op zich prima qua taal, hij spreekt goed engels, maar meneer praat niet over wat hem dwars zit⦠en dan is het gelijk nothing/forget it. Tja, daar kan ik niet zo veel mee natuurlijk. Maar als het goed is, zitten we nu weer op 1 lijn ( hoop ik)
Tam (ook van hier hƩ) en ik vliegen samen, maar hebben wel elk een slaapplaats bij onze askim. Maar beide mannen werken veel, dus kunnen wij ook dingen samen doen als hun werken. Als ik weer helemaal alleen zou moeten, zou ik net zo makkelijk gaan hoor. Maar nu gewoon met alle dingetjes weet ik het nog niet. Als het niet lekker loopt, zal ik dus een hotel moeten boeken, en dat is financieel nog niet helemaal haalbaar. En alleen een ticket en dan bij hem verblijven is stukken goedkoper natuurlijk. Maar dan moet het wel helemaal goed aanvoelen.
Fijn dat jij je askim alweer hebt gehoord! HIj werkt nu in Manavgat en jij gaat naar Alanya?? Je hebt al geboekt? Of was jij degene die in July al zou gaan? Dan heb je vast al geboekt. Want het is met de auto toch nog wel een klein uur naar Alanya⦠Ik hoop dus dat je hem regelmatig kunt zien, en kunt testen of jullie echt bij elkaar horen.
En een aantal kennen elkaar persoonlijk of via Facebook, en ik heb idd LBDSS al ontmoet en in September dus weer.
Oh en dat Turkse klokje is hier helaas ook maar wat bekend!
Gelukkig heb ik allerlei culturen in mijn kennis/vriendenkring zitten die net zo met de tijd om gaan als de Turken, dus was al wat gewend Ʃn heb het zelfs al overgenomen. Behalve op belangrijke afspraken, dan ben ik wel netjes op tijd.
@tamara, je schoonmaaktip heeft geholpen⦠ben vanmiddag aan het poetsen geweest, én pas rond 17h00 op Viber gekeken!
Te druk bezig geweest, en ff niet op berichten zitten wachten