Het Turkseliefdestopic number 99

Het is hier inderdaad erg rustig
Vraag me nog steeds af hoe het met Summie gaat :slight_smile:

Ladyside
Ik snap wat je bedoelt ik vond dat ook niet altijd leuk maar helaas is dat soms niet anders…
Misschien kan hij een paar dagen vrij maken of om de paar dagen bv een middag en avond ik zeg maar wat hoor
Hopelijk blijft het nu goed gaan…
Communicatie blijft een heeeeeel groot struikelblok

Lbdss
Oh jee gaat het niet zo meid… Veel pijn!
Jammer dat je vriendin weg gaat zal vast wennen zijn…

Hier gaat het eigenlijk niet zo goed…
Ben erg verdrietig en voel me totaal niet happy… Heb d’r gewoon echt last van… Elke x als Askim belt moet ik me inhouden om niet te gaan huilen helaas lukt dit 9 van de 10 x niet pppff ik heb d’r nog nooit zon last van gehad
:(:(:frowning:
Vanmorgen stuurde me schoonzusje 2 foto’s van een slapende Askim zooooo lief hihi en jaja in zijn Holland shirt hihi
En ja daar kwamen de tranen weer
Afleiding zoek ik genoeg maar als hij weer in de lucht komt of ik dwaal af word ik weer verdrietig pppff

Nou ja ga nu ff in me huisje bezig met de was bed opmaken etc en dan voor de buis voetbal kijken

Via Wereldwijzer app

Isafazli ik blijf een meter bij die beesten vandaan! Doodeng haha! Maar askim vind ze bijna nog leuker dan mij :')
Ik heb hypermobiliteitssyndroom gecombineert met chronischvermoeidheidssyndroom dus al me gewrichten zitten te los, zwakke spieren, constant moe, vergeetachtig eeeeen nog n hele waslijst haha maakt het soms wel erg moeilijk om een baan te vinden!!

Is je askim spoorloos? Of heb je iets van m gehoort? Pff mijn askim heeft ook vaak zat gevechten gehad op t werk waarnaar die of opstapte of ontslagen! Soms denken ze niet zo goed na over hun acties :wink:

LadySide als je vent een goede klap voor ze hoofd nodig heeft schrijf me maar even haha :slight_smile: wel fijn dat jullie goed gepraat hebben! De afstand is niet makkelijk voor jullie merk ik! Maar ik heb gezien hoe gek hij op je is!!!

Ps. Mijn askim vroeg pasgeleden nog wanneer die gezellige dame weer hier was :slight_smile:

Tamara is heel erg wennen zonder haar! Is echt elke keer zo ik maak vrienden en er gebeurt iets waardoor ze niet kunnen blijven! Word er gek van!! Bijna angstig ook om nieuwe vrienden te maken alsof er een vloek heerst op mij haha!!

Achh meid ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen! Ik ben ook na afscheid van askim steeds mezelf niet geweest! (Waarom denk je dat ik hier nu ben haha ben te zwak!) Wel super leuk die foto in holland shirt nog wel geweldig!! :smiley:
En wees verdrietig laat t er maar lekker allemaal uit zo’n relatie is nou eenmaal niet makkelijk! Maar wel heel mooi :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Trouwens het is me gelukt Pannekoeken te maken woohoooo!!! Ik wist niet of de melk hier goed genoeg ervoor zou zijn maar smaken net zo lekker als ik ze in NL maak :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Tamara, ik ben gelukkig niet de hele tijd alleen… Reis als alles goed gaat samen met Tam, maar zou het ook wel heel erg leuk vinden als ik hem niet alleen maar die 3/4 uur per nacht zou zien.
Maar nu zei ie ook weer dat ie 14 uur werk op een dag genoeg vond… En dat ie nu alleen is, en om niemand hoeft te denken en iedereen vraagt hem mee op stap, maar hij wil niet want hij moet werken.
Turken blijven mannen met gigantische gebruiksaanwijzing.
Aan het eind van gesprek nog ff duidelijk aangegeven wat ik nodig heb en of ik Ʃcht moest boeken als prijzen goed waren. En hij zei volmondig JA :slight_smile:
Voor nu dus weer even gerustgesteld, maar oooooooh wat is het lastig!

Wat rot dat jij je zo voelt, en uit ervaring weet ik dat afleiding niet altijd werkt helaas… Als je wil huilen, moet je het doen hoor! DIe mannen hebben wat met ons te stellen zeg! Al die tranen die we eruit gooien! Kon je maar ff snel op en neer naar askim hĆ©!
Wel leuk dat je schoonzusje foto’s stuurt van hem! :slight_smile:

Summie is back in Holland… wat lief hoe jullie met mij meeleven daarom nu ff een ego berricht…ik reageer later op jullie.

Persoonlijk vind ik het jammer dat ik tijdens de Ramadan bij askim was…een hele beleving om het mee te maken…maar voor ons eerste weerzien was het toch wel een belemmering…daarnaast verbaasde het me omdat we vele gesprekken over het geloof hebben gehad en askim had gezegd dat hij niet mee ging doen…maar tegelijkertijd heb ik veel respect voor de mensen die het doen want ooh wat is het voor sommigen zwaar…

Aan de ene kant heb ik een giga smile en voel ik me happy en aan de andere kant voel ik me verdrietig…De afgelopen dagen heb ik hele leuke en bijzondere momenten met hem gehad… maar ook moeilijke momenten, momenten waarop we elkaar niet begrepen. Voor mij was zijn gedrag soms erg onvoorspelbaar en soms kon ik hem totaal niet peilen…en van die heerlijke passievolle man kon hij soms zomaar koel, koud en afstandelijk reageren…

En zo ging het met alles wel een beetje… ook bv met het oog op de toekomst…het ene moment grote dromen samen met mij oud willen worden en overtuigd het gaat ons lukken en het andere moment zag hij alleen maar problemen en leek het wel een onmogelijke opgave…

Ik heb ook echt op een moment gedacht jij zegt straks toedeledokie… maar dat is niet gebeurt…misschien komt het door de ramadan maar ik mistte soms echt zijn vechtlust, de power en de passie, terwijl weer een ander moment was hij echt weer zo geweldig, zorgzaam, vol passie en liefde…

Dus ja het is best wel verwarrend en lastig…

Via Wereldwijzer app

Joepieeeee summie fijn dat je weer veilig terug bent… :slight_smile:
Heb vaak aan je moeten denken hoe je het hebt etc
Zo te lezen heb je een fijne tijd gehad samen… Ondanks de dingetjes erom heen…
Dus je Askim deed ook aan de Ramazan mee, vond je dat echt lastig?
Ben je d’r voor jezelf wek een beetje uit…

Ladyside
Ooohhh maar dat is wel heel leuk natuurlijk dat jullie samen gaan… Maar ik snap je wel hoor dat is ook niet leuk
Wel fijn dat ie graag wilt dat je WEL komt je moet het gewoon aankijken de komende maand en vooral naar je gevoel luisteren
Ja vind het erg leuk van mijn schoonzus en vooral lief ook zei weet dat ik het d’r moeilijk mee heb
Tja de tranen zijn schijnbaar nog niet op haha dus ze stromen nog wel ff…

Lbdss
Jeetje meid adat snap ik…balen is dat dan he hopelijk vind je s 1 die blijft
Haha jummieeee pannenkoeken die maak je vaker dus hihi
Oohh echt had jij het ook zo moeilijk…
Ik laat het d’r ook gaan gaat soms ook vanzelf…
Absoluut het is erg mooi dit maar get doet soms ook heeel zeer:(

Via Wereldwijzer app

Tamara
ik las dat jij niet lekker in je vel zat…een dikke knuffel voor jouw… hoop dat jij je snel weer wat happy voelt…hoe is het met je gezondheid? doe jij toevallig ook mee aan de ramazan? Voor alle duidelijkheid ik vind het niet erg dat hij aan de ramazan doet. Ik heb er respect voor ik had er alleen moeite mee hoe hij het heeft aangepakt van te voren zeggen ik heb er niets mee en ik doe daar echt niet aan mee en1 dag van te voren opeens komt aanzetten ik moet je wat vertellen…tegelijkertijd is het heel zwaar en ging dat soms echt ten kostte van zijn stemming als je een hele dag in de zon met 42graden werkt is dat natuurlijk heel begrijpelijk…en ik vond het stukje initmiteit wel lastig puur omdat hij daarin niet 1 duidelijke lijn trok…het ene moment deed hij van alles en het andere moment waren voor hem de piepkleinste dingetjes wat ik soms totaal onbewust deed al te veel van het goede…vandaar dat ik denk dat ons eerste weerzien makkelijker was geweest als er geen ramazan was geweest…

Via Wereldwijzer app

Summie
Dank je wel… Het gaat idd even niet zo maar geeft niet komt wel weer
Mijn gezondheid gaat goed…nergens last van kwa buik behalve erg moe…ben echt zoooooo blij dat ik er van af ben

Ja meid ik snap het…dat is dan ook heel lastig en ook omdat hij zei d’r niks mee te doen
Hmm en dan die intimiteit​:grin::grin::grin: ja Miss was het idd beter buiten de Ramazan periode maar meid je hebt hem gezien en bent bij hem geweest
Ik doe niet mee ivbm de operatie herstel, mijn zusje en me vader doen wel mee… En stemmings wisselingen spelen daarin vaak een grote rol, gister was het hier ook warm en dan komen ze echt niet buiten hoor ze blijven binnen
Askim deed ook niet mee zijn broer en 2 neefjes wel
Het is zeker niet makkelijk en helemaal met die warme temperaturen is het enorm zwaar…

Via Wereldwijzer app

Tamara fijn dat je herstel goed gaat en die vermoeidheid heeft misschien wel ff tijd nodig. Er is wel heel veel gebeurd in je lichaam vergeet dat niet :wink: Hoe is het trouwens met je litteken gaat die alsnog gecorrigeerd worden? Daarnaast hoop ik echt dat jij snel je draai weer vind! Ik zelf zit een beetje in de onwerkelijkheid fase…is het echt allemaal gebeurt ben ik echt in Turkije bij hem geweest? Dus in jouw omgeving speelt de ramazan ook echt een rol…die stemmingswisselingen zijn op zichzelf volgens mij heel logisch en ik heb ze ook meegekregen. Maar begrijp me niet verkeerd ik ben heel erg blij dat ik bij hem ben geweest!!! Ik heb/probeer respect te hebben voor de ramadan en het is dus tot grote verrassing iets wat schijnbaar bij hem hoort. Ik heb ook voorgesteld om een dagje mee te doen maar askim wilde niet dat ik ook maar een klein risico zou nemen met mijn gezondheid. En ik wil niet klagen ofzo maar ik vond het stukje intimiteit overdag soms lastig omdat hij er zelf niet 1 duidelijke lijn in trok…zie weet ik dat niks mag en hij doet ook niks dan is dat voor mij duidelijk en had ik het geaccepteerd…maar het kon zo zijn dat hij wel dingen deed en dat ik wat deed dat hij geirriteerd reageerde of me corrrigeerde. Ik geloof dat het voor hem ook een hele opgave was. s’middags in zijn pauze samen op bed lagen om te slapen dan kon hij zo naast me gaan liggen en mij bv een kusje op mijn schouder geven en was het op dat moment totaal geen probleem want hij had het doel om te slapen…maar hij raakte op een bepaald moment geirriteerd toen hij zag hoe ik me onschuldig zat in te smeren met zonnenbrandcreme. Terwijl hij op een andere moment er op stond dat hij mijn rug ging insmeren vanwege de zon. Hetzelfde was bv dat hij naast me kon komen zitten en spontaan een arm om me heen kon slaan en bv een kusje op mijn wang kom geven…maar dat het hem bv teveel werd als ik bv spontaan mijn hand op zijn knie legde…En dat stukje vond ik best wel lastig…

Via Wereldwijzer app

Hallo Dames en Heer,
lang geleden ik weet het en heb ook een tijd niet mee gelezen, dus net maar weer eens gaan lezen :slight_smile:

Summie wat fijn dat je bij je askim geweest bent! Ramadan/zan is ook heel zwaar, het zal van je askim meer de druk geweest zijn als zoveel jongens meedoen, wel jammer, want het vraagt veel van ze! Maar hoop dat je nog helemaal op wolken leeft :slight_smile: Hoe is het met je gezondheid?

De rest van de meiden zie ik foto’s langs komen op fb of reacties!

Vanaf nu ga ik weer vaker mee lezen want vind het nog steeds leuk!

En dan heb ik ook het gevoel dat ik wat meer kan reageren op iedereen :slight_smile:

askim is werken vandaag, dus ik heb het huis voor mij alleen. En had daarom ook tijd om even rustig te lezen :wink:

Fijne zondag allemaal

Hallokes allemaal
Lbdss das idd een hele waslijst, op zo een jong leeftijd, zal idd niet erg motiverend werken voor je, is thuis werk mss niks voor jou? Naar ik opmaak woon je in turkije, is dit al lang en hoe valt dat voor jou mee?

Ladyside: de conversaties zijn idd niet zo makkelijk net als de afstand, als je toch niet alleen zou gaan, dan zou ik ervoor gaan… Waarom niet!!! Het zal jullie beiden deugd doen om elkaar te zien!!

En dag mutlu!!

Summie: blij dat je terug bent en dat je zo een leuke tijd hebt gehad!

Tamara082 wat leuk van de foto’s, en dat de familei er toch ook mee bezig is. Weet je al wanneer je terug zal gaan, of hebben jullie andere toekomstplannen al in zicht? Knuffel

Ondertussen heb ik hem.al gehoord, hij werkt ergens in manavgat, heeft me beloofd tijd vrij te maken voor me… Het contacteren is nog altijd niet dat, dan zegt hij om 18u op chat en arriveert hij er dan uren later, telefonisch is het ook in momenten, de ene keer gaat het vlotjes, en de andere keer duurt het uren eer ik hem kan bereiken. Heb het daar wat lastig mee, want ik ben juist altijd heel stipt… Begin al wat extra tijd in te lassen maar ja tis wennen. Zeker als ik er dan even niet ben, dan is hij verwonderd dat er geen reactie komt. Zeker als ik op het werk zit dan lukt het mij niet en is het eig helemaal not done om de ganse tijd online te zijn, en dat begrijpt hij precies niet!

Hoe goed kennen jullie elkaar persoonlijk als ik dat vragen mag?

Isafazli ik zou niet weten hoe ik aan thuiswerk kom! Heb gegoogled maar komt alleen euhmm erotisch cam meisje… tsja niks voor mij :stuck_out_tongue:
Woon nu sinds Februari in Turkije! Heb ups en downs gehad! Last van heimwee gehad en ook momenten waarop ik totaal niet naar NL wou! Je moet je wel aanpassen maar opzich als je in een toeristenstad woont zijn ze aardig verwesterd :slight_smile:

Wat fijn dat je je askim gehoort hebt! En in Manavgat? Hotel of? Hoelang werkt die er nu al? :slight_smile: ik woon vlakbij Manavgat hihi :slight_smile:
Ooh en dat uren later komen is ERG turks! (Sommige zijn helaas erger erin dan andere) ik ben/was zelf ook altijd erg stipt maar heb toch geleert dat los te laten want askim werd erg gek van mij! Aan de andere kant heeft hij weer geleerd wat meer met de ā€œwesterse klokā€ te leven ipv de ā€œturkse klokā€

Ik heb sommige van hier ontmoet in het echt LadySide is ook al bij mij hier in Turkije langsgeweest voor n drankje was erg gezellig :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Lbdss: erotisch cam, kennen ze dat daar ook? Lol
Van februari, kennen jullie elkaar lang? Kan geloven dat het een aanpassing is.
Hij werkt daar nu een paar dagen in een hotel, werkte eerst in alanya in hotel maar heeft daar gevochten…heb hem daar leren kennen, en daar ga ik nu ook terug naartoe… Ben wel wat bang voor wat het zal zijn en worden. Wat mijn stiptheid betreft, ben dat ingelepeld met de paplepel, te laat komen was hier nooit aan de orde, altijd te vroeg, nooit te laat. Het lijkt precies of ik de laatste tijd constant zit te wachten…een berichtje zou wel eens leuk zijn, zeker als er een paar uur tussen zit… Gister sprak hij van 10min, twas uiteindelijk bijna twee uur verschil, maar ja alles went zeker?

Ja het lijkt me ook wel leuk als je de mensen in levende lijve leert kennen, zeker als er zoveel overeenkomsten zijn, doet wel deugd om met mensen te praten die weten waarover het gaat, de meeste van mijn vriendinnen keken maar raar op toen ik kwam vertellen dat ik iemand had leren kennen van ginder… Krijgt dan reacties van zijn er hier geen genoeg? En ze luisteren wel, maar je ziet ze denken van allez???

Vele grtjes

Isafazli heb google.nl gebruikt haha :stuck_out_tongue: maar zullen ze hier vast ook kennen! De ā€œrode lampen meisjesā€ staan hier nogsteeds op straat in de avonduren!
Ik ben sinds augustus officieel samen maar ken hem al 5/6 jaar :slight_smile: jij hebt dus ook al zo’n vechtersbaasje? Jij gaat nu dus terug naar Alanya en hij zit hier in Manavgat? Komt hij dan wel jou kant op?

Haha ik herken mezelf erg in het stiptheid! In NL altijd minimaal 10 minuten te vroeg :stuck_out_tongue: het is wel lastig dat de turken daarin anders zijn en daardoor merk je soms wel het stukje cultuurverschil! Maar aanpassing komt van beide kanten! Hij moet iets stipter worder en jij iets losser dan komt t goed kwestie van tijd en over hebben met elkaar :slight_smile:

Is heel fijn dit forum! En inderdaad het praten met mensen die je wel begrijpen is zo heerlijk! Alle vooroordelen die ik vanuit NL krijg ben ik erg beu! Heb zelfs vrienden verloren door deze relatie puur omdat ze niet gelukkig voor me konden zijn! En als iemand thuis kwam met Jan, Henk of Kees ofzo moest het hele ontmoetingsverhaal en alle dates tot in de detail beschreven worden en ik heb nooit mijn verhaal kunnen doen bij deze mensen! Je leert mensen echt kennen en het is jammer dat ze zoveel vooroordelen hebben en eigelijk hartstikke rasictisch zijn! (Als je dat niet bent sta je open voor t verhaal en ben je gelukkig voor de persoon denk ik dan) :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ik ga proberen te reageren maar ik heb heel veel gelezen en ik doe mijn best…als ik iets of iemand vergeet sorry…

Kardelen: Uuh meid ik kan het niet meer terug vinden maar ben jij nou onverwachts richting je askim gegaan? Zo ja wowww wat super!!! In welke plaats ben je in Turkije? Heel veel plezier en geniet er van.

Egwene: Jij zit inmiddels in Italie dus waarschijnlijk minder internet mogelijkheden! Ik hoop dat je een geweldige zomer daar mag hebben.

LadySide: Leuk dat je plannen maakt om weer naar Side te gaan. Ik had er zo graag naar toe gewild maar tis helaas niet gebeurt. Dus je askim is een echte jobhopper…de mijne totaal niet. Jammer dat het tussen jouw en je askim wat onrustig is. Ik hoop dat jullie snel weer in rustiger vaarwater mogen komen. En tot die tijd denk ik dat het heel belangrijk is om je gevoelens met elkaar te delen…ook al is dat soms lastig…

Lbds: Ik heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht… ook met betrekking tot mij zelf…zal ik ooit dezelfde stap gaan maken als jou? Jammer dat het met je gezondheid in combinatie met je werk niet lekker gaat. Ik hoop dat het snel beter mag gaan. Maar zo te horen staan jij en je askim samen gelukkig wel heel sterk!!

Dieselbiker: He wat leuk en bijzonder om een man in ons midden te hebben :slight_smile: Welkom!!! Wat leuk trouwens dat je een motorreis hebt gemaakt. Ik hoop voor je dat de regelingen niet teveel veranderen de komende jaren zodat je alsnog vervroeg met pensioen kunt :wink:

Isafazli: Ooeeh wat heb je een moeilijke naam hihi. Wat is de betekenis? Welkom!!! Dus jij bent druk aan het Turks leren. Tsja ik en mijn Turks gaat nog niet echt samen ik breek mijn mond echt over bepaalde uitspraken hahs… wat soms grappige momenten opleverde…wat je schrijft over de reactie van je omgeving is wel herkenbaar…maar ik heb zelf weleens gedacht hoe zou ik hebben gereageerd als een vriendin van mij verliefd zou zijn geworden op een Turk? Juist daarom is dit forum zo fijn.

Miloutjuhhh: Allereerst gecondoleerd meid. Je zou naar je huisarts terug en heeft het bezoek je wat opgeleverd? Wel leuk dat je askim misschien in de winter naar Nederland komt…

Yavrum: Leuk om weer wat van je te lezen… Ik denk inderdaad zo te lezen dat het beter voor je is om je ex los te laten en je te richten op je toekomst en wie weet wat voor moois er kan opbloeien met die nieuwe jongen…ik wens je in elk geval al het geluk van de wereld toe :wink:

Litleone: meid wat super dat je zo geniet met je askim en dat hij je zo verrast heeft…heel veel plezier met je askim en geniet maar lekker van elkaar…

Ngs: dus je hebt een nieuwe vlam gevonden…ik wens je veel geluk toe!!!

Mutlu: Meid long time ago…leuk je weer te lezen… Doen jullie ook aan ramazan? Nog steeds druk met werken enzo? En tussen jullie samen gaat het nog steeds super? Ik had inderdaad het idee dat de sociale druk vanuit het hotel erg groot was. Askim was achter gesloten deuren ook relaxter in omgang dan in het openbaar. Ik denk dat 8 van de 10 deed er ook echt aan mee deed. Maar ik vind het heftig hoor…En hoe het met mijn gezondheid gaat…ik heb heerlijk gerelaxt in Turkije de warmte, de zon en askim hebben me echt goed gedaan… ik heb nu een verkoudheid opgelopen dus effe in de gaten houden maar gelukkig dat ik het nu heb ipv vorige week…

Via Wereldwijzer app

@LBDSS; Jaaaa je mag hem een klap geven hoor! :stuck_out_tongue: Die verliefde man die jij hebt gezien, is hij helaas niet meer… Gisteren zag ik weer een sprankje ervan terug. De afstand is voor hem niet een probleem volgens mij, hij werkt dus afleiding genoeg. Ɓls ie dat al nodig heeft… Meneer praat niet zo over wat ie voelt en of ie het moeilijk heeft enzo. Als ie het moeilijk heeft gaat ie drinken en dan weet ik weer hoe laat het is. :frowning:
OOh en vertel je askim maar dat deze gezellige dame je in September, samen met die andere gezellige dame, komt ontvoeren :wink:
Ben je niet zo’n keukenprinses, of lukken pannenkoeken normaal niet zo goed??
Enne, dat camwerk… Je kunt het zittend/liggend doen :sliepuit: hahaha! Nee hoor, doe maar niet!

Jeeeej Summie is back!! Balen dat het niet zo roze wolk achtig was als je graag had gewild. Ik denk dat ik het ook graag van te voren zou willen weten als askim mee zou doen aan de Ramadan terwijl ik ook daar zou zijn. Is toch wel ff een dingetje waar je dan rekening mee moet houden.
En dat het dan net is wanneer jullie elkaar weer zien na zo’n lange tijd… Alle respect voor religie Ć©n Ramadan, maar op dat moment zou ik toch ff iets minder blij zijn.
Hoop dat je askim snel weer vol vechtlust zit en weer die passionele, geweldige man is, en dat jullie mooie plannen kunnen maken voor de toekomst!

Mutlu: Welkom terug! U bent nog in het land der levenden?? :wink: Even heerlijk weer alleen zijn, vind jij helemaal niet erg volgens mij, als ik je reacties naar de andere meiden terug lees over dat ze later blij zullen zijn als askim even weg is en je het huis voor jezelf hebt. :slight_smile:

@Isafazli De conversaties gaan op zich prima qua taal, hij spreekt goed engels, maar meneer praat niet over wat hem dwars zit… en dan is het gelijk nothing/forget it. Tja, daar kan ik niet zo veel mee natuurlijk. Maar als het goed is, zitten we nu weer op 1 lijn ( hoop ik)
Tam (ook van hier hƩ) en ik vliegen samen, maar hebben wel elk een slaapplaats bij onze askim. Maar beide mannen werken veel, dus kunnen wij ook dingen samen doen als hun werken. Als ik weer helemaal alleen zou moeten, zou ik net zo makkelijk gaan hoor. Maar nu gewoon met alle dingetjes weet ik het nog niet. Als het niet lekker loopt, zal ik dus een hotel moeten boeken, en dat is financieel nog niet helemaal haalbaar. En alleen een ticket en dan bij hem verblijven is stukken goedkoper natuurlijk. Maar dan moet het wel helemaal goed aanvoelen.
Fijn dat jij je askim alweer hebt gehoord! HIj werkt nu in Manavgat en jij gaat naar Alanya?? Je hebt al geboekt? Of was jij degene die in July al zou gaan? Dan heb je vast al geboekt. Want het is met de auto toch nog wel een klein uur naar Alanya… Ik hoop dus dat je hem regelmatig kunt zien, en kunt testen of jullie echt bij elkaar horen.
En een aantal kennen elkaar persoonlijk of via Facebook, en ik heb idd LBDSS al ontmoet en in September dus weer.
Oh en dat Turkse klokje is hier helaas ook maar wat bekend! :frowning: Gelukkig heb ik allerlei culturen in mijn kennis/vriendenkring zitten die net zo met de tijd om gaan als de Turken, dus was al wat gewend Ʃn heb het zelfs al overgenomen. Behalve op belangrijke afspraken, dan ben ik wel netjes op tijd.

@tamara, je schoonmaaktip heeft geholpen… ben vanmiddag aan het poetsen geweest, Ć©n pas rond 17h00 op Viber gekeken! :slight_smile: Te druk bezig geweest, en ff niet op berichten zitten wachten :slight_smile:

Ladyside wat zonde ik hoop echt dat hij weer de man word die ik samen met jou heb gezien! Misschien heeft die t moeilijker dan die toegeeft? Turkse mannen kunnen heel goed gevoelens opkroppen en verbergen! En vooral wegdrinken helaas bah bah bah!!
Haha ik had t m al verteld hij vond t erg leuk!! Vooral omdat de kans klein is dat ik nog werk vind vind die t extra leuk als er mensen zijn die ik ken zodat ik iets te doen heb hahaha :slight_smile:

Ik kan goed koken gelukkig! Maar was toch best spannend hoe dat zou smaken met de turkse melk hier! De melk zelf is niet lekker maar zo voor de pannekoeken ist heerlijk :slight_smile:

Hahahahaha is wel n makkelijk baantje dat camwerk maar dan zal ik miss nog een weekje of minder hebben samen met me askim :stuck_out_tongue: haahahaahahhaha

Via Wereldwijzer app

Zo daar ben ik ook weer eens.

@summie welkom thuis meid!

Verder kijk ik morgen even of ik een update kan maken. Heb nog niet alles kunnen lezen.
Gisteren echt een super avond gehad bij mijn Turkse familie. Mijn kids zijn op vakantie in Nl. Heerlijk met de familie aan de bbq. Wel pas na 22.00 uur vanwege de ramadan. Maar wat was het heerlijk om de kids weer te kunnen knuffelen. Heerlijk gespeeld gerend en gestoeid :slight_smile: hopelijk lukt het om ze nog een keer te zien voor ze weer terug naar Antalya vliegen.

En idd van de week bij de dokter geweest (wie vroeg het ook al weer?) opnieuw bloed geprikt, donderdag weer terug voor de uitslag. O.a. Geprikt op vitamine b12 nadat ik dat zelf aangaf omdat ladyside me daar op wees. Volgens mijn huisarts is die kans wel klein omdat een gevolg daarvan bloed armoede is en ik dat vorige keer niet had, die waardes waren prima. Weer afwachten tot donderdag dus.

Ik zal morgen ook het lijstje weer eens ff opzoeken.

Slaap lekker meiden

Via Wereldwijzer app

Even heel snel een berichtje. Eerste week zit erop. Week 2 is begonnen. Vandaag heel kort contact met askim gehad. Uit eten geweest met de meiden, terwijl we Italiaans gingen leren. We hebben ons rot gelachen! Ober kwam ons helpen en je merkt dat iedereen het harstikke leuk vindt dat we de moeite nemen. Prachtig weer hier. Mooie omgeving. Ik zit hier nog wel goed. Het spijt me heel erg dat ik niet op jullie kan reageren, maar weet dat ik aan jullie denk :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 32 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 38 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 68 nachtjes

******BACK AT

Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS