NGS: En je askim al lekker gemaakt met mooie foto’s? Oooh jij bent nog hartstikke jong
Ik kon je op een bepaald moment echt niet meer pijlen qua leeftijd hahah.
Tamara: Hoe is het meid? Ben jij je baaldag weer wat vergeten? En heb je wat kunnen genieten van het mooie weer?
Kida: Zie ik jouw naam opeens hier weer voorbij komen…das alsweer een tijdje geleden maar wat leuk…hoe is ie?
Floortje: Meid zo was het niet bedoeld met what’s app hoor…ik denk dat vele meiden hier daar weleens last van hebben gehad of last hebben, dus troost je je bent niet de enige…vandaar dat ik het nu wel lekker vind dat ik het gewoon niet kan zien van mijn askim
En ja het begint hier flink te kriebelen…En dat onverwachts shoppen en leuke dingen scoren…dat is juist heerlijk…ik vind het echt afschuwelijk als ik om iets uit moet want dan is het vaak de kans dat je het niet vind wat je zoekt…
LBDS: Meid dan is het op zulke momenten alleen maar fijn dat je askim je zo helpt
Hoe is het trouwens om met hem samen te wonen en hoe is om in Turkije te leven? Ik heb het gevoel dat na de zware opstartproblemen dat het wat beter gaat…Ik hoop dat mijn gevoel klopt 
Miloutjuhh: Ik wil jouw alvast een hele fijne vakantie toewensen. Je ging met je familie toch? Heel veel plezier en ik hoop dat je lekker tot rust komt. Wat leuk dat je een nieuwe look hebt, ach en weet je het is volgens mij typisch iets voor mannen dat ze eerst even moeten wennen
Wat leuk dat je een nieuw fototoestel hebt gekocht…Ik ben ook nog een beetje aan het oriënteren, normaal gesproken doe ik veel met een spiegelreflexcamera (vind het geweldig om foto’s te maken) maar zo’n ding sleep je niet mee naar Turkije…en mijn compact camera is 7 jaar oud dus ja ik wil eigenlijk ook nog wel iets nieuws…Ik heb zelf een Nikon gezien maar ben jij blij met jouw toestel?
Mutlu: Oooh heerlijk die verhalen van jullie als gezinnetje te lezen…Ik zie het al helemaal voor me hoe jij met je slaperige koppie uit bed gaat om een broodtrommeltje voor je askim aan het maken bent omdat hij mag centjes gaat verdienen
Heeft hij een vast rooster of is het puur op oroep basis en kan hij dus elk moment gebeld worden? En hoe gaat het met jouw op je werk? Kan je het hoge ritme met al het werken en je huishouding wat combineren? En ja ik ben echt super blij dat ik straks naar Turkije kan…ik merk dat ik het echt nodig heb, duidelijkheid krijgen en ervaren of het in real life ook daadwerkelijk zo goed zit als dat het nu voelt…
LadySide: Oooh wat ben je een lieverd dat je me zo om mij denkt met mij naar Turkije te helpen
Zoooo jullie hebben je eerste ruzie overleefd…nou gelukkig! Wat ontzettend balen trouwens van je badpak…heb je nog wat kunnen vinden? En wat leuk dat je met vriendinnen van je askim op het strand bent geweest! En meid nog lekkere romantische momenten met je askim gehad? Volgens mij als ik jouw zo lees is het dikke mik tussen jullie…Ik zou het super voor je vinden!
Litleone: Lekker lijkt mij dat je ouders op vakantie zijn…En wat leuk dat je steeds meer verantwoordelijkheden op je werk krijgt, is een positief teken meid. En nog steeds s’nachts gezellig aan het kletsen met askim? Heb je nog een cadeautje voor hem gevonden?
Yildiz: Ik kwam jouw ook nog voorbij…Hoe is het leven in Turkije? Vermaak jij je goed in Turkije? Jij woonde in Turkije toch?
Uuuh ik hoop dat ik iedereen nu heb gehad, mocht ik iemand vergeten zijn sorry…
Update van mij:
Afgelopen dagen heerlijk genoten van het zonnetje, persoonlijk had het wel wat warmer gemogen maar alleen al de zon die schijnt geeft me al een heerlijk gevoel… En verder druk met allerlei dingetjes…Dus ben lekker bezig…