Hee meiden!
@ Mootjuh: Wat leuk, dat gevoel alsof je hem al langer kent. En dat je het dan verrekt om als eerste te praten is wel erg herkenbaar ja !! Ik ben ook erg benieuwd hoe het zal zijn als je hem straks in het echt ziet. Of het hetzelfde is als je nu denkt, of toch anders :D.
@ Deniz Kizi: Hoe is het meidd? Ben je er al aan uit hoe en of je naar hem toe gaat?
@Summie: Het is inderdaad erg vervelend als je geen antwoord krijgt op je vragen en een ander niet eens moeite wil doen om je die antwoorden te geven, als hij de enige is die die antwoorden heeft. Je blijft dan maar met vragen zitten en je hebt gewoon recht op eerlijke antwoorden. Dat is inderdaad niet erg respectvol.
Maar je zegt āIk heb nu vrijheidā. Maar echt⦠geniet van die vrijheid. Geniet van het leven, en haal eruit wat eruit te halen valt :D. Er zijn zo veel mooie dingen. Je kunt inderdaad gaan en staan waar je wil !
Ik zal het Turkse vlinders boek dan wel als een korreltje zout nemen ļ
@ Lovato: Ah, echt super leuk dat je zus bij hem is geweest. Dan ben je toch ook een heel klein beetje bij hem. Ik vind het ook heel erg lief en speciaal van hem dat hij haar iets heeft meegegeven voor jou.
@ Isafazli: Hopelijk kun je gewoon straks relax naar hem toe en vinden jullie een oplossing! Wel echt fijn voor je dat je hem zo vaak hoort!
Ik weet niet wat gebruikelijk is om te geven⦠Misschien bloemen? Waarschijnlijk zeg ik nu iets heel domsā¦
@Ladyside: Heel veel succes en werkplezier op het festival ! is je askim al beter? Over die treinkaartjes heb ik eigenlijk geen idee.
@Kardelen: Ja ik vind/ vond dat dus ook vreemd⦠Over dat hij wel shy is, maar later zegt dat hij dan wel tegen anderen zegt als ze vragen of hij een vriendin heeft: Ja ik heb een Nederlandse vriendin. Ik heb het idee dat dat komt omdat hij wil dat mensen er liever door hem face to face achter komen, dan dat mensen ( vrienden, familie, enz) het zien via facebook. Ik zou bijvoorbeeld ook niet willen dat bepaalde mensen het nu al zouden weten.
Over je turks, ik vind het al super knap dat je het een beetje spreekt! Het is toch geen verplichting om dat nu al vloeiend te spreken? Super dat je binnenkort daar alweer heen gaat!!
@civciv: Hoi! Wat mooi dat je schrijft dat jullie elkaar door en door kennen ļ
@Miloutjuhh: Ik hoop echt dat je een geweldigeee en mooie dag hebt !! Van harte gefeliciteerd.
@ Tamara: Zo te lezen is hij ook helemaal van zijn stuk. Zou goed kunnen dat hij daarom zo onverschillig doet, omdat hij niet meer weet wat hij moet denken en doen. Ik weet het is ongelooflijk onhaalbaar en je doet het automatisch en dat is heel normaal, maar probeer voor jezelf minder druk te maken, want jij verdient dit niet. Je verdient het echt niet om je zo slecht te voelen.
@ Egwene: Wat rot voor hem dat hij weer terug moet! En voor jou ook natuurlijk. Lief dat je hem zo goed probeert te steunen. Dat is wel belangrijk denk ik. Hmmm, beterschap met je peesontsteking.
@ Littleone: Beterschap en doe rustig aan he ļ
Update: Gister een super gezellige dag gehad in Almere op strand festival Zand met vriendinnen. Echt genoten!!
Fijne avond nogg xxx