Het Turkseliefdestopic number 99

Ik probeer mee te lezen maar onthoud zeer weinig ben erg moe als ik me in de zetel zet val ik in slaap. Heb veel last van hoofdpijn en krijg ook nog keelpijn Pff. Heb her ongelooflijk druk op het werk maar Kga me snel weer in gang zetten om hier actief mee te lezen en te schrijven

Via Wereldwijzer app

@isafazli haha jaa hoop dat school voorbij vliegt!
M’n zus is thuis!!

@civciv wat een leuk verhaal!
Daar hoef je je toch niet voor te schamen! Tja de reacties en vooroordelen zijn idd niet fijn maar gelukkig heb je je hart gevolgd!

@miloutjuhh fijne dag vandaag meid! Geniet ervan!!

@tamara082 vind het nog steeds rot voor je hoe het nu allemaal loopt meid… Lijkt me ook niet fijn om dan weer wel en dan weer niets te horen
Ik hoop dat je snel weet wanneer je naar hem toe kan, praat toch een stuk makkelijker! Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel!!

@egwene wat jammer dat je askim weer terug moet, en dat hij er helemaal geen zin in heeft begrijp ik ook Pff hoop dat die 5 maanden voor jullie allebei voorbij vliegen!
Oh en een peesontsteking jaa dat is idd afwachten ja, daar kan je niks tegen doen, hoop dat het snel weer beter gaat met je voet!

@denizkizi hoe is het met jou meid?

@littleone doe het lekker rustig aan meid!

Nou m’n zus is thuis!! Eindelijk haha
Gisteren eerst moeten werken en daarna meteen naar huis om der te zien haha, moest van askim meteen kijken naar wat hij mij gegeven had haha elke keer onder het werk askim are you home??
Heb een tas gekregen en der zat nog een doosje in met allemaal hartjes erop, zat een armband in :blush:, meteen om gedaan en een foto naar askim gestuurd! Verder lekker gekletst met m’n zus, haar helemaal uitgehoord over askim, ze zei dat je hem kan verstaan kan der soms echt niks van maken haha! Wel fijn om de verhalen te horen! Nu kijken of ik snel kan gaan naar askim!

Fijne dag allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Welkom nieuwe meiden… civciv en filiz leuk jullie ook weer hier te zien.

Via Wereldwijzer app

Hey meiden,

Mn beloofde update is nog steeds niet gelukt. Laptop van mn vriendin liep steeds vast!!!
Heb nu eindelijk mn eigen laptop weer terug :slight_smile:
Alleen dit weekend de meubels uit mn opslag gehaald, dus druk met inrichten!!

Dus update moet nog even wachten.

Milou: hoop dat je een superfeestje hebt!!!

Trouwens, dit topic is bijna vol… dus we moeten ons feestje gaan plannen :wink: :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Door omstandigheden heb ik iedereen van hier van fb verwijderd

Via Wereldwijzer app

Goeieavond allemaal

Tam082 knuffel meid. İs er geem mogelijkheid om je ticket om te wisselen of er iets van te recuperen? Hoop dat jullie eruitkomen meid maar je hebt gelijk dat de twijfel er niet mag zijn, mss als jullie elkaar zien…
Denk dat hij het er ook wel niet gemakkelijk mee heeft als ik alles zo lees, kan dus ook wel heel goed zijn dat hij zich wegstopt in zijn werk…

Tam198 allez de verhuis schiet op, hoe gaat het anders nog met je!?

Egwene je draai al wat terug gevonden in nederland? Jammer van die peesontsteking, zal idd moeten rusten. En je askim die terug in het leger moet… Nog 5 maand!! Mijn vriend zijn broer zit momenteel ook in het leger. En dat online gedoe is idd niet leuk, is eigenlijk niet goed voor ons om te zien wanneer ze online zijn. Krijg het er ook van als hij alles liked en op een en ander reageert, maar het vertikt om een berichtje te sturen.
Beterschap meid en blij te lezen dat verder alles goed is met je!!

Turkijelover: hallo hoe is het met je?

Xlovato heeeey zo tof, kan wel geloven dat je in de 7 de hemel zijt;) geniet er maar van en boek maar vlug je ticket!!!

Littleone alles goed met jou? Door omstandigheden klinkt niet zo fijn?!

Iedereen knuffel verder en vele grtjes

Via Wereldwijzer app

Hee meiden!

@ Mootjuh: Wat leuk, dat gevoel alsof je hem al langer kent. En dat je het dan verrekt om als eerste te praten is wel erg herkenbaar ja !! Ik ben ook erg benieuwd hoe het zal zijn als je hem straks in het echt ziet. Of het hetzelfde is als je nu denkt, of toch anders :D.

@ Deniz Kizi: Hoe is het meidd? Ben je er al aan uit hoe en of je naar hem toe gaat?

@Summie: Het is inderdaad erg vervelend als je geen antwoord krijgt op je vragen en een ander niet eens moeite wil doen om je die antwoorden te geven, als hij de enige is die die antwoorden heeft. Je blijft dan maar met vragen zitten en je hebt gewoon recht op eerlijke antwoorden. Dat is inderdaad niet erg respectvol.
Maar je zegt ā€˜Ik heb nu vrijheid’. Maar echt… geniet van die vrijheid. Geniet van het leven, en haal eruit wat eruit te halen valt :D. Er zijn zo veel mooie dingen. Je kunt inderdaad gaan en staan waar je wil !
Ik zal het Turkse vlinders boek dan wel als een korreltje zout nemen 

@ Lovato: Ah, echt super leuk dat je zus bij hem is geweest. Dan ben je toch ook een heel klein beetje bij hem. Ik vind het ook heel erg lief en speciaal van hem dat hij haar iets heeft meegegeven voor jou.

@ Isafazli: Hopelijk kun je gewoon straks relax naar hem toe en vinden jullie een oplossing! Wel echt fijn voor je dat je hem zo vaak hoort!
Ik weet niet wat gebruikelijk is om te geven… Misschien bloemen? Waarschijnlijk zeg ik nu iets heel doms…

@Ladyside: Heel veel succes en werkplezier op het festival ! is je askim al beter? Over die treinkaartjes heb ik eigenlijk geen idee.

@Kardelen: Ja ik vind/ vond dat dus ook vreemd… Over dat hij wel shy is, maar later zegt dat hij dan wel tegen anderen zegt als ze vragen of hij een vriendin heeft: Ja ik heb een Nederlandse vriendin. Ik heb het idee dat dat komt omdat hij wil dat mensen er liever door hem face to face achter komen, dan dat mensen ( vrienden, familie, enz) het zien via facebook. Ik zou bijvoorbeeld ook niet willen dat bepaalde mensen het nu al zouden weten.

Over je turks, ik vind het al super knap dat je het een beetje spreekt! Het is toch geen verplichting om dat nu al vloeiend te spreken? Super dat je binnenkort daar alweer heen gaat!!

@civciv: Hoi! Wat mooi dat je schrijft dat jullie elkaar door en door kennen 

@Miloutjuhh: Ik hoop echt dat je een geweldigeee en mooie dag hebt !! Van harte gefeliciteerd.

@ Tamara: Zo te lezen is hij ook helemaal van zijn stuk. Zou goed kunnen dat hij daarom zo onverschillig doet, omdat hij niet meer weet wat hij moet denken en doen. Ik weet het is ongelooflijk onhaalbaar en je doet het automatisch en dat is heel normaal, maar probeer voor jezelf minder druk te maken, want jij verdient dit niet. Je verdient het echt niet om je zo slecht te voelen.

@ Egwene: Wat rot voor hem dat hij weer terug moet! En voor jou ook natuurlijk. Lief dat je hem zo goed probeert te steunen. Dat is wel belangrijk denk ik. Hmmm, beterschap met je peesontsteking.

@ Littleone: Beterschap en doe rustig aan he 

Update: Gister een super gezellige dag gehad in Almere op strand festival Zand met vriendinnen. Echt genoten!!

Fijne avond nogg xxx

1 like

Dag flooortjeee mss is hij wel shy, als jij reageert weten ze ook met wie en kunnen ze je profiel zien, bij als hij zegt mijn vriendin is hollandse, dan weten ze nog niet met wie?! Tis maar een idee…

Via Wereldwijzer app

Hoe bedoel je dat eigenlijk precies Isa?

Isa: het gaat wel goed hoor. Soms heb ik er wel moeite mee dar ex askim en ik uit elkaar zijn. We hebben veel ups en downs gehad, maar waren nu toch gericht op onze toekomst samen en vooral om heel de winter samen in mijn huisje te zijn en nu veranderd alles ineens en daar moet ik even aan wennen.
Tegelijkertijd voel ik nu wel een bepaalde vrijheid en rust en dat heeft me ook aan het denken gezet.
Weet nu dat hij mij niet gelukkig kan maken, ook al hou ik wel nog van hem.

En ik heb het natuurlijk druk met mn huisje en die andere man die me in de war maakt!!!
We hebben elkaar nu 1 keer gezien buiten de winkel waar hij werkt.
Vond het nogal wat. Want ging er meteem over dat hij eigenlijk geen relatie wilt omdat hij het veel te druk heeft en tegelijkertijd ook over dat we vlinders voelen voor elkaar.
Ik heb gezegd dat ik nu niet zit te wachten op een relatie maar hem gewoon wil leren kennen.
Nu weer wat minder contact.
Zal van de week als ik op iedereen ga reageren wat meer vertellen.
Is nu voor mij ook onduidelijk.
Hij is wel altijd geĆÆnteresseerd in mij en dat vind ik wel heel fijn.
En we zitten elkaar ook steeds te plagen en uit te dagen.
En verder. Tja, het is een Turk, dus veel anders dan jullie askims is het niet hahaha. Behalve dan dat hij hier woont en nl praat :wink:

Meiden slaap lekker en sorry dat ik vanwege weinig tijd en wekenlange Laptop issues nog niet op jullie hen kunnen reageren

Tam198 kan geloven dat het heel dubbel aanvoelt… En zeker als jullie plannen hadden voor de nabije toekomst. Horen julliie elkaar nog?

En ja is wel fijn als je aandacht krijgt van die ’ nieuwe’ man. Je kan idd niets overhaasten, geniet er gewoon van, tijd zal het uitwijzen

Grtjes

Via Wereldwijzer app

@tam198 het einde is bijna in zicht! Nu lekker inrichten! Ik wou net vragen hoe het met je was maar zie het antwoord al bij isa! Zal idd wel wennen zijn dat jij en je ex askim niet meer bij elkaar zijn vooral omdat jullie aankomende winter plannen hadden. Wel ā€˜fijn’ dat je even goed hebt kunnen denken en er achter bent gekomen dat hij jou helaas niet gelukkig kon maken en natuurlijk hou je nog van hem, jullie hebben samen lief en leed gedeeld! En die andere man doe het idd lekker rustig aan en je ziet vanzelf wel waar dit eventueel naar toe gaat!

@isafazli jaa ik ben helemaal in de zevende hemel hihi ik ga snel een vlucht boeken!

@flooortjee jaa had hem natuurlijk liever zelf gezien maar zo was ik er toch een stukje bij en vind het ook zo lief dat die iets heeft meegegeven voor mij :blush:

Nou ik ben hard op zoek naar tickets en heb er al een paar op het oog, heenweg gewoon wel directe vlucht, terugweg wel overstap in Istanbul wou eerst eigenlijk niet overstappen word dan m’n eerste keer wel spannend maar zal zichzelf wel wijzen denk ik toch? Iemand ervaring met overstappen? Als ik die boek heb ik 1 uur en 20 min voor het overstappen daar, is dit genoeg? Las laats hier ergens dat je zeker 1 uur nodig had ofzo?

Fijne dag allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen allemaal…

En weer een nieuwe week…hopenlijk een week waarin ik naar Istanbul kan…
Vanmorgen werd ik wakker met een app van hem veel hartjes roosjes en kus I still love you…
Moest wel even slikken

Gelukkig volle werkweek vanavond vergadering dus afleiding
Merk aan mezelf dat ik niet meer goed weet hoe ik me voelen moet…

Xlovato
Ik heb in de tijd dat hij in marmaris werkte in se winter periode ook moetem overstappen in istanbul vond het ook spannend maar wijst zich vanzelf je hebt idd een uur nodig wel…
Suc6

Fijne dag allen

Via Wereldwijzer app

Lieve meiden,

Bedankt voor het meedenken wat betreft het leren van Turks, maar heb het allemaal al geprobeerd. Ik zit op lesexpres, heb de app met 6000 woorden. En daardoor gaat lezen en schrijven heel goed, maar luisteren of spreken leer je daarbij niet. Daarom wil ik ook graag op les.

@Isa: Ik zat inderdaad ook te denken aan tekenfilms en kinderboeken, maar ook geen idee hoe ik daar aan kom. Op youtube kan ik wel wat filmpjes vinden, maar wil het liefst eerst met turks gesproken en turkse ondertiteling, omdat ik het lezen wel al redelijk kan. Mijn askim spreekt 4 talen vloeiend en voor hem is het dus veel makkelijker om Nederlands te leren. Wat betreft iets mee nemen als je bij je turkse schoonouders op visite gaat: Ik heb de laatste keer stroopwafels meegenomen (bevielen erg goed haha) en heb eens theekopjes meegenomen met delfsblauwe print.

@civciv: Leuk dat je hier weer eens komt binnenvallen. En inderdaad bijzonder hoe jij en je askim elkaar ontmoet hebben en nu 4 jaar verder nog steeds gelukkig met elkaar zijn. Daar hoef je je echt niet voor te schamen, daar moet je juist trots op zijn!

@Tamara: Och meid ik heb zo met jouw te doen. Ik snap dat je continue tranen met tuiten huilt. Het kwam voor jou zo onverwachts. Ik heb dat ook gehad toen askim en ik een tijdje uit elkaar waren. Ik had daar zoveel verdriet van. Kon er ook niet echt met iemand over praten en dat heb jij natuurlijk ook omdat je het nog niet echt verteld hebt aan mensen. Maar snap dat wel, want je hoopt natuurlijk dat het nog goed komt. En ja dat hij dan nog vaak zegt ā€˜I still love you’ helpt voor jou ook niet echt bij het loslaten. Ik hoop echt dat je snel heel kunt en dat als hij je ziet dat hij dan gaat beseffen waar hij mee bezig is!

@egwene: Oh jeeh een peesontsteking is niet al te best. Komt dat omdat je er te lang mee door gelopen hebt? En betekend dat ook dat je in september niet kunt beginnen in Slagharen? En ja, wat zal het moeilijk voor je askim zijn om na een weekje vrij weer terug te moeten. Mijn askim had daar ook moeite mee…

@Lovato: Leuk dat je askim iets had meegegeven voor jouw aan je zus! En wat betreft dat overstappen, het wijst zich inderdaad vanzelf. Je moet vanaf je domestic flight gewoon international departures volgen! Welke luchthaven landt je op Istanbul Atatürk of Sabiha Gökcen? Want op Atatürk heb je inderdaad dat uur wel nodig, je moet namelijk door een hele lange gang en dan heb je vaak ook nog eens drukte bij de paspoort controle, maar op sabiha gökcen moet je alleen met de roltrap omhoog.

@Littleone: Oh jeeh wat is er aan de hand? Hopelijk kun je hier wel gewoon mee blijven schrijven?

@Floortje: Het is inderdaad geen verplichting, maar zijn ouders spreken geen engels… En ik kom daar nu al bijna 2 jaar en wil niet dat hun het idee hebben dat ik er geen moeite voor doe.

@Tam: Wat leuk dat die andere man ook een Turk is. Dan kan je hier gewoon lekker mee blijven schrijven! Haha.

Goedemorgen allemaal!!

Eindelijk gaat het vanaf vrijdag gebeuren dat ik naar Istanbul ga :smiley:
Heb d’r enorm veel zin in! Istanbul stond al een hele tijd op mijn bucketlist om te bezoeken, maar nu is het dus eerder dan gepland :wink:
Tegelijkertijd begin ik stiekem ook enorm nerveus te worden… :slight_smile: Nerveus omdat ik voor het eerst alleen wegga, alleen op excursiereis (voor 4 dagen… maar dan nog ;)) en nerveus omdat ik ā€˜hem’ dan irl ga ontmoeten voor de eerste keer. Pffff… Niet goed voor m’n zenuwgestel :wink:

Zo gaat het contact erg goed… idd alsof we elkaar veel langer kennen dan juni, maar ben ā€˜bang’ dat het contact na dit weekend (als we elkaar live meegemaakt hebben) verwatert. Been there and done that. Maar zo moet ik niet denken…
Turken zijn idd een apart slag volk als het op communicatie aankomt… ook leuk te lezen dat zowat iedereen hier hetzelfde ervaart hahaha! Zo doen we op een dag appen, skypen en heel de reutemeteut en zo hoor of zie ik hem dagen niet. En ook al wil ik het eigenlijk niet, toch ben ik dan zo’n doos die dan toch maar weer het eerste berichtje stuurt :wink: En dan reageert ie ook alsof er nix aan de hand is… vind ie gewoon heel normaal blijkbaar :wink: En zo kortaf kunnen doen… ook heel irritant :stuck_out_tongue: Maar goed… We kunnen er boeken over schrijven :wink:

@Summie Ik heb hem leren kennen via Facebook.
@Civciv Het verhaal van jou kwam me dus ook heel bekend voor :wink:

Heb hem dus leren kennen via FB. Ben daar aangemeld voor paar Turkse groepen (vakantie, Marmaris, etc.) en aan de hand daarvan heeft hij toen ā€˜besloten’ om mij een vriendschapsverzoek te sturen. Ik dus ook geaccepteerd (normaal doe ik dat ook niet zo heel vlug) en de rest is geschiedenis :wink:
Eerste instantie met FB Messenger wat gechat (wilde m’n telnr niet direct geven… leer mij de Turken kennen… hahaha!), toen daarna toch maar op Whatsapp toegevoegd en al vrij snel ook gaan Skypen. Het klikt zo erg goed. Al vrij snel dat we aan de praat waren iig. Het voelt ook vertrouwd. En hopelijk blijft dit gevoel als ik hem dus vrijdag voor het eerst irl ga ontmoeten. Mijnerzijds maar ook zeker zijnerzijds.

Nu deze dagen mijn gedachten maar proberen te verzetten op het werk en tussendoor alles maar klaarmaken voor mijn lang weekend Istanbul.
Zin in!!

Fijne dag verders allemaal!!

xLovato: Hoop ook dat die 5 maanden heel vlug gaan! Zo is een jaar opeens wel heel lang, al ben ik verbaasd dat er nu al 7 maanden voorbij zijn. Het is nog best snel gegaan eigenlijk. Dank voor je lieve wensen! Wat een lief kadootje van je askim… En leuk dat je zus allerlei dingen over hem kon vertellen.

Littleone: Hopelijk niks ernstigs aan de hand?

Isafazli: Ja, ik heb mijn draai weer gevonden in Nederland, al mis ik het leven in Italiƫ nog ergens wel. Jammer dat de broer van je vriend ook in het leger zit. Het is echt 10x niks en het duurt veel te lang. Eergisteren stuurde askim een foto van zichzelf en hij is echt heel erg veranderd. Droeviger. Ben daarom heel benieuwd hoe het zal zijn als ik hem in februari weer zie misschien.

Floortje: Dank je wel! En ja… vind het echt niks dat hij nu weer in het leger zit. Kan alleen maar hopen dat het allemaal goed gaat.

Tam: Nog heel veel sterkte ermee! Het is inderdaad heel lastig om nu verder te gaan, terwijl jullie zoveel plannen hadden. Gelukkig heb je enigszins afleiding door je nieuwe woning. En die andere man dus ook al met issues haha… Zoals hierboven al gezegd is: lekker rustig aan doen. Het heeft allemaal geen haast.

Tamara: Echt loslaten kan hij je dus niet. Heel lief dat hij nog zulke berichten stuurt, maar ook heel verwarrend. Want wat wil hij nou eigenlijk? Zo blijf je heel erg twijfelen of het nou wel of niet iets wordt.

Kardelen: Super goed dat jij Turks wil leren! Ik heb het een tijd geprobeerd, maar mijn interesse is er nog te weinig voor. Misschien als mijn relatie met askim stabieler is, dat ik dan ook de moeite kan nemen om de taal te leren. Nu ben ik te druk bezig met Italiaans, Frans en Duits haha. Over die peesontsteking: de meest voorkomende reden is overbelasting inderdaad. Maar die plek is bij mij nu eenmaal een blessuregevoelige plek. Ik ga wel proberen om Slagharen door te laten gaan. 3 t/m 6 september heb ik een proefperiode. Dus dan kan ik ook kijken of het gaat lukken en anders niet. Heb al een nieuwe uitdaging gevonden, waar ik misschien naar toe ga. Maar mocht blijken dat ik voorlopig niet dansen kan… dan weet ik echt even niet wat ik doen moet.

Pff, heb het er wel even moeilijk mee dat askim terug in het leger is. Ik weet dat het nog maar 5 maanden is, maar juist daarom begin ik ongeduldig te worden. Het komt steeds dichterbij dat hij klaar is. Dus hopelijk kan ik afleiding vinden op Slagharen t/m begin november en wie weet vanaf december, als het lukt met de auditie,… Disneyland Parijs. Maar kan ook zijn dat ik richting Middellandse Zee ga. Naar de sneeuw in het winterseizoen zie ik niet helemaal zitten als koukleum.

Dag allemaal

Tam082 moet idd heel verwarrend zijn, en moeilijk! Knuffel!!

Mootjuh moest lachen met je update;)) denk dat We hier allemaal van die " dozen" zijn, die toch altijd maar weer die eerste stap zetten;)) die citytrip dat zal wel meevallen, das al vroeg op stap met de groep en gids, en je gaat gewoon mee met de hoop, en je hebt altijd wel iemand om tegen te praten.
Het eerste contact met hem zal wel even onwennig zijn, maar dat zal wel loslopen.
Veel succes meid!!! En geniet er van met volle teugen!!!

Kardelen: die app van 6000 woorden heb ik niet gevonden, ga straks nog eens kijken. Zolang je moeite doet kan je je zelf niks verwijten, de een is daar al rapper mee weg dan de andere. En die spreken soms ook iets helemaal anders uit dan dat het geschreven staat, en de snelheid waar zij mee praten…
Gewoon niet opgeven en tonen dat je moeite doet, dan ben je al heel goed bezig!!!
Heb een pakje koekjes gehaald van destroopers en echte Oostendse babelutten. En heb geluk, heb in istanbul de gemakkelijkste van de 2 luchthavens;)) dank je voor de info!!!

Egwene hopelijk lukt het in september met je voet, zolang je bezig blijft, gaat de tijd wat sneller. Ik snap ook wel je Ongeduld. Duurt toch wel heel lang… En al zeker als hij er niet met plezier naartoe gaat… Heb er al eens om gevraagd, maar buiten een paar foto’s heeft hij er ook nog niet echt veel over gelost.

Grtjes allemaal

Via Wereldwijzer app

Goedemiddag allemaal,

ik heb alles gelezen maar mijn geheugen is een verschrikkelijk zeef :frowning:

@ kardelen ik volg les bij een Turkse juf thuis. Ik ben begonnen op een volksuniversiteit ik weet niet of er in jouw woonplaats misschien ook een is?
En denk vooral niet dat jouw schoonfamilie vind dat je geen moeite doet. Het is niet niks zomaar een nieuwe taal leren en ik weet zeker dat ze elk nieuw woordje zullen waarderen want je doet WEL moeite omdat je met HEN wilt kunnen praten. En dat heeft zijn tijd nodig dat begrijpen ze heus wel.

@ Mootjuh57 ik had je verhaal gelezen apart he? Ik snap hoe je je voelt maar het komt heus wel goed. Ik scheet nog in mn broek toen ik in het vliegtuig zat maar toen de deuren op het vliegveld opengingen stonden er wel 100 Turkse mannen en toch ik keek meteen in zijn ogen…zwijmel…
En op dat moment wist ik JAAAAAAAAA en de rest is geschiedenis;) Komt helemaal goed!!!

@ isafazli snoep doet het meestal wel goed!

@ Egwene beterschap en neem ook je rust he. Askim slaat zich er wel doorheen dus maak je niet teveel zorgen over hem. Tuurlijk is het niet leuk maar het moet nu eenmaal. En 5 maanden duren lang maar ze zijn voorbij voor je het weet!

@ Tamara het is een rotsituatie maar de wond is nog vers. Tijd heelt de wonden zeggen ze en misschien heeft askim dan de moed verzamelt om met jou gelukkig te worden. Ik hoop het zo voor je

@ Tam Wat is dat toch met die Turkse mannen hahaaha! We kunnen er toch niet vanaf blijven he. En wel zo makkelijk dat ie hier woont ben beniewd hoe dat zich gaat ontwikkelen

Als ik iemand vergeten ben sorry ik ben hier heeeeeeeel slecht in.

Ik wilde ook even reageren @ kardelen , ik begin idd ook op de volksuniversiteit om Turks te leren :)! Dus misschien ook wat voor jou? Ik heb der super veel zin in!!!

Via Wereldwijzer app

Hey meiden!

Ik ben er nog hoor :wink:
Even heel snel voor de app voor de 2e keer vastloopt. Grrr!!
Ben echt tƩ druk door festival om uitgebreid te reageren via laptop, dus ff snel iets van me laten horen op deze manier.

@tamara, meis ik hoop echt zo voor je dat je snel naar istanbul kan, en eindelijk eens rustig erover kunt praten.

@littleone, ik las dat je iedereen verwijderd hebt vab hier… hoop dat het goed met je gaat?!

en de rest, binnenkort reageer ik ook weer op jullie!
Een hele dikke knuffel voor wie het kan gebruiken!
Tot snelllll!

Via Wereldwijzer app