Hallo meiden,
Sorry dat ik een paar dagen niks meer van me heb laten horen. Mijn telefoon was in de wc pot gevallen (hoe lomp kun je zijn ja), dus ik had een paar dagen geen telefoon. Heb wel af en toe een beetje via de laptop met jullie meegelezen, maar op een of andere manier kan ik daar niet reageren, snap ook niet waarom.
@tam: Ik voel met je mee meid en vind het een moeilijk gevoel wat ik krijg met alles wat ik van je lees. Ik hoop echt dat je betere tijden krijg en dat het beter met je zal gaan. Wij zijn er hier voor je iig. Dikke knuffel!
@kardelen: Vanaf 1 oktober ga ik naarde volksuniversiteit voor turks. Misschien ook iets voor jou?
@mootjuh:Hoe spannend!! Ik voel de excitement gewoon als ik jouw verhaal lees! Zenuwslopend ja, maar zoooo leuk!! Geniet er lekker van meid en ben errug benieuwd hoe het zal gaan!
@littleone: Gaat alles goed met je meid? Maak me een beetje zorgen om je âna omstandighedenâ ![]()
@xlovato: Wat leuk te lezen dat je je inde zevende hemel voelt! Geniet er lekker van meid! ![]()
@egwene: Knuffel voor jou meid! Nederland zal vast anders zijn dan Italië voor jou. Ik hoop dat je hier genoeg leuke dingen in het verschiet heb die je helpen je draai te vinden en je het naar de zin maken. Ik hoop ook voor je dat het gauw februari is. Die 5 maanden lijken een eeuwigheid, ik begrijp het helemaal, maar voor je het weet is het zover meid! xXx
@tamara: Ik hoop ook dat je gauw met hem kunt praten meis! Knuffel
@isafazli: je reageert zo lief op iedereen, maar hoe gaat het met jou zelf meid?
@summie: ook jou heb ik ff niet gelezen of heb ik gewoon niet goed gelezen? Anyways, hoe gaat het nu met jou meid?
Sorry sorry voor derest van de lieve meiden waarvan ik even niet genoeg van onthouden heb om te reageren, maar ik zal volgende keer beter meelezen nu mn telefoon het weer doet.
Mijn update: Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Eerst wist ik het zeker, het komt uiteindelijk na een moeilijke lange tijd wel goed tussen mij en askim, maar nu ben ik daar niet zo zeker meer van. Ik ben daaagen bezig geweest met het verzinnen wat en hoe ik het gaat doen om hem te bezoeken eind september, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik had besloten om een appartement te huren zodat ik hem daar savonds kan ontvangen en vroeg hem met me mee te kijken daar of het in de buurt is enzo, maar ik moet hem dat iedere dag vragen en hij zegt dan telkens dat hij het druk heeft en morgen kijkt, maar dat zegt hij iedere dag. Iedere keer als ik hem vraag wat hij wilt en of hij wel wilt dat ik weer komt zegt hij dat hij heel graag wilt dat ik kom en dat hij mij wilt, maar zn daden blijven achterwege waardoor ik ben gaan twijfelen. Het is voor mij gewoon moeilijk om goedkope losse vliegtickets en vanuit nederland een betaalbare appartement te vinden die in de buurt is van de haven waar hij werkt, vooral al de sites in het turks staan. Ik vroeg hem dus alleen maar de locatie voor me te checken, meer niet. Ik kom 3x naar turkije in anderhalve maand tijd, heb een thuisstudie turks liggen, heb turkse films en cdâs gekocht, ga vanaf 1 oktober naar de volksuniversiteit voor turks en ben voor derest alleen maar bezig met het gaan naar Turkije. Volgens mij heeft hij dat niet eens door hoeveel moeite ik probeer te doen om het te laten werken. Maar goed, hij heeft dus nog steeds niet voor me gekeken waardoor ik zoân gevoel krijg van âals hij geen moeite wilt doen, moet ik dat dan wel blijven doenâ? Moet ik het laten verwateren of ligt het aan mij en moet ik doorzetten?Zo ja, zal ik met dochter en vriendin (die sinds eergister ook graag mee wilt (handig voor oppas misschien haha :-))) of zal ik weer hetzelfde doen als 2 weken terug en met dochter en vriendin in het hotel gaan zitten. Appartement leek me leuker, maar het lukt me niet alles in mn eentje uit te denken van losse vliegtickets, tot transfer, tot appartement en wil graag huurauto vanaf luchthaven, maar weet de weg niet, nou al dat soort dingen hebben mij de laatste dagen flink bezig en wakker gehouden. Maar ik weet nu even helemaal niet meer wat ik met askom moet en of ik wel door wil gaan met al die moeite. Ik wil echt echt echt niet opgeven, maar het moet toch wel echt van twee kanten komen toch? Of ben ik dan onredelijk? Ik heb hem net al geappt dat als hij wilt dat ik kom hij dan mij moet helpen en hij zei weer ja morgen. Ik voel me aan de ene kant dan vervelend voor mn gezeur naar hem toe en ben dan bang dat hij me al zat raakt, maar aan de andere kant lukt het me niet in mb eentje en vind ik dat hij mij ook een beetje moet laten zien dat hij net zo graag wilt als mij. Word er anders een beetje onzeker van de situatie ![]()
xXx