Het Turkseliefdestopic number 99

Hooi meiden!!

Jullie hebben weer lekker veel geschreven , ga straks even Goed update en kijken wat ik heb onthouden want ik merk wel dat ik er weer helemaal in moet komen hahah :wink:

Mijn update ik had vandaag een heerlijke vrije dag en nu even wat drinken/ eten met de meiden van de paarden groep;) het jammere is alleen dat ik dieet ben dus alleen maar wat mag drinken :(((

Via Wereldwijzer app

@summie, wat leuk dat je zomer jurkjes hebt gekocht :wink: ik word daar ook helemaal blij van altijd ;))!!

@ littleone, wat een vervelende situatie met je ouders :frowning: lijkt me zo vervelend!! Las dat jou askim ook uit omgeving marmaris kwam? Leuk!! Heb je hem daar ontmoet?

@ ladyside, jij heerlijk bij je askim nu!!! Wat een ontzettend gezeurd met die vrouw, snap dat je daar niet goed van word :frowning: hopelijk houdt Ze zich nu gedeisd!!

@ Tamara jij lekker pasta gemaakt, je was pas geleden geopereerd toch? Hoe is het nu met je??

@ Milou, wat vervelend dat jij je telkens zo moe voelt:( hopelijk kunnen ze snel wat vinden bub he, dan weet je waar je aan toe bent!!

@ egewene( sorry als t verkeerd is )… Jij eindelijk je askim weer gesproken! Wat zou dat een geweldig gevoel zijn!! En dan heb je mekaar ook echt wat te vertellen he!!

Via Wereldwijzer app

@ de andere meiden!

Sorry als ik wat mensen vergeten ben, dit is niet persoonlijk maar doe t nog even in stapjes ;))! Hahaah en zo komt t deel sneller vol​:blush::blush:

Via Wereldwijzer app

Hey nog een paardenmeid!

Egwene, toppertje dat je gebeld hebt!

Summie lekker aan shoppen geweest, helemaal goed!

LadySide, wat is dat voor type joh? Die zou je toch?

Milou, hopelijk voel je je snel beter en fitter!

Hier gaar na 3 lange werkdagen, wifi thuis ligt er ook nog eens uit, vraag me niet waarom. Dus heb wifikastje van werk gejat.
En kreeg tijdens mijn verblijf buiten internetmogelijkheden onderweg een aantal berichten van Askim die ik voor geen meter snap, maar heb gevraagd om uitleg en die krijg ik nu niet, geheel geen reactie zelfs. Grom… wat moet je er mee! :stuck_out_tongue:

Its me today mijn askim komt uit aksaray maar Is eik altijd in marmaris saar heb ik hem idd ontmoet.
Komt jouwe ook uit marmaris?

Egwene super leuk dat je hebt durven bellen en dat het gesprek erg is mee gevallen…

Via Wereldwijzer app

Egwene: Wat dapper dat je gebeld hebt en dat je contact met hem hebt gehad. Ik begrijp dat je ontzettend blij bent. Ik wil niet negatief zijn maar als jij zo makkelijk dus nu contact met hem kon zoeken, was het dan voor hem niet mogelijk om contact met jouw te zoeken? Ik wens je een heel fijn weekend toe, ik hoop voor je dat het weer wat mooier wordt! Enne wat is er aan de hand met je studie? Scriptie afgekeurd?

LadySide: Leuk dat je ons zo op de hoogte houd! Hoe is het vandaag met jullie gegaan? Samen lekker genoten op het strand? Uuuh zou ik dan toch gelijk krijgen dat jij Turkije verlaat met een ring om je vinger? Ach meid begrijpelijk dat je effe een off-moment had omdat je vermoeid was, je toch in een vreemde omgeving bent samen met een man en dan ook nog zo’n vervelende vrouw in je omgeving. Hopelijk gaat het zonnetje snel weer schijnen (uuuh dat deed het al) Was het vandaag echt zo warm? Ik hoorde askim er ook al over, terwijl de temperatuur nog niet eens extreem is. Maar sinds jij het land uit bent is het weer in Nederland wel heel erg bagger…Volgens mij ben jij in Nederland dus wel echt het zonnetje :wink: Maar als je terugkomt beloof alsjeblieft dat je wat zonneschijn en wat warmte mee terug neemt, tis hier baggerweer!

**Litleone: ** Ik vind zo’n mooie brede halsketting altijd mooi bij mannen. Misschien en optie? Heb je al een leuke jurk gespot? Misschien kan je op internet ook wel wat vinden.

NGS: Wow jij durft met dat wifi-kastje. Maar wat vervelend dat je de berichtjes van je askim niet begreep. Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt!

**IMT: **Wat ontzettend leuk dat jij nu actief weer mee probeert te gaan schrijven :wink: En net als wat jij zegt, stapje voor stapje gewoon door mee te schrijven, willekeurig te reageren zit je er voor je het weet weer helemaal in en is het topic sneller vol en ja ze hebben hier gezegd dat ik in 100 naar mijn askim mag dusse ga je gang :stuck_out_tongue: Heb je een leuke middag gehad met de meiden? Wat voor dieet volg je als ik vragen mag en heeft het al wat resultaat? Ik zelf in het verleden ook een dieet gevolgd, ik vond dat dan wel lastig als je niet mocht eten maar tegelijkertijd wist ik altijd wel goed het doel voor ogen te houden waarom ik het deed.

Tamara: Dat je hechtingen gaan irriteren, gaan jeuken enzo kan een teken van herstel zijn. Of dat de boel gaat ontsteken maar dan zie je het wel. Geweldig dat je weer een maaltijd kan eten! En heb je vanmiddag leuk bezoek gehad? Was het niet veel te intensief? En redt je het thuis allemaal een beetje? Ik hoop dat de arnica en de vitamine C goed hun werk mogen doen! Maar meid pas goed op jezelf en gun jezelf de tijd! HĆ© en meid met die verhalen van die ringen…een beetje dagdromen is alleen maar leuk en niks mis mee.

Tam: Die update van jouw gaat heel bijzonder worden volgens mij :-p (je weet wie het zegt)

Floortje: Heerlijk hĆØ die goedemorgen appjes… Ik krijg ze ook elke ochtend en het is mijn begin van de dag. Mag ik vragen waarom jullie dan Tango gebruiken en geen Skype? Of is dat toeval?

Yavrum: Heel veel plezier!

Update van mij: Vandaag weer es een ziekenhuisbezoekje gehad. Ik heb zelf wel een gevoel dat mijn herstel goed gaat maar het mooie is dat het in het ziekenhuis werd bevestigd. :slight_smile: Verder heb ik nu lekker een aantal dagen vrij. Nu nog wat mooier weer en ik ben tevreden hahah… Oh nee askim hoort er ook nog bij hahaha

Heee Meidenn!

@ Littleone: Ik bedoelde eigenlijk wat hij jou gaf met je verjaardag vorig jaar, of waren jullie toen nog niet samen ? :slight_smile:

@ Tamara082: Gelukkig voel je je weer wat beter! Straks kun je weer lekker naar je askim :).
IK sprak askim gister avond toch nog even op whatsapp, maar hij had het druk. Dus toen ik zei dat ik ging slapen zei hij: lekker slapen, very busy askim xxxx. (spelfouten heb ik weggelaten hahaha, dan typt hij zo snel dat hij super veel fouten maakt). Hij kent best veel Nederlandse woorden.
Ik ken hem van vorig jaar vakantie met vriendinnen, maar we hebben niet met elkaar gepraat, alleen oogcontact. Hij wees dan vaak met 2 vingers naar zijn ogen daarna naar die van mij en dan weer naar die van hem haha :). Vanaf oktober 2013 hebben we dagelijks contact met elkaar. Deze zomer op 20 juli ga ik weer naar Alanya met mijn moeder en haar vriend. Ik ben dus super benieuwd of het in het echt ook klikt!!

@ Ladyside: Om welke reden zegt die vrouw zulke dingen?? Slaat echt nergens op!! Wow je askim wil met je trouwenn:wub: Hoe denk jij daarover?

@ Egwene: Geweldig! Ben blij voor je! Fijn om die bevestiging te krijgen dat hij elke dag zoveel aan je denkt en dat alles nog goed zit :smiley: !!

@ ItsMeToday: Rijd je ook paard ? :slight_smile:

Ik had een leuke dag vandaag. Overdag gewoon gewerkt, maar vanavond ben ik naar mijn nieuwe stageplek gegaan. Een kinderboerderij. Ik ga in september de opleiding dierenartsassistent volgen en moest dus een stageplaats zoeken. Ging er vandaag heen om te kijken of het me leuk leek, en of ze mij zagen zitten. Het lijkt mij echt super leuk, en ze lieten weten dat ik daar mocht komen stage lopen. Meteen een ontsnapt konijn mogen vangen, haha.

Fijne avond !

Oh Summie :slight_smile: : Ja, altijd een goed begin van de dag he ! We gebruiken Tango omdat we geen Skype hebben op onze telefoons :slight_smile:
Echt fijn dat jouw gevoel in het ziekenhuis werd bevestigd. Een hele geruststelling denk ik. Maar je dacht dat zelf dus al?

Gejat was cynisch bedoeld hoor :wink: Is gewoon met toestemming geleend. Heb inmiddels duidelijkheid hoor, hij was wat sjacho en gestressed en dat reageert ie dan in cryptische omschrijvingen op mij af. Conclusie, hij mist me gewoon heel erg.

Leuke stage Floortje!!

Summie, mooi dat je herstel is bevestigd door het ZH!!

Hier nog even iets komisch, waren in mei natuurlijk in Bodrum, daar paar gasten van de bar leren kennen, waarvan er 1 wat met een vriendinnetje had, niets serieus. Maar we hebben ze wel allemaal op FB. Dus die gast begint tegen me te kletsen op FB net en ik reageer alleen maar met vraagtekens. Dus doet hij opeens, via FB bellen.
Dus ik vraag waarom hij in vredesnaam mij belt, hij vraagt mijn naam en ik hoor hem schrikken, "Fuck you are the girlfriend of (vul Askim zijn naam) in.
Sorry sorry sorry!
En heel snel erna hing hij op. Prachtig!

PS, hier ook een paardenmeisje hoor :wink:

Hahaha Ngs, zag hij jou voor iemand anders aan?
Oh jij bent ook al een paardenmeisje! Leukleukk :slight_smile:

Geen idee wat hij dacht, heb het gesprek niet te lang laten voortduren. Hij vroeg wel wanneer ik weer terug ging naar Bodrum en dat als ik dan langs kwam in de bar, hij zou zorgen voor een verrassing. Euheuh, heb hem aangeraden dat maar te bespreken met Askim. Ik weet een beetje hoe ze zijn daar :wink:

Ja, heb zelf paarden ook.

Floortje vorig jaar heb ik bloemen gekregen van askim ik was toen in BelgiĆ« en nog niet samen met hem maar heb toen wel bloemetjes gekregen…
Wauw stage doen op een kinderboerderij lijkt me echt leuk om te doen

Summie goed te horen dat alles de goede kant op gaat heb je soms nog last of?

Haha NGS wou hij jou versieren en had hij perongeluk de verkeerde voor?

Via Wereldwijzer app

Wat leuk al die paarden meisjes :)!

Ik heb zelf ook een eigen paard:) staat bij iemand anders op stal met zijn paarden en daar hebben we een paar meiden voor:)
Ik ben een beetje de ā€œregelaarā€ dus vandaag even een klein overleg gehad ;))

Via Wereldwijzer app

Ngs: jij gelukkig toch internet via het kastje van je werk :wink:

@ littleone, mijn askim komt oorspronkelijk uit ordu maar woonde toen al 7 jaar in marmaris dus ken hem vanuit daar :wink: waar heb je je askim ontmoet? Grappig de vriend van een andere vriendin van mij komt ook uit aksaray( hij woont nu in nl ook)

@summie ja wil jij ook graag naar je askim helpen:)) whahahah maar ik doe idd me best er weer in te komen:) ehh ik volg het Cambridge dieet, ben vorig jaar er 23 kilo mee afgevallen, ging vrij direct daarna toen op vakantie , daarna kerst, me verjaardag, dus helaas wee wat bijgekomen maar nu weer hard aan het werk dat eraf te krijgen;) vandaag gewogen en nu al weer 6,5 kilo
Kwijt :slight_smile: nog 8 te gaan;)) hahah

@ Floortje ja zoals ik al eerder zei net ik heb een eigen paard ;)! En jij?

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden. Omdat ik nu in Zeeland zit, kan ik niet op iedereen reageren helaas. Even op jullie antwoorden. Summie, askim is blut. Hij heeft simpelweg het geld niet om mij te bellen. En hij klonk te blij om het te faken. Hij wilde ook nog helemaal niet ophangen. Snap je bezorgdheid wel even, maar geen geld is dus de reden. Verder over school. Ik heb problemen met een vak. Dat werkstuk waarbij ik moest samenwerken. Dat zorgt voor veel problemen omdat de docent het niet als voldoende wil beoordelen. Vreselijk irritant. Nou moet ik even weer gaan slapen. Het is 5 uur s ochtends nu haha

Via Wereldwijzer app

02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 4 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 29 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum55nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 71 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 77 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 107 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Jeetje wat is het hier rustig,… Iedereen op pad vandaag?

Its me today
Ja het was inderdaad lekker haha alleen d’r na last d’r van…het klopt inderdaad mijn galblaas is d’r uit gehaald vorige week…het gaat elke dag wat beter dank je wel
Ben je al kang aan het lijnen? Veel succes

Summie

Joepieeee super fijn en goed dat je de goede kant op gaat​:grinning::grinning::grinning:
Geniet lekker van je vrije dagen meid ga je nog wat leuks doen??

Het was inderdaad te intensief ik was helemaal gesloopt en heb d’r na een paar uurtjes geslapen even bij tanken haha lijk wel een oude vrouw, maar goed 2 x onder narcose binnen 5 maand is niet al te best…maar dankzij jou goeie tips met vitamines etc komt het vast goed
Gelukkig gaat het elke dag wat beter, en inderdaad dat dagdromen is ook leuk :slight_smile:
Op zich probeer ik wel dingen te doen in huis net een beetje af gestofd etc straks komt mijn zusje stofzuigen haha want dat mag ik 6 weken niet doen
Douchen doe ikinmiddels ook weer zelf…

Floooortjeee
Haha ja dat is zo…even geduld nog en flink herstellen
Fijn dat je je Askim nog hebt gesproken… Als het seizoen weer begonnen is zijn ze inderdaad vaak erg druk
Dus dat wird spannend haha gaat vast goed komen, via whatsapp heb je al ff contact en leer je mekaar ook best al goed kennen

Hier kortom weinig te melden haha… Heb een goed boek en een bakkie thee en speel zo nu en dan ff candycrush vermaak m dus nog wel haha
Fijne dag allemaal

Via Wereldwijzer app

Oh wat leuk dat er hier dus paardenmeiden zitten…Zoals jullie misschien wel weten zijn paarden niet echt mijn ding… Ik heb dan ook niet een prins op het witte paard uitgezocht…maar een prins op een schildpad…vandaar dat het ook wat langer duurde voordat we elkaar weer konden gaan zien :stuck_out_tongue: (geintje)

NGS: Fijn dat er weer helderheid is tussen jouw en je askim…Het is soms wat met die mannen de mijne had gister wat last van zelfmedelijden…lees: ik moet altijd werken, het is warm en ik ben moe (ja hallo wie gaat er s’nachts om half 3 uit zijn bed om vervolgens spelletje te gaan spelen en om half 6 pas weer terug te gaan naar zijn bed, terwijl hij de volgende dag gewoon moest werken.) Heb hem toen maar even duidelijk gemaakt hoe zielig ik ben dat het hier koud is en dat het regent hahahha. Wat een stunt trouwens van die andere Turkse man, maar er word dus flink geflirt tussen jouw vriendinnen en zijn vrienden?

Floortje: Gefeliciteerd met je stageplaats! Het is tegenwoordig een hele kunst om een geschikt plekje te vinden, maar zo te lezen heb jij niet veel moeite gehad. En net als wat jij zegt voor jouw askim zal dan nu wel een drukke tijd aanbreken en als ik dan zie hoe druk sommige mannen het daar dan hebben dan denk ik…logisch dat ze aan het eind van de dag kapot zijn…Maar juist dan is whatsapp zo mooi dat je toch op elk moment van de dag elkaar een berichtje kunt sturen…

Litleone: Ik ben nog niet de oude, maar het gaat mooi de goede kant op en ik heb uitgebreide instructies meegekregen om een heerlijke relaxte, onbezorgde tijd in Turkije te kunnen hebben. :slight_smile: Hoe is het met jouw meid? Hoe gaat het met je darmen? Enne nog steeds s’avonds aan het skypen?

Tamara: Ik had even bloemetjes gehaald/geplant en nu lekker in het huis wat aan het om rommelen. Dat is het nadeel van een operatie er wordt weleens vergeten dat je lichaam wel helemaal overhoop is gehaald is en dat het toch allemaal herstellen moet/zijn plekje moet vinden. En ja 2x narcorse in zo’n korte tijd…dat zal ook wel even flink invloed op je concentratie hebben. Pas wel op met dingen die je niet mag niet te doen, al hoe verleidelijk het soms is, je hebt er niks aan dat je iets forceert en je daar weer van moet herstellen… Pffff sorry ik lijk wel ƩƩn of andere wijsneus…Ik wil je gewoon snel beter hebben zodat je naar je askim kunt (ik weet als geen ander hoe het voelt namelijk). Ja ik ben zelf heel blij dat het de goede kant op gaat, ook al ben ik nog niet 100% de oude en ik heb de uitgebreide instructies meegekregen zodat niets mij in de weg staat om te genieten in Turkije.

Egwene: Sorry voor mijn wantrouwen, maar thanks voor je uitleg nu begrijp ik de situatie beter. Maar heb je nu niet iets van…nu ik dit weet dan ga ik hem es vaker bellen? En meid vertrouw op je eigen gevoel, op je mensenkennis jij kent hem en als hij net als jij heel happy was om je te horen, meid dan mag jij daar van genieten!! Je hebt het verdiend!!! Balen trouwens van je school, hoop dat het goed komt!

IMT: Dus jij doet cambridge heb ik 3 jaar geleden ook gedaan en toen 35 kg afgevallen, nu 5 kilootjes er aan, best wel balen, maar ja ik hoop dat met bewegen en gezonde voeding het er weer af te krijgen. Maar super dat je het weer hebt opgepakt! Doe je de 500 versie? En jij hebt ook alweer een geweldig resultaat, heerlijk hĆØ dat die kilo’s er dan af vliegen.

Ik vind het trouwens wel superlief dat jullie mij zo helpen om naar mijn askim te gaan… :slight_smile: Mijn dank is heel groot hahahah…Ik kom hier vandaag vast nog wel weer es effe buurten… Fijne dag meiden!!

LadySide: Jouw vandaag nog niet gelezen, ik ben heel benieuwd hoe met jouw in Turkije is…

Jaaa jaaaaa gister de askim van LadySide ontmoet!!!

Lekker met LadySide gekletst op mijn balkonnetje :slight_smile: en haar askim kwam haar ophalen! Hele tijd staan kletsen en toen vroem vroem kwam mijn askim eraan en de twee mannen praaaaaaaten omg wij stonden er bij van yaaay leuk ze zitten in het turks te praten haha!! :slight_smile:
MAAR ze zijn echt heeeel leuk samen! Hele aardige sociale man :slight_smile: (beter dan meneertje praat niet haha!) Oohh en heb meneer ook al gehoort over zijn trouwplannen met LadySide hahaha!!

Mijn chef heeft me vandaag ontweken omdat askim gister heel boos hem had opgebelt! (ladyside stond erbij die zei van jeeetje wat kan hij boos kijken haha!!) Daarna OPEENS het bericht dat mijn verzekering geregeld was! Dus askim zei vraag morgen je verzekeringsnummer etc! Nou alsof me chef het rook! Als ik ergens heen liep of recht op hem af draaide meneer om! Morgen weer proberen en anders hangt askim weer aan de telefoon! (Me chef is heel bang voor askim haha!)

Via Wereldwijzer app

Hey meiden! Als ik thuis ben reageer ik weer gewoon op al jullie verhalen hoor! Maar die roze wolk is te leuk!
Maar wel ff Egwene, woehoeeeeee zo blij voor je meis! Ik had het voorbij zien komen op FB en wat moet jij gestuiterd hebben!

Maar hier gaat het dus heerlijk! Askim goedgekeurd door LBDSS hihi!
Breng wel veel tijd alleen door, hij gaat vanuit bed gelijk naar zijn werk en ik rommel dat wat aan. Vandaag naar Manavgat geweest, maar echt tƩ warm om lang op de markt rond te lopen onder al die afdekzeilen. Dus vanmiddag lekker weer samen met askim naar het strand geweest. Gistermiddag ook al in zijn breaktime :slight_smile: samen met een vriend van hem, die ik btw al aan Tam wilde koppelen een tijd geleden. Erg leuke vrolijke jongen. Die 2 samen is hilarisch, zijn net 2 jonge honden. Als het goed is gaan we morgen op de scooter de bergen in, manavgat waterval gewoon ff in zijn middagpauze. En ik wilde een dag van zijn tijd en die gaan we invullen door met de bus naar Antalya te gaan en naar de Duden waterval te gaan. Hoop zoooo dat dat doorgaat! Wilde ik aldoor al heen.
Maar vrees dat het dinsdag dus best lastig gaat worden om afsheid te nemen. Hij zei vanavond tegen mijn moeder op Skype dat ik niet meer terugkwam :wink:

Zoals jullie kunnen lezen, heb ik dus nog geen behoefte om weg te rennen !

Via Wereldwijzer app