Oh wat leuk dat er hier dus paardenmeiden zittenā¦Zoals jullie misschien wel weten zijn paarden niet echt mijn ding⦠Ik heb dan ook niet een prins op het witte paard uitgezochtā¦maar een prins op een schildpadā¦vandaar dat het ook wat langer duurde voordat we elkaar weer konden gaan zien
(geintje)
NGS: Fijn dat er weer helderheid is tussen jouw en je askimā¦Het is soms wat met die mannen de mijne had gister wat last van zelfmedelijdenā¦lees: ik moet altijd werken, het is warm en ik ben moe (ja hallo wie gaat er sānachts om half 3 uit zijn bed om vervolgens spelletje te gaan spelen en om half 6 pas weer terug te gaan naar zijn bed, terwijl hij de volgende dag gewoon moest werken.) Heb hem toen maar even duidelijk gemaakt hoe zielig ik ben dat het hier koud is en dat het regent hahahha. Wat een stunt trouwens van die andere Turkse man, maar er word dus flink geflirt tussen jouw vriendinnen en zijn vrienden?
Floortje: Gefeliciteerd met je stageplaats! Het is tegenwoordig een hele kunst om een geschikt plekje te vinden, maar zo te lezen heb jij niet veel moeite gehad. En net als wat jij zegt voor jouw askim zal dan nu wel een drukke tijd aanbreken en als ik dan zie hoe druk sommige mannen het daar dan hebben dan denk ikā¦logisch dat ze aan het eind van de dag kapot zijnā¦Maar juist dan is whatsapp zo mooi dat je toch op elk moment van de dag elkaar een berichtje kunt sturenā¦
Litleone: Ik ben nog niet de oude, maar het gaat mooi de goede kant op en ik heb uitgebreide instructies meegekregen om een heerlijke relaxte, onbezorgde tijd in Turkije te kunnen hebben.
Hoe is het met jouw meid? Hoe gaat het met je darmen? Enne nog steeds sāavonds aan het skypen?
Tamara: Ik had even bloemetjes gehaald/geplant en nu lekker in het huis wat aan het om rommelen. Dat is het nadeel van een operatie er wordt weleens vergeten dat je lichaam wel helemaal overhoop is gehaald is en dat het toch allemaal herstellen moet/zijn plekje moet vinden. En ja 2x narcorse in zoān korte tijdā¦dat zal ook wel even flink invloed op je concentratie hebben. Pas wel op met dingen die je niet mag niet te doen, al hoe verleidelijk het soms is, je hebt er niks aan dat je iets forceert en je daar weer van moet herstellen⦠Pffff sorry ik lijk wel ƩƩn of andere wijsneusā¦Ik wil je gewoon snel beter hebben zodat je naar je askim kunt (ik weet als geen ander hoe het voelt namelijk). Ja ik ben zelf heel blij dat het de goede kant op gaat, ook al ben ik nog niet 100% de oude en ik heb de uitgebreide instructies meegekregen zodat niets mij in de weg staat om te genieten in Turkije.
Egwene: Sorry voor mijn wantrouwen, maar thanks voor je uitleg nu begrijp ik de situatie beter. Maar heb je nu niet iets vanā¦nu ik dit weet dan ga ik hem es vaker bellen? En meid vertrouw op je eigen gevoel, op je mensenkennis jij kent hem en als hij net als jij heel happy was om je te horen, meid dan mag jij daar van genieten!! Je hebt het verdiend!!! Balen trouwens van je school, hoop dat het goed komt!
IMT: Dus jij doet cambridge heb ik 3 jaar geleden ook gedaan en toen 35 kg afgevallen, nu 5 kilootjes er aan, best wel balen, maar ja ik hoop dat met bewegen en gezonde voeding het er weer af te krijgen. Maar super dat je het weer hebt opgepakt! Doe je de 500 versie? En jij hebt ook alweer een geweldig resultaat, heerlijk hĆØ dat die kiloās er dan af vliegen.
Ik vind het trouwens wel superlief dat jullie mij zo helpen om naar mijn askim te gaanā¦
Mijn dank is heel groot hahahahā¦Ik kom hier vandaag vast nog wel weer es effe buurten⦠Fijne dag meiden!!
LadySide: Jouw vandaag nog niet gelezen, ik ben heel benieuwd hoe met jouw in Turkije isā¦