Het Turkseliefdestopic number 99

Aaaaaah ladyside wat heerlijk!!! Ziet er naaruit dat ik deze meneer dus ga ontmoeten? :stuck_out_tongue: huhuuuu!!! Heeft hij ook een vrije dag of niet? :slight_smile:

Milou ik ben hier hihi!! Net thuis van werk :slight_smile:

Ik ben moe… muggenplaag ofzo hele nacht wakker geweest :frowning:

Via Wereldwijzer app

Lbdss ook een muggenplaag askim kloeg er ook van deze nacht hĆØhĆØ

Ladyside en Mariska hoe gaat het daar??

Hier gaat het wel mam en papa vertrekken overmorgen naar Turkey op vakantie dus heb ik even wat rust… ik ben volop aan het zoeken naar ringen een jurk en een vervangende voeding voor s avonds als ik de late heb heb ik geen pauze avonds dus ik heb na het werk altijd honger maar als ik dan nog eet ligt het meestal op mijn maag

Via Wereldwijzer app

Hello meiden!
Lekker weertje he… ahum :stuck_out_tongue:

@ Miloutjuhh: Heb je je askim alweer gesproken vandaag?

@ Ladyside: Wow, wat fijn zeg!! Had je dit zo verwacht? Lekker genieten!

Gister avond toen ik net 10 minuten sliep vroeg askim of ik op Tango kwam om te bellen, want hij was eerder klaar met werken. Ik had het net niet meer gelezen. Balenn!!

Hallo lieve meiden,

Sorry Summie, gisteravond deed mijn laptop een beetje vreemd, dus updaten lukte niet (en via mijn telefoon uitgebreid updaten doe ik niet meer, nadat het steeds mis ging) dus heb je niet veel verder kunnen helpen om naar Turkije te mogen :stuck_out_tongue:

Nu druk bezig alvast met wat spullen uitzoeken enzo voor als ik de sleutel krijg.

Ik hoop vanavond of morgen weer even tijd te hebben om te reageren.

Geniet van het mooie uitzicht op de heerlijke regen allemaal :s

LadySide: Jij van de zon en je man :stuck_out_tongue: natuurlijk!!!

Fijne avond

@LBDSS Haaai! lekker gewerkt vandaag?

@Littleone, misschien voor iedereen wel ff goed, even afstand van elkaar. Zijn ze dan bij je askim in de buurt op vakantie?

@Floortje, heerlijk weer toch :wink:
Ja heb hem gelukkig weer gesproken, ik had net op verzenden geklikt hier en toen kreeg ik een appje van hem.
Jij hem dus net gemist, wie weet vanavond meer geluk.

@Tam al bezig met de voorbereidingen voor het verhuizen :slight_smile: Succes

Ruzie met skype, ik bel askim hij ziet niets askim belt mij ik zie ook niks :frowning:
Dan duik ik mn bed maar in.
Laatste dagje werken morgen en dan tot na pinksteren lekker vrij :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Fijne avond en slaap lekker

Mijn ouders gaan naar Antalya terwijl askim in marmaris is ze gaan elkaar niet zien daar ben ik zeker van al verjaard askim op de zelfde dag als men papa en Zijn ze dan nog in Turkey…

Haha nu het over askim zijn verjaardag gaat iemand tips? ik wil een super leuk maar speciaal kado

Miloutjuh wat jammer dat Skype niet mee werkte… mss doet hij het morgen wel goed en zien jullie het allebei

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Litleone: Ik ga even voor je denken of ik een geschikt cadeau voor je weet…wanneer is je askim jarig? Ben je bij je askim als hij jarig is of moet het verstuurd worden? Tsja en wat betreft het eten…lastig…hoe laat eet jij dan? Maar is het ook een idee om s’middags een warme maaltijd te nemen zodat je 's avonds een broodje kunt eten?

Tam: Uuuh deed je laptop vreemd of was de persoon die achter de laptop zat gewoon een beetje vreemd? :-p Mare we kijken uit naar je update hoor :wink:

Tamara: Hoe is het vandaag met jouw?

LadySide: Wat lees ik toch een heerlijk verhaal van jouw…een kamer met rozenblaadjes en je neemt gewoon effe een douche en gaat zelfs op zoek naar een ontbijt…het klinkt alsof je thuis bent! Ik hoop dat het gewoon heel erg goed tussen jullie gaat en dat je gewoon heerlijk verwend word en geniet!!!

It’s me today: Hahaha dat heb je goed onthouden dat ik graag naar Turkije wil en dat je mij wilt helpen :wink: Super om te lezen dat het je een goed gevoel geeft hoe het met jouw en je askim samen gaat en zo te horen mag je ook echt trots zijn! Want jullie hebben samen al heel wat bereikt en dan is het helemaal geweldig dat het zo goed gaat en dat jullie happy zijn met elkaar :wink:

Miloutjuhhh: Balen van de skype…komt vast omdat askim en ik de lijn bezet hadden… :-p Maar heb je nog wel contact met hem kunnen hebben of was het helemaal niet meer mogelijk? Veel succes morgen met werken en dan lekker een paar dagen vrij, hopelijk kun je dan wat lekker bijtanken!!!

Floortje: Wat is Tango? Nog nooit van gehoord… Maar wat jammer dat jij je askim hebt gemist…Heb je verder wel contact mogelijkheden met je askim (bv via what’s app enzo) of is het de vraag wanneer je nu weer iets van hem hoort?

Uuuh ik hoop dat ik iedereen heb gehad…Ik heb vanmiddag 2 zomerjurkjes op de kop getikt…helemaal happy…verder niet zoveel nieuws… Maar ja ik moet wel mijn best blijven doen om dit topic vol te krijgen he :wink:

Het askim verjaard volgende week donderdag ik ben dan niet bij hem maar Kga het wel persoonlijk.afgeven als ik daar ben enzo toch askim zijnverjaardag en mijne tr vieren samen :slight_smile: ik eet dan meestal rond 21 u maar het is dan wel meestal geleden van voor 12 of van 12 u.

Ooo leuk summie jurkjes op de kop tikken blijft altijd leuk toch shoppen… tango is als ik me niet vergis zoals viber en WhatsApp maar ben niet zeker

Via Wereldwijzer app

@ Summie: Tango is eigenlijk bijna hetzelfde als Skype. Je kunt bellen met beeld of zonder beeld. Eerst deden we dat ongeveer 3 keer per week, maar toen kreeg hij het drukker met werken en nu doen we dat bijna nooit meer. We hebben wel elke dag contact via whatsapp, maar ook veel minder dan eerst omdat hij echt veel moet werken. Als hij dan vrij is 's middags, ben ik weer aan het werk. Wat ik wel leuk vind is dat hij elke ochtend wel ā€˜goodmorning askim’ zegt :). Maar net als nu heb ik heb vanaf half 5 niet echt meer gesproken.
Leuk dat je hebt geshopt! Lekker alvast voor de zomer.

@ Littleone: Ik moet zeggen, ik ben echt super slecht in cadeau’s voor een man. Wat heb je van hem al gekregen voor je verjaardag?

@ Miloutjuhh: Oh, gelukkig maar :). Altijd wel jammer he, als je dan iets verwacht te ontvangen maar dan niks krijgt. Ik ga zo slapen dus vanavond spreek ik hem niet meer denk ik.

Slaaplekker alvast!

Floortje ik verjaar na askim 2 weekjes later… wat jammer dat je je askim minder hoort omdat hij het drukker heeft

Via Wereldwijzer app

***28-05 Yavrum1 :NETHERLAN Noordwijkerhout Vandaag! veel plezier!
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 5 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 30 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum56nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 72 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 78 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 108 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen meiden…

Pppff wat een weertje zeg, gelukkig vanaf morgen weer iets beter…
Hier gaat het weer wat beter vandaag, de hechtingen beginnen wat te trekken beetje irritant volgende week worden ze gelukkig d’r uit gehaald
Gister had ik zoooooo zin in pasta dus maar gemaakt en lekker van gesmuld wel een heel vol en apart gevoel later in de buik maar geen rare dingen d’r na dus gaat goed :smiley:
Straks een vriendin op de koffie en mijn kleine nichtje komt nog even altijd leuk
Gisteren nog een poos met Askim gebeld stapte net me bedje in… We zijn alweer bijna een jaar samen jeetje wat gaat dat snel, soms denk ik wel eens als ik dan jullie verhalen hoor met ringen etc…komen wij ook zover haha
Ach ja de tijd zal het leren…

Summie ik heb de vitaminen en vsm druppels😃 nogmaals bedankt voor de tip, hopelijk voel ik me snel wat fitter en zakt de moeheid
Leuk 2 nieuwe jurkjes hihi altijd leuk wat nieuws
Hoe is het verder met je?

Ladyside
Hoe gaat het daar in het zonnige Side?
Zweef je nog rond? Haha
Genieten meid

Littleone
Dat vind ik altijd zo lastig een kado voor een man haha vrouwen gaat stukken makkelijker
Wat heb je hem al eens gegeven?
Een mooie armband bv als hij daarvan houd?
Foto op doek bv

Flooortjee
Heb je je Askim inmiddels gesproken?
Misschienheb je het al ergens vermeld hoor haha… Maar hoe was je verhaal en wanneer ga je weer naar je Askim toe?

Fijne dag

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen!

@LBDSS, als meneer mee wil, dan ga je hem ontmoeten! :wink: Bij zijn werk afspreken doen we toch maar niet, aangezien ik me daar niet heel welkom voel, maar daar zal ik later nog ff op ingaan.
Hebben jullie geen horren?? Stomme muggen!!

@littleone, wel fijn dat je ouders even weg gaan en jij zo wat afstand, en rust, hebt. Jeetje je bent wel goed bezig met je trouwjurkenjacht zo te lezen! Leuk :slight_smile:

@Floortje, nee ik had dit echt niet verwacht! Heerlijk! :slight_smile:
Balen dat je net het bericht op Tango hebt gemist! Hoop dat ie snel nog es vroeg klaar is en kan Tango’en.

@tam, aaah al druk bezig met je huisje en de voorbereidingen! :slight_smile: ik hoop echt dat je snel weet wanneer je erin kunt en dan lekker aan de slag! Moet er eigenlijk veel gebeuren?

@miloutjuhh aaah jij hebt lekker vakantie dus! Ben je ook wel aan toe! Hoop dat je een beetje tot rust kunt komen en dat het dan weer iets beter met je zal gaan.

@summie, woehoe!!! Je hebt jurkjes!!! Je hebt ze nodig kan ik je vertellen… man wat is het warm!!
Gister trouwens nog niet zelf ontbijt gehaald. Askim kwam me halen en kreeg ontbijt op zijn werk. Heb gezegd dat ik volgende keer wel ontbijt haal :wink: tomaten, ei, komkommer, veeeeeeel. Ik heb genoeg aan wat brood en simpel beleg :wink: dus net zelf ff naar de supermarkt gegaan en lekker ontbijt gehaald.

Ok dan mijn update… gister ff en giga K**dag! Was al ontzettend moe! En het begon gelijk in de ochtend al toen askim me ophaalde voor ontbijt bij hem op werk. Daar zat natuurlijk die moeder van dat gekke mens, (Die vam het FB bericht) als blikken konden doden, was ik nu niet meer hier. Op den duur is ze me een hand komen geven en zei welkom en vroeg nog ff of ik askim zijn vriendin was. Duh!
En daarna begon het gezeik dus… ik ben omdat ik me totaaal niet op mijn gemak voelde, maar naar het strand gelopen en daar wat bekenden gespot en gekletst. Toen ik terug kwam zag ik dat het mens weer had gereageerd op onze relatie oo fb. Congratulations, yiu catch the bifgest lying asshole of Side met nog een heel verhaal eraan vast. Ik kon het niet lezen omdat askim aldoor zijn fb on en offline gooit door gezeik. Daarna kreeg ik hetzelfde bericht in mijn inbox. Askim heeft naar haar terg zitten berichten en daarna heb ik haar een bericht gestuurd dat ze moest ophouden en dat ik er allema vanzelf wel achter zou komen wat voor man hij is. Toen was ze gelukkig stil. In de middag kreeg ik zo een dip, askim lag te slapen, ik was te gestressed en te moe om te slapen en kon wel janken. Even zag ik December voor me… ben gaan lopen, en bij terugkomst moest ik huilen en hebben we het er uitgebreid over gehad. Hij is op het moment aan het praten op zijn werk, met moeders en haar turkse man. Askim wil nl niet meer werken daar als het zo door blijft gaan.
Zo, dat was het rotdeel :wink: gelukkig alsnog een leuke avond gehad, nu nog steeds doooodmoe maar moet ook wennen aan alles en aan de hitte weer. Als het goed is vandaag lekker naar het strand en ff relaxen. Alleen of met askim… dat weet ik nog niet.

Sterkte met de regen meiden :wink: ik smelt ff verder!

Via Wereldwijzer app

Aaaah dan vergeet ik nog een leuk deel! Askim heeft met mijn moeder gekletst op fb!! Ik was met haar aan het kletsen, en hij pakt mijn telefoon af en begint met haar te kletsen haha! En vraagt haar goedkeuring om met me te trouwen!!! Ze heeft gezegd dat ze oud was en dus langzaam nadenkt :wink: en dat het nog wel ff kan duren voor ze een antwoord heeft :wink:

Zo dat was echt mijn ellenlange update!

Via Wereldwijzer app

Tamara het weer is niet geweldig maar vrijdag en zaterdag gaat het iets beter zijn dus laten we hopen.
Een kado is altijd moeilijk ja… als ik vorig jaar in july ben geweest heeft hij een armband gekregen van mij…

Ladyside het is idd wel even fijn dat ze weg zijn zo heb ik toch.wat rust en… Ja sinds ik terug ben van Turkey wel meer bezig met het hele huwelijkgebeuren…
Owjee wat jammer zo een off Day… Wat kunnen mensen toch vervelend doen e… ik hoop dat je je het niet te hard aantrekt je hebt altijd mensen die goed reageren en die slecht reageren helaas ik hoop Dat je toch een fijne vakantie hebt ondanks dit

Via Wereldwijzer app

Ik reageer later even uitgebreid hoor…

Maar ik moet echt even reageren op LadySide: Hahaha wat een ontzettend geweldige opmerking van je moeder!!! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Yavrum veel plezier

Via Wereldwijzer app

Ik kan eindelijk weer eens wat leuk nieuws brengen! Vanmorgen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik hem opgebeld. Lang geleden heeft hij me ooit 1x gebeld via een vaste lijn. Dus ik bellen… Er werd opgenomen. ā€˜volle naam askim’ gezegd. Meteen hoor ik iemand een paar keer keihard zijn naam roepen. En ja… daar was hij! 40 minuten lang hebben we over vanalles gekletst. Het belangrijkste is dat hij nog steeds op me wacht en nog steeds heel veel van me houdt. Hij wil nog altijd met me trouwen en bij me zijn. Zijn ouders ontmoeten was nu ook geen probleem meer (volgens mij heeft hij er niet echt een goede band mee). Hij heeft iets stoms gedaan waardoor hij geen internet mag gebruiken, maar over 3 weken weer weg. Ben alleen vergeten welke dag het nou was… maandag volgens mij. Maar welke maandag? Allemaal maar vrij houden. Hij was echt ontzettend blij dat ik belde. Zijn vrienden/collega’s zaten in de buurt en die moesten soms heel hard lachen om ons gekwijl over zoenen en trouwen hahaha. Ohh, ik had dit Ć©cht even nodig! Zoveel stress door school en mogelijk kan/mag ik niet afstuderen. Dit was echt een oplaadmoment. Dat hij elke dag aan me denkt enzo. Zou nog veel meer op kunnen schrijven, maar ik moet bijna weg. Vandaag vertrek ik weer naar Zeeland om te werken met Hemelvaart 4 dagen. Zondag kom ik naar huis ergens in de namiddag. Ik ben blij! :smiley:

Even snel hoor:

Egwene: Eindelijk!!! Ben echt blij voor je :smiley: :smiley: :smiley: en echt stoer dat je gewoon gebeld hebt naar dat nr (heb je het nr bewaard of stond het toevallig nog in je telefoon?) :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
Maar wat is er met school dan …

Via Wereldwijzer app

Oohh ladyside jeetje zeg wat een dom mens zeg…fijn dat jullie d’r over gepraat hebben
Sommige mensen pppff
Hihi wat leuk van je moeder geweldig"…

Littleone
Ja inderdaad het weer word weer beter gelukkig…doe mij toch maar het zonnetje dat lekker naar binnen schijnt
Hmm okĆ© dus dat heeft ie al… Zal blijven denken voor je haha

Egwene
Knap van je dat je je stoutte schoenen hebt aan getrokken zo kom je een heel eind zo zie je maar weer haha
Fijn dat jullie zo leuk hebben gepraat
Wat is er met school als ik vragen mag?

Via Wereldwijzer app