Goedemorgen!
@LBDSS, als meneer mee wil, dan ga je hem ontmoeten!
Bij zijn werk afspreken doen we toch maar niet, aangezien ik me daar niet heel welkom voel, maar daar zal ik later nog ff op ingaan.
Hebben jullie geen horren?? Stomme muggen!!
@littleone, wel fijn dat je ouders even weg gaan en jij zo wat afstand, en rust, hebt. Jeetje je bent wel goed bezig met je trouwjurkenjacht zo te lezen! Leuk 
@Floortje, nee ik had dit echt niet verwacht! Heerlijk! 
Balen dat je net het bericht op Tango hebt gemist! Hoop dat ie snel nog es vroeg klaar is en kan Tangoāen.
@tam, aaah al druk bezig met je huisje en de voorbereidingen!
ik hoop echt dat je snel weet wanneer je erin kunt en dan lekker aan de slag! Moet er eigenlijk veel gebeuren?
@miloutjuhh aaah jij hebt lekker vakantie dus! Ben je ook wel aan toe! Hoop dat je een beetje tot rust kunt komen en dat het dan weer iets beter met je zal gaan.
@summie, woehoe!!! Je hebt jurkjes!!! Je hebt ze nodig kan ik je vertellen⦠man wat is het warm!!
Gister trouwens nog niet zelf ontbijt gehaald. Askim kwam me halen en kreeg ontbijt op zijn werk. Heb gezegd dat ik volgende keer wel ontbijt haal
tomaten, ei, komkommer, veeeeeeel. Ik heb genoeg aan wat brood en simpel beleg
dus net zelf ff naar de supermarkt gegaan en lekker ontbijt gehaald.
Ok dan mijn update⦠gister ff en giga K**dag! Was al ontzettend moe! En het begon gelijk in de ochtend al toen askim me ophaalde voor ontbijt bij hem op werk. Daar zat natuurlijk die moeder van dat gekke mens, (Die vam het FB bericht) als blikken konden doden, was ik nu niet meer hier. Op den duur is ze me een hand komen geven en zei welkom en vroeg nog ff of ik askim zijn vriendin was. Duh!
En daarna begon het gezeik dus⦠ik ben omdat ik me totaaal niet op mijn gemak voelde, maar naar het strand gelopen en daar wat bekenden gespot en gekletst. Toen ik terug kwam zag ik dat het mens weer had gereageerd op onze relatie oo fb. Congratulations, yiu catch the bifgest lying asshole of Side met nog een heel verhaal eraan vast. Ik kon het niet lezen omdat askim aldoor zijn fb on en offline gooit door gezeik. Daarna kreeg ik hetzelfde bericht in mijn inbox. Askim heeft naar haar terg zitten berichten en daarna heb ik haar een bericht gestuurd dat ze moest ophouden en dat ik er allema vanzelf wel achter zou komen wat voor man hij is. Toen was ze gelukkig stil. In de middag kreeg ik zo een dip, askim lag te slapen, ik was te gestressed en te moe om te slapen en kon wel janken. Even zag ik December voor me⦠ben gaan lopen, en bij terugkomst moest ik huilen en hebben we het er uitgebreid over gehad. Hij is op het moment aan het praten op zijn werk, met moeders en haar turkse man. Askim wil nl niet meer werken daar als het zo door blijft gaan.
Zo, dat was het rotdeel
gelukkig alsnog een leuke avond gehad, nu nog steeds doooodmoe maar moet ook wennen aan alles en aan de hitte weer. Als het goed is vandaag lekker naar het strand en ff relaxen. Alleen of met askim⦠dat weet ik nog niet.
Sterkte met de regen meiden
ik smelt ff verder!
Via Wereldwijzer app