Hey meiden, even een reactie mijnerzijds;
Egwene in Zeeland, we hebben gisteren al effekes op FB gechat, grappig dat je onverwachts veel dichter bij zit dan we aanvankelijk hadden verwacht. Misschien kom ik nog wel even buurten van het weekend!
Itsmetoday, wat een mooi gewichtsverlies! Nice hoor! En dat je op vakantie weer aankomt, dat was natuurlijk een tikkie te verwachten, maar zo te lezen knok je hard om het er weer af te krijgen.
Tamara, fijn dat je in ieder geval weer wat kan doen in huis, hoewel ik het stoffen al snel zou overslaan haha. Ik ben een luxedier, heb een schoonmaakster 1x per week :oo
En wat een vreselijk spel is Candy Crush toch! Heb beide spellen geheel uitgespeeld inmiddels, wachtend op de nieuwe levels, maar wel dank zij een hack om eerlijk te zijn.
Summie, een schildpad kan ook leuk zijn haha!
Groot gelijk dat je Askim even duidelijk hebt gemaakt dat hij niet moet mopperen. Probeer ik ook wel eens te doen, maar ik kreeg vandaag foto’s dat hij aan het werk was, nieuwe boot opknappen, en dan zie ik dat ze behoorlijk ploeteren. Terwijl ik gewoon lekker met mijn hobby bezig was vandaag.
Ga standaard met 2 vriendinnen naar Turkije. De ene is een flinke flirt, de ander is wat conservatiever, om het zo te noemen. Die houdt het bij een praatje en een geintje. De flirt vindt gewoon de spanning erg leuk. Overigens is het gros niet bevriend met mijn askim hoor, hij kent ze wel, maar meer oppervlakkig. Enige wat hij hoopt is dat ik niet hetzelfde gedrag vertoon of ga vertonen haha. Maar voor de rest vindt hij het wel best wat ze doet.
LBDDS grappig dat je askim van Ladyside hebt ontmoet en dat het klikte tussen de 2 heren. En als ze dan in het Turks gaan ratelen volg je het toch niet meer haha.
En goed dat je verzekering geregeld lijkt te zijn, fijn zo’n askim die even druk op de ketel zet!
Ladyside, nu al opkijken tegen het afscheid, snap ik helemaal. Maar gelukkig wel enige mogelijkheid om te genieten samen. Hopelijk kunnen jullie er inderdaad een dagje op uit!
Kardelen, pfff snap dat het lastig is zo weinig contact. Waarom heeft hij geen internet meer, vanwege zijn werk?
En hopelijk wordt je scriptie voorstel goedgekeurd, kan je gauw weer verder.
Floortje, ik heb 4 paarden, waarvan 2 GGK dekhengsten en een fokmerrie. Naast die merrie staat nu een veulen van 2 maanden oud, maar die wordt (is al) verkocht en zal over 3 maanden gaan verhuizen. Merrie zal binnenkort terug gedekt worden. Rijden kan ik op geen enkele van mijn eigen paarden (handig, de ene is chronisch geblesseerd, de andere veeeeeel te klein en de derde is getraumatiseerd), maar ik heb altijd aanbod van derden om paarden te rijden en ook te starten in de sport. Nu bezig met een jonge hengst van een vriendin, vandaag 1e trainingsdag gehad. En dan in het najaar ruilen we haar hengsten om en krijg ik haar volwassen hengst hier, daarmee heb ik al wat punten in de Z1 gereden, kijken of we de Z2 kunnen bereiken.
Enne, weet je hoe vaak ik 's nachts onbewust op mijn telefoon kijk en naar de whatsapp? Dan ben ik gewoon online geweest zonder het zelf te weten, omdat ik half slaap. Als ik dan wakker wordt heb ik ook allemaal gelezen whatsapp berichten die ik dan dus al geopend heb, maar totaal niet meer weet wat erin staat
Dus maak je niet teveel zorgen joh!
Kikiek, jemig!! Ik heb echt met open mond van verbazing je verhaal gelezen. Snap heel goed dat je nu intens bedroefd bent en je enorm teleurgesteld voelt. Maar dit is toch wel het toppunt van kinderachtigheid? Omdat je geen bewijsmateriaal wilt sturen van je visite maakt hij het uit?
Ik durf dit advies bijna niet te geven, maar laat hem gaan. Als dit het begin is, hoe hij van je eist dat je elke minuut van de dag verantwoord en hoe slecht hij jou vertrouwt op je woord. Allemachtig, ik zou helemaal krankjorem worden daarvan!
Welke keuze je ook maakt, ik weet zeker dat we achter je staan allemaal, maar let in ieder geval op jezelf en laat je hierin niet meeslepen tot het teveel wordt!
En dan nog als afsluiting; hier weinig te updaten, via whatsapp contact gehad met askim. Hij heeft niet gebeld vanavond, maar ik vermoed dat hij gewoon vroeg is gaan slapen. Zal hem morgen wel lezen of horen.
Ik ben het punt voorbij dat ik me zorgen maak bij een dagje minder contact. Hij maakt lange dagen, heeft een pittige deadline, gedonder met zijn familie en staat stug elke ochtend om 7 uur op (hoe irritant dat ook voor mij was tijdens mijn vakantie haha), dus slaapt standaard te weinig.
Nu is het hier inmiddels ook ver na middernacht en eigenlijk zou ik gewoon moeten gaan slapen, maar ik loop al een paar nachten te spoken, heeft met werk te maken. En niet omdat ik het wifi kastje heb gejat hoor