Het Turkseliefdestopic number 99

Hey meiden,

Eerder deze week had ik al een poging gedaan op te updaten, maar toen klikte ik per ongeluk op vorige pagina en was alles weg… En nu is er zo veel geschreven dat ik het allemaal alweer vergeten ben haha!

Ik zie wel een superbericht van egwene! Meid was super dat je hem zelf hebt opgebeld. Had je misschien al veel eerder moeten doen. Maar begrijp ook wel dat je dat misschien eng vond. Maar jullie hebben dus wel heerlijk kunnen kletsen. Moet goed voelen! Nu kan je er tenminste weer even tegen aan! Wel balen dat je misschien niet kunt afstuderen vanwege een werkstuk… Hoe is het met je scriptie afgelopen?

Ladyside: jij nog veel plezier de komende dagen in Side, volgens mij geniet je enorm daar! Ik zag al een leuke foto voorbij komen op Facebook en in de fb groep! Vervelend dat er altijd mensen zijn die een relatie kapot proberen te maken! Maar volgens mij heb je het dit keer al veel meer naar je zin als toen in december. En woow ik las ook iets dat je askim aan je moeder had gevraagd of die met je mocht trouwen. Hij is wel heel snel zeg :wink:

Hier druk druk druk met stage. Vandaag concept inleveren van mijn scriptie, dus ook mijn vrije dag ook heel de dag aan school gezeten achja morgen lekker dagje shoppen in amsterdam. Kijk ik heel erg naar uit! Askim spreek ik de laatste tijd niet veel. Hij heeft geen internet meer, dus we kunnen niet whatsappen en bellen tsja. Ik vind het altijd eng om hem uit mezelf te bellen, straks staat hij bij een leidinggevende, hoort die zijn telefoon en dan wordt zijn telefoon afgepakt. Dus ik wacht het maar weer af totdat ik iets hoor. Maar het is wel ff wennen hoor.

@ LBDSS en Ladyside: Dat klinkt echt alsof het super gezellig is daar met jullie 2! Wat is de temperatuur daar nu?

@ Ladyside: Fijn dat jullie toch nog zoveel tijd samen kunnen doorbrengen, dan kunnen jullie elkaar beter leren kennen :). Lekker erop uit met zijn twee! Leer je nu dingen van hem kennen die je nog niet kende?

@ LBDSS: Wel goed dat je askim daar zo achter na zit! Maar ik dacht dat je chef ook altijd het beste met je voor had?

@ Summie: Haha Summie, prins op het schildpad nog wel :P. Maar wanneer gingen jullie elkaar nu ook weer zien? En dankjewel voor de felicitatie! Zaterdagochtend ga ik alvast een ochtendje meelopen daar. Ja, ik vind het ook echt zo knap van die Turkse mannen, dat ze zoveel uur werken op een dag. Dat zou ik zelf echt nooit kunnen.

@ Egwene: Ik hoop dat het nog wel goed komt met dat werkstuk waarbij je moet samenwerken. Zou echt balen zijn als het daardoor niet zou gaan lukken. Succes !

@ ItsMeToday: Ohh een eigen paard! Ik ook, maar dan een pony.

@ Littleone: Wow nog niet samen, maar al wel bloemen krijgen. Dat is pas lief!

@ NGS: Haha hij maakt geen kans duss !! Pech voor hem :slight_smile: Paard !en! nog wel… Hoeveel heb je er?

Gisteren probeerden askim en ik met Tango, maar de verbinding was zo slecht ( zonder wifi vanuit hem) dat we maar stopten en op whatsapp overgingen. Hij was klaar met werken dus had veel tijd. Hij zat me een beetje te klieren… Vindt hij leuk pffff… Haha.
Maar ik ben altijd best wel onzeker en denk heel snel negatief als ik iemand leuk vind. Qua vertrouwen enzo. Op een gegeven moment zei hij dat hij ging slapen, want hij was moe. Dus ja prima natuurlijk. Toen ik de volgende ochtend keek was hij 2 uur later nadat hij zei dat hij ging slapen nog online geweest, en dan ga ik me dus allemaal gekke dingen in mijn hoofd halen… Dat hij liegt ofzo. Misschien slaat het nergens op en zeik ik gewoon teveel ?! Ik hoop het haha…

Fijne avonddd ! :slight_smile:

Oke dames, ik moet echt even mijn hart luchten. Ik ben zo over de zeik!
De laatste tijd ging het echt heel erg goed tussen askim en mij.
We hebben veel contact, lieve woordjes over en weer. En nu dit…
Ik was vanavond gewoon thuis, zoals gewoonlijk. Niks aan de hand.
Mijn oom en tante stonden aan de deur, dus gezellig gekletst maar ik reageerde niet snel genoeg op askim.
Dus hij boos, ik uitgelegd dat ik visite had.
Zegt hij maak een foto van ze. Dus ik ja schatje maar ik kan niet zomaar van iedereen foto’s maken. Jawel doe maar stiekem. Dus ik zeg nee.
Nu heeft hij het uitgemaakt, hij heeft iemand nodig die loyaal is aan hem.
Hij zegt dat ik lieg.
Echt ongelooflijk, ik ben zo boos en verdrietig.
Ik zei je doet belachelijk. Hier heb je het nummer van mijn tante, vraag maar of ze hier was. Je hebt mijn moeders nummer vraag ook gelijk aan haar of we visite hadden.
Als je niet van mij houdt zeg dat dan, maar om zoiets belachelijks ga je het niet uitmaken.
Zegt hij, je hebt je kans gehad door een foto te sturen, heb je niet gedaan, nu is het over.
Ik ga slapen. Doei.
Dus ik heb gestuurd blokkeer mij en wis mijn nummer want ik ben zo boos en dan ga ik lastig vallen.
En dat was het…

Via Wereldwijzer app

Kikiek: Allereerst een dikke summie knuffel voor jou!!! Wat een vervelende situatie. Ik vind het moeilijk om je advies te geven. Maar eerlijk gezegd vind ik dat je askim zijn reactie wel erg heftig is. Ik vind jouw reactie om dan te zeggen blokkeer me dan, ook een beetje te heftig. Maar als je in je emotie zit, zegt iedereen weleens rare dingen. Is het een idee dat je er morgen, als jullie allebei wat gekalmeerd zijn dat je er dan met hem over gaat praten? Of heb je iets van bekijk het maar? Sterkte meid!

Morgen reageer ik op de anderen.

Via Wereldwijzer app

Summie dank je wel voor de knuffel.
Ik zei blokkeer me omdat ik van mezelf weet dat ik niet kan stoppen met iets sturen omdat ik het niet begrijp. Hij wil nu met rust gelaten worden, en dat gaat zeker een paar dagen duren. Dus weer negeren… Dat maakt mij alleen maar bozer waardoor ik nog meer ga sturen om een reactie uit te lokken.
Morgen kan ik niet met hem praten omdat hij niks zegt.
En hij zei het is echt over, ik kan hem niet aan. Hij is te moeilijk. Hij wilt niks meer. Zo heeft hij nog nooit gepraat, dus ik denk dat het echt over is.

Via Wereldwijzer app

Kikiek: Jeetje meid ik kan me goed voorstellen dat je flink over de zeik bent, dat zou ik ook zijn. Wat een nare opmerking van hem om te zeggen dat jij liegt. Iemand missen op een afstand is k*t, zo ook voor hem, maar vertrouwen is echt belangrijk anders red je het niet. Waren dit soort dingen al vaker voorgevallen?

Tsja het klinkt heftig…
Omdat hij met rust gelaten wil worden, negeert hij je dus. Was jij degene ook waar we hier een tijdje geleden daar een discussie over het zwijgen hebben gehad?
Ik denk dat jij je moet afvragen wat wil jij? Wil jij een man die gaat zwijgen om je te straffen als je in zijn ogen niet gehoorzaam bent geweest?
Het klinkt misschien hard van mij, ik weet dat het een cultuurverschil is, maar als het nu al zo tussen jullie gaat dan vrees ik dat jij straks op je tenen gaat lopen om te voorkomen dat hij je ongehoorzaam vind en weer gaat zwijgen… En wil je dat?

Via Wereldwijzer app

@Yildiz
Dank je wel voor je reactie.
Ja, hij heeft het heel moeilijk. Wil graag overal controle op houden. Hij heeft bijvoorbeeld mijn inloggegevens van Facebook zodat hij in de gaten kan houden met wie ik privé berichten stuur.
Zulke dingen allemaal, hij zegt dat hij heel erg veel moeite heeft met de afstand. Dat hij daarom zo doet. En ik snap het ook wel, maar ik kan niet zomaar van iedereen foto’s gaan maken als ze dat niet willen. En dan wilt hij dat ij het stiekem doe. Nou sorry dat gaat er voor mij niet in.
Ik wil er graag in mee gaan, maar dit ging echt te ver vond ik.

Via Wereldwijzer app

@summie ja, dat was ik inderdaad.
3 dagen negeren als hij boos is en dan moet het over zijn.
Ik vind het zo onterecht en het maakt me zo boos. ( nu op dit moment dan)
Ik ben echt niet van plan om steeds op mijn tenen te moeten lopen omdat meneer het ergens niet mee eens is.
En als ik bij hem ben is het ook heel anders, dan is hij echt super lief.
En dat is natuurlijk bij iedereen zo.
We moeten ook ruzie kunnen maken zonder dat hij mij gelijkt dumpt.
Maar dit is zo raar, jij bent mijn eerste echte liefde maar je stuurt geen foto dus de relatie is voorbij.

Via Wereldwijzer app

Hey meiden, even een reactie mijnerzijds;

Egwene in Zeeland, we hebben gisteren al effekes op FB gechat, grappig dat je onverwachts veel dichter bij zit dan we aanvankelijk hadden verwacht. Misschien kom ik nog wel even buurten van het weekend!

Itsmetoday, wat een mooi gewichtsverlies! Nice hoor! En dat je op vakantie weer aankomt, dat was natuurlijk een tikkie te verwachten, maar zo te lezen knok je hard om het er weer af te krijgen.

Tamara, fijn dat je in ieder geval weer wat kan doen in huis, hoewel ik het stoffen al snel zou overslaan haha. Ik ben een luxedier, heb een schoonmaakster 1x per week :oo
En wat een vreselijk spel is Candy Crush toch! Heb beide spellen geheel uitgespeeld inmiddels, wachtend op de nieuwe levels, maar wel dank zij een hack om eerlijk te zijn.

Summie, een schildpad kan ook leuk zijn haha!
Groot gelijk dat je Askim even duidelijk hebt gemaakt dat hij niet moet mopperen. Probeer ik ook wel eens te doen, maar ik kreeg vandaag foto’s dat hij aan het werk was, nieuwe boot opknappen, en dan zie ik dat ze behoorlijk ploeteren. Terwijl ik gewoon lekker met mijn hobby bezig was vandaag.
Ga standaard met 2 vriendinnen naar Turkije. De ene is een flinke flirt, de ander is wat conservatiever, om het zo te noemen. Die houdt het bij een praatje en een geintje. De flirt vindt gewoon de spanning erg leuk. Overigens is het gros niet bevriend met mijn askim hoor, hij kent ze wel, maar meer oppervlakkig. Enige wat hij hoopt is dat ik niet hetzelfde gedrag vertoon of ga vertonen haha. Maar voor de rest vindt hij het wel best wat ze doet.

LBDDS grappig dat je askim van Ladyside hebt ontmoet en dat het klikte tussen de 2 heren. En als ze dan in het Turks gaan ratelen volg je het toch niet meer haha.
En goed dat je verzekering geregeld lijkt te zijn, fijn zo’n askim die even druk op de ketel zet!

Ladyside, nu al opkijken tegen het afscheid, snap ik helemaal. Maar gelukkig wel enige mogelijkheid om te genieten samen. Hopelijk kunnen jullie er inderdaad een dagje op uit!

Kardelen, pfff snap dat het lastig is zo weinig contact. Waarom heeft hij geen internet meer, vanwege zijn werk?
En hopelijk wordt je scriptie voorstel goedgekeurd, kan je gauw weer verder.

Floortje, ik heb 4 paarden, waarvan 2 GGK dekhengsten en een fokmerrie. Naast die merrie staat nu een veulen van 2 maanden oud, maar die wordt (is al) verkocht en zal over 3 maanden gaan verhuizen. Merrie zal binnenkort terug gedekt worden. Rijden kan ik op geen enkele van mijn eigen paarden (handig, de ene is chronisch geblesseerd, de andere veeeeeel te klein en de derde is getraumatiseerd), maar ik heb altijd aanbod van derden om paarden te rijden en ook te starten in de sport. Nu bezig met een jonge hengst van een vriendin, vandaag 1e trainingsdag gehad. En dan in het najaar ruilen we haar hengsten om en krijg ik haar volwassen hengst hier, daarmee heb ik al wat punten in de Z1 gereden, kijken of we de Z2 kunnen bereiken.
Enne, weet je hoe vaak ik 's nachts onbewust op mijn telefoon kijk en naar de whatsapp? Dan ben ik gewoon online geweest zonder het zelf te weten, omdat ik half slaap. Als ik dan wakker wordt heb ik ook allemaal gelezen whatsapp berichten die ik dan dus al geopend heb, maar totaal niet meer weet wat erin staat :wink: Dus maak je niet teveel zorgen joh!

Kikiek, jemig!! Ik heb echt met open mond van verbazing je verhaal gelezen. Snap heel goed dat je nu intens bedroefd bent en je enorm teleurgesteld voelt. Maar dit is toch wel het toppunt van kinderachtigheid? Omdat je geen bewijsmateriaal wilt sturen van je visite maakt hij het uit?
Ik durf dit advies bijna niet te geven, maar laat hem gaan. Als dit het begin is, hoe hij van je eist dat je elke minuut van de dag verantwoord en hoe slecht hij jou vertrouwt op je woord. Allemachtig, ik zou helemaal krankjorem worden daarvan!
Welke keuze je ook maakt, ik weet zeker dat we achter je staan allemaal, maar let in ieder geval op jezelf en laat je hierin niet meeslepen tot het teveel wordt!

En dan nog als afsluiting; hier weinig te updaten, via whatsapp contact gehad met askim. Hij heeft niet gebeld vanavond, maar ik vermoed dat hij gewoon vroeg is gaan slapen. Zal hem morgen wel lezen of horen.
Ik ben het punt voorbij dat ik me zorgen maak bij een dagje minder contact. Hij maakt lange dagen, heeft een pittige deadline, gedonder met zijn familie en staat stug elke ochtend om 7 uur op (hoe irritant dat ook voor mij was tijdens mijn vakantie haha), dus slaapt standaard te weinig.

Nu is het hier inmiddels ook ver na middernacht en eigenlijk zou ik gewoon moeten gaan slapen, maar ik loop al een paar nachten te spoken, heeft met werk te maken. En niet omdat ik het wifi kastje heb gejat hoor :wink:

Kikiek: Weet je wat het is, tuurlijk mist hij je. Maar jij mist hem toch ook? Controleer jij ook zijn facebook? Ieder z’n ding natuurlijk maar persoonlijk vind ik dat soort dingen gewoon al te ver gaan. Alsof hij je bij voorbaat al niet vertrouwt. Klinkt misschien hard, maar het feit dat hij dat al tegen je zegt dat hij je fb berichten wil controleren vind ik echt respectloos. En negeren is natuurlijk makkelijk. Helemaal aangezien je niet even langs kan gaan. Maar zoals de meiden hierboven al zeiden, heb je zin om steeds weer na te moeten denken wat je zegt/doet omdat hij misschien boos kan worden en je dan weer negeert?

Echt een hele vervelende manier van je macht laten gelden, negeren. Iedereen die wel eens genegeerd is, weet hoe uitermate frustrerend het is.
Mijn askim heeft het tijdens mijn vakantie ook 1 avond gedaan, toen we bonje hadden, maar ik heb hem extreem duidelijk gemaakt dat ik liever heb dat hij wel communiceert en misschien dingen zegt die hij liever niet zou willen zeggen, dan dat hij helemaal niets zegt. Die boodschap was duidelijk.

Lieve Kikiek, denk aan jezelf, ben je dit waard of ben je veel meer waard dan dit? Wil je hele dagen op eieren lopen of op je tellen passen om hem niet pissig te laten worden. Hoe zie je de toekomst op deze manier?

Natuurlijk is jouw reactie van blok me maar niet heel subtiel, maar wel verdraaid begrijpelijk. Je wil namelijk zo extreem graag uberhaupt een reactie krijgen, dat je eigenlijk over je eigen grenzen heen gaat met drammen en zeuren en berichten totdat je een teken van leven krijgt. En als hij een sterk karakter heeft, wat je al schreef, houdt hij het lang genoeg vol om je helemaal gek te maken van jezelf en hem.

Oke, genoeg gepreekt, weltrusten meisjes.

02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 3 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 28 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum54nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 70 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 76 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 106 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Ik reageer straks even uitgebreid hoor (zei ik gister ook al)

Kikiek ik ben even benieuwd hoe gaat het met je? Ik vind persoonlijk dat je hier hele goede tips/adviezen hebt gekregen, ik ben het daar persoonlijk ook volledig mee eens, maar ik begrijp ook dat het misschien niet de woorden waar je op gehoopt had. Misschien is het voor jouw die 3 dagen van bezinning die hij jouw oplegt, om die te gaan gebruiken om na te denken wat jij wilt! Ik zal niet zeggen wat je moet doen, dat kan alleen jijzelf bepalen! Maar meid pas goed op jezelf, bedenk goed wat wil ik en wat heb ik nodig in een relatie? En natuurlijk is het een kwestie van geven en nemen, maar het is wel belangrijk dat daarin een goede balans is!

Miloutjuhhh: Succes vandaag met je afspraak. Als je zin/energie/tijd hebt laat je dan even weten hoe het is gegaan? I Think of you…

Goedemorgen summie,
Ik heb me vergist, toen ik vanmorgen wakker werd had ik een hoop berichten. Van hoe in de war hij is, hoe weinig mijn liefde voor hem voorstelt, dat ik niet genoeg voor hem over heb dat soort dingen.
Ieder half uur een berichtje van hem en ik weet niet wat ik hiermee aan moet.

Via Wereldwijzer app

Even snel reageren op Kikiek; meis, denk heeeeeel goed na of je dit überhaupt nog wel wilt! Sorry hoor, maar ik vind het echt véél te ver gaan dat hij de inlog gegevens wil van jouw facebook. Je hebt ook nog recht op een eigen leven en een beetje privacy! En als jij nu al zo makkelijk daarin meegaat, dan denkt hij dat ie de baas over je kan spelen. En dan heb ik het nog niet eens over dat vreselijk jaloerse gedrag en wantrouwen dat je een foto moet sturen! En dat je dan om hem tevreden proberen te houden dan ook nog hun telefoonnummer wil geven. Meis, hij hoort je op je woord te geloven! Je hoeft niets te bewijzen, niet naar hem, niet naar anderen. Alleen tegenover jezelf!
Een relatie moet gelijkwaardig zijn, jij bent niets minder dan de man!
Sorry dat ik er zo’n duidelijke mening aan overhoudt, maar kan heel slecht tegen mannen die denken dat ze de baas zijn en vrouwen maar volgzaam al hun bevelen moeten opvolgen.
Toch wil ik je ook heel veel sterkte wensen, en wijsheid om de juiste keus te maken.

Via Wereldwijzer app

Dank je wel voor alle reacties,
Hij stuurt net, ik vraag te veel van jou. Ik weet het maar dat komt doordat ik zoveel van je hou. Daarom wil ik alles van je weten. Je bent ver dus als je zegt dat je bij je tante bent dan is dat niet genoeg bewijs. Ik heb een foto nodig om te zien dat het echt zo is.
En dan het maakt niet uit het is voorbij.
Ik heb nog steeds niks terug gestuurd.aan de ene kant wil ik heel graag dat het goed komt maar dan zal ik moeten zeggen dat ik voortaan foto’s stuur en daar sta ik niet achter.
@ ladyside ik ben blij voor je dat je een leuke, romantische askim hebt gevonden! Geniet er nog even van. Dinsdag afscheid toch?

Via Wereldwijzer app

Jeetje kikiek… Ook ik vind dit persoonlijk wel erg ver gaan, hij vertrouwd je dus gewoon niet dat is duidelijk…
Heb jij ook zijn inlog gegevens? Wel een rot situatie…
Je moet er goed over nadenken wat jij wil… En of je dit zo kunt
Laat je in ieder geval niet op de kop zitten en geef je mening, misschien hem bellen en d’r over praten
Kop op meid hoe moeilijk ook…

Via Wereldwijzer app

Dus omdat hij van je houdt, mag ie dit soort dingen vragen denkt hij??!?!?!
Ik zou lekker mijn wachtwoord veranderen van fb, en hem duidelijk maken dat hij dit absoluut niet van je mag vragen

Het romantische was alleen de eerste dag hoor :wink:
Hij is veel op het werk, waar het vreselijk rustig is en irritaties door die dochter van collega. Dus geen tijd voor romantiek :wink:
Maar afgezien daarvan is het leuk :slight_smile: En ja, dinsdag is het afscheid. Nog ff 4 dgn genieten :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@summie lief dat je er aan denkt, er is eigenlijk nog steeds niks uitgekomen. Ze heeft een.uitgebreid lichamelijk onderzoek gedaan maar alles zag er gewoon goed uit. Erg lastig dus om er iets aan te doen. Moet het nu een maand aankijken, komen er klachten bij moet ik eerder terug.

@kikiek voor jou een dikke knuffel meid. Ik snap je twijfels. Ik sluit me eigenlijk wel bij ladyside aan. Sterkte.

Verder zal ik vanmiddag of vanavond kijken of ik kan updaten. Heb mn vrije dag lekker vol gepland vandaag :slight_smile: vanmorgen dokter (zie berichtje aan summie) daarna gaan ontbijten met mn moeder en een rondje winkelcentrum. Nu ga ik zo naar een vriendin lekker een broodje in en vanmiddag gaan we even voor haar naar de prenetal

Fijne dag lieve meiden

Sent from my MT15i using Wereldwijzer Reisforums mobile app