Het Turkseliefdestopic number 99

Goeieavond alllemaal

Floortjee heb hier paar weken terug ook geinformeerd naar dat boek, maar heb het nog niet gelezen. Die vooroordelen van de turkse mannen, die heb ik ook al paar maal mogen horen van mensen… Denk dat je altijd wel 2 soorten in mensen hebt en niet alleen beperkt tot ginder. Het is ook wel zo dat slechte verhalen langer blijven hangen dan de goeie. Denk dat we vnl moeten vertrouwen op ons instinct en ons verstand. Wat fb betreft, klik ik ook op vind ik leuk, heb ook nog nooit een reactie gezet. Maar als wij samen zijn stelt hij me overal voor als zijn vriendin en toekomstige vrouw. Het is idd niet plezant dat verwijderen, maar zou dat wat gerust laten.

Tamara082 ik hoop dat hij bijdraait volgende week als je gaat. Ga je alleen?

Miloutjuuuh verlovingsfeestje!!! Geniet ervan, en leuk dat je familie erbij kan zijn!!! Geniet verder nog!!!

Ik hoor hem dagelijks, is daar iets aan het regelen voor me zegt hij… September zal ik de bijna voltallige familie ontmoeten en er ook logeren. Zijn vader is niet echt tegen ons maar meer tegen het belgische systeem??!zal wel zien… Denk ook dat ik hem in zijn thuissituatie het best zal leren kennen! Als we kunnen dan gaan we naar ankara, kijken voor visum. Ja en hij wilt trouwen!!

Knuffel voor iedereen!!

Via Wereldwijzer app

Goeienavond iedereen!

@Summie: Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!!

@Isafazli: Thanx voor de welkom :wink: Istanbul stond al jaren op mijn bucketlist, maar helaas nog nooit eerder van gekomen om daadwerkelijk te bezoeken. Tsja… en nu zorgt iemand ervoor om toch maar eerder te gaan dan gepland :wink:

@LadySide: Hoop ook dat het irl net zo goed klikt als via internet! Denk haast van wel, maar je weet het immers nooit :wink: Ik kijk er echt enorm naar uit iig… ben heel benieuwd hoe het gaat zijn en hoe het me gaat bevallen om alleen op ‘vakantie’ te gaan. Wordt heus wennen, maar daarintegen ook wel weer een uitdaging. En tref hem, dus helemaal alleen ben ik ook weer niet :wink: Hopelijk ook een leuke club medereizigers… Ik kom m’n dagen wel door :wink:

@Flooortjee: Idd heel spannend! Heb contact met hem sinds half juni. Contact is toch wel dagelijks, maar de ‘hoeveelheid/intensiteit’ verschilt ook wel per dag hoor… Zo is het enkel een keertje goedemorgen, fijne dag, etc. via W’App of Messenger (zoals vandaag bijv), soms ook helemaal niks (en dan verrek ik ook om als eerste een bericht te sturen ;)) ,maar zo is het ook een uitgebreid heen en weer geapp met de meest uiteenlopende gesprekken of een dik uur Skypen. Heb het gevoel alsof ik hem al jaren ken… contact is erg gezellig iig :wink: Nu dus gaan ‘ontdekken’ hoe hij irl is en kijken of het dan net zo goed voelt als dat het nu doet :wink:

Heb geprobeerd alles beetje bij te lezen hier, maaruh… jeetje… hahahaha!! Weet het nu al niet meer :wink: :smiley: Sorry… Morgen weer een poging :wink:
Maar bedankt allemaal voor het welkom iig!! Ik houd jullie zowiezo op de hoogte :wink:

En nu ga ik maar weer m’n bed opzoeken… morgen weer vroeg dag.

Truste!!

Isafazli
Ik ga inderdaad alleen… Moet het toch zelf doen en met hem praten
Mijn zusje wilde wel mee…

Fijne dag allemaal ik ga ff paar uur werken

Via Wereldwijzer app

Goedemiddag meiden,

Allereerst bedankt iedereen voor de reacties en antwoorden. Ik heb daar echt meer hulp aan dan jullie beseffen. Vooral omdat het me echt iedere seconde van de dag bezighoud en ik me rot pieker.
Ik zal vanavond even persoonlijk op jullie reageren, aangezien ik dan achter de computer zit en nu op mn telefoon en ik het netwerk niet vertrouw die er vaak uit ligt.
Wilde wel alleen even een gedeelte van mijn gedachtes met jullie delen…
Zoals ik vertelde zat ik er dus over na te denken om een weekje terug te gaan voordat het seizoen afgelopen is. Ik kan met mn dochtertje in het hotel gaan zitten, maar als ik s’ avonds aşkım ontmoet kan ik toch niet de hele avond tot s’ nachts op straat banjeren met de kleine zoals wij vorige week deden? Bij hem thuis wil ik niet vragen, dus ga er even van uit dat die optie er niet is. En hij in het hotel kan helaas ook niet. Dus ik pieker me rot hoe ik dit het beste kan oplossen. Ook zat ik te spinselen om een appartement/kamer te huren. Hoe ik dat regel heb ik nog geen idee van en wat de kosten zouden zijn. En AL zou ik het vinden en kunnen regelen, dan moet ik zelf voor het eten voor ons moeten zorgen, zou ik dat kunnen vraag ik me dan af. Ben nog nooit in een turkse supermarkt geweest, dus vind het idee zelf eten maken best eng. Hotel is dus praktischer wat dat betreft, maar zelf iets huren is handiger gezien het afspreken met aşkım en het beter leren kennen van aşkım toch? Hotel is toch vakantie-achtig en zelf iets huren is meer zoals het leven daar is denk ik. Er word me vaaak verteld dat daar een verschil in zit en ik wil niets liever dat aşkım en ik elkaar beter leren kennen. Maar het idee om zelf iets te huren is wel enger en gecompliceerder voel ik. Of valt dat wel mee? Iemand hier ervaring mee? Zo ja, tips? Wat vinden jullie dat ik het beste kan doen gezien wat het beste is voor mij en mijn kleine, maar ook voor tussen mij en aşkım?

Goeiemiddag allemaal

Deniz kizi: hoop voor jou dat je kan teruggaan in september, zelf heb ik ginder nog niks gehuurd, buiten hotelletje. Mijn askim deelde een ruimte met een paar collega’s, mss dat dat voor jou askim ook zo is… Je hebt gelijk dat je met je dochtertje wat “beperkter” zal zijn in de avonden.
Ik kan je hier niet bij helpen. Hoop dat iemand anders dit wel kan. Mss moet je toch eens overleggen met hem?

Mootjuuh istanbul is zeer zeker de moeite!!! En ik hoop dat je vriend irl ook zo meevalt. Kan geloven dt je moeilijk de slaap kan vatten ;))

Tamara082 ja dit moet je alleen doen, maar wat morele steun kan ook wel deugd doen, zeker de momenten dat je alleen zult zijn, en je terugreis… Knuffel

Xlovato gaat het nog met je zenuwen? En lukt het solliciteren wat?

Ladyside blij dat je weet waar je klachten nu vandaan komen. Veel werkgenot meid!!

Verder niks nieuws onder de zon

Grtjes isa

Via Wereldwijzer app

Deniz kizi: hoe laat is hij savonds klaar met werken dan?? Misschien kun je met hem afspreken en gewoon niet te laat maken. Al zie je hem maar een paar uurtjes toch?

Effe vlug tussen door:

Deniz: Is er voor jouw een mogelijkheid om zonder je dochter te gaan? Eerlijk gezegd denk ik dat dat de ideale optie voor nu zou zijn. Maar ik weet natuurlijk niet of dat mogelijk voor je is. En waarom ga je er niet over in gesprek met je askim? Hoe denkt hij er over? Misschien heeft hij juist wel een super idee of voorstel? En waarom niet vragen of je bij hem kan verblijven? Kortom meid mijn advies ga dit onderwerp bespreken met je askim. Waarom moet jij in je eentje overal een oplossing voor zien te vinden?

Via Wereldwijzer app

@isafazli haha jaa ik ben ook benieuwd hij gaat ook voor het eerst de vriend van m’n tweeling zus zien! Toen hun nog geen relatie hadden dacht askim altijd dat ik hem leuk vond -_- omdat hij vaak bij mij en m’n zus was haha

@denizkizi jaa askim heeft gelukkig weer internet, askim gaat volgende week naar z’n familie op zijn vrije dag dus ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen… Hoop dat ze zich erbij neer leggen… Wat fijn dat je askim nu hebt gesproken! En als jullie echt voor elkaar willen gaan denk ik dat jullie de dienstplicht wel overleven! Al zou het soms wel wat moeilijk zijn!
Jaa het lijkt me ook een moeilijke keuze of je je dochtertje wel of niet mee neemt… Als ze niet mee gaat ben je idd wel wat minder beperkter maar het juist ook weer mooi als ze meegaat en je askim haar kan zien

@tamara082 dikke knuffel voor jou het is echt oneerlijk Pff :frowning: ik hoop dat het alsnog goed komt met jou en askim en dat je snel naar hem toe kunt!

Mootjuh75 welkom hier! En wat spannend dat je hem in het echt gaat zien!!!

@kardelen1 wat fijn om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad! Welkom terug

@summie wat fijn dat jij je innerlijk wel sterk voelt! Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven wat betreft Pipo, waarom zou je niet naar je Turkse vrienden gaan? Is toch huis leuk denk in?! Ik hoop dat je een keuze kan maken! Dikke knuffel voor jij meid!

@littleone Oooh wat leuk naar de gynaecoloog!! Spannend hoe was het?

Zo ik heb alles weer bij gelezen!
Mijn beste vriendin was hier een paar dagen en die had ik 3 weken niet gezien dus veel bijgepraat en leuke dingen gedaan!!
Met mij en askim gaat het ook goed, morgen gaat mij zus naar askim toe!!! Ben zo benieuwd hihi hij vroeg vandaag wat ik graag wou hebben, tas, kleding ofzo dus ik zei een tas waarom? Nou dat ging die voor me kopen en dan moest mijn zus het aan mij geven! Dus ben benieuwd!

Slaaplekker iedereen!! Xxx

Via Wereldwijzer app

Xlovato: Oh wat spannend dat je tweelingzus vandaag je askim gaat ontmoeten. Kennen ze elkaar al of is dit hun eerste ontmoeting? Tegelijkertijd lijkt het me ook heel dubbelzinnig voor jouw. Oh en wat lief dat hij iets voor je kopen wil :wink: Oh ja effe voor de duidelijkheid ik heb nu geen plannen om nu naar Turkije toe te gaan…maar voor in de toekomst you never know :wink:

Isa: Begrijp ik het goed dat jij een kamer deelde met je askim en zijn collega’s? Bijzondere combinatie, hoe was dat? (sorry heel nieuwsgierig, I know) de mijne stopte destijds zijn kamergenoot geld toe in ruil voor privacy :wink: Ik heb het al eens eerder gezegd maar ik vind het een gigantische uitdaging wat je gaat doen. Dus je schoonvader is anti-België je hoort het helaas vaker, toch een bepaald beeld wat er bestaat over Europa, maar dat het nog niet inhoud dat hij daardoor ook anti-jouw klinkt toch voorzichtig hoopvol. Enne je askim wil dus trouwen, zijn jullie al bezig met plannen voor de toekomst?

Tamara: Oh meid, bij het lezen van jouw verslag ging hier echt de kraan effe open. Zo ontroerend om jouw verhaal te lezen, maar tegelijkertijd zo confronterend, zo akelig herkenbaar. Vooral die gedragsverandering wat je omschrijft. En ook wel een beetje dat beide heren zichzelf opeens heel erg centraal stellen, ik heb het druk, ik heb het zwaar, ik ben kapot, maar ze lijken beiden te vergeten dat wij misschien wel heel erg behoefte hebben aan antwoorden en dat het voor ons ook moeilijk is. Meid ik hoop en wens heel erg dat je snel naar hem toe kunt en dat jullie er tenminste fatsoenlijk over kunnen spreken en dat jij duidelijkheid krijgt. Want ik weet hoe klote het is dat je met zoveel vragen zit, zonder antwoorden. Ik zal waarschijnlijk nooit antwoorden krijgen, maar ik hoop daar in tegen heel erg dat jij ze wel krijgt! Meid heel veel sterkte en ik denk aan je!

Floortje: Begrijpelijk dat je moet wennen aan je askim. Tis ook niet niks, opeens verliefd worden op een jongen uit een ander land, met een hele andere cultuur en dan ook nog es een lange afstandsrelatie erbij cadeau krijgen :wink: Ieuw toch wel een beetje pijnlijk wat je schrijft over Facebook. Wat betreft pipo er zijn dingen gebeurt wat ik hier niet ga delen, maar wat ik wel delen wil en waarom het mij o.a. bevestigd dat het zo beter is, is dat hij weigert uitleg te geven, niet heeft geprobeerd om antwoorden te geven op al mijn vragen. En je kan het persoonlijk nog zo moeilijk hebben, maar ik vind dat zeer onrespectvol tegenover mij. En waar ik mezelf over 5 jaar zie? Ik heb echt geen idee. Iedereen om mij heen is gesetteld, het is hier echt het huisje,boompje,beestje verhaal. En nu kan ik zielig in een hoekje gaan zitten en denken ships waarom ik niet, of ik zeg hé ik heb de vrijheid, kan gaan en staan waar ik wil, de wereld is open voor me. Oh ja en over het boek Turkse vlinders. Ja ik vind het moeilijk om te zeggen of het realiteit is. Ik vond alleen het hoofdstuk over jaloezie interessant. Dat de vrouwen heel claimend zijn en dat daardoor de mannen kunnen denken dat als een vrouw niet claimend is, dat zij juist niet van hem houd. Tegelijkertijd moest ik ook wel erg lachen over het verhaal van sex en Allah en het fragment dat bij de ‘kapper’ (toen zag ik mezelf al echt effe liggen hahaha). Maar weet je lezen kan nooit kwaad, je kan er altijd uit gaan filteren wat je interessant vind en wat niet. En of alle Turkse mannen vreemdgaan? Nee ik denk van niet, maar dat er een groot verschil zit tussen man en vrouw op het gebied van intimiteit dat geloof ik wel.

Mootjuhh: Ik blijf het een bijzonder verhaal vinden. Waar heb je hem eigenlijk opgedaan? Heb je hem via een datingsite ofzo leren kennen of hebben jullie bv een gezamenlijke vriend en heb je hem zo leren kennen?

Miloutjuhhh: Ik weet je leest mee…hoe gaat het inmiddels met jouw en je askim enne ben je al zenuwachtig??? hihi

Mutlu: Meid waar zit je? Ik begrijp als je het druk hebt…maar is alles oké bij jullie?

Update van mij:
Was ik van de week nog zo dapper hier aan het schrijven dat ik me zo sterk voelde (voelde ik me toen ook echt) in de werkelijkheid is het toch best wel onstabiel. Ik ben heel erg zoekende. Ik wil gewoon veel te vlug, hup geen tijd te verliezen, ik wil door en zo vermoeidend ik wil voor mezelf alles verklaren…zo vermoeiend…en tsja soms weet je gewoon effe niet…dus dan nu maar gewoon effe roeien met de riemen die ik heb. Dus ik dobber voor mijn gevoel maar gewoon effe wat om, niet weten welke weg ik op wil, maar ik zal vast wel weer een richting vinden… :wink: Pas goed op jullie zelf meiden :wink: Tot de volgende keer!!!

1 like

Goeiemiddag allemaal,

Xlovato Dday!!! Spannend, hoop dat je het nog kunt houden!! Wanneer komt je zus trug thuis? En gaat ze je bellen vanavond om verslag uit te brengen?

Summie dat onstabiele gevoel is heel normaal meisje, je mag echt niks forceren, gaat echt je tijd moeten nemen om alles een plaats te geven. Het ene moment supersterk en dan even later een dip. En meid dat settelen, dat komt wel, alles op zijn tijd. Er komt een tijd dat je weer volop gaat genieten, dat lijkt mss nu niet zo, maar het is zo. Probeer wat onder vrienden te zijn, maar vergeet ook je me time alleen niet, die heb je hard nodig. En heb je zin om te roepen en te wenen, doe dat dan, want alles dat nu vanbinnen broeit, moet eruit. Je pipo weet niet wat hij laat liggen!! Knuffel meid!!

En neeeeeeeeeeeen heb geen kamer gedeeld met zijn collega’s ;))) de tijd dat hij werkte moest hij een kamer delen, dat wou ik even doorgeven aan deniz, mss is dat bij haar askim ook zo. Het hotel was voor ons ook geen optie doordat hij daar gewerkt had. Hij had een hotelletje geboekt en ik ben dan met hem meegegaan.

Grtjes allemaal!!

Via Wereldwijzer app

1 like

@isafazli m’n zus komt zaterdag thuis! Heb der net aan de telefoon gehad hihi verhaal staat hieronder

@summie m’n zus kende hem wel al van 2 vakanties maar de vriend van m’n zus had hem nog nooit gezien, maar ze konden het goed met elkaar vinden en hadden veel gesprekken haha was idd wel raar dat m’n zus askim zag en ik niet…
Jaa het is idd leuk in de toekomst nog een keer je vrienden daar op te zoeken!
Neem de tijd meid om alles uit te zoeken en welke kant je op gaat! Dit komt vast wel goed meid! Dikke knuffel voor jou!

Jeej askim is bij mijn zus geweest! Na een hoop geregel hebben ze elkaar eindelijk gevonden in manavgat hahaha askim mij appen waar mijn zus was ik dat weer vragen en zo ging het verder ikzo app m’n zus zelf maar even is wat makkelijker! Toen belde me zus 10 min later op kreeg ik askim aan de lijn :blush: baby i found your sister! Haha
Me zus hield me via de app op de hoogte waar ze het over hadden gehad, voetbal, over mij natuurlijk haha en hij zei tegen m’n zus dat zijn moeder en familie geen probleem is als we getrouwd zijn… Dit voelt als een hele opluchting! Snap niet zo goed wat het verschil maakt maar zal de cultuur wel zijn, ook heeft hij de tas gegeven aan mijn zus en er zit nog een cadeau in maar die mag m’n zus niet openmaken dus moet ik wachten tot zaterdag om het te zien hihi, wel raar dat m’n zus askim nog eerder ziet dan mij maar wel leuk om de verhalen te horen!

Fijne avond allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Goeienacht allemaal

Stilletjes hier
Xlovato wat een leuke en spannende bedoening;))) zo was je er toch wat bij betrokken!
En ja jammer dat je er niet echt bij was, maar denk wel dat het ook speciaal aan moet voelen. Had jij iets meegegeven voor hem? Brief ofzp?

Hier heb ik hem even op de chat gehad. Had woorden gehad met zijn vader over ons, blijkbaar is het toch niet België alleen dat op zijn maag ligt. Heeft ook wel probl met ons… Heb hem gezegd dat het het mss beter is dat we kijken voor hotelletje, maar in de omgeving van zijn familie, dat ik toch de familie kan ontmoeten en de vader, maar 's avonds op onszelf zijn en niemand " upsetten"! Hij was direct akkoord. Zei ook dat hij er mee wou doorgaan… Heb hem gezegd dat het niet makkelijk ging zijn, en dat hij ook zijn familie nodig heeft, en dat ik echt niet wil tussen hen in komen!!

Grtjes allemaal

Via Wereldwijzer app

Ik weet niet waar je naar toe gaat isa askim wou eerst met mij ook op hotel maar omdat we niet getrouwd zijn mogen we ook niet samen slapen

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhhh ik mis je lijstjes… ik ben spontaan de verjaardag van Mutlu vergeten…

Lieve Mutlu ik weet niet of je nog stiekem mee leest…maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En dat je maar een heel oud, gezond en gelukkig vrouwtje mag worden!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Isa: Ooh meid wat vervelend. Ik vind het heel verstandig dat je hebt aangegeven in een hotel te willen. Waar woont zijn familie? En meid jij wil niet tussen hem en zijn familie staan, ik vrees dat dit al het geval is. Ik hoop alleen dat hij en zijn familie er een weg in gaan vinden! Oh ja en thanks voor je lieve woorden. Inderdaad tijd is het toverwoord. Afleiding is inderdaad goed maar ook dat is soms weer verwarrend. Ik merk dat sinds ik terug ben uit Turkije dat ik mij op één of andere manier mij niet zo thuis voel in mijn eigen omgeving. Maar vanaf volgende week komt er wel weer voldoende afleiding…en onkruid vergaat niet…dus het komt vast allemaal goed :slight_smile: :slight_smile:

Litleone…je verhaal klopt inderdaad dat er soms moeilijk word gedaan over samen in een hotelkamer…
Hihi maar in jullie situatie klinkt dat nu wel heeeeel grappig :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Xlovato: Woww wat een bijzonder verhaal. Ik kreeg er kippenvel van hihi. Ik kan begrijpen dat jij je zus helemaal wilt uithoren en dat je nu al uitkijkt naar wat ze voor je mee brengt namens je askim.

Via Wereldwijzer app

Hey meiden!
Er is veel geschreven, en ik lees alles mee, maar sinds woensdag ben ik begonnen op het festival dus weinig tijd en energie om te reageren.
Ook weinig nieuws verder van deze kant, geen nieuws is goed nieuws :wink:
Aşkım is ziek, schijnt door hitte te komen. Oooh ik hoop echt dat het over 2,5 week iets koeler is daar!

Hoop dat het met iedereen naar omstandigheden goed gaat. Knuffel voor degene die hem heel hard nodig hebben!

Via Wereldwijzer app

06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 15 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 17 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 22 nachtjes
19-09 Tamara082 :turkey: Istanbul 28 Nachtjes

******BACK AT

Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

1 like

Daar is het lijstje weer een keer summie. Moest Ff zoeken hahahaha. Schiet er hier een beetje bij in.

Nog steeds alles prima hier. Zusje is vanmorgen aangekomen: )

Vanmiddag met askim onze ringen ophalen: ))

Via Wereldwijzer app

@isafazli jaa was zeker een bijzonder moment askim wil ook een keer wat gaan doen met mij zus enzo haha dan wel met mij erbij! Jaa ik had een brief meegegeven die heeft die pas gelezen toen die thuis was en was er heel blij mee!
Wat vervelend voor je meid! Maar is idd wel een goede oplossing wat je had bedacht!! Zo kun je toch zijn familie ontmoeten en toch tijd samen hebben.

@summie haha jaa ik kan niet wachten tot mijn zus morgen thuis is!!

@ladyside veel plezier nog met het werken op het festival!

@miloutjuhh ooh wat leuk dat je zusje er nu ook is! En wat spannend de ringen ophalen! Super leuk meid geniet er van!!

Mijn vakantie zit er volgende week alweer op (van school) en ik krijg echt met de minuut minder zin om nog naar school te gaan… Heb waarschijnlijk toch helemaal niks aan mijn diploma later in Turkije hihi… Het liefst zou ik nu al naar Turkije gaan om daar te werken als au pair ofzo lijk me echt super ervaring + dan kan ik askim vaker zien maarja! Morgen komt m’n zus weer thuis dus kan ik ook weer praten met haar erover!!

Fijne dag allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Littleone gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik zag je bericht op fb. Ik was vier weken in turkije en zo goed als zonder internet. Morgen gaan we naar belgie en dan zal ik je helpen met je vragen ivm papieren

Weet iemand van jullie of er ergens op schiphol, voor of achter de douane maakt niet uit, een mogelijkheid tot printen is?
Ik heb nl de AH treinkaartjes, en ondanks dat ik niet de negatieve kant op mag denken, ben ik toch nog steeds niet zeker of alles goed zal gaan die 2 week. Dus ik wilde het treinkaartje voor de terugweg dan pas uitprinten wanneer ik weer op Schiphol ben ipv voor vertrek al die van de terugweg uitprinten (incl vaste datum dus)
Snappen jullie het nog?? :wink:

Las wel iets op Schiphol site over premium internet van KPn, maar dat moet betaald worden met creditcard of contant in de winkel… staat niet bij of die daar is en ook niet wat de kosten zijn. Heb natuurlijk maar 5 minuten nodig…

Via Wereldwijzer app