Het Turkseliefdestopic number 99

06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 20 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 22 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 27 nachtjes
19-09 Tamara082 :turkey: Istanbul 33 Nachtjes

******BACK AT

Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***

***- BIRTHDAY’S.

21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuhh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

@Milou: Heel veel plezier op vakantie nog! Fijn dat jullie na de ruzie weer een mooie tijd hebben samen. Leuk om te kijken voor kleren en ringen.

@xLovato: Balen dat je contract niet wordt verlengd… Heb je al iets in gedachten voor erna?

@Isafazli: De combinatie van lange tijd weg, veel werken, terugreis, blessure en alles laat inderdaad zijn sporen na. Voel me echt niet lekker in mijn vel nu. Maar dat komt wel goed. Even bijkomen.

@Littleone: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat zal inderdaad wel schrikken zijn geweest… Veel sterkte samen en probeer toch te genieten van je zwangerschap en alle plannen die jullie hebben. Het is jouw geluk en leven.

@Tam: Ohh dikke knuffel meis! Wat naar dat jullie uit elkaar zijn. Maar eerlijkheid is inderdaad zo enorm belangrijk bij lange afstandsrelaties! Zonder dat is het gedoemd te mislukken. En ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar die andere man.

Hier dus even wennen weer aan thuis. Mijn familie is gisteravond terug gekomen van vakantie uit Frankrijk. Dat was wel fijn, maar tegelijk merk ik dat ik zoveel onafhankelijker ben geworden, dat ik me irriteer soms. Maar ik ben ook heel erg moe en in een rothumeur door hoe het Italiaanse avontuur is geĆ«indigd. Askim heeft vakantie uit het leger tot de 24e. Dus ik spreek hem nu elke dag eigenlijk wel. Gisteren verbaasde hij me even enorm. Ik had gevraagd hoe zijn familie over me dacht (hij had het namelijk nog niet verteld, zover ik wist). Zei hij: ze denken dat je een goede vrouw bent. Ik: Dus je hebt ze verteld over ons? Hij: Ja, 2 maanden geleden. Wow. Vooruitgang! Hij vertelde verder dat hij gezegd heeft dat het een serieuze relatie is voor hem, dat hij met mij wil leven in Turkije, en over een paar jaar wil trouwen met me. Ik viel haast van mijn stoel van verbazing! Ik dacht dat hij het nooit zou vertellen aan zijn ouders en dan blijkt dat hij het 2 maanden geleden al gedaan heeft. Kijk, dan neem ik hem ook een heel stuk serieuzer. Kan me soms wel doodergeren aan hem, maar dit deed me heel veel goeds. Eigenlijk had hij dit pas in 2015 willen vertellen (waarom??), maar goed… Ik vroeg er om. In februari zijn we eindelijk weer samen, als het goed is. Nog 6 maanden te gaan, halverwege! :slight_smile:

Hoi meiden

Ik kom even zeggen dat ik niet meer tot weinig zal praten hier
Mijn relatie is voorbij :frowning: :frowning: :(…
Volgende week vlieg ik een paar dagen heen om het goed te kunnen afsluiten…vrijdag of zaterdag laat hij me weten wanneer hij een paar dagen vrij is…
Het doet zooooo veel pijn en had dit nooit zien aankomen :frowning: het idee dat we niet meer samen zullen zijn geen goedemorgen etc
Vrijdag middag kreeg ik de klap zo uit het niets…
Zijn familie heeft hem voor de keus gezet en voornamelijk zijn moeder ik of hun??!!!
Daarbij komt ook dat hij een andere baan heeft en gaat werken door heel Turkije dus ik zal hem de komende jaren weinig zien en of spreken, en ja ik kan hem achterna reizen maar je weet hoe het in Turkije is hij kan soms 2 e dagen vrij zijn en dan weer door vliegen, weinig of niet zal hij is Istanbul zijn…hij wil niet dat ik jaren wachten moet en vind het niet eerlijk en haalbaar voor mij
Dus ik zeg waarom denk je voor mij als ik dat nou wil… Ik wil het beste voor je, dus ik zeg ja maar dat ben jij
Dus hij zegt we zien elkaar Miss een jaar niet weinig contact etc
Pppfff tis zo veel op het moment ik ben zo verdrietig…we zouden een toekomst opbouwen maar door zijn familie kan het niet hij heeft me altijd gezegd ik kies voor jou en nog zou hij dat doen zegt ie…maar maken we d’r nu geen einde aan dan gebeurt het wel met een paar jaar…
Hij is zelf ook helemaal de weg kwijt… En zegt dingen dat ik denk ben jij diegene die ik heb leren kennen…soort van gehersenspoeld
Gisteravond heeft hij me eindelijk gebeld…ppfff wat moeilijk hij wilde graag dat ik nog kwam maar wilde me niet op kosten jagen omdat mijn ticket in september ook vervalt nu hij is dan niet in Istanbul hij betaald nu mee
Maar ook al kost het me 1000 euro ook ik wil hem graag nog zien en normaal kunnen afsluiten zo kan ik het niet…
Als ik hem dan vraag your feelings go for me in 1 day zegt ie No baby offcourse i still love you and still Miss you you will be always in my heart no matter what :frowning: ppfff but ouer future will be finished
Gisteravond stuurde die me nog wel Goodnight met roosje kus en hartje :frowning:

Voor diegene die me op fbook hebben niks zeggen daar ofzo…weinig mensen weten het nog en ik wil dat ook niet
Eerst maar s heen

Via Wereldwijzer app

Ohhhh Tamara, wat ontzettend pijnlijk voor jou dit. Voor jou ook een hele dikke knuffel. Had dit eerlijk gezegd ook niet zien aankomen. Jullie zijn zo gelukkig samen.
Maar misschien is dit tijdelijk?!
Dat hoop ik echt!!!
Wat is het toch met die mannen daar ineeens :frowning: :frowning: :frowning:

Andere meiden: Thanks voor jullie lieve woorden!!

Ga zo echt even uitgebreid op jullie reageren!!!

1 like

Aaaah Tamara, wat ontzettend K** dit zeg!! Geen woorden voor! Je weet me te vinden als je wilt praten. Dikke knuffel!

Via Wereldwijzer app

1 like

Hallo lieve lieve meiden!

Ik ben inderdaad sinds gisteren weer terug in het koude lelijke nederland :frowning:
Ik had de 2e dag daar een lange update geschreven, maar op moment van verzenden knalde het netwerk eruit en weg was mn lange update. Ik merkte dat het internet daar heel onstabiel was en ik vaker geen internet had dan wel, dus heb het maar niet nog een keer geprobeerd.

Ik wil heeeeel graag jullie alles vertellen, maar dat zou een heuuule lange verhaal worden en voel me dan schuldig dat dat egoĆÆstisch zou zijn. Ik wil daarom wel graag op de verhalen van jullie allemaal reageren, maar moet dan eerst even alles van een week terug lezen.

Hele kleine update van mijn status nu dan: Ontroostbaar als nooit te voren vanwege een meeega gebroken hart zoals die nooit eerder gebroken is. Mij afvragend HOE ik in VREDESNAAM diegene waar ik mijn leven voor zou geven moet vergeten! HOEEE DAN??!!!
Ik huil mn ogen er letterlijk uit! :ā€˜-( :’-(

@deniz kizi, huh!!! Die update klinkt niet goed… we wachten af op je volledige update, en hij mag lang zijn. Niemand zal je egoĆÆstisch vinden!

BTW; het gaat toch geen nieuwe trend worden dat alle relaties voorbij gaan?!?! Begin bang te worden!

Via Wereldwijzer app

Deniz kizi: ach meis, ook voor jou een hele dikke knuffel!!!
En schrijf gerust je hele verhaal. Dat kan ontzettend helpen!!
Op ons reageren komt wel weer een keertje!!!
Juist nu kun je onze steun vast gebruiken

Deniz kizi natuurlijk willen we graag jou verhaal horen en is het helemaal niet egoĆÆstisch…

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Goeiemiddag allemaal, of voor zover toch…

Tam 082: vind het echt heel jammer voor jou… Had die echt niet zien aankomen. Ik hoop dat jullie alles kunnen uitpraten volgende week! Knuffel meid!!!

Deniz kizi: knuffel!!!.je mag vertellen hier wat je kwijt wil!!

Miloutjuuuh blij dat bij jou alles in orde is, geniet ervan meid!!

Egwene zal je idd deugd hebben gedaan van de familie. En voelt idd een stuk serieuzer aan nu hij het verteld heeft!! En je zit halverwege!!! Rust maar goe uit!! Genieten van je familie zal wel komen alsnje uitgeslapen zijt!!

Grtjes

Via Wereldwijzer app

1 like

Ooooh jakkes ik zit hier helemaal met kippenvel…het weer is wel erg toepasselijk…het valt hier met bakken uit de lucht…En uuhhh ik moest meteen denken…als er ƩƩn schaap over de dam is…dan volgen er meer :frowning: :-(…maar uuuh ik ben geen goed voorbeeld :frowning: :frowning:

Tamara: Oh meid ik wil jouw een hele dikke knuffel geven! Oh meisie wat zal deze klap hard aangekomen zijn. Tegelijkertijd is jouw verhaal voor mij akelig herkenbaar. Alleen ik zag/voelde het langzaam aankomen en bij jouw is het dus vanuit het niets. Afschuwelijk vind ik het gewoon om te zien hoe ze emotioneel zo gigantisch onder druk worden gezet door hun families, zodat ze uiteindelijk zelf helemaal in een spagaat terecht komen en met zichzelf in de knoei komen en een kat in het nauw maakt vreemde sprongen (weet ik helaas uit ervaring). En potverdorrie heb je ook nog es hetzelfde geloof als hij. Oh meid ik vind het zo heftig voor jouw, ik zou je zoveel lieve en warme woorden willen sturen, maar ik weet dat jij nu gewoon naar 1 ding verlangt en dat is dat je ontwaakt uit deze nachtmerrie en dat je askim je verteld dat het een akelige droom was…Oh ik hoop heel erg dat jullie samen een oplossing gaan vinden! En meid zonder askim kan en mag je hier ook meeschrijven (ik doe het ook) en weet dat wij je hier met zijn allen willen steunen en er voor je willen zijn! Heel veel sterkte meid!

Deniz Kizi: Oooooh meid een hele dikke knuffel voor jouw! Meid je hoeft echt niet op alles en iedereen te reageren! Wij begrijpen dat heus wel dat jij nu op dit moment genoeg hebt aan jezelf :wink: Als je de behoefte hebt, weet dat jij hier altijd je hart mag luchten! Dat je altijd hier je eigen verhaal kwijt kunt en waar we kunnen zullen we er hier proberen om er voor je te zijn en je liefdevol en met warmte te steunen! Heel veel sterkte meid!

Tam: Meisie ook een knuffel voor jouw. Ik hoop eigenlijk dat jij de kracht gaat vinden om die gekke Turk los te laten. Meid jij hebt zoveel energie in hem gestoken, je hebt zo keihard gevochten voor hem, maar wil jij zo op je teentjes blijven lopen? Nee meid een relatie hoor je samen te hebben, samen sta je sterk en samen hoor je er voor te vechten en jij niet in je eentje meid! En ja dat is heel verdrietig, maar jij bent een bijzondere vrouw, jij verdiend iemand die respectvol met jouw omgaat en die naast je staat, iemand waarmee je samen 1 bent ipv waar jij alsmaar op je teentjes moet lopen om hem te vriend te houden!

Xlovato: Oooh jakkes ik krijg de kriebels van je verhaal. Maar ooh meid ik ga voor jouw echt hopen dat het geen grote moeilijkheden gaat opleveren voor je askim met zijn familie. Hoe staat je askim er zelf onder? Hoe denkt hij over jullie? En zou het geloof ook een rol kunnen spelen? Tsja meid het is gewoon heel lastig voor alle pratijen…voor jouw want jij wilt gelukkig worden met je askim…voor je schoonfamilie die bang zijn om hun zoon te verliezen en voor je askim die overal tussen in komt te staan. Ik hoop heel erg dat hij de ruimte krijgt om er een weg in te vinden.

** Egwene:** Ik kan begrijpen dat jij even de tijd nodig hebt om je draai weer in Nederland te vinden! En wat fijn hoe het gaat met jouw en je askim, ja jullie blijven een bijzonder stel. Echt verrassend, na alle gebeurtenissen en zo te lezen weet hij jouw ook elke keer weer te verrassen nu met het verhaal dat hij over jouw verteld heeft aan zijn familie. Meid pas goed op jezelf en ik hoop dat je voet snel weer hersteld is!

LadySide: Meid ik heb een wens voor jouw… Ik zou je toewensen dat je durft al je piekergedachten los te laten, dat je de controle durft op te geven, de touwtjes laat vieren, dat je open kan staan voor alles wat het leven te bieden heeft, dat je niet bang bent om fouten te maken, dat je niet langer vanuit angst je zelf probeert te beschermen voor pijn, dat je durft om te falen, dat je durft om te gaan leven!!! :wink:

Yildiz: Meid fijn dat jij zo lekker geniet van het samenzijn met je ouders! Veel plezier en geniet er maar lekker van!

Miloutjuhh: Oh meid ik ben blij om te lezen dat het met jullie weer wat beter gaat, ik maakte me stiekem al een beetje zorgen! Ik hoop dat jullie een geweldige tijd samen mogen hebben en met je familie en je zus! En dat jullie lekker van elkaar kunnen genieten!

Isa: Hoe is het met jouw meid?

Uuhh ik hoop dat ik iedereen heb gehad…anders mijn excuses als ik iemand vergeten ben.

Update van mij:
Nu we toch met triest nieuws bezig zijn…ik heb van de week nog contact gehad met askim, waar ik niet bepaald happy van werd, en ik heb vervolgens voor mezelf besloten dat het definitief game over is wat betreft askim en mij…En vervolgens ben ik even helemaal van de wereld geweest ik heb een flinke buikgriep gehad…en echt zo slap als een dweil…maar inmiddels gaat het weer wat beter…

Tot slot lieve meiden pas goed op jullie zelf!! En een knuffel voor iedereen die er eentje gebruiken kan!

2 likes

Jeetje wat jammer van al het slechte nieuws big hug to everybody <3 echt jammer dat het soms ook verkeerd afloopt

Eu over mij het nieuws Had idd men leven een beetje op zen kop gezet Kwas best wel geschrokken want ik Had het niet verwacht al moet ik zegge dat ik voor de eerste keer ineens vond dat askim stonk als hij aan het roken was. Askim was meteen in de wolken hij vond het helemaal geweldig… met mij gaat alles goed heb nergens last van alleen men neus reikt bepaalde dingen veel te sterk… het Is idd wel de bedoeling dat askim zo snel mogelijk naar hier komt ik was al op zoek naar een appartementtje dus de zoektocht gaat gewoon verder alleen met gedachte aan een ukje dat erbij komt

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Goeie avond:

Summie: nog meer slecht nieuws van turkije? En ziek? Verzorg je meid en rust maar goed uit!! Kan ook de weerslag zijn die komt opzetten!!! Knuffel!!!

Xlovato: kennen zijn ouders jou al? Hoop dat ze bijdraaien!!! Ergens begrijp ik ze ook wel, denk dat elke ouder wel een beetje zo zal denken… Kind dicht bij huis, met een goeie partner en … Mijn eigen ouders zijn ook zo, hopen ook dat alles voorbij zal waaien. Mss als ze je beter leren kennen, draaien ze mss wel bij. Wacht gewoon wat af!! Tis natuurlijk wel wat beangstigend! Als ik alles lees van die families, en als ik dan hoor dat zijn vader ertegen is…

Littleone: kan me voorstellen dat je bent geschrokken! Leuk dat jullie allebei er achter staan! Hoop dat je vlug iets knus vindt om in te wonen, en dat je askim vlug kan overkomen!! Succes meid

Ladyside bijna werktijd!!

Met mij alles goed, niks nieuws te melden!!!
Grtjes allemaal en een knuffel allemaal!!!

Via Wereldwijzer app

Goedenavond meiden.

Wat een gezelligheid op dit forum, en wat een herkenbare verhalen. Ik ben Marije, 24 jaar en ik kom uit Spijkenisse. Ik heb nu bijna een jaar een vriend in Kusadasi. Ik heb hem ontmoet tijdens de jeepsafari en ben ondertussen alweer 2 keer teruggegaan en ga in september weer terug:):):slight_smile:

Welkom hier marijenvd fijn om je verhaal te lezen!!

Via Wereldwijzer app

@Isafazli wat is jou verhaal als ik vragen mag?

Zijn hier nog meer vrouwen met een vriend/man in kusadasi?

Wat zijn jullie toch super lieve meiden,dank jullie wel!! Summie, wat ben je een bijzonder leuke meid!*

Hier komt mijn laaaange verhaal (ik verwacht niet dat iedereen het lezen zal, want ik begrijp dat dit verhaal erg lang is. Sorry sorry sorry daarvoor!*
Zaterdag toen ik aan kwam op het vliegveld van Izmir stuurde ik aşkım een foto vanuit het vliegveld als melding dat ik geland was. Ik kreeg dat hij opgewonden was met een smiley terug. Rond 13.00 uur besloot ik (met een vriendin) naar het strand te gaan dat aan het hotel zit omdat ik de boot waarop hij werk vanaf daar de haven in kan komen zien varen wat ook gebeurde om 17.00 uur en ik twijfelde of ik er naar toe zou lopen, maar ik durfde niet, dus bleef op het strand en maakte een foto van de boot die aan kwam en stuurde die naar hem met de boodschap dat ik hem gezien heb. Ik kreeg niks terug. S’ avonds kreeg ik een berichtje met de vraag of ik naar het strand kwam om hem te ontmoeten. Ik schreef terug dat ik dat niet durfde. Hij stuurde terug: ā€˜ik ook niet’. Haha allebei waren we opgewonden om elkaar te zien maar te schijterig. Hij schreef: ā€˜ik wacht op je op het strand’. Mijn hart ging als een gek tekeer. Ik liep naar het strand, maar nog voordat ik wist dat hij mij zou kunnen zien aankomen, keerde ik om en ging weer terug het hotel in. Ik durfde gewoon echt niet en dat schreef ik ook naar hem. Hij schreef terug dat hij ook nerveus is en ik antwoorde dat we het de volgende dag zouden proberen. Wat ik wist en hij nog niet wist is dat ik voor de volgende dag had gereserveerd om met de boot mee te gaan. Om 9 uur moest ik er zijn. 10 minuten eerder liep ik er heen met mn hart in mn keel en kriebels in mn buik als ik weet niet wat, maar toen ik aan kwam vermande ik mezelf en liep mn mooiste loopje erheen. Ik zag hem op de boot staan, maar durfde niet naar zijn reactie te kijken en ik bleef rustig en onverschillig en melde bij de nederlandse eigenaar en hield een praatje met de man zodat ik intussen even kon wennen dat askim eindelijk in de buurt stond. Ik zag dat askim bleef kijken en na 10 minuten riep askim naar de man; ā€˜Harroooo…finishhhh!! Hihi askim vond het gesprek tussen mij en zijn nederlandse baas lang genoeg geduurd heeft. Dat vond ik wel schattig. Ik eindigde het gesprek om de boot op te lopen waar askim staat, maar wist niet hoe ik hem moest groeten. Het liefst liep ik hard weg! Hij liep op me af en omhelste me. Hij zei: ā€˜Günaydın aşkım’. Wat ging mn hart tekeer, maar ik kon niet blijer zijn als dat ik was op dat moment. ā€˜Finally I’m here’ zei ik zacht in zijn oor in onze omhelzing. *Ik ging get dek op en de hele dag hebben we weer die bekende blikken uitgewisseld en kwam hij geregeld vragen of ik wat wilde hebben en heeft me de hele dag van eten en drinken voorzien. Ik zwom met mn vriendin tijdens de stop en zag dat hij mij geen seconde uit het oog verloor. Hoe geweldig is deze vakantie al, voelde me zooo blij! S’ avonds afgesproken met askim met mn vriendin erbij en ergens wat gaan drinken. Geen wooord heeft hij gezegt. Hij keek me niet eens meer aan. Daar koelde ik van af en snapte niet wat er aan de hand was, maar kon het niet vragen vanwege onze taalbarriĆØre, *wat ik van tevoren had verwacht, maar zijn engels is echt net zo slecht als mijn turks. Na een half uurtje gingen we weer naar ons hotel en ik was teleurgesteld dat ons ā€˜date’ zo afstandelijk ging en zonder echt contact. Kort daarna stuurde hij: ā€˜sorry, ik was nerveus’. Ik stuurde hem dat ik het begreep en het niet erg was, ook al was ik wel onzeker geworden. De volgende dag ging ik weer op de boot mee en het was super leuk. Hij was weer lief en keek weer super vaak naar me en zwom met ons. Ik maakte er maar van dat hij de avond er voor gewoon nerveus was niet op zn gemak en op de boot zijn terrein is. Die avond stuurde hij: ā€˜ik wil je zien, maar jou alleen’. Dus die avond op het strand afgesproken en daar gewoon samen gezeten en gekroeld. Zonder te praten en een beetje google translate, maar wij twee samen was zooo liefdevol, *heftig en zo close. Het voelde zooo ontzettend goed! Op een gegeven moment vroeg hij of ik mee ging naar zijn huis waar hij alleen woont. Ik ging mee. We zaten 10 min op de bank en pakte mn hand en nam me mee naar zijn kamer. Hij hield me stevig vast en zo vielen we beide in slaap. Om 6.30 uur bracht hij me terug naar mn hotel.*De derde dag weeer met de boot meegegaan. Dit keer zwom hij achter me aan en hield me veel vast, zoenden we wat aardig ver ging onder water en waar iedereen van de boot om ons heen zwommen waar hij gewoon schijt aan had. Niks geen schaamte of intimiteitgebrek. Ik was zooooo gelukkig!! De dag erna was ik weer met de boot meegegaan. Ik sliep op de boot omdat ik slecht had geslapen bij hem en af en toe kwam hij bij me kijken en kuste hij me op mn arm terwijl ik sliep vertelde mn vriendin. Zooo lief! Oh god, wat schrijf ik een lang verhaaal, sorry sorry sorry.

De dag erna niet met de boot meegegaan, maar wezen quadten. Nog leuke lieve nederlandse mensen ontmoet in het hotel waarvan de man turks is en verliefd zijn geworden in dit hotel en nu al jaren gelukkig getrouwd zijn en kinderen hebben en in nederland wonen. Hij heeft goed nederlands geleerd en ik vertelde ze mijn verhaal over askim. De man vertelde ook dat hij haar een verlovingsring gaf de keer dat ze voor hem terug kwam en dat hij haar voorstelde aan zijn moeder en dat dat gebruikelijk is in turkije als een turkse man serieus is. Die informatie zette mij natuurlijk aan het denken en ik maakte me nog meer zorgen over askim en mij. Dit deed askim namelijk niet bij mij. Betekende dit dus dat hij maar met mij aan het spelen is? Die gedachte deed pijn, dus wuifde ik het uit mn hoofd alsof ik het niet had gehoord. Die avond met vriendin en askim in Kuşadası wezen winkelen. Hij hield de hele avond mijn hand vast en week niet naast mijn zijde en geen seconde uit het oog. We dronken ergens wat en hij zei toen: ā€˜ik kom over 5 min terug’ en liep ff weg. Na 10 was hij terug en ik besloot maar niks te vragen. Bij het gedag zeggen die avond zei hij: ā€˜ik heb iets voor je omdat ik van je hou’ en hij gaf me een kadootje. Ik was verrast en blij. Ik had stuekem voor hem een laserpen gekocht waar ik hem in de winkel mee zag spelen, die gaf ik hem. Ik was zo zenuwachtig geworden dat ik het niet eens open maakte maar met zij *kafootje in mijn handen naar mn hotelkamer liep. In mn kamer schaamde ik me dat ik niet eens gewoon fatsoenlijk het kadootje open maakte waar hij bij was! Zooo dom! Maar ik maakte het open en er zat een hangertje in die ik al dagen zocht! Maar dat kon hij niet weten! Dus ik vroeg hem hoe hij het wist! Hij zei dat hij het gewoon mooi vond, maar toeval kan niet. Snap er nog steeds niks van, maar was zoo blij! De dag erna ben ik wel weer met de boot meegegaan en het was zooo leuk en romantisch. Alles was perfect en ik was de gelukkigste vrouw op aarde. Het leek wel een sprookje allemaal. Ik dacht bij mezelf: dit is de man met wie ik mijn leven wil delen! Gezien de afstand bleef ik wel met vragen zitten zoals: hoe ziet hij ons, wat gebeurd er hierna als ik weer terug in nl ben, is dit gewoon een leuke tijd of is hij serieus, wat voelt en denkt hij, heeft het toekomst en dat soort vragen. Die avond uuren met het nederlandse stel gesproken over askim en de man stelde voor dat hij met mij meeging naar het strand als ik met askim af sprak om met zn drieen te praten zodat hij kon tolken en hij al mijn vragen aan hem stellen kon zodat ik meer duidelijk had. Ik vroeg askim of hij naar het strand kon komen om te praten, dat ik vragen had en dus met hem wilde praten, dat het belangrijk voor me was en ik iemand mee nam om te tolken. Dat vond hij geen probleem en hij kwam. *Ik vroeg of hij askim wilde vragen of hij met mij speelde. Nee was zijn antwoord en we geloofden hem. Nou nu komt het hartbrekende punt. Askim vertelde de man dat hij wel wat voelde, maar dat het te vroeg was om duidelijk te kunnen zeggen wat hier na komt, dat hij rustig aan wilt doen omdat hij 2 jaar getrouwd is geweest en dat hij volgend jaar feb 14 maanden het leger in moet en dat hem tegenhoud iets met mij te beginnen. Jullie zullen begrijpen dat ik geshockeerd en verscheurd was op dat moment. Ik kon wel huilen maar slikte het weg. Hij vertelde dat hij het allemaal wel wilde vertellen, maar hij dat niet kon vanwege de taal. Dat snapte ik wel, maar dat nam niks van mijn pijn weg. Ik zei dat ik niet wist wat ik moest doen. De man zei dat dat mijn keuze was, maar dat hij vond dat askim het niet waard is. Ik wilde daar niet naar luisteren en zei: 'ik kan nu 2 dingen doen, nu opstaan en weglopen en dan is het klaar of ik kan doen of dit gesprek niet is gebeurd en gewoon verder gaan waar we gebleven waren. Ik was op dat moment zooo bang. Ik wilde niet dat het klaar was. De man vertaalde aan hem wat ik zei en askim zei dat hij niet wilde dat ik opstond en wegging en dat wat hem betreft het niet over is als ik terug ben in nl. Wat moet ik daar nou mee dacht ik en de man vond ook dat ik daar niks aan had. Doordat askim zei dat hij niet wilde dat ik opstond en wegging waar ik natuurlijk erg blij mee was besloot ik te blijven zitten en ik bedankte de aardige man voor het helpen van het gesprek en de duidelijkheid en liet ons samen achter. Askim hield me vast en bleven nog even op het strand zitten in elkaars armen en konden niet van elkaar afblijven. Toen vroeg hij me of ik mee ging naar de boot. Dat deed ik en daarā€¦ā€˜nou ja, jullie weten wel hihi’. Btw, ik geloof geen seconde dat hij er niet heullll veel heeft gehad gezien wat en hoe, maar goed, daar kan ik niks aan veranderen. De volgende dag weer met de boot meegeweest en het was weer perfect! Dolfijnen gezien en hij zorgde goed dat ik niet overboord viel hihi. Mn laatste avond samen ergens wat gaan drinken nadat ik 2 uur in mn kamer wachte op een berichtje van hem, maar het was zooo’n leuke avond voor derest. We hadden zelfs gesprekken!! En we lachten veel samen. Ik kreeg weer hoop. Hij was zoooo ontzettwnd lief voor me en als we samen waren, was het zo ontzettend echt en liefdevol. De volgende ochtend zou om 9 uur de bus ons komen halen en ik besloot om 8 uur nog met askim af te spreke n om gedag te zeggen. Dit was zooo moeilijk! Ik wilde niet gaan en hij wilde mij niet los laten. Dat hij het moeilijk vond me te laten gaan was overduidelijk te zien. Met pijn en moeite ging ik, want het was tijd. Het nederlandse stelletje zwaaide ons ook uit en de man sprak me nog gauw toe dat ik moest gaan nadenken over askim omdat het geen toekonst heeft. Hij zei: ā€˜hij doet geen moeite voor jou en hij is getrouwd geweest rn hij moet meer dan een haar het leger in, dus het heeft allemaal geen zin!’ Ik wilde er niks van horen, want er was geen hartklopping die er over dacht hem op te geven. Ik heb zoooo gehuold toen! Toen ik thuis kwam ging ik weer verder met huilen en stopte niet meer. Ik besefte dat de realistisch gezien de man weleens gelijk zou kunnen hebben.

Bij thuiskomst hoorde ik de hele dag niks meer van askim en ik besloot hem proberen te vergeten en te accepteren dat het niks kan worden. Maar hoe kan ik in vredesnaam diegene vergeten waarvoor ik in mijn vakantie een huis heb geregeld, werk heb geregeld, een school voor mn dochtertje had gezocht en de emigratie maatregelen en voorwaardes al had uitgezocht! Er was niks wat ik er niet voor over had om bij hem te zijn. Nu moest ik alles in een keer los laten en vergeten! Doet zooo’n pijn dit he :cry:

Vanmorgen lang uitgeslapen, want ik was kapot. Toen ik wakker werd zag ik dat askim 5 berichtjes had gestuurd. Zozo dat was een record aantal voor zijn doen. Er stond: goedemorgen aşkım, *half uur later stuurde hij askimmmmmm, kwartier later stuurde hij mijn naam met zweetsmileys en 5 minuten later vroeg hij me waarom ik niet reageerde met heel veel angstsmileys. Toen stuurde ik goedemorgen aşkım, *ik sliep. Hij schreef: ohhh oke. En dat was het voor vandaag. Ik weet nu niet wat ik moet voelen en moet doen! Ik voel alleen maar pijn en de woorden hij is getrouwd geweest en moet het leger in blijven in mijn hoofd spoken. Ik word er knetter gek van. Ik wil hem niet opgeven, ab-so-luut niet!!! Maar ben bang dat ik geen andere keus heb :ā€˜-( :’-( :cry:

Nogmaals sorry sorry sorry voor mijn lange ego verhaal lieve meiden! Wilde het toch graag even aan jullie kwijt. :cry:

Ik zal binnenkort alles bijlezen en op jullie reageren!

Kusss

Zijn er nog meer vrouwen met een vriend/man in kusadasi?

@Isafazli wat is jouw verhaal?

Uuuh langzaam begint Kusadasi hier geloof ik terrein te veroveren…

Marije: Meid welkom op het forum! Miloutjuhh haar askim komt uit Kusadasi…Gezellig dat je mee komt schrijven! Ik ben summie 28 jaar en sinds kort askim loos maar ik blijf hier wel lekker gezellig wat omzweven…ik hoor geloof ik een beetje bij het meubilair ofzo…

Isa: Inderdaad niet leuk nieuws vanuit Turkije, maar wel nieuws wat me duidelijk maakt dat het beter is om mijn eigen weg te gaan…En ik probeer inderdaad goed op mezelf te passen ik heb vandaag dan ook gewoon helemaal niks gedaan mijn energie is ook echt gedaald tot een dieptepunt…maar toch voel ik mij ondanks alles best wel sterk…Ik heb heel bewust voor mezelf gekozen en mezelf op de eerste plaats gezet en dat voelt toch wel als een overwinning.

litleone: Fijn dat het zo goed met je gaat! Heb je al een echo gehad? Maar ik kan je indenken dat je je misschien juist nu nog wel meer je askim mist in deze bijzonder periode…lijkt me voor hem ook heel lastig… Ik hoop dat jij snel een eigen plekje gaat vinden en gaat het jouw financieel lukken om hem naar BelgiĆ« te halen of is het makkelijker als jullie samen een kind hebben? Ik hoop echt dat jullie snel als gezin samen kunnen zijn! Pas goed op jezelf meid en je kleine spruit!

@Summi Ja ik kwam dit forum tegen en het lijkt me heel leuk en gezellig om met andere meiden te praten die in hetzelfde schuitje zitten (of zaten)