Wat zijn jullie toch super lieve meiden,dank jullie wel!! Summie, wat ben je een bijzonder leuke meid!*
Hier komt mijn laaaange verhaal (ik verwacht niet dat iedereen het lezen zal, want ik begrijp dat dit verhaal erg lang is. Sorry sorry sorry daarvoor!*
Zaterdag toen ik aan kwam op het vliegveld van Izmir stuurde ik aÅkım een foto vanuit het vliegveld als melding dat ik geland was. Ik kreeg dat hij opgewonden was met een smiley terug. Rond 13.00 uur besloot ik (met een vriendin) naar het strand te gaan dat aan het hotel zit omdat ik de boot waarop hij werk vanaf daar de haven in kan komen zien varen wat ook gebeurde om 17.00 uur en ik twijfelde of ik er naar toe zou lopen, maar ik durfde niet, dus bleef op het strand en maakte een foto van de boot die aan kwam en stuurde die naar hem met de boodschap dat ik hem gezien heb. Ik kreeg niks terug. Sā avonds kreeg ik een berichtje met de vraag of ik naar het strand kwam om hem te ontmoeten. Ik schreef terug dat ik dat niet durfde. Hij stuurde terug: āik ook nietā. Haha allebei waren we opgewonden om elkaar te zien maar te schijterig. Hij schreef: āik wacht op je op het strandā. Mijn hart ging als een gek tekeer. Ik liep naar het strand, maar nog voordat ik wist dat hij mij zou kunnen zien aankomen, keerde ik om en ging weer terug het hotel in. Ik durfde gewoon echt niet en dat schreef ik ook naar hem. Hij schreef terug dat hij ook nerveus is en ik antwoorde dat we het de volgende dag zouden proberen. Wat ik wist en hij nog niet wist is dat ik voor de volgende dag had gereserveerd om met de boot mee te gaan. Om 9 uur moest ik er zijn. 10 minuten eerder liep ik er heen met mn hart in mn keel en kriebels in mn buik als ik weet niet wat, maar toen ik aan kwam vermande ik mezelf en liep mn mooiste loopje erheen. Ik zag hem op de boot staan, maar durfde niet naar zijn reactie te kijken en ik bleef rustig en onverschillig en melde bij de nederlandse eigenaar en hield een praatje met de man zodat ik intussen even kon wennen dat askim eindelijk in de buurt stond. Ik zag dat askim bleef kijken en na 10 minuten riep askim naar de man; āHarrooooā¦finishhhh!! Hihi askim vond het gesprek tussen mij en zijn nederlandse baas lang genoeg geduurd heeft. Dat vond ik wel schattig. Ik eindigde het gesprek om de boot op te lopen waar askim staat, maar wist niet hoe ik hem moest groeten. Het liefst liep ik hard weg! Hij liep op me af en omhelste me. Hij zei: āGünaydın aÅkımā. Wat ging mn hart tekeer, maar ik kon niet blijer zijn als dat ik was op dat moment. āFinally Iām hereā zei ik zacht in zijn oor in onze omhelzing. *Ik ging get dek op en de hele dag hebben we weer die bekende blikken uitgewisseld en kwam hij geregeld vragen of ik wat wilde hebben en heeft me de hele dag van eten en drinken voorzien. Ik zwom met mn vriendin tijdens de stop en zag dat hij mij geen seconde uit het oog verloor. Hoe geweldig is deze vakantie al, voelde me zooo blij! Sā avonds afgesproken met askim met mn vriendin erbij en ergens wat gaan drinken. Geen wooord heeft hij gezegt. Hij keek me niet eens meer aan. Daar koelde ik van af en snapte niet wat er aan de hand was, maar kon het niet vragen vanwege onze taalbarriĆØre, *wat ik van tevoren had verwacht, maar zijn engels is echt net zo slecht als mijn turks. Na een half uurtje gingen we weer naar ons hotel en ik was teleurgesteld dat ons ādateā zo afstandelijk ging en zonder echt contact. Kort daarna stuurde hij: āsorry, ik was nerveusā. Ik stuurde hem dat ik het begreep en het niet erg was, ook al was ik wel onzeker geworden. De volgende dag ging ik weer op de boot mee en het was super leuk. Hij was weer lief en keek weer super vaak naar me en zwom met ons. Ik maakte er maar van dat hij de avond er voor gewoon nerveus was niet op zn gemak en op de boot zijn terrein is. Die avond stuurde hij: āik wil je zien, maar jou alleenā. Dus die avond op het strand afgesproken en daar gewoon samen gezeten en gekroeld. Zonder te praten en een beetje google translate, maar wij twee samen was zooo liefdevol, *heftig en zo close. Het voelde zooo ontzettend goed! Op een gegeven moment vroeg hij of ik mee ging naar zijn huis waar hij alleen woont. Ik ging mee. We zaten 10 min op de bank en pakte mn hand en nam me mee naar zijn kamer. Hij hield me stevig vast en zo vielen we beide in slaap. Om 6.30 uur bracht hij me terug naar mn hotel.*De derde dag weeer met de boot meegegaan. Dit keer zwom hij achter me aan en hield me veel vast, zoenden we wat aardig ver ging onder water en waar iedereen van de boot om ons heen zwommen waar hij gewoon schijt aan had. Niks geen schaamte of intimiteitgebrek. Ik was zooooo gelukkig!! De dag erna was ik weer met de boot meegegaan. Ik sliep op de boot omdat ik slecht had geslapen bij hem en af en toe kwam hij bij me kijken en kuste hij me op mn arm terwijl ik sliep vertelde mn vriendin. Zooo lief! Oh god, wat schrijf ik een lang verhaaal, sorry sorry sorry.
De dag erna niet met de boot meegegaan, maar wezen quadten. Nog leuke lieve nederlandse mensen ontmoet in het hotel waarvan de man turks is en verliefd zijn geworden in dit hotel en nu al jaren gelukkig getrouwd zijn en kinderen hebben en in nederland wonen. Hij heeft goed nederlands geleerd en ik vertelde ze mijn verhaal over askim. De man vertelde ook dat hij haar een verlovingsring gaf de keer dat ze voor hem terug kwam en dat hij haar voorstelde aan zijn moeder en dat dat gebruikelijk is in turkije als een turkse man serieus is. Die informatie zette mij natuurlijk aan het denken en ik maakte me nog meer zorgen over askim en mij. Dit deed askim namelijk niet bij mij. Betekende dit dus dat hij maar met mij aan het spelen is? Die gedachte deed pijn, dus wuifde ik het uit mn hoofd alsof ik het niet had gehoord. Die avond met vriendin en askim in KuÅadası wezen winkelen. Hij hield de hele avond mijn hand vast en week niet naast mijn zijde en geen seconde uit het oog. We dronken ergens wat en hij zei toen: āik kom over 5 min terugā en liep ff weg. Na 10 was hij terug en ik besloot maar niks te vragen. Bij het gedag zeggen die avond zei hij: āik heb iets voor je omdat ik van je houā en hij gaf me een kadootje. Ik was verrast en blij. Ik had stuekem voor hem een laserpen gekocht waar ik hem in de winkel mee zag spelen, die gaf ik hem. Ik was zo zenuwachtig geworden dat ik het niet eens open maakte maar met zij *kafootje in mijn handen naar mn hotelkamer liep. In mn kamer schaamde ik me dat ik niet eens gewoon fatsoenlijk het kadootje open maakte waar hij bij was! Zooo dom! Maar ik maakte het open en er zat een hangertje in die ik al dagen zocht! Maar dat kon hij niet weten! Dus ik vroeg hem hoe hij het wist! Hij zei dat hij het gewoon mooi vond, maar toeval kan niet. Snap er nog steeds niks van, maar was zoo blij! De dag erna ben ik wel weer met de boot meegegaan en het was zooo leuk en romantisch. Alles was perfect en ik was de gelukkigste vrouw op aarde. Het leek wel een sprookje allemaal. Ik dacht bij mezelf: dit is de man met wie ik mijn leven wil delen! Gezien de afstand bleef ik wel met vragen zitten zoals: hoe ziet hij ons, wat gebeurd er hierna als ik weer terug in nl ben, is dit gewoon een leuke tijd of is hij serieus, wat voelt en denkt hij, heeft het toekomst en dat soort vragen. Die avond uuren met het nederlandse stel gesproken over askim en de man stelde voor dat hij met mij meeging naar het strand als ik met askim af sprak om met zn drieen te praten zodat hij kon tolken en hij al mijn vragen aan hem stellen kon zodat ik meer duidelijk had. Ik vroeg askim of hij naar het strand kon komen om te praten, dat ik vragen had en dus met hem wilde praten, dat het belangrijk voor me was en ik iemand mee nam om te tolken. Dat vond hij geen probleem en hij kwam. *Ik vroeg of hij askim wilde vragen of hij met mij speelde. Nee was zijn antwoord en we geloofden hem. Nou nu komt het hartbrekende punt. Askim vertelde de man dat hij wel wat voelde, maar dat het te vroeg was om duidelijk te kunnen zeggen wat hier na komt, dat hij rustig aan wilt doen omdat hij 2 jaar getrouwd is geweest en dat hij volgend jaar feb 14 maanden het leger in moet en dat hem tegenhoud iets met mij te beginnen. Jullie zullen begrijpen dat ik geshockeerd en verscheurd was op dat moment. Ik kon wel huilen maar slikte het weg. Hij vertelde dat hij het allemaal wel wilde vertellen, maar hij dat niet kon vanwege de taal. Dat snapte ik wel, maar dat nam niks van mijn pijn weg. Ik zei dat ik niet wist wat ik moest doen. De man zei dat dat mijn keuze was, maar dat hij vond dat askim het niet waard is. Ik wilde daar niet naar luisteren en zei: 'ik kan nu 2 dingen doen, nu opstaan en weglopen en dan is het klaar of ik kan doen of dit gesprek niet is gebeurd en gewoon verder gaan waar we gebleven waren. Ik was op dat moment zooo bang. Ik wilde niet dat het klaar was. De man vertaalde aan hem wat ik zei en askim zei dat hij niet wilde dat ik opstond en wegging en dat wat hem betreft het niet over is als ik terug ben in nl. Wat moet ik daar nou mee dacht ik en de man vond ook dat ik daar niks aan had. Doordat askim zei dat hij niet wilde dat ik opstond en wegging waar ik natuurlijk erg blij mee was besloot ik te blijven zitten en ik bedankte de aardige man voor het helpen van het gesprek en de duidelijkheid en liet ons samen achter. Askim hield me vast en bleven nog even op het strand zitten in elkaars armen en konden niet van elkaar afblijven. Toen vroeg hij me of ik mee ging naar de boot. Dat deed ik en daarā¦ānou ja, jullie weten wel hihiā. Btw, ik geloof geen seconde dat hij er niet heullll veel heeft gehad gezien wat en hoe, maar goed, daar kan ik niks aan veranderen. De volgende dag weer met de boot meegeweest en het was weer perfect! Dolfijnen gezien en hij zorgde goed dat ik niet overboord viel hihi. Mn laatste avond samen ergens wat gaan drinken nadat ik 2 uur in mn kamer wachte op een berichtje van hem, maar het was zoooān leuke avond voor derest. We hadden zelfs gesprekken!! En we lachten veel samen. Ik kreeg weer hoop. Hij was zoooo ontzettwnd lief voor me en als we samen waren, was het zo ontzettend echt en liefdevol. De volgende ochtend zou om 9 uur de bus ons komen halen en ik besloot om 8 uur nog met askim af te spreke n om gedag te zeggen. Dit was zooo moeilijk! Ik wilde niet gaan en hij wilde mij niet los laten. Dat hij het moeilijk vond me te laten gaan was overduidelijk te zien. Met pijn en moeite ging ik, want het was tijd. Het nederlandse stelletje zwaaide ons ook uit en de man sprak me nog gauw toe dat ik moest gaan nadenken over askim omdat het geen toekonst heeft. Hij zei: āhij doet geen moeite voor jou en hij is getrouwd geweest rn hij moet meer dan een haar het leger in, dus het heeft allemaal geen zin!ā Ik wilde er niks van horen, want er was geen hartklopping die er over dacht hem op te geven. Ik heb zoooo gehuold toen! Toen ik thuis kwam ging ik weer verder met huilen en stopte niet meer. Ik besefte dat de realistisch gezien de man weleens gelijk zou kunnen hebben.
Bij thuiskomst hoorde ik de hele dag niks meer van askim en ik besloot hem proberen te vergeten en te accepteren dat het niks kan worden. Maar hoe kan ik in vredesnaam diegene vergeten waarvoor ik in mijn vakantie een huis heb geregeld, werk heb geregeld, een school voor mn dochtertje had gezocht en de emigratie maatregelen en voorwaardes al had uitgezocht! Er was niks wat ik er niet voor over had om bij hem te zijn. Nu moest ik alles in een keer los laten en vergeten! Doet zoooān pijn dit he 
Vanmorgen lang uitgeslapen, want ik was kapot. Toen ik wakker werd zag ik dat askim 5 berichtjes had gestuurd. Zozo dat was een record aantal voor zijn doen. Er stond: goedemorgen aÅkım, *half uur later stuurde hij askimmmmmm, kwartier later stuurde hij mijn naam met zweetsmileys en 5 minuten later vroeg hij me waarom ik niet reageerde met heel veel angstsmileys. Toen stuurde ik goedemorgen aÅkım, *ik sliep. Hij schreef: ohhh oke. En dat was het voor vandaag. Ik weet nu niet wat ik moet voelen en moet doen! Ik voel alleen maar pijn en de woorden hij is getrouwd geweest en moet het leger in blijven in mijn hoofd spoken. Ik word er knetter gek van. Ik wil hem niet opgeven, ab-so-luut niet!!! Maar ben bang dat ik geen andere keus heb :ā-( :ā-( 
Nogmaals sorry sorry sorry voor mijn lange ego verhaal lieve meiden! Wilde het toch graag even aan jullie kwijt. 
Ik zal binnenkort alles bijlezen en op jullie reageren!
Kusss