Zo nu ff tijd om uitgebreider te reageren.
@Summie, Hoe is het met je armen? Nog spierpijn??? 
Mijn turk weet idd van mijn rammelende eierstokken, al heb ik het hem niet zo uitgelegd, maar wel dat ik heééééél erg toe ben aan kinderen.
Dat vond ie alleen maar super leuk om te horen, en wilde het liefst dat ik a la minuut zwanger was.
Je hebt trouwens helemaal gelijk dat ik er aan toe ben om hem weer te zien. Al blijf ik me echt afvragen of het allemaal goed gaat. Ik denk dat het sowieso al heel anders gaat zijn tussen ons als we elkaar eenmaal weer in het echt zien.
Maar die muur om mij heen, staat er nog wel steeds ter bescherming en vrees dat die ook niet zo makkelijk weg gaat. Maar ik probeer idd zoveel mogelijk te genieten van het contact dat we hebben, ook al is dat naar mijn idee nog steeds te oppervlakkig.
Foto’s terug kijken vind ik best lastig op dit moment, toen ik net terug was kon ik er geen genoeg van krijgen het te zien. Maar ik vind het nu gewoon heel moeilijk door al die stomme angsten.
Maar ik heb in ieder geval ontzettend mooie momenten om op terug te kijken 
En die rust die je krijgt van je pipo, zo dubbel lijkt het me! Je wilt zo graag die rust om het allemaal eens rustig te verwerken/begrijpen, maar nu hij dan ook echt helemaal stil is, is het toch wel rot!
Maar misschien is het, zoals je zelf ook zegt, wel beter als hij niet die keus kan maken. En die mooie herrinneringen moet je idd heeeeeel goed koesteren en absoluut geen spijt van hebben!
Ik hoop dat voor jou de zon weer snel volop zal schijnen en je echt met een lach op je gezicht terug kunt denken aan die mooie momenten van jullie. De mooie gesprekken, de selfies, alles! Ook al doet het nu vooral heel veel pijn.
Dikke knuffel voor jou meis!!
@Mariska, Leuk je weer eens te lezen hier! En leuk om die plannen te lezen en heerlijk het boerenleven in dus 
@Deniz Kizi, ik ben zoooooo nieuwsgierig hoe het daar met je gaat!! Ik hoop dat alles goed gaat en je een geweldige tijd samen hebt!
@Delali, wat een mooi verhaal van je zus en dat jullie half Indiaas zijn.
Denk niet dat je die combi vaak ziet Indiaas/Nederlands- Turks. Jij dus druk bezig met alle papieren voor je askim. Hoop dat alles goedgekeurd gaat worden en dat hij snel naar NL kan komen. En lang verblijf is hoe lang??
Ik hoop voor je dat je in September toch ook nog ff heen kunt! Gewoon ff samen zijn 
Pfff ja bijna 35! Ik heb altijd gezegd dat ik het tot mijn 35e een kans geef om een man te vinden en daar kindjes mee maken. En als ik op mijn 35e nog alleen zou zijn, dan zou ik een Bammetje gaan worden. Maar ja, met een Turk ver weg schiet het allemaal ook niet heel erg op. Die klok die tikt idd behoorlijk 
Ik ben ook niet zo van boven de 40 nog kinderen baren hoor! Dat laat ik wel aan de Turkse vrouwen over haha!
@xlovato, hahaha is je askim al bij je zus geweest ondertussen?? Ik kon het niet meer bijhouden wanneer hij wel en niet zou gaan…
@Tamara, ai je vader ooook al de galblaas eruit? Het is dat het niet besmettelijk is, anders zou je denken dat je het hebt doorgegeven aan hem. Is de operatie goed gegaan?
Fijn dat je weekend al eerder begon na maar 2 uurtjes gewerkt te hebben!
Je gaat weer een druk, maar gezellig weekend tegemoet volgens mij. Geniet er maar lekker van!
Maar dame, tussen jouw en je askim zit het eeeeeeeecht wel goed hoor! Je maakt je druk om niks 
Maar is gewoon vrouw eigen, dus weer niets om je zorgen over te maken haha!
En die 5 weken vliegen gewoon om!
Al weet ik dat ze een eeuwigheid lijken. Ik zit op iets van 25 dgn te gaan, en die lijken al een eeuwigheid te duren.
Maar die schouder en arm om je heen missen is en blijft een rot gevoel.
@Elien, Ik denk dat je al weer weg bent, maar mocht je dit alsnog lezen… Rot voor je dat je er toch achter bent gekomen dat hij een relatie heeft.
Maar beter dat je er nu achter komt, dan dat je hoteldebotel verliefd op hem bent, en tickets geboekt hebt.
En volgens mij had je nog niet heel diepe gevoelens voor hem als ik het goed heb begrepen uit je verhaal. Alsnog veel sterkte!
@Isafazli, Hier gaat het goed, niet zo veel veranderd in het contact met askim en dus ook niet zo in mijn denkwijze. Maar we zllen het zien
Kan niet meer doen dan afwachten.
Nog even volhouden jij, en dan kun je ook weer die kant op!
Mijn update’tje: Niet veel bijzonders hier… proberen zoveel mogelijk te rusten in het voren, zodat ik volgende week die 80 uren ( + misschien nog wat extra) kan draaien op het festival. Ik ga helemaal stuk daar, en zou het eigenlijk niet moeten doen. Maar het is zo ontzettend leuk om daar te werken. En gelukkig hoef ik als barhoofd iets minder hard te werken dan als ik gewoon een tapper oid zou zijn. Kan iets vaker gaan zitten, en vanuit die positie alles in de gaten houden.
Op askim vlak is er ook niets veranderd, we gaan gewoon rustig door op dezelfde manier. En als je weinig contact hebt, kun je ook veeeeel minder ruzie maken! 
Fijne avond dames!!