Het Turkseliefdestopic number 99

Hee,

Ik heb net bericht gekregen dat ze een relatie hebben en dat ze hem heeft opgezocht. Dus mijn gevoel klopte. Dus dan houdt t verhaal voor mij hier op. Trap er nooit meer in! Wens jullie heel veel geluk en liefde met jullie vriendjes.

Groetjes Elien

Via Wereldwijzer app

Jeetje andere meiden contracteren vind ik wel erg ver gaan hoor ik snap dat vertrouwen mss niet voor iedereen altijd even makkelijk is maar jeetje daar schrik ik toch wel effe van

Ooo tamara wat jammer dat het soms wat minder gaat met jou en je askim maar dat komt zeker wel goed als je over 5 weken in zen armpies ligt hèhè :slight_smile: dan ga je ongeveer als ik er ook ben…

Ja veel tegen wind krijg ik wel waarom? geen idee eigenlijk askim is echt een aardige vriendelijke jonge en hij heeft echt wel het hart op de juiste plaats

Via Wereldwijzer app

Goeiemiddag allemaal,

Dag tam082 dat scheelt idd een stukje;)) en ja die activiteit die de ene keer bij de andere keer scheelt, is idd niet zo plezant… Denk dat die dat zo niet beseffen dat wij daarop zitten te wachten. Maar als je hem hoort en dan zit alles goed, dan maakt dat toch heel veel goed, het is dat wachten e!!!
Hier juist zo, internet bundel nog niet trug opgevuld, denk nog een tiental dagen ofzo… Hij had me beloofd op de chat te komen later die avond en hij kwam maar niet af, toen ik belde (3uur later) vond hij dat ik me daar helemaal niet druk over hoefde te maken, relax relax zei hij… Heb toen wel eens mijn gedacht gezegd se!!! Maar dat laten wachten blijft er maar inzitten, dat zal iets typisch van ginder zijn denk ik!

Xlovato: allez morgen DDay ;))) ben blij dat je toch al een datum op zicht hebt!!! Amuseer je op je stageplaats!!

Littleone: mensen veroordelen veel te rap. Ik hoop dat ze voor jou nog bijdraaien!!! Zou mss wat beter gaan moesten ze hem leren kennen, maar de wil moet er ook zijn!!! Maar laat niemand je geluk in de weg staan!!! Knuffel meid!!

Ladyside oe ist ermee?

Elien1990: ik snap wel dat je je twijfels hebt, en ik kan begrijpen dat je onderzoekswerk wilt nemen…maar om zo mensen te gaan aanspreken op fb uit zijn vriendenlijst… Tenslotte ken je die mensen ook helemaal niet, die kunnen je ook vanalles wijsmaken, en aan elk verhaal zijn er 3 kanten, haar kant, zijn kant en de waarheid… Denk ook niet dat je alles te weten zal komen! En dan kan het ook nog aan zijn oren komen dat je mensen uithoort over hem, snap het wel maar pas toch maar een beetje op…
Ergens heb ik zo ook iets van als je nu al helemaal geen vertrouwen hebt in hem, laat het dan gewoon los, zeker als ik lees dat er nog helemaal niks gebeurd is, of er van jou kant geen gevoelens zijn. Of.vergis ik me nu?
De afstand en de communicatie maakt het er zeker niet gemakkelijker op!!! En ja het is niet omdat je online bent, dat je er ook constant op zit! Alhoewel ik helemaal dat gevoel herken, ik ga ook wel eens kijken van, is hij er nu of niet… Maar das zeker geen zekerheid.
Je voorstellen is helemaal niet moeilijk, zeg gewoon wat je kwijt wilt;)))
Ik hoop dat je er uit geraakt meid!!!

Hier alles goed, buiten dat mijn geduld wel eens op de proef wordt gesteld… Geraak ook niet uitgeslapen!!

Knuffels allemaal
En nog een fijne namiddag!!!

Via Wereldwijzer app

Heee :slight_smile:

Elien, Hallo :slight_smile:
Dat is minder om daar achter te komen. Heb je het tegen hem gezegd/ aan hem gevraagd, of heb je er geen woorden meer aan vuil gemaakt?

Ik reageer later uitgebreider !

Groetjess

Isa waarom word je geduld op proef gesteld? lukt er iets niet?

Mensen oordelen idd erg snel mijn ouders en de rest van men familie heeft askim al gezien toen hij hier 3 weken op vakantie was met de feestdagen maar het blijft moeilijk… ergens hoop ik toch dat men ouders mee gaan en langs de andere kant hoop ik snel wat betaalbaarstelling te vinden om te verhuizen

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden. Ik ben weer thuis in Nederland. Lange reis achter de rug, maar ik ben nog steeds heel dankbaar dat ik mee mocht liften met de Nederlandse familie. Duurde dan wel 2 dagen voor ik thuis was. Het voelt heel gek. Ik liep over straat, koffer achter me aan… en ik voelde me echt in het verkeerde land. Heb dit nog nooit gehad toen ik terug kwam uit Turkije. Maar nu wel. Maarja, het avontuur zit er voor nu op. 2,5 week de tijd om te herstellen. 3 september vertrek ik naar Slagharen.

Zo nu ff tijd om uitgebreider te reageren.

@Summie, Hoe is het met je armen? Nog spierpijn??? :wink:
Mijn turk weet idd van mijn rammelende eierstokken, al heb ik het hem niet zo uitgelegd, maar wel dat ik heééééél erg toe ben aan kinderen.
Dat vond ie alleen maar super leuk om te horen, en wilde het liefst dat ik a la minuut zwanger was.
Je hebt trouwens helemaal gelijk dat ik er aan toe ben om hem weer te zien. Al blijf ik me echt afvragen of het allemaal goed gaat. Ik denk dat het sowieso al heel anders gaat zijn tussen ons als we elkaar eenmaal weer in het echt zien.
Maar die muur om mij heen, staat er nog wel steeds ter bescherming en vrees dat die ook niet zo makkelijk weg gaat. Maar ik probeer idd zoveel mogelijk te genieten van het contact dat we hebben, ook al is dat naar mijn idee nog steeds te oppervlakkig.
Foto’s terug kijken vind ik best lastig op dit moment, toen ik net terug was kon ik er geen genoeg van krijgen het te zien. Maar ik vind het nu gewoon heel moeilijk door al die stomme angsten.
Maar ik heb in ieder geval ontzettend mooie momenten om op terug te kijken :smiley:
En die rust die je krijgt van je pipo, zo dubbel lijkt het me! Je wilt zo graag die rust om het allemaal eens rustig te verwerken/begrijpen, maar nu hij dan ook echt helemaal stil is, is het toch wel rot!
Maar misschien is het, zoals je zelf ook zegt, wel beter als hij niet die keus kan maken. En die mooie herrinneringen moet je idd heeeeeel goed koesteren en absoluut geen spijt van hebben!
Ik hoop dat voor jou de zon weer snel volop zal schijnen en je echt met een lach op je gezicht terug kunt denken aan die mooie momenten van jullie. De mooie gesprekken, de selfies, alles! Ook al doet het nu vooral heel veel pijn.
Dikke knuffel voor jou meis!!

@Mariska, Leuk je weer eens te lezen hier! En leuk om die plannen te lezen en heerlijk het boerenleven in dus :slight_smile:

@Deniz Kizi, ik ben zoooooo nieuwsgierig hoe het daar met je gaat!! Ik hoop dat alles goed gaat en je een geweldige tijd samen hebt!

@Delali, wat een mooi verhaal van je zus en dat jullie half Indiaas zijn.
Denk niet dat je die combi vaak ziet Indiaas/Nederlands- Turks. Jij dus druk bezig met alle papieren voor je askim. Hoop dat alles goedgekeurd gaat worden en dat hij snel naar NL kan komen. En lang verblijf is hoe lang??
Ik hoop voor je dat je in September toch ook nog ff heen kunt! Gewoon ff samen zijn :slight_smile:
Pfff ja bijna 35! Ik heb altijd gezegd dat ik het tot mijn 35e een kans geef om een man te vinden en daar kindjes mee maken. En als ik op mijn 35e nog alleen zou zijn, dan zou ik een Bammetje gaan worden. Maar ja, met een Turk ver weg schiet het allemaal ook niet heel erg op. Die klok die tikt idd behoorlijk :wink:
Ik ben ook niet zo van boven de 40 nog kinderen baren hoor! Dat laat ik wel aan de Turkse vrouwen over haha!

@xlovato, hahaha is je askim al bij je zus geweest ondertussen?? Ik kon het niet meer bijhouden wanneer hij wel en niet zou gaan…

@Tamara, ai je vader ooook al de galblaas eruit? Het is dat het niet besmettelijk is, anders zou je denken dat je het hebt doorgegeven aan hem. Is de operatie goed gegaan?
Fijn dat je weekend al eerder begon na maar 2 uurtjes gewerkt te hebben!
Je gaat weer een druk, maar gezellig weekend tegemoet volgens mij. Geniet er maar lekker van!
Maar dame, tussen jouw en je askim zit het eeeeeeeecht wel goed hoor! Je maakt je druk om niks :stuck_out_tongue:
Maar is gewoon vrouw eigen, dus weer niets om je zorgen over te maken haha!
En die 5 weken vliegen gewoon om! :stuck_out_tongue: Al weet ik dat ze een eeuwigheid lijken. Ik zit op iets van 25 dgn te gaan, en die lijken al een eeuwigheid te duren.
Maar die schouder en arm om je heen missen is en blijft een rot gevoel.

@Elien, Ik denk dat je al weer weg bent, maar mocht je dit alsnog lezen… Rot voor je dat je er toch achter bent gekomen dat hij een relatie heeft.
Maar beter dat je er nu achter komt, dan dat je hoteldebotel verliefd op hem bent, en tickets geboekt hebt.
En volgens mij had je nog niet heel diepe gevoelens voor hem als ik het goed heb begrepen uit je verhaal. Alsnog veel sterkte!

@Isafazli, Hier gaat het goed, niet zo veel veranderd in het contact met askim en dus ook niet zo in mijn denkwijze. Maar we zllen het zien :slight_smile: Kan niet meer doen dan afwachten.
Nog even volhouden jij, en dan kun je ook weer die kant op!

Mijn update’tje: Niet veel bijzonders hier… proberen zoveel mogelijk te rusten in het voren, zodat ik volgende week die 80 uren ( + misschien nog wat extra) kan draaien op het festival. Ik ga helemaal stuk daar, en zou het eigenlijk niet moeten doen. Maar het is zo ontzettend leuk om daar te werken. En gelukkig hoef ik als barhoofd iets minder hard te werken dan als ik gewoon een tapper oid zou zijn. Kan iets vaker gaan zitten, en vanuit die positie alles in de gaten houden.
Op askim vlak is er ook niets veranderd, we gaan gewoon rustig door op dezelfde manier. En als je weinig contact hebt, kun je ook veeeeel minder ruzie maken! :smiley:

Fijne avond dames!!

Hallo allemaal,

Gisteren een prima reis gehad en goed aangekomen. Heerlijk om hier weer te zijn. Super gezellig met veel bekenden, fans binnen het animatieteam omdat ik een Galatasaray handdoek heb hahahaha.
Tussen mij en askim weet ik het af en toe Ff niet.
Hem vandaag pas gezien, dat wist ik. Wij waren hier rond kwart voor 6 en hij moest 6 uur beginnen. Maar hij is vanmorgen ook alleen maar een uurtje geweest. Hij klaagt al twee weken dat hij niet kan slapen. Wertk tot 3 uur gaat dan films kijken en s ochtends eens kijken of hij kan slapen. Om 9 uur had hij dus ook niet geslapen. Wilde dat ik met hem mee ging naar huis. Maar ik dacht wat heb ik daar aan zit ik daar binnen terwijl hij aan het slapen is. Heel de tijd het gevoel gehad dat hem iets dwars zit maar als ik er naar vraag is er niks. Maar we moeten wel praten. Ben ik nou zo dom of is dat tegenstrijdig?
Probeer me er niet druk over maken en gewoon genieten van mn vakantie. Nu praat hij gewoon gezellig op whats app.

Fijne avond meiden.

Via Wereldwijzer app

@isafazli jaa als het goed is donderdag ben benieuwd askim kennende weet ik t nog niet zo zeker maar als mijn zus dan naar manavgat gaat zien ze hem zeker!

@littleone ik blijf nog steeds voor je hopen dat je ouders bijdraaien meid!

@egwene fijn dat je weer veilig aangekomen bent in Nederland! Dat gevoel wat jij nu hebt, heb ik juist met Turkije hihi, ik hoop dat je snel hersteld!

@ladyside haha nee askim is nog niet bij m’n zus geweest ik volg het zelf ook niet meer haha als het goed is donderdag maar zoals ik al zei ben benieuwd wow 80 uur werken volgende week dan nu maar idd alvast goed uitrusten, maar lijkt me ook wel leuk om dat op een festival te doen :)!

@miloutjuhh fijn dat je een goede reis hebt gehad! Pff wat klote van jou en je askim, hoop dat jullie even goed kunnen praten! geniet van je vakantie meid!

Nou ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract bij mijn werk niet word verlengd… Hij loopt over 2 maanden af dus nu maar snel veel solliciteren en hopen dat ik snel Een andere baan heb…

Fijne dag allemaal xx

Via Wereldwijzer app

Goeiemiddag allemaal

Littleone: ik hoop echt dat er iemand van je familie aanwezig zal zijn!!! En dat ze ooit zullen bijdraaien! Warme knuffel!!!
Mijn geduld… Is dat die mij altijd zo laat wachten… Laatst 3uur en toen ik belde relax relax zei hij. Geraak er maar nie aan gewoon. Maar deze nacht kreeg ik dan geheel onverwacht een whatsapp bericht met foto,Internetbundel weer ok!! Smelt smelt

Xlovato: voornaamste,is dat ze elkaar zullen zien!! Zal mojn kaars laten branden, want kan ook niet meer volgen welke dag;)
Jammer van je werk. Hoop.dat je vlug iets nieuws vindt!! Succes!!

Miloutjuuh blij da je goed aangekomen zijt! Hoop dat je askim vlug bijdraait. Geniet ervan!!!

Egwene: blij dat je goed bent thuisgekomen: kan me voorstellen dat het na zoveel weken italie best wel wennen is en vreemd aanvoelt, en al zeker omdat je vroeger naar huis moest dan verwacht. Die lange autorit laat ook wel zijn sporen na. Rust maar goed uit en verzorg je voet!

Ladyside: 80 uur werken is niet niks, maar de afleiding zal je even deugd doen, en terwijl je werkt, gaat de tijd lekker snel en is het september voor je het weet. Begrijp doe muur rond je wel, maar in september zal je meer weten. Knuffel!!

Deniz kizi: ben ook benieuwd!!

Nog een fijne dag allemaal
Isa

Via Wereldwijzer app

Dank je wel allemaal voor de steun die ik van jullie krijg… ik denk niet dat ze van mijn familie mee gaan hoor ben bijna zeker van niet en dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op.
Al lijkt het als maar moeilijker en moeilijker te worden… ik heb nog niet alles verteld hier dus Kzal nu men best doen :slight_smile:

Ik ben 27 juni tot 11 juli naar askim geweest we hadden een super leuke tijd ookal kregen we vanuit België wel wat weerstand men mama heeft een paar keer hysterisch gebeld naar me… ookal gaat het thuis zo stroef tussen mij en askim gaat het super… nou is het weerzien van askim net iets te enthousiast geweest blijkbaar dus ik ben in verwachting van een kleine spruit. ben uit gerekend voor eind maart. wat de situatie er thuis niet makkelijker maakt er word al weken niet meer tegen me gesproken laat staan dat ze er blij mee zijn en dit was dan ook het nieuws dat er.voor zorgde dat ze zowiezo niet komen

Via Wereldwijzer app

Littleone proficiat met de zwangerschap, zal het er idd niet makkelijker opmaken, en kan me inbeelden dat er een bom gevallen is bij jou thuis!!! maar als jullie twee er samen willen voor gaan, dan wens ik jullie alle geluk!!! Veel succes meid en je mag altijd roepen!!!

Vele grtjes isa

Via Wereldwijzer app

Whaaaaa Littleone!! Wat ontzettend leuk!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :slight_smile: Zal niet makkelijker worden, maar probeer er zoveel mogelijk van te genieten.
Hoe gaat het met je?? Is nog héél pril hé, ik hoop dat je niet al teveel klachten naast alle andere dingen hebt.
Knufff!

Littleone: Woooow meid wat een bijzonder verassend nieuws. Eigenlijk weet ik even niet zo goed hoe ik reageren moet of ik je uitbundig mag feliciteren of het toch wat bescheiden moet houden??? Ik kan indenken dat het jullie leven wel even helemaal op zijn kop zet. Maar zijn jullie er blij mee? En hoe gaat het met je? Hoe voel jij je? En hoe heeft je askim gereageerd? Gaan jullie nu proberen om zo snel mogelijk als gezin daadwerkelijk samen te gaan leven in Turkije of Belgie? Ga je nu op jezelf wonen? Wat betreft je ouders, erg jammer ik begrijp dat het voor hun lastig is, maar eigenlijk vind ik dat ze hun dochter onvoorwaardelijk horen te steunen. Zonder hun moeilijke gedrag, zal je het ongetwijfeld al lastig genoeg hebben en juist hun steun juist heel erg kunnen gebruiken. Ik vind hun reactie echt heel erg voor je… Ik wil je heel veel liefde en geluk toewensen en dat je ondanks alle moeilijkheden kunt genieten van het wonder dat groeit in je buik!!! Pas en zorg goed op jezelf en je wondertje meid!!! En daarnaast wil ik je heel veel sterkte en wijsheid toewensen, want ook dat zal je ongetwijfeld nodig hebben! En ofcourse een dikke knuffel voor jouw en die kleine :heart: in je buik!!! xxx

Via Wereldwijzer app

Littleone: ohhhhh, moet zeggen dat ik ook erg verrast was door je nieuws!!! Maar van harte meid!!! Ik wens jullie alle geluk van de wereld :smiley: :smiley: en hoop dat je erg kan genieten van je zwangerschap!!! Ondanks alle tegenslagen thuis.
En ik kan me niet voorstellen dat je ouders zo blijven doen. Ze worden opa en oma!!!
En ook ik ben nieuwsgierig, maar Summie heeft alles al gevraagd :wink: hahaha.

Morgen hoop ik tijd te hebben om op alle anderw meiden te reageren!!

Hier komt het einde in zicht wat betreft het klussen :slight_smile: :slight_smile:
Nog een stukje laminaat in de gang, laminaat in de woonkamer, gordijnen ophangen en dan de laatste spullen uit de opslag halen :slight_smile: eindelijk!!!

En verder… ja heb momenteel een lastige periode.
Askim en ik zijn uit elkaar.
Hij was gewoon niet eerlijk over bepaalde dingen en ik was het zooooooo zat.
Heb hem verteld dat ik een man verdien die niet tegen me liegt, eerlijk is en echt voor mij gaat!!!
En hij heeft er dus van gemaakt dat ik een andere man heb en nu zn hart gebroken heb!!!
Heb op verschillende manieren geprobeerd duidelijk te maken dat ik geen andere man heb, maar het over zijn gedrag had, maar meneer is niet voor rede vatbaar!!!
En heeft me gezegd dat ik nooit meer contact op mag nemen met hem en ik naar die andere man moet gaan…
En me geblokkeerd op fb, wa en op zn telefoon!!!

Tegelijkertijd liep ik een paar weken geleden in de winkel met een vriendin en we gingen wat eten bestellen en ik keek de man dir daar werkte aan en er sprong gewoon eem vonk over. Had die man nog nooit gezien!!!
Heb het geprobeerd naast me neer te leggen, want zie hem nu regelmatig als ik in de winkel ben. Maar zeker nu het over is met askim is dat gewoon lastig!!!
Hij weet ook van askim.

Dus heb erg veel last van gemengde gevoelens. Dus ga mezelf maar even de tijd geven hiervoor.

Die man is trouwens wel van plan om mn gebroken hart te helen zei die hahaha.

Sorry dat ik even niet op de rest heb gereageerd, maar knuffel voor iedereen!!

Tam198 fijn dat je huisje in orde komt

Minder leuk van jou en je askim, en de manier waarop hij nu doet!!! neem je tijd voor jezelf en om alles zijn plaats te geven!! Warme knuffel
Via Wereldwijzer app

Ha meiden! Ik geniet volop van de tijd samen met mijn ouders. Lees hier wel mee maar van fatsoenlijk reageren komt het steeds niet.

Maar wil wel even reageren op het grote nieuws van littleone. Meid van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig mag verlopen en je er ondanks alles van mag genieten. Een kindje mogen krijgen is een groot wonder!

@ Littleone: Van harte gefeliciteeeerd ! Wat een wonder :). Geniet er lekker van samen, heel speciaal! Ik hoop echt van je dat je ouders het gaan accepteren.

@littleone gefeliciteerd!! Super leuk meid! Ik hoop dat je ondanks het gedoe met je familie een fijne zwangerschap hebt en er volop van geniet! Ik ben ook wel benieuwd naar de dingen die summie allemaal vroeg!

@tam198 wat fijn dat het einde in Zicht is met het klussen! Alleen wat minder van jou en askim… Maar zoals je zelf al hebt gezegd je verdient iemand die niet tegen je liegt en die voor je gaat! En hoe die nou tegen je doet Pff!! Ik hoop dat je het snel allemaal een plekje kan geven! Dikke knuffel voor jou!

@yildiz fijn om te lezen dat je een geweldige tijd hebt met je ouders! Geniet ervan!

Pff net een discussie gehad met askim, hij zei dat z’n familie een probleem was, ik hem gevraagd waarom dan, ja ze vinden me heel aardig maar ze wouden dat hij niet hoeft te wachten op mij en ze willen niet dat hij in Nederland gaat wonen… Ik weet niet waarom ze dat denken want askim weet ook wel dat ik nog 7 maanden naar school moet en dan klaar ben en daarna zo snel mogelijk naar hem toe kom om samen een leven op te bouwen in Turkije! Dit heeft hij ze ook verteld dus ben benieuwd wat ze der nu van zeggen

Via Wereldwijzer app

Hallo!!

@littleone wat leuk meid! Gefeliciteerd. Hoop dat de situatie thuis ook snel wat verbeterd dan kan je helemaal van je zwangerschap gaan genieten.

@tam knuffel voor jou meid. Maar je hebt helemaal gelijk en enorm kinderachtig van je ex dat hij het dan zo draait.

Hier gaat het, na er flinke ruzie,nu eigenlijk wel weer goed. Na de ruzie een heerlijke middag samen gehad. Wat rond gekeken voor kleding voor askim als we gaan verloven en voor ringen.

@Deniz kizi als ik het goed heb onthouden ben je weer terug in Nederland, zo benieuwd hoe je het ge had hebt?

Fijne dag meiden!

Via Wereldwijzer app