Het Turkseliefdestopic number 99

Welkom elien, leuk dat je iemand hebt leren kennen in Kusadasi. Ik vertrek morgen naar kusadasi om mijn askim weer te gaan zien. Ik ken hem niet. Het is eigenlijk altijd onzeker of een jongen echt voor je gaat of niet. Ogen en oren open houden en genieten van het contact: )

Aanpassen van een post kan maar tot een bepaalde tijd na je post (30 min. Dacht ik) moderators kunnen dit wel dacht ik?

Probeer straks nog even te reageren. Bijna vakantie klaar na behoorlijk wat stress met mn koffer. Begon met 23 kg hahaha.

Via Wereldwijzer app

Heb de grote stap gezet om men groot ouders te vertelle dat ik in september gs trouwen ze waren er niet echt blij mee

Via Wereldwijzer app

Littleone: Ach meisie toch…wat klote…een dikke knuffel voor jou!!!

Miloutjuh: Met welke maatschappij vlieg je? Je kunt tegenwoordig heel gemakkelijk bagage extra bijboeken…indien je de goede vliegmaatschappij hebt hihi…en ik kan indenken dat het inpakken voor jouw een uitdaging is. Veel succes!

Mariska: Wow dus de toekomstdroom is terug naar zijn geboorteplaats? Waar komt hij vandaan? Uuh op een boerderij op het platteland…dat klinkt als een uitdaging…ik geloof dat ik persoonlijk liever in t toeristengebied was blijven hangen hihi…maar ja das niet aan de orde…

Elien: Meid het kan gebeuren :wink: maar ik vroeg me af zijn jullie een stelletje?

Via Wereldwijzer app

Hèhè summie ik heb trouwens maatje 37 is dat groot genoeg? ach ben al die tegen wind al wel gewoon ik kan er me de laatste weken gelukkig erg boven zetten… Al begint de stress wel te komen

Via Wereldwijzer app

@Summie mijn askim woont in de winter periode nog thuis bij zijn moeder. Hij woont ongeveer 1,5 uur van marmaris vandaan. Dus tijdens zijn vrije dagen gaat hij ook weleens op en neer naar huis (wat ik stiekem altijd een fijne gedachte vin om 1 of andere reden (A) )…
Ik hou eigenlijk wel van die rust, en aan de foto’s te zien die hij weleens gestuurd heeft woont hij in een hele mooie omgeving. En aangezien ik een opleiding in de dieren richting gedaan heb (wat af en toe ook wel een beetje in de boeren richting was). Was de beslissing voor mij al snel gemaakt toen ik hoorde dat ze bij hem thuis ook geitjes en kippen hebben…
Maar zoals ik al zei tuurlijk zal het aanpassen worden, maar ik weet zeker dat ik en mijn askim hier samen aan kunnen werken en dat we samen gelukkig kunnen worden…

Litleone: Uuuh op maatje 37 past vast wel de naam Summie…:-p uuh moet dan alleen nog een slachtoffer vinden om met mij te trouwen…maar met mijn naam op je schoen komt ook dat vast goed :wink: (geintje)

Mariska: Ooh oke je askim zijn familie woont dus niet in de middle of nowhere…maar zo te horen ben jij met je opleiding en je liefde voor het boerenleven heel geschikt daar. Meid ik vind het mooi om te lezen dat je veel krachtiger en zelfverzekerder overkomt!!! Go for it meid!!!

Via Wereldwijzer app

@Summie Nee gelukkig niet, hij woont vlakbij een andere toeristisch plaatsje met een heel mooi meer, wat hij me in oktober als ik weer bij hem ben ga laten zien… Heb me liefde voor het boerenleven idd vooral te danken aan mijn opleiding en aan mijn stage op een veehouders bedrijf… Was 1 van de beste stages die ik ooit gedaan heb.
Nou af en toe heb ik het er nog wel moeilijk mee hoor dat we zo ver uit elkaar wonen, en maak me soms nog wel te druk om sommige dingen, maar die 2 weken samen heb ik pas echt kunnen zien dat hij alles meende, dus heb er echt vertrouwen in gekregen dat ik mijn askim ooit echt samen kunnen zijn en een mooi leven samen kunnen gaan opbouwen…

Morgen ochtend om half 7 vertrekken maar te hyper om te kunnen slapen. Dan maar in het vliegtuig enzo hahaha.

@Tamara, ja ik ga terug naar mijn oude gezin lekker vertrouwd dus :slight_smile:
Januari is inderdaad nog ver weg, maar leuke plannen om naar uit te kijken zijn altijd fijn :slight_smile:

@Egwene heerlijk dat je zo lang met je askim hebt kunnen kletsen. Wel enorm balen dat je door je voet eerder terug moet. Weet niet of je dit nog leest maar een goede reis morgen. Super lief dat je met dat gezin mee terug kan reizen.

@Ladyside ja het moet dan bijna lukken om iedere maand een weekendje daar heen te gaan (als het werk van de mama van de kids een beetje meewerkt) En hij kan ook bij ons langs komen :slight_smile:
Binnenlandse vluchten zijn vaak nog wel een stuk duurder dan de bus en niet echt ideaal van Antalya naar Izmir, dan moet je via istanbul en daar vaak lang wachten. Dan duurt het bijna net zo lang als met de bus.
Balen he als een laptop ofzo ineens gek begint te doen.
die van mij was al een tijdje gek aan het doen maar gebruikte hem vrij weinig. Nu ben ik van plan echt hard te gaan werken aan mn Turks en een cursus Engels te gaan doen als ik daar ben dus dan is een goede laptop eigenlijk wel nodig.

@Isa thanx meid, klinkt leuk je askim die plannen aan het maken is voor jullie :slight_smile:

@Summie, voelt wel relaxed nu de knoop is doorgehakt. (nouja nu een beetje hyper maar dat is omdat ik morgen op vakantie ga hahahaha)
Familie vind het jammer dat ik weer ga maar ze begrijpen het ook wel.
Ja doordat ik nu weer weet dat ik weer leuke nieuwe dingen ga doen zit ik al weer een stuk beter in mn vel :slight_smile:
Ik ga niet meteen door naar Antalya 28 augustus vlieg ik terug naar Nederland en dan de eerste week september hier nog werken. Wanneer ik dan precies vertrek weet ik nog niet maar voor 15 september want dan begint de school van de kids.
Tja het is een man he, als je om een beetje rust vraagt dan krijg je dat ook volledig he :wink:
Enne ik denk dat die gene die dat tegen je zei helemaal gelijk had.
Nu misschien nog niet altijd makkelijk om er positief op terug te krijgen maar de mooie herinneringen neem je mee in je rugzak naar iets nieuws, samen met alles wat je geleerd hebt en dan gaat de zon echt wel weer schijnen!
Vliegen morgen met onur air daar zit gewoon 20kg bij en kan je niet zelf boeken hoeveel je wilt. En maar 5 kg handbagage, we hebben op bestelling van mn zusje haar askim een playstation bij ons (200 euro goedkoper in Nederland) en dan gaat het heel hard als zo’n ding mee moet in de handbagage.

@Mariska jullie plannen klinken helemaal leuk, zeker met jou opleiding :slight_smile:

@Littleone wat jammer dat je grootouders er niet blij mee was

@miloutjuhh Ja het is heel toevallig dat askim als hij niet werkt in het hotel juist dat soort werk thuis doet. Toen hij dat vertelde, wist ik bijna zeker dat ik naar Turkije wilde verhuizen in de toekomst… En we hebben het er in mei wel al over gehad maar ik denk dat als ik terug in Turkije ben er nog wel verder over gepraat worden, over hoe en wat…

Maar wel fijn dat jij de knoop voor jezelf heb kunnen doorhakken. En dat je weer terug kan naar dezelfde familie…

Goeieavond allemaal

Summie: blij je te horen, ook heel goed van je dat je niet bij de pakken blijft zitten. Dat hij je je rust geeft is ook niet slecht… Je zegt dat je zoveel rust ook niet wilt… Sommige mannen horen enkel maar wat er gezegd wordt…!!! En je mag idd de mooie momenten niet vergeten, het is idd moeilijk nu, maar mettertijd als alles verwerkt is en als alles een plaatsje heeft en heeft kunnen rusten, dan zal je nog aan de mooie tijden denken. Dat is nu wel een magere troost, maar wie weet wat er in het verschiet ligt voor je!!! Warme knuffel

Mariskaklerk: wat leuk jullie toekomstplannen!! Als je het niet probeert dan weet je het ook niet!!! Succes meid!!!

Xlovato : duimpje voor morgen;)))

Elien: welkom hier, ben benieuwd naar je verdere verhalen!!

Littleone je grootouders ook al? Is dat het eerste dat ze ervan horen? Mss hebben ze wat tijd nodig om bij te draaien… Dat hoop ik toch van harte…!!! Knuffel

Miloutjuuuh: geniet ook van dat hypergevoel. En die kilo’s, heb nog maar 1 x geweten dat ze mijn handbagage hebben gewogen!!! En ja idd wel stukken goedkoper dan ginder!! Enjoy meid en goeie vlucht!!!

Vandaag bij mijn tante en familie geweest, had ik beter niet gedaan, hebben alle mogelijke rampscenario’s overlopen die zouden kunnen voorvallen!!!

Fijne nacht allemaal!!!
Grtjes

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhhh goede reis en heel veel plezier met je askim!!! Geniet er van!!!

Via Wereldwijzer app

Hi ladies, ik kom weer even snel voorbij :wink: Miloutjuhh hele fijne tijd gewenst wat super en heerlijk voor je dat je je hart volgt en weet terug komt op je vertrouwde plekje. Wat zullen ze blij zijn ook als jij er weer bent. Ga er lekker van genieten en veel geluk.
Heb helaas niet goed bij kunnen lezen binnekort hoop ik echt ff tijd te kunnen maken.
@ Summie woww zag wel jouw prachtige update wat schrijf je dat toch mooi en persoonlijk naar iedereen, super. Dus meis met of zonder aşkım/pipo wij kunnen je niet missen ;). Sterkte met het gemis en mooi hoe je erin staat het positieve vasthouden en goede lessen meenemen voor de toekomst. Ik heb wel eens gehoord dat je handen soms vrij moeten zijn om iets moois nieuws te kunnen ontvangen oftewel waar er een deur sluit…gaat een andere open. Gun het je zo!

Je vroeg naar mijn zusje en nog een aantal geloof ik. Nee geen turkse aşkım. Zij heeft een Indiase verloofde. Wij zijn half Indiaas. Nadat ik mijn aşkım had ontmoet in turkije heeft zij zich in een impulsieve bui (wij vallen allebei niet op nederlandse mannen) op een Indiase dating/trouwsite gezet en heeft ze haar vriend leren kennen. Hij woont sinds december hier bij haar in nederland. Volgens mij vroeg tamara of je direct voor visum lang verblijf kan gaan. Dit kan :). Daar ben ik nu ook mee bezig. Ik heb al zijn spullen binnen en ben zelf hard aan het werk, jeetje wat een tijd gaat erin zitten. Het is echt net een eindscriptie hahaha…nu de laatste dingetjes nog en dan hopelijk snel inleveren.

Ladyside heel fijn te weten dat er nog iemand is van 34 bijna 35 met rammelende eierstokken hahaha…het voelt voor mij ook best een beetje als een mijlpaal…die van mij weet het ook hoor. Hij wilt ook wel graag kinderen en veel…ahum. En op de een if andere manier zie ik dat.met hem ook helemaal zitten ;)…maar ja klokje tikt. Alhoewel…ik kreeg de stamboom van mijn askim en ala het klopt wat er staat kreeg zijn moeder zijn jongste zusje op haar 50e!!! Nou zou ik daar niet voor gaan haha…maar het hoeft misschien niet over te zijn met 40 ;)…

Deniz kizi hoop dat je een super tijd hebt en we je snel horen. Ben benieuwd!

Kleine update van mij dan toch: heel druk met het visum en hoop dat hij hier rond oktober/november kan zijn. Maar.speel stiekum ook met de gedachte om eind september nog even een weekje samen te hebben in Bodrum…ff even helemaal niks en tijd voor elkaar!

Alle andere meiden lieve groetjes en probeer snel op jullie allemaal te reageren!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

1 like

@miloutjuhh aller eerst heel veel plezier en een hele fijne tijd met je askim!!
Het is idd raar dat m’n zus hem eerder ziet maar ook wel leuk! En echt fijn dat je weer terug kan naar hetzelfde gezin!

@egwene wat fijn dat je lekker lang met je askim hebt kunnen praten!
Maar wat jammer dat je eerder moet gaan dan gepland maar je gezondheid gaat idd voor, wel echt aardig en fijn dat je mee terug mag met het Nederlands gezin!!

@summie jaa dat was idd wel even slikken ja had ook echt een dubbel gevoel, en ik hoop echt dat askim de kans krijgt om mijn zus even te zien!
Wel fijn dat Pipo je nu met rust laat zodat jij goed kan nadenken, ik vind het echt knap hoe je hier mee omgaat, natuurlijk doet het pijn en dat mag idd ook maar je blijft de herinneringen houden! ik vind het mooi om te lezen dat je iedereen hier zo lief toespreekt! Je bent een meid met een hart van goud!!!

@mariskaklerk wat fijn dat jullie over de toekomt gepraat hebben en wat stoer dat jij een leven in Turkije wil opbouwen met je askim lijkt me een hele uitdaging op een boerderij maar als ik je verhaal zo lees ben je gek op dieren! En het word idd even aanpassen maar waar een wil is, is een weg!

@elien1990 welkom!

@littleone jammer dat je grootouders het niks vinden dikke knuffel voor jou!

@delali ik hoop voor je dat alles lukt met het visum en dat die rond oktober/november bij jou kan zijn!!

Nou mijn zus gaat morgen toch niet naar askim in manavgat:( askim zei dat ze beter op zijn vrije dag konden komen dan hoeft die na zijn werk niet zo te haasten en kan hij ze een middagje zien! Dit is natuurlijk ook wel wat fijner!
Pff askim z’n internet bundel is nog op dus spreek hem stuk minder vandaag nog even met hem gebeld belde iets later dan gepland en ik belde hem wakker… Oeps hihi maar hij vond het gelukkig niet erg, hij zei askim jij mag mij altijd wakker bellen, fijn om zijn stem weer even gehoord te hebben! Hoop dat die snel weer internet heeft ga ik morgen weer vragen! Gelukkig dat die bij z’n werk WiFi heeft!

Via Wereldwijzer app

1 like

14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi vandaag! Woehoe
06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 23 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 25 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 30 nachtjes
19-09 Tamara082 :turkey: Istanbul 36 Nachtjes

******BACK AT

Deniz kizi 16-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***

***- BIRTHDAY’S.

14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuhh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Goeiemorgen allemaal

Delali leuk om ke nog eens te zien passeren: ik hoop dat die papieren vlug in orde komen, en waarom geen weekje bodrum;)))) groot gelijk heb je. Ben ook eens aan het kijken geweest en het lijkt me idd een hele bezigheid om iemand hier te krijgen en ook helemaal niet makkelijk, maar ik hoop met je mee!!! En wat leuk voor je zus en jou, veel succes alletwee, allez allevier eigenlijk;))

Xlovato: jammer dat het niet voor vandaag is, maar het zou mss idd beter zijn als ze gaan als hij vrij is, uıtstel is nog geen afstel meid, en dan hebben ze wat meer tijd om te babbelen oa over jullie en jou ;))) wanneer is zijn vrije dag?

Fijne dag nog allemaal!!!

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen allemaal

Wat is het hier rustig zeg…

Isafazli
Inderdaad het duurt nog even scheelt dat ik in september en december 1 St. Nog ga haha…
Hoe is het verder met jou?
Spreek je je Askim al wat meer?

Summie
Hahaha inderdaad ach zo heb ik zijn ww en hij die van mij…vertrouwen he is het goeie woord ;-D
Ik heb hem d’r nog weinig over horen praten moet ik zeggen afgelopen weekend was het verlovings feest en nu zitten ze weer in de auto teug naar Istanbul midden oktober trouwt zijn broer…dus dan gaat hij weer terug naar huis
Haha ja en hoe snappen we beide niet ik zat gewoon op whatsapp en Facebook als we in huis zaten en de rest veel op wifi, nu dus maar niet meer dien haha
Ja misschien is het dan maar beter zo tussen jou en je Askim…hoe moeilijk ooken wie weet

Mariska
Wat super zeg dat het zo goed gaat tussen jullie…en fijn dat je straks weer terug gaat
Lekker vooruitzicht
Dus jullie toekomstplannen zijn ok al een beetje uit gestippeld leukkk

Elien
Welkom op net forum
Ik ken hem niet…mijn Askim zat in marmaris nl
Hoe gaat het nu tussen jullie?

Egwene
Hoe gaat het nu met jou meid?

Littleone
Oohh nee gatver het zit je ook niet mee…
Waarom hebben ze d’r zoveel moete mee allemaal?
Ik hoop echt dat ze bij draaien meid

Hier gaat het goed… Heb vanmorgen 2 uurtjes gewerkt en was onverwachts vrij nu heeeeeeeeeerlijk haha
Ff in huis bezig boodschappen doen etc
Vandaag word mijn vader geopereerd jaja ook zijn galblaas gaat d’r uit…tis wat dus daar gaan we vanmiddag maar even op bezoek
Morgen komt mijn vriendin met d’r dochtertje logeren en hebben we een meiden avond en zondag is de Miss summer verkiezing altijd leuk om even te kijken
Soms krijg ik ook echt een punt hoofd van mezelf en Askim haha…het ene moment is die super actief het andere moment haast niks en vervolgens krijg ik dan weer een rotgevoel en ga teveel nadenken piekeren etc… En het volgende moment skypen we en dan is d’r helemaaaaal niks aan de hand en dan denk ik Hmm oke maak me weer s te druk om niks…
Zou dat vrouw eigen zijn haha
Nog 5 weken te gaan en dan kan ik weer in Askim zijn armen liggen pppffff duurt zo lang nog bah soms ben je het gewoon al nodig even een schouder om je heen…

Nou meiden fijn weekend

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen allemaal,

Is er ergens ook een voorstelforum? Ik val nu zo midden in jullie verhalen.

Nee we zijn geen stelletje. Dat wil hij wel, maar ik vind dat veel te snel. Vraagt me wel om niet te kijken naar andere jongens of iets.

Ben inmiddels veranderd in een soort Peter R de Vries. Ben internet, Facebook aan t afstruinen en heb een van de meiden gemaild waarmee hij op de foto staat hoe het zit tussen hun. Tot zover nog niks kunnen vinden behalve berichtjes van half jaar geleden op Facebook. Maargoed iedereen heeft exen.

Hij geeft bij mij aan alleen vrienden te zijn met die meiden en af en toe te praten. Al vind ik hem erg vaak op whats app terwijl hij niet met mij praat dan. Mijn vorige lover was alleen maar met mij aan t praten.
Maargoed ik blijf gewoon zoeken tot ik iets vind.

Groetjes E

Via Wereldwijzer app

@Elien, Hier voorstellen mag ook hoor. Er is niet echt een voorstelforum… De meesten maken eerst een nieuw topic aan, en komen dan alsnog hier. Dus dan kun je ook gelijk hier voorstellen, zodat we allemaal weten wie je bent.
Hoe oud ben je als ik vragen mag??
EIgenlijk schrik ik een beetje van je “werkwijze” je hebt 1 van de meiden gemaild waar hij mee op de foto staat??
Die jongen werkt in het toerisme, dus zal hij elk seizoen met honderden op de foto gaan.
Zelf heb ik ook meegemaakt dat ik mailtjes kreeg van meiden die dachten dat ik iets met hun man deed, puur omdat ik in hun vriendenlijst stond.
Vreselijk vond ik dat! Ze vielen mij lastig omdat ze hun man niet vertrouwen…
Ik denk dat je jezelf helemaal gek maakt door alles te willen controleren wat hij doet en zegt. Je kunt niet elke minuut van de dag in de gaten hebben wat hij doet. Als je een vriend in NL zou hebben, zou je dan net zo alles controleren en het raar vinden dat hij wel online is op Whatsapp, maar niets appt?
Tuurlijk hebben we allemaal onze onzekerheden, en jaloezie momenten. Ik vertrouw mijn askim ook nog niet volledig, in Nl vertrouw ik de mannen ook niet gelijk, maar je moet er achter komen door het te ervaren ipv detective gaan spelen tot je iets vind.
Wat als er niets te vinden is, en hij doorkrijgt dat je hem aan het checken bent??

Later reageer ik ff op de rest!

Dankjewel voor je berichtje! Oh dat snap ik wel hoor. Ik zie ook wel verschil tussen toeristen foto en een andere foto. Maar op deze foto’s stonden ze innig met elkaar en ze hebben iets gehad gaf hij aan, maar zijn nu vrienden vandaar.
Ik heb met hem gesproken dat ie vorig seizoen een echte player was en met echt heel veel meiden naar bed is geweest. Zijn vrienden gaven ook aan hij doet alles puur voor seks.
Vandaar dat bij mij een beetje alarmbellen af gaan. Ik wil t dan zeker weten voordat ik een ticket terug boek en bij hem langs ga als ik er zo achter kan komen.
Misschien ga ik ietsje te ver maja wil t zeker weten voordat ik me ergens in stort. Turkije en Nederland is zo ver.

Heb je dingen die ik moet vertellen bij t voorstellen?

Groetjes Elien

Via Wereldwijzer app

@isafazli zijn vrije dag is zaterdag! Alleen nu wilt die toch naar m’n zus toe zelf hoeft ze niet zoveel moeite te doen zegt die Nouja m’n zus gaat donderdag sowieso naar manavgat dus ik zie het wel wanneer en hoe haha het veranderd toch elke keer

@tam082 wat heerlijk dat je onverwachts vrij bent! En veel leuke Dingen doen! Geniet ervan meid!
Haha ik herken het helemaal wat je zegt! Ik maak me dan ook druk om alles en net wat je zegt het volgende moment zijn we weer aan het Skype
En is der niks aan de hand heb ik me druk gemaakt om niks! Nog 5 weken even volhouden hoop dat de tijd voor jou voorbij vliegt!

@elien1990 zoals ladySide al zegt we hebben allemaal onze onzekerheden en jaloerse momenten het is ook lastig om iemand te vertrouwen die ergens anders woont maar door alles door te zoeken word het vertrouwen alleen maar minder, en bij elke foto of iets ga je weer wat bij bedenken terwijl dit natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn! je kunt idd niet weten wat die persoon heel de dag door doet ( al zou dat soms wel handig zijn haha)
Maar ik snap ook wel dat na die verhalen de alarmbellen gingen rinkelen en dat je het wilt uitzoeken voordat je gaat maar dat is denk ik heel lastig… In het begin vertrouwende ik askim ook niet echt maar ik ben later gewoon terug gegaan, door het bij elkaar zijn leer je elkaar toch beter kennen!
wat betreft het voorstellen vertel gewoon wie je bent, hoe oud enzo en hoe je hem hebt leren kennen!:slight_smile:

Ik ben nu echt serieus vliegtickets aan het kijken en ga binnenkort echt boeken zoals het er nu uit ziet ga ik boeken voor 25 oktober! Maar ik laat wel weten als ik geboekt hebt!
Tussen mij en askim gaat het goed hij heeft gelukkig weer internet!!
Dalijk ga ik naar mijn oude stage ( gehandicaptenzorg) dan kan ik mij oude cliënten weer zien en leuke dingen met ze doen!!

Fijne dag allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app