Het Turkseliefdestopic number 99

14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 2 nachtjes
06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 25 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 27 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 32 nachtjes
19-09 Tamara082 :turkey: Istanbul 38 Nachtjes

******BACK AT

Deniz kizi 16-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***

***- BIRTHDAY’S.

14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuhh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Nog 1 nachtje!!!

Spannend dieselbiker!

Hier is de knoop doorgehakt. Vanmorgen mn baan opgezegd. Na mn vakantie nog 1 week werken en dan op naar Antalya. Kids zijn zaterdag op bezoek geweest voor mn verjaardag en kunnen niet wachten. Zijn we eindelijk weer allemaal samen in Turkije zei een van de kids.

Via Wereldwijzer app

Goeiemiddag,

Idd stil geweest, stilte voor de storm?

Miloutjuhhhh, wat tof voor je dat jullie de knoop hebben doorgehakt, veel succes!!! Spannend!! Geniet nog van je vakantie!!!

Dieselbiker: geniet!!!

hoor hem dagelijks maar een stuk minder, zijn internetbundel is overschreden, voorlopig geen whatsapp meer, enkel trug fb via internetcafe, even ontwennen, ben wat teveel verwend geweest de laatste tijd op gebied van communicatie… Het gaat me eigenlijk niet zo goed af… Weer dat wachten…

Fijne middag verder en goeie reis!!!

@miloutjuhh, whaaaa! Wat goed van je! En kun je weer aan het werk bij hetzelfde gezin?? Dat is natuurlijk helemaal super! Maar je askim zit niet in de buurt van Antalya toch? Of ben ik nu in de war??
Zal vast een last van je schouders zijn gevallen nu je de knoop hebt doorgehakt om je baan op te zeggen. Hoe reageerde askim erop?
En al bijna op vakantie! Heerlijk!

@Dieselbiker, jij ook al bijna! Heeeeel veel plezier en succes met alle plannen!

@isafazli, balen dat je hem niet zo veel hoort nu zijn internetbundel op is. Hoop dat hij snel weer nieuwe heeft! Maar gelukkig gaat ie nog wel naar een internetcafe, zodat je hem nog kunt spreken :slight_smile:

Hallooo

Dieselbiker: Spannendd! Heel veel plezier samenn.

Isafazli: Hmmm niet leuk… Wanneer krijgt hij weer internetbundel? Ik ben nu geloof ik ook aan het ontwennen, want volgens mij heeft hij het ineens heel druk. Hoorde vandaag rond 17 uur pas voor het eerst wat. En de laatste dagen als we dan praten is het dat hij mijn vragen beantwoord maar niks terug vraagt of zo. Hij zegt dat hij het druk heeft als hij niet veel praat :slight_smile: .
Maar ik hoop voor je dat hij snel weer internet heeft, dan maak je je niet meer druk :P. Erg he, om het minste of geringste gaan we ons druk maken. Heb je nog iets gehoord over zijn vader? Want ik las dat hij niet zo blij was?

Summie: Ah, bedankt voor je mooie update. Jij gebruikt zulke goede woorden! Heel goed van je dat je die rust hebt genomen en voor jezelf hebt gekozen!! En nu zo’n grote, speciale update, wow :D.
Fijn dat je de laatste tijd wat afleiding hebt gehad en ik vind het knap van je dat je aan pipo hebt aangegeven dat je nu even rust wil, dus geen contact. Hoe is het nu?

IK vind het eerlijk gezegd best lastig om weer thuis te zijn, vooral in het begin. Ik was best wel verdrietig en het besef dat ik hem misschien pas over 5 maanden zie maakte me onrustig. Ook die afstand heb ik niets mee, het is gewoon echt ver weg. Het gaat nu iets beter, weer volop aan het werk enzo. Een paar dagen geleden was ik er een beetje klaar mee. We waren 's nachts aan het appen rond 12 uur en ineens appte hij niet meer terug. Hij toonde ook weinig interesse enzo, terwijl hij wel uit zich zelf begon te praten. Ik had in gesprekken met hem al meer van die irritatie punten. Heb toen de dag erna niet veel gezegd, in de hoop dat hij wel meer ging praten, maar daardoor praatte hij ook minder. Het werkte niet dus. De dag daarna heb ik hem maar uitgelegd dat ik zo weinig praatte omdat ik het gevoel had dat hij geen interesse had. Hij zei dat als hij niet veel zei, dat betekende dat hij het druk had met werken en dat er geen probleem was. Hij was bang dat ik boos was, maar dat was niet. Ik was gerust gesteld. WAS, want vandaag nog bijna niks gehoord.
En weet je wat ik ook denk? Dat ik me gewoon veel te snel veel te druk maak. Ik denk er zelfs soms aan om er niet meer mee door te gaan omdat ik me niet meer zo druk wil maken. Maar op basis daarvan kiezen is ook niet goed natuurlijk. Pff even van me af schrijven. Die communicatie mis ik gewoon :P.

Je hebt gelijk, ook over dat video gesprek… gewoon niet te druk maken en ervan genieten. Was leuk inderdaad om zijn zus te hebben gezien, die schrok wel een beetje want haar haar zat in de war.

Miloutjuh: Je hebt de knoop doorgehakt, knap! Belangrijk dat je doet wat je leuk vindt. Nog maar 2 nachtjes :slight_smile:

Fijne avonddd

Goeieavond allemaal,

Dag floortjeee dat opnieuw aftellen is idd niet leuk, en dat je in een leegte valt na een fijne periode samen is normaal. Dan zou het idd leuk zijn dat hij maar om de hoek zou wonen… Maar daarvan kan je idd je beslissing niet alleen van laten afhangen! Alhoewel ik je kan begrijpen, afstand en het gebrek aan communicatie maken het er niet makkelijker op!!!
Knuffel meid!!

Ladyside hoe is het nu met jou?
En contact met je askim?

Ik heb geen idee hoe zijn internetbundel ineen zit, denk maandelijks? Maar hij doet idd wel moeite voor internetcafe, tis gewoon weer een beetje afstaan, dat spontane dat ik zo mis, onverwacht een berichtje enzo…

Fijne avond allemaal en nog een warme knuffel
Grtjes

Via Wereldwijzer app

@isafazli haha jaa ik heb een tweeling zus! Ik hoop ook dat het hem lukt!!
Wat jammer dat de vader van je askim hem liever ziet met een Turkse meid… Ik hoop voor jou dat het geen problemen gaat veroorzaken!
Ooh bij jou askim ook z’n internet bundel op? Bij die van mij ook… :frowning: vind het ook maar niets… normaal hebben we de hele dag door contact ( in zijn pauzes) en in de avond gewoon en nu moet ik ook wachten op z’n werk heeft die wel WiFi maar vind het stiekem eigenlijk ook niks dat ik nu zo lang moet wachten

@littleone ik hoop echt voor je dat je moeder komt! Oh Pff balen van de papieren ik hoop dat je de goede hebt!!

@miloutjuhhh wat goed dat je eindelijk de knoop door hebt gehakt! Spannend! Maar zeker ook leuk!

@flooortjee
Het is ook heel lastig om weer thuis te zijn vooral de eerste tijd… En zoals isa zegt het is natuurlijk een stuk makkelijker als hij bij je om de hoek woont maar helaas is dit niet zo, het blijft toch lastig de afstand en het elkaar zo ā€˜weinig’ zien…

Nou mijn zus gaat donderdag naar manavgat en askim ging kijken of die het ging redden om mij zus te zien! Ben benieuwd want m’n zus gaat met een bus vanuit het hotel dus die moet een bepaalde tijd weer terug zijn bij de bus en askim wist niet of die dat ging redden vanuit zijn werk, ik hoop het natuurlijk wel!

Via Wereldwijzer app

Hallo,

@Isa, lastig he als zijn internetbundel op is. Heeft mijn askim ook wel eens en dat is dan echt een soort van afkicken.

@ladyside Ja ik ga terug naar het gezin waar ik vorig jaar ook woonde :slight_smile:
Nee mijn askim zit eigenlijk helemaal niet in de buurt van Antalya, maar die 700 km bij elkaar vandaan is altijd al ietsjes beter dan de duizenden die het nu zijn :wink:
Ik geloof dat hij wel inziet dat het voor mij nu het beste is om dit zo te gaan doen en dat we dan later wel weer kijken naar waar en hoe onze toekomst zal zijn.

@Floortje jaa nog maar 2 nachtjes kan bijna niet meer wachten hahaha.
Afstand blijft lastig he meid. en als je dan net terug bent helemaal dan voelt het zo leeg.
Ik hoop dat je snel weer een datum hebt om naar af te tellen. Geeft mij altijd wat steun.

@xlovato spannend is het zeker wel weer om terug te gaan. Maar het voelt ook wel super goed. Heb al een jaar bij hen in huis gewoond dus weet waar en bij wie ik terecht kom.
Ik hoop dat het je askim lukt om je zus op te zoeken. Wel gek dat je er dan zelf niet bij kan zijn maar toch ook wel erg leuk.

Vandaag mn nagels laten doen, morgen nog even naar de kapper en dan ben ik er helemaal klaar voor :slight_smile:
Alleen mn koffer weer uit en dan weer inpakken. Heb in de apenhul een aap voor askim gekocht (noem hem altijd maymun) en hij past er niet meer in hahaha.
Vandaag nog even een cadeautje voor mezelf gekocht. Was erg toe aan een nieuwe laptop zeker als ik volgend jaar een cursus wil gaan volgen. Was een mooie afgeprijsd bij de media markt en durfde het risico niet aan om tot na de vakantie te wachten. Wie weet wat ie dan kost.
Wel ff wennen met windows 8.

Slaap lekker allemaal.

Goedemorgen

Miloutjuhh
Wat super zeg dat je de knoop hebt door gehakt :slight_smile:
Lekker naar Turkije toe…ga je weer bij het gezin werken?
Mij lijkt zoiets ook wel wat om te doen…

Isafazli
Hmm ja ik ken het en erg irritant als die bundels op zijn…ik maakte Askim zijn bundel steeds op oepss
Als ik nu ga heb ik me eigen Turkse tel dus dat gebeurt niet weer haha
Het ligt eraan wanneer hij die bundel heeft gekocht bv 2 aug dan kan hij pas weer 2 sept nieuwe

Floortje
Sterkte meid het is nooit leuk maar gelukkig weet je alweer beetje wanneer jee terug gaat

Xlovato
Ik hoopt dat het je zus en Askim lukt zal wel leuk zijn natuurlijk

Verder weinig nieuws hier…
In januari duurt nog ff haha gaan mijn zusje en vriendin een lang weekend naar Istanbul in een hotel ik heb een losse vlucht geboekt en hetzelfde hotel dus Askim en ik zijn ook van de partij leuk leuk haha
Nou ik ga aan het werk
Fijne dag

Via Wereldwijzer app

Gisternacht tot 2 uur met askim zitten kletsen. Hij is even thuis nu. Jammer dat ik niet bij hem kan zijn. Nog steeds wacht hij op me, hij wil een leven met me, samenwerken. Nog 5 maanden, volgens hem.
Helaas was gisteren tegelijk een minder leuke dag. Ik ben officieel niet meer werkzaam als animator. De pijn in mijn voet is niet minder geworden na alle dagen rust. Wat betekent dat ik vandaag afscheid ga nemen van iedereen. Morgenochtend heel vroeg vertrek ik met een Nederlands gezin terug naar huis. Ik mag meeliften. Vet lief! Ik heb hier echt een geweldige tijd gehad. Ik hou van dit land en de taal. Ik kom terug, hoe dan ook!

Via Wereldwijzer app

14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 1 nachtje
06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 24 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 26 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 31 nachtjes
19-09 Tamara082 :turkey: Istanbul 37 Nachtjes

******BACK AT

Deniz kizi 16-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***

***- BIRTHDAY’S.

14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuhh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

@floortje, die afstand maakt het idd gewoon erg moeilijk he. Altijd maar die communicatie per app/skype/telefoon. Op die momenten van irritatie wil je gewoon direct face to face contact.
Wij maken ons idd wel snel druk om dingen. Denk dat het vrouw eigen is, en dat het komt door de afstand. Kop op! Betere tijden komen eraan, voor je het weet zijn die 5 maanden voorbij!

@isafazli hier gaat het goed hoor, en met askim blijft het op en neer gaan. We zitten nu weer ff op de goede weg! Gister voor het eerst sinds bijna een week weer geskyped, en geen ruzie gemaakt :wink: hij had afgelopen dgn meerder pogingen gedaan om te skypen, maar telkens was ik bezig of sliep ik.
Idd jammer dat de vader van je askim liever een turkse dame voor hem ziet. Maar ben je wel welkom dan bij zijn ouders als je in sept daar heen gaat? Jullie sliepen toch bij familie/ouders??

@miloutjuhh, ah super zeg dat je weer bij hun mag werken!
En idd die 700km zijn nog wel te overbruggen als je een keer naar je askim wil. Gelukkig zijn bustickets en volgens mij binnenlandse vluchten niet zo heel duur. Jullie komen er vast wel uit!
En een nieuwe laptop, altijd fijn!! Ik hoop na mijn vakantie nog geld over te hebben, die van mij begint ook langzaam dood te gaan :frowning:
Morgen ga je al!! Zo fijn voor je dat je eindelijk weer naar je askim kan!

@egwene, aah wat lief vh NLse gezin dat je mee mag liften! Geen gehobbel dus op vliegveld en stations! Wel balen dat je op deze manier eerder weg moet. Maar je gezondheid gaat voor alles. En wat fijn dat je weer heerlijk lang met je askim hebt kunnen kletsen. Kan me voorstellen dat je het jammer vind dat nu hij vrij is, jij niet bij hem kunt zijn. Maaaaar hij heeft nog steeds de positieve plannen :slight_smile:
Goede reis morgen als we niks meer van je horen hier.

Via Wereldwijzer app

Tamara wat leuk voor je, duurt idd wel nog ff maar tis een leuk vooruitzicht!!! En het zet het nieuwe jaar al goed in!!!

Ladyside ben blij voor je dat je je aşkım hebt kunnen spreken zonder gekibbel. Hoop dat het zo blijft. En dat hij pogingen onderneemt tot, zegt ook al veel!!!

Egwene oooo neen moet je echt al trug, fijn aan de ene maar aan de andere kant balen, maar gezondheid gaat idd voor!! En wat leuk dat je kan mee liften met een nederlands koppel!! En je aşkım, toch super!! Positief!! Goeie reis trug en verzorg je voet!!!

Zou idd bij die familie gaan slapen, hij zegt dat hij iets aan het plannen is, paar dagen familie en dan vraagteken. Ga me eens laten verrassen!? Hij zegt verder no probl… Denk dat dat een slogan is in turkije;)))

Grtjes en miloutjuuuuh have fun!!!

Via Wereldwijzer app

Mariska: Meid fijn dat het weerzien met je askim dat het jou zo goed heeft gedaan en dat je er steeds beter je eigen weg in gaat vinden! Hebben jullie voorzichtig al wat toekomstplannen of is dat allemaal nog een beetje te vlug? Wel super dat je straks weer naar hem toe gaat een heerlijk vooruitzicht meid!

Tamara: HAahahahha wat grappig dat hij verslaafd is aan candy crush en jij zo zijn wachtwoordgegevens kreeg. En hoe was de kennismaking van je askim met zijn ā€˜nieuw’ schoonzusje gegaan? Wat leuk jullie plannen voor in het nieuwe jaar…lekker iets om naar uit te kijken! Dus jij maakte de internetbundel altijd op van je askim hahahah… ik denk dan wel waar ik dan verbleef wat hebben de heren en dames daar mazzel dat ze gratis wifi tot hun beschikking hebben. Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet meer gaat bijdraaien, hij ziet alleen maar onmogelijkheden en moeilijkheden en juist daarom is het misschien wel beter zo.

Isa: Ja dat jobhoppen, begrijp ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik weet dat meerderen (en sommige askim’s hier oa Kardelen) daar ook weleens last van hadden, dus het is misschien wel typisch Turks. Alhoewel wat ik het laatste 2 jaar mee heb gekregen door de contacten die ik heb opgebouwd in Turkije heb ik eigenlijk wel het gevoel dat heel veel net als in Nederland toch verlangen naar een stabiele werksituatie. En ja jouw avontuur gaat net als wat jij zegt heel spannend worden, vooral omdat je natuurlijk niet naar een toeristisch gebied toegaat, maar ik hoop dat het goed zal gaan. Wat betreft dat zijn vader hem liever met een Turkse vriendin had gezien, daar krijg ik persoonlijk de kriebels van maar dat is misschien ook puur vanwege mijn eigen verhaal. Ik hoop voor jouw heel erg dat je askim het er niet te moeilijk mee gaat krijgen en dat hij er een goede weg in gaat vinden om er op een goede manier mee om te gaan en dat hij vanuit zijn familie de ruimte ook krijgt die hij nodig heeft om met jouw verder te kunnen. Enne inderdaad no problem and don’t worry zijn inderaad slogans in Turkije (alleen mijn pipo vergat ze op een bepaald momet.

Littleone: Wow jullie gaan dus ook echt een Henna feest doen enzo…En ook 3 dagen feest? Ik hoop voor jouw echt dat je moeder de moed gaat vinden om met je mee te gaan! Wel bijzonder trouwens dat jullie nog geen definitieve toekomstplannen hebben. Ik dacht echt jullie gaan vanaf heden dan samenleven, maar het zal dus voorlopig als ik het zo begrijp dus nog gescheiden blijven leven! Lijkt me nog lastiger als je met elkaar getrouwd bent. Ken je de traditie van namen op je schoenzool schrijven? Ik hoop dat je een grote maat schoenen hebt…want ik vind eigenlijk dat al onze namen op de schoenzool van je trouwschoenen geschreven horen te worden! hihi Heel veel succes met de voorbereidigen en hou ons op de hoogte ik ben erg benieuwd naar je verhalen.

LadySide: Ja ik was het die stond te zwaaien…heb nog last van mijn armen hahaha. Dus jouw Turk weet van je rammelende eierstokken, bijzonder begreep hij het begrip? Of heb je niet letterlijk het woord ā€˜ramellende eierstokken’ gebruikt hahahah. Ik weet niet of je het nog kan herinneren en of jij daarbij was dat ik met mijn pipo dus een hele avond heb zitten te zweten wat betreft rammelende eierstokken en hem dat maar uitleggen wat ik bedoelde (hij dacht al echt dat mijn eierstokken aan het zingen waren joh ahhaha) Eerlijk gezegd denk ik dat jij er echt aan toe bent om hem weer te zien. Om te voelen dat het echt is en om vertrouwen en geloof in jezelf en in elkaar te krijgen. Ik zou eerlijk gezegd je wel willen waarschuwen om niet te bang te zijn. Meid wees niet teveel bezig met rampsenario’s en met dat het misschien fout gaat (klinkt gemakkelijk I know) maar juist dan denk ik dat de kans groot is dat het misschien wel fout gaat. Als je jezelf al zo bezig bent om jezelf te beschermen, word je alleen maar krampachtiger, angstiger en moet je alsmaar op je hoede zijn (want je wilt geen aanwijzing waaruit het zou kunnen blijken over het hoofd zien) maar je vergeet te ontspannen en te genieten en het vreet energie :wink: En dat zou toch zo zonde zijn! Ik zou vooral tegen je willen zeggen…ga lekker veel foto’s terugkijken, denk terug aan die bijzondere momenten want die waren er toch echt!

Lovato: Oooh dat zal inderdaad slikken geweest zijn om je tweelingzus weg te brengen! Het zou superleuk zijn als ze elkaar gaan ontmoeten. Maar ik begrijp dat jij er liever zelf bij was geweest.

Dieselbiker: Have fun!!!

Miloutjuhh: Meid ik denk dat jij een hele goede keuze hebt gemaakt! Hoe voelt het nu je knoop hebt doorgehakt? Ik hoop heel erg dat het je wat rust en ruimte gaat geven om uit te zoeken met wat jij nu precies wilt! Ik vind het echt ongelofelijk stoer dat je de knoop hebt doorgehakt! Hoe heeft je familie en je askim gereageerd? Oooh en meid nog even en dan ben je bij je askim! Oooh ik hoop echt dat je nu wat meer ruimte in je hebt om te ademen! Ik weet niet of het zo is, of ik wil het zelf zo lezen maar er spat weer veel meer energie uit je teksten die je hier schrijft! Enne windows 8 is inderdaad erg wennen, maar uiteindelijk wel te doen. Succes met je voorbereidingen! Ik vroeg me af ga je dan vanuit Kusadasi door naar Antalya?

Egwene: Meid wat een ontzettende pech voor je! Heel veel beterschap en alvast welkom thuis! Maar wel fijn dat je met je askim hebt geskyped :wink:

Ik hoop dat ik iedereen heb gehad…anders sorry…

Update van mij: Tussen pipo en mij is het echt rustig, ik heb gevraagd om rust en die krijg ik dan ook (uuuh zo rust hoefde nou ook weer niet) maar ik denk wel dat het genoeg zegt…en het bevestigd mijn gevoel wel dat het beter zo is…Ik had het er van de week met iemand over en die zei, Summie meid misschien is het wel beter zo, hij wil/kan niet voor jullie samen kiezen, hij wil in onmogelijkheden en problemen blijven denken, dan vind ik dat zolang hij zo moeilijk blijft denken dat hij goed bezig is, dat hij jouw de ruimte geeft waar jij om hebt gevraagd. En daar zit ook wel heel wat in. Ik heb ook heel erg iets van ik wil positief terugkijken. Mooie herinneringen bewaren, met me meenemen, wat heb ik veel geleerd…pff en op zo’n moment als nu als ik dit dan schrijf dan doet het weer effe zeer… maar dat mag… maar in het algemeen probeer ik positief en vol goede moed bezig te zijn met mijn dagelijkse dingen…Ik kan wel blijven treuren maar daar maak ik het mezelf onnodig zwaar mee…Ik denk maar zo smile and the world smiles with you…enne naar regen komt zonneschijn…althans daar ga ik voor :wink: Nou nu genoeg ahhahaah ik ga er nu een dikke vette punt achter zetten hahah. tot de volgende keer meiden!

@Summie Jah ben al weer volop aan het aftellen, hoop dat de komende weken voorbij vliegen kan niet wachten om eindelijk weer in zijn armen te kunnen zijn…
We hebben het al wel over de toekomst gehad, en zoals het er nu uitziet gaan we een leven samen in Turkije opbouwen al is askim tog wel een beetje bang dat ik zijn leven saai zal gaan vinden en bij hem weg zal gaan…
Maar wat hij over zijn leven heeft verteld bevalt me eigenlijk wel, een beetje het boeren leven ;). Zelf eten verbouwen, beestjes verzorgen. En aangezien ik het leven op de boerderij sinds ik daar stage heb gelopen toch wel erg leuk vin. Komt het vast allemaal wel goed…
Tuurlijk zal het allemaal anders zijn dan hier, maar ik ben liever daar met hem dat ik me een beetje moet aanpassen dan hier in Nederland zonder hem…

En ik blijf het vervelend voor je vinden dat het tussen jou en askim zo gelopen is… Ik hoop voor je dat je het snel achter je kan laten en met volle goede moet verder kan gaan. En snel een leuke nieuwe man vindt waar je gelukkig mee zal worden…

Hee,

Ik lees al een tijdje mee, maar nu wil ik toch even reageren.
Ik ben net terug vanuit Kusadasi en heb daar een jongen leren kennen.
Ik heb hem daar niet zo serieus genomen en nog eigenlijk niet. Ik heb een beetje het gevoel dat het een playertje is.
Ondanks blijft hij me appen etc. Om dingen uit te sluiten ben ik benieuwd of iemand hem kent door daar op vakantie te zijn geweest of misschien dat hij diegene ook appt?
Het gaat om Ibrahim ook wel Iboo bekend. hij is 22 jaar oud, woont en werkt in Kusadasi.
Hij werkt deze zomer bij het restaurant Kaylon als ober met een blauw overhemd aan.
Vorige zomer werkte hij in kitty o shea irish bar.

Ik ben erg benieuwd en hoor graag van jullie.

Groetjes Eline

Elien…welkom op het forum…

Ik weet niet of jij je post nog kan aanpassen maar het is niet de bedoeling, met het oog op privacy, dat er hier namen van askims vermeld worden…

Via Wereldwijzer app

Dankjewel Summie,

Ik heb gezocht, maar ik kan niet vinden hoe ik mijn post aanpas of verwijder.
Weet niet of je me dit kunt uitleggen dan wil ik het verwijderen of aanpassen.

Via de app kun je het heel makkelijk aanpasse door even op je bericht te tikken zodat het geselecteerd is. Dan kun je op het tekstballonnetje klikken en aanpassen of verwijderen. Via de website staat het onder je post dat je je post kunt aanpassen Succes!!

Via Wereldwijzer app