Het Turkseliefdestopic number 99

Hey ladies,

Heel even snel ik wil deniz kizi een hele fijne vakantie wensen. Wat fijn dat je van je aşkım hebt gehoord en hij net zo zenuwachtig is als jij…de eerste ontmoeting weer is ook zooo spannend…als ik eraan terugdenk voel ik weer de kriebels in mijn buik slapeloze nachten hahaha. Heel dapper dat je de stap hebt gezet en zo snel. Ik las een mooie quote en moest aan je denken denk dat het voor ons allemaal wel toepasselijk is ;): “forget the risk and take the fall, if its meant to be it’s worth it all :heart:”… Je ging alleen toch of ging je dochter mee? Ik heb trouwens ook een dochter ze is vorige maand vijf geworden :). Meid veel plezier maak er een mooie tijd van met je aşkım!

Ook Kardelen wil ik een hele fijne vakantie toewensen. Geniet lekker van jullie tijd samen. Delali betekent mooi in het Koerdisch :)…

Meiden ik moet me erg schamen dat ik hier zo weinig kom ik probeer snel te reageren op jullie maar ben eerlijk gezegd erg druk met de visumaanvraag, werken, mijn dochter, mijn askim en turkse les. Het ging trouwens wel erg goed gisteren. De docent zei dat hij lang niet iemand had meegemaakt die het zo snel oppikt en mooi kan uitspreken :D… ik volg de cursus trouwens bij TaalTaal nabij Scheveningen…weet niet meer wie het vroeg…sorry.

Tot gauw meiden fijne avond!!!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Kardelene: hele fijne vakantie!!! Heerlijk genieten met je zus :slight_smile:

Deniz kizi: super dat je askim er net zo naar uitkijkt als jij. Heel veel plezier samen :smiley: hoop echt dat jullie het heel leuk gaan hebben samen!!

@Deniz kizi Ik vond het ook de laatste avond nog eng, maar ik ben achteraf zo blij dat ik het toch gedaan heb. Ook al ging ik er met de gedachten met hem mee dat ik hem daarna nooit meer zou spreken. En nu 10 maanden later zijn we nog steeds samen. De plannen zijn dat ik waarschijnlijk naar Turkije zal gaan verhuizen en ons leven daar gaan oppakken samen. Maar ik ga 1 oktober terug naar Turkije om deze plannen nog verder goed uit te kunnen praten wat we nou allebei graag zouden willen.
Maar goed om te horen dat je askim zo blij is dat je komt. Ik wens je een hele fijne tijd samen met hem.

Goeieavond allemaal

Delali: mooie quote,ga die eens opslaan!! Bezige bij ben je!!! Na september zal ik eens rondkijken voor een cursus, ga nu nog wat voortploeteren met mijn turks voor dummies!!! Een dochtertje van 5!! En je hoeft je zeker niet te schamen!!!

Lbdss: hoe ist nu met je ongenodigde beestjes? Ben je buiten geraakt? Amuseer je met je ouders!!!

Mariskaklerk: fijn dat je al iets van plannen hebt!!

Denk dat iedereen hier dat spannend gevoel en die zenuwen zich voor de geest kan halen;)))
Deniz kizi ga ervoor meid!!

Via Wereldwijzer app

Hallo lievies,

Ff snel een reactie want druk, stress, spanning, aaaaaaah!
Iedereen heeel erg bedankt voor de super lieve reacties!! Echt heeel lief! Delali, schat ben je! Super mooie quote en zeker waar! Dank je wel!

@xLovato, liefde doet indd gekke dingen met je hihi. Geniet er van.

@Lbdss, veel plezier met je ouders mop. En wespen, ooh neee geloif me ik weet er alles van, ben ook allergies en heb ook mn epipen bij me. Goeie reden voor je askim jouw te beschermen daar tegen en dicht bij zich te houden hihi.

LadieSide, Isa…knuffel!!
Sorry sorry sorry voel me schuldig dat ik niet iedereen bij nam persoonlijk bedank, maar vind het echt super lief van iedereen, knuf!

Ik zal daar ook gewoon jullie blijven volgen en proberen te reageren en jullie vertellen hoe onze ontmoeting is gegaan. Die kriebels in mn buik, jeeetje! Ik durf niet eens meer hem te zien, serieus, echt kinderachtig ben ik!
Fijne avond moppies en geniet van jullie askims. Ik zal morgen weer reageren. Ooohhh god ik ga dood van de spanning mensen HELLUP!!!

Fijne avond!

Wespen zijn niet weg kon me was niet eens ophangen ze zwermen op me balkon! Voel me opgesloten bah! De huisbaas moet hier echt iets aan doen want dit kan gewoon niet!

Deniz heeeeeeeeeeel veel plezier! Voel je niet verplicht te updaten tijdens je vakantie MAAR je bent wel verplicht te updaten na je vakantie hahahahahahahahha!! :slight_smile: ga lekker genieten meid!

Via Wereldwijzer app

Goede avonddd

@ LadySide: Ahhh gelukkig maarr! En jij je maar druk maken. En nu vasthouden he en niet bang zijn dat hij minder voor je voelt:). En konden we inderdaad af en toe te tijd maar eens vooruit spoelen he.

@ Deniz Kizi: Juppieeee, wat fijn dat berichtje van hem! Ben heel blij voor je. Ik hoop dat je daar een super leuke tijd hebt, en dat jullie eerste ontmoeting bijzonder is. Ik krijg ook weer die kriebels! Vertrek je vannacht al of morgen? Alvast een hele fijne reis! Met mij gaat het prima hoor :). Askim zat me vandaag uit te lachen omdat daar de zon schijnt en het hier de hele dag regende… Haha

@ Kardelen: Fijne vakantie!

@ LBDSS: Veel plezier met je ouders! Lekker genieten van die tijd! Fijn dat je s’ avonds naar dat hotel kunt. Enne… sterkte met die wespen :O… Wel heftig trouwens van die uithuwelijking, hopelijk loopt het goed af.

@ Delali: Wouw, wat een mooie quote!! Die ga ik opslaan.

@ xLovato: Pfff wat is dat toch met die Turken :P… Wel leuk zo’n gesproken bericht, kun je lekker zijn stem horen, en daarna nog een paar keer afspelen, haha.

@ Yildiz: Dankje wel voor de info over dat overstappen! Wel goed dat je vertelde over dat een uur te kort is, dan houd ik daar rekening mee. Jij ook veel plezier met de ouders!

@ Littleone: Wat leuk voor je dat het nu bijna is geregeld en dan ook zijn ouders gaat ontmoeten :).

Ik hoop dat ik iedereen heb gehad!

X

Ahh Deniz Kizi, komt goed!! Niet wegrennen als je hem ziet, haha! Die eerste ontmoeting doe je nooit meer over. Lekker ervan genieten :D. Have funnnnnx

@Flooortje, ik vertrek om 3 uur vanacht naar schiphol. 7 uur vertrekt mn vliegtuig. Spannend mennnnn! Ik ben echt een bangeschijterd nummer 1 zeg! Ik ben bang dat de kans grooot is dat ik wegren, echt iets voor mij, maar zal mn best doen, want dat wegrennen ziet er niet zo charmant uit he en tenslotte kom ik voor hem en wilt hij mij zien dusss oelalalaaaaa haha. Spanninggekte speelt nu hihi
Jaaa regen regen regen vandaag, typisch holland. Ik zal morgen ook moeten wennen aan de warmte denk ik. Zal het zonnetje jullie kan op sturen!

xXx

09-08 Deniz kizi :turkey: Özdere vandaag! veel plezier meid
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 5 nachtjes
06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 28 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 30 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 35 nachtjes
19-09 Tamara082 :turkey: Istanbul 41 Nachtjes

******BACK AT

Deniz kizi 16-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Neeeeeeeeeeeee… :frowning: Deze keer had ik eens een hele update geschreven en is 'ie foetsie weg als ik wil plaatsen. Ineens uitgelogd? En via mijn laptop nog wel grrrrrr.

Goedemorgen allemaal…

De meiden die naar hun Askim zijn en op vakantie gingen/gaan Heeeeeel veel plezier geniet er lekker van…

Eindelijk weekend ppff het viel niet mee hoor 5 dagen werken voor het eerst na zon lange periode ik ben kapot…volgende week gelukkig een dagje vrij maak dan in 4 dagen mijn 32 uur ach ja moet d’r gewoon weer even inkomen aan wennen etc gaat allemaal goed komen
Maarre waar is de zon ppff het regent al uren niks aan…
Verder gaat het goed hier, Askim is nog steeds vrij en afgelopen maandag terug naar Istanbul gevlogen maar inmiddels ook alweer terug onder moeders vleugels het is wat, samen met zijn broer vrouw en dochtertje zijn ze donderdag eind van de dag in de auto gesprongen en weer die kant op gereden ze komen maandag weer…
Ik schrok wel even want ik vroeg hem natuurlijk waarom ze hij weer terug ging…het antwoord was To look girls for Married ik denk whaaaatttttt dus ik gelijk bellen haha
Met als antwoord Baby you not read good, we go look a girl she wil get Married my Brother in 3 month…uuuhhh oke en idd het woordje Brother had uk niet gelezen oepsss
Verder tel ik de weken haha nog 6 te gaan…pppfff duurt zo lang

Maar ik had even een vraag Stel ik ga in Turkije wonen… Weet iemand hoe en wat?
Wat ben je nodig wat moet ik doen… 1 ding is nl zeker dat ik daar op ten duur heen ga en we ons daar vestigen
Askim heeft een goeie baan etc etc… En ik vind het niet erg om daar te moeten leven en wonen hihi

Verder heb ik alles wel gelezen maar niet veel onthouden…ik zal me best weer gaan doen maar door het weer volledig werken kom ik tijd tekort en vind ik soms de kracht niet sorry meiden maar het komt wel weer
Ik lees alles wel hoor

Fijne dag allen

Via Wereldwijzer app

Milou: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt!
Helaas kan je het niet vieren met je askim vandaag, maar over minder dan een week zijn jullie weer samen. :slight_smile:

Ladyside: Ik had wanderlust nog nooit ontmoet! Wel al een paar jaar op fb ondertussen haha maar nog nooit in het echt gezien. Mijn ouders gaan in een klein hotelletje bij ons in het dorp aan het strand. Paar minuutjes met de auto of 10 min. lopen dus is heel goed te doen. :slight_smile: Ze hebben ontbijt erbij zitten en verder hebben ze gewoon de vrijheid, ze houden er niet meer zo het massale en van echt aan buffet-tijden vastzitten dus dit is ideaal voor ze! Ze hebben ook 3 weken een auto gehuurd dus dat is heel chill! En de hoteleigenaar is een vriend van ons geworden dus ik mag gewoon komen en gaan wanneer ik wil. Askim en ik gaan er ook altijd heen op zijn vrije dagen en hij is getrouwd met een Belgische die er nu ook is met de kids, dus dat is toch wel een klik! Oooh wat duurt wachten dan lang hé als je er zo graag heen wil. Ik hoop voor mezelf dat de komende weken langzaam gaan, maar dat ze voor jou omvliegen!

LBDSS: Ohhh ik dacht dat al onze ouders vandaag al kwamen hihi. Nou succes met schoonmaken vandaag :wink: en veel plezier de komende weken!

Deniz kizi: Jij zit ondertussen al lang in de lucht, en ik hoop dan ook dat je een goede reis hebt gehad als je dit leest. Héél veel plezier en ik ben benieuwd hoe je het gaat hebben daar!

Zo dat was het even in het kort…

Mijn ouders zijn er over 1,5 uur :smiley:

En heel toevallig, precies 3 jaar geleden op 9 augustus vertrok ik zelf met mijn ouders en zus naar Turkije. In die vakantie ontmoette ik askim, en moet je ons nu zien hihi.

Effe vlug…deniz kizi en kardelen fijne vakantie!!!

Lbdss: veel plezier met je ouders.

Ik ben al bezig met een update het zou een recordlengte worden…maar ik hoop dat die binnenkort echt klaar is…ik ben jullie dus niet vergeten!!!

Via Wereldwijzer app

Tamara: Logisch dat je moe bent na een volle week werken na zo’n lange tijd! Hopelijk kom je snel weer in het ritme. En oh oh haha een miscommunicatie met je askim. Wat je moet regelen aan een emigratie is per situatie anders denk ik. Ik woonde nog bij mijn ouders en ben nog altijd verzekerd dus ik heb maar weinig hoeven regelen. Ja m’n telefoonabbo opzeggen en papieren meenemen voor mijn ikamet en huwelijk en dat was het… Maar als je een eigen huis hebt is er natuurlijk veeel meer om te regelen!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria…in de gloria…in de gloria…hieper de piep…HOERAA!!! lieve Miloutjuhhh van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een heel oud en gelukkig vrouwtje mag worden!!! Fijne verjaardag!!!

Via Wereldwijzer app

Yildiz…meid jij ook heel veel plezier met je ouders!!! Geniet er van!!!

Via Wereldwijzer app

Yildiz
Heel veel plezier met je ouders meid geniet er van
Oohh dus eigenlijk valt het best mee…
Iemand zei mij nl dat je 1000 euro’s op de bank moest hebben etc etc dus ik schrok een beetje zo rijk ben ik ook alweer niet haha
En heb een huur woning dus die opzeggen en klaar haha

Summie
Hoe is het met jou meid?

Lbdss
Ook jij heel veel plezier
Hopen,ijk zijn die wespen verdwenen iieeeeehhh rot beesten

Miloutjuhh
Hier ook nog een x
HAPPY BIRTHDAY meid
Hele fijne dag

Ladyside
Hoe is het nu met je? Zweef je alweer een beetje of sta je nog steeds op de grond
We spreken mekaar zo ook wel hihi
Maar toch

Via Wereldwijzer app

Goeiemorgen allemaal

Miloutjuhh een fijne verjaardag!!!

Floortjee wanneer vertrek jij juist?

Lbdss en yildiz nogmaals veel plezier met de ouders;)

Tamara082: zal wel verschieten geweest zijn;) en ja werken, zal je idd weer moeten inkomen…en in turkije gaan wonen, leuk voor je, heb er geen idee van… Maar er is een belgische site met veel info, zou dat voor jullie ook niet zo zijn? Mss eens proberen

Summie hoe is het nog met jou meiske?

Grtjes allemaal

Via Wereldwijzer app

Bedankt voor de felicitaties lieve dames.

Deniz kizi je bent al onderweg maar heeeeeel veeeeel plezier

Lbdss en yildiz geniet van de tijd met jullie ouders!

Fijne dag!

Via Wereldwijzer app