Lbdss we trouwen in aksaray bij askim thuis waar ik ook voor de eerste keer askim zijn familie zal zien allemaal heel spannend…hèhè het is een hele jurk hoor tot de grond en met sleep ![]()
Via Wereldwijzer app
Lbdss we trouwen in aksaray bij askim thuis waar ik ook voor de eerste keer askim zijn familie zal zien allemaal heel spannend…hèhè het is een hele jurk hoor tot de grond en met sleep ![]()
Via Wereldwijzer app
Hihi littleone ik vond t al zo bijzonder hoe je het als jurkje omschreef
en wat spannend zeg!! En vooral dat je ze dan voor het eerst ziet wow!! Zijn je ouders een beetje bijgedraait en komen ze?
Via Wereldwijzer app
Mmm met mijn ouders gaat het nog steeds slecht zoals het er nu uit ziet kome ze niet
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Jeetje dat meen je niet wat jammer dat ze niet bijdraaien
praat je er wel eens over met ze? Wat jammer dat ze je niet steunen in je keus maar laat dat de pret niet bederfen! Ik weet zeker dat je een prachtige bruid word ![]()
Via Wereldwijzer app
Vanochtend een ware uithuwelijkings procedure meegemaakt jeetje zeg! De dochter van de zus van askim willen ze uithuwelijken aan de vriend van een neef van askim! Askim werd opgebelt door zijn broer die werkelijk kookt van woede! Ze is pas 16 jaar en ze vinden de man totaal niet geschikt voor haar (aka ze vertrouwen die kerel niet) askim na het telefoontje woedend! Hij belde ze moeder en begon niet over de uithuwelijking maar ze moeder begon er ook niet over! Toen askim er over begon was er een hoop geschreeuw (later door askim vertaald dat ze moeder vind dat het niet zijn zaken zijn!) Askim en zijn broer willen er alles aan doen om dit te stoppen! Maar jeetje zeg wat gaat dat er fel aan toe! En arme meid! Heb wel eens met haar geskyped! (Tis toch familie haha!) En zij spreekt nog wel een redelijk woordje engels! Schat van een meid eerlijkwaar! En zoals askim die kerel omschreef bah! Hij liegt heel veel en askim weet zeker dat die vreemd zal gaan als ze getrouwd zijn! (En askim is echt vel tegen vreemdgaan! Hij zegt je geeft 100% of niks!) Vind t toch wel bijzonder om dit mee te maken vooral omdat askims familie mij zo geaccepteerd heeft verbaasde dit mij best wel!
Via Wereldwijzer app
Littleone toooof voor je, zo leuk!!!
Ladyside mannen ee!!! Een apart ras!! ;))))
Grtjes aan de rest!!
Via Wereldwijzer app
Lbdas: wat een hıstorie!! Ben benieuwd hoe dat verder gaat aflopen, hoe reageerde het meısje zelf?
Via Wereldwijzer app
Isa geen idee heb haar nog niet gesproken en ze wilt niet met askim spreken (wetende dat er preken komen enzo haha)
Via Wereldwijzer app
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria vandaag! fijne vakantie meid!
09-08 Deniz kizi
Özdere 1 Nachtje
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 6 nachtjes
06-09 Isafazli
Sambayat 29 nachtjes
08-09 ladyside
Side 31 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 36 nachtjes
19-09 Tamara082
Istanbul 42 Nachtjes
******BACK AT
Deniz kizi 16-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***
***- BIRTHDAY’S.
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Via Wereldwijzer app
Kardelen amuseer je!!!
Via Wereldwijzer app
@xLovato: Goed dat het je vader verteld heb. Je zult het wel een beetje spannend hebben gevonden, vooral als je van te voren al weet dat hij er niet heel erg blij mee zult zijn. Jammer dat hij niet positiever reageerde, maar je verwachte het al en je bent zijn lieve dochter he hihi. In the end is het jouw le en en kan alleen jij bepalen wat jouw gelukkig maakt. Misschien kan je hem nog vertellen dat je het snapt dat hij voorzichtig met jou is, maar dat jij het nodig heb je eigen keuzes te maken in het leven en dat het fijn zou zijn als hij achter je stond. Maar als het goed is zolang hij er niet mee bemoeid is je opluchting voor nu ook fijn toch.
@mariskaklerk: mooi verhaal en ik herken het niet durven afspreken. Zelfs op mn laatste dag durfde ik het niet. Wat bij mij anders was was dat ik tijdens mijn vakantie al wist dat ik terug moest gaan om hem weer te zien. Daarom boekte ik weer gelijk bij terugkomst, want ik wist het zeker. Wel leuk dat jij na elke dag met hem sprak en na 7 maanden terug ging en een hele leuke tijd heb gehad! Hoe zien jullie plannen er nu uit?
@LadySide: Wat kl*te dat je je zo rot voelde over de strubbelingen met je askim ![]()
Ik ben er hier door jullie achter gekomen dat ze toch anders zijn hoor. Ik merk het ook. Zo lijken ze het heel normaal te vinden om niks te schrijven of rare antwoorden te geven en ons onzeker achter te laten en dat er dan niks aan de hand is! Terwijl mijn gevoel ook half zat te janken haha, maar ja ik ben ook een vrouw dus misschien is het inderdaad een mannen/vrouwen ding. Ik snap hoe je je voelde en hoop dat het nu beter gaat met je askim en je je weer zijn vriendin en beter voelt. Ik blijf ze ook een gecompliceerd ras vinden hihi
@miloutjuhh: Dank je wel lieverd en alvast een fijne verjaardag morgen mop. Wat heb je dat mooi geschreven: beter spijt van de dingen die ik wel heb gedaan dan de dingen niet. Zo had ik het nog niet eens bekeken en je heb helemaal gelijk! Voelde me ook gelijk een stukje beter toen ik dat las, dank je wel
Vind het zoo rot voor je dat al jullie gesprekken eindigen op zulke discussies en dat je je niet fijn voelt met het gepush. Probeer te bedenken dat hij het goed bedoeld en ook wilt dat het beter gaat. Probeer ook bij te slapen mop, vind het zielig als we je kunnen opvegen hihi ![]()
Hoe gaat het nu met jou en je askim?
@Flooortje: Jij ook bedankt voor jouw reactie meis! Hoe gaat het nu met je?
@Littleone: 140 euro, jeetje. Maar hoe leukkkkk dat je je jurk heb!!! Het gaat al vlot met jou nu he? Lijkt me hartstikke leuk joh, geniet er van! Vind het jammer van je ouders :-(. Ik hoop zoooo voor je dat ze nog bij zullen draaien. Maar weet dat jouw eigen hart volgen altijd goed is om te doen! Super dat je er nu helemaal klaar voor bent ![]()
@Lbdss: Volgens mij zitten wij vrouwen inderdaad gecompliceerder in elkaar ja. Blijf het toch knap vinden hoe zij weer zo snel kunnen doen alsof er niks aan de hand is, terwijl wij nog met al onze gevoelens op een hebben. Handleiding zou ik ook handig vinden hihi. Hoe gaat het nu?
Lief van iedereen zn reactie, dat gaf me steun, dus dank jullie wel! Voor diegene die ik vergeten ben, sorry sorry, is niet mijn bedoeling, maar moest een paar dagen teruglezen en inhalen. Hopelijk ben ik weer een beetje bij.
Is Kardelen al vertrokken btw?
Update: Ik had een paar dagen niks meer gehoord en had zelfs mn hoop al een beetje opgegeven en besloten dat ik jullie tips maar op ging volgen om er gewoon een leule vakantie er van te maken, omdat ik inderdaad spijt zou krijgen als ik niet was gegaan, ook al zou dat met mijn hart onder mn ziel (of hoe noem je dat hihi) zitten en was ik er aardig verdrietig over.
Mijn koffers stond al klaar en mijn opwinding en het verheugen waren wel minder door het gebrek aan contact van askim.
Ik sliep net uit, omdat ik vanacht naar schiphol vertrek en ik dus een nacht ovet zal slaan, dus ik ben net wakker. Zag ik een appje met zijn naam, dus mijn hart maakte weer een sprongetje. Hij schreef: ‘Goedemorgen askimmmm’ met kusjessmileys, ‘ik ben erg opgewonden en heel nerveus!’ met hartjes smileys.
Aaaaaaa zooo blij en zenuwwwwachtiggggg!!!
<3
Kardelen: veel plezier op vakantie!
Littleone: aah meid wat fijn dat alles zowat geregeld is en een jurk uitgezocht helemaal leuk! Je zal een prachtige bruid worden.
Denizkizi: fijn dat je eindelijk wat hebt gehoord! Zou het wel echt bespreken als je daar bent en goed uitleggen dat jij dit niet leuk vond.
Milou: dikke knuffel voor jou en ik hoop dat jullie ruzies en problemen weg zijn als jullie elkaar zien. Het is ook al zo’n lange tijd geleden! Gelukkig ga je er bijna heen.
Ladyside: ook voor jou een knuffel. Wat vervelend dat jullie nog steeds problemen hebben. Of althans dat jij je niet lekker voelt in je relatie op dit moment en je askim zo onverschillig doet. Ik hoop echt dat alles goedkomt!
Uuuuh ja meiden sorry hahaha maar ik onthou verder echt niks. Heb zo veel gelezen weer en zit nog een beetje te puzzelen met de nieuwe verhalen en namen.
Over het overstappen, dat stelt inderdaad niet veel voor en wijst zich vanzelf. Maar zorg wel dat er genoeg tijd tussen de twee vluchten zit als je op Istanbul Atatürk moet overstappen, da’s best een eindje lopen is mijn ervaring en alle keren dat ik er was heeeel druk waardoor ik heel lang moest wachten bij de paspoortcontroles etc. Aan een uurtje heb ik nog nooit genoeg gehad in ieder geval!
Ik heb gisteren met Wanderlust gemeet! Was echt super gezellig en gaan we gauw overdoen aangezien ze hier nog wel een tijdje is hihi. ![]()
En morgen komen mijn ouders! Toevallig op dezelfde dag en even lang als de ouders van LBDSS
voor 3 weken. Heb er onwijs veel zin in.
Yildiz wat leuk dat je ouders langskomen!!! En dat je wanderlust hebt gezien!! Geniet ervan!!!
Lbdss jij ook veel plezier met je ouders!!!
Deniz kizi: ben blij dat je iets hebt gehoord van je askim!!!die zal al net zo zenuwachtig zijn als jij zeker?!! Amuseer je en geniet maar met volke teugen!!!
Ladyside oe ist ermee? Nog iets gehoord?
Turkse mannen en communicatie… Boek op zich waard, gisteren belde ik en er was een probl, uitleg via whatsapp, blijkt dat hij aan het kaarten was??? Deze middag weer probl, was aan het eten??? Verwachten wij dan zoveel van hen? Mannen!!!
Grtjes verder!!
Via Wereldwijzer app
@Littleone, Wat leuk dat je je jurk hebt gevonden!! SPannend allemaal hoor!!
@Deniz kizi, Yesssss jij hebt wat gehoord, dus ga je een stuk zekerder het vliegtuig in morgenochtend/vanacht.
Ik hoop dat je een geweldige tijd gaat hebben daar!
Dat gecompliceerde ras blijft ons maar bezighouden hé
Maar wat vinden we ze toch leuk!! haha!
@Yildiz, wat leuk dat jij en wanderlust hebben gedate! Jullie kenden elkaar nog niet, of toch wel??? Ik weet het niet meer!
Toch grappig dat steeds meer dames elkaar ontmoeten in Turkije ipv gewoon in NL ![]()
Aaah en jou ouders ook al morgen! Blijven ze bij jullie of gaan ze lekker in een resortje? En ook al zo lekker lang. Lekker genieten meid!
@isafazli, Ja in communiceren zijn ze helaas niet zo geweldig. Hoop dat ik dat er nog in kan stampen bij askim ![]()
Hier afleiding gezocht in weer eens een legpuzzel
Kreeg vanacht nog wel een berichtje (een getikte dit keer ipv smiley
) met “i love you askim”
dussss ik moet het maar weer gewoon loslaten, en op alles voorbereid zijn wanneer ik daar ben.
Was het maar vast zover, zodat ik zou weten hoe het gaat zijn en of alles écht normaal is. 31 days to go!!
Ladyside moet lachen met je woorden ontmoetingsplaats ;))) maar tis fun dat die mogelijkheid erin zit!!! Blij voor je dat hij iets heeft laten horen!!! Aftellen meid,kzal helpen tellen;)
Via Wereldwijzer app
@littleone de jurk is binnen!! wanneer ga je eigenlijk ook al weer trouwen? Oeh spannend hoor dat je dan zijn familie voor het eerst ziet! Wel echt jammer dat je ouders nog niet zijn bijgedraaid en dat ze daardoor niet komen… Het is jou keuze en als jij gelukkig bent daar draait het toch om? Het is jou/jullie grote dag laat daardoor de pret niet bederven!
@LBDSS wat een verhaal zeg! Snap dat jou askim boos is, ben benieuwd hoe het nu verder gaat! Geniet van de tijd samen met je ouders!
@deniz kizi ik ben echt blij voor je dat je eindelijk wat hebt gehoord! Hij zal ook wel zenuwachtig zijn net als dat jij bent! Komt goed, alvast veel plezier en geniet ervan!!
het is idd jammer dat die niet positiever reageerde maarja dat had ik al verwacht hij heeft er niks meer over gezegd en als die me gewoon m’n gang laat gaan vind k het idd wel best! Ben al lang blij dat mijn zussen en vriendinnen het super leuk vinden voor mij (Nouja op een paar na dan ) maarja de vooroordelen blijf je toch wel houden! Moet het alleen nog 1 vriendin vertellen en dat durf ik eigenlijk niet zo goed haha, ze heeft ook een askim gehad en toen het met haar askim ook uit was hebben we gezegd geen ‘Turken’ meer voor ons haha, tja liefde doet gekke dingen met je en nu ben ik weer helemaal happy met askim! Denk dat ze het wel accepteert hoor want ze weet hoe het is! Maar toch ff spannend om het dan weer gaan te vertellen!
@yildiz wat fijn dat je ouders komen! Geniet van de 3weken dat ze er zijn!
@ladyside wat vervelend dat je askim zo onverschillig doet, wachten duurt zo lang he vooral als je het eventjes niet meer weet hoe het nu is, hoop dat je askim snel weer wat ‘leuker’ doet en dat de dagen voorbij vliegen zodat je weer naar askim kan!
Hier even een update van mij
Heb gisteren de hele dag niks van askim gehoord ( ja pas laat in de avond) normaal appt die altijd en nu reageerde hij niet Eens op mij… In de avond deed die nog kortaf en ben ik maar gaan slapen… Werd ik vanochtend wakker met een appje een gesproken bericht Goodmorning askim i love youuu! Nou toen snapte ik er helemaal niks meer van het blijven idd rare wezens haha
Via Wereldwijzer app
Goedemiddag! Hihi!
Wou alvast eventjes zeggen dat ik de komende tijd misschien wat minder online zal zijn omdat me ouders komen woohoo!! Vandaag huis opruimen zodat askim en ik morgen alles goed kunnen schoonmaken en dan zondag komen me ouders langs!!! Oohhhhhhhh wat heb ik ze gemist!! Zal zo fijn zijn ze weer te zien! Ga elke avond naar het hotel waar ze zitten lekker met hun avondeten en drankjes in de lobby drinken haha! Geweldig!! ![]()
Ik weet niet meer wie maar voor degene die op vakantie gaan veel plezier en geniet van de prachtige zon en je leuke askim! Haha ![]()
Misschien reageer ik zo nog op iedereen als ik tijd kan vinden haha!
Via Wereldwijzer app
whahaha het stuiterballetje is terug!!
Ga jij lekker genieten van je pap en mam! Je mag daar zomaar aanschuiven van het hotel? Of zitten ze kleinschalig en niet in zwaarbeveiligd resort waar iedereen zonder bandje eruit geschopt word?
Je gaat vast heerlijke weken hebben! En dan mag je daarna bij mij uithuilen als je weer in dat stomme zwarte gat valt ![]()
Ladyside jaaa ben er weer woohooooo boing boing haha! Is wel tegen n kleine vergoeding hoor dat ik bij het avondmaal aanschuif ;)! En ze hebben idd geen bandjes maar wel strenge controle op de kamerpasjes die je altijd mee moet hebben hahaha! Ik ga zeker genieten en daar hou ik je aan hoor! Want dat zwarte gat kijk ik nu al tegenop pff maaaaaar nu drie heerlijke weken!
Via Wereldwijzer app
Zit trouwens gedwongen in me huis nu! Wespen omringen het gebouw en wie is er alergisch voor die steken IK natuurlijk! Ga askim met de huisbaas laten bellen zat er net 1 in me badkamer en werd helemaal gek! Nu alle ramen en deuren dicht en op slot pff heb ik weer! Dat word met een sjaal om me nek begeleid door askim naar buiten als ze daar steken nouuu dat gevolg wil ik niet weten haha!
Via Wereldwijzer app