Vervolg floortjee ja pijn in zijn been kan veel zijn, als het blijft mss toch eens dokter raadplegen! En voor de vlucht, kan je eens kijken wat het verschilt in tijd met de vlucht met en zonder tussenstop!
Xlovato: allez je vader weet het ook al, toch fijn dat hij zich erbij neerlegt…
@miloutjuhh Met mij gaat het goed hoor. @Deniz kizi wat vervelend dat hij niks meer van zich laat horen, ik hoop voor je dat je alsnog iets van hem hoort.
Ik lees nog steeds iedere dag mee, reageer eigenlijk niet meer zoveel. Tussen mij en me askim gaat het nog steeds goed, natuurlijk af en toe wat ups and downs maarja dat is in iedere relatie wel het geval. zoveel nieuwe namen ineens, welkom allemaal…
Even kort: heb mij askim vorig jaar september in marmaris leren kennen. Hij wilde toen allemaal afspreken, omdat dat niet goed durfde heel de week nee gezegd, op de laatste avond na, heb toen afscheid van hem genomen met de gedachte daar hoor ik toch niks meer van. Hem op Facebook toegevoegd en sindsdien praten we eigenlijk bijna iedere dag. Afgelopen mei ben ik terug geweest wat geweldig was, en eind september ga ik nog een keer voor 2 weken terug…
@tamara082 ik heb nog nooit moeten overstappen maar als het niet anders is dat doe ik het ook zeker wel! Lijkt me idd wel spannend de eerste keer maar dat zal idd wel goed komen!
@isafazli jaa hij weet het en gelukkig dat hij zich er bij neer legt, Nouja een soort van dan…
@deniz kizi ah meid helemaal je telefoon laten maken om geen appjes te missen en dan nog niks ontvangen vind het echt vervelend voor je! En dat die het gelezen heeft maar niet heeft geantwoord is ook niet fijn nee, deed mijn askim eerst ook best vaak en wist het toen ook allemaal niet meer. En het is al helemaal klote dat dit net gebeurd voor je weer naar hem toe gaat, ik hoop voor je dat hij snel wat laat weten zodat Jij ook wat meer duidelijkheid hebt! Ik vind het alleen maar stoer van je dat je een vlucht hebt geboekt om te testen wat jullie gevoelens voor elkaar is ! Ik hoop echt dat je snel wat hoort en dat je alsnog een leuke tijd in Turkije hebt samen met hem! en natuurlijk een hele dikke knuffel voor jou!!
@mariskaklerk ik herken veel in je verhaal! Ik durfde eigenlijk ook niet zo goed af te spreken maar heb dit toch wel gedaan ook ik dacht aan het einde van m’n vakantie dat ik niks meer van hem zou horen! Maar ook dit was niet waar hihi, jij gaat ook alweer bijna naar je askim, leuk!!
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
ff snel op de app reageren en hopen dat ik snel genoeg ben voor ie crashed. Wordt tijd voor een update van de app!
@deniz kizi; meid van ontzettend K** dat je niets hoort! Ik ken het van de eerste man (MisterSide) alhoewel bij mij vlak voor de reis het gevoel weg was is het niet helemaal als jou verhaal. Maar toch veel overeenkomsten na het boeken van tickets. Ga gewoon heen, hou alles in je achterhoofd en maak er desnoods weer gewoon een leuke vakantie van. En alles wat extra komt met je aşkım, volop van genieten.
Weet niet wie het over overstappen had… ik moest vorig jaar december op de terugweg overstappen en had weinig ervaring met vliegen, maar het was achteraf zoooo simpel! komt goed dus!
Hier weer ruzie met aşkım, dus al 2 slechte nachten achter de rug stiekem ben ik gewoon al hotels aan het zoeken, voor het geval het echt helemaal mis gaat hoop ik dat ik niet in hotel moet, want budget is weeeeer niet groot. Maar ik hou overal rekening mee momenteel. Weet het gewoon echt niet meer…
Bedankt voor de felicitaties dames maar ben zaterdag pas jarig. Mn e reader online gekocht dus die moest getest worden
@denizkizi knuffel voor jou meid ik hoop dat je snel iets van hem hoort. Zoals ladyside zegt maak er gewoon een top vakantie van en kijk hoe het loopt. Je denkt nu misschien heb ik niet te snel weer geboekt en zo. Maar ik weet zeker als je niet was gegaan had je met de vraag gezeten wat als. En je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan dan spijt omdat je iets niet hebt gedaan.
@ladyside balen dat jullie weer ruzie hebben. Ik hoop dat het snel weer goed is en dat je straks weer een fijne tijd samen gaat hebben.
Hier loopt het ook nog altijd niet helemaal lekker. Alle gesprekken die we hebben eindigen in flinke discussies. Word er gek van. Askim heeft het telkens over wat ik allemaal zou moeten doen om een goede baan te vinden, zowel hier in Nederland als in Turkije. Ik weet wel dat hij wil helpen en het goed bedoeld maar het komt echt over of hij me zit te pushen en daar kan ik erg slecht tegen. Heb nu gezegd dat we het er tot ik daar ben niet meer over gaan hebben. Denk dat dat beter is.
Klaar maken om te gaan werken.
Nog maar 2 dagen. Zo toe aan vakantie. Slaap zo slecht kan me haast opvegen.
@xLovato: Goed van je dat je het hebt verteld! Het is niet fijn dat je vader er niet blij mee is, maar het is inderdaad je eigen leven, en die moet je toch zelf invullen. Jij moet zorgen dat jij gelukkig wordt en niet iemand anders moet dat proberen te bepalen. Als hij ziet dat je gelukkig bent zal hij het vast minder erg vinden.
@ Deniz Kizi: Ik vond het al super knap van je dat je het aandurfde om meteen weer naar hem toe te gaan :). En nu zegt hij niet veel meer :(. Ik hoop dat hij een of andere goede reden heeft! En dat als je daar bent het alsnog super leuk hebt. Misschien dan zonder hem, maar dan kan je je vast ook wel vermaken. Het is daar in ieder geval lekker weer en genoeg gezelligheid. En wat Miloutjuh zegt vind ik een hele goede. Dat je beter spijt kunt hebben van wat je wel hebt gedaan dan van wat je niet hebt gedaan.
@ Mariska: Goed om te horen dat het goed gaat met jou en askim en dat je binnekort weer terug gaat !!
@Ladyside: Ah :(. Hoe komt het dan dat jullie ruzie hebben? Over de hoeveelheid communicatie?
@ Miloutjuh: Ooh, zaterdag pas jarig, iets te vroeg . Goed dat je tegen je askim hebt gezegt dat je het daar niet meer over wilt hebben. Ik denk dat jij zelf ook wel heel goed weet wat je moet doen om een baan te vinden! Succes met werken.
Ik heb al veel reacties van jullie gelezen dat overstappen niet veel voorstelt, dus dan zal ik me daar maar niet meer druk over maken :P. Dankjulliewel !
Straks werken van 16 tot 22 uur. Niet echt zin.
@Floooortje, dat snelle teruggaan van Deniz Kizi kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb het met beide mannen gedaan, ook omdat ik zo snel mogelijk wilde weten of het echt was, ipv maanden via Skype,Whatsapp en FB contact te houden en het allemaal mooier wordt dan dat het in werkelijkheid was. Kan ook goed gaan natuurlijk, maar ik heb iets te vaak meegemaakt dat contact via internet super was (internetdates) maar dat in real life de man in kwestie vreselijk tegenviel.
En de ruzies tussen mij en askim… pfff ik weet het écht niet. Ik ben de laatste tijd wel ontzéttend prikkelbaar, en helemaal als het contact om 1 uur in de nacht moet en ik eigenlijk al moet slapen ivm slechte gezondheid.
Hij doet nogal onverschillig de laatste tijd, maar zegt dan ook dat er niets veranderd is aan zijn gevoel. Ik zeg dan dat ik daar niets van merk, en hij het maar moet laten zien. En dat liep de laatste keer weer uit op een ruzie. Alweeeeeer…
Ik denk dat ik hem straks maar een berichtje ga sturen en dan es zien hoe het gaat.
Werkse vanmiddag!!
@Miloutjuhh, ah jammer dat het niet helemaal loopt zoals je zou willen. Nog een weekje toch, dan vertrek je?
Hoop dat zodra jullie elkaar weer echt in de ogen kunnen kijken en elkaar in de armen kunnen sluiten het allemaal bespreekbaar gaat worden en alles gewoon weer in orde is.
@Littleone, Wow! 140 euro!!! Pfff je moet er weer heel wat voor over hebben dus om te kunnen trouwen daar…
@ littleone: Pff die 140… Niet leuk. Maar daarna is het hopelijk ver geregeld en heb je meer vrijheid!
@ LadySide: Ik bedoelde ook dat ik het snel terug gaan juist goed vind, maar dat snapte je wel denk ik :). Dat zou ik zelf graag ook willen, maar ik heb minder lef.
Vervelend dat het nu zo loopt :(. Wat bedoel je met onverschillig? Dat hij de ene keer meer laat horen dan de andere keer? Hij zegt in ieder geval wel dat zijn gevoel niet is veranderd! Misschien maken wij ‘vrouwen’ ons gewoon te snel druk. En ziet hij als man minder problemen?!
@Floortje, Ja dat jij ook zo dacht had ik door Lef moet je soms gewoon ff zoeken, en dan is het daar zomaar opeens!
Met onverschillig bedoel ik echt dat ik absoluut niet merk dat ik zijn vriendin ben… alsof we gewoon vrienden zijn, die dan wel weer ik hou van jou zeggen… maar het zal idd een mannen/vrouwending zijn. Ik weet wel dat ik er héél slecht tegen kan, en dit me steeds meer doet herinneren aan MisterSide, en iedereen weet hoe dat is afgelopen
Net maar mijn koppigheid opzij gezet en een bericht gestuurd met de vraag of ie nog steeds boos is… Benieuwd hoe lang ik weer op antwoord moet wachten.
@LBDSS, thnx meis! Ik weet je huis te vinden Maar hoop het alleen maar nodig te vinden voor de gezelligheid en om je mee naar de kroeg/strand/stad te sleuren en niet dat ik in tranen voor je deur hang.
@ladyside ah balen van alweer ruzie! Ik hoop voor je dat het weer snel goed komt! En dat je geen hotel nodig hebt als je daar bent!
@miloutjuhh goed dat je hebt gezegd dat jullie het er even niet meer over hebben! Want het is ook niet fijn dat het elke keer uitloopt op een discussie, nog even 2 daagjes volhouden en je hebt vakantie!
@flooortjee ja ik ben opgelucht dat ik het heb verteld zijn reactie was wel een beetje zoals ik had verwacht hij staat er niet helemaal achter maar zolang hij zich er niet mee bemoeid vind ik het wel goed zo! Pff en succes zo met werken!
@littleone ik lees/schrijf pas net mee hier maar heb wel al wat gelezen dat jou ouders er niet blij mee zijn dat jullie gaan trouwen… Mijn vader staat ook niet echt achter mijn keuzes maarja… Het zou voor jou een stuk makkelijker zijn als je ouders er wel achter stonden en voor mij trouwens ook als mijn vader er gewoon achter stond, maar ik denk maar zo, zolang ik gelukkig ben met mijn keuzes is het goed! Pff even 140 euro om te kunnen trouwen hihi
Aaaaaah! Mag ik ff gillen???
Het ligt dus állemaal aan mij blijkbaar… Na mijn berichtje of ie nog steeds boos was, is dit het antwoord: Nothing is wrong, Imm not angry. Still love you.
Zucht! Hormonen, vrouw zijn, onzekerheid ten top. Mag ik me laten ombouwen tot een man??? :nadenken: :retard:
Ladyside miss is jou askim in ruzies wel zoals die van mij! T ene moment vechten we als hongerige tijgers en spreken t niet uit en de volgende dag is het weer goodmorning my prencess i love u! Alsof er niks gebeurt is en als k dsn vraag are you angry? Zegt die noo im not why would i be angry? En dan is alles voor hem goed en dan zit ik nog met t gevoel dat t niet uitgepraat is haha ik denk dat wij vrouwen wat ingewikkelder in elkaar zitten dan de mannen maar wel goed dat die niet boos is toch
Whii helemaal blij ik heb vandaag men jurkje gekozen Hihi papieren kunnen nu opgestuurd worden voor apostille en dan het aanpassen van men trouwjurk en ik ben helemaal klaar