Het Turkseliefdestopic number 99

Isa wow wat een gewaagde sprong! Weet die wat voorn baan die daar kan krijgen/waar zoekt die naar? Hopelijk gaat alles goed! Maar je schrijft dat die je hopelijk komt ophalen? Wat bedoel je daar mee? Is t niet zeker of?

Via Wereldwijzer app

@Turkijelover, Jeetje, wat een man zeg! Hoe hard ook, je bent beter af zonder zo’n man in jullie leven.
Maar leuk is het natuurlijk niet om mee te maken.

@Isafazli, Ik heb het eens opgezocht waar Gaziantep ligt en Sambayat… Had er nog nooit van gehoord. Ziet er niet zo heel groot uit dat sambayat. Daar woont zijn familie? Want je vertelde eerder vandaag dat ie even naar familie zou gaan voor een kleine vakantie.
Je denkt dat hij daar gaat blijven en hoopt dat ie daar een baan vind. Ik snap het niet zo goed… de meeste mannen werken namelijk zoveel mogelijk om de lange winter weer door te komen qua geld. Maar in die omgeving lijkt het me best lastig om een baan te vinden, en dus geld te verdienen.
En jullie blijven bij zijn familie logeren of heeft hij zijn eigen huisje/appartementje??
Wel spannend zeg!!

1 like

Turkijelover: kan me niet inbeelden wat je bent moeten doorgaan, maar chapeau meiske!!! Ergens ben je mss beter af zonder zo een man!! Al is dat gemakkelijk gezegd!! Altijd welkom als je er nood aan hebt!!

Lbdss en ladyside ja spreek me er niet van… Ik heb graag alles geregeld voor ik vertrek, nu leg ik echt mijn vertrouwen bij hem. Tis met een heeeeeeerl klein hartje!! Ben er zelf nog niet geweest, buiten via google dan;)). Begrijp ook niks van dat jobgedoe, die is daar zo laks in en gaat daar zo makkelijk over, allemaal no probl. En wil me echt niet opdringen bij die mensen, zou me veel meer op mijn gemak voelen moest ik een hotelleke hebben… Heb hem vandaag ook nog niet echt gesproken, wist nochtans dat ik ging boeken…

Hallo alle meiden op dit forum. Zoals jullie weten zijn er veel vrouwen die op dit forum meelezen, of ze hebben zelf een askim gehad of ze hebben er een…lezen alleen maar mee… Maar leren ontzettend veel van jullie verhalen. Het is gewoon leuk als je een lief hebt gehad in Turkije nog een beetje dat gevoel vast te kunnen houden. Dat is in ieder geval wat mij aan dit forum verbindt. Ik geniet ontzettend van jullie belevenissen, irritaties, onzekerheden en vooral van het geluk van sommige onder jullie. Heel veel sterke meiden heb ik hier voorbij zien komen maar soms bekruipt mij het gevoel dat er iemand… Misschien… de mist in gaat. Maar ook dat moet kunnen, toch…

Soms stuur ik iemand een pb omdat ik dit niet in het openbaar wil zeggen, daar ik niet actief op dit forum zit en mij dan een inbreker voel.

Maar Isa ik maak mij echt heel veel zorgen om jou. Eigenlijk gek omdat ik je niet ken, niets van jouw Turkse liefdessituatie afweet maar er een heel naar gevoel over heb. Zie veel overeenkomsten met wat mij is ā€œoverkomenā€ , en dat was bij nader inzien niet fijn.
Je kan je ogen nog zo goed open houden… Maar liefde maakt blind…stekeblind. Meid pas op wat je doet, en dat meen ik uit de grond van mijn hart.

4 likes

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 2 nachtjes
09-08 Deniz kizi :turkey: Ɩzdere 3 Nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 8 nachtjes
06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 31 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 33 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 38 nachtjes
19-09 Tamara082 :turkey: Istanbul 44 Nachtjes

******BACK AT

Deniz kizi 16-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Goedemorgen allemaal. Fijne dag iedereen! Om de vraag te beantwoorden waarom ik in ItaliĆ« zit en niet in Turkije: het Turkse zomerseizoen is te lang. Ik kon pas vanaf juli beginnen met werken. En ik ben verliefd op de Italiaanse taal en omgeving. Ik voel me goed hier. Beetje jammer dat ik een Turkse vriend heb en niet Italiaans haha. Helaas nog steeds geen plannen om hem te zien. Hij moet nog 6 maanden in het leger zijn. Duurt lang. Tot die tijd vermaak ik me in het toerisme, studeer ik talen en ontdek ik mezelf. En ja, soms ontmoet je dan iemand anders waar je hart sneller voor gaat kloppen… kijken, kijken en niet aankomen. Op dat soort momenten is het balen dat askim duizenden kilometers ver weg is. Nkg 3,5 weken in ItaliĆ«. Ik ga dit land en de mensen echt missen.

Via Wereldwijzer app

Wow heb alles even terug gelezen haha,

@ladyside haha t zelfde onderschrift leuk! Wat een mooi verhaal! Als je idd geen raakvlakken hebt is het beter en nu heb je een askim die wel bij je past!

@tam098 ook jij hebt een mooi verhaal! En ik heb ook hetzelfde gehad als jou! In het begin wat problemen en nu dat we echt voor elkaar willen gaan! En wat leuk dag hij 3 maanden hier wilt komen! In zo lange tijd leer je elkaar pas echt goed kennen!

@summie ken jou verhaal nog niet zo goed, weet alleen dat je nu askim loos bent… Maar ik snap je helemaal het is natuurlijk klote… Maar je moet wel lekker je eigen ding doen idd en niet een afhankelijk typetje worden!
Dikke knuffel!

@isafazli wat fijn dat je hebt geboekt!

@littleone haha hier ook herkenbaar wel hand vasthouden in het openbaar maar kusjes no way haha heb verteld dat dat best mag…

@miloutjuhh ik ga het vandaag vertellen hihi! Heb hem gisteren niet gezien! Jaa lijkt me ook echt een mooie ervaring om 1 jaar lang als au pair te werken in Turkije! En wat leuk dat jou zusje dat nu ook doet (animatie)!

@egwene lijkt me ook een hele leuke en mooie ervaring wat jij nu doet! Jammer dat je nog geen plannen hebt om elkaar te zien en dat je askim nog 6 maanden in het leger zit spreek je hem vaak of? Heb daar niet zo verstand van mijn askim heeft al in het leger gezeten voordat ik hem kende, lijkt me echt moeilijk. Wel fijn dat je je nu wel kunt vermaken in Italiƫ!

Even een update :
Ben vliegtickets aan het kijken voor oktober als ik vakantie heb van school, heb ā€˜goedkope’ tickets gezien alleen een beetje jammer dat die zijn als de vakantie bijna afgelopen is… Dus ben nu aan het kijken of ik die misschien toch ga boeken en dan in de vakantie stage ga lopen dan Miss ik alleen 2daagjes school! En ik ga vandaag aan m’n vader vertellen dat ik weer met askim samen ben… Ik ben echt benieuwd naar z’n reactie vertel straks wel even hoe hij heeft gereageerd! Ohja trouwens ik ben 20 jaar en mijn askim 29

Via Wereldwijzer app

Halloo,
Wow wat is er weer veel geschreven! Leuk!

@ Deniz Kizi: Leuk dat je mijn verhaal leuk vindt ! We praten inderdaad gewoon Engels. Zijn Engels is niet zoals zijn Turks en mijn Engels ook niet zoals mijn Nederlands, maar we kunnen wel goed communiceren met Engels.
Kun je niet met hem proberen te overleggen wanneer jullie elkaar voor het eerst zien? Dan hoef je je daar al wat minder druk over te maken :). Heb je hem nu al wel weer gehoord trouwens? Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn voor jullie !!

@ xLovato: Zou wel echt super zijn als je in oktober naar hem toe kunt! Merk je iets van jullie leeftijdsverschil? Succes met het vertellen aan je vader!! Mijn vader is er ook heel erg op tegen en wil geen foto van hem zien en praat alleen maar negatief…

@Egwene: Jammer voor je dat je over ruim 3 weken al weg moet daar terwijl je het zo naar je zin hebt. Hopelijk zie je je askim snel als hij klaar is met het leger!

@Isafazli: Wow, binnenkort week 2 weken bij je askim! Lekker hoor. Is het zeker dat hij je komt ophalen?

@ Summie: Hoe is het? Voelt het voor jou als de juiste keus? Ik hoop dat je snel iemand vindt waarmee je je helemaal happy voelt, dat gun ik je echt !

@ Miloutjuh: Was je gister jarig?? Gefeliciteerd dan nog! Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad.

Over dat intiem zijn… Ik merkte aan askim dat hij 's nachts wel mijn hand pakte en overdag eigenlijk niet. Als we overdag op straat afscheid namen van elkaar omdat ik weer terug ging naar het hotel bijvoorbeeld was het soms zelfs alleen even handje schudden, dat voelde altijd nogal vreemd haha! 'S nachts op straat was het closer.

Update:
Ik heb eigenlijk niet veel te melden.
Askim zei vanochtend dat hij veel pijn had aan zijn been toen hij wakker werd en niet weet waarom. Hij zegt door het werken… Verder is het contact prima en mis ik hem alleen. Als ik in december naar hem toe ga ( als dat lukt) dan hoop ik dat hij me ook op komt halen als ik op Antalya vlieg :stuck_out_tongue: ( hij werkt in Alanya). Als ik op Alanya, Gazipasa vlieg moet ik overstappen en ik heb geen ervaring met dat overstappen. Maar dat moet ik allemaal nog overleggen.

Fijne dag verder iedereen!!

@ Kardelen: Bedankt voor de uitleg over vliegen in de winter! Veel plezier in Gran Canaria! Mooi eiland vind ik.

Ik word gek van die app! Midden onder het typen stopt die ermee! Vijf pogingen gedaan tot updaten ik probeer het later weer pff…

Via Wereldwijzer app

Goeiemiddag allemaal

Xlovato: 2 dagjes school kan nog zo geen kwaad, hoe lang moet je nog school lopen?

Kardelen: waar zit je juist in alanya? Het scheelde een half uurtje dat gazipasa dichter was voor mij of antalya. Heb ook weinig ervaring met overstappen, maar kan het altijd eens navragen aan de incheckbalie voor je vertrekt. Pijn aan zijn been? Hopelijk niks ernstigs

Zonnetje123: dank je voor je bezorgdheid. Ja zelf ben ik ook bang, dit is de eerste maal dat ik dit voorheb, liefde op afstand. Maar heb me voorgenomen, zolang dat het goed aanvoelt, ervoor te gaan. Ben er me heel bewust van dat er van alles mis kan lopen en nog zo veel meer, maar ik weet ook dat ā€œland van herkomstā€ geen verschil uitmaakt daarin. Heb zelf een lange relatie gehad met een belg die niet goed is afgelopen… Heb me voorgenomen mijn hart te volgen, genieten van de goeie momenten en de rest gewoon af te wachten, en is het dan niet dat, dan heb ik het geprobeerd… Maar voor het moment, buiten een paar wolkjes aan de lucht, voelt het goed.

Grtjes allemaal

• Updated - - -

Ja idd;)))

Hee isa, ik denk dat je met post aan Kardelen mij bedoelt:p
Ik zit nu niet meer in alanya, maar askim wel. Aan het kleopatra strand, half uurtje lopen van de haven! Zat jij bij de haven toen je daar was? Ik weet wel dat luchthaven van gazipasa vergeleken met luchthaven antalya een kortere transfer heeft. Zeker een half uur. Daar heb je inderdaad gelijk in, dat je het gewoon kunt navragen. Zijn knie zal hopelijk wel meevallen, hij is ook stiller vandaag. Hij zal zijn dag niet hebben denk. Hoe is het met jouw askim vandaag?

Ja idd had ik het op jou:))) ik zat dicht bij konakı, zal voor jou nog iets dichter zijn dan!! Ja pijn en werken, gaat niet goed samen, zal mss idd zijn dag niet hebben. Die van mij geniet van thuis te zijn, is zijn vrienden aan het opzoeken en zijn familie, na een 5 tal maand zal dat wel eens deugd doen denk ik;)) moet je ook overstappen in istanbul?

Ik heb ook last van de app
Heeeeeel irritant gister begonnen met updaten zoals jullie kunnen zien en ineens weg was die met als gevolg Eem halve update oeppsss
Leuk dat er weer veel geschreven word…hou het soms niet meer bij haha
Ik doe vanavond ff niks meer ben helemaal moe… Moet d’r echt weer inkomen na een jaar d’r uit te zijn geweest en weer volledig werken nu ppff
Update houden jullie tegoed
Nog 6 weken en dan lekker naar Askim ben aan het aftellen…
Fijne avond meiden

Via Wereldwijzer app

@ Isa: Oh, ja daar heb ik al meerdere mensen over horen praten, over Eftalia dichtbij Konakli. Dus bij de haven kwam je niet vaak? Hij heeft nog steeds pijn zegt hij…
Dat is wel lekker na 5 maanden inderdaad, even rust.
Als ik op Gazipasa wil vliegen zou ik waarschijnlijk een overstap hebben op Istanbul ja:).

@ Tamara082: Is heel goed te begrijpen dat je er weer in moet komen! Als je dat een jaar niet hebt gedaan en nu weer volop is dat niet vreemd. 6 weken duurt ook niet zo lang meer :D, ik zou willen dat ik dat kon zeggen, hihi.

Ik verveel me, eigenlijk de hele dag al… :wereld:

Fijne avonddd

@floortjuhh

Via Wereldwijzer app

@tam089 @lbdss Pff bij mij is de app ook aan het irriteren, net mijn update niet gepost gekregen dus nu nog maar een poging!

Ik heb het mijn vader verteld! Eerst kreeg ik een hele ā€˜preek’ over dat ik m’n leven weer op de rit had en dat ik nu weer met askim samen ben… Maar ik heb hem ook gezegd het is mijn leven en ik ben gelukkig met hem! Later zei die dat hij er nog steeds niet op stond te wachten maar als dit is wat ik wil dat ik het zelf maar moest weten.

@floortjuhh
Ik merk eigenlijk niks van het leeftijdsverschil! En het zou idd fijn zijn als ik in oktober weer bij mijn askim ben! Nou mijn vader viel nu wel mee zoals ik hier boven heb geschreven, tja leuk vind die het nog steeds niet. Het zou natuurlijk een stuk fijner zijn als onze vaders er wel positief over spraken maarja helaas is dit niet zo…
Ik hoop voor je dat je in december kunt gaan! En dat je askim je dan ophaald bij antalya! Is wel een stuk makkelijker voor jou, ik ben ook directe vluchten aan het kijken heb ook geen ervaring met overstappen hihi!

@isafazli jaa idd 2 daagjes valt nog wel mee ik moet nog 7 maandjes naar school en dan ben ik klaar! Hoop dan ook voor een langere tijd naar mijn askim te kunnen gaan!

Via Wereldwijzer app

Meiden overstappen stelt weinig voor
Vorig jaar in de wintermaanden moest ik ook overstappen in Istanbul ook ik vond het 1st spannend maar het wijst zich vanzelf :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Floortjee ja eftalia: konakli ben ik paar maal geweest en neen geen haven gedaan.

Via Wereldwijzer app

@LadieSide en Lbdss: Nee, nog niks gehoord. Mijn telefoon was een dag stuk, dus kon niet appen. Ik in de stresss, want ik wilde geen appjes van askim missen, dus bracht ik mijn telefoon ter reparatie die een dag zou duren…uhhhh dacht t ff niet, dus na mijn halve paniekaanval bij die vent kon het ineens in anderhalf uur gemaakt worden voor een bedrag van een enkeltje turkije, maar goed vooruit, als hij het maar weer doet! Dus ik blij, blijk ik gewoon 0 appjes te hebben ontvangen van askim net als gister en eergister.
Ik stuurde ook expres niks in de hoop dat hij zou schrikken dat ik niks meer stuur, omdat hij gewend is dat ik altijd binnen 5 antwoord of zelf al wat gestuurd had. Maar kon niet meer tegen dat zwijggedoe, dus ik had iets gestuurd en hij heeft het gelezen zag ik, maar hij heeft niks terug gestuurd en is ook niet meer online geweest sindsdien. Als ik naief ben, kan ik denken, hij heeft het gewoon druk, maar als ik realistisch ben…tja :frowning:
De avond voor ik vertrok smste hij me of ik naar het strand kwam en hij daar op mij zou wachten, maar ik durfde niet. Hij vertelde mij dat hij meteen wist dat ik zijn vrouw zou worden blabla. Dus toen ik weer in nl was had ik gelijk geboekt om terug te gaan omdat ik wilde testen wat het nou was tussen ons, omdat het bijzonder heftig was dat gevoel wat we overbrachten naar mekaar en de ernst in onze ogen en ik dat nog nooit heb meegemaakt. Nu is het bijna zover. Maar ik vraag me af of ik er wat aan ga hebben. Als hij niet eens de tijd heeft om een app te sturen, dan heeft hij straks ook geen tijd. Ik kan niks anders doen dan dat accepteren. Ik boekte gelijk een vlucht en ging gelijk turks studeren in mijn pure verliefdheid voor hem. Maar ik vind dat het niet klopt als iemand geen moeite voor je doet, dat zegt toch genoeg. Het voelt k*t dat ik hem daardoor een beetje aan het loslaten ben vlak voordat ik naar Turkije ga eigenlijk puur voor hem. Ik was niet blind en zag geen spoken en voelde wat we beide voelden, maar nu snap ik er niks meer van :frowning:
Sorry dat dit uiteindelijk een beetje een ego-update is geworden. Doordat mn telefoon kapot was, moet ik morgen nog alles goed doorlezen zodat ik ook op jullie kan reageren.
Truste meiden! xX