Summie!!! Betekend dit wat ik denk dat het betekend??? :nadenken:
Dan mag jij zéker in deel 100 naar Turkije, zelfs eerder!!!
LadySide…aaahhh lieverd…nope helaas niet
we communiceren tegenwoordig op jip en janneke niveau…althans hij met alleen maar smiletjes grrrr…ach ik weet niet wat beter is zwijgen of smiles… het is gewoon nog steeds knudde met rietje…en zo lang een goed gesprek niet mogeljjk is…heb ik mij voorgenomen mijn eigen gang wat te gaan…ik wil geen zielig afhankelijk typetje zijn…
Maar ik moest er opeens effe aan denken dat ik in het 100ste deel naar Turkije mocht hihi…ik heb alleen wel als ik terug ga na het hotel dat ik een leuke korting krijg …en zon,zee,strand en Turkish life klinkt erg aantrekkelijk maar ik geloof dat het beter is om dat effe niet te doen… Hoe is t met jou???
Via Wereldwijzer app
@LadySide: Dank je wel voor je antwoord ![]()
Ik vroeg het me stiekem toch af hoe dat bij hun zat. Ik snap dat niet iedereen hetzelfde is, maar ergens herrinnerde ik me dat zij sex taboe vinden en daar niet mee bezig werd gehouden noch over gepraat, terwijl wij hollandse girlz er veel opener over zijn.
@littleone: Ik vroeg dat hihi. Jij ook bedankt voor je antwoord. Ik wist ergens ook wel dat het voor turkse dochters strenger is dan voor de turkse guys, maar wist niet in hoeverre dat wel kon. Jouw askim een beetje onhandig ja? Misschien omdat zij inderdaad niet zo’n bedlijstje afwerken als dat menigde mannen hier doen hihi ![]()
@Dieselbiker: Wat eng dat eerwraak. Maar heb ik vaker over gehoord inderdaad
Wat ik van mijn askim heb gehoord is dat de Turkse meiden soms zelfs wel erger zijn in het hebben van sex met verschillende mannen dan de europese meiden.
Er zullen misschien nog steeds delen van Turkije zijn dat het allemaal wat strenger zal zijn.
Aaaah wat vind ik dat rot voor je Summie! Had heel even de hoop dat het allemaal een nare droom was voor je.
Hmm irritante smileys! Die mannen moeten eens leren communiceren! Goed van je dat je dan toch je eigen weg gaat volgen ipv in zak en as op hem te zitten wachten.
Lijkt me voor de komende tijd nog niet echt een heel verstandig plan om weer terug te gaan naar hetzelfde hotel/plekje, hoe heeeeeerlijk dat zon/zee/strand en turkish life ook is. Vrees dat het ook heel veel pijn zal doen om daar te zijn als het nog niet weer goed zit tussen jullie.
Hier gaat het z’n gangetje…ook ik leef voornamelijk van de smileys
En af en toe als meneer goede zin heeft gaat ie skypen. Het loopt nog niet helemaal van een leien dakje. Het rare is ook dat hij totaaaaal niet vind dat er iets is veranderd, en ik onzin praat als ik vraag of ik nog welkom ben.
Dus ik ga over 2 week lekker mijn hoofd leeg maken op het festival, en dan is het al bijna zover om heen te gaan! ![]()
@deniz kizi, ik heb eindelijk je verhaal gelezen in het andere topic
Moooooi verhaal! En alweer een dame met kindje, leuk!
Deniz kizi… ja askim is idd wat onhandig vooral als hij me bh wil los maken hèhè:) Ach askim heeft ook het idee dat alles nogal bloot is
een foto van hem zonder tshirt is voor niemand andere bestemd hèhè als ik Een rok of een kleedje aan heb heeft askim ook de neiging om het naar beneden te trekken… Ach het zal overal wel iets zijn toch…
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Dag allemaal,
Summie: knuffel meid, zou het geen deugd doen om elkaar te zien en eens deftig te te kunnen praten?
Denk dat de “openheid” van mannen en intimiteit ook wat van persoon tot persoon afhangt, en van streek tot streek…
Eventjes melden dat ik heb geboekt, vertrek 6 september tot 22 september ;))))
Grtjes allemaal!!!
@Isafazli, Summie komt net terug van Turkije, dus face to face praten zal niet gaan. En als een Turkse man niet wil praten kun je hemel en aarde bewegen, maar hij gaat er echt niet door praten…
Leuk dat je weer geboekt hebt. Waar ga je heen?? Wij komen dezelfde dag weer terug zie ik.
Dag ladyside, weet dat summie nog niet zo lang terug is… Ik heb geboekt naar gaziantep, tussenstop in istanbul. En jij antalya?
Kardelen,nee er is geen contact met de vader heb echt alles geprobeert puur voor me zoontje maar krijg nergens contact op zelfs niet op foto’s die ik ooit stuurde. Mijn zoontje gaat altijd mee naar kusadasi zijn ’ vader’ woont daar niet meer die woont in België en heeft sinds een half jaar een nieuw kindje.
Ladyside,hij wist het vanaf het begin,toen ik 3 maanden zwanger was zijn we in turkije nog een echo wezen maken.
Via Wereldwijzer app
Wowww wat gaat het snel hier!!
Las veel over intimiteit en sex haha!
Hier is wat ik weet!
Sommige families zijn veel traditioneler dan andere, je kan het geloofsniveau in Turkije vrijwel vergelijken met NL! De een is super streng en volgt alle regels de ander gelooft niks!
Voor de meiden zijn ze idd wel strenger hier en die moeten maagd zijn en ondanks dat niet alle mannen geloven een vrouw die meerdere bedpartners heeft gehad vinden ze toch niet helemaal fijn! (Terwijl de meeste mannen hier elke dag een ander wijf hebben pff!!) Ik weet ook dat veel vrouwen daardoor een andere “ingang” kiezen (bah! Haha!) En ik heb hier ook veel meiden op de straat gezien, askim vertelde me dat deze meiden uit de bergen kwamen en sex hadden gehad en daardoor op straat hun geld moesten verdienen! (Als prostituee dus…) sommige meiden die er werken kozen voor hun ontmaagding andere waren verkracht en dat vind ik dan wel zielig!
Maar qua intiem zijn mijn askim is heel intiem op straat altijd hand vast houden en knuffelen MAAR heb hem aan moeten leren dat het okey is om me een kus op me mond te geven in het openbaar! Dat wou die eerst echt niet dat kan niet vond die!
Isa oohhh Gaziantep! Daar moet ik ook nog heen komt me askim vandaan hihi ![]()
En ja jullie gaan veel te snel
ahhahaha
Via Wereldwijzer app
@turkijelover, ik bedoelde meer of jij hem daarna alsnog op de hoogte hebt gebracht na de geboorte van je… zoon was het toch?
Hèhè Lbdss same here askim moet altijd men hand vast hebbe op straat maar kusjes en knuffel horen er ni bij ![]()
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Hallo ![]()
Gaat echt snel hier, veel bij te lezen na het werk.
Lange dag gehad op het werk, maar bij thuiskomst was mn verjaardags cadeautje er ![]()
Dus nu boeken uitzoeken en dan kan ik mn e reader gaan gebruiken ![]()
@Deniz kizi, ja mijn jaar vorig jaar is echt een geweldige ervaring geweest.
Even over intimiteit, zijn ze zoals andere al schreven bij meisjes vaak strenger op. Is ook erg afhankelijk van de familie maar ook de generatie. Mijn askim zijn ouders vinden het prima dat we samen slapen. (en zijn natuurlijk niet dom
) maar zijn oma weet dat bijvoorbeeld niet, ze woont toch heel ver bij hun vandaan.
Kinderen krijgen voor getrouwd zijn is wel vaker nog not done.
Mijn askim zal me nooit een zoen geven op mn mond waar zn vader bij is, uit respect. Eerst deed hij dat ook niet waar mijn ouders bij waren maar dat is voor hem nu niet meer zo vreemd.
@Isa had er nog nooit van gehoord dus moest het ff opzoeken. Geen toeristen gebied dus. Misschien dat hij daar dan een baan kan vinden voor 12 maanden per jaar. Ik zal je morgen in het lijstje zetten
Ga je naar gaziantep of naar die plaats waar je askim vandaan komt
@xlovato Ik hoop dat je zussen gelijk zullen hebben en hij bij draait. Heb je het hem al kunnen vertellen?
Ik heb eerst spw en toen pabo gedaan. In een animatieteam werken in Turkije heb ik ook aangedacht maar toen kwam het au pair avontuur op mn pad en heb ik daar voor gekozen. Mijn zusje is chef miniclub in een hotel in side
Ze werkt nu voor het tweede seizoen in een animatieteam in Turkije.
@Kardelen thanx meid ![]()
Voor jou ook alvast een super fijne vakantie
Goede reis en veel plezier.
En succes met je laatste voorbereidingen ![]()
@Ladyside nadat meneer er een aantal nachtjes over heeft geslapen is hij al een heel eind bijgedraaid. Toen ik hem ook nog eens vertelde over de cursus die ik wil gaan volgen via internet om een certificaat te krijgen waarmee je Engelse les kunt geven, was meneer inees een stuk enthousiaster want daarmee denkt hij dat ik veel kanten kan in Turkije of waar ook ter wereld.
Wat voor festival ga je werken?
@summie ben benieuwd naar je record update ![]()
@yildiz wat heerlijk dat je askim nog een dag vrij heeft, geniet er maar van ![]()
Hopen dat je bloeddruk weer wat beter gaat en niet te snel willen met afvallen hé dat is niet goed.
@Mariska ik zag je ff langs komen hoe is het met je?
Fijne avond iedereen ![]()
@Summie: oooh zooo herkenbaar, die enkel smileyreacties. Wij een heel verhaal en hij alleen een smiley, frustrerend is dat he. Is jullie communicatie zo knudde omdat hij geen engels kan en jij geen turks of omdat de communicatie sowieso anders is dan je wenst?
Jammer om te lezen dat het minder gaat meis. Knuffel.
@LadySide: Jaa een dochtertje van 4. Jij ook een kindje?
@littleone: Hihi moeilijk he die bh bandjes ![]()
Een ontblote bovenlijf mag alleen jij zien bedoel je? Hmm oke en tijdens zwemmen dan? ![]()
Ik ken dat getrek aan rokjes, maar dat deed mijn ex ook altijd en dat was gewoon een boere hollander, dus dat ligt niet perse aan dat je askim turks is, al zou ik zo geloven dat zij daar wel erger in zouden kunnen zijn hihi
@Lbdss: Wat fijn dat jouw askim gewoon lekker intiem met je is in het openbaar.
Grappig hoe ze een kus op de mond in het openbaar zo’n taboe vinden he hihi
@Turkijelover: Wat idioot zeg dat hij niet reageert voor zijn kind. Wat moet dat pijnlijk geweest zijn voor je. Gelukkig hebben jullie het nu goed. Knuf
@Dieselbiker: En? Al een mooi stulpje op het oog? ![]()
Update: Ik heb al 2 dagen geen appje meer gehad, maar zie wel dat hij online is geweest. Geen goed teken ![]()
Wwwooowwww wat gaan we hard haha ik kan het allemaal niet meer bijhouden…heb nu veel bij te lezen in ieder geval als ik uit me werk kom haha
Isafazli… Zozo jij gaat snel dus nog even en je gaat weer naar je Askim het zit dus goed tussen jullie 2?
Zit hij wel waar je heen gaat dan? Aangezien hij veranderd is van het werk…
Ben benieuwd
Yildiz
Oh jee meid ik had dat ook door het afvallen…
Welk dieet heb je eigenlijk gedaan?
Enne hou je dat nog vol daar?
Vind het soms best moeilijk daar met dat gevreet van mijn Askim haha elke. X komt hij weet met wat lekkers uit ze werk etc ppff
En zeg je nee… Zijn ze soms ook nog beledigt oepsss
Miloutjuhh
Via Wereldwijzer app
@miloutjuhh, fijn dat jullie er ondertussen iets beter over hebben kunnen praten. En dat hij het nu iets positiever in ziet. Aah je hebt een ereader gekregen/gekocht? Heerlijk! Ik kan niet meer zonder! Wanneer ben/ was je jarig dan? Alweer vergeten of moet het nog komen?
Ik ga werken op een soortgelijk festival als de Parade. Veel muziek, dans, en toneel voorstellingen in een park. Voorstellingen in grote tenten, en locaties in de stad. We hebben een mooi park midden in de stad en daar staat het opgesteld
stuk of 8 horecapunten en daar ga ik aan de slag ![]()
Het voelt ondanks het harde werken en lange dagen altijd wel een beetje als vakantie. Mooi weer, goede sfeer, overal lampjes en veeeeel jaarlijks terugkomende vrijwilligers
hou mijn fb in de gaten, daar komen vast weer foto’s op van mijn plekje ![]()
@deniz kizi, ah leuk een dochter van 4. Hier nog geen kindjes, wel zeer grote wens.
Je zegt dat je al 2 dgn geen appje hebt gehad, maar wat als jij hem een app stuurt? ? Reageert ie daar dan niet op?
Ik lekker op de bank en voor de zoveelse keer Mamma mia kijken. fijne avond!!
Via Wereldwijzer app
Ladyside,ja ik heb hem op de hoogte gebracht na de geboorte,vanalles gedaan maar nooit reactie gehad. 1 keer vlak voordat hij naar België vertrok hem heel kort over de telefoon gesproken.
Dank je deniz kizi
Via Wereldwijzer app
Haha Littleone ik laat soms ze hand los en loop dan snel naar de andere kant dan is die me eventjes kwijt en dan is die zo in paniek! Zo schattig
mijn askim opent nu wel meer naar het kussen en knuffelen in het openbaar! Ik vind af en toe n knuffel wel fijn vooral als er meiden naar hem staren haha! Ik ben erg i know…
Deniz blijf hem appen dat deed ik altijd haha tot ik een reactie kreeg! Zorgde wel voor irritaties maar he moet je maar even een teken van leven geven als je online bent zo moeilijk is het niet! Hoop dat je snel wat hoort!
Via Wereldwijzer app
Dag allemaal,
Gaat hier supersnel!!!
Miloutjuuuuh fijne bday!!! Fijn dat je askim aan het bijdraaien is, ken al iemand die engelse les kan gebruiken;))
Ik neem de vlucht gaziantep maar ga naar sambayat, hij komt me daar, hopelijk, ophalen. Zijn thuisadres is daar, denk wel dat hij daar nu zal blijven. Hoop ook dat hij er werk vind!!
Ben nu al supernerveus, maar tot nu toe zit alles goed, probeer positief te blijven en mijn hart te volgen!!!
Fijne avond nog !!!