Goedemorgen!
Wat hebben jullie weer veel geschreven! Erg leuk dat er weer een beetje snelheid in zit ![]()
@LBDSS, fijn dat het wondje geneest! Wanneer komen je ouders? Wat ontzettend fijn dat ze gewoon alweer die kant op kunnen gaan. En ze blijven ook gewoon 3 week??! Hebben ze een appartementje gehuurd of weer in het zelfde hotel als altijd?
Die slaapgewoontes van je askim lijken me zwaar vermoeiend, helemaal voor jou met je gezondheid.
Is het geen optie dat hij jou laat slapen, zodat jij toch je rust krijgt ipv gebroken nachten? Nadeel is dan dat jullie elkaar heel weinig zien. Rond een uur of 12 opstaan voor hem is ook geen optie?
Het is toch wat met die mannen! Die van mij slaapt gewoon heel weinig, als ik zijn activiteiten op FB en Viber zie⦠Ondanks dat ie tegenwoordig weer op tijd thuis is. Ze hebben gewoon zoān ander ritme dan wij hebben.
Ik ben voor die handleiding!! ![]()
@Miloutjuhh, Als jullie er maar over kunnen praten als je straks daar bent. Hij zal toch ook willen dat jij gelukkig bent. Want als jij gelukkig bent, gaat het tussen jullie ook beter. Ik hoop dat je je gevoel volgt, en dan maar een iets minder inkomen, maar dat je wel weer lekker in je vel komt te zitten.
@Kardelen, Fijn dat jij weer iets hebt gehoord van je askim. Begrijp ik nu goed dat hij nog steeds boos was? Is het ondertussen helemaal opgelost?
En oooh ik ben idd erg nieuwsgierig hoe die 2 weken zullen gaan. Zal blij zijn als ik er eindelijk ben, en zelf kan zien en voelen of het allemaal nog goed zit.
@Floortje, Wat goed dat je een mooie tijd hebt gehad met je askim! En hij heeft je voorgesteld aan zijn zus! Volgens mij is dat wel een goed teken.
Die problemen met de afstand zijn heel erg herkenbaar, denk dat we allemaal die onzekerheid hebben en anders wel hebben gehad. En de reacties van anderen zoveel mogelijk langs je heen laten gaan is het beste. Ondanks dat dat heel moeilijk is.
Hopen dat je in December nog weer terug kunt gaan!
Je hebt in ieder geval een prachtig verhaal!
@Yildiz, Lekker genoten van jullie vrije dag samen! De fotoās maakten alweer heerlijk jaloers
Hoop dat verder alles goed gaat met je!
@xlovato, wat grappig! Wij hebben hetzelfde onderschrift!
@Deniz kizi, Het niet berichten Ʃn de korte berichten komt me te bekend voor. Als jouw askim niet in Ozdere zou zitten, zou ik bijna denken dat we dezelfde hadden! haha!
Best veel overeenkomsten zeg! In andere post van je had ik dat gevoel al, best raar!
Die van mij werkt ook behoorlijk veel, maar schijnt normaal te zijn als ik het bij anderen lees.
Hoe is het ondertussen met je zenuwen? Al een beetje onder controle, of worden ze alleen maar erger?
Wel jammer dat zijn engels niet zo goed is, hoe is zijn Duits? De meesten spreken vaak wel Duits⦠Of is jouw Duits ook niet zo goed?
Ik zou trouwens gewoon naar die boattour gaan zaterdag hoor! Je komt toch voor hem, en hij weet dat? Ik denk dat hij het hartstikke leuk zal vinden als jij hem daar staat op te wachten.
@Dieselbiker, Jij gaat ook al bijna naar je vriendin toe! Hoe lang ga je blijven dit keer?? En alle papieren al mee, wow!!
@Turkijelover, Heftig verhaal! Hoop dat je het vertrouwen in mannen niet verloren bent. Weet ie ondertussen wel van het bestaan van je kindje? Als we teveel vragen moet je ons gewoon stoppen hoor! Zo jammer dat er nog steeds teveel mannen op deze manier reageren!
@Summie, Feestbeest!! Soms heb je die afleiding gewoon ff heeeeeel hard nodig. Katertje de dag erna, of heb je niet gedronken??? ![]()
Wat ik me nog afvroeg, heb je nog contact met āaskimā of is het echt helemaal voorbij?
Ik hoop echt zooooo hard voor je dat het allemaal nog weer goed gaat komen!
@Isafazli, Waar komt jouw askim oorspronkelijk vandaan? Omdat ie nu weer even bij zijn ouders is. oooh ik lees het al in een nieuwere post van je!
Hij lijkt me nogal wispelturig⦠Eerst Alanya werken, dan Manavgat, dan weer naar Bodrum willen, en nu weer werk in Alanya las ik volgens mij, en op dit moment āevenā naar zijn ouders.
En dan wil jij al vliegtickets boeken?? Misschien eerst even afwachten waar hij zich uiteindelijk gaat vestigen en iets langer dan 2 week?? Of zeg ik nu iets heeeeel doms?!
Hier verder weinig nieuws⦠nog steeds gaan mijn gevoelens op en neer en probeer ik het te accepteren.
Nog 2 weekjes en dan even heeeeel veel afleiding op het festival waar ik 12 dgn ga werken. Dus dan mag askim eens van mij horen dat ik heel veel werk, en geen tijd heb ![]()
Voor de nieuwe dames zal ook ik mijn verhaal nog maar ff neerzetten.
Vorig jaar April een man leren kennen, die ik in Oktober weer opnieuw zag en een heerlijke week gehad, met leuke uitstapjes. We vonden elkaar leuk, en ik besloot in December het maar eens te gaan testen. Twee week zou ik blijven, maar na 2 dgn ben ik al weer naar huis gegaan. Meneer bleek echt tƩ weinig pit in zich te hebben, ontzettend lief is ie, maar we hadden echt totaaaal geen raakvlakken, en niets te bespreken.
Januari dit jaar kreeg ik toch spijt en vond ik dat ik hem geen kans had gegeven, die gevoelens bleven en uiteindelijk besloten in April nog eens te gaan. Dit keer in een hotel⦠Maar al voordat ik naar Side ging, wist ik dat het tussen hem en mij niets meer zou gaan worden. Wel heb ik hem nog een aantal keer opgezocht en duidelijk gemaakt dat het niet ging werken en mijn gevoel over was. Vond ie niet zo leuk ![]()
Halverwege kwam ik askim tegen, die gelijk helemaal hoteldebotel was. Hij had al 3 dgn tegen zijn collegaās gezegd dat ie met mij moest praten. Ik heb hem eerst op een afstand gehouden, tot ie me meenam voor een tochtje op zijn scooter richting Titreyengol en het strand. Vanaf dat moment was het āaanā. De rest van mijn vakantie heeft ie al zijn collegaās laten weten dat ik zijn askim ben, en we gaan trouwen.
En weer 6 weken later ben ik een week bij hem geweest, het voelde zo ontzettend goed dat ik het aandurfde om bij hem thuis te verblijven ipv een hotel.
En zo geschiedde⦠![]()
Nu aan het aftellen om 8 september voor 2 week te gaan, maar veel strubbelingen laatste tijd. Hopen dat het aan de afstand en werkdruk ligt en dat alles goed komt die 2 week!
Fijne dag dames Ʃn heer!