Het Turkseliefdestopic number 99

@Isa, ja komt vast goed of niet, maar dan weet ik ook genoeg. Ik denk alleen wel dat het zondag gewoon een boat tour word ook al ren ik zaterdag het liefst er heen om vetvolgens weg hard weg te rennen haha!

@Tamara082: Aha oke, bedankt voor het antwoord :slight_smile:

@Lbdss: wauw wat een mooi verhaal! En jij ook al geëmigreerd, cool zeg!
En een vriendschap eerst is inderdaad meestal een goede basis. Het is makkelijker om een relatie na een vriendschap te krijgen dan een vriendschap na een relatie.
Zocht je vorig jaar stiekem wel naar hem toen je weer in het hotel kwam? Of had je de relatie niet verwacht?

Deniz nee ik wist niet dat hij er werkte en hij wist niet dat ik in dat hotel zou zijn! Toeval noemen we het maar! Misschien voorbestemd we weten het niet! Wel weten we dat de klik er vanaf het begin was en we elkaar al heel leuk vonden maar er is toch 7/8 jaar leeftijdsverschil en dat was toen nog wel n probleem! Maar we vertrouwde elkaar al heel snel ookal wou ik eerst niks van m weten en heb ik m wel vaak afgewezen iets zorgde ervoor dat ik met hem wou blijven praten haha :slight_smile: laten we t zo zeggen hij heeft veel moeite voor me moeten doen haha :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Lbdss: Grappig, dat is ook toevallig, ook al geloof ik persoonlijk meer in voorbestemd dan toeval hihi.
Ik begrijp dat leeftijdverschil moeilijker is als je jonger bent ja, hoe ouder je word hoe minder erg het verschil is.
Romantisch dat hij zoveel moeite voor je deed en fijn te horen dat het goed gaat! Alle liefde en geluk toegewenst meis! :slight_smile:

Hallo meiden,

Wat een gezelligheid hier :slight_smile: Super leuk dat er weer lekker veel geschreven word.
Leuk om de mooie verhalen van de nieuwe meiden te lezen, maar ook even leuk om de verhalen van de andere meiden weer eens te lezen. Blijft leuk om te lezen, even lekker zwijmelen :wink:

@Deniz kizi Ja heb een super tijd gehad in Turkije. Ik dacht na een jaar toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en die hoopte ik te vinden in Nederland. Dat was erg lastig. Ik heb Pabo gedaan en in het onderwijs liggen de banen niet voor het oprapen. Op van alles en nog wat gesolliciteerd en uiteindelijk via het uitzendbureau in april terecht gekomen op dit werk. Ben nu medewerker bedrijfsrestaurant bij een groot bedrijf. Niet helemaal mijn ding en daarom ook weer erg aan het denken om terug te gaan naar Antalya waar ik vorig jaar woonde.
Er zijn hier wel meer meiden met een groot leeftijdsverschil. Dat is in Turkije volgens mij een veel minder groot ding dan dat sommige mensen in NL er van maken.
En heb je je askim in Ozdere leren kennen of ergens anders?

@dieselbiker, spannende plannen! Hoop dat alles goed gaat verlopen :slight_smile:

@xlovato zou dat geen verschil maken voor je vader dat je nu 20 bent? Ik leerde mijn ex askim kennen toen ik 22 was. Mijn moeder zei altijd ik ben blij dat je geen 16 meer bent want ik weet niet of ik je dan alleen terug had laten gaan.
Snap je baaldagje, hoop dat je snel een ticket kunt boeken en kunt gaan aftellen.

@yildiz dat wist ik dus niet dat het het zelfde concern is als aldi. Grappig. Ik vind trouwens de stroopwafels van bim helemaal niet lekker hahaha.
Mijn askim zou dat dus ook niet geloven he. Ik vertelde toen we naar the voice aan het kijken waren dat het origineel Nederlands is en door een Nederlander bedacht is, meneer geloofde me pas toen hij het op internet las.

@Summie, ja je let ff niet op hier en je hebt een hele boel leesvoer :wink:
Zo te lezen heb je een heerlijke dag gehad gisteren :slight_smile:

@Isa, ja 8 maanden is heel lang en ik hoop ook erg dat er nooit meer zo lang tussen zit.
Is je askim nu al gestopt met werken? Hij werkte toch ook in het toerisme?
Waar komt zijn familie vandaan?
Wel super leuk dat je ze even aan de telefoon hebt gehad :slight_smile:

Ik vandaag voor het eerst gekookt voor de overwerkers. Vond het best spannend want ben niet zo’n keukenprinses. Askim vind altijd alles lekker wat ik klaar maak, maar volgens mij zou hij het echt niet durven zeggen als hij het niet lekker vind hahaha.
het is allemaal goed gegaan gelukkig :slight_smile:
Vind deze tijden alleen echt niet fijn. werk nu van 10.15 tot 17.30
maar werk liever van 7.45 tot 14.30 dan heb je nog wat aan je middag. Nu net na het eten en al half 8 avond gaat dan veel te snel hahahaha.

@Miloutjuhh: Wat fijn dat je een leuke tijd heb gehad in Turkije. Lijkt me een geweldige ervaring. Als jij het daar zo leuk had en dit werk niet echt je ding us, dan snap ik dat je weer over Turkije nadenkt :slight_smile:
Ik heb mijn askim afgelopen 25 juli in Ozdere ontmoet ja toen ik op een boat trip zat waar hij op werkt. Zaterdag ga ik er weer heen, maar heb officeel nog geen relatie met hem aangezien we persoonlijk nog geen woord gewisseld hebben hihi. Ben benieuwd waar dit heen gaat en of hij meent wat hij in zijn apps naar me schrijft

25 juni bedoelde ik natuurlijk :slight_smile:

Miloutjuuuuh askim komt van sambayat- adiyaman! Is idd gestopt met werken, hij werkte er samen met een vriend en blijkbaar beinvloeden die 2 elkaar nogal. Hij gaat nu een weekje ‘relaxen’ en dan werk zoeken in zijn thuisbasis??!! Niet goed voor mijn dubbel gevoel!! Maar deed wel deugd om familie eens te horen, al was het hilarisch voor allemaal;)

Deniz kizi,op het moment dat ik zwanger raakte hadden we nog een relatie. Toen ik 3 maanden zwanger was liet mijn askim het dus afweten.

Via Wereldwijzer app

Dit speelde in 2008 we hadden toen 4 jaar een relatie.

Via Wereldwijzer app

Turkijelover: Neee! Dit meen je niet! Hoe kan dat nou!! Waarom?? En hoe is het nu als ik vragen mag? Jeetje, sorry om dat je lezen meis! :frowning:

Turkijelover das niet fijn voor je
 Op zo een moment je in de steek laten
 En hoe is het nu met jou en de baby?

De baby is inmiddels een kleuter en het gaat goed met ons,alleen vraagt hij wel naar zijn vader.

Via Wereldwijzer app

Turkije lover jij moet het al heel moeilijk gehad hebben. Knuffel

Zo idd veel om bij te lezen!
Heb ook wat meer terug gelezen om een beetje bij te komen maar dat komt later vast wel goed!:slight_smile:

@isafazli ik hoop ook dat ik snel kan gaan ben alvast een beetje aan het kijken voor tickets!

@deniz kizi ooh nog 4,5 daagjes voordat je het weet is het zover! Jaa ik was ook zo verlegen hoor Hahahah dat komt vanzelf wel goed denk ik! En waarom zou je hem niet gewoon ‘opwachten’ is toch alleen maar leuk, wel spannend lijkt me maar zoals ik al zei dat zou vast wel goed komen!

@LBDSS oh wat een mooi verhaal en wat leuk dat jullie elkaar toch weer terug gevonden hebben! En wat stoer dat je nu in Turkije woont! Hoe bevalt het daar? Ik en mijn askim hebben het er de laatste tijd ook veel over hoe zien we de toekomst, over 7 maanden ben ik klaar met school en dan wil ik eerst voor een langere periode naar mijn askim en als het allemaal goed verloopt ook gaan emigreren naar Turkije! Spannend allemaal maar eerst maar eens kijken hoe dit allemaal verloopt!

@miloutjuhh Nouja ik denk dat de leeftijd niet zo rol speelt bij mijn vader maar ik denk dat hij het gewoon niet zo leuk gaat vinden dat ik en askim weer samen zijn
 Maar mijn zussen zeggen maak je niet zo druk hij draait straks wel bij als hij t weet!
Oh lijkt me echt gaaf om als au pair te werken in Turkije! Ik heb ook veel met kinderen gewerkt ik deed de opleiding voor kinderopvang, Had 2 jaar gelden de kans om 6 maanden in Turkije te werken (kidsclub) maar had toch maar gekozen om weer naar school te gaan en een diploma te halen!

@turkije lover bah wat een naar verhaal
 Ik snap dat niet dat iemand na 3 maanden er van door gaat, maar gelukkig gaat nu alles goed las ik?

Nou mijn ‘baaldagje’ is weer wat beter! Askim gesproken en ook zijn broer haha nog even op mijn nichtje van 4 gepast die de hele tijd riep ome S (askim)

Via Wereldwijzer app

Turkijelover: Wat een zware periode zal dat geweest zijn voor je. En kan me voorstellen dat je het daar nog steeds moeilijk mee kan hebben als hij naar zn vader vraagt. We zijn er voor je als je er iets over kwijt wilt meis. Fijn te horen dat het nu goed met jullie gaat. Knuf

Turkijelover: helaas hoor ik dit soort dingen vaker en ik heb daar geen begrip voor, zoiets zou niet eens in mij opkomen. Weglopen van de verantwoordelijkheid en dan niet alleen je vrouw maar ook je eigen kind in de steek laten, ik vind dat laag. Gelukkig gaat het verder goed maar je zal het nooit vergeten en ook het vertrouwen heeft een deuk opgelopen, een vriendin van mij heeft dit al twee keer opgelopen en zal daarom nooit meer een relatie aangaan. In elk geval blijven geloven in liefde, de kracht van liefde zal overwinnen.

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 3 nachtjes
09-08 Deniz kizi :turkey: Özdere 4 Nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 9 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 34 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 39 nachtjes
19-09 Tamara082 :turkey: Istanbul 45 Nachtjes

******BACK AT

Deniz kizi 16-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Hoi meiden,

Hier even een snelle reactie van mij! Wat is er veel geschreven in een dag zeg! Teveel voor mij om bij te lezen, heb het de laatste dagen voor de vakantie namelijk nog even heel druk met werken, koffer inpakken, boodschappen doen, schoonmaken etc. Ouders zijn nu op vakantie dus ook de huishoudelijke taken moeten gedaan worden haha :stuck_out_tongue:

Ik las wel nog iets over (in)directe vluchten naar gazipasa in de wintermaanden. Het zou best kunnen dat er dan alleen indirecte vluchten gaan, omdat er in de wintermaanden natuurlijk bijna niemand op vakantie gaat naar Turkije. Je zou misschien bij Corendon of Arkefly kunnen kijken? Maar denk dat de mensen die in de wintermaanden wel naar Alanya zullen gaan worden ingeboekt op vluchten naar Antalya.
Ook had iemand het over gaziantep, maar daar gaan sowieso vanaf nederland geen directe vluchten heen. Meestal met een overstap op istanbul.

@turkijelover: Wat heftig allemaal zeg! Ik wist dat helemaal niet, zie hier wel af en toe je naar voorbij komen maar kon je verhaal nog niet. Hoe zit het met de vader van je kind? Heb je daar nog contact mee of helemaal niet? Want je gaat wel nog regelmatig naar kusadasi toch? Gaat je zoontje dan ook mee?

Voor de rest weet ik niet of ik hier nog kom voor mijn vakantie en heb op vakantie wel wifi, maar vind update via telefoon nooit zo fijn. Heb nu wel een tablet dus misschien dat het updaten dan makkelijker gaat. Maar deniz kizi en milou, jullie ook alvast een fijne vakantie! En milou heel veel plezier bij je askim! Wat moet het fijn zijn om hem naar zo lange tijd weer te kunnen zien. Geniet ervan!

Weet iemand nog een bruikbare site waar onroerend goed wordt aangeboden? Ik bedoel dus niet die sites waar al die toeristische villa’s worden aangeboden maar meer de gewone huizen. Heeft Turkije niet ook een soort Funda of zoiets?