Het Turkseliefdestopic number 99

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 4 nachtjes
09-08 Deniz kizi :turkey: Ɩzdere 5 Nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 10 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 35 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 40 nachtjes
19-09 Tamara082 :turkey: Istanbul 46 Nachtjes

******BACK AT

Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Littleone 27-09
Tamara082 09-10***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Goede morgen meiden,

@Yildiz heerlijk dat jullie weer even lekker een dagje samen hebben gehad. Zeker voor je askim wel weer erg lekker even vrij te zijn na 11 dagen.

@Deniz kizi je staat in het lijstje :slight_smile: Wanneer kom je terug? dan kan ik dat er morgen ook nog in zetten.
Ik denk dat je floortje bedoelde als ik haar verhaal zo lees :wink:
Dat hij niet zoveel vraagt zou met de taal te maken kunnen hebben. Ik weet niet hoe zijn engels is?
En lange werkdagen is jammer genoeg heel normaal in Turkije. Weekend kennen ze eigenlijk niet en 1 dag in de week vrij is vaak ook een luxe waar lang niet iedereen aan komt.
Mijn askim woont in Kusadasi. Ɩzdere had ik nog nooit van gehoord maar dat is aan de kaart te zien daar in de buurt. Waar heb je je askim leren kennen? Ik vertrek 14 augustus voor 2 weken naar kusadasi.

Ik zal voor de nieuwe dames even kort mijn verhaal vertellen.
In 2011 mijn ex askim leren kennen tijdens mijn eerste reis naar Turkije. Dat is best snel over gegaan maar in 2012 toch terug naar het hotel waar ik hem had leren kennen. Toen heb ik mijn askim leren kennen, maar ik was er enorm van overtuigd dat ik hem niet meer dan aardig vond. Ik was nog te druk met ex askim en met mijn plannen om een jaar als au pair in Turkije te gaan wonen. twee weken na die vakantie ben ik toen naar Antalya vertrokken voor een jaar. Na een tijdje zo af en toe contact gekregen met askim. Maar nog steeds zei ik dat ik niets meer wilde dan vrienden. Op een gegeven moment kon ik dan toch echt niet meer ontkennen dat ik hem wel heel erg leuk vond (had hem toen weer een keer gezien) en sinds 29 juli 2013 zijn we samen. Vorig jaar augustus terug gegaan naar NL kon geen werk vinden dus in oktober 6 weken bij askim in kusadasi geweest. nu pas sinds april aan het werk waardoor ik hem nu bijna 8 maanden niet heb gezien. Zoals jullie wel snappen kan het voor mij niet snel genoeg 14 augustus zijn :wink:
Oja ik ben bijna (zaterdag) 25 en askim is 22

@xlovato dan hoop ik dat hij het nu minder erg vind. Je bent nu natuurlijk wel weer een beetje ouder (Geen idee hoe oud je eigenlijk bent?) Dat kan misschien wel helpen in hoe hij erin staat.

Nieuwe paspoort is aangevraagd :slight_smile:
Nu klaar maken voor het werk. Laatste weekje, maar geen zin meer.

Fijne dag meiden

@Flooortjee: oooh dan was jij het geloof ik die ik bedoelde hihi. Wauwwwwwww wat een leuk verhaal!!! Ik zat echt letterlijk op het puntje van mijn stoel super geintereseert jouw verhaal te lezen!! Ik herken ook zooveel! Dat kortaf gedoe en dat niet antwoorden wat ik daarvoor zei en dat vele werken van hem…frustrerend gewoon! Zucht!
Hij is ook helaas niet zo super goed in engels, dat is ook de reden waarvoor in de turkse taal studeer. Maar ik begrijp nu wel dat het inderdaad wat langer voor hem duurt om een lange reactie te schrijven, alhoewel ik hem hem wel heb gelijk en laten zien dat hij gewoon in het turks kan schrijven en ik het zelf dan uitzoek wat er staat en turks terug schrijf, maar dan nog komen er alleen maar enkele woordjes uit.
Ik kan zoooo begrijpen hoe jij je voelde op het moment dat hij zei Ć­k ben er over 1 minuut’! Wat heel lief was van hem en suuuper dat positief dat hij over jou verteld had aan zijn collega. Maar goed, Terwijl ik het las voelde ik jouw zenuwen van toen, want als ik denk aan het moment dat ik zaterdag of zondag hem weer zal zien, dan zie ik mijzelf ook keihard wegrennen net als jij zei haha! Wel leuk te lezen dat je ontmoeting goed en rustig verliep en dat je daarna een leuke tijd met hem had. Sprak jij gewoon engels met hem? Mijn askim kan dat niet zo goed en ik niet zo goed turks, vraag me af hoe we dit gaan doen straks…hmmm. Ik ben al zo verlegen als de pest, maar hij ook. Ik ben daarom een beetje bang dat het awkward word :frowning:
Hij werkt op een boattourboot en vaart uit van 9 tot 5 en ik kom zaterdag om 1 uur aan. Ik weet nog niet wat ik moet doen. Ik wil sowieso zondag met de boattour mee als toerist zoals toen ik hem op de boot ontmoet/gezien had, maar weet niet hoe ik mij dan gedragen moet. Toen was het veeeel oogcontact, maar voor derest probeerde ik zo onverschillig mogelijk te doen (ik had toen ook nog een vriend die er bij was). Maar nu na onze app contact weet ik niet zo goed hoe ik me moet gedragen straks, stom he?! Ik weet trouwens ook niet of ik zaterdag om 5 uur al naar de haven moet lopen (die gelijk beneden mijn hotel is), want dan is het helemaal zo van ā€˜ik kom voor jou’, dat lijkt me meer awkward en geforceerd dan wanneer ik de volgende dag gewoon op de boot als ā€˜toerist’ zit toch? Wat zouden jullie doen?
En Flooortje, ik vond je lange verhaal totaaal niet erg. Vind het juist super interesant en van mij had je veel meer mogen vertellen, dus ga je gang wat mij betreft.
Ik moet inderdaad meer slapen ja. Ik sliep pas om 3 uur uiteindelijk en zoals jullie konden zien was ik vanmorgen ook weer vroeg wakker en dacht als eerste weer aan zaterdag en aan deze forum hihi. Kinderachtig hoe zenuwachtig ik ben en het is bijna zover! Help!

xXx

@Miloutjuh: Het was inderdaad Floortje die ik bedoelde :slight_smile:
leuk dat ik ook in het lijstje sta! Ik ben 16 augustus weer terug
Leuk ook jouw verhaal te lezen! Cool dat je een jaar als au pair in Turkije werkte zeg! Waarom doe je dat niet weerk? Geen werk?
Wat lijkt het me moeiiiiilijk om je askim 8 maanden niet gezien te hebben en snap dus heel goed dat je niet kunt wachten tot 14 augustus en het eindelijk weer zo ver is! Maar dat is gelukkig al bijnaaaa dus het schiet al op he. Ik wens je echt alle liefde en plezier toe!
Jij bent dus ook ouder dan jouw askim? Bij ons scheelt het nogal wat! Ik ben 31 en hij 23. Schaam me dood als ik dit zo typ, maar ik wist op dat moment niet dat hij zo jong was, hij lijkt namelijk een jaar of 28 a 29 dacht ik :frowning:
Ozdere is inderdaad in de buurt van Kusadasi

Deniz Kizi, welkom op dit forum en wat een mooie avatar!
Ik ben geloof ik een van de weinige mannen op dit forumdeel maar ik heb een Turkse vriendin die ik twee jaar geleden in Oezbekistan ontmoet heb, 13-8 stap ik op het vliegtuig richting Istanbul waar ze nu woont. Geboorte akte en ongehuwd verklaring gaan mee want de plannen zijn heel serieus, we hebben dus weer veel te bepraten en te plannen.

Dank je wel Dieselbiker! En wat leuk dat je als man in de forum zit. Vroeg het me al af of het alleen meiden waren hier hihi.
Leuke vooruitzichten heb je in verschiet. Binnenkort naar haar toe met serieuze plannen…heel veel succes en geluk toegewenst!

Deniz kizi,ff in het kort. na een relatie van 4 jaar,raakte ik ingepland zwanger.toen ik 3 maanden zwanger was nog bij me ex geweest,maar de laatste dag niks meer gehoord of gezien.

Via Wereldwijzer app

@miloutjuhh oh jij ziet je askim ook al bijna! Ben echt blij voor jou!
Toen ik askim ontmoette was ik 16 ben nu inmiddels 20, maar mijn vader vind het gewoon niks, ik ben in doe tussentijd gestopt met een opleiding omdat k het gewoon niet meer leuk vond maar mijn vader is er van overtuigd dat ik vanwege askim gestopt ben… Ben benieuwd wat m’n vader nu weer zegt ga het hem deze week vertellen dus houd jullie op de hoogte!

@deniz kizi jij gaat ook al bijna! Zenuwachtig? Ik denk dat iedereen hier daar wel over mee kan praten hihi ik ook hoor vooral toen ik hem weer voor het eerst terug zag ik zat in de bus naar het hotel en de vriend van mijn zus zei de hele tijd hij staat er zo hoor, toen we in de lobby waren zei die wel een paar keer Kijk daar staat die, later reageerde ik der niet meer en toen stond askim in 1x voor mijn neus, ik wist niet wat ik moest zeggen en wou eigenlijk wegrennen haha maar ik ben toch blijven staan! Het is natuurlijk spannend om hem weer te zien maar dat komt wel goed! Je kan van te voren niet bedenken hoe het zal verlopen ( kon dit maar haha dan was het een stuk makkelijker)

Even een update van mij

Ik heb vandaag echt een baaldagje
Het is vandaag precies 2 jaar gelden dat ik mijn askim voor het laatst gezien heb… Vandaag precies 2 jaar geleden dat ik 5 weekjes samen ben geweest met hem… Het is in de tussentijd dan wel 1,5 jaar uit geweest maar in die tijd heb ik hem stiekem ook altijd wel gemist. Ik hoop snel een ticket te kunnen boeken en eindelijk ook te kunnen gaan aftellen!! Ik kan niet wachten om hem eindelijk weer te zien want onze ā€˜breuk’ heeft ons alleen maar goed gedaan… We zijn er sterker uitgekomen!

Via Wereldwijzer app

Zo ik heb alles bij gelezen! Wat een mooie verhalen zijn er voorbij gekomen! Ga vanaf wat er nu word gepost weer reageren als jullie dat goed vinden haha want het is zo veel.

Las wel een boel over problemen met askims en negeren. Heel vervelend is dat. Mijn enige tip is: terug negeren. Dat werkte bij mijn askim altijd het beste. Gelukkig heb ik die tactiek al heeeeel lang niet meer nodig gehad. :slight_smile: Maar met boos worden duwde ik hem juist weg.

Even voor de nieuwe meiden mijn verhaal in het heel kort: ik heb mijn askim in de zomer van 2011 leren kennen. We hebben een paar jaar op en neer gereisd en uiteindelijk ben ik vorig jaar april naar Turkije geƫmigreerd en zijn we een maand later getrouwd. Ik ben overigens 20 en mijn askim 28!

Hoi nieuwe meiden! Welkom op deze prachtige online plek om alle mooie en minder mooie verhalen te delen over Turkse liefdes. Mijn verhaal heel kort: turkse vriend gehad, bleek een player te zijn, opgevangen min of meer door een barman van hetzelfde hotel. Na 8 maanden hem weer gezien, verliefd geworden en hij zit nu in het leger. Nog 6 maanden te gaan. Nu zit ik in Italiƫ en werk ik als animator op een camping bij het Gardameer. Mijn Italiaans gaat met sprongen vooruit doordat ze het super leuk hier vinden dat ik de taal wil leren. Stiekem misschien wel het leukste deel van hier zijn. Eindelijk goed Italiaans leren. Iets dat ik al een hele tijd wilde. Askim was zondag online, kort gesproken. Nu weer 6 dagen werken, maar het is leuk hier :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Las trouwens ook vanalles over de BIM en dat ā€˜ie op de Aldi lijkt. Dat klopt, het is namelijk van hetzelfde concern! Had er toevallig laatst met askim een discussie over hahaha. Hij is dol op stroopwafels en die verkopen ze daar, maar hij vroeg zich af hoe dat toch kan. Toen ik het opzocht en zag dat een Duitser het had opgericht geloofde hij me eerst natuurlijk niet. :’)

Oja! Dieselbiker, las dat jullie serieuze trouwplannen hebben. Proficiat! Vergeet naast de geboorteakte en de ongehuwd verklaring geen internationaal uittreksel van het geboorteregister mee te nemen!

Laat ik mij ook maar even voorstellen aan de nieuwe meiden :slight_smile:

Al jaren ging ik naar hetzelfde hotel in marmaris en heb vorig jaar mijn Askim daar leren kennen…
2 jaar ervoor heb ik hem al s gezien in de bediening maar nooit echt aandacht aan geschonken in 2012 zat hij in het leger en vorig jaar was hij de barman haha ook toen de eerste week niet veel met hem bezig geweest totdat me zusje en vriendinnen steeds zeiden hij kijkt je aan de hele tijd uuhhh oke…dus ik ging wat meer opletten haha en idd meneer was druk oog contact aan het zoeken en jaja hij was toch ook wel erg leuk maar heeft d’r veel moeite voor moeten doen haha nog steeds zegt hij dat hij geen contact kreeg met me haha… om een lang verhaal kort te maken eind juni werden we een ā€˜stel’ zo ben ik in september terug gegaan met mijn zusje en hebben we het super gehad:) in november toen het seizoen voorbij was ben ik alleen een week naar marmaris gegaan en hebben we samen een hele mooie tijd gehad…
Veel gepraat en we zijn d’r echt zeker van dat we samen verder willen etc, kwa cultuurverschillen hebben we weinig ik zelf ben ook moslim en hij ook maar ik ben wel de Nederlandse versie haha
Door omstandigheden kwa gezondheid operaties etc ben ik toen pas eind maart voor een paar dagen naar Istanbul gevlogen waar hij inmiddels bij zijn broer in het bedrijf werkte ik moest en zal hem gewoon zien want ja missen doe je mekaar enorm
In mei zou ik 2,5 week naar Istanbul vliegen maar helaas door een operatie kwam dit te vervallen…
Daarom ben ik in juni 12 dagen gegaan en ga nu in september voor 3 weken weer heen en kan niet wachten haha
Dit jaar vieren we oud en nieuw samen en gaan in die weken dat ik daar in december ben een aanvraag doen om hem naar Nederland te halen voor bezoek… Ik ben benieuwd
Dit was het wel een beetje vragen zijn altijd welkom natuurlijk…

Zo ik moet nog even een paar uurtje werken pauze zit d’r weer op
Fijne middag

Via Wereldwijzer app

Woww ik lees effe een dagje niet mee en zie allemaal nieuwe namen en veel nieuw leesvoer…:slight_smile:

Zal straks es proberen te updaten…gaat een uitdaging worden…

Ik heb gister heerlijk een dag gefeest in de stad om s’middags 15.00uur begonnen op een terras en ik rolde uiteindelijk vanacht 3.30uur mijn bed weer in…was alweer een tijdje geleden dat ik dat had gedaan…maar was wel effe een geweldige afleiding…

Ik zal me ook effe voorstellen… Summie 28 jaar en sindskort askim loos…maar ik blijf hier geloof ik nog gezellig ff wat plakken…

Via Wereldwijzer app

Goeiemiddag allemaal

Inderdaad veel om bij te lezen;)) maar ook wel hee leuk om een ieders verhaal nog eens te horen.
Miloutjuuuh ik kan geloven dat je staat te popelen om te vertrekken na die 8 maand. Lijkt me zo lang… Amuseer je er en. Geniet maar met volle teugen
Dieselbiker, ook voor jou, geniet ervan en veel succes met de plannen!!
Floortje,Deniz kizi en xlovato erg leuk om jullie verhaal te lezen, zie het zo allemaal voor me, deniz amuseer je zaterdag en laat gewoon alles op je afkomen, en waarom zou je hem niet na zijn boattour gaan opwachten? En die paar jaartjes verschil zijn zo erg niet. Blijkbaar lijken alle turkse mannen ouder dan ze zijn!! Geniet ervan!! Xlovato ik hoop dat je ook rap op het vliegtuig kan stappen!! Na zo een lange tijd.
Turkije lover jammer dat het bij jou niet zo fijn is afgelopen, hoe gaat het nu met jou?
Kardelen:jij vertrekt ook al bijna, geniet ervan!!!
Tamara leuek vooruitzichten heb je!!! Geen last meer van de operatie? Veel succes met de papieren
Yildiz ook fijn om jouw verhaal te lezen. Heb je je vlot kunnen aanpassan in turkije?
Egwene: italie, mooi land, beetje mijn hart eraan verloren, ben een paar keer aan het gardameer geweest! Lees dat je askim legerdienst doet… Ook wel jammer dat jullie elkaar een tijdje niet zien, moet ook wel lastig zijn… Fijn te lezen dat je je amuseert daar, en de taal kan leren!!!
Summie: goed dat je niet bij de pakken blijft zitten, knuffel
Lbdss: aftellen voor je ouders;))) kan ik best geloven!!! Zou ze ook wel missen!! Geniet ervan!!
Ladyside: september komt eraan!!!
Denk dat ik iedereen heb gehad…
Bij mij alles ok: hij is terug bij zijn ouders, heb daarstraks hem en zijn familie aan de telefoon gehad, best wel hilarisch… Morgen vliegtuigtickets opsporen!!
Ja weekje reis heb ik hem dagelijks, buiten 1dag, gezien!!!

Grtjes isa

Jeetje wat zijn er toch veel mensen bijgekomen allemaal welkom :slight_smile:

Ik probeer Zoveel mogelijk mee te lezen maar kan weinig onthouden.en ben druk bezig waardoor ik niet zoveel post…

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Ik heb veel terug gelezen van jullie om het proberen te volgen, maar vind het eerlijk gezegt moeilijk om alle verhalen bij alle namen te onthouden, maar ik zal mijn best doen te reageren

@Turkijelover: ik volg je samenvatting niet helemaal, maar zwanger van je ex. Ben benieuwd eigenlijk wanneer dat was en hoe dat is afgelopen of speelt dat nu? Dat zal vast een heel verhaal zijn.

@xLovato: Ja tis bijna zover voor mij, nog 4,5 daagjes. Jee, jij had dus ook zo’n zenuwen ontmoeting?! Ik weet zeker dat ik wit weg zal trekken en dicht zal slaan. Ben al zo verlegen hihi. Hij zei ook dat zijn hart zal stoppen als hij me zag hihi. Hij is dus net zo stoer als mij, maar niet heus :wink:
Jammer dat je je van te voren inderdaad niet precies voor kan bereiden voor deze dingen.

@Yildiz: Wat cool en dapper dat jij gewoon naar Turkije bent gaan emigreren! Nog steeds naar je zin?
Ik heb vandaag niks gehoord van hem en hij weet dat ik dat moeilijk vind en heb uit frustratie tegen mezelf gezegt dat ik hem ook een keer zal negeren, dan weet hij hoe het is, maar tot nu iedere keer als ik zijn naam boven in mijn telefoon zag, wist ik niet hoe gauw ik moest antwoorden hihi.

@Egwene: Cool dat je in ItaliĆ« aan het werk bent. Niet bemoeizuchtig bedoeld hoor, maar meer uit intresse…waarom heb je niet voor werk als animator in Turkije gekozen en de turkse taal te leren eigenlijk?

@Tamara082: Wat leuk dat je regelmatig terug gaat naar Turkije! Mag ik vragen wanneer en wat jou heb doen beslissen om moslim te worden? Sorry als ik een domme vraag stel, maar ben er een leek in.

@Summie: Ik had al gelezen dat jij leuke dingen schrijft en zie ook in dat jij aardig een aanwist bent in deze forum. Tot mijn spijt heb ik helaas niet terug kunnen vinden wanneer en hoe je askimloos bent nu, dat heb ik dus even gemist. Sorry om dat te lezen :-(. Leuk dat je leerzame dingen hier schrijft in ieder geval!

Nu mijn update: Ik mag niet piepen, maar doordat ik niet zo vaak van hem hoor, soms dagen niet, word ik onzeker en ga ik rare dingen denken zoals het feit dat er dagelijks wel 100 meiden in bikini op zijn boat-tour zit en ik dan bij mezelf denk; wie zegt dat hij niet nog meer meiden leuk vind?! Heeel kinderachtig en jaloers gedacht van mij, I know, maar op een of andere manier voel ik hier zo een vertrouwensband dat ik dit wel eerlijk met jullie durf te delen hoe stom klein dingetje het ook is hihi.
Tenslotte weet ik nog niet eens of we wat hebben? Weet niet zo goed hoe ik deze situatie moet zien. Ben meer benieuwd hoe hij het ziet.
Wat ik me ook af vroeg he, maar niet durf te vragen, maar toch doe: Ik heb geeeen ideee hoe turkse mannen omgaan met intimiteit. Ik dacht dat zij wachten tot na het huwelijk en dat veel nog een beetje taboe is of zit ik nu heel ouderwets te zwammen? Wie kan mij de do’s and don’ts vertellen? Niet dat ik daar nu al over nadenk hoor, maar het kwam door sommige verhalen hier toch ineens in mijn hoofd ter sprake hihi. Maar als het een rotvraag is, dan hoef er geen antwoord te komen natuurlijk en sorry daarvoor.
Zooo, sowieso sorry voor mijn lange bericht, was niet de bedoeling! :-*

@Isa: Wat leuk dat jij hem bijna elke dag gezien heb!
Ik durf hem niet op te wachten omdat ik dan niet weet wat ik op dat moment zou moeten zeggen en zou me geen houding weten te geven. Zou een beetje een awkward moment worden denk ik hihi :wink:

Ja denız kan je begrijpen, maar dat eerste moment zal toch eens gebeuren!!! Zal wel loslopen!!

@ deniz kizi
Geeft nikd hoor vragen mag…
Maar ik ben al moslim vanaf mijn geboorte… mijn vader komt uit Palastina en is een Palastijn een moslim dus wij zijn zo opgevoed met het geloof

Via Wereldwijzer app

Wat gaat het snel opeens hier :slight_smile:
Voor de nieuwe meiden hier even kort mijn verhaal :slight_smile:

Heb mijn askim op mijn 15e leren kennen (nu zes jaar geleden) zijn goede vrienden geweest al die tijd zijn een tijdje elkaar kwijt geraakt met contact omdat askim jaloerse vriendinnetjes had haha en ik een relatie met n andere turk! Na twee jaar contact kwijt te zijn geweest hebben we elkaar vorig jaar weer opnieuw ontmoet in het hotel waar ik al jaren kwam en waar hij werkte (was heel toevallig! Hij wist nooit in welk hotel ik verbleef en hij werkte er net n maand toen ik kwam!) We waren beide recent weer single ik herkende hem niet meer maar hij mij wel! We waren een paar x uit geweest en toen is de liefde opgebloeit! Nu zijn we een jaar samen en ik ben in februari geemigreerd naar Turkije! Nu wonen we samen en zijn heel blij dat we elkaar weer gevonden hebben! We zijn altijd hele goede vrienden geweest en dat bleek de beste basis voor onze relatie te zijn hihi :slight_smile:

Via Wereldwijzer app