Ik heb veel terug gelezen van jullie om het proberen te volgen, maar vind het eerlijk gezegt moeilijk om alle verhalen bij alle namen te onthouden, maar ik zal mijn best doen te reageren
@Turkijelover: ik volg je samenvatting niet helemaal, maar zwanger van je ex. Ben benieuwd eigenlijk wanneer dat was en hoe dat is afgelopen of speelt dat nu? Dat zal vast een heel verhaal zijn.
@xLovato: Ja tis bijna zover voor mij, nog 4,5 daagjes. Jee, jij had dus ook zoān zenuwen ontmoeting?! Ik weet zeker dat ik wit weg zal trekken en dicht zal slaan. Ben al zo verlegen hihi. Hij zei ook dat zijn hart zal stoppen als hij me zag hihi. Hij is dus net zo stoer als mij, maar niet heus 
Jammer dat je je van te voren inderdaad niet precies voor kan bereiden voor deze dingen.
@Yildiz: Wat cool en dapper dat jij gewoon naar Turkije bent gaan emigreren! Nog steeds naar je zin?
Ik heb vandaag niks gehoord van hem en hij weet dat ik dat moeilijk vind en heb uit frustratie tegen mezelf gezegt dat ik hem ook een keer zal negeren, dan weet hij hoe het is, maar tot nu iedere keer als ik zijn naam boven in mijn telefoon zag, wist ik niet hoe gauw ik moest antwoorden hihi.
@Egwene: Cool dat je in ItaliĆ« aan het werk bent. Niet bemoeizuchtig bedoeld hoor, maar meer uit intresseā¦waarom heb je niet voor werk als animator in Turkije gekozen en de turkse taal te leren eigenlijk?
@Tamara082: Wat leuk dat je regelmatig terug gaat naar Turkije! Mag ik vragen wanneer en wat jou heb doen beslissen om moslim te worden? Sorry als ik een domme vraag stel, maar ben er een leek in.
@Summie: Ik had al gelezen dat jij leuke dingen schrijft en zie ook in dat jij aardig een aanwist bent in deze forum. Tot mijn spijt heb ik helaas niet terug kunnen vinden wanneer en hoe je askimloos bent nu, dat heb ik dus even gemist. Sorry om dat te lezen :-(. Leuk dat je leerzame dingen hier schrijft in ieder geval!
Nu mijn update: Ik mag niet piepen, maar doordat ik niet zo vaak van hem hoor, soms dagen niet, word ik onzeker en ga ik rare dingen denken zoals het feit dat er dagelijks wel 100 meiden in bikini op zijn boat-tour zit en ik dan bij mezelf denk; wie zegt dat hij niet nog meer meiden leuk vind?! Heeel kinderachtig en jaloers gedacht van mij, I know, maar op een of andere manier voel ik hier zo een vertrouwensband dat ik dit wel eerlijk met jullie durf te delen hoe stom klein dingetje het ook is hihi.
Tenslotte weet ik nog niet eens of we wat hebben? Weet niet zo goed hoe ik deze situatie moet zien. Ben meer benieuwd hoe hij het ziet.
Wat ik me ook af vroeg he, maar niet durf te vragen, maar toch doe: Ik heb geeeen ideee hoe turkse mannen omgaan met intimiteit. Ik dacht dat zij wachten tot na het huwelijk en dat veel nog een beetje taboe is of zit ik nu heel ouderwets te zwammen? Wie kan mij de doās and donāts vertellen? Niet dat ik daar nu al over nadenk hoor, maar het kwam door sommige verhalen hier toch ineens in mijn hoofd ter sprake hihi. Maar als het een rotvraag is, dan hoef er geen antwoord te komen natuurlijk en sorry daarvoor.
Zooo, sowieso sorry voor mijn lange bericht, was niet de bedoeling! :-*