Hallo meiden,
voor de nieuwe dames die ergens in het lijstje willen (verjaardag, samen met, reisje) laat dan ff weten dan ze ik je er in!
@Kardelen meneer vind/vond dat ik daar te weinig geld zou verdienen en dat er geen toekomst in zit. hij zegt dan je kan niet de rest van je leven op die kinderen blijven passen.
Dat zwijgen doet mijn askim gelukkig niet aan, ik hoop dat het bij jullie nu ook weer wat beter gaat?
@Summie, zoals ik bij kardelen schreef zag hij het niet zitten omdat hij geen toekomst in het werken als au pair ziet.
Heb hem er van kunnen overtuigen dat ik als ik daar ben ook andere mogelijkheden heb. Ik weet dat hij eigenlijk altijd al weg wil uit Turkije, het liefst Australië of Canada. Maar ik zie dat voor nu nog niet zitten. Stel hij krijgt daar een goede baan aangeboden dan vind ik het iets om over na te denken. Maar zijn plan was eerst gewoon een visum aanvragen daar heen gaan en dan maar weer kijken nou dat zou ik zover niet kunnen.
@LBDSS ondanks wat strubbelingen toch wel een leuke dag gehad samen.
Ik snap dat je het lastig vind dat hij zoveel slaapt maar misschien heeft hij het wel nodig? Zeker als jij wel gewoon overdag wakker bent is het niet leuk maar als hij echt tot laat in de nacht werkt is het wel logisch. hij heeft natuurlijk wel zijn rust nodig.
Mijn askim werkt ook 's avonds en 's nachts en slaapt soms ook heel de dag.
Zou ik ook niet fijn vinden als ik er woonde maar ergens is het wel normaal.
i Love bim hahahahah kwam ik ook altijd. Alleen groente en fruit kocht ik er niet want dat was op de markt of bij een andere supermarkt (ben de naam kwijt) veel goedkoper
Ik zou het niet meteen vertellen. Mijn askim zou meteen zeggen je haalt je boodschappen maar ergens anders en daar heb je vast geen zin in. Die jongen weet misschien wel niet dat je een vriend hebt en dacht he leuke meid eens kijken of ik een beetje kan flirten.
@Tamara, Niet leuk natuurlijk als je dat leest maar ik denk dat je er niks achter moet zoeken. Hij vraagt naar haar vriend en ik zie het op fb vaak voorbij komen. Mensen die regelmatig in het hotel waar ik ook kom op vakantie zijn geweest en dan bij iemand schrijven i miss u. Jongens reageren altijd met miss u too ook al zit er niks bijzonders achter. Vaak ook beetje beleefdheid denk ik.
Maar is het voor jezelf verstandig om op zijn messenger te kijken? Ik denk dat je het doordat je dit soort dingen leest voor jezelf alleen maar lastig maakt.
@Delali voelde me daar ook helemaal thuis maar toen begon het te kriebelen om terug naar huis te gaan. Nu mis ik mijn leven daar omdat het heel moeilijk is om hier iets goeds op te bouwen.
Zoals ik bij summie schreef weet ik dat hij juist niet de wens heeft om in Turkije te blijven, maar voor mij is het op dit moment zo dat ik geen toekomst voor mij/ons in Nederland zie. Kan over een aantal jaar anders zijn natuurlijk.
Heb je al een pb van iemand gehad over je vraag van miss?
Wil het een beetje lukken met je Turks?
Ik duim voor je dat alle papieren snel binnen zijn en dat de aanvraag spoedig gaat verlopen!
@Tam druk met klussen en dan ineens geen internet meer. balen van je laptop zit je niet op te wachten op dit moment op die kosten.
Er word hier al vanaf het begin gedacht dat mn vermoeidheid een combi is van dit werk en het missen van askim. Ik heb dat een beetje genegeerd dat kon niet dacht ik, maar nu er medisch eigenlijk niks uit komt zou het dat best eens kunnen zijn.
Als ik hier een goede baan had, die ik echt leuk zou vinden en waar toekomst in zou zitten zou het voor mij een heel ander verhaal zijn. Dan heb ik hier iets om verder aan te bouwen maar dat heb ik nu niet. En ik heb daarom zo iets laten we het anders proberen.
Wat een vreemd verhaal dat iemand je vertelt dat je askim gespot word met andere meiden en dat het dan daarna niet echt iets voorstelt. Heb je het hier over gehad met hem? ik zou toch wel benieuwd zijn naar zijn verhaal.
Ik kreeg van de jongens die voorheen in het animatieteam werkte ook vaak een knuffel ofzo, sommige hadden ook een vriendin. Was gewoon vriendschappelijk gebeurd in NL ook wel met vrienden.
@Isa we geven je hier tips maar dat betekend niet dat, dat het juiste is. Jij bent de enige die jou askim kent en dan ben jij ook de enige die een beslissing moet maken die goed voelt voor jou.
Toch blijf ik het, net als ladysdie, wel een beetje vreemd vinden allemaal.
De moeder van de kids waar ik voor werkte vorig jaar (zelf Turks) zei altijd een Turk is zo veranderlijk als het Nederlands weer
En jou askim bewijst dat volgens mij maar weer eens hahahaha.
@Egwene leuk je weer te lezen!
Je askim geeft aan met je verder te willen en je spreekt en ziet hem dan regelmatig.
Maar wil jij dat ook? Want als ik dit zo lees zit de badmeester ook wel erg in je hoofd?
Gaat de tijd toch snel, al op de helft van askim zijn diensttijd 
@XLovato Welkom! Wat een mooi bijzonder verhaal! Ik snap dat je het lastig vind je vader te moeten vertellen.
Ik hoop dat er een mooie toekomst is voor jullie samen 
@Deniz kiki welkom hier 
Jou verhaal volgens mij gezien in een ander topic dat ga ik straks eens even lezen 
Gewoon mee lezen, proberen wat te reageren en dan gaat het steeds beter. En natuurlijk ook gewoon vragen als je benieuwd bent naar het verhaal van iemand, wij zijn nieuwsgierig maar dat mag jij ook zijn hoor
hihihihi
@Ladyside schreef het al bij iemand anders, er wordt inderdaad gedacht dat dat zeker met mn vermoeidheid te maken heeft.
Ja dat advies heb ik meer gekregen. Natuurlijk is askim zijn mening belangrijk maar ik moet nu ook ff aan mezelf denken want op deze manier weet ik ook zeker dat het een keer fout gaat tussen ons, gewoon omdat ik niet goed in mn vel zit.
Volgens mij heb ik iedereen wel zo’n beetje gehad, sorry als ik iemand vergeten ben.
Vandaag snel pasfoto’s gaan laten maken want als ik weer naar Turkije wil voor langere tijd moet ik mijn visum op mijn paspoort aanvragen. Die verloopt bijna dus moet ik nog een nieuwe. Heb ook een IDkaart en mijn plan was daar mee te gaan maar dat kan niet als je een ikamet wilt aanvragen.
Morgen ochtend dus langs het gemeente huis.
Nog een weekje werken, laat werken deze week dus koken voor de overwerkers. Zie er best wel tegen op want als het er niet meer dan 15 zijn moet ik het voor het eerst alleen gaan doen.
Daarnaast wil ik deze week eigenlijk definitief beslissen wat ik ga doen.
Zodat ik dat ook met werk enzo hier kan gaan regelen.
Nu eten en dan kom ik later nog wel eens kijken of er nog iemand iets geschreven heeft