Het Turkseliefdestopic number 99

Hey lieve meiden,

Eindelijk weer een poging van mij om te updaten!!!

Naast het feit dat ik nog steeds druk aan het klussen ben, had ik ook de pech dat ik eerst geen internet had. Na het moment dat ik mijn internet activeerde via mijn laptop, crashte die :frowning: en via mn telefoon is een drama en nu opent de app ook niet meer.
Dus nu even een update vanaf de geleende laptop van een vriendin en deze laptopp is vrij traag…

Teruglezen is helaas ook bijna niet te doen nu…

Delali: Welkom, wat mooi dat je vanwege het verhaal van Summie besloten hebt om mee tegaan schrijven met ons en ook erg leuk dat je ons eigenlijk al “kent”
En ook erg leuk om jouw verhaal te lezen.
Kan je eigenlijk ook een aanvraag doen voor langverblijf als iemand nog nooit in nl is geweest?
Zou voor jullie super zijn als hij bij jou in nl kan komen wonen!!
En je schrijft dat je zusje deze procedure afgelopen jaar heeft moeten doorlopen.
Heeft zij ook een man uit het buitenland?

Summie: Jou heb ik natuurlijk al gesproken, maar ik vind het nog steeds erg :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:
En ik ga meeduimen dat je askim weer het licht gaat zien!!!
Want hij kan helemaal niet zonder jou…
En anders ga ik hem wel een schop onder zijn kont geven :stuck_out_tongue:
Het moet gewoon goedkomen tussen jullie!!!

Tamara: He bah, wat lijkt me dat ontzettend zwaar met jou familie, om continue in angst te moeten zitten. Gelukkig heb je veel contactmogelijkheden met ze!!!
Niet in slaap gevallen opje werk met maar 1 kind nog :stuck_out_tongue:
Heb je eigenlijk geen lichamelijke klachten meer als je werkt?
Zijn jij en je askim eigenlijk ook van plan om snel te gaan trouwen/ samenwonen?
Hij komt ook naar nl toch deze winter?

LBDS: Meid, wat maak jij toch allemaal mee zeg!!! Hoe krijg je dat toch allemaal voor elkaar :frowning: (oke, dat van ke wondje is je askims schuld natuurlijk :p)
Hoop toch echt dat jouw leven langzaamaan eens wat rustiger gaat worden en wat meer positieve dingen voor jou!!!
En gefeliciteerd nog met jullie 1 jarige jubileum :smiley:

Milou: Jij ook nog gefeliciteerd met jullie 1 jarige jubileum :smiley:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je erg graag weer voor een tijdje terug wilt naar Turkije.
Kijk, het is natuurlijk fijn dat je werk hebt, maar het is toch heel iets anders dan waar je voor geleerd hebt…
AL snap ik de gedachtengang van je askim ergens wel. Ik wil ook mijn basis hier goed hebben, voor als we in nl gaan wonen.
Alleen moet je askim niet vergeten dat het in jullie geval waarschijnlijk niet heel veel uit zal maken. Je hebt geen eigen woning en een vaste baan etc, dus is dit misschien juist de tijd om wel weer naar Turkije te gaan :wink:
En van daaruit kun je ook vacatures voor in nl zoeken :wink:
ZOu je vermoeidheid misschien niet ook te maken kunnen hebben met je werk?
Het is en zwaar werk en in principe ook niet jouw soort werk en werk onder je niveau. Daar kun je ook (lichamelijke) klachten van krijgen…

Kardelene: Meid, heb jij ondertussen alweer iets gehoord van je askim??
Wat kunnen die Turkse mannen toch moeilijk zijn zeg!!
En vaak gaat het dan ook nog eens om helemaal niks…\
Hoop iig dat hij al wat bijgedraaid is!!
Wat ik bij die van mij gemerkt heb, is dat als ik hem ga negeren als hij vervelend is, hij dat zelf niet meer doet. Want hij gaat dan steeds sneller contact zoeken omdat hij weet dat ik gerust een week niet tegen hem praat als die last heeft van moeilijke buien :wink: (gelukkig zijn die buien van die van mij tegenwoordig een stuk zeldzamer)

Ik ga zo verder met updaten. Even kijken of het met deze laptop wel helemaal goed gaat om dit te plaatsen :wink:

neeeeeeeee hele update geschreven… doet mijn laptop weer gewoon wat ie zelf wil! En een pagina terug :frowning:
Ik vind het mooi geweest, en probeer morgen dan maar weer een goede update te plaatsen.
Grrrrr!!

Slaap lekker!!!

Het duurde langg, maar het is gelukt :slight_smile:

LadySide: We gaan niet meer samen naar Side :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:
En dat vind ik dus echt absoluut, helemaal niet leuk!!!
Ik wil meeeeeeeeeeeeeeee…
En ik hoop dat die askim van jou nog steeds zn best doet!!!

Litleone: He bah meid, had zoooo gehoopt voor je dat je ouders wat bijgedraaid zouden zijn en dat ze met je mee zouden gaan naar jullie bruiloft!!! :frowning: :frowning:
Ook ik ben erg benieuwd naar de vorderingen betreft de voorbereidingen :wink:

Isa: Ik ben erg benieuwd hoe het geweest is en hoe het is afgelopen met het geld verhaal?!
Hoop dat het allemaal goed is gekomen en dat het een superweek is geweest met je askim :slight_smile:
Je vroeg volgens mij waar ik naartoe verhuisd ben.
Ik woonde een tijdje bij iemand in en heb nu eindelijk mijn eigen huisje :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: aan de andere kant van de stad, maar het bevalt me hier prima :slight_smile: :slight_smile:

Egwene:
Meid, hoe is het met jou? De italianen nog niet helemaal gek gemaakt :stuck_out_tongue:
En hoe is het met je askim?
Hebben jullie nog wat contact?

Voor alles en iedereen die ik vergeten ben “sorry”

Update van mij:

Ik ben nog steeds aan het bivakkeren in mijn eigen huis, haha. Maar er beginnen toch vorderingen te komen :slight_smile:
Grootste tegenvaller was het afhalen van het behang… pfffff, daar hebben weken ingezeten!!!
Komt natuurlijk ook omdat ik gewoon moest werken erbij.
Afgelopen week een weekje vrij geweest, dus dan gaat het wat sneller allemaal. En nu werk ik parttime, omdat natuurlijk mijn 3e contract is afgelopen :frowning:
Dus moet ook tijd gaan zoeken om te solliciteren :s

Met mn askim weet ik het even niet zo goed.
Ik weet ook niet precies wat het probleem nu is.
Het helpt iig niet mee dat ik van iemand hoorde dat ze mijn askim altijd met andere meiden ziet!!!
Na doorvragen bleek dat hij niet iets met ze deed ofzo, maar meer een knuffel geven enzo. Was een beetje een apart verhaal eigenlijk.
Heb hier wel ruzie overgemaakt met askim, die ook boos was op mij!!
Terwijl het eigenlijk dus gewoon goed gaat tussen ons.
Hij is alleen maar bezig met werken en met denken over hoe en wat als hij naar mij komt.
Ik zou dus samen me LadySide naar Side gaan, maar askim gaat nu waarschijnlijk 2-3 maanden in Istanbl werken omdat hij daar ander werk kan doen wat een stuk beter verdiend en hij moet en zou genoeg geld hebben om naar mij te komen, hij is onzettend bang dat zijn visumaanvraag afgewezen wordt als ik garant sta voor hem. En hij heeft veel gepraat met een vriend die sinds een jaar in nl woont en hij is nu dus aan het sparen om 10.000 Lira bij elkaar te krijgen, omdat het Turkse consulaat dan blijkbaar wel meewerkt…
En verder maakt hij zich alleen maar druk dat hij hier verdwaald, hahaha.
En hij wilt graag verder klussen in mijn huis als ik moet werken. Vind ik echt niet erg hoor, haha.
Ik heb gezegd dat koken dan ookonder zijn taken valt :stuck_out_tongue: en hij vindt het leuk om voor me te koken op mijn werk dagen.
Volgens mij vind ik het gewoon allemaal een beetje heel erg eng dat hij nu zo serieus is…
We gaan iig in de 3 maanden dat hij hier is (als het lukt) beslissen hoe of wat verder. Of we hem hiernaartoe willen halen, of dat ik volgend jaar mee ga naar Turkije (als we het overleven samen dan, hahaha)
Ik ga wel eerst nog in Oktober naar hem.
En hij wilt perse dat ik meega naar zijn familie, maar heb geen idee hoe die dat allemaal voor elkaar wilt krijgen. Hij had het over dat hij een week vrij zou zijn, we elkaar ontmoeten in SIde, naar Mersin gaan en ik moet mee naar Ankara naar het consulaat…
Uhhmmmmm, hoe dan??!!

Ach, mijn leven zal geloof ik nooit saai of voorspelbaar zijn met die man denk ik… (dat gaat volgens mij uberhaupt niet met een Turkse man)

Meiden, slaap lekker en een fijn weekend en ik hoop snel weer te kunnen meeschrijven

Goedemorgen

Delali
Klopt mijn Askim werkte in het hotel Grand Faros, hier gingen wij al jaren heen en vorig jaar sprong de vonk over hihi
Inmiddels werkt hij in Istanbul in het bedrijf van zijn broer hij verdient veel beter hier dat is wel erg fijn
Mijn Askim had ook een poos (net in het begin) zijn Facebook op non actief dit deed hij voor mij omdat d’r ook dingen op werden geplaatst waar ik heel onzeker van werd… Inmiddels is het weer open aangezien meneer een candy crush verslaafde is haha
Ik heb d’r niks van gezegd nu, hou dat gesprek gewoon even in de gaten en dan zien we wel
Wat leuk zeg een zomercursus Turks, ik ga binnenkort ook beginnen met een cursus ben benieuwd…
En druk met papieren aanvraag etc spannend hoor hoop dat het allemaal gaat lukken

Tam198
Oohh je dat begrijp ik als je dat hoort niet erg leuk
Fijn dat het klussen wat beter gaat nu en die rottige behng d’r af is haha
Dus jou askim gaat ook naar Istanbul voor werk? Heeft hij al wat gevonden?
Haha nee niet in slaap gevallen het laatste uurtje…
Lichamelijke klachten niet echt wel heel moe…maar dat zal nog wel even duren
We hebben het er wel over gehad maar doen het gewoon rustig aan, ik wil geen overhaaste beslissingen nemen we hebben afgesproken om het dit jaar gewoon te bekijken tuurlijk willen we samen zijn hoor maar slowly slowly haha
In december ga ik 3 weken die kant weer op en dan gaan we voor hem de aanvraag regelen zodat hij hier kan komen
Ben benieuwd

Word een warme dag vandaag dus ik ga lekker ff zwemmen denk ik… Vanav naar de bioscoop met een vriendin gezellig
Fijne dag

Via Wereldwijzer app

Goeiemorgen allemaal,

Tam 198: in klussen kruipt er idd veel tijd, en ja behang afhalen… Je spreekt van 3 werkcontracten?
Wat leuk dat je aşkım zoveel moeite doet om te sparen enzo, en om naar hier te komen, leuke vooruitzichten hebben jullie, die ik jullie van hart toewens!!! Die afstanden ginder zou ik me niet van aantrekken, die doen dat daar ook nie ;))) ik weet dat er een belgisch consulaat is ook in istanbul, is dat voor jullie ook niet zo?? Veel succes met de familie en de papieren!!!

Lbdss: as in de wonde heb ik nu ook nog nooit gehoord, wel dichtbranden, maar volgens mij heeft dat idd ook littekens, leuk dat je jullie 1jarig toch nog wat hebt kunnen vieren!! Proficiat

Kardelen: proficiat met je 2 jaar, naar het schijnt helpt negeren, maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan!! Hoop.dat die vlug boven water komt!

Delalie: leuk om je verhaal te lezen, komen idd veel gelijkenissen naar boven. Idd je zusje? Vertel ;))

Miloutjuhh: idd een lange periode van niet zien, kan me inbeelden dat het heel lastig en moeilijk moet zijn… Jij ook prficiat met je 1jaar

Summie: hoe is het nog met jou meiske? Nog iets gehoord? Knuffel

Hier alles goe, vrijdagmorgen gearriveerd thuis, tot nu voel ik me gek genoeg heel goed, mis hem wel, maar er zit ook enorm veel in mijn hoofd te malen…de eerste,week was super, stond me paar uur te vroeg al op te wachten, 4dagen continu samen geweest. De zondag vroeg hij me dan dat geld, heb hem het voordeel van de twijfel gegeven, ja ik weet wat jullie gaan zeggen… De tweede week heb ik hem ook nog bijna dagelijks gezien, maar minder, hij moest dan naar hospital, papieren, en nieuw werk beginnen. De laatste dag heeft hij terug gevochten op zijn nieuw werk nb, met als gevolg hij er nu opnieuw mag zoeken, en nu wil hij naar bodrum…
Hij vertelde me ook dat hij vanaf september 6maand thuis is bij zijn ouders, ik vraag me af, als hij nu al niks in reserve heeft, hoe gaat hij dat dan overbruggen? Maar.das no probl, ergens vind ik wel dat hij werk mag zoeken, en mag sparen om naar belgie te komen, want dat zou hij toch wel willen in de toekomst…
Daarnaast wil hij me voorstellen aan de familie in sept, ik zou daar mogen verblijven… 14dagen, zie ik dat zitten? Niet echt nee, wel voor paar dagen, ik weet het even niet meer…
Heb dus ook nog geen vliegtickets geboekt…
Als we samen zijn zit alles goe, we hebben fun, we verstaan elkaar redelijk goe, ook al is er de taal. Maar ja door dat geld begint mijn verstand zich te moeien… Ik voel me wel beter dan voor het doorgaan, voel me sterker, maar er is ook dat andere, dat zegt zo in mezelf, mss is het beter om los te laten…

Iedereen warme knuffel
Tot later
Grtjes isa

Hier is alles nog prima. Het leek er heel even op dat ik een serieuze sjans had met de badmeester hier, maar uiteindelijk bleek meneer toch niet te willen. Snap ik ook wel. Ben nog maar 4 weken hier. Met askim gaat het ook goed. Ik spreek hem elke week en bijna elke keer zien we elkaar ook. Hij wil nog steeds hetzelfde. Dat ik op hem wacht, dat ik naar turkije kom om samen met hem daar te werken en te leven. Dus in dat opzichte gaat het heel goed tussen ons. Ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn als ik hem over 6 maanden weer zie. We zijn over de helft :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hallo
Ik zal mij even voorstellen
Ik ben ‘weer’ nieuw hier haha

’Ik ben 20 jaar en ik heb weer een Turkse vriend…
In 2010 ging ik met mijn zussen naar Turkije en daar heb ik S ontmoet hij deed verschillende versier pogingen waar ik toen eerlijk gezegd niet echt op stond te wachten haha, mijn zus zei elke keer ach doe niet zo flauw en ga nou gewoon naar hem toe, dit deed ik en daarna spraken we nog een paar keer af ook buiten het hotel, ik begon hem stiekem ook wel leuk te vinden maar ik dacht ach als ik straks in NL ben hoor ik niks meer van hem… Maar niets was minder waar! We spraken elkaar bijna elke dag en ik wou weer terug naar hem, naar een paar maanden weer terug geweest naar hetzelfde hotel en hij was vrij dus hebben we 2 weken lang elke dag samen wat leuks gedaan ook nam hij mij en m’n zussen mee en liet ons van alles zien, naar die 2 weken wist k het zeker dit zat wel goed, eenmaal terug in NL wou ik weer terug maar mijn vader wou niet dat ik in m’n 1tje ging… Toch heb ik het voor elkaar gekregen om in februari toch een weekje alleen te gaan, wat was ik zenuwachtig! Maar t was ook zo fijn om weer bij hem te zijn toen hadden we afgesproken dat ik in de zomer voor 5 weken naar Turkije zou komen, dit had ik daarna ook gedaan, de 5 weken vlogen om… We hebben een geweldige tijd gehad samen, hij was zo lief voor mij en zijn vrienden ook!
ook heb ik toen zijn hele familie ontmoet, wat was ik zenuwachtig maar het zijn gelukkig hele lieve mensen!

Eenmaal terug in Nederland werd mijn contract van mijn bijbaantje niet verlengd en had ik geen werk meer dit betekende dus ook dat ik niet meer zo snel naar Turkije kon, hierdoor waren we allebei geïrriteerd en later ging het gewoon niet meer ( te veel ruzie/meningsverschillen) + geen vooruitzicht wanneer we elkaar ooit weer gingen zien dus toen ging het uit…
Ik had het hier super moeilijk mee, af en toe praatte die nog in het begin maar dit heb ik afgekapt omdat ik daardoor hem niet uit m’n hoofd kon zetten… Een jaar daarna ongeveer kreeg ik een nieuwe relatie met een Nederlandse jongen, S begon ook weer Af en toe te praten en probeerde het weer goed te maken, hier had ik geen behoefte aan dacht ik toen… Maar niets is minder waar door mijn relatie met die jongen uit nl miste ik juist wat ik altijd had gehad met s… Het klink misschien hard maar het is wel zo, ik heb deze relatie toen ook verbroken en ben even later weer met S gaan praten, en het is nu weer goed, we zijn weer bij elkaar en praten Ook al over wat serieuze dingen… We kennen elkaar nu al bijna 4 jaar waarvan 2 jaar we uit elkaar zijn geweest maar beide konden we elkaar niet uit onze hoofd Zetten. in die 2 jaar heeft S steeds geprobeerd toenadering te zoeken dus dat zegt ook al wat denk ik dan weer! Ik heb weer een baan nu!! Dus ik ga als het goed is over een paar maandjes weer naar S waarschijnlijk in oktober of december en dan kunnen we elkaar eindelijk weer zien en vasthouden na die 2jaar dat het uit is geweest!!! Ook als we weten dat alles weer goed is ga ik waarschijnlijk na mijn studie ( over 7 maanden) voor een paar maanden naar mijn askim ook om keuzes te maken natuurlijk! Ik ben alleen een klein beetje bang voor de reactie van mijn familie hihi mijn zussen weten het al en die staan gelukkig achter mij!! Alleen ik ben een klein beetje bang voor mijn vaders reactie… die vond het al niet helemaal leuk dat ik 4 jaar geleden wat met S had… laat staan dat het nu weer aan is hihi en aan de andere kant maakt het me eigenlijk ook niet zoveel uit hij moet het maar weer respecteren dat ik weer gelukkig met S ben!!

Een paar jaar geleden zat ik ookal op een forum en ik merkte dat het toch wel heel fijn is om te praten met meiden die in het zelfde ‘schuitje’ zitten te praten! Daarom heb ik me weer aangemeld!

Xlavato

Welkom hier en wt een mooi verhaal zeg heb hem ff 2 x gelezen haha
Waar heb je hem eigenlijk leren kenne in turkije?
En idd een forum is erg fijn :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Welkom xlavato

Welkom hier en een leuk verhaal!!!

Via Wereldwijzer app

Dankjewel isa en Tamara!

Ik heb hem leren kennen in een hotel in manavgat! Ging al elk jaar naar Turkije sinds dat ik 10 was altijd met mijn vader, en toen ik een keer samen met mijn zussen ging ontmoete ik hem hihi :blush:

Via Wereldwijzer app

Nog een Manavgat/Side ganger woohooo!! Hallo xLovato! :slight_smile:
Wat een avontuur hebben jullie samen gehad haha! Maar liefde kent vele en rare wegen! Wat vind zijn familie dat jullie weer samen zijn? En wanneer ga je het je ouders vertellen? :slight_smile:

Ik zit zelf nu tussen side en manavgat in vandaar mijn woohoo :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Egwene wat leuk om van je te horen meid! :slight_smile: schrijf me al je terug bent in NL wil al je verhalen horen hoor!! Hihi!

Isa volg je hart want dat klopt! Een spreuk die ik mee kreeg van de moeder van een vriendin van me :slight_smile: en moet jij ook doen! Weet je hart t nog niet laat het even uitrazen en bijkomen van alles je bent nu net terug laat alles bezinken en dan merk je vanzelf wat je wilt :slight_smile: en is die weer weg bij ze werk? Jeetje :o

Tam wat jammer dat je niet langs komt :frowning: maar wel opeens een nieuwe askim gekregen! Wat een omkeer kan hij maken zeg haha! Hij is tenminste verstandig en denkt aan jullie toekomst en dat is wel heel mooi :slight_smile:

Update
Heb dingen op een rijtje kunnen plaatsen ondanks nachtmerries en nog veel onduidelijkheid heb ik zoiets van ik moet door en niet andermans problemen op me nemen dus dat doe ik nu!! Ik moet echt sterker worden als het gaat om meeleven en de hoeveelheid waarin ik mensen help want ik werk mezelf in de stress door andermans problemen!

Net naar de supermarkt geweest en het was een uiterst onplezant bezoekje! Meneertje achter de kassa zat te flirten!!! Knipogen alles! Zonnebril op gezet telefoon gepakt met achtergrond van askim en opzettelijk gezorgt dat die t zag! Hij deed vijf passen achteruit en gaf me het bonnetje! Maar moet ik dit nu tegen askim zeggen… pff ik weet het niet! Dan kan ik niet meer naar die supermarkt en is wel echt mijn supermarktje want het is zo goedkoop!! (Voor de mensen bekend met de turkse supermarkten heb het over de BIM!!)

Vandaag gezellig gelunched in Manavgat met askim! Plannen gemaakt voor als me ouders komen en heb de belofte dat hij me helpt met het huis aan kant te krijgen yaay!!!

Via Wereldwijzer app

Heey LBDSS

Jaa we hebben idd al een heel avontuur achter de rug hihi!
Zijn familie weet het al en die zijn blij voor ons/hem!
Wanneer ik het mijn vader ga vertellen weet ik nog niet sowieso binnekort! Ben nu eerst mijn vriendinnen op de hoogte aan het brengen en hun reactie aan het peilen, en wat denk je? Ze hadden het allemaal al zien aankomen haha!

Ooh leuk dat je ook in die buurt zit, welke plaats dan als ik mag vragen?

Via Wereldwijzer app

ff snel… LBDSS, alles te weten maakt niet gelukkig! En jij weet ook dat je askim dan naar die winkel gaat en hem ff een lesje leert. Nergens voor nodig. Er is ten slotte niets gebeurd, jij bent niet op het flirten in gegaan. En er flirt vast nog wel weer eens iemand met je.Zolang je er niets mee doet, kan het geen kwaad :smiley: BIM ken ik (nog) niet, maaaaar wie weet ga ik het winkeltje nog leren kennen!

Lovato het hoort bij Manavgat woon 15 minuutjes van het centrum hihi :slight_smile:
Haha heb je nu geen last van de vooroordelen over turken enzo? Ik nu nogsteeds na een jaar pff vermoeiend hoor!

Ladyside je hebt ook gelijk ja… t vervelende is dat askim mij altijd verteld wanneer meide een move op hem maakte of wanneer mannen tegen m zeggen “kijk zij wil s*x met je gewoon doen ik vertel het C niet! Die komt er nooit achter” hij doet er niks mee en daar ben ik zo gelukkig mee en toch ook erg blij met zijn eerlijkheid! Heb daardoor n aantal mannen flink op hun plek kunnen zetten! En toch als ik dat hoor denk ik echt wat een vieze vette varkens zijn sommige mannen toch bah bah en bah!!
Haha BIM vergelijk ik zelf met de Aldi! Goedkoop en alles staat in dozen in de winkel gestald :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op de forum en heb als tip meegekregen hier bij deze topic mee te lezen.
Moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet helemaal volg hier, maar ik zal het graag een beetje doorlezen hier. Wel merkte ik wel gelijk dat hier allemaal lieve mensen aan het kletsen zijn. Super leuk. Maar voor nu alvast; Hoi iedereen!!

Groetjes Deniz kizi

Poging 2 om te updaten en nu maar hopen dat ik niet weer opeens terug schiet naar de vorige pagina als ik bijna aan het einde van een lange update ben! fingers crossed

@Summie, hier de puber én controlfreak!
Ik moet echt jouw woorden vergroot uitprinten en op de koelkast/wcdeur/badkamer gaan plakken. Was er ff stil van, mooie woorden! Ik blijf zwemmen, hoevaak ik ook kopje onder ga!

@Miloutjuhh,gelukkig is de ruzie tussen jou en je askim snel bijgelegd! Balen dat je niet op je plek zit hier in Nl, en daardoor dus niet lekker in je vel zit. Kan daar de vermoeidheid ook vandaan komen? Dat wanneer je je weer beter gaat voelen en ergens op je plek bent, dat je ook meer energie zal krijgen?
Maar misschien moet je gewoon even heel goed alleen aan jezelf denken en gaan waar je hart je heen brengt en waar jij je thuis voelt? Rustig op zoek gaan naar een baantje en het dan weer gaan proberen daar?
Gelukkig ga je al heel snel naar je askim! Hoop dat je daar goed kunt praten, én tot een oplossing gaat komen.
Dank je trouwens voor weer in het lijstje zetten :slight_smile:
En ooooh dat kleine vriendinnetje van me, zucht! Ik ben verliefd hoor! haha, wat een ontzettend schattig ding is het!

@LBDSS, Fijn dat jullie ondanks de strubbelingen toch nog een leuke dag hebben gehad om jullie jubileum te vieren! Hoe is het ondertussen met je wondje? Heb je askim nog een schop gegeven na alle adviezen en geschrokken dames hier?? :wink:

@Kardelen, Ai jij oooook al onenigheid met je askim? Kwam hij toevallig ook uit Side? Want blijkbaar zit er in Side en omgeving echt iets in het water :wink: Of zijn het gewoon de meeste Turkse mannen die een gigantische gebruiksaanwijzing hebben die alleen in het Turks te lezen is en dus onleesbaar voor ons? :wink:
Tips heb ik helaas niet, aangezien ik altijd boze berichten ga sturen als ik in die situatie zit. Ik probeer altijd heeeeeel goed en fanatiek hem te negeren, maar dat lukt dan uiteindelijk niet en ga dan de bitch zijn… Dus van mij geen tips vrees ik.
De week in September zijn er trouwens 2, en als het helemaal geweldig gaat zijn die 2 weken, dan moet er iets heeeeel erg veranderen als ik weer thuis ben. Ik kan namelijk niet een relatie zonder contact hebben, de afstand vind ik al erg genoeg. Dus als de liefde er nog steeds volop is, en het veranderd niet… dan vrees ik dat ik een heeeeel moeilijke keuze moet gaan maken. Maar goed, eerst die 2 weken maar weer eens goed doorbrengen, met hopelijk een aantal goede gesprekken over de hele situatie, en dan zien we wel weer of er keuzes gemaakt moeten worden.

@Tamara, Hier gaat het z’n gangetje, zo lang ik bezig blijf en afleiding heb gaat het beter. Aftellen ben ik wel aan het doen, maar nog altijd is die onzekerheid er. Ook al noemt ie me sinds afgelopen week opeens weer schatje en askim. Had ik al een tijdje niet gehoord.
Maar de tijd gaat nog nét niet snel genoeg, maar daar zul jij alles van af weten. Jij bent ook alweer aan het aftellen natuurlijk!
Jij zit in de Messenger van je askim ingelogd? Lijkt me lastig al die dingen te moeten lezen dan… Ik ga dat écht niet voor elkaar krijgen bij askim, hij verbergt nog net iets teveel voor me heb ik het idee.
Maar als ik zo het bericht lees van je askim, dan denk ik niet dat hij iets meer bedoeld met dat i miss you,aangezien hij ook naar haar man/vriend vraagt.
En die overeenkomsten met al die askims… het is dus toch iets Turks :frowning: Vooral niet over gevoelens praten, dat is niet stoer en mannelijk! haha!

@Delali, wow! Die van jou is ook al zo snel! Ook dat zit in de Turk volgens mij. Die van mij was ook al in de eerste paar dagen dat we elkaar hebben leren kennen aan het rondbazuinen dat ik zijn vrouw zou worden, en vlak voor ik in Mei terug ging vond ie dat we verloofd waren. Nouuuu niet zo snel meneer! Ook werkt ie zoveel zodat hij de trouwerij kan betalen…
Die van mij komt uit Oost Turkije (en dan gelijk in een uithoek) en hij vertelde dat daar dus ook uitgebreid getrouwd word, met héél veel gasten en een paar dagen durend. Ik bedank! Ik vind 1 dag wel genoeg, en hoef geen 1000 gasten op mijn trouwdag.
Maar aangezien ik geen werk heb, en hem dus niet naar NL kan laten komen, is klein trouwen in Nl geen optie, dus “vrees” het ergste haha!
En je hoorde het goed van LBDSS en mij, rammelende eierstokken! Denk dat ze in Turkije te horen zijn van mij :wink: En ook ik ben 34 (bijna 35 whaaaa!) dus niet meer piepjong, LBDSS daarentegen is net als velen hier nog een stukje jonger en in de bloei van hun leven. Er zijn een paar dertigers in het clupje.
Leuk dat jij al een dochter hebt, maar kan me voorstellen dat je nog graag een broertje of zusje erbij wilt voor haar. En dan ook nog van je grote liefde, hoe compleet wil je het hebben? Ik rammel eerst nog even verder :wink: Maar niet te lang meer, anders ben ik te oud!
Wow wat een gepuzzel zeg om alles uit te zoeken om hem bij je te krijgen! Maar zou super zijn als dat zou lukken natuurlijk. Mutlu heeft vast wel tips voor je!

@Tam, heeey daar ben je weer eens een keertje! :wink:
Nog steeds errrrrg jammer dat je niet meekunt naar Side! Maaaaar je stelt het allemaal wel uit voor een ontzettend goed doel! Die askim van jou doet in ieder geval wél moeite. De mijne gaat op en neer. Verder kletsen we natuurlijk op FB nog, dus ben op de hoogte van je werk en verhuis/klus stress. Nog ff meis, dan zie je steeds meer vooruitgang en is het op en top jouw plekje!

@Isafazli, welkom thuis! LIjkt me een lastige situatie waar je in zit. Ontzettend leuke dagen gehad, maar tóch de twijfel. Hij regelt dus eerst, met jouw geld, allerleid dingen voor een nieuwe job en nu hij dat eindelijk voor elkaar heeft wil ie opeens naar Bodrum om te werken?? SOrry hoor, maar ik vraag me dan af óf ie jouw geld wel echt heeft gebruikt voor de kosten die hij moest maken voor zijn nieuwe baan… En vanaf september is hij al thuis? Best vroeg in het seizoen…
Het spijt me heel erg, ook als je mij dit bericht niet in dank afneemt, maar als ik jou was zou ik nog even heeeeeel goed nadenken of hij volledig oprecht is. 14 dgn bij familie zou ik niet echt aanraden, ook al was alles perfect tussen jullie. ongehuwd bij familie logeren lijkt me niet makkelijk. Regels zijn toch net even iets anders dan mbt samen slapen etc.
Maar goed, denk er in ieder geval goed over na. Bij mij gingen alarmbellen rinkelen zodra ik het bericht over die 150 euro las.

@Egwene, Leuk weer iets van je te lezen. En zo te zien op FB heb je een heerlijke vrije dag gehad.
Super dat je nog zoveel contact hebt met je askim! En oooooooh de badmeester! haha! Gewoon lekker over je askim blijven dromen hoor! :smiley:

@xLovato, Welkom terug hier dan! Ik denk niet dat ik je gekend heb, maar leuk dat je weer mee komt schrijven en wat een bijzonder verhaal heb je! Ik hoop dat je snel weer naar Turkije kunt. En weer een Side/Manavgat askim en dame erbij!! Join the club :slight_smile:

Zoooo dat was ff een heeeeel lange update.
Van mijn kant weinig nieuws, afgelopen week de zus van askim gezien op Skype (of had ik dat al gemeld? ) Had gevraagd of zij wist wie ik was, en dat wist ze zei askim. Had voorgesteld overdag te skypen, maar dat is dus nog steeds niet gelukt. Kennelijk heeft hij het in zijn pauze te warm/druk met zwemmen en slapen… Dat nachtskypen werkt gewoon echt niet. Eergisteren wéér met ruzie gaan slapen. Gister had ik het zelf heel druk, doordat ik een middag in Friesland ben gaan varen met de Zonnebloem. Dus ook ff niets laten horen, ook om weer die woordenwisseling van de nacht ervoor. Gelukkig aan het eind vd middag toch nog een bericht gehad van hem, en gisteravond een langgerekte askimmmm. Helaas snel daarna weer internetproblemen dus niet meer gesproken wat wel de bedoeling was.
Maar telkens wanneer ik denk dat het weer de goede kant op gaat, dan gaat het even daarna weer mis. Dus ik denk gewoon ff helemaal niks meer :wink:
Pfff ik wilde om 22h15 al naar bed, en nu is het 3 kwartier later en ben ik nog steeds niet naar bed. Ik kruip er nu heeeeeeel snel maar es in!

Slaap lekker meiden!

@LBDSS
De vooroordelen heb ik 4 jaar geleden allemaal al gehad… Maar mijn vriendinnen en zussen accepteren het nu gelukkig gewoon, ik heb het net weer aan een vriendin verteld die ik al lang niet meer had gezien en die vond het niet zo ‘leuk’ zei wel van ja dan gaat het nu weer niet werken… Maar daar trek ik me niks van aan ik weet zelf wel wat ik doe, ik en mijn askim hebben de afgelopen tijd goed met elkaar gepraat ook of we toch weer verder met elkaar wouden en nu gaat het ook veel beter dan eerst! We praten meer ipv ruzie! maarja der blijven altijd wel mensen met vooroordelen en daar trek ik me niks van aan!

@Ladyside
Ooh leuk nog iemand uit de omgeving manavgat! Jaa ik hoop dat ik ook snel weer kan gaan, nu veel werken in de vakantie dan moet het wel goedkomen, misschien in oktober 1 weekje en anders in december!

Via Wereldwijzer app

Goeienacht;))

Ladyside: neem je zeker niks kwalıjk… Voelt ook heel dubbel aan, ondertussen weet ik dat hij in alanya nieuw werk heeft gevonden in een hotel. Ik hoor hem wel redelijk veel maar deftig praten lijkt niet te lukken. Deze middag zitten googelen voor vliegtuigtickets, maar ik wil hem eerst deftig spreken voor ik iets boek, heb hem dat daarjuist ook getikt in een bericht!!!
En ja september komt dichterbij, ik hoop dat jullie eruit komen!!!

Via Wereldwijzer app

Hallo allemaal

Wou jullie even een zonnige zondag wensen…
D’r is weer veel geschreven zag ik…zo komt het weer eens vol haha

Miloutjuhh
Als je nog tijd hebt mag ik nog in het lijstje d’r bij?
19 sept tot 9 okt Istanbul
Alvast bedankt

Via Wereldwijzer app