Het Turkseliefdestopic number 99

Oohhen summie ik en askim in combinatie met zowat alles is gevaarlijk :') ik heb blauweplekken van het uit het bed vallen! (Lees getrapt worden haha!) En askim heeft n blauwe plek vlakbij ze oor op ze kaak omdat ik van hem schrok hahaha!

Trouwens werd vanacht wakker met een schilderij op me… askim had m eraf getrapt! Gelukkig niet kapot want tis een lelijk schilderij maar niet van ons :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

Whahaha LBDSS!! Jullie zijn echt te grappig samen! Je kunt in ieder geval niet zeggen dat het saai is bij jullie :wink:
Ik hoop dat ik idd ooit (snel) zo’n lief klein hummeltje van mezelf heb :slight_smile: Pfff iedereen om me heen is weer zwanger, lastig!!
Helaas is hij niet zo heel veel veranderd nog… Hij blijft volhouden dat er voor hem niets veranderd is qua gevoel en dat moet ik dan maar geloven. Maar door alle trust issues door het verleden is het wel eens heeeeel lastig.
Ik blijf mezelf maar inprenten dat ik het allemaal vanzelf wel merk in September, en dat ik dan de keus ga maken: doorgaan of stoppen.
Wel heeft ie me vanmiddag weer omgedraaid (op skype) naar zijn zus die bij hem op bezoek was, en heb na afloop even gevraagd of ze weet dat ik zijn vriendin ben. Dat wist ze :slight_smile: En overdag is ie in ieder geval een stuk leuker op Skype dan 'snachts. Dus die nachtelijke skype sessies gaan we afschaffen heb ik voorgesteld, om zo min mogelijk ruzie te maken door vermoeidheid.
Ik wil gewoon NU daarheeeeeen! :wink:

Haha Ladyside we hebben samen gelukkig ook erg veel plezier om onze eigen onhandigheid :stuck_out_tongue: ookal maken we ons zorgen om de toekomst in relatie tot het kinderwens topic! We zijn bang dat wij een blauw en paars kindje gaan krijgen omdat het bijna zeker is dat het onhandig gaat zijn :stuck_out_tongue: ochh ik zie nu ook zoveel babies en lieve kindjes om me heen en op fb voorbij komen en het maakt me kriebelig!! Maar eerst sparen!

Ik herken mezelf wel in vertrouwens issues door dingen vanuit het verleden helaas… Ik heb er zo lang over moeten doen voor ik echt geloofde dat askim niet naar andere meiden ging en geloof me dat is niet door hem weggenomen (hij deed wel erg ze best hoor maar moest t voor me eigen rust van andere horen!). Het verleden kan je heden schade toe brengen en dat is heel erg eigenlijk dat wij dit als mensen toe laten! Blijf onthouden dat niet iedereen het zelfde is en dat er zoveel goede mensen op de aarde rondlopen! Probeer nu alles over je heen te laten komen en wacht september af! :slight_smile: en snap dat je ongeduldig bent en wilt dat augustus snel voorbij is haha! Het zullen spannende tijden voor je worden

Via Wereldwijzer app

Hii Ladys,

Gekke vraag heeft een van de dames die in Turkey getrouwd is uit België een papier met de Belgische vlag op?

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hey meiden,

Tamara: Ik wil je allereerst mijn excuses aanbieden. Wat stom dat ik daar niet aan heb gedacht dat het suikerfeest voor jullie natuurlijk dit jaar helemaal niet zo’n groot feest kan zijn. Hoe is het met je familie? Hebben jullie nog regelmatig contact? Ik vind die situatie wat daar gebeurt echt zo verschrikkelijk. Ik wil je toch even laten weten dat ik met je meeleef. Hé en meid dat jij nu zo moe bent, onthoud dat je lichaam nog wel steeds herstellende is en om dan weer werk te hervatten, het klinkt simpel en ik ben blij dat het ook goed gaat, maar dat kost natuurlijk wel energie van je lichaam hè…Dus misschien wel logisch dat je nu wat moe bent. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Delali: Jeetje meid, ik zat aan het water, even met mijn kop in de wind aan het uitwaaien, toen ik jouw berichtje lees. Tranen sprongen in mijn ogen. Wat ontzettend ontroerend en lief wat jij voor/over mij hebt geschreven! En wat ontzettend leuk dat je nu eindelijk de stap hebt durven zetten om mee te gaan schrijven!!! Volgens mij ben je een echte aanwinst voor het forum. En onthoud je kan nog altijd zelf bepalen wat je hier wel en niet neerschrijft :wink: Bijzonder om te lezen hoe de Islam een onderdeel van je leven is geworden. Ik weet dat er in het verleden meerdere personen hier (o.a. Pookie) zo in contact gekomen zijn met de Islam. Lastig voor jullie dat zijn familie moeilijk doet over jullie relatie. Ik hoop dat het niet al te veel invloed op jullie samen gaat krijgen! Je vertelde dat jullie bezig zijn met een visum een tijdelijk of langdurig verblijf? En ook op het gebied van visums aanvragen kan je hier steun vinden, maar ja dat hoeven we jouw natuurlijk niet te vertellen want dat weet je al :wink: Nou meid schrijf lekker met ons mee en nogmaals welkom!

Yildiz: Thanks meid. Ik heb de afgelopen tijd ook heel veel aan jouw verhaal gedacht, ook jullie hebben een vergelijkbaar iets meegemaakt, maar gelukkig hebben jullie samen gewonnen! Ik vroeg me af hebben jullie een mooi suikerfeest gehad? Had je het zelf georganiseerd of hebben jullie het met zijn familie gevierd? (Ik meende dat zijn familie niet in de buurt woont) En dat je niet veel tijd hebt om hier te reageren, zie ik als een positief punt, een teken dat jij lekker bezig bent in Turkije :wink:

LadySide: Thanks meid voor je ontzettend lieve woorden! Ik moest wel lachen over je reactie ik lijk wel een puber, zoooooo herkenbaar. En weet je wat ze daar in Turkije over zeggen en dat heb ik van meerderen gehoord, meid het is een bewijs van dat je leeft! Probeer gewoon met een open blik naar Turkije toe te gaan en je ziet wel wat er komt :wink: En weet je wat mij nadeel is, en dat heb jij volgens mij ook, wij zijn controlfreaks, we vinden het fijn om de touwtjes in handen te hebben en wij denken over alle kleine dingetjes al na en op alles moeten we antwoord hebben. Tsja en de liefde, dat is net als een zee met golven, die laat zich niet sturen, die gaat zijn eigen gang, je kan met de stroom meegaan, en soms ga je misschien effe koppie onder door een hoge golf of omdat het even onstabiel is en dan denk je k*t, maar ik weet van mezelf maar ook van jouw (door onze levenservaringen), dat we sterk zijn en dat we kunnen zwemmen, dus ook al gaan we soms koppie onder, je zal altijd weer bodem onder je voeten gaan voelen en komen te staan! :wink: En hoe en waar je dan terecht komt, dat is en blijft een verrassing, maar als je het niet probeert krijg je ook spijt. :wink: Hahah en dit zou wel een peptalk voor mezelf kunnen zijn ahhahaah.

Isa: Welkom thuis, ook al voelt het misschien niet joepiejee dat je thuis bent, ik ken het gevoel :wink: Hoe is het met je en je askim? En hoe is het uiteindelijk afgelopen met het geldverhaal?

LBDS: Je mag wel eerlijk toegeven hoor dat het er in de slaapkamer bij jullie wild aan toe gaat :wink: :-p Ik denk inderdaad dat hij heeft gedacht het wondje moet dichtgebranden worden. Ook al vind ik het wel een vreemde actie, ik zou het nooit zomaar bij iemand doen. Hoe is het er nu mee? Ik had je gister al wat tips gegeven, maar je zou er voor kiezen om water te koken (zodat het steriel is) en daarin soda/biotex op te lossen en dat op je wondje te doen. Mocht je wondje gaan ontsteken dan is soda en biotex een geweldig hulpmiddel, maar ook om ontsteking te voorkomen. En anders is wodka, jonge jenever, whiskey goede alternatieven om je wond mee schoon te maken.

Littleone: Dus druk bezig met de voorbereidingen? Gaat het wat goed allemaal? Ik vroeg me af gaan je ouders ook aanwezig zijn bij het huwelijk?

Summie ik ben idd best druk bezig met de planning van het trouwfeest en mijn papieren maar het komt ook steeds dichterbij natuurlijk… voor de moment gaat alles nog goed en loopt er niets verkeerd…

Mmm men ouders is een andere Zaak zoals het er nu uit ziet gaan ze niet mee gaan

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

Thanx voor alle knuffels en felicitaties voor ons 1 jarig samen zijn :slight_smile:
voel me iets beter. Geen ruzie meer met askim.
Waarom ik niet happy ben op het moment? Zit gewoon niet op mn plekkie hier in NL. Mn werk is niet mn ding, het is gezellig met de collega’s daarom kan ik het volhouden maar word steeds moeilijker. Het is lastig om iets anders te vinden en ik mis askim enrom. Hebben elkaar 8 maanden niet gezien. Daarnaast mis ik ook gewoon het leven in Turkije, de familie daar en mn kids.
Daarom er nu heel erg over aan het denken om weer voor een tijdje terug te gaan naar Antalya. Daar over had ik ruzie met askim want hij vind/vond dat ik door dat te doen niet aan onze toekomst samen denk.
Gelukkig hebben we dat uit kunnen praten al blijft het een gevoelig onderwerp. Nog precies 2 weken en dan ben ik eindelijk weer daar e kunnen we het er eens even heel goed over hebben.

@Summie ja dat helpt af en toe zeker alles ff opschrijven doe ik regelmatig :slight_smile:
Ik hoop voor jou dat hij het licht nog gaat zien, dat jullie samen de uitdaging als nog aan kunnen gaan.
Maar ik denk dat het voor nu misschien wel beter is zo. Volgens mij zou je het anders nog heel zwaar krijgen met iemand die gaat zwijgen.

@Tamara thanx meid. Heb er van de week heel fijn met een collega over kunnen praten.

@Littleone wat spannend de voorbereidingen voor jullie huwelijk :slight_smile: Hopelijk gaat alles een beetje vlot?
Wel enorm balen dat het thuis nog altijd niet goed zit :frowning: En dat je ouders dus ook niet mee zullen gaan.
Ik hoop dat je snel een eigen plekje vind want dat zal jou vast wat rust geven.

@Delali welkom hier meid :slight_smile: Wat leuk dat je hebt besloten om toch mee te komen schrijven.
En wat een mooi verhaal!
Mooi om te lezen hoe jij de keuze voor het geloof hebt gemaakt!

@Yildiz hebben jullie nog iets gedaan met het suikerfeest?

@Ladyside wat heb je er een enorm lief vriendinnetje bij gekregen :slight_smile:
Wat lastig dat het tussen jullie nog steeds niet helemaal zo loopt als jij zou willen.
Ik denk dat het misschien wel goed is om hem een beetje los te laten al is dat zeker niet gemakkelijk.
En ik hoop dat je over 6 weken weer even heerlijk van elkaar kunt genieten en er daarna weer vol voor kunt gaan samen.

@Isa weer terug in België. hoop dat je een super tijd hebt gehad!

@LBDSS een jaar gaat enorm snel. Ik ben nu ook alweer bijna een jaar in Nederland zo’n gek idee.
O o wat een idee van je askim. Hoe gaat het nu met het wondje?

Mijn update staat al boven aan. Hoop dat het met iedereen die ik vergeten ben en die wie hier al een tijdje niet gezien hebben goed gaat?

Ik ga zo het lijstje weer eens opzoeken.
Wie moesten er nog ingezet worden?
Sorry lieve dames ik kan het ff niet meer terug vinden.

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 8 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 14 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 44 nachtjes

******BACK AT

Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Ik heb me dag niet…

Morgen 1 jaar samen en de irritaties zijn er zeker, vanaf mijn kant. Askim gaat vanavond na het werk voetballen met collega’s en vrienden… wanneer? Na sluitingstijd dus… wanneer sluit de bar? 2 uur… wat heeft hij mij belooft? Dat we morgen naar t strand gaan… zie ik dat gebeuren… NEE! Het is me vaker overkomen, askim belooft dat we naar t strand gaan en vervolgens slaapt die door de wekkers word die boos als ik m wakker maak krijgen we ruzie en gaan we niet… ik zie t al helemaal gebeuren en bah wat zit ik er tegenop! Misschien moet ik niet van het negatieve uitgaan maar das zo lastig als t al zo vaak gebeurt is… hij kwam er ook echt plots mee! Wist t gister al verteld het mij vandaag een halfuur voordat die naar ze werk vertrekt! Meneer was het vergeten zei die… ochh ik zit nu zo in me hoofd… vooral omdat alle mannen waar die mee gaat grote zuipers zijn en zichzelf bijna elke avond lam zuipen… ben natuurlijk doodsbenauwd dat ze daarna de kroeg in gaan en bier en andere drankjes gaan zuipen… ik weet t allemaal even niet meer… Had me zo verheugt dat die miss wel vroeg thuis zou zijn en dat we dan een paar uurtjes samen zouden hebben voor het slapen en dan de volgende dag gezellig naar het strand etc…

Me wondje jeukt als n gek is dik en doet pijn… dus ook dat gaat niet lekker…

Wat heb ik ontzettend zin om te huilen! Askim zag natuurlijk dat er iets was en hoort t ook als ik bel maar blijf mar stug volhouden dat er niks is, als ik dit uitspreek hebben we sowieso ruzie want hij houd absoluut niet van negatieve gedachtes…

Ik reageer zo op iedereen ga eerst even douchen ofzo voor de tweede keer vandaag (moet iets he)

Via Wereldwijzer app

@Miloutjuhh, mag ik in het lijstje??? :smiley: 8 t/m 22 september :smiley:

Later reageer ik nog ff verder!

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 8 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 14 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 39 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 44 nachtjes

******BACK AT

Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013

@Ladyside je staat er in :slight_smile:
zo gaan we weer wat sneller naar het volgende deel want we doen al lang over deze :wink:

@LBDSS balen meid! Ik zou het juist wel bij hem aangeven dat je het niet tof vind wat hij doet. Dat je er van baalt als jullie afspraak morgen niet door gaat. Dat je het prima vind als hij gaat voetballen maar dat je hem wel op een bepaalde tijd wakker maakt omdat jullie naar het strand zouden gaan. Als je er niks over zegt dan weet hij het natuurlijk ook niet hé

Milou dat weet die wel en hij geeft me de 100% garantie dat die opstaat ik heb niks om me zorgen over te maken! Maar ook dat hoorde ik eerder…

Verder trek ik me even terug om prive omstandigheden… (niks in relatie tot mij en askim)

Via Wereldwijzer app

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 7 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 13 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 38 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 43 nachtjes

******BACK AT

Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
ladyside 22-09
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

LBDSS : 1 augustus 2013 1 jaar samen gefeliciteerd! !!!
Littleone : 1 augustus 2013 1jaar samen gefeliciteerd! !!!

Via Wereldwijzer app

Summie: Och meid ik hoop echt dat het nog goed komt met jullie en dat hij gaat in zien wat hij mist! En wat betreft dat stilzwijgen… dat is vaak nog erger dan ruzie! Maar ik denk dat hij gewoon een hele emotionele man is die zijn emoties niet onder controle heeft en niet weet hoe hij die moet uiten… Heel lastig! Ik hoop echt dat het nog goed komt!

Littleone: Spannend meid de bruiloft komt steeds dichterbij!! Ik hoop dat je snel je eigen plekkie kan vinden en anders ga je toch een tijdje in Turkije wonen bij je askim?

Delali: Welkom hier! Heel grappig, jou gebruiksnaam lijkt heel veel op mijn echte naam haha. Ook in je verhaal lees ik veel herkenning. Ook mijn askim en ik hadden maar een paar dagen om elkaar te leren kennen, maar er was gelijk zo’n klik en na dat ik de eerste keer naar hem terug ging was die klik er ook meteen weer. Vind het ook heel bijzonder om te lezen dat je moslim bent geworden. Dat is toch wel een belangrijke keuze geweest. Ben me op het moment ook erg aan het verdiepen in de Islam en lees op het moment ook de Koran. Ik ben altijd heel erg anti-geloof geweest, maar askim laat me zien dat je ook op een andere manier kunt geloven en dat vind ik mooi.

Ladyside: hmm tussen jou en je askim dus ook nog steeds niet alles lekker. Wat ga je doen als die week in September echt top gaat en het contact daarna weer minder wordt? Misschien zijn jullie gewoon allebei niet zo goed in lange afstandsrelaties, maar dat betekend niet dat de liefde er niet is!

Milou: Snap dat je je askim mist als je hem al 8 maanden niet gezien heb. En hoe zo vind je askim dat je niet aan jullie toekomst denk als jij naar Antalya gaat? Lijkt me juist beter voor jullie relatie omdat jullie waarschijnlijk meer mogelijkheden zullen hebben om elkaar te zien.

LBDS: och meid wat jij schrijft herken ik wel! Vooral het feit dat je askim belooft om iets te gaan doen de volgende dag, dat hij door de wekker heen slaapt en vervolgens boos wordt als jij het niet leuk vindt dat hij niet wakker wordt… grr laatste keer daar ook ruzie over gehad met askim. Ik snap ook het feit dat je het niet wilt opnoemen tegen askim, omdat er toch alleen maar ruzie van komt en dat je dan maar weer op je tong bijt in de hoop dat het goed komt… en privé omstandingheden toch niets ernstigs he?

Meiden zit er iets in het water daar in Turkije ofzo? Paar meiden ruzie met hun askim of askims die stilzwijgen. Ook mijn askim heeft er last van. Ik word ook al een paar dagen genegeerd en konden elkaar gisteren ook precies twee jaar… Heb hem daar nog een lief berichtje over gestuurd en ook daarop kreeg ik geen reactie. Terwijl hij wel gewoon online is op whatsapp. En dat allemaal omdat we een kleine ruzie hadden over iets. Ik kan er echt niet tegen als askim me gaat negeren. Iemand tips? Want weet echt niet hoe ik hier mee om moet gaan en ben bang dat ik het alleen maar erger maak.

Lbdss: Ieuwww dat klinkt niet goed. Sterkte! Eerlijk gezegd verbaasde het me dat jij en je askim nog maar zo kort bij elkaar zijn. Ik hoop dat jullie ondanks alles toch een fijne dag mogen hebben. Enne dat jeuken van de wond, jeuk kan ook een teken zijn dat een wond heelt. :wink: Maar als jij je zo zorgen maakt waarom ga je niet effe langs een dokter?

Miloutjuh: Wel mooi dat je van jezelf weet waaraan het ligt. Ik heb eerlijk gezegd ook gedacht waarom ga je niet weer richting Turkije voor een tijdje. Misschien vind je daar wel je plek. En waarom denk je dan niet aan je toekomst met je askim? Het is toch ook heel belangrijk dat jij lekker in je vel zit? Een toekomst samen in Turkije is voor hem geen optie? En inderdaad meid nog even en je bent bij hem :wink: En wat jij over mij schreef, daar heb je helemaal gelijk in, dat is ook de reden dat het op deze manier, van hoe het nu ging niet meer werkte.

Littleone: Ach meisie het verhaal van je familie ik blijf het afschuwelijk voor je vinden. Gaat zijn broer wel mee naar Turkije? En wanneer is eigenlijk de grote dag? Heb je al een jurk?

Kardelen: Ooh meid een knuffel voor jouw…wat ontzettend balen meid…de gouden tip heb ik helaas niet voor je…als ik het wist had ik hem zelf ook gebruikt…ik herken je gevoel ik wist op een bepaald moment ook niet meer hoe te reageren, moest ik nou boos, meelevend, zorgzaam of geirriteerd zijn? Vroeg ik aandacht was het niet goed, liet ik hem met rust was het niet goed, zo verwarrend. Maar ik hoop voor jouw dat het met jouw en je askim snel weer soepeltjes gaat. En wees niet al te bang, volgens mij staan jullie samen heel sterk en komen jullie hier vast weer samen uit :wink:

Via Wereldwijzer app

Even een snelle update dan,

Askim is wakker geworden, maar hoe!! Ik lief ontbijt op bed gemaakt… dat maakte m wel wakker toen ging ik de spullen opruimen vroeg of die de handdoeken wou pakken en hij sliep weer! Net zo lang lopen zeuren tot die wakker werd en t werkte! Zonder ruzie!! Toch op t strand wou askim na 30 min al weg… we hadden daar wel ruzie! Ik wou zwemmen en meneer wou opeens niet (thuis had die t er nog wel over!) Uiteindelijk niks meer gezegt en toen kwam meneer met t idee om te zwemmen oohh pff! Gelukkig hebben we het uiteindelijk wel super gezellig gehad! Nu is askim weer werken en ik heb een berg was jeetjemina! Eergister nog gewassen maar nu door de strandkleding en handdoeken zit me wasmachine gelijk super vol haha!

En ja Summie 1 jaar precies vandaag! Maar al 6 jaar goede vrienden! :slight_smile:

Me prive omstandigheid heeft niks met familie of askim of mijn gezondheid te maken maar heeft me hoofd wel goed bezet! Ik kom wel gluren en miss eventjes mee schrijven kort maar heb even tijd nodig

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh
Ik mis nog iemand in het lijstje haha
Mag ik dr bij?
19 sept tot 9 okt naar Istanbul

Kom later weer ben nog op werk tot half 7 en nog maar 1 kind ppfff

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden…

@summie
Geeft niks hoor meid…
Inderdaad het is allemaal heel dubbel, gelukkig hebben we veel contact met de familie elke x als ik een App onverwachts krijg schrik ik toch wel ff hoor…tis gewoon stressie en spannend… Een eeuwig conflict wat nooit zal stoppen
Hoe voel jij je verder?

Littleone
Bah meid niet leuk om te horen en lezen dat je ouders het nog steeds niet oke vinden…
Wanneer is eigenlijk de dag?

Kardelen
Hoe loopt het nu tussen jullie?
Negeert ie je nog… Verschrikkelijk is dat
Ik weet zo geen tips…maar zou het hem gewoon zeggen en dat zien dat hij online is op whatsapp en niet praat ken ik heeeeeel frustrerend

Lbdss
Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad
Gefeliciteerd
En kop op he

Ladyside
Hoe gaat het nu met je meid?
Al stiekem aan het aftellen…
Hoop echt voor je dat de tijd vliegt

Ppff ik ben moe megaaaaa moe drukke week veel gewerkt en nergens geen zin meer in
Tussen Askim en mij gaat het goed…soms de kleine irritaties maar die horen d’r bij
Vanmiddag zag ik o zijn messenger dat hij met een meid uit england had gepraat dan gaan me stekels weer overeind haha het was een heel normaal gesprek wel hoor… Zij komt elk jaar in het hotel waar Askim werkte met een groepje Engelsen ze heeft ook een vriend die mee komt etc…maar dan lees ik zo en zie dat ze schrijft hoe het gaat if die d’r nog werkt etc etc en dan i Miss you en vervolgens schrijft Askim me to and how is Tom (haar vriend) uhuuuu oke tja moet ik d’r wat van zeggen of niet ppff maar heb besloten van niet wil geen gezeur d’r om hij zal d’r wel niks mee bedoelen en hij weet dat ik dat lees… Of zie ik het nu verkeerd?
Ik lees heel veel en zie heel veel vergelijkingen bij al onze askims haha
Het slapen, het weinig praten, ppff ze hebben ook wel moeilijke dingen hoor hihi
Nou meiden ik ga ff op de bank hangen en me bedje in…
Fijne avond en een zonnig weekend

Via Wereldwijzer app

Hey meiden,

Bedankt allemaal voor het warme welkom!! :slight_smile:
Ik ben ook wel blij dat ik nu eindelijk de stap heb gezet…

@LBDSS Jeetje meis wat schrikken van je wond. Lief zo een goedbedoeld advies en hopelijk heeft het de wond sneller doen herstellen, maar wat zal het een pijn hebben gedaan…Gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum :). Blij te horen dat jullie het uiteindelijk toch nog leuk hebben gehad samen en hij heeft zich aan zijn woord gehouden ;)…Ken dat hoor dan verheug je je op iets en dan loopt het weer net anders. Ze hebben soms niet door hoe belangrijk kleine dingen voor ons kunnen zijn heb ik het idee. Maar toch lekker gevierd samen. ik dacht ook eerlijk gezegd dat jullie langer samen waren omdat je zo een grote stap hebt gezet om te emigreren maar als je elkaar al zo lang kent en het voelt goed, waarom ook niet. vind het superknap dat je dat zo hebt gedurfd. En naar wat ik heb gelezen vermaak je je prima en zou je niet terug willen, dus dan was het de juiste keus. Ja het is veel werk de papieren verzamelen voor de aanvraag van het visum. Gaat meer tijd in zitten dan ik had gedacht…het lijkt wel een scriptie joh :wink:

@Ladyside: Ja we hbben wel trouwplannen eigenlijk al vanaf dag 1 hahaha… bij de eerste ontmoeting vroeg hij me of ik getrouwd was. ik zei nee, hij zei Marry me…haha toen had ik nog zoiets van jaja…je kent me niet eens grapjas. En toch heb ik hem daarna nooit meer anders gehoord. Alleen het hoe en wanneer is voor een deel afhankelijk van zijn vader. Ze trouwen waar hij vandaan komt heel uitgebreid en ze komen uit een heel grote familie. Voor mij hoeft dat niet perse aan de andere kant wel bijzonder dat eens mee te maken. Maar een maandagochtend naar het stadhuis is voor mij ook prima. Als we maar samen kunnen zijn :). Hoorde ik jou en LBDSS nou over rammelende eierstokken?? Hihi…daar heb ik ook last van, ben dan ook wel 34 en heb al een dochtertje van 5 jaar, zou het voor haar ook zo leuk vinden als ze er een broertje of zusje bij krijgt en dat van mijn grote liefde, ja daar ligt wel een diepe wens…Hoe oud zijn jullie (volgens mij een stuk jonger?)

@Summie: graag gedaan meis. Ik weet nog toen je mee kwam schrijven dat ik hetzelfde over jou dacht dat je een aanwinst was voor het forum en nog steeds, hoop dat je lekker mee blijft schrijven en dat het goed gaat komen tussen je askim en jou. Duim met je mee ;). Hebben jullie op het moment nog wel contact of even volledige afstand? lijkt me zo moeilijk. Ik heb het een keer gehad dat mijn askim naar zijn oom moest op het platteland nog meer afgelegen dan waar hij vandaan komt en hij had geen beltegoed :(. Twee weken hoorde ik hem niet ik dacht dat ik gek werd. Ik wist dat hij daar was maar toch voelde me zo ellendig. heb in die tijd wel een mooi gedicht geschreven, schrijven helpt echt :wink: Ik hoop dat de ruimte tussen jullie nu rust geeft en inzicht en dat hij ziet dat hij kans heeft een geweldige meid te laten lopen.
We zijn bezig voor een visum voor lang verblijf maar wat een hoop paperassen naast de formulieren en bijlagen die je beiden moet inleveren moet je ook allemaal “bewijsstukken” en foto’s en toelichtingen geven. Mijn zusje heeft de procedure vorig jaar doorlopen dus ik weet wel een beetje wat er vereist is, maar het is nog veel werk. En de tijd gaat ook wel dringen. Ik wilde graag dat hij na het seizoen mijn kant op kan komen, hoop dat we dat gaan redden. En je hebt gelijk ik bepaal zelf wat ik wel of niet schrijf, maar ik ken mezelf, ben vrij (soms te) open :).

Miloutjuhh: dank voor je lieve woorden. Ja ik weet nog dat ik dacht toen je in Turkije was bij je oppaskindjes dat je helemaal op je plek zat. Meis je moet je hart volgen en over de plaats en hoe en wat kun je met je askim praten. Als jullie maar bij elkaar zijn en jullie je samen happy voelen waar je woont. Hoop dat je askim in jouw geval ook de wens heeft om in Turkije te blijven.

Kardelen1: Haha…dat is grappig. Ja Delali zo noemde mijn askim me in het begin…heb inmiddels tig andere koosnaampjes maar dit was een van de eerste :)…ben nu wel nieuwsgierig naar jouw echte naam haha…Oh wat mooi dat je je ook aan het verdiepen bent in het geloof. Bijzonder ik vind het lezen in de Koran heel rustgevend ik mis mijn nachtelijke uurtje ook wel, tijdens de ramadan stond ik natuurlijk in de nacht op om te eten en dan las ik een uurtje uit de Koran. Wil dat ook wel weer oppakken maar toch op een ander tijdstip ;). Ja dat negeren en tips…ik ken het helaas ook en ik vind het zoooo frustrerend dat ik pas wat terug hoor als ik zelf even afstand neem. Dat lukt me vaak niet, maar dat is het enige wat bij mij werkt. Dan kan ik mijn tong wel afbijten :)…Want ik heb de neiging om dan juist meer te sturen en te zeggen en dat duwt hem helaas verder weg. Jammer dat zo werkt vind ik…

@Tamara082 Meis vanuit mij ook heel veel sterkte met je familie. Wat harteloos wat daar gebeurt en verschrikkelijk dat er zoveel onschuldige mensen onder moeten lijden. Werkte jouw askim destijds ook in het toerisme in Marmaris? Ik begrijp dat hij daar nu niet meer is…gelukkig :). Jeetje ja zo een bericht zou ik ook van slag van zijn. aan de andere kant hij deelt zijn gegevens met jou en alleen daarom zou je hem al kunnen vertrouwen. En ja als iemand zegt ik mis je moet je wel iets terug zeggen ;)…ook al voelt hij dat wellicht niet zo…Het blijft gewoon een moeilijk iets vind ik ook vertrouwen. in het begin werd ik helemaal gek van facebook. hij is er nu vanaf gelukkig niet voor mij maar omdat hij het zelf zat was. Maar hij had ook vaak van die meiden die dan dingen als Lekker ding of sexy op zijn facebook zetten…Nu ook is er een vrouw (nederlandse) die heeft geschreven dat de “hottest man” buiten staat waar hij werkt dan denk ik verdikkie heb je het nou over mijn askim :O…Wil je gewoon liever niet weten al kan hij hier niets aan doen. Ik heb er ook niets over gezegd naar hem toe en hoop stiekum dat zij het over zijn collega heeft (al is mijn askim natuurlijk veeeeel leuker, dat dan weer wel :wink:

Even iets over mezelf nog: ben dus erg druk met het voorbereiden van het dossier van de visum. Askim heeftook alle papieren en paspoort klaar moet het me alleen nog sturen, duurt me ook veel te lang…maar als het goed is heb ik het maandag in handen :). ben nu foto’s enzo aan het sorteren en delen van onze whatsapp gesprekken aan het selecteren. Pfoeh…dat is een werk. Maar komt goed. @Mutlu, lees jij nog mee? heb jij misschien nog tips voor me? Hoe gaat het trouwens tussen jou en je askim? Was heel blij dat het bij jullie zo voorspoedig is gelopen met het aanvragen!
Verder ben ik sinds vorige week begonnen met een zomercursus Turks. Heel leuk vind ik wel, maar ook wel intensief. Ik was eigenlijk met nog een cursist maar die heeft verstek laten gaan waardoor ik ipv 7x2 uur samen nu 7x1 uur alleen les krijg…Ik ben benieuwd.

Nog een ander vraagje, zou iemand mij (wellicht in een PB) kunnen vertellen waar MISS1993 is gebleven? ik begreep dat ze ineens weg was en dat ze niet wilde dat de reden op het forum zou komen. Ik herkende wel veel in de moeilijkheden met familie en het wel/niet accepteren door hun. Zou graag met haar in contact komen indien mogelijk.

Nou meiden wat een verhaal, hoop dat ik niemand vergeten ben! Fijn weekend alvast en slaap lekker voor straks :).