@Miloutjuh, gefeliciteerd met jullie 1 jarig samen zijn. Wat rot dat jullie net rond deze belangrijke dag een ruzie hebben gehad. Hoop dat jullie ondertussen weer met elkaar gepraat hebben, en het hebben bijgelegd!
Hoop ook dat jij snel weer over je dip heen bent!
@Summie, Nog steeds vind ik het rot te lezen dat het over is tussen jou en je askim. Is er helemaal geen kans meer dat het goedkomt? Het was dus niet een Ramadan dingetje, maar gewoon echt een verandering bij je askim. Ik begrijp wel dat je niet wil vechten om een plaats in zijn leven en de irritaties die daarbij horen.
Maar ik hoop zo dat hij tot inkeer komt, Ʃn dat jij het dan nog aandurft! Ik duim hier voor je mee meis!
Je weet ons te vinden als je je hart wilt luchten!
Je vroeg hoe het met mij en askim ging⦠nog niet zoals ik zou willen, maar ik vrees dat ik het maar moet accepteren en in september moet gaan kijken of het haalbaar is. Weinig contact momenteel, want meneer zegt veel te moeten werken.
Ik ben druk aan het aftellen en hopen dat de weken voorbij vliegen. Merk dat gevoel heel langzaam minder wordt, en dat ik toch echt dat contact nodig heb om het gevoel te houden.
@Littleone, ik hoop dat jij snel je eigen plekje hebt gevonden, want dat je het nodig hebt is wel heel erg duidelijk! Het blijft een rotsituatie⦠En er is nergens een instantie die er spoed achter kan zetten??
@Delali, Welkom hier! En wat goed dat je eindelijk de stoute schoenen hebt aangetrokken om mee te gaan schrijven!
En wow je bent Moslima geworden! Misschien een lullige vraag hoor, maar heb je het speciaal voor hem gedaan zodat zijn familie het allemaal wat makkelijker accepteert óf ben je echt tot geloof gekomen?
Ik ben daar altijd wel heel erg nieuwsgierig naar, omdat ik om me heen vaak heb gezien dat vrouwen het deden voor hun man. Zelf ben ik van mening dat ik eerst tot geloof moet komen vóór ik me bekeer tot Moslima of laat dopen als Christen.
Als je het een vervelende vraag vind, geef het aan hoor! Geen probleem! En hoe reageerde je omgeving erop, en je dochter??
Mag ik ook vragen hoe oud je bent?
Gelukkig lees je al een tijdje mee, dus je weet ondertussen hoe nieuwsgierig we zijn 
@Yildiz, gaat alles goed met je??
Hier een heerlijk weekend achter de rug, ook al was het best vermoeiend. De meiden die me op FB hebben, zullen het vast gezien hebben. Ik heb er een lief klein vriendinnetje bij
Een vriendin van mij is zondagmiddag bevallen van een prachtig meisje.
Goede afleiding van het weinige contact met askim trouwens!
Ik probeer askim wat los te laten, wat ontzettend moeilijk is. Ik moet zoals bij SUmmie geschreven gewoon nog een kleine 6 weken geduld hebben en kan alleen maar hopen dat alles nog hetzelfde is.
Maar ik heb wel met mezelf afgesproken dat September dƩ test gaat zijn, en dat er dan een keus gemaakt moet worden of we samen verder gaan of niet. Ik weet nl niet of ik het allemaal wel ga trekken met die afstand en te weinig contact.
Ik heb ook aangegeven dat ik erg bang ben dat het gevoel weggaat van mijn kant, maar ook van zijn kant. Bij hem zijn geen veranderingen zegt ie, maar bij mij is het langzaam weg aan het ebben merk ik. En dat vind ik toch zoooooo verrot!
Hij weet nog niet dat ik in September wil gaan bepalen hoe en wat, dat ga ik daar wel face to face met hem proberen te bespreken. Maar wat zeker is, is dat er heeeeel goed gepraat moet gaan worden.
Maar goed, 5 week en 5 dgn zoals Tam vanochtend vertelde, en daar kijk ik ontzettend naar uit! Ondanks dat ik ook doooooodsbang ben!
Nu maar eens mijn bed in, die drukke dagen beginnen zijn tol weer te eisen
Slaap lekker dames!!