Het Turkseliefdestopic number 99

Hallo dames

Summie een dikke knuffel voor jou! Ergens had ik het misschien wel een beetje zien aan komen, maar toch gehoopt dat jullie er samen uit gingen komen.

@Isa meid wat lastig. 150 euro is niet niks. Heb er ook eerlijk gezegd nooit van gehoord. Dat onderzoek voor nieuw werk wel (check o.a. op aids) maar dat dat zo duur zou zijn geen idee. Je hebt al veel goede adviezen gekregen en ik hoop dat je een keuze maakt die voor jou goed. Voelt.

Hier fff niet alles lekker. Zit niet goed in mn vel. Weet niet wat ik wil, maar weet wel dat ik op dit moment niet gelukkig ben. Gisteren ook weer flink ruzie met askim. Daardoor niet geslapen. En dag nog wel terwijl we vandaag 1 jaar samen zijn.

Ik zal vanmiddag weer eens het lijstje proberen te posten. Via mn tel lukt het niet om iemand er in te zetten. En mn laptop had er ook ff geen zin in.

Fijne dag meiden. Ik ga weer verder werken

Via Wereldwijzer app

1 like

Hoi meiden,

@pookie: leuk dat je hier weer even langs komt ook al is de relatie met je Turkse vriend over. En wat fijn dat je iemand anders hebt gevonden! Veel geluk samen! En wat betreft je liefde voor Turkije: Je kunt toch alsnog naar Turkije? Boek een last minute samen met je vriend :slight_smile:

@tamara: Fijn dat je askim weer thuis is. Is vast een hele geruststelling voor je!

@Isa: Tsja ik denk dat ik niets meer hoef te zeggen over de kwestie met het geld, denk dat alle meiden je hier al genoeg advies gegeven hebben. Wat ik vooral raar vind is dat dit de eerste keer is dat je terug gaat naar je askim en hij je gelijk om geld vraagt… Zo goed kennen jullie elkaar nog niet. Dan vind ik niet dat je iemand om zo iets mag vragen! En wat betreft die papieren voor zijn werk. Ik ben met askim eens mee geweest om die papieren te regelen en dat kost niets! We zijn toen bij het gemeentehuis geweest ofzo, de bank en het ziekenhuis en alles kostte askim helemaal niets!

@Summie: wow meid dit had ik niet verwacht! Ik dacht net als milou dat jullie er wel samen uit zouden komen. Heel veel sterkte meid!

@milou: meid wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit en op het moment niet gelukkig bent. En dan ook nog ruzie met je askim op de dag dat jullie een jaar samen zijn… heeft het ook met je askim te maken dat je je op het moment niet zo gelukkig voelt?

Ik heb een superweekend achter de rug! Was dit weekend kermis in het dorp dus heb heel het weekend in de kroeg gestaan haha. Was echt weer een superfeestje! En we hadden het weer ook mee ( afgezien van gistermiddag, maar toen zat ik lekker in mijn joggingsbroek op de bank) dus we konden lekker buiten staan. Heerlijk!

1 like

Thanks meiden voor jullie lieve reactie en knuffels!!!

Kardelen: Partygirl heerlijk om te lezen dat jij je zo heerlijk hebt vermaakt het afgelopen weekend!!!

Miloutjuhh: Een knuffel voor jouw. Wat rot meid dat je niet lekker in je vel zit. Misschien es een idee om al je frustraties op papier te schrijven? Misschien dat het je wat inzicht geven kan! Misschien dat het je wat oplucht!!! Gewoon es effe alles eruit gooien (zegt iemand die emoties maar lastig vind hihi) Ik hoop gewoon dat jij je snel weer wat happy voelt!!

Isa: Hoe is het bij jouw?

Litleone: Hoe is het met jou? Kan jij je draai weer wat vinden?

LadySide: Ooh wat ben je toch een lieverd!! Hoe is het met jouw en je askim?

Tamara: Fijn dat het met jouw en je askim weer wat beter gaat! En wat super dat het hervatten van je werkzaamheden zo vlotjes gaat! Dat had je na alle narigheid wel verdiend. En heb je ook suikerfeest gevierd?

Lbdss: Wat leuk dat je ouders binnenkort komen!!! Lekker van ze genieten. Ik vroeg mij af heb jij momenteel werk en hoe is t met je gezondheid?

Pookie: Herinner je mij nog? Ik jouw in elk geval wel hihi. Vorig jaar heel veel van je geleerd wat betreft ramadan. Vaak afgevraagd hoe het met je ging. Heb je dit jaar ook meegedaan aan de ramadan? Leuk om te horen dat je opnieuw de liefde gevonden hebt! Ik wens je veel liefde en geluk!

Birgül: Voor jouw ook alweer een tijdje geleden dat ik iets van je las. Heb jij ook aan de ramadan gedaan dit jaar en nu het suikerfeest aan het vieren?

Filiz en Turkijelover: Thanks!!! Hoe is t met jullie?

Ja tis behoorlijk k*t… Ik had ook effe tijd nodig voor ik het jullie ging vertellen. Juist vanwege jullie lieve reacties die ik wist dat ik die zou krijgen…en omdat ik het weet dat het me zou ontroeren…natuurlijk zijn er tranen, veel tranen maar ik wil sterk zijn en kijken naar de mooie, bijzondere dingen die het mij heeft gebracht… Langzaam zag ik het aankomen… Wat voor mij een uitdaging was werd voor hem een steeds grotere last…Hij is een vogeltje die ruimte nodig heeft om te kunnen vliegen maar hij voelde zich steeds meer gevangen tussen twee culturen en het gaf hem zo’n druk… Graag had ik samen het gevecht met hem aangegaan, maar hij gaf me geen ruimte en het voelde dat ik steeds meer buitenspel werd gezet. En als het dan zo’n getouwtrek word, met zoveel irritaties onderling, tsja hoelang moet je dan doorgaan…
We hebben geen ruzie, niet gehad ook eigenlijk, ipv woorden ging askim over op stilzwijgen. Ik vind het wel heel jammer dat het zo gegaan is en ja nu maar even afwachten hoe het verder gaat…misschien ziet hij binnenkort het licht dat het een uitdaging kan zijn om dit samen te overwinnen…misschien ook niet…

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh
Even een dikke knuffel voor jou
Ik zag inderdaad je mooie collage voorbij komen… Toch gefeliciteerd
Miss een idee om het van je af te gooien op te schrijven of met een goeie vriendin d’r over te praten ook hier mag je van je af schrijven natuurlijk
Hoop dat het wat beter gaat met je nu

Kardelen
Inderdaad een opluchting al hoewel het de laatste dagen even wat beter ging maat als nog heel blij haha
Eenmaal thuis was zijn mobiel gecrasht die heeft ie gelukkig laten maken en in Istanbul koopt hij een nieuwe, nu heb ik straks zijn oude toestel als ik daar ben wel handig
Dus hij lekker gefeest heerlijk meid

Summie
Nee we hebben het niet uitbundig gevierd denk dat je wel hebt mee gekregen wat d’r gaande is in Palastina dus erg dubbel allemaal we hebben we samen gegeten en me zusje een kadotje gegeven omdat ze het zo goed alleen heeft gedaan
Ben ook blij met me werk inderdaad…wel erg moe steeds maar dat is logisch

Ik snap je heel goed hoor, eerst zelf even verwerken… Hier nog even weer een dikke knuffel!!!
Misschien komt het nog wel goed…en gaat hij je toch missen en het in zien
Wel heel fijn dat jullie geen ruzie hebben…

Hier weinig te melden
Moe dus lekker nog even op de bank en dan naar bed
Fijne avond

Via Wereldwijzer app

Even heel snel tussen 2 activiteiten een hele dikke knuffel voor jou Summie. Ik heb helaas veel berichten gemist door mijn werk hier. Daarom schrik ik wel even hiervan. Sterkte!

Via Wereldwijzer app

1 like

Summie wat jammer dat je het moeilijk hebt maar dat snap ik wel… ik hoop dat je veel steun krijgt van familie en vrienden om je heen wij zullen er altijd voor jou zijn

Hier staat het nog altijd niet de goede kant heb het zeer moeilijk thuis ben naar men eige stekje aan het zoeken maar nog niks gevonden… er wordt thuis nog weinig gezegd zowel hun tege mij als ik tege hun… Maar tussen mij en askim gaat het super al heeft hij het erg moeilijk ermee dat ik zoveel problemen heb…

Heb ook wel goed nieuws papieren voor men trouw zijn bijna klaar nog even belle om te vragen of ze vertaald moeten worden en een apostille en ik kan vertrekke :slight_smile:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Lieve Summie…je kent me niet…maar ik ā€œken je welā€ :)… en ik ben geraakt door je verhaal…ik hoop dat hij tot inkeer komt.
ik volg dit forum eigenlijk al sinds 2012, maar om privĆ© redenen (nare scheiding enzo met nasleep) nooit gedurfd om aan dit publieke forum deel te nemen, maar trek nu dus toch de stoute schoenen aan omdat ik Summie een hart onder de riem wil steken (thanks Summie ;)). Dus ik heb eigenlijk heel lang met jullie meegeleefd zonder dat jullie het wisten en uiteraard heel veel gehad aan jullie ervaringen en heb er ook wel steun in gevoeld dat jullie dingen vaak hetzelfde ervaren. Maar om terug te komen op Summie, meis ik hoop zo dat hij bijtrekt het lijkt er zo op dat hij met zichzelf in de knoop zit en met zijn familie die zo vooringenomen zijn over Nederland door hun ervaring. dat maakt het voor hem natuurlijk super lastig maar voor jou minstens zo erg. Ik vind jullie zo een leuk stel en ik had dit dan ook niet verwacht ondanks de teleurstelling deze vakantie wat me ook echt trof want hoe lang had je ernaar uitgekeken en hoe dubbel waren zijn signalen heel lastig natuurlijk. ik kan me er alles bij voorstellen. Dikke knuffel aan jou Summie volgens mij ben je een onwijs leuke meid voor wie ik echt nog steeds hoop op een happy end of eigenlijk een happy life met je askim. hoop zo dat jullie eruit gaan komen. en misschien heeft hij inderdaad even ruimte nodig in zijn hoofd om alles op een rijtje te zetten. En het stilzwijgen…superirritant!! maar herken ik helaas van mijn eigen askim :nod:. Sterkte meis, ik duim voor je dat alles goed komt en jullie hier sterker uitkomen!!

Ik zal me ook even voorstellen :). Ik heb mijn askim ontmoet in Marmaris in juni 2012…op de 10e dag van mijn vakantie welke twee weken duurde. Dus veel tijd was er niet om elkaar te leren kennen. maar de klik was er meteen. heel bijzonder het voelde alsof we elkaar al heel lang kenden dat hadden we allebei. In september voor het eerst terug gegaan in de tussentijd contact gehouden al was het soms moeizaam hadden we wel bijna dagelijks contact. Sinds september was het dan ā€œechtā€ weer gelijk die klik en dat is niet meer over gegaan…Ik ben in totaal 6x terug geweest naar Turkije waarvan 2x met mijn dochter. ook mijn ouders hebben hem vorig jaar ontmoet. Klikte ook heel goed tussen hen. En nu zijn we bezig voor een visum wat nog best een hoop werk is maar we gaan er voor. Het toerisme blijft voor mij ook een moeilijk iets met name de omgeving heb dingen gezien die je niet wilt weten als je vriend daar werkt :). Hijzelf is helemaal klaar met het toerisme, maar hij heeft wel geld nodig en in de wintermaanden is er in het dorp waar hij woont ook geen werkgelegenheid, maar ik hoop echt dat dit het laatste seizoen is (3 seizoenen meemaken is meeeeer dan genoeg :)). Na het seizoen wilt hij hierheen komen en daarna verder (trouw) plannen maken en ook zijn ouders ontmoeten wat nog een zware dobber zal worden daar zijn vader erg traditioneel is…Maar hij is vastberaden dat hij met mij verder wilt. Ik ben sinds mijn laatste vakantie in juni moslima geworden had heel sterk het gevoel dit te willen en heb dit jaar voor het eerst meegedaan met de Ramadan. Een hele bijzondere ervaring. Mijn askim heeft zelf ook weer voor het eerst na 10! jaar meegedaan…en hopelijk maken we het vanaf volgend jaar samen mee…zo even genoeg over mij…ik kan nog veel meer vertellen, maar dat komt vast nog wel…Ik zal binnenkort ook eens op de rest reageren… en stel mij ook gerust vragen :)…vind het nog steeds wel spannend dit :wink:

1 like

Summie: oooh lieve Summie, ik had het zo graag anders gezien voor jou/jullie. :frowning: Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop echt dat je askim tot inkeer komt. Ze zeggen dat je pas weet wat je had als je het moet missen… Dikke knuffel voor jou en je weet het hĆ©, je kan hier alles kwijt!

Milou: gefeliciteerd met jullie eenjarige jubileum! En ook een knuffel voor jou, ik hoop dat je gauw wat beter in je vel komt te zitten meid.

Littleone: ook voor jou een knuffel, het lijkt me enorm moeilijk om in een situatie als de jouwe te zitten. Wel heel fijn dat je papieren bijna in orde zijn!

Delali: welkom, leuk je verhaal een beetje te lezen hier! Nog een fijn suikerfeest voor jou!

Voor alle andere meiden die het vieren ook een fijn suikerfeest!
Ik had gezegd een paar dagen geleden te reageren maar is er nog niet echt van gekomen zoals jullie wel hebben gemerkt haha. Komt wel weer. Fijne avond nog.

1 like

Dankjewel Yildiz… :). Jij ook EID Mubarek…hoe is het in Turkije het suikerfeest? Zal daar helemaal wel een beleving zijn!!

Delali
Wat leuk dat jij je Askim ook in marmaris hebt leren kennen:) :slight_smile:
Leuk dat je de stap hebt genomen om ook mee te gaan schrijven
Welkom hier :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Miloutjuh, gefeliciteerd met jullie 1 jarig samen zijn. Wat rot dat jullie net rond deze belangrijke dag een ruzie hebben gehad. Hoop dat jullie ondertussen weer met elkaar gepraat hebben, en het hebben bijgelegd!
Hoop ook dat jij snel weer over je dip heen bent!

@Summie, Nog steeds vind ik het rot te lezen dat het over is tussen jou en je askim. Is er helemaal geen kans meer dat het goedkomt? Het was dus niet een Ramadan dingetje, maar gewoon echt een verandering bij je askim. Ik begrijp wel dat je niet wil vechten om een plaats in zijn leven en de irritaties die daarbij horen.
Maar ik hoop zo dat hij tot inkeer komt, Ʃn dat jij het dan nog aandurft! Ik duim hier voor je mee meis!
Je weet ons te vinden als je je hart wilt luchten!
Je vroeg hoe het met mij en askim ging… nog niet zoals ik zou willen, maar ik vrees dat ik het maar moet accepteren en in september moet gaan kijken of het haalbaar is. Weinig contact momenteel, want meneer zegt veel te moeten werken.
Ik ben druk aan het aftellen en hopen dat de weken voorbij vliegen. Merk dat gevoel heel langzaam minder wordt, en dat ik toch echt dat contact nodig heb om het gevoel te houden.

@Littleone, ik hoop dat jij snel je eigen plekje hebt gevonden, want dat je het nodig hebt is wel heel erg duidelijk! Het blijft een rotsituatie… En er is nergens een instantie die er spoed achter kan zetten??

@Delali, Welkom hier! En wat goed dat je eindelijk de stoute schoenen hebt aangetrokken om mee te gaan schrijven!
En wow je bent Moslima geworden! Misschien een lullige vraag hoor, maar heb je het speciaal voor hem gedaan zodat zijn familie het allemaal wat makkelijker accepteert óf ben je echt tot geloof gekomen?
Ik ben daar altijd wel heel erg nieuwsgierig naar, omdat ik om me heen vaak heb gezien dat vrouwen het deden voor hun man. Zelf ben ik van mening dat ik eerst tot geloof moet komen vóór ik me bekeer tot Moslima of laat dopen als Christen.
Als je het een vervelende vraag vind, geef het aan hoor! Geen probleem! En hoe reageerde je omgeving erop, en je dochter??
Mag ik ook vragen hoe oud je bent?
Gelukkig lees je al een tijdje mee, dus je weet ondertussen hoe nieuwsgierig we zijn :wink:

@Yildiz, gaat alles goed met je??

Hier een heerlijk weekend achter de rug, ook al was het best vermoeiend. De meiden die me op FB hebben, zullen het vast gezien hebben. Ik heb er een lief klein vriendinnetje bij :slight_smile: Een vriendin van mij is zondagmiddag bevallen van een prachtig meisje.
Goede afleiding van het weinige contact met askim trouwens!
Ik probeer askim wat los te laten, wat ontzettend moeilijk is. Ik moet zoals bij SUmmie geschreven gewoon nog een kleine 6 weken geduld hebben en kan alleen maar hopen dat alles nog hetzelfde is.
Maar ik heb wel met mezelf afgesproken dat September dƩ test gaat zijn, en dat er dan een keus gemaakt moet worden of we samen verder gaan of niet. Ik weet nl niet of ik het allemaal wel ga trekken met die afstand en te weinig contact.
Ik heb ook aangegeven dat ik erg bang ben dat het gevoel weggaat van mijn kant, maar ook van zijn kant. Bij hem zijn geen veranderingen zegt ie, maar bij mij is het langzaam weg aan het ebben merk ik. En dat vind ik toch zoooooo verrot!
Hij weet nog niet dat ik in September wil gaan bepalen hoe en wat, dat ga ik daar wel face to face met hem proberen te bespreken. Maar wat zeker is, is dat er heeeeel goed gepraat moet gaan worden.
Maar goed, 5 week en 5 dgn zoals Tam vanochtend vertelde, en daar kijk ik ontzettend naar uit! Ondanks dat ik ook doooooodsbang ben!

Nu maar eens mijn bed in, die drukke dagen beginnen zijn tol weer te eisen :frowning: Slaap lekker dames!!

@Tamara082 Dankjewel :)…Ja ook in Marmaris leren kennen. Herkende jouw gevoel zo laatst met de vakantie van je askim…ik dacht die van mij zit daar ook :P… Hij werkt wel maar toch blijft best lastig. Ik vertrouw hem maar al die meiden daar niet ;)…fijn dat jouw askim weer lekker thuis is :).

@ Ladyside nee hoor dat is geen lullige vraag! ik heb de keus vrijwillig en bewust gemaakt. Mijn askim hamerde er juist op dat ik het niet voor hem moest doen en dat was ook niet zo. Al had ik de stap waarschijnlijk niet gezet als ik mijn askim niet had gekend ;)…ik ben sinds de eerste keer dat ik terug ging in september gestopt met het eten van varkensvlees dat deed ik daarvoor wel dat heb ik overigens nooit gemist erna. En ik had eigenlijk vorig jaar al sterk het gevoel dat ik mee wilde doen met de Ramadan, maar hiervoor moest ik eerst Moslim worden. Het afgelopen jaar heb ik me in de Islam verdiept door boeken te lezen over de profeet Mohammed en uit de Koran te lezen. ook heb ik een tentoonstelling bijgewoond over het leven van de profeet en ben ik naar een vrouwenbijeenkomst voor moslims geweest. vond ik wel heel spannend zo alleen en zodoende er meer gevoel bij gekregen. De stap om er uiteindelijk voor te gaan voelde wel heel goed en natuurlijk. En ook de afgelopen maand heb ik als iets heel moois beleefd. Stiekem hoop ik natuurlijk dat zijn vader mij accepteert maar om wie ik ben en niet omdat ik deze stap heb gezet… :). Het grappige is wel dat mijn askim mij ergens op het pad van het moslimgeloof heeft gezet en ik hem ook weer… mijn omgeving was overwegend positief op een enkeling na…en mijn dochter die heeft er niet al teveel van meegekregen. Zij heeft van haar vaders kant een ander geloof meegekregen dus vond het wat te verwarrend om haar hier nu al in te betrekken. zal dat op een later moment wel doen en dan aan haar de keus laten waar zij zich goed bij voelt. Ik vond het alleen een beetje lastig zelf dat ik op haar verjaardag geen taart kon mee-eten, maar zij zelf had dat niet eens door… Ik ben 34…ik heb ook een wat jongere askim…hij wordt 31 :)…Hahaha ja ik ken jullie wel een beetje, die nieuwsgierigheid maakt het juist leuk! :slight_smile:

Ik snap je angst wel en het wegebben herken ik ook wel…niet zozeer bij mezelf maar bij mijn askim we hebben elkaar afgelopen najaar 6 maanden niet gezien en toen hadden we last van irritaties over en weer en toen zei hij. als we elkaar zien straks in december dan hebben we misschien alleen ruzie. toen zei ik je weet toch hoe we zijn als we bij elkaar zijn, het tegenovergestelde van nu en dat is ook altijd gebleken…dan voelt het weer gewoon goed en zijn de onzekerheden en angsten weg. de afstand is best wel ā€œkillingā€ af en toe. Hoop dat het voor jullie ook zo is dat dat gevoel weer helemaal terug is zodra je weer bij elkaar bent. Een lange afstandsrelatie is gewoon zwaar…kan niet anders zeggen, zou het ook niemand aanraden, maar ja hij was TE leuk om te laten schieten :D!!!

@Miloutjuh gefeliciteerd met jullie ! jarig jubileum :). Hopelijk hebben jullie het nog een beetje bijgelegd vanavond…

@Littleone heftig dat je ouders zo tegen zijn (ik ken het gevoel op een ander vlak, maar echt niet fijn), maar meid volg je hart en ik geloof erin dat ouders uiteindelijk gelukkig zijn als ze hun kind gelukkig zien. Hoop dat ze er met de tijd achter kunnen staan

Goeiemorgen allemaal Dag delailie: hoop dat het juist is, welkom hier, fijn om je verhaal telezen, hoop dat dat papierwerk in orde komt Littleone: wou dat ik je wat meer steun kon geven dan gewoon een virtuele knuffel, echt niet leuk zo met je familie, die zouden je steun en toeverlaat moeten zijn! Leuk dat je papieren in orde geraken en ik hoop dat je rap je eigen stekje vindt, dat zal je ook deugd doen!! Miloutjuuh proficiat met jullie 1 jaartje, knuffel!! Summie: hou moed meissie, mss wie weet!! Knuffel Hier nog altijd alles goed: heb hem al alle dagen gezien, wil me in september bij zijn ouders voorstellen, en me daar laten logeren…word nu al nerveus;))) zit nu idd in alanya, eftalia village, morgenmiddag terug richting belgie Voor de rest allemaal heel veel grtjes en knuffels isa

Via Wereldwijzer app

Delali welkom hier! Hoef me denk ik niet voor te stellen haha :slight_smile: wat een mooie reis heb jij gemaakt naar het geloof! En nog n fijn suikerfeest :slight_smile: ben je al ver met je papieren?

Littleone ik hooo echt dat je familie bij draait ik ken dit gevoel goed dikke knuff!

Summie ook dikke knuffels voor jou! Wou dat ik de juiste woorden had om tegen je te zeggen, helaas heb ik die niet! Toch wil ik je al mijn steun geven :slight_smile:

Milou hoe is het nu met je? En tussen jou en je askim? En nog gefeliciteerd! Wat gaat een jaar snel he!

Ladyside dat kleine meidje die ik steeds op fb zie langskomen maakt me helemaal kriebelig me baarmoeder gaat wiebelen haha!! (Maaaaaar ik ben er nog niet aan toe haha!)
Toch goed dat je je askim wat loslaat, geeft je hopelijk wat minder irritaties enzo! Ik hoop dat je in september eruit gaat komen hoe als in elkaar zit!

Ik heb vanochtend me gezicht open gekrabt en dat begon te bloeden!!! Serieus het stopte niet! Maar askim mij ā€˜behandelen’ dokter askim… tsja die besloot om SIGARETTENAS in me wond te gooien!! DE PIJN!!! Ooohhh het brand nogsteeds! Hij zegt dat t een truukje is die die van ze moeder geleerd heeft om het bloeden te stoppen! Het bloeden was gestopt dat wel maar de pijn blijft maar aanhouden! Vroeg me af weet iemand of dit voor infecties gaat zorgen? Ben best bang pff…

Via Wereldwijzer app

Mevr LBDSS, is die askim van je gek geworden?? Is het nog open? Dan zou ik er nog ff iets van jodium opgooien of zo. Sigarettenas lijkt me niet de meest handige oplossing! Gekke turken :wink:
Oooh mijn eierstokken en baarmoeder kunnen niet meer rammelen, die zijn al uitgeput door al dat gerammel :wink: haha! Ik wil ook zoooooo graag en ben er volkomen aan toe ook. Tik tak tik tak haha!
Het is een poging hoor om hem losser te laten, niet gelukt want gister alweer strijd gehad. Vanmiddag was ie poeslief :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Even in delen hoor, aangezien app aldoor vastliep laatste tiijd.
@Delali, wow het is echt een weloverwogen keuze van je geweest dus. Mooi! Zijn er ook al serieuze trouwplannen of heb ik daar weer overheen gelezen???
Maar die gevoelens gaan op en neer hier… lijk wel een puber of een vrouw vol hormonen :s Haha!
Nooit geweten dat het zo rot zou zijn, na onze geweldige start.

Ik zit me weer te vervelen op het werk… nog ff door tot 20h15 en dan weer lekker naar huis :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ladyside dat vroeg ik me dus ook af… ik moest gewoon huilen van de pijn! Heb geen jodium in huis… volgens mij is de wond nu wel dicht! Ik ben bang voor infecties… maar meneer zegt het altijd te doen ofzo! Nouuu dit doe ik echt never meer! Is nog erger dan zout in een open wond strooien!! En hij deed het zo lekker onaangekondigt! Gewoon opeens HOP as erin! Pff…

Hahahha zoveel schattigheid daar gaat alles wel van rammelen! En ik weet zeker dat jij ook ooit zo’n klein wonderdje op de wereld mag zetten :slight_smile:

Is hij nu al iets veranderd of nog niet:

Via Wereldwijzer app

Effe vlug…
Lbdss: Je askim heeft volgens mij gedacht die wond moet dichtgebrand worden en tsja daarvoor heeft hij dus een sigaret gebruikt.
Heb je toevallig biotex of soda? Je zou dat in kokend water kunnen oplossen koken en daarmee je wondje spoelen.
Maar uuh jij en je askim in combinatie met sigaretten as is een gevaarlijke combinatie…

Ik reageer later effe uitgebreid…

Via Wereldwijzer app

ook even snel een reactie op ldbs: mijn askim heeft dat ook ooit bij zichzelf gedaan en daar heeft hij dikke littekens aan over gehouden, terwijl hij voor de rest best wel goed geneest. ik hoop dat de wond bij jou niet zo groot is als bij askim. Maar zal wel mee vallen als het alleen open gekrabt hebt. Ik zal eens aan askim vragen of hij toen een infectie heeft gehad. Maar het lijkt me niet heel goed eigenlijk…

op de rest reageer ik later. Drukke dag op werk gehad vandaag

Oohh god nu word ik bang Kardelen! Mijn askim geneest normaal ook super snel en heeft toch n hoop littekens! Miss daarvan? Dit is een miniwondje maar toch wel op me kaaklijn! Als je later nog terug kan komen op het infectie gebied graag ik maak me zorgen want t brandgevoel gaat niet weg!

Summie askim heeft zoveel rare dingen! Sommige werken echt goed! Zoals slapen in het shirt van een man van wie je houd (liefde, broer, vader, opa etc…) om nachtmerries tegen te gaan werkt perfect! Maar hij denkt dus dat as een werking heeft die de wond gelijk dicht maakt… tsja t was wel dicht maar de pijn… ik probeer het op google te vinden maar tot nu toe niks!

Via Wereldwijzer app