Het Turkseliefdestopic number 99

Ja ik wil niet veroordelend zijn…maar een Turkse man die zijn liefje om geld vraagt …ik vind het eerlijk gezegd best wel bijzonder…en kom op je hebt hem al een telefoon gegeven een dure reis betaald om hem te kunnen zien…persoonlijk vind ik dat jij al meer dan genoeg in hem hebt geinversteerd!

Via Wereldwijzer app

1 like

Sorry dat ik ff inbreek.maar dat is wel lef hebben om jouw nog om geld te vragen isafazli,nadat hij al een telefoon heeft gekregen. Let goed op zijn reactie als je nee zegt . En als je er al geen goed gevoel bij heb al helemaal niet doen.

Via Wereldwijzer app

Isafazli, sorry… Maar ook van mij een niet al te positieve reactie. Er gaan bij mij toch wel wat bellen rinkelen aan de hand van je bericht. Turkse mannen hebben (vaak) een enorm eergevoel en het is in de Turkse cultuur heel ongebruikelijk een vrouw om geld te vragen als hij serieus met haar is. Ik ben ook heel benieuwd naar zijn reactie wanneer je weigerd. Sowieso moet je natuurlijk nooit dingen tegen je wil doen, ik zou me hier ook echt niet fijn bij voelen. Vind het ook niet netjes dat hij zegt dat hij zijn baan heeft opgegeven voor jou. Sommige mensen zullen het misschien als lief opvatten maar in mijn ogen probeert hij je op dit moment schuldig te laten voelen zodat je hem steunt in zijn ‘geldproblemen’? Hoop dat ik het allemaal verkeerd zie hoor! En snap als dit heel bot over komt allemaal maar ik ben liever eerlijk… Succes.

Isa ook ik ben toch wel bezorgt om het geld vragen… uit mijn ervarig van mijn relatie is het wel eens gebeurt dat askim al ze trots opzij zette en geld vroeg maar dat was voor ons appartement dat we samen hebben… Ervaringen die ik hoor hier van mannen die hun vrouwen om geld vragen is als ze het 1x krijgen komen er opeens heeeeel veel problemen waar ze geld voor nodig hebben! Zieke tante, kapot voertuig, geen geld voor eten etc etc…

Als je je niet goed voelt niks geven! Gewoon zeggen dat je het geld simpelweg niet hebt en als hij echt om je geeft begrijpt hij het en zal die het niet nog eens vragen en zal die ook niet boos of geirriteerd zijn!

Via Wereldwijzer app

Owjee isa wat heb je gedaan? Askim heeft aan mij. Nog nooit geen geld gevraagd heb het hem wel gegeve alle ja ligt er aan hoe je het bekijkt… askim vind dat de man alles moet betalen en wil niet dat ik betaal dus ik ging turkse lire afhalen en stak er altijd wat bij askim in zijn portefeuille zodat hij. Niet altijd met zijn centen betaald want daar voel ik me niet goed bij en zeker niet als ik denk aan hoe weinig askim verdiend en hoe weinig die op Zen rekening heeft staan

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hey meiden,
Volgens mij is er niet heel veel geschreven de afgelopen tijd, maar het bericht van Isafazli verontrust me toch wel een beetje. Net als vele dames met mij volgens mij.
Ik ben ook van mening dat jij al genoeg hebt betaald door een week verlof op te nemen, je hotel en vliegticket te boeken en dat allemaal om hém te kunnen zien. Dan heb je nog een telefoon gekocht én hem geregistreerd… En nu wil hij ook nog geld van je?
Waar vraagt hij precies geld voor? Sowieso geef ik mannen geen geld, ten eerste omdat ik zelf van een uitkering leef, en al helemaal niet als ik de man in kwestie nog maar zó ontzettend kort ken. En tuurlijk wil ik best af en toe wel iets betalen, maar er gaat geen geld gegeven worden. De trip is al duur genoeg…
Jullie hebben elkaar pas ontmoet, en hij heeft het lef al om je geld te vragen? En hoezo heeft ie zijn werk opgezegd voor jou?
Ik hoop echt heel erg dat jij hem nog geen geld hebt gegeven en dat hij misbruik van je maakt. En ik hoop heel erg dat wij het allemaal bij het verkeerde eind hebben!
Doe voorzichtig!!

Ladyside ik lees jou 1na laatste zin naar isa en ik weet wat je typt maar het woordje ‘geen’ was wel een belangrijke hihi! Heeft me even aan t lachen gemaakt :slight_smile:

Isa hoop dat je snel wat laat horen! Ben eigenlijk ook wel benieuwd waarvoor hij geld vraagt!

Via Wereldwijzer app

Fıjne avond allemaal Dank jullie allemaal voor de bezorgdheid, die doet wel deugd. De eerste dagen betaalde hij idd alles en ik voelde me daar ook niet zo lekker bij, had ergens voor 10 euro lira’s gekregen en ik zei steek die bij jou, en dat weigerde hij resoluut. Gisteren belde ik hem en zei hij opeens dat hij 's avonds nog zou komen en of ik op whatsapp ging komen. Daar zei hij dat hij zijn ontslag had genomen om bij mij te zijn! En of hij 150 euro kon lenen voor papieren en een uitzet voor op zijn nieiw werk??? Dat is toch wel veel geld, als ik zo hoor wat die man maar verdienen,en hij zou er ook maar een goei maand werken? Hij is nu naar checkup ziekenhuis voor zijn nieiw werk… Had die echt niet zien aankomen… Dat was het in het kort. Verder heel warm in turkije!!! Vele grten isa

Hee isa, even snel een berichtje… Zit je nu ook in alanya?? Ik wel! Succes met alles en denk er goed bij na inderdaad :slight_smile:

Euh, papieren en een uitzet voor zijn nieuwe werk??? 150 euro??? Dat is wel heeel veel Lira voor een paar papiertjes en andere dingen.
Heb je het hem al gegeven??
Ik blijf het een vreselijk vaag verhaal vinden.
Mijn askim is ook van baan verwisseld én heeft niet veel geld. Hij moest idd naar Manavgat voor papieren voor verzekering of zo voor nieuwe baan, maar heb hem niet over zoveel geld gehoord…

Enne LBDSS, Je bedoeld de zin: Ik hoop dat je hem nog geen geld hebt gegeven?

Ladyside nee net dat stukje erachter :slight_smile: (en dat hij misbruik van je maakt) hihi! :slight_smile: sorry ik ben een ramp in nederlands schrijven en ben altijd heel erg verbaasd van mezelf als ik zulke dingen zie!

En euhmm isa ik vind dat wel erg veel geld hoor…427,5 turkse lira… (ook een vreemd bedrag haha!) Mijn askim wisselt heel veel van baan (heethoofdje haha!) En heb hem daar nog nooit over gehoort… word vanuit werk geregelt zulke dingen zegt hij altijd en als hij persoonlijk moest ging t management mee om te betalen

Via Wereldwijzer app

Effe een ego berricht

Zucht…Niet schrikken meiden maar misschien voelden sommigen het al wat aankomen maar askim en ik hebben besloten er samen een punt achter te zetten. Het liep al een tijdje niet lekker en als je op een bepaald alsmaar irritaties en frustraties onderling hebt. Tsja hoe lang wil je dan doorgaan? Tot je elkaar echt pijn doet? Daarom heben we besloten elkaar de ruimte te geven.

Isa: Bekijk het es van de andere kant. Stel je voor je askim komt speciaal naar jouw toe? Hij heeft daarvoor vrije dagen genomen, een dure reis geboekt en als cadeau geeft hij je een telefoon. Jij hebt de keuze gemaakt om ontslag te nemen. Vervolgens blijkt dat je geld nodig hebt. Zou jij in die situatie je askim dan hebben gevraagd om geld?
Mijn persoonlijk antwoord…never!!! Ik had namelijk zelf de stomme keuze gemaakt om ontslag te nemen. Wie zijn billen brand moet nou eenmaal op de blaren zitten. En dan heb ik het nog niet eens over het Turkse eergevoel!!!

Via Wereldwijzer app

Owjee summie big hug dat Had ik niet zien aankomen ik dacht echt dat jullie er samen nog uit kwamen :frowning:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

1 like

Oohhh Summie dikke knuff!! Wat jammer dat het zo gelopen is! Wel fijn dat jullie het samen besloten hebben, ook uitgesproken waar die irritaties enzo vandaan kwamen? Blijven jullie nu wel vrienden of?

Via Wereldwijzer app

1 like

Summie, neeeeee! Wat vind ik dit rot voor je! Maar ik kan jullie niet anders dan gelijk geven. Als het alleen maar problemen oplevert en stress veroorzaakt is het niet goed. Voor beide niet.
Maar meis, ik gun je dit echt zoooo niet! Dikke knuff!

Oooh LBDSS, het staat er idd niet heel duidelijk :wink: Maar ik hoopte natuurlijk dat ze geen geld had gegeven en hij daardoor misbruik van haar goedheid had gemaakt :stuck_out_tongue:

1 like

Summie even een heel Dikke knuffel voor jou
Ik had het niet zijn aankomen maar als jullie hier beiden achter staan…
Hoe voel je je nu d’r bij?
Kop op meid…

Via Wereldwijzer app

1 like

Haha ladyside ik dacht al dat je zoiets bedoelde :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

Sterkte summie

Via Wereldwijzer app

1 like

Ook namens mij sterkte Summie.

1 like

Summie het spijt me dat te horen, veel sterkte meisje en een warme knuffel. Weet dat je altijd mag komen kloppen als je er nood aan hebt. Grtjes

Via Wereldwijzer app

1 like