Ladyside woohooo je hebt t gedaan!! Kan niet wachten je weer te verwelkomen en nu kan ik askim een datum geven wanneer die gezellige dame er weer is haha ;)!
Hoe is t nu met jou en je askim? Ik heb zelf wel t gevoel dat je een hardleerse askim aan de haak geslagen hebt, maar toen ik jullie samen zag waren er zoveel fonkelingen in ze ogen de liefde spatte er vanaf!
Ik heb ook een hardleerse askim! En kijk hoe goed t gaat met mij!! Toen ik in NL was kwam contact ook vrijwel altijd vanaf mijn kant wat er vervelend was! En als hij belde en ik nam niet gelijk op waren de poppetjes aan het dansen hoor want hij was bang dat ik dood was ofzo! Toch heeft dit alles mij geleerd dat doorzettingskracht heel belangrijk is en dat “social media” de afstand niet zoveel kleiner maakt soms als je zou willen! Contact maken kan erg lastig zijn zelfs in deze ‘moderne’ tijd nog! Ik ben ook erg moe geworden van het zeuren en smeken om aandacht! Maar ik zag geen andere optie! Ik hoop voor jou dat je askim toch iets minder hardleers is! Maar wou je even laten zien dat ik snap hoe moeilijk zo’n koppige askim kan zijn maar dat doorzetten je heel ver kan brengen
Summie hoe reageerde je askim op de quote? ik denk dat jij weer opgelucht adem kan halen als de ramadan voorbij is! Wanneer is het suikerfeest eigenlijk? Ik vroeg het mijn askim en hij weet het niet… (euhmm… tsja) hij wilt die dag ze moeder bellen maar wilt haar nu niet bellen om te vragen wanneer t is haha!
En wat een stunt van je askim een nacht overslaan en daarna weer meedoen met de ramadan… en tsja de reactie op de foto ergens te begrijpen maar aan de andere kant is t toch leuk van jou dat je spontaan zo’n foto stuurt?
Ik denk dat jij nu lekker de dagen af moet gaan tellen tot je askim weer normaal kan eten en drinken en dan hopen dat ze humeur daarmee ook beter word! Ik merk hier amper wat van de ramadan haha! Maar zie wel de turken die mee doen zijn of heel moe of heel chagerijnig!! (En dan heb je de super sterke turken die t allemaal met n grote glimlach doen! En valt me op dat zijn vooral de oudere turkse vrouwen!!). Succes meid!
Update
Zwangere cavia… oohooh!! Beest is zo dik als ik weet niet wat! Ik denk drie jonkies askim twee! We gaan het zien!
En zit de laatste tijd zo te malen in me hoofd… een vriendin van mij word super erg geplayed door n turk hier… mja zal ze luisteren of niet… daarbij wil ik haar ook niet echt vriendin noemen omdat ze moves heeft gemaakt op mijn askim! En ik een beetje gemeen ben en vind dat ze dit ergens wel verdient (heeft ook moves gemaakt op de man van n vriendin van me) maar aan de andere kant vind ik t ook weer ergens zielig voor dr… nja ze woont hier nog maar n paar maanden en dan kan ze hopelijk afstand doen van die kerel die dan toch niks meer van zich zal laten horen…
Maar toch ondanks dat ze geprobeert heeft me askim te zoenen toen hij haar thuis bracht zit ergens toch dat engeltje in me oor te fluisteren dat ik t dr moet vertellen… Maar de duivel op me schouder schreeuwt iets harder.
Dus dames please speel voor mijn geweten in deze kwestie!!
Isafazli
Heeeeeel veel plezier meid hoop dat alles goed gaat lekker genieten gaan
Lbdss
Het heeft met de stand van de maan te maken waarschijnlijk is de ramadan di. of woe voorbij mijn zusje weet het nl nog niet precies hier in Nld is het ook weer anders als Turkije etc
Uuhhmm tja ik snap je…maar ik zou het Miss toch zeggen is wel zo eerlijk vind ik draai de boel eens om dan had jij het ook graag Willem weten kijkt me… En wat ze d’r zelf mee doet merk je dan wel jij hebt het dan in ieder geval gezegd
Ladyside
Bedankt voor je knuffel die ben en was ik wel nodig… We hebben elkaar al ff gesproken
Miloutjuhh
Is goed hoor kijk maar ff duurt nog wel even hahah
Idd nog even door bijten maar oh zo moeilijk soms
Hoe was het feest leuk gehad
Sorry als ik iemand vergeten ben
Ik duik me bed in ben moe
Tot gauw en slaap lekker
Lbds gewoon doen wat je anders zou doen,trouw blijven aan jezelf. Zou wel oppassen met het woord vriendin, een echte vriendin laat de mannen en exen van haar vriendinnen met rust!!!
Allez proficiat met de gezinsuitbreiding!!!
Het ligt er een beetje aan wanneer je begonnen bent met vasten. De meeste Turken zijn 28 juni begonnen en vieren dus suikerfeest op 28 juli. Maar de meeste Marokkanen zijn pas de 29e juni begonnen omdat zij naar de stand van de maan kijken. Bij hun zou dus mss suikerfeest pas de 29e kunnen beginnen. Er zullen ook wel Turken zijn die pas op 29 juni zijn beginnen vasten. Vandaar dus
Ook maar weer eens een berichtje van mij.
Ik sanp even niets meer van dat telefoon gebeuren. Als je dus je eigen nederlandse telefoon met nederlandse simkaart mee neemt naar Turkije kan deze dus ook al geblokkeerd worden??
Isa: Ondertussen heb ik mijn inbox geleegd en kan je een berichtje sturen hoor. En wat betreft kado’s, ik nam in het begin van onze relatie ook altijd iets mee voor askim. Soms iets kleins, soms iets groter. Maar ben daar nu mee gestopt, omdat het inderdaad allemaal al genoeg kost en hij blij moet zijn dat ik kom. Neem nu alleen nog wat lekkers mee uit Nederland, zoals chocola, haribo, pringles en gek genoeg is mijn askim ook dol op sultana hartig haha.
Tamara: Snap dat je die meiden daar niet vertrouwd. Maar in principe is hij nu niet aan het werk, dus hoeft hij ook niet contact te maken met die mensen. Als hij aan het werk is moet je natuurlijk wel met gasten praten, maar nu hoeft dat niet! Doet jouw askim trouwens ook aan de ramadan?
En super dat je weer geboekt hebt!
Pookie: Jij hebt vroeger veel meegeschreven hier? Nog steeds samen met je askim?
Summie: Ja ik vind Turks eten erg lekker! En wil het ook graag leren koken. Askim is namelijk een typische man die het liefst het eten van zijn moeder eet. Haha en wat grappig dat je askim je mee nam naar de Mcdonalds. Is altijd goed! Al vind ik de burger king op Antalya airport echt superslecht! Grappig dat jou askim juist zijn toekomst heel erg duidelijk wilt hebben en wilt plannen. Ik dacht dat ze in Turkije niet zo van het plannen waren Mijn askim zegt altijd: we weten nooit wat morgen brengt. Hmm raar inderdaad dat jou askim zelf wel uitgaat tijdens ramadan en ook blootgesteld wordt aan halfnaakte vrouwen, maar een foto van jou in bikini niet kan waarderen. Het zal de stress etc wel zijn. Hopelijk gaat het snel over en zit jij binnenkort weer op je roze wolk.
Ladyside: jij ook geboekt! Jeehh eindelijk. Je gaat wel lekker lang heen zeg, fijn! Hopelijk gaat het beter tussen jou en je askim als jullie weer bij elkaar kunnen zijn. Via welke site heb je het nu gedaan? Ik heb nooit via skyscanner geboekt hoor, maar vind het wel handig om de prijzen in de gaten te houden. Heb dan ook nog nooit via die onbekende sites geboekt, maar als het echt heel veel scheelt zou ik het wel doen hoor.
Trouwens iemand van jullie wel eens direct bij Turkish airlines geboekt? Ik wou dat laatst doen toen ik naar askim ging, voor alleen de terugreis met tussenstop op istanbul en ik kon alleen met creditcard betalen of via een Turkse bank.
Vandaag kleine irritatie met askim… Ik laat hem vandaag wel even met rust. Hopelijk doet ie morgen weer normaal.
Kardelen (en de rest): ik heb mijn ex askim in juli 2011 leren kennen en we zijn definitief uit elkaar gegaan in oktober 2013. Heb anderhalf jaar samen met hem in Mersin gewoond (Zuid-Oost Turkije) met heel veel ups en nog meer downs…maar nu dus niet meer samen. Heb sinds februari een relatie met een heel lieve en knappe afghaanse man die gelukkig bij me in de buurt woont.
Dit wilt helaas niet zeggen dat ik Turkije niet mis…was voor dat ik verliefd was op ex askim al verliefd op Turkije en 2014 is het eerste jaar sinds 2007 dat ik niet in Turkije kom. En dat doet pijn! Zeker nu mijn broer en vader wel gewoon 3 weken in Bodrum zijn en ex askim ook gewoon zien.
Ik en ex askim proberen trouwens wel vrienden te zijn…weet eigenlijk niet of dat echt lukt haha. Maar we zullen altijd speciaal blijven voor elkaar. Soms ben ik echt heel boos op hem omdat hij in principe mijn “turkse droom” kapot heeft gemaakt maar langs de andere kant zou ik het niet anders hebben gedaan want heb er echt heel veel uit geleerd.
Ik ben al de hele week str*ntziek en dus ook veel te veel tijd om na te denken en hoewel ik echt nog nooit zo gelukkig ben geweest in mijn leven als nu, zou ik toch zo het vliegtuig opstappen naar Turkije! (heeft in geen enkel geval ook maar iets met ex askim te maken)
Trouwens al die tijd dat ik daar woonde had ik gewoon mijn belgische telefoon met belgische simkaart en hij is nooit geblokkeerd geweest…
Heb ook al (binnenlandse) vluchten geboekt direct via turkish airlines, was destijds soms veel goedkoper…maar klopt wat je zegt ivm de betaling
Hopelijk morgen jouw askim weer een beetje normaler
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Dames die pas geboekt hebben, via mn telefoon krijg ik het ff niet voor elkAar om jullie in het lijstje te krijgen. Wordt dus morgen of zaterdag. Sorry
@Isa te laat maar toch nog een fijne tijd bij je askim
@pookie leuk je hier weer eens te zien meid! Zie je nog regelmatig op fb voor bij komen. En je nieuwe vriend ziet er uit als een leuke jongen!
Ik snap dat je turkije mist, het is dan ook een Heerlijk land. Ik hoop dat je er nog regelmatig zult zijn in de toekomst.
Verder update ik later ga ik nu lekker slapen
Fijne avond en slaap lekker.
Oja. Kardelen Nederlandse telefoon met Nederlandse simkaart gaat prima jaar gehad geen problemen. Nederlandse telefoon met Turkse sim kan alleen niet, die wordt na een tijdje geblokkeerd
Pookie: wat leuk jou weer eens te zien hier! Ik ga je even via fb berichten over wie ik ben, anders denk je waarschijnlijk huh wie is dat nou haha!
Over het telefoon gebeuren. Een Nederlandse telefoon kan inderdaad prima met een Nederlands kaartje. Zou natuurlijk niet kunnen voor alle toeristen mochten ze dat gaan blokkeren. Vanwege de illegale invoer heb ik me laten vertellen blokkeren ze wel niet-Turkse toestellen. Telefoons zijn heel erg duur in Turkije helaas. Maar je kan dus wel een telefoon registreren bij een hiervoor bestemd kantoor: vergi dairesi. Dit is een kantoor dat belastingen regelt en waar je ook moet zijn om dingen te regelen voor een ikamet, dus gewoon betrouwbaar. Je moet wel binnen een maand na intrede in Turkije gaan (ik was te laat…) en betalen natuurlijk maar dan word hij in ieder geval niet meer geblokkeerd!
Wat is het rustig hier. .alles goed met iedereen?
Hier gaat het wat beter hoor askim is weer thuis:tada: en Ik ben even lekker een weekendje weg gister lekker geshopt niet veel gevonden maar wel leuke koopjes gescoord hou dr van
Askim zijn tel is gecrasht hij wou vandaag een nieuwe gaan halen nu contacten we via messenger haha dus ben benieuwd
Het weer is helaas minder mis het zonnetje best wel…
Deze week 4 dagen van 7 uur werken en de week erop ben ik weer volledig 32 uur aanwezig best snel hoe de opbouw ging niet gedacht maar wel fijn
Hallo! Paar dagen flink ziek geweest maar begin nu weer op te knappen!
Gister kwam dat meisje langs waar ik over geschreven had! Ze vertelde zoveel over haar “vriend” en net toen ik haar de waarheid wou vertellen begon ze over hoe gek ze er van werd dat mensen steeds zeiden dat die vreemd ging en niet echt van haar hield etc!
Uiteindelijk heb ik dus me mond gehouden… veel mensen, zelfs collegas en vrienden van hem, hebben haar dus verteld hoe het werkelijk zit en ze gelooft dus liever hem dan half Side… tsja dan heeft mijn inbreng weinig zin nog dan moet ze er helaas op de slechte manier achterkomen…
Heb nog steeds geen caviababies! Ik hoop dat me cavia snel bevalt! Weet iemand toevallig hoe lang ze bij de moeder moeten blijven voordat ze verkocht kunnen worden?
En me ouders zijn er over twee weken!!! <3 en ze hebben geregeld dat als askim werkt ik bij hun in het hotel kan dus echt super fijn zie ik me ouders lekker veel!!!
Ga nu weer slapen ik ben om de een of andere reden zooo moe! Pff ziek zijn is niks voor mij!
@LBDSS… In principe mogen de cavia’s na 4 weken bij moeder weg. Ze moeten wel ongeveer 300 gram wegen en ze moeten natuurlijk zelfstandig kunnen eten… Hoop dat ze snel zal bevallen voor je
Dag allemaal, vlugge hallo vanuit turkije, al paar superdagen gehad met aşkım, stond me op te wachten aan het hotel, 4 u te vroeg, scheelt echt wel iets met de klok hier;), telefoon imei laten veranderen,10euro, hij superblij, ik ook hoor hem nu lekker veel, hoop dat het zo blijft!!! Hij komt nu terug, gaat nu werken in konakli, heeft zijn job opgezegd!!! Voor mij zegt hij, hij vraagt nu geld,en daar voel ik me nu niet goed bij!!! Lbdss verzorg je meiske, ziek zijn en moe gaan nu eenmaal samen en tis hier echt wel warm!!! Tamara leuk voor je!!! Pookie jammer van je turkse droom, maar je gaat mss een andere hebben, en niks houd je tegen om naar turkije te gaan,neem je nieuwe vriend mee, hoop dat vriendschap met je ex lukt!!! Dat kan Rest allemaal een superwarme knuffel grtjes x
Effe vlug en kort…Isafazli uuh jouw askim vraagt jouw om geld? Als het voor jouw niet goed voelt vooral niet doen! Vergeet niet dat jij al heel veel hebt betaald om bij hem te kunnen zijn! Veel plezier